View Full Version : Μηχανή λίγων κυβικών
Καλησπέρα,
θα ήθελα λίγη βοήθεια από γνώστες, σχετικά με μηχανή λίγων κυβικών.
Δεν με ενδιαφέρει παπί ή σκούτερ σε καμία περίπτωση.
Ψάχνω να επιλέξω δίκυκλο που να οδηγείται με δίπλωμα μικρής κατηγορίας μέχρι 25KW.
Θέλω κάτι σε ελαφρά μεταχειρισμένο, μετά το 2005.
Τα χρήματα που διαθέτω είναι μέχρι 2.500 ευρώ.
Η αλήθεια είναι πως το μοντέλο που μου αρέσει είναι το Kawasaki KLX 250 αλλά δεν το φτάνω οικονομικά.
Έχω υπ όψη τη στάνταρ επιλογή του Honda CBF 250 και σαν "αιρετική" άποψη κοιτάζω το Derbi Cross City 125, για το οποίο θα με ενδιέφερε να μάθω τη γνώμη σας αν το γνωρίζει κάποιος. Φοβάμαι μην είναι πολύ αργό και μικρό.
Να σημειώσω πως είμαι λίγο πάνω από 1.85 και στα 75 κιλά.
Η όποια βοήθειά σας είναι πολύτιμη :)
Παρακαλώ όχι προσφορές για δικά σας μεταχειρισμένα τώρα, καθώς η αγορά θα γίνει τέλος Αυγούστου.
xtz tenere
20/07/2010, 08:45
cbf 250 φιλε μου.εκτος οτι δεν τραβαει το derbi αλλα honda 1000 φορες καλυτερα.και παρα πολυ πιο ομορφο....
σου αρεσει κατι απο αυτες τις μικρες ιταλιδουλες;
http://www.betamotor.com/it/alp/bikes/alp-200-2008
http://www.betamotor.com/it/street/bikes/urban-125-2008
skarpias
20/07/2010, 09:34
αν σε ενφιαφερει κοιτα και το δικο μου. hornet 250 40.00 HP (29.2 kW) θα βαλω και φωτο σε 3 μερες.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=107838
xtz tenere βλέπω ξεκάθαρη προτίμηση προς το honda. Πιστεύεις είναι καθαρά θέμα κυβικών η υπεροχή του cbf ή γενικότερα το derbi θεωρείται χρέπι;
Katanas ωραίες, αλλά το ALP δύσκολα το βρίσκω μεταχειρισμένο και εκτός αυτού είναι αρκετά ακριβό. Το urban 125 είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το cross city οπότε μία η άλλη έρχεται η ερώτηση!
skarpias ευχαριστώ για την προσφορά αλλά πρέπει η άδεια να είναι μέχρι 25KW αυστηρά.
Καμιά άλλη γνώμη έχουμε;
xtz tenere
21/07/2010, 07:43
ειναι σαν να θες να συγκρινεις μια alfa romeo με ενα honda civic.... γινεται..? μπορεις να το κανεις εσυ αυτο?εγω παντως δεν μπορω... λυπαμαι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtz tenere
ειναι σαν να θες να συγκρινεις μια alfa romeo με ενα honda civic.... γινεται..? μπορεις να το κανεις εσυ αυτο?εγω παντως δεν μπορω... λυπαμαι...
foberος παραλληλισμός... :lol:
Dhmitris
21/07/2010, 08:56
αυτο το κοιτάμε η μπα?
http://www.derbi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=110&Itemid=228
οn-offaki entry level χαλάρο κ ωραίο!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo
Katanas ωραίες, αλλά το ALP δύσκολα το βρίσκω μεταχειρισμένο και εκτός αυτού είναι αρκετά ακριβό. Το urban 125 είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το cross city οπότε μία η άλλη έρχεται η ερώτηση!
φιλε μου , δεν θυμαμαι τις τιμες των ΒΕΤΑ ... μπορεις να τις μάθεις απο τον επίσημο αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα.
Πρότεινα αυτη την εταιρεία διότη εχει μια φιλοσοφία που μ'αρέσει και πιστευω ειναι πολύ προσιτή για νέους οδηγούς καθως και για τις πόλεις και την ελληνικη ιδιοσυγκρασία και πραγματικότητα.
Ιταλικά μηχανάκια με ιαπωνικό κινητηρα αν δεν κάνω λάθος, φρενάρες , ενα απίστευτο στήσιμο απο αναρτήσεις ... (εχω δοκιμασει το urban 125 , και στα 100 κιλα που ζυγίζω συμπεριφερόταν απιθανα) και μια αρχιτεκτονικη πλαισίου που σε ταξιδέυει σε φιλοσοφία trial (μοτοαλπινισμού), την φιλοσοφία του "μπορεις να πας παντου με το μηχανακι" κι ας μην ειναι ψηλόφτερο ή όμοιο με τον ανταγωνισμό...
Αν εσυ εισαι διατεθημενος να δωσεις 2.5 χαρτια για να παρεις ενα μικρό μεταχειρο ειναι σαφως προτιμότερο να δωσεις ενα 500ρικακι ακομα και να παρεις μια καινουργια ιταλιδα που θα σου μεινει για παντα και πανω του θα βολευτεις εσυ, ο αδερφος σου, η μαμα σου, μεθαυριο ο γιος σου.
το μηχανακι εχει αριστη συμεριφορα, και μπορει να το νοιωσει μονο καποιος που εχει εμπειρια απο ευρωπαϊκα μηχανακια και εχει καταλαβει τη διαφορα με του ιάπωνες...
μοιαζει απιστευτο να μπορεις να διακρινεις τετοια διαφορα σε μικρες μοτοσυκλετες που δεν εχουν δυναμη, αλλα απο την αλλη σε αυτες τις μοτο το ζυγισμα της μοτο κανει μπαμ. και το γυγισμα ειναι το μαξιμουμ για μηχανακι πολης ...
:wave2:
δημητρη πάρα πολύ ωραίο το Terra
Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση Katanas. Με έχεις ψήσει :)
Μια σημαντική ερώτηση όμως:
τα 125 κυβικά για μια τέτοια μοτοσικλέτα είναι εντελώς οριακά ή και κάτω απ το αποδεκτό όριο επιδόσεων;
Τα 80 χιλιόμετρα τα πιάνουν και τα κρατάνε εύκολα; (μέχρι τόσα με ενδιαφέρει να πηγαίνω)
Οι επιταχύνσεις είναι τραγικές ή τουλάχιστον ικανοποιούν για καθημερινή χρήση πόλης;
Για παπιά είναι οκ αλλά μια μοτοσικλέτα όπως και να έχει είναι πιο απαιτητική σε δύναμη λόγω βάρους.
Και κάτι τελευταίο, με 1.85+ ύψος και 75 κιλά βάρος ένα τέτοιο μοτοσικλετάκι θα είναι οκ για το μέγεθός μου ή θα είμαι σαν καβάλα σε παιδικό ποδηλατάκι; :lol:
Dhmitris
21/07/2010, 14:21
είναι 15 αλογάκια και κάπου 120 κιλά φορτωμένος με μπαγκάζια(υπάρχει κ έκδοση adventure με όλα τα extra) και 2ο άτομο δεν θα είναι το καλύτερο του αυτό είναι σίγουρο! το 100αρι όμως ειδικά μόνος σου δεν θα αργήσεις να το δεις!
Όταν είχε βγει είχε πάρει πολύ καλές κριτικές για αυτα που προσφέρει! Οσο αφορά το πως θα δείχνεις πιστεύω οτι δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και αν δεν προσέξεις την μπερδεύει με μεγάλα On off! Ωστόσο ένα test drive θα βοηθούσε πάρα πολύ στο να αποφασίσεις.
μην πετάξεις μόνο:smokin:
http://www.bestmotorcyclepictures.com/wp-content/uploads/2009/07/2009-derbi-terra-adventure-125-image.jpg
:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo
Μια σημαντική ερώτηση όμως:
τα 125 κυβικά για μια τέτοια μοτοσικλέτα είναι εντελώς οριακά ή και κάτω απ το αποδεκτό όριο επιδόσεων;
Τα 80 χιλιόμετρα τα πιάνουν και τα κρατάνε εύκολα; (μέχρι τόσα με ενδιαφέρει να πηγαίνω)
Οι επιταχύνσεις είναι τραγικές ή τουλάχιστον ικανοποιούν για καθημερινή χρήση πόλης;
Για παπιά είναι οκ αλλά μια μοτοσικλέτα όπως και να έχει είναι πιο απαιτητική σε δύναμη λόγω βάρους.
Και κάτι τελευταίο, με 1.85+ ύψος και 75 κιλά βάρος ένα τέτοιο μοτοσικλετάκι θα είναι οκ για το μέγεθός μου ή θα είμαι σαν καβάλα σε παιδικό ποδηλατάκι; :lol:
δεν ειχα 125 ποτε και δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρία απο το ρεπριζ τους... έκανα συμπτωματικά ενα τεστ ραϊντ γυρω απο το τετραγωνο που λενε, και αποκομησα την αισθηση πως υπερπληρει τις απαιτησεις της κυκλοφοριας εντος των τοιχών...
τα (λιγα) κιλά σου παντως ειναι υπερμαχος της επιταχυνσης που θα πετυχειw απο φανάρι σε φανάρι...
Να γνωριζεις επίσης πως ο συγχρονισμός των φαναριών μεσα στην πόλη (οταν αυτος ειναι καλορυθμισμένος) επιτρέπει σε ενα όχημα που κινέιται με 50 χλμ/ωρα να εχει μαι συνεχη ροή, αν πηγαινεις με περισσοετρα ας πουμε θα αναγκαστεις να φρεναρεις στο πεομενο φαναρι που δεν θα εχει αναψει ακομα...
καποτε κυκλοφορουσα με ενα νοικιαρικο σκουτερ 50αρακι (πριν ασχοληθω πιο ζεστα με τον μοτοσυκλετισμο), ειχα εντυπωσιαστει πού διατηρωντας μια σταθερη ταχυτητα της ταξης των 30-40 χλμ μεσα στην πόλη ειχα συνεχη ροή.
το αβανταζ εναντι των παπιων ξαναλεω ειναι πως ανετοτατα το βαζεις σε ενα πλοιο το καλοκαιρακι και κυριολεκτικα σκαρφαλωνεις σε οποια παραλια θελεις με την κοπέλα σου. Πραγμα που ενα παπί δε νοείται να κανει με την ιδια ανεση.
το θεμα τωρα της εμφανισης... εεε να μην τα θελουμε και ολα δικα μας. Πανω σε αυτο εχω να σου πω (απο προσωπικη εμπειρια- μαις και πιανω αρκετο ογκο) πως αν εσυ νοιωθεις ανετα πανω στο μηχανακι τυφλα να εχει η εικονα σου πανω του... σημασια εχει να βολευεσαι... και το παραξενο με το συγκεκριμενο Urban ειναι πως ενω ειναι πολυ μαζεμενο βολευεσαι μια χαρα διχως να καθεσαι σαν κατασριδα :lol:
Valantis_K
21/07/2010, 19:03
παντως και εγω θα σου ελεγα cbf 250.. μιας και εχεις δίπλωμα μικρής κατηγορίας.. για αρχη ειναι οτι πρεπει.. αξιοπιστο και με μικρη καταναλωση.. και με 2.500 € βρισκεις σχεδον καινουριο..
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
φιλε μου , δεν θυμαμαι τις τιμες των ΒΕΤΑ ... μπορεις να τις μάθεις απο τον επίσημο αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα.
Πρότεινα αυτη την εταιρεία διότη εχει μια φιλοσοφία που μ'αρέσει και πιστευω ειναι πολύ προσιτή για νέους οδηγούς καθως και για τις πόλεις και την ελληνικη ιδιοσυγκρασία και πραγματικότητα.
Ιταλικά μηχανάκια με ιαπωνικό κινητηρα αν δεν κάνω λάθος, φρενάρες , ενα απίστευτο στήσιμο απο αναρτήσεις ... (εχω δοκιμασει το urban 125 , και στα 100 κιλα που ζυγίζω συμπεριφερόταν απιθανα) και μια αρχιτεκτονικη πλαισίου που σε ταξιδέυει σε φιλοσοφία trial (μοτοαλπινισμού), την φιλοσοφία του "μπορεις να πας παντου με το μηχανακι" κι ας μην ειναι ψηλόφτερο ή όμοιο με τον ανταγωνισμό...
Αν εσυ εισαι διατεθημενος να δωσεις 2.5 χαρτια για να παρεις ενα μικρό μεταχειρο ειναι σαφως προτιμότερο να δωσεις ενα 500ρικακι ακομα και να παρεις μια καινουργια ιταλιδα που θα σου μεινει για παντα και πανω του θα βολευτεις εσυ, ο αδερφος σου, η μαμα σου, μεθαυριο ο γιος σου.
το μηχανακι εχει αριστη συμεριφορα, και μπορει να το νοιωσει μονο καποιος που εχει εμπειρια απο ευρωπαϊκα μηχανακια και εχει καταλαβει τη διαφορα με του ιάπωνες...
μοιαζει απιστευτο να μπορεις να διακρινεις τετοια διαφορα σε μικρες μοτοσυκλετες που δεν εχουν δυναμη, αλλα απο την αλλη σε αυτες τις μοτο το ζυγισμα της μοτο κανει μπαμ. και το γυγισμα ειναι το μαξιμουμ για μηχανακι πολης ...
:wave2:
http://put.edidomus.it/xoffroad/news/foto/254320_6851_big_RR%20Enduro%20125%20LC%20dx-1.jpg
Αυτό το αδερφάκι το είδες??(υπόψην βγαίνει και σε sm) :smokin: Έχω μία υποψία ότι κοστίζει 3400 καινούριο.. Μπορεί να ταξιδεύει με 20 χλμ λιγότερα από το cbf 250 αλλά είναι ασύγκριτα σε ποιότητα κατασκευής και κύλισης..
Αλουμινένιο ψαλίδι, πολύ καλύτερο πλαίσιο, ανάποδο μπροστινό 41mm, μοχλικό πίσω, υδρόψυκτο (μοτέρ μιναρέλι, ίδιο με το μοτέρ που τοποθετεί η yamaha στο wr125 και η husqvarna στο φετινό 4χρονο wr125 (te125)), 15 αλογάκια (υπεραρκετά για το βάρος του (η μιναρέλι δηλώνει 20 derestricted), φρενάρες..
Τι συγκρίνουμε τώρα? :lol: Κοιτάζω αυτό, κοιτάζω το yamahaki μου και.. :sad:
Στο ίδιο μήκος κύματος το καινούριο derbi drd 125
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/80386.asp
ετσι ειναι epp, στηριξτε ευρωπη λεμε... :wave2:
panavour
16/12/2010, 15:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
http://put.edidomus.it/xoffroad/news/foto/254320_6851_big_RR%20Enduro%20125%20LC%20dx-1.jpg
Αυτό το αδερφάκι το είδες??(υπόψην βγαίνει και σε sm) :smokin: Έχω μία υποψία ότι κοστίζει 3400 καινούριο.. Μπορεί να ταξιδεύει με 20 χλμ λιγότερα από το cbf 250 αλλά είναι ασύγκριτα σε ποιότητα κατασκευής και κύλισης..
Αλουμινένιο ψαλίδι, πολύ καλύτερο πλαίσιο, ανάποδο μπροστινό 41mm, μοχλικό πίσω, υδρόψυκτο (μοτέρ μιναρέλι, ίδιο με το μοτέρ που τοποθετεί η yamaha στο wr125 και η husqvarna στο φετινό 4χρονο wr125 (te125)), 15 αλογάκια (υπεραρκετά για το βάρος του (η μιναρέλι δηλώνει 20 derestricted), φρενάρες..
Τι συγκρίνουμε τώρα? :lol: Κοιτάζω αυτό, κοιτάζω το yamahaki μου και.. :sad:
Στο ίδιο μήκος κύματος το καινούριο derbi drd 125
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/80386.asp
Τελος Αυγουστου ειπε οτι θα αγορασει,οχι τελος Δεκεμβριου.:lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από panavour
Τελος Αυγουστου ειπε οτι θα αγορασει,οχι τελος Δεκεμβριου.:lol: :lol: :lol: :lol:
:look: :lol:
imitrelos
16/12/2010, 20:07
Κοιτα και τα DERBY για πόλη και μικρά ταξιδάκια το mulhacen
είναι μιά χαρα μηχανάκι
http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=127&Itemid=285
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Κοιτα και τα DERBY για πόλη και μικρά ταξιδάκια το mulhacen
είναι μιά χαρα μηχανάκι
http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=127&Itemid=285
:beer:
Αυτό είναι το DERBI mulhacen cafe 125 το οποίο είναι ακριβό. Διαφέρει σε φρένα και αναρτήσεις σε σχέση με το απλό.. :beer:
αν σε περνει να μαζεψεις κανα φραγκο παραπανω, ψαξε να βρεις σε μεταχειρισμενο το WR250R/X Τον αυγουστο του χρονου θα πρεπει να το βρισκεις με κανα 4000ρο και αφ'ενος ειναι εξαιρετικο μηχανακι απο καθε αποψη, αφ'ετερου εχει/θα εχει πολυ καλη μεταπωλιτικη αξια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
αν σε περνει να μαζεψεις κανα φραγκο παραπανω, ψαξε να βρεις σε μεταχειρισμενο το WR250R/X Τον αυγουστο του χρονου θα πρεπει να το βρισκεις με κανα 4000ρο και αφ'ενος ειναι εξαιρετικο μηχανακι απο καθε αποψη, αφ'ετερου εχει/θα εχει πολυ καλη μεταπωλιτικη αξια.
Με 4500 αααααν μπορέσει να μαζέψει.. που όπως έχουν γίνει τα πράγματα.. σίγουρα θα βρει καινούριο KLX250S.. :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.