View Full Version : Xt Καίει λάδι
Καλησπέρα κύριοι, είμαι εισαγωγέας λιπαντικών και πρόσφατα είχα δώσει μία κούτα λιπαντικών 4Τ 10W40 σε ένα συνεργείο, το συνεργείο έβαλε τα λιπαντικά σε μία μηχανή XT μοντέλο του 2005 και μέσα σε 2000 χιλιόμετρα έκαψε όλο το λιπαντικό και έκαψε και τον κινητήρα, πείτε μου σας παρακαλώ υπάρχει περίπτωση σε 2000 χιλιόμετρα να έκαψε όλο το λιπαντικό ο κινητήρας χωρίς να
είχε κάποιο πρόβλημα π.χ. να ήθελε ελατήρια το πιστόνι η να ήθελε τσιμουχάκια η μηχανή?
Με Εκτίμηση
Gandalf dr685sm
14/07/2010, 12:54
Ούτε μία στο δις να μην είχε πρόβλημα , αν είναι έτσι όπως τα λές.
Δηλαδή έκαψε 10 ltr λάδι (1 κούτα αν θυμάμαι καλά είναι 10 κουτιά του 1ltr)... μέσα σε 2.000 χλμ;;;... τι κάνανε...τηγανίζανε με αυτό;
Gandalf
Δεν κατάλαβες, η μηχανή παίρνει 3 λίτρα ο μηχανικός έβαλε 3 λίτρα όχι ολόκληρη την κούτα άρα έκαψε σε 2000 χιλιόμετρα 3 ολόκληρα λίτρα ημισυνθετικού λιπαντικού.
Με εκτίμηση
Υποθέτω για να κολλήσει ένα XT δεν χρειάζεται να κάψει και τα 3 λίτρα. Αν η στάθμη πέσει κάτω από ένα όριο θα κολλήσει. Άρα μπορεί να έκαψε και π.χ. 1,5 λίτρο στα 2000 χλμ.
Καλησπέρα infidel , σε ευχαριστώ για την απάντηση και αναρωτιέμαι και εγώ επειδή ο υπάλληλος μου έχει XT όμως του 2007 μοντέλο γιατί εδώ και 1 ολόκληρο χρόνο δεν του έχει κάψει τιποτα?
Με εκτίμηση
Μην ξεχάσω πως στην μηχανή δεν έχει μείνει ούτε μια στάλα λιπαντικού.
Με εκτίμηση
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos88
Καλησπέρα κύριοι, είμαι εισαγωγέας λιπαντικών και πρόσφατα είχα δώσει μία κούτα λιπαντικών 4Τ 10W40 σε ένα συνεργείο, το συνεργείο έβαλε τα λιπαντικά σε μία μηχανή XT μοντέλο του 2005 και μέσα σε 2000 χιλιόμετρα έκαψε όλο το λιπαντικό και έκαψε και τον κινητήρα, πείτε μου σας παρακαλώ υπάρχει περίπτωση σε 2000 χιλιόμετρα να έκαψε όλο το λιπαντικό ο κινητήρας χωρίς να
είχε κάποιο πρόβλημα π.χ. να ήθελε ελατήρια το πιστόνι η να ήθελε τσιμουχάκια η μηχανή?
Με Εκτίμηση
δε μας ειπες ποσα χλμ ειχε το xt και πως το δουλευε ο ιδιοκτητης απο το πρωι μεχρι το βραδυ τερμα γκαζι????
εκτος απο αυτο βλεπω οτι το λαδι ειναι full συνθετικο και λογικο να εχει ιδιοτητα να καιγεται απο μονο του λογο καταλοιπων.....αλλα εκτος απο αυτο το μοτερ πρεπει να ειναι μπουργανα και να μην ειχε ουτε σταγονα λαδι και ο ιδιοκτητης βλακας με το συμπαθειο να μη καταλαβει οτι κατι τρεχει με το μοτερ ακουγεται χωρις λαδι καπως περιεργα......εκτος αν το μοτερ δεν ειχε προβλημα αλλα ο τυπος του συνεργειου δεν εβαλε σωστη ποσοτητα λαδιου στο κινητηρα!!!!
Χωρίς να ξέρω σχεδόν τίποτα από μηχανολογικά η λογική μου λέει τα εξης: Έχω ένα μηχανάκι και καίει λάδια. Του βάζω 3 λίτρα και το κυκλοφορώ. Όσο περνάει ο καιρός η στάθμη πέφτει. 3λιτρα- 2,5 λίτρα- 2λίτρα. Ξαφνικά κολλάει το μηχανάκι. Το πάω στο μηχανικό και βλέπει ότι έχει μέσα 2 λίτρα. Για να τα κάψει ΟΛΑ σημαίνει ότι δούλευε με 0,5 λίτρο και έκαιγε. Ο μόνος τρόπος για να μην έχει καθόλου λάδια είναι από διαρροή, οπότε χάνει και ενώ ΔΕΝ Δουλεύει. Ή κόλλησε με 2 λίτρα και έσπασε και χύθηκαν όλα. Αλλά να τα κάψει ΚΑΙ τα 3 νομίζω ότι είναι αδύνατον.
Λέει παραπάνω ότι το λάδι είναι ημισυνθετικό, όχι full
Αξιότιμε Sabayam και Ιnfidel δεν ξέρω πως το μεταχειριζόταν το ΧΤ ο ιδιοκτήτης του γιατί ο υπάλληλος απλά πούλησε τα λιπαντικά στο συνεργείο, έγινε ένα θέμα με αυτόν που έχει το συνεργείο και έβγαλε το λιπαντικό σκάρτο για αυτό ζητάω την γνώμη σας για να δω τι γίνεται με το ΧΤ ο μηχανικός που έχει και το συνεργείο ισχυρίζεται ότι το ΧΤ το έχει από την στιγμή που το αγόρασε ο πελάτης του και για αυτό το ξέρει. Παρόλα αυτά ισχυρίζεται ότι όλα ήταν μια χαρά με το άλλο λιπαντικό που του έδινα. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε γιατί στα αυτοκίνητα γενικά αν καεί λιπαντικό καίγεται συνήθως πάνω από τα 15000 χλμ. και όχι μεγάλες ποσότητες συνήθως 1 με 1 μίση λίτρο.
Με εκτίμηση
Το κατάλαβα ότι φόρτωσαν το κόλλημα στο λιπαντικο, εγώ απλά θέλω να μάθω από κάποιον που ξέρει αν είναι δυνατόν να κάψει μια μηχανή ΟΛΟ το λάδι και ΜΕΤΑ να κολλήσει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos88
Αξιότιμε Sabayam και Ιnfidel δεν ξέρω πως το μεταχειριζόταν το ΧΤ ο ιδιοκτήτης του γιατί ο υπάλληλος απλά πούλησε τα λιπαντικά στο συνεργείο, έγινε ένα θέμα με αυτόν που έχει το συνεργείο και έβγαλε το λιπαντικό σκάρτο για αυτό ζητάω την γνώμη σας για να δω τι γίνεται με το ΧΤ ο μηχανικός που έχει και το συνεργείο ισχυρίζεται ότι το ΧΤ το έχει από την στιγμή που το αγόρασε ο πελάτης του και για αυτό το ξέρει. Παρόλα αυτά ισχυρίζεται ότι όλα ήταν μια χαρά με το άλλο λιπαντικό που του έδινα. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε γιατί στα αυτοκίνητα γενικά αν καεί λιπαντικό καίγεται συνήθως πάνω από τα 15000 χλμ. και όχι μεγάλες ποσότητες συνήθως 1 με 1 μίση λίτρο.
Με εκτίμηση
κοιτα ειναι φυση αδυνατον να καψει ολο το λαδι μεχρι και τη τελευταια ρανιδα λιπαντικου και να κολλησει το πιο σιγουρο ειναι να κανει απιστευτο θυροβο και να κροταλιζει ολο το μοτερ και θα ειχε κολλησει σιγουρα πιο νωρις..........τωρα τι πραγματικα εγινε δε μπορουμε να ξερουμε αλλα ειτε ειχε διαρροη ειτε δεν εβαλαν λαδι μεσα............
μη ξεχνας οτι αλλο η μηχανη και αλλο το αυτοκινητο απο θεμα στροφων κτλ κτλ
reinmeister
14/07/2010, 16:40
αν το συγκεκριμενο λαδι δεν ειναι το μονο που εισαγεις ετσι ωστε να φανει ποιος εισαι,θελεις να πεις τι μαρκα-τυπο του πουλησες?
Αξιότιμε reinmeister εισάγω Brands λιπαντικών απλά δεν θέλω να πω τα ονόματα για να μην γίνει παρεξήγηση με τα λιπαντικά ο καθένας θα πιστεύει τώρα ότι το λιπαντικό που έκαψε η μηχανή δεν κάνει τίποτε απολύτως ενώ είναι πάρα πολύ δυνατό λιπαντικό.
Με εκτίμηση
BLACKGAS
14/07/2010, 17:02
Για να μπορέσει να βγει μια άκρη, είναι εύκολο να διευκρινιστεί το "στην μηχανή δεν έχει μείνει ούτε μια στάλα λιπαντικού". Ο κινητήρας έσπασε ή απλα κόλλησε? Και κάτι άλλο από υγρά ψυγείου πως πήγαινε?
ΥΓ Αυτό το "αξιότιμε" μάλλον περισσεύει. Άσε που ορισμένοι θα νομίζουν ότι τους βρίζεις!
:wave2:
Καλησπέρα, δεν είχε μείνει καθόλου λιπαντικό στον κινητήρα ο μηχανικός (και ιδιοκτήτης) μου είπε ότι άρπαξε ο κινητήρας και Κάϊκε δεν έσπασε, από υγρό δεν ξέρω αν είχε.
Με εκτίμηση
Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θα θέλατε να ρωτήσω τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού για να βγάλουμε μια άκρη? Θέλετε κάποιες φωτογραφίες ? εσείς τι πιστεύεται να πάω με τον αναλυτή και μηχανικό του εργοστασίου για να δουν την μηχανή?
Με εκτίμηση
Δηλαδή η μηχανή ήταν του μηχανικού και όχι πελάτη του? Καλά ο μηχανικός δεν τσέκαρε τα λάδια που και που;
όχι πελάτη του ήταν απλά όταν είπα πριν ιδιοκτήτη εννοούσα τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και όχι της μηχανής.
BLACKGAS
14/07/2010, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos88
Καλησπέρα, δεν είχε μείνει καθόλου λιπαντικό στον κινητήρα ο μηχανικός (και ιδιοκτήτης) μου είπε ότι άρπαξε ο κινητήρας και Κάϊκε δεν έσπασε, από υγρό δεν ξέρω αν είχε.
Με εκτίμηση
Δεν στέκει η ιστορία. Αν "άρπαξε" = τρύπησε, λάδια και νερά φύγανε από κει. Αν απλώς κόλλησε πόσο δούλεψε για να κάψει ΟΛΟ το λάδι. Αν δεν είχε καθόλου νερό στο ψυγείο και κόλλησε από αυτό, θα πρέπει να είχε: βλάβη σύστημα ψύξεως ΚΑΙ άσχετο οδηγό. Όμως λες οτι ο οδηγός είναι μηχανικός οπότε μάλλον απίθανο και ούτως ή άλλως δενμπορεί να καεί όλο το λάδι έτσι! Καμιά καλύτερη ιδέα κανείς?
ΥΓ Μου κάνει εντύπωσει γιατί το ΧΤ είναι από τα πλέον αξιόπιστα
Μου έδειξε το πιστόνι δεν ήταν τρύπιο, ο οδηγός της μηχανής δεν ήταν μηχανικός. Θέλετε κάτι συγκεκριμένο να τον ρωτήσω και να τραβήξω κάποιες φωτογραφίες?
παρατήρηση : Εδω είναι φόρουμ, δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.....
Gandalf dr685sm
15/07/2010, 03:50
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μοτέρ σε 2000 χλμ να κάψει 3ltr λάδι... εκτός και αν το τηγάνιζε. Οτι και να σου λένε, το μοτέρ ήταν Γ.Τ.Π (για τον πέο). Το μονοκύλινδρα όντως καίνε λαδάκι αλλά σε λογικά πλαίσια... δηλαδή απο 0,3 - 0,5 ltr στα 5-6000ΚΜ... οχι 3λίτρα στο 1/3 αυτού.
Το λαδάκι μια χαρά ήταν. Το μοτέρ τα έπαιξε ή έσκασε απο πουθενά και το έφτυσε όλο.
Gandalf
sapila racing
15/07/2010, 05:26
Gandalf είσαι λάθος.
Αν είναι ΧΤ600 αερόψυκτο και λίγο χαρχαλεμένο, και ο ιδιοκτήτης το πήγαινε Αθήνα-Θεσσαλονίκη τέρμα γκάζι με 35+ βαθμούς, μπορεί εύκολα να κάψει 3 λίτρα σε 2000 χλμ.
notakos600
15/07/2010, 05:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
παρατήρηση : Εδω είναι φόρουμ, δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Ούτε μία στο δις να μην είχε πρόβλημα , αν είναι έτσι όπως τα λές.
Δηλαδή έκαψε 10 ltr λάδι (1 κούτα αν θυμάμαι καλά είναι 10 κουτιά του 1ltr)... μέσα σε 2.000 χλμ;;;... τι κάνανε...τηγανίζανε με αυτό;
Gandalf :lol: :bawl: :rotflmao:
ΝΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΟΛΟ ΡΕ...
:lol: :bawl: :rotflmao: :lol:
εμενα μου χει κολλήσει χτ στη κερκυρα 89αρι που ειχε αλλάξει λαδια πριν ξεκινησουμε για πατρα κτλ..
sapila racing
15/07/2010, 05:31
Να προσθέσω οτι με την χρήση που περιέγραψα παραπάνω το μοτέρ θα κολλήσει τελείως πριν μείνει χωρίς σταγόνα λάδι.
Gandalf dr685sm
15/07/2010, 05:41
τέρμα γκάζι με 35+ βαθμούς, μπορεί εύκολα να κάψει 3 λίτρα σε 2000 χλμ
Δήλαδή να πήγε και να ήρθε 2-3 φορές , συνέχεια τέρμα γκάζι , με 35+ C°, απο Αθήνα και Θεσσαλονίκη και να έκανε όλα τα 2000ΚΜ έτσι;... καταλαβαίνεις πως αυτό δεν γίνεται έτσι; Εκτός και αν είσαι "πυροβολημένος".
Σε Κ.Σ. (Κανονικές συνθήκες) οδήγησης, τόσο λάδι ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΙΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... οτι και να λέτε. Πιθανότερο είναι να έσκασε πουθενά το μοτέρ και να το έχασε ή όπως ειπώθηκε.. δεν είχε όσο είπαν μέσα.
Gandalf
Gandalf dr685sm
15/07/2010, 05:41
εμενα μου χει κολλήσει χτ στη κερκυρα 89αρι που ειχε αλλάξει λαδια πριν ξεκινησουμε για πατρα κτλ..
Εσύ έχεις υδράργυρο στα χέρια ρε... ακόμα και τεθωρακισμένο να είχες, θα έβγαινε η ερπύστρια...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Εσύ έχεις υδράργυρο στα χέρια ρε... ακόμα και τεθωρακισμένο να είχες, θα έβγαινε η ερπύστρια...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Gandalf καλα ναι οκ..ο μπαμιας οδηγουσε..και εγω τρεκλιζα πισω αποτο μεθυσι.
και πηγαιναμε βαρκαδα..
αλλα πες εσυ που ξερεις ρε συ εμεις τωρα τα μαθαμε τα χτ..
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
καλα ναι οκ..ο μπαμιας οδηγουσε..και εγω τρεκλιζα πισω αποτο μεθυσι.
και πηγαιναμε βαρκαδα..
αλλα πες εσυ που ξερεις ρε συ εμεις τωρα τα μαθαμε τα χτ..
:rolleyes: μιλαμε για πριν 9 χρονια ετσι..?και πριν το 89 ειχαμε 550...
αλλα πες εσυ.
να πειτε στον μηχανικό να μαθει να βαζει την ταπα λαδιου για να μην εχουν θεματα οι πελατες του...
Gandalf dr685sm
15/07/2010, 06:02
και οτι το είχες χρόνια σε κάνει και αυθεντία ε;;;;... οκ ... σου χαλώ εγώ χατήρι;
Το έκαψε όλο και κόλησε... οκ ΄τώρα;
Gandalf
sapila racing
15/07/2010, 06:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
μιλαμε για πριν 9 χρονια ετσι..?και πριν το 89 ειχαμε 550...
αλλα πες εσυ.
Πεστα μωρέ!
A ρε το 550 ηταν και γαμω τα μηχανάκια, αν ειχε κι ενα φρένοοοοοοοοοοο!
Gandalf η κανονική οδήγηση έτσι ηταν τότε, όσο πήγαινε πηγαίναμε.
Τωρα ολοι εχουν πρόβλημα με τον αέρα, βάζουν ζελατίνες, θερμαινόμενα σκρίπ κι αλλα τέτοια φλωρικα. :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
και οτι το είχες χρόνια σε κάνει και αυθεντία ε;;;;... οκ ... σου χαλώ εγώ χατήρι;
Το έκαψε όλο και κόλησε... οκ ΄τώρα;
Gandalf δε ξερω τι με κανει παντως και τα 2 καιγαν γαμω το λαδι .
εσυ αποψη απο που?
α και ξεχασα ναι..δε χαλανε..αν τους αλλαζω λαδια καθε σαββάτο..και αν δε τα σκιζω..δε ανοιγω αποτομα το γκαζι..
και δε περναω ποτε μα ποτε τα 140 σε περιόδους ζεστης..
και γαμω τα αξιοπιστα..:lol: :bawl: :rotflmao:
sapila racing
15/07/2010, 06:06
Να βάλω καμμιά φωτό 2 πιστονια SR500 που εχω? :bigcry:
Σιγά μη μου έφτανε το ένα. :o
Το να κολλήσει είναι εύκολο, αλλά το να μείνει χωρίς σταγονα όπως ειπώθηκε δεν παίζει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το να κολλήσει είναι εύκολο, αλλά το να μείνει χωρίς σταγονα όπως ειπώθηκε δεν παίζει.
mallon ηταν τροπος του λεγειν... ίσως να βγαλε κανα 300αρι ml και κουφαθηκε ο μαστορας
που θα μπορούσαμε να τον πούμε και μαστούρα, γιατί μηχανακι που φτιαχνεις και λες πως γνωρίζεις να καιει τοσο πολυ λαδι σε 2000 χλμ ξαφνικά δεν παίζει...
πιθανα σεναρια:
ή μπερδεύτηκε κι εβαλε μια συσκευασια λαδι μεσα αντι 2 ή το μηχανακι εκαιγε απο πριν αλλα λιγότερο (λογω επιλογης αλλης εταιρειας και αλλου ιξωδους και αλλου τυπου) και την γλιτωνε στην τρίχα... οι ζημίες επιδεινώθηκαν , η ώρα του κολληματος έφθασε και τον αφυπνησε προσπαθωντας να τα φορτωσει αλλού...
σιγουρα μαστούρας μπορει να θεωρηθει και ο ιδιοκτήτης που δεν αντιληφθηκε εγκάιρως μια τοσο μεγαλη καταναλωση λιπαντικού. παρα κινουταν για 2000 χλμ διχως να ελεγξει μιση φορα τον δεικτη λαδιού.
μονοκύλινδρο 600αρι που ειχα παλιά πριν παω για αλλαγη ελατηριωπιστονιου και τσιμουχακια βαλβιδων εκαιγε 1200ml τα 1000χλμ περίπου
η αύξηση της καταναλωσης έγινε με γεωμετρικη προοδο μεσα σε 10ημερες...
αλλα ακομα και ασχετος μηχανολογικα να ηταν κανεις θα το καταλαβαινε.
θυμαμαι σταματουσα σε φαναρι και με προσπερνούσε ο λευκός καπνός που εβγαζα μαζι με την οσμή καμμενου λαδιού...
ΝΙΚΟ88 μετα απο συννενοηση με τον μηχανικο βρες ιδιο μηχανακι και βαλε το ιδιο λιπαντικο συρματασφαλησε ταπες , κανε τον ιδιο αριθμο χιλιομετρων , αδειασε καρτερ και μετρα τη καταναλωση.
Αξιότιμοι κύριοι, καταρχάς ευχαριστώ για της συμβουλές σας ο υπάλληλος μου έχει μια μηχανή ΧΤ αλλά είναι ποιο καινούργιο μοντέλο του 2007 πρέπει να βρω υποχρεωτικά ένα ΧΤ του 2005 για να κάνω την δοκιμή? Και αν θέλετε πείτε μου τι θέλετε να ρωτήσω τον εν λόγω μηχανικό να σας μεταφέρω την απάντηση και αν θέλετε και κάποιες φωτογραφίες πείτε μου τι θέλετε ακριβώς να βγάλω φωτογραφίας να την επισυνάψω
Με εκτίμηση
Αξιότιμοι κύριοι, τώρα μόλις πείρα τον μηχανικό τηλέφωνο και μου είπε ότι η μηχανή είναι 660 κυβικά του 2005 και δεν είχε ποτέ διαρροή και ούτε έκαιγε λιπαντικό ποτέ, τελικά του είπε ο πελάτης του ότι έκανε 4000 χιλιόμετρα και όχι 2000 χιλιόμετρα, άφησε μέσα η μηχανή 400 γραμμάρια λιπαντικού και παίρνει 2,8 λίτρα για να γεμίσει η μηχανή ακόμα να προσθέσω ότι μου είπε ο μηχανικός πως ο πελάτης του μένει σε ένα χωριό και κάνει πολλά χιλιόμετρα και ότι τρέχει με την μηχανή αλλά δεν έχει να κάνει ότι τρέχει, δεν φταίει η μηχανή. Φωτογραφίες μου είπε ότι μπορώ να τραβήξω μεθαύριο που θα έχει λύσει το μοτέρ. Πείτε μου σας παρακαλώ ποια σημεία θέλετε να τραβήξω φωτογραφία
Με εκτίμηση
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos88
Πείτε μου σας παρακαλώ ποια σημεία θέλετε να τραβήξω φωτογραφία
Με εκτίμηση
Με εκτίμηση σας λέω κι εγω πως γραφετε σε ενα φορουμ, σε ενα δημοσιο διαδικτυακο τοπο συζητησεων περι μοτοσυκλετων
Οποιοδήποτε πόρισμα κι αν βγει μεταξυ μας δεν θα εχει καμμια ισχυ και αξία.
Σε περιπτωση που ο μηχανικος βαλθει νομικα εναντιον σας απευθυνθειτε στον δικηγορο σας και στο τεχνικο επιμελητηριο ελλαδας TEE . http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE_HOME
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos88
4000 χιλιόμετρα και όχι 2000 χιλιόμετρα, άφησε μέσα η μηχανή 400 γραμμάρια λιπαντικού και παίρνει 2,8 λίτρα
2800-400=2400ml
0.6 Liter τα 1000 χλμ για φουλ συνθετικο λαδι φερειπειν δεν ακουγεται εξωπραγματικο για κινητηρα αρκετα δουλεμενο...
οπως και να'χει το λαθος βαραινει τον ιδιοκτητη και τον ελλειπή έλεγχο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos88
Δεν κατάλαβες, η μηχανή παίρνει 3 λίτρα ο μηχανικός έβαλε 3 λίτρα όχι ολόκληρη την κούτα άρα έκαψε σε 2000 χιλιόμετρα 3 ολόκληρα λίτρα ημισυνθετικού λιπαντικού.
Με εκτίμηση
georgis4
15/07/2010, 08:58
Απο το 2005 μεχρι τωρα το ΧΤ ειναι ΕΝΑ (ακριβος ιδιο μοτερ)
Αν ο υπαλληλος σου δεν εχει προβλημα με τα συγκεκριμενα λαδια Η ο μαστορας τοτε δεν ξερει την τυφλα του οπως και ο κατοχος της μοτοσυκλετας που δεν κανει εστω ενα οπτικο ελενχο να δει τη σταθμη λαδιων του κινητηρα του Η ο κατοχος της μοτοσυκλετας εχει κανει καποια μαλακια (με εκτιμηση :lol: )και το ριχνει στον μαστορα και αυτος με τη σειρα του στο λιπαντικο...
:wave2:
Gandalf dr685sm
15/07/2010, 09:06
λοιπόν... κάτοχος ΧΤ660Χ εδώ και 3 περίπου χρόνια..
Εμπειρικά το μηχανάκι δεν καίει πάνω απο 400ml ανά service (5-10.000km) τσεκαρισμένο κάθε φορά που αλλάζαμε λάδια. Δεν το πάω βέβαια συνέχεια τάπα... αλλά έχει τις στιγμές του.
Επιμένω πως είναι υπερβολικό αυτό με την κατανάλωση τόσου λιπαντικού.. θα πρέπει να έχει φάει τρελό ζόρι το μοτέρ και να είναι φοβερά κακοσυντηρημένο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η ευθύνη είναι του ιδιοκτήτη όπως και να έχει καθώς ο έλεγχος στάθμης είναι καθαρά δική του δουλειά. Ακόμα και μετά απο το service , ειδικά αν έχει αλλάξει και φίλτρο , ξαναελέγχεις λιπαντικό και συμπληρώνεις.
Gandalf
Κύριοι δεν ψάχνω έφθινες για τίποτε απλά ήθελα μια γνώμη παραπάνω, και νομικά να πάει ο μηχανικός που δεν πάει όταν υπάρχουν στην κατοχή μου χαρτιά από το γενικό χημείο του κράτους και από το πανεπιστήμιο πετροχημικών που λένε ότι το λιπαντικό πλήρη την προδιαγραφές που ζητάει η Ευρώπη και παραπάνω από αυτές δεν μπορεί να σε ακουμπήσει κανείς.
reinmeister
15/07/2010, 11:09
για να μην το κουραζουμε αλλο...
δεν φταιει το λιπαντικο...πες αυτο στον μαστορα κι αν το αμφισβητει φερτον εδω,να ξεβρακωθει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
δεν φταιει το λιπαντικο...πες αυτο στον μαστορα κι αν το αμφισβητει φερτον εδω,να ξεβρακωθει...
Άμα σκάσει μύτη στείλε ένα που μου να κάνω προμήθειες...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
δε ξερω τι με κανει παντως και τα 2 καιγαν γαμω το λαδι .
εσυ αποψη απο που?
μιλας για ενα μηχανακι πριν σαραντα χρονια τουρκικα και αεροψυκτο εδω λεμε για υδροψυκτο και παλι αθηνα-θεσσαλινοκη να εκανε το μοτερ ηταν κουκουρουκου..............οκ ειπαμε σε 5000 χλμ να καψει 1-1.5 λιτρο κα;ι τερμα γκαζι αλλα απο οτι καταλαβαινω ο τυπος ηταν μηχανη για κλασσικη ρουτινα και οχι αναρχια σε εισαγωγικα παντα..........
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
λοιπόν... κάτοχος ΧΤ660Χ εδώ και 3 περίπου χρόνια..
Εμπειρικά το μηχανάκι δεν καίει πάνω απο 400ml ανά service (5-10.000km) τσεκαρισμένο κάθε φορά που αλλάζαμε λάδια. Δεν το πάω βέβαια συνέχεια τάπα... αλλά έχει τις στιγμές του.
Επιμένω πως είναι υπερβολικό αυτό με την κατανάλωση τόσου λιπαντικού.. θα πρέπει να έχει φάει τρελό ζόρι το μοτέρ και να είναι φοβερά κακοσυντηρημένο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η ευθύνη είναι του ιδιοκτήτη όπως και να έχει καθώς ο έλεγχος στάθμης είναι καθαρά δική του δουλειά. Ακόμα και μετά απο το service , ειδικά αν έχει αλλάξει και φίλτρο , ξαναελέγχεις λιπαντικό και συμπληρώνεις.
Gandalf
+600
εχω δει μηχανη με 90000 χλμ με χρηση παπακι και λογικα καποιες φορες σε υψηλες στροφες και καει το πολυ 300 ml αρα τα υπολοιπα ειναι λογια του αερα...........
Ρε παιδιά είναι όλα τα λάδια για όλες τις θερμοκρασίες? Το 10-40 που του έβαλε καλοκαιριάτικα για τι θερμοκρασίες είναι? Δεν είναι λίγο "λεπτό" για μονοκύλινδρο μέσα στο κατακαλόκαιρο?
Για την Ελλάδα 20-50 χειμώνα καλοκαίρι δεν είναι υπερβολικό. 10-40 όμως μέσα στο κατακαλόκαιρο για μονοκύλινδρο μηχανάκι που κάνει πολλά και δύσκολα χλμ δεν είναι λίγο?
Λίγο ταλαιπωρημένος να είναι ο κινητήρας (που μάλλον θα είναι αφού είναι 5ετίας και κάνει τόσα χλμ), λίγο το "λεπτό" λαδάκι που του έβαλε, λίγο παραπάνω να το ζόρισε ο ιδιοκτήτης...
και σοβαρό πρόβλημα να μην είχε, το απέκτησε. Ποιος βάζει 10-40 σε μονοκύλινδρο με τέτοιες θερμοκρασίες? Δεν είναι υπερβολικό?
:confused:
georgis4
15/07/2010, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ρε παιδιά είναι όλα τα λάδια για όλες τις θερμοκρασίες? Το 10-40 που του έβαλε καλοκαιριάτικα για τι θερμοκρασίες είναι? Δεν είναι λίγο "λεπτό" για μονοκύλινδρο μέσα στο κατακαλόκαιρο?
Για την Ελλάδα 20-50 χειμώνα καλοκαίρι δεν είναι υπερβολικό. 10-40 όμως μέσα στο κατακαλόκαιρο για μονοκύλινδρο μηχανάκι που κάνει πολλά και δύσκολα χλμ δεν είναι λίγο?
Λίγο ταλαιπωρημένος να είναι ο κινητήρας (που μάλλον θα είναι αφού είναι 5ετίας και κάνει τόσα χλμ), λίγο το "λεπτό" λαδάκι που του έβαλε, λίγο παραπάνω να το ζόρισε ο ιδιοκτήτης...
και σοβαρό πρόβλημα να μην είχε, το απέκτησε. Ποιος βάζει 10-40 σε μονοκύλινδρο με τέτοιες θερμοκρασίες? Δεν είναι υπερβολικό?
:confused:
Εσυ το λες αλλα ποιος το ακουει?
Οι περισσοτεροι βαζουν σουπερ ντουπερ συνθετικα/λεπτα λαδια κτλ νομιζοντας οτι κανουν καλο....
Παντος ακομη και να εκαιγε ΤΟΣΟ λαδι φταιει ο ιδιοκτητης που δεν το καταλαβε (ελεος ολα πρεπει να βαρουσαν μεσα)
Τελικά τι έγινε με αυτή την ιστορία? Τι έδειξε η νεκροψία?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.