Delfian
09/07/2010, 09:55
Καλησπερα σε όλους.
Έχω ένα hornet toy 2007 (αγορά 06/2008)
Από τα 2000 χλμ και μετά διαπίστωσα ότι, στα 10 με 20 χλμ ακούω ένα τρίξιμο (σαν να τρίβονται μέταλλα) στα δισκόφρενα. Ο ήχος εξαφανίζεται όσο ανεβαίνουν τα χλμ. και ότανπατάω φρένο φυσικά.
Μάλιστα, ο ήχος ακούγεται αφού έχω πατήσει το φρένο για πρώτη φορά και μετά. Δηλαδή, όταν παίρνω το μηχανακι απο το παρκινγκ κάθε πρωί δεν ακούω τίποτα, μόλις πατήσω το φρένο και μετά, ακούγεται συνέχεια.
Στον μηχανικό που το είχα πάει μου είπε οτι δεν υπάρχει θέμα με την καταστροφή του δισκόφρενου, απλά τα τακάκια είναι μεταλλικά και κάνουν θόρυβο.
Στα 12000 έκανα σέρβις και άλλαξα τακάκια βάζοντας τα αυθεντικά της honda.
O ήχος έγινε ανυπόφορος και σε πιό πολλα χλμ. Πλέον ακούγεται όταν πηγαίνω ευθεία ή στρίβω το τιμόνι δεξιά. Το τσέκαρα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι η δεξιά δαγκάνα και θέλει καθάρισμα στα έμβολα. Το δισκόφρενο είναι μια χαρά και δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την ασφάλεια αλλά και την ακεραιότητα της μηχανής
Απο μια μικρή έρευνα που έκανα ρωτόντας άλλα παλικαρια στο δρόμο που οδηγούν hornet μου είπαν οτι αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά το ίδιο πρόβλημα.
Ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει;
Έχω ένα hornet toy 2007 (αγορά 06/2008)
Από τα 2000 χλμ και μετά διαπίστωσα ότι, στα 10 με 20 χλμ ακούω ένα τρίξιμο (σαν να τρίβονται μέταλλα) στα δισκόφρενα. Ο ήχος εξαφανίζεται όσο ανεβαίνουν τα χλμ. και ότανπατάω φρένο φυσικά.
Μάλιστα, ο ήχος ακούγεται αφού έχω πατήσει το φρένο για πρώτη φορά και μετά. Δηλαδή, όταν παίρνω το μηχανακι απο το παρκινγκ κάθε πρωί δεν ακούω τίποτα, μόλις πατήσω το φρένο και μετά, ακούγεται συνέχεια.
Στον μηχανικό που το είχα πάει μου είπε οτι δεν υπάρχει θέμα με την καταστροφή του δισκόφρενου, απλά τα τακάκια είναι μεταλλικά και κάνουν θόρυβο.
Στα 12000 έκανα σέρβις και άλλαξα τακάκια βάζοντας τα αυθεντικά της honda.
O ήχος έγινε ανυπόφορος και σε πιό πολλα χλμ. Πλέον ακούγεται όταν πηγαίνω ευθεία ή στρίβω το τιμόνι δεξιά. Το τσέκαρα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι η δεξιά δαγκάνα και θέλει καθάρισμα στα έμβολα. Το δισκόφρενο είναι μια χαρά και δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την ασφάλεια αλλά και την ακεραιότητα της μηχανής
Απο μια μικρή έρευνα που έκανα ρωτόντας άλλα παλικαρια στο δρόμο που οδηγούν hornet μου είπαν οτι αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά το ίδιο πρόβλημα.
Ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει;