PDA

View Full Version : ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ ΕΞΑΤΜΗΣΗΣ



xalias1
20/07/2010, 04:41
Παίδες καλημέρα.
Μια ερώτηση, έχω ένα fazer 600 του 04 και έχω το εξής θέμα.
Όταν κλείνω το γκάζι από τις 5000 στροφες έως τις 3000 η εξάτμηση αρχίζει και σκάει.
Η μηχανή φοράει φιλτρο k&n και εξάτμηση remus. Εχετε ιδέα τι μπορεί να είναί; Παίζει να είναι το TPS;

Geomarke
20/07/2010, 05:31
Φίλτρο+Εξάτμηση=Φτωχό μείγμα.......ειδικά όταν κάνει σκασήματα...

THEOD
20/07/2010, 05:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από xalias1
Παίδες καλημέρα.
Μια ερώτηση, έχω ένα fazer 600 του 04 και έχω το εξής θέμα.
Όταν κλείνω το γκάζι από τις 5000 στροφες έως τις 3000 η εξάτμηση αρχίζει και σκάει.
Η μηχανή φοράει φιλτρο k&n και εξάτμηση remus. Εχετε ιδέα τι μπορεί να είναί; Παίζει να είναι το TPS;

Φυσιολογικό είναι...Η Yamaha στα ψεκαστά προκειμένου να χαμηλώσει ρύπους χρησιμοποιεί ένα σύστημα που εισάγει από το φιλτροκούτι φρέσκο αέρα στην εξαγωγή ώστε να γίνει μια δευτερεύουσα καύση στην εξάτμιση...Το ονομάζει Air Induction System (AIS), και αυτό είναι υπέυθυνο για τα σκασίματα τα οποία υπήρχαν και με την μαμά εξάτμιση απλά δεν τα άκουγες λόγω φιμώματος-ταπώματος...
Αν τα σκασίματα σε ενοχλούν μπορείς να ταπώσεις την εισαγωγή αέρα του AIS στο φιλτροκούτι και θα περιοριστούν κατά 90%...

xalias1
20/07/2010, 05:40
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΑΠΛΑ ΕΛΕΓΑ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Geomarke
20/07/2010, 05:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Φυσιολογικό είναι...Η Yamaha στα ψεκαστά προκειμένου να χαμηλώσει ρύπους χρησιμοποιεί ένα σύστημα που εισάγει από το φιλτροκούτι φρέσκο αέρα στην εξαγωγή ώστε να γίνει μια δευτερεύουσα καύση στην εξάτμιση...Το ονομάζει Air Induction System (AIS), και αυτό είναι υπέυθυνο για τα σκασίματα τα οποία υπήρχαν και με την μαμά εξάτμιση απλά δεν τα άκουγες λόγω φιμώματος-ταπώματος...
Αν τα σκασίματα σε ενοχλούν μπορείς να ταπώσεις την εισαγωγή αέρα του AIS στο φιλτροκούτι και θα περιοριστούν κατά 90%...

Σωστός δεν το ήξερα οτι εχει και το fAZER τέτοιο κόλπο...
Ομως είναι σίγουρα απο αυτό το λεω μονο και μονο για τον συνδιασμό φίλτρο-εξάτμηση...λόγο θερμοκρασίας τώρα :confused: :confused: