PDA

View Full Version : "Τουριστικά" λάστιχα για Gsxr ?



stako
11/07/2005, 13:41
Μια από τις πολλές διαπιστώσεις μετά το πρώτο μου μακρινό (σχετικά) ταξίδι με το GSXR είναι ότι θέλω να βάλω τουριστικά λάστιχα.... Ίσως να με θεωρείτε άρρωστο αλλά..........θέλω κάτι που να αντέχει και όχι να τελειώνει σε 6000 χλμ όπως τα Bridgestone BT014 που έχω τώρα......

Σκεφτόμουν λοιπόν μια και, εκτός της αντοχής, τα Bridgestone φάνηκαν καλά, να μείνω στην ίδια εταιρεία και να πάω στα BT020.

Έχετε καμιά αντιπρόταση/εμπειρία από κάτι σχετικό?

ΥΓ. Έκανα search στο forum αλλά δεν βρήκα κάποια πληροφορία για τουριστικά λάστιχα.

:wave2:

alex14
11/07/2005, 13:47
Εγω εχω βαλει τα Metzeler Sportec M1 και ειμαι πολυ ικανοποιημενος μετα απο 2,5 χρονια και περιπου 10,000 χλμ. τα ποιο πολλα τουριστικα.


:wave2:

gcrook
11/07/2005, 14:21
Να σου πω και εγω τη γνωμη μου.
Τα τουριστικα λαστιχα ειναι καπως παρεξηγημενα και κακως.
Ειχα τα ΒΤ 92 τα οποια κρατησαν περιπου 10.000 χλμ με χρηση πολη-ταξιδι 70/30.

Η κορωνα τους ειναι πιο χαμηλη αλλα ποτε δεν μου φανηκε "αργη" η γεωμετρια τους.
Κρατουσαν παρα πολυ καλα, καλυτερα ισως και απο τα ΒΤ 10 που ειχα, ασε που στο βρεγμενο εδιναν ρεσιταλ, και στο λεω γιατι ειχα οδηγησει πολλες ωρες με βροχη και μεσα την πολη αλλα και εκτος.

Αξιζουν κατα τη γνωμη μου, ειδικα τωρα το καλοκαιρι που κανουμε χιλιομετρα.

sniper
11/07/2005, 14:46
Εγώ είχα τα BT20 sto hornet και sto cbr....

Για το hornet ήταν πολύ καλή επιλογή.... μετά από 12.000 σε ένα χρόνο (11 μήνες) είχαν ακόμα πολύ ψωμί και δεν είχαν ξεραθεί...


Στο CBR όμως δεν κράτησαν και πολύ.... μετά από 9.000 χλμ είχαν ψωμί αλλά δεν κράταγαν καθόλου..... και μιλάμε για δρόμο με καλή άσφαλτο....


Η κορώνα τους είναι για χαλαρή οδήγηση....

:smokin:

stako
12/07/2005, 13:38
Ψάχνοντας στο site της Bridgestone βρήκα ένα εργαλειάκι σε Java που έχει για να διαλέξεις το κατάλληλο λάστιχο. Τα κριτήρια είναι η χώρα και το μοντέλο μηχανής. Για GSXR 600 K4, βάζοντας σαν χώρα Ελλάδα, μου πρότεινε τα BT-020, BT-010 και BT-56. Βάζοντας σαν χώρα Αγγλία μου έβγαλε BT-014 και BT-012.

Περίεργο ε?

gixxerpap
12/07/2005, 18:37
φιλε μου με το 750, εκανα 12000χλμ με pirelli diablo corsa μπροστα και απλο diablo πισω και δεν ηταν και πολυ τουριστικα.

με αλλο ζευγαρι (ιδια λαστιχα) εχω κανει 6000χλμ σε γρηγορες εκδρομες και δυο track days και τα λαστιχα ειναι ακομα τελεια.

εσυ, πως εφαγες τα δικα σου σε 6000 χλμ? μηπως δεν φταινε τα λαστιχα?

τουριστικα λαστιχα σε τετοιο 600αρι ειναι τουλαχιστο αμαρτια.....

stako
13/07/2005, 08:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
φιλε μου με το 750, εκανα 12000χλμ με pirelli diablo corsa μπροστα και απλο diablo πισω και δεν ηταν και πολυ τουριστικα.

με αλλο ζευγαρι (ιδια λαστιχα) εχω κανει 6000χλμ σε γρηγορες εκδρομες και δυο track days και τα λαστιχα ειναι ακομα τελεια.

εσυ, πως εφαγες τα δικα σου σε 6000 χλμ? μηπως δεν φταινε τα λαστιχα?

τουριστικα λαστιχα σε τετοιο 600αρι ειναι τουλαχιστο αμαρτια.....

Έχεις δίκιο είναι αμαρτία.............ειδικά αν σκεφτείς ότι το μηχανάκι δεν με έχει προδώσει ποτέ και είναι κρίμα να διακινδυνεύσω να του χαλάσω την συμπεριφορά..... Το ξανασκέφτηκα και το πιθανότερο είναι να του ξαναβάλω προς το παρόν το πίσω σε Bridgestone BT014 (μια και το μπροστά είναι οκ) και στην επόμενη αλλαγή να δοκιμάσω Pirelli diablo corsa ή Michelin power να δω πως θα τα πάνε αυτά.

Η χρήση που του κάνω είναι μόνο εκδρομές και ταξιδάκια. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και σε γρήγορες εκδρομές θα περάσεις από Εθνική, πχ για Επίδαυρο έχει τουλάχιστον 50% διαδρομή σε Εθνική οδό, πράγμα που σημαίνει ότι είσαι όρθιος σχεδόν συνέχεια...... Και ας μην πω για Αθήνα-Χαλκιδική που είχα πάει........ Ίσως τα ΒΤ014 έχουν πρόβλημα στον συγκεκριμένο τομέα, να τρώγονται πολύ σε Εθνική οδό και να είναι καλύτερα μόνο για "σφιχτές" διαδρομές.

Κατέβασα και τον οδηγό της Michelin για τα Power Race και με τα κριτήρια που έβαλα μου πρότεινε την Medium γόμα μπρος πίσω. Αλλά τα Race μάλλον δεν κάνουν έτσι κι αλλιώς, ο οδηγός νομίζω είναι με την λογική της χρήσης σε track days και λίγο road use.

Tigas
13/07/2005, 08:51
6000km ΧΑΛΑΣΕΣ ΛΑΣΤΙΧΟ:eyepop:

ΜΕ ΤΟ 600RR ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΟ , ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΣΕ 18.000km
ME XΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ(MICHELIN SPORT- ΑΠΛΑ ΧΑΛΙΑ)

ME TO 1000RR ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑ 12.000km ΜΕ PIRELLI DIABLO CORSA ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.
ΤΩΡΑ ΕΧΩ 18000 ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΛΙΓΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
ΓΥΡΟΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ
ΑΘΗΝΑ-ΣΕΡΡΕΣ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ 1 ΜΕΡΑ ΠΙΣΤΑ
ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ:lol:

stako
13/07/2005, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
6000km ΧΑΛΑΣΕΣ ΛΑΣΤΙΧΟ:eyepop:

ΜΕ ΤΟ 600RR ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΟ , ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΣΕ 18.000km
ME XΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ(MICHELIN SPORT- ΑΠΛΑ ΧΑΛΙΑ)

ME TO 1000RR ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑ 12.000km ΜΕ PIRELLI DIABLO CORSA ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.
ΤΩΡΑ ΕΧΩ 18000 ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΛΙΓΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
ΓΥΡΟΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ
ΑΘΗΝΑ-ΣΕΡΡΕΣ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ 1 ΜΕΡΑ ΠΙΣΤΑ
ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ:lol:

Με 7000 για την ακρίβεια....:( Τώρα έχω 8500 καθώς είπα να τα κρατήσω λίγο και αν δεις το πίσω είναι για πέταμα! Στο κέντρο δεν υπάρχουν πλέον αυλάκια, έχει γίνει slick...... Υποθέτω λοιπόν ότι τα συγκεκριμένα είναι σχεδιασμένα μόνο για σφιχτές διαδρομές. Αν το πηγαίνεις σε Εθνική τελειώνουν σούπερ γρήγορα.... Έχει ποστάρει και άλλο παιδί με τα ίδια συμπεράσματα για τα ΒΤ014.

Αλλά υπόψιν, τα λάστιχα σε σφιχτή διαδρομή είναι απίστευτα καλά. Ακόμα και έτσι όπως κατήντησε το πίσω πηγαίνοντας για λίγο σβέλτα σε κλειστή διαδρομή στην Σιθωνία ήταν οκ.

Βλέποντας τις διαδρομές που θα κάνεις, κατευθείαν σκέφτηκα ότι με τα ΒΤ014 θα χρειαζόμουν 2 ζευγάρια! :eyepop:

maintenance
13/07/2005, 09:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
6000km ΧΑΛΑΣΕΣ ΛΑΣΤΙΧΟ:eyepop:

ΜΕ ΤΟ 600RR ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΟ , ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΣΕ 18.000km
ME XΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ(MICHELIN SPORT- ΑΠΛΑ ΧΑΛΙΑ)

ME TO 1000RR ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑ 12.000km ΜΕ PIRELLI DIABLO CORSA ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.
ΤΩΡΑ ΕΧΩ 18000 ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΛΙΓΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
ΓΥΡΟΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ
ΑΘΗΝΑ-ΣΕΡΡΕΣ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ 1 ΜΕΡΑ ΠΙΣΤΑ
ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ:lol:



ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ, ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ "ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ";

ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ...:lol:

ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΑ "ΤΟΥΡΚΙΚΑ" ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ.....

:wave2: :beer: :wave2: :beer: :wave2:

Tigas
13/07/2005, 09:19
ΤΑ ΒRIDGESTON ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΓΟΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ.
ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΞΑΝΑΒΑΛΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ 600 ΝΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΟΛΙΣ 7000km.

ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΤΡΙΦΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

idi
13/07/2005, 10:12
για τη χρηση που τα θελεις ΚΑΙ ΜΟΝΟ προτεινω PIRELLI DIABLO (τα απλα οχι τα corsa)

stako
13/07/2005, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
ΤΑ ΒRIDGESTON ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΓΟΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ.
ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΞΑΝΑΒΑΛΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ 600 ΝΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΟΛΙΣ 7000km.

ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΤΡΙΦΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Παντιλίκια ούτε για δείγμα! Δεν έκανα γιατί ακριβώς δεν ήθελα να χαλάσω τα λάστιχα....... Μόνο τώρα που έχει γίνει χάλια το πίσω κάνω που και που, εξάλλου πλέον γλιστράει θέλω δεν θέλω............;)

stako
13/07/2005, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
για τη χρηση που τα θελεις ΚΑΙ ΜΟΝΟ προτεινω PIRELLI DIABLO (τα απλα οχι τα corsa)

Θα το δω και για αυτά στην επόμενη αλλαγή.....

:wave2:

nikonian
14/07/2005, 11:45
Έχω την αίσθηση ότι τα ΒΤ014 υπερθερμαίνονται και λιώνουν στο κεντρο τρομερά. Μετά από 70 χλμ σε εθν. οδό σταμάτησα και είδα στο κέντρο να έχει φθαρεί σαν τη γομολάστιχα όταν σβήνεις μολυβιά. Στο Hornet 600 έφθασε το δείκτη φθοράς στα 5.500 χλμ . Τελείωσαν στο κέντρο και ακόμη δεν βρήκα ευκαιρία να τα στρίψω.
Στο Bikenet διάβασα ότι με τα ίδια λάστιχα τα μεγαλύτερα μηχανάκια έβγαλαν 1500-2000 χλμ !!!!!!!!!
Τουριστικά και πάλι τουριστικά