Σύνδεση

View Full Version : Πως φρενάρουμε??



John Steed
27/07/2010, 15:17
Το άνοιξα αυτό γιατί νομίζω θα τα χάσω...

Ο δάσκαλος οδήγησης είπε στη γυναίκα μου πως την μεγαλύτερη δύναμη όταν φρενάρουμε την βάζουμε στο πίσω, και την μικρότερη στο μπροστά. (75% πίσω και 25% μπροστά).

Εγώ είχα την εντύπωση πως ήταν το αντίθετο. Επίσης, όταν πρέπει να φρενάρω απότομα, αν βάλω τόση λίγη δύναμη στο μπροστινό, θα πάω με κωλιές και θα κολλήσω σε κανένα πορτ-μπαγκαζ....

Εσείς τι λέτε???

:wave2: :wave2:

guzzistas
27/07/2010, 15:20
Ο δάσκαλος είπε τέτοιο πράγμα?... Να αλλάξετε δάσκαλο.....

...........

90% μπροστά και 10% πίσω πέστου ....... μπορεί να μην το ξέρει και να το μπερδεύει με το στοίχημα που παίζει τα μεσημέρια.....

faraway
27/07/2010, 15:21
νομίζω πως ισχύει το αντίθετο σε γενικές γραμμές .

βέβαια ρόλο παίζει και η κατάσταση του οδοστρώματος .

μάλλον δεν θα άκουσε σωστά !!!

John Steed
27/07/2010, 15:24
Της το είπε και με έμφαση!!!

Και μετά γύρισε η γυναίκα μου και μου είπε πως της τα μαθαίνω λάθος τόσο καιρό:bigcry: :bigcry:

Ευτυχώς που τον χρειαζόμαστε μόνο για το σκούτερ του και για την εξέταση, αν περιμέναμε από αυτόν....:smokin:

faraway
27/07/2010, 15:25
καλά άμα πραγματικά το είπε και το εννοούσε είναι μεγάλος διδάσκαλος ο τύπος .

απορώ αν το εφαρμόζει αυτό το φρενάρισμα τόσα χρόνια αν του έχουν μείνει δόντια ??:lol:

ermiss
27/07/2010, 15:33
Σε παπιοσκουτερό κατάσταση φρενάρεις πιο εύκολα με το πίσω. Τα λάστιχα μπροστά σχεδόν είναι ποδηλάτου και η γλίστρα είναι σίγουρη αν το πας 90-10

Σαν κανόνας μαλακίες είπε, αλλά για παπί αλλάζουν οι νόμοι της φυσικής :rotflmao: :rotflmao:

John Steed
27/07/2010, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
Σε παπιοσκουτερό κατάσταση φρενάρεις πιο εύκολα με το πίσω. Τα λάστιχα μπροστά σχεδόν είναι ποδηλάτου και η γλίστρα είναι σίγουρη αν το πας 90-10

Σαν κανόνας μαλακίες είπε, αλλά για παπί αλλάζουν οι νόμοι της φυσικής :rotflmao: :rotflmao:

Η πάπια πετάει λέμε!!!!!

Γιαυτό και βάζω περισσότερη δύναμη στο μπροστά, και ταυτόχρονα χαμηλώνω και τα πτερύγια:rotflmao: :rotflmao:

Μήπως ισχύει για τα σκούτερ, ίσως επειδή έχουν τον κινητήρα πιο πίσω και πάνω στην πίσω ρόδα?

Lupo
27/07/2010, 16:26
Για τσοπερά τον κόβω τον δάσκαλο.:rolleyes:

Τα custom / τσόπερ κ.τ.λ χρειάζοντε περισσότερο το πίσω σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό , λόγω στησίματος και βάρους στο πίσω τους μέρος.

Δεν αλλάζεις δάσκαλο, καλού- κακού?
:D

John Steed
27/07/2010, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
Δεν αλλάζεις δάσκαλο, καλού- κακού?:D

Δεν υπάρχει λόγος, να οδηγάει ήξερε, και αύριο δίνει, δύο μαθήματα έκανε όλα κι όλα...;)

sotos 8
27/07/2010, 16:37
Τι ηλικιας ειναι ο δασκαλος; Γιατι εμεις οι μεγαλυτεροι με τα μηχανακια που πρωτομαθαμε το μπροστινο ηταν για διακοσμηση και ισως να εχει μεινει ακομα σε αυτα.

John Steed
27/07/2010, 16:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotos 8
Τι ηλικιας ειναι ο δασκαλος;
40 περίπου...

Και σαν δάσκαλος που είναι έχει ένα CBF 125, ένα πολυθρονοσκούτερ και ένα Bandit 650...

Άντε βρες άκρη....

route 66
27/07/2010, 17:14
λαθος ειναι αυτο που της ειπε.
ειπαρχει ενα αλλα ομως. σε απειρο οδηγο δεν τον προτρεπεις να παταει ποτε το μπροστινο φρενο γιατι εχει την ταση να το κοκαλωνει και να πεφτει.ενω με το πισω δυσκολο να γινει αυτο.
γενικα στους μαθητες στην αρχη τους λενε να φρεναρουν μονο με το πισω φρενο(με χαμηλε ταχυτητες παντα)
οταν μαθουν τους διδασκουν να φρεναρουν 75 εμπρος 25 πισω.
και να ριχνουν το βαρος μπροστα για να μην μπλοκαρει ευκολα ο εμπρος τροχος και να εχει οσο το δυνατο μεγαλυτερη προσφυση.

kalesin
27/07/2010, 17:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
έχει ένα CBF 125, ένα πολυθρονοσκούτερ και ένα Bandit 650...




εχει κ τα δοντια του καθε βραδυ σε ποτηρι αλλα μη το κανουμε θεμα

aakkuan
27/07/2010, 17:55
και γω οταν ειχα το κρυπτονακι και δεν ειχα κανει ακομα μαθηματα και το χα παει στον μαστορα μετα απο βουτα λογω κοκκαλοματος του μπροστινου :rotflmao: μου λεγε πρωτα και περισσοτερο το πισω λογω του οτι εχεις παπακι και λογω του οτι οδηγεις στην ελλαδα (εννοουσε την ποιοτητα της ασφαλτου ) :rotflmao:

ειναι μια ευκολη συμβουλη στον αρχαριο για να μην πεφτει σε καθε φρεναρισμα. αν θες βεβαια να φρεναρεις σε συντομες αποστασεις και να μην περνεις σβαρνα γριες πρεπει να μαθεις με το μπροστινο.
;)

Ichigo
27/07/2010, 19:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
40 περίπου...

Και σαν δάσκαλος που είναι έχει ένα CBF 125, ένα πολυθρονοσκούτερ και ένα Bandit 650...

Άντε βρες άκρη....

Χαχαχαχ να τον δω να φρενάρει με το πίσω στο Ληστή που είναι 250 κιλά θωρηκτό και τι στον κόσμο!! Ειδικά στην κατηφόρα θα ρολλάρει επ άπειρον φωνάζοντας "ξέρεις από Βέσπαααα;", ειδικά αν έχει ABS που πιάνει αρκετά εύκολα το πίσω!! :bawl: :bawl: :bawl:
Το σωστό είναι 75% μπροστά 25% πίσω. Με το πίσω φρένο βοηθάμε πέρα και από την επιβράδυνση, την καλύτερη σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας κατά το φρενάρισμα!! :winka:

aakkuan
27/07/2010, 19:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
. Με το πίσω φρένο βοηθάμε πέρα και από την επιβράδυνση, την καλύτερη σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας κατά το φρενάρισμα!! :winka:

ναι γι αυτο και το παταμε λιγο πιο νωρις απ το μπροστινο για να κοψει λιγο την ορμη απ τον πισω τροχο και να αντιδρασει η μοτο πιο σταθερα στο μπροστινο φρεναρισμα

nasosR
27/07/2010, 20:39
λαθος ειναι αυτο που της ειπε ΟΜΩΣ

επειδη πειρα πριν απο κανα 5μηνο το διπλωμα , ΤΟ ΛΕΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΩΤΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ....:look: :alien:

route 66
27/07/2010, 23:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από nasosR
λαθος ειναι αυτο που της ειπε ΟΜΩΣ

επειδη πειρα πριν απο κανα 5μηνο το διπλωμα , ΤΟ ΛΕΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΩΤΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ....:look: :alien:

μηπως τα εχεις μπερδεψει λιγο?
για κοιτα το βιβλιο του υπουργειου της μοτοσυκλετας εκει που αναφερει πως φρεναρουμε σε στεγνο οδοστρωμα,σε βρεμενο κλπ.
την κατανομη των φρενων.
σελιδα 46/48 εκει που λεει"χρησιμοποιωντας τα φρενα σας"

nasosR
28/07/2010, 06:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από route 66
μηπως τα εχεις μπερδεψει λιγο?
για κοιτα το βιβλιο του υπουργειου της μοτοσυκλετας εκει που αναφερει πως φρεναρουμε σε στεγνο οδοστρωμα,σε βρεμενο κλπ.
την κατανομη των φρενων.
σελιδα 46/48 εκει που λεει"χρησιμοποιωντας τα φρενα σας"

φιλε route 66 το βιβλιο το χω σουταρει , οποτε... μπορει να κανω και λαθος για το βιβλιο αλλα για τους εξεταστες το θυαμαι αρκετα καλα γιατι το ειχαν ρωτησει στο παιδι που εδινε πριν απο μενα...:wave2:

route 66
28/07/2010, 07:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από nasosR
φιλε route 66 το βιβλιο το χω σουταρει , οποτε... μπορει να κανω και λαθος για το βιβλιο αλλα για τους εξεταστες το θυαμαι αρκετα καλα γιατι το ειχαν ρωτησει στο παιδι που εδινε πριν απο μενα...:wave2:

αν το βρεις φιλε μου κοιτα και τις ερωτησεις
9 που λεει
"σε ενα ιδανικο φρεναρισμα ,τι ποσοστο συμμετοχης εχει το φρενο καθε τροχου της μοτοσυκλετας?"
η απαντηση ειναι
"75% ο μπροστινος 25% ο πισω"

και επισης την ερωτηση 124 που που εχει παραπλησια ερωτηση του στυλ, κατω απο καλες συνθηκες δρομου και καιρου ποιος ειναι ο αποτελεσματικοτερος τροπος ακινητοποιησης της μοτοσυκλετας?
λεει ως απαντηση
"φρεναρετε και μετα δυο φρενα με εμφαση το εμπρος"
οι αλλες σελιδες που σου εδωσα ειναι τεχνικες του ιδιου βιβλιου.:wave2:
αποκλειεται οι εξεταστες να υποστηριζουν τα αντιθετα.ουτε ο δασκαλος πιστευω.κατι αλλο παιζοτανε.

Nostra
28/07/2010, 07:32
με τη λογική ότι μεχρι να βρουμε πως σκατα στριβουν τα διτροχα φαγαμε 4 Τhreads και καμια δεκαρια μερες, τότε ο ιδανικότερος τρόπος φρεναρισματος ειναι ενα σταθερο ανελαστικό εμποδιο με υφος πάνω απο 60-70 πόντους και αρκετο φαρδος αναλόγως ... προσόντων... :D

και εννοείται πως πιο άμεσο φρενάρισμα ειναι με τη μουρη... :winka:

DeusEx
28/07/2010, 07:44
μ@λ@κ@ς δασκαλος ...

πες του να δει τι αναλογια δινει το αυτοματο C-ABS της honda

...

το σωστο ειναι 75% μπροστα κ 25% πισω ...

route 66
28/07/2010, 08:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
με τη λογική ότι μεχρι να βρουμε πως σκατα στριβουν τα διτροχα φαγαμε 4 Τhreads και καμια δεκαρια μερες, τότε ο ιδανικότερος τρόπος φρεναρισματος ειναι ενα σταθερο ανελαστικό εμποδιο με υφος πάνω απο 60-70 πόντους και αρκετο φαρδος αναλόγως ... προσόντων... :D

και εννοείται πως πιο άμεσο φρενάρισμα ειναι με τη μουρη... :winka:

κοιτα το θεμα ειναι πως σε γενικες γραμμες θα πει ο δασκαλος στο μαθητη να φρεναρει σωστα κατα προσεγγιση σε διαφορες καταστασεις(στεγνο οδοστρωμα,χαλικια,βροχη,κλπ).δε μιλαμε για αγωνιστικες καταστασεις,καταστασεις πανικου κλπ.
ολα αυτα προυποθετουν πιστες, οπως στην αγγλια π.χ που διδασκουν τετοια πραγματα σωστα.προσοχη δε μιλαω για εκμαθηση υψηλης οδηγησης αλλα πως θα διορθωσεις μια υποστροφη ή μια υπερστροφη στο αυτοκινητο.
εντω στο ελλαντα δεν υπαρχουν ουτε πιστες της προκοπης να μαθει τα βασικα ο μαθητης.
τα εργαλεια κανουν το μαστορα παιδια κακα τα ψεματα.σου φευγει και η ορεξη με αυτα που βλεπεις.
τελος παντων .
περα απο ολα αυτα ο δασκαλος μπορει,αν θελει να μαθει αρκετα πραγματα στο μαθητη,με την προυποθεση βεβαια οτι ο μαθητης ηρθε να μαθει(οσο γινεται) και οχι απλως να παρει το διπλωμα

xalias1
30/07/2010, 03:14
ισως η απάντηση του δάσκαλου να παρερμινευτικε.
Αυτό που λένε οι δάσκαλοι για το 75% μπροστά και 25% πίσω έχει ως εξής.
Αν υποθέσουμε ότι χρειαζετε να φρενάρουμε άμεσα και με την προηπόθεση ότι πατώντας το μπροστινό φρένω δεν θα γυρίσει τούμπα η μηχανή ούτε το τιμόνι θα φύγει δεξια η αριστερά, πατώντα το μπροστινό φρένω θα φρενάρουμε 75% πιο γρήγορα καθώς ο μπροστά τροχός δεν θα συρθεί οπως κάνει ο πίσω (κολια).
Αρά αφορά στην αμεσότιτα του φρεναρισματος και όχι στην δύναμη που ασκούμε στο φρένο ή πιο πατάμε πιρισσότερο.

menelaos46
30/07/2010, 08:21
http://www.motorradrennen.com/1999-2005.php?go=Z2FsbGVyeS8xOTk5LTIwMDUv&view=UmFjaW5n&picture=MTQ0LklSVEEtVGVzdC1KZXJlel9WYWxlbnRpbm8tUm9zc2lfWWFtYWhhLVlaRi1NMS1Nb3RvR1AuanBn&site=4

TROOPER
30/07/2010, 10:07
μηπως ο δασκαλος μιλουσε για ποδηλατο???

sotpag
30/07/2010, 10:55
δίπλωμα δεν θέλει να πάρει

καλά τις είπε


για να μάθει είναι άλλο θέμα
:wave2:

kostas777
30/07/2010, 12:32
+1 xalias1 = xalias2 :)

δεν υπάρχει οδηγία και κανόνας για το «πόσο δυνατά» πρέπει να πατάμε οποιοδήποτε φρένο ή πόσο δυνατότερα το ένα από το άλλο. όπως καταλαβαίνετε αν το σκεφτείτε καλά, δεν μπορεί να υπάρχει τέτοια οδηγία, γιατί είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες εν ισχύ σε κάθε φρενάρισμα, που καθιστούν ΚΑΘΕ φρενάρισμα διαφορετικό και μοναδικό. τουτέστιν, δεν μπορεί να γίνει λόγος για κανόνα επάνω σε αυτό.

αυτό που ισχύει (και πολλοί από εσάς το έχετε παρερμηνεύσει), είναι ότι το «ποσοστό συμμετοχής των φρένων μιας μοτοσυκλέτας κατά το φρενάρισμα, είναι 75% το εμπρός και 25% το πίσω». αυτό ΔΕΝ σημαίνει επ'ουδενί ότι πρέπει να δίνουμε το 75% της «δύναμής μας» στο εμπρός φρένο και το 25% στο πίσω, αλλά ΟΥΤΕ και ότι πρέπει να δίνουμε το 75% της δύναμης στο πίσω και το 25% στο εμπρός για να ..εξισορροπήσουμε την κατάσταση.

για να το πω με απλά λόγια: αν υποθέσουμε ότι κατά τη διάρκεια ενός φρεναρίσματος ασκούμε ακριβώς την ίδια πίεση στο εμπρός και στο πίσω φρένο, αυτό σημαίνει ότι η μηχανή μας θα φρενάρει χρησιμοποιώντας κατά 75-80% την επιβραδυντική ισχύ του εμπρός φρένου και κατά 20-25% την επιβραδυντική ισχύ του πίσω.

τώρα, το κατά πόσον πρέπει να επικεντρωνόμαστε στο εμπρός ή στο πίσω φρένο, έχει να κάνει καθαρά με τις εκάστοτε συνθήκες. αλλά επειδή ως (λανθάνοντες) άνθρωποι, μπορούμε να συγκεντρωνόμαστε πλήρως σε μια ενέργεια κάθε φορά, το καλλίτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να έχουμε το νου μας τι κάνει το μπροστινό. το πίσω κι αν γλυστρήσει, μπορούμε να το μαζέψουμε. αν όμως μας γλυστρήσει το μπροστινό, εκεί είναι τα δύσκολα. αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν χώματα ή νερά ή ακόμη και λάδια, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η πίεση που ασκούμε σε κανονικές συνθήκες στο μπροστινό φρένο θα έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια πρόσφυσης και την πτώση μας. σε τέτοιες περιπτώσεις θα «δουλέψει» περισσότερο το πίσω φρένο και θα προσπαθήσουμε να ελένξουμε την ισορροπία μας με βαθμιαία μεταβολή της πίεσης στο μπροστινό (αφήμα, ξαναπάτημα και μαλακά).

η πείρα και η οξυδέρκεια του αναβάτη είναι αυτά που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο πως και το αν η μοτοσυκλέτα φρενάρει αποτελεσματικά. όπως και με όλα τα οχήματα, πολύ όμως περισσότερο στα δίκυκλα, ο οδηγός πρέπει να έχει την ικανότητα να «διαβάζει» τον δρόμο και να προσαρμόζει την οδήγησή του ανάλογα.

daz
30/07/2010, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
ναι γι αυτο και το παταμε λιγο πιο νωρις απ το μπροστινο για να κοψει λιγο την ορμη απ τον πισω τροχο και να αντιδρασει η μοτο πιο σταθερα στο μπροστινο φρεναρισμα

Κόβει την στροφορμή απ' τον πίσω τροχό αλλά το σημαντικότερο είναι η μηχανή "κάθετε" καλύτερα πριν της μ@μήσουμε τη γεωμετρία τσαρουχώνοντας το εμπρός.

Αν ο δάσκαλος είπε γενικά και αόριστα πως η μηχανή φρενάρει με το πίσω, είναι απαράδεκτος.

Αν το είπε για συγκεκριμένο λόγο, όποιος και αν είναι αυτός, ας εξηγούσε και ποιο είναι το σωστό.

Δυστυχώς είναι λιγότεροι αυτοί που θέλουν να μάθουν να οδηγούν, απ' αυτούς που θέλουν απλά να βγάλουν δίπλωμα.

Αλίμονο σ' αυτόν, και σ' όποιον βρεθεί στο δρόμο του, που πιστεύει πως είναι έτοιμος να πάει στον πόλεμο επειδή έχει δίπλωμα.

daz
30/07/2010, 13:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostas777


η πείρα και η οξυδέρκεια του αναβάτη είναι αυτά που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο πως και το αν η μοτοσυκλέτα φρενάρει αποτελεσματικά. όπως και με όλα τα οχήματα, πολύ όμως περισσότερο στα δίκυκλα, ο οδηγός πρέπει να έχει την ικανότητα να «διαβάζει» τον δρόμο και να προσαρμόζει την οδήγησή του ανάλογα.


Όπως και στο σκάκι δλδ. Και το σκάκι έχει κανόνες αλλά έχει επίσης και χιλιάδες επιλογές.

Η βασίλισσα είναι το σημαντικότερο κομμάτι στο παιχνίδι αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν δίστασαν να το ανταλλάξουν με ένα απλό πιονάκι, προκειμένου να κερδίσουν την παρτίδα. Αυτό λέγετε μεταξύ άλλων και τακτική.

Όσο καλά και να γνωρίζεις τις κινήσεις που κάνει το κάθε πιόνι δεν πρόκειται να κερδίσεις την παρτίδα αν δεν έχεις τακτική. Αν δεν ξέρεις πότε να κάνεις άμυνα επίθεση κτλ κτλ. δεν ξέρεις να παίζεις σκάκι, απλά κινείς τα πιόνια πριν χάσεις την παρτίδα.

Τι γίνεται όμως αν σου μάθουν λάθος τις κινήσεις? Για ποια τακτική μιλάμε μετά?

Είναι γνωστό πως δεν υπάρχει μάνιουαλ οδήγησης μηχανής.

ego_o_idios
30/07/2010, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
Το άνοιξα αυτό γιατί νομίζω θα τα χάσω...

Ο δάσκαλος οδήγησης είπε στη γυναίκα μου πως την μεγαλύτερη δύναμη όταν φρενάρουμε την βάζουμε στο πίσω, και την μικρότερη στο μπροστά. (75% πίσω και 25% μπροστά).

Εγώ είχα την εντύπωση πως ήταν το αντίθετο. Επίσης, όταν πρέπει να φρενάρω απότομα, αν βάλω τόση λίγη δύναμη στο μπροστινό, θα πάω με κωλιές και θα κολλήσω σε κανένα πορτ-μπαγκαζ....

Εσείς τι λέτε???

:wave2: :wave2:

kopanise ton me ena losto sto kefali ke otan pesi kseros ftiston...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

o koumparos tou tade daskalos motosakou epidi ine koumparos tou tade pou exi ta mesa...
kafte oloi tin elada tora afiste mono tis egkies ke otan genisoun parte tous ta pedia skotoste tis ke afiste ta na ftiaksoun ena kenourio topo me idanika onira ke aksiokratia ke aksioprepia

malakes

John Steed
30/07/2010, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
kopanise ton me ena losto sto kefali ke otan pesi kseros ftiston...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

o koumparos tou tade daskalos motosakou epidi ine koumparos tou tade pou exi ta mesa...
kafte oloi tin elada tora afiste mono tis egkies ke otan genisoun parte tous ta pedia skotoste tis ke afiste ta na ftiaksoun ena kenourio topo me idanika onira ke aksiokratia ke aksioprepia

malakes


Η απάντηση πασπαρτού!!!!


Α, πιπέρι...:nono: :nono:

menelaos46
30/07/2010, 16:27
Ετσι φρεναρουμε..:smokin:


205259

AKIS BUSA
30/07/2010, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Ετσι φρεναρουμε..:smokin:

Που να ξερει βρε menelaos46 πως...........φρεναρει!!! μια μοτοσυκλετα!!!
αυτος ο τυπος με τα μπλε!! και το νουμερο 46!!!

εδω..........το ειπε ολοκληρος............ΔΑΣΚΑΛΟΣ!!!!!

daz
30/07/2010, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
Που να ξερει βρε menelaos46 πως...........φρεναρει!!! μια μοτοσυκλετα!!!
αυτος ο τυπος με τα μπλε!! και το νουμερο 46!!!

εδω..........το ειπε ολοκληρος............ΔΑΣΚΑΛΟΣ!!!!!

Να τον στείλουμε για μαθήματα. Γρήγορα. :cool:

Tigas
04/08/2010, 14:11
Ο δάσκαλος δεν παίζει να της είπε τέτοιο πράγμα με τίποτα, το ποσοστό φρεναρίσματος είναι
75% εμπρός - 25% πίσω και εκτός τον άλλων ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να γράφει το αντίθετο στα βιβλία του υπουργείου όπως κάποιος έγραψε παραπάνω σίγουρα.

Επιπρόσθετα σε ερωτήσεις αναφέρει για το εάν πρέπει να μπλοκάρει κάποιος τροχός ή όχι για να έχουμε αποτελεσματικότερη πέδηση.

Τέλος στην εκπαίδευση του ο δάσκαλος δεν μαθαίνει μόνο πώς να φρενάρει σε νορμάλ συνθήκες αλλά και σε καταστάσεις πανικού, όπως πού και πώς πρέπει να κοιτάει όταν οδηγεί και πολλά άλλα τα οποία δεν τα διδάσκουν στους μαθητές γιατί δεν φτάνουν οι στάνταρ ώρες για να τα διδάξουν και το δίπλωμα βέβαια δεν θα κόστιζε και 300-350 ευρώ αλλά πολύ παραπάνω πράγμα που είναι το κριτίριο του έλληνα για το πού θα βγάλει το δίπλωμα :wave2:

KaTaNaS
04/08/2010, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Ο δάσκαλος δεν παίζει να της είπε τέτοιο πράγμα με τίποτα


αγορινα το πηρες το πτυχιο του δασκαλου και την αδεια εξασκησης ; να μην τρεχουμε και σε ξενους... :beer: :wave2:

Tigas
04/08/2010, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
αγορινα το πηρες το πτυχιο του δασκαλου και την αδεια εξασκησης ; να μην τρεχουμε και σε ξενους... :beer: :wave2:

είμαστε σε καλό δρόμο :D

John Steed
05/08/2010, 13:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Ο δάσκαλος δεν παίζει να της είπε τέτοιο πράγμα με τίποτα

Λυπάμαι που θα σε σταναχωρέσω, αλλά ήμουν μπροστά και το άκουσα με τα ίδια μου τα μάτια:hypnotize

AKIS BUSA
05/08/2010, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
Λυπάμαι που θα σε σταναχωρέσω, αλλά ήμουν μπροστά και το άκουσα με τα ίδια μου τα μάτια:hypnotize

Ενταξει John Steed το "ακουσες" με τα ......ματια σου!!!

το θεμα ομως ειναι οτι επειδη ειπε αυτος ο απιθανος τυπος!! (Δασκαλος οδηγησης)
οτι φρεναρουμε με την "φτερνα!!" παει να πει οτι ειναι και το σωστο??

ακομα και αν το γραφει και το βιβλιο εξετασεων παει να πει παλι οτι ειναι και το σωστο??

απλα αν ειναι οντως ετσι!!
οι τυποι (εξεταστες, συγγραφεις.κ.ο.κ) δεν εχουν ΙΔΕΑ!! τι ειναι μοτοσυκλετα!!
και πιο ειδικα πως ΦΡΕΝΑΡΕΙ μια μοτοσυκλετα
γενικοτερα θελω να πω τα τυπακια εχουν κανει ΛΑΘΟΣ!!

αλλα νομιζω δεν χρειαζεται να το κουρασουμε!! αλλο
η μοτοσυκλετα φρεναρει κυριως με το μπροστινο!! 70-30
πολλες φορες και 80-20 και 90-10 αναλογα που ειμαστε!! και γιατι!!

με το πισω φρενο φεναρουμε πιο πολυ ως πιεση!! αν θελετε μονο στην βροχη!!
η γενικα σε γλυστερο η βρεγμενο οδοστρωμα!!

Κανει ζεστη αδελφια αντε στην υγεια σας!!!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

VASOS
05/08/2010, 17:42
Φρενάρουμε προοδευτικά με το εμπρός σύστημα να αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα (70, 80, 90% whatever) αλλά μην υποτιμούμε και το πίσω φρένο, το οποίο σταθεροποιεί ευεργετικά την μοτοσυκλέτα.

AKIS BUSA
05/08/2010, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από VASOS
Φρενάρουμε προοδευτικά με το εμπρός σύστημα να αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα (70, 80, 90% whatever) αλλά μην υποτιμούμε και το πίσω φρένο, το οποίο σταθεροποιεί ευεργετικά την μοτοσυκλέτα.

Το προοδευτικα υσχιει σε νορμαλ συνθηκες φρενου

σε φρενο "αναγκης" (καλα δεν μιλαω για πιστες κλπ) αν φρεναρεις προοδευτικα!! αστο........το εχασες!! θελω να πω πως το ποσο πιεζουμε το μπροστινο (70-80-90) δεν ειναι whatever!!
και για να το ξερουμε πρεπει και να το εξασκησουμε!!!
φυσικα και δεν "σνομπαρουμε" το πισω φρενο!! αλοιμονο!!

ωστοσο ομως η μοτοσυκλετα φρεναρει με το μπροστινο.

chr1s_86
05/08/2010, 21:27
Εδώ οι περισσότεροι "δάσκαλοι" δεν γνωρίζουν πως στρίβει μια μοτοσυκλέτα, στα φρένα θα κολλήσουν :confused: :confused:

VASOS
06/08/2010, 03:06
ώπα πλακώσανε οι γρήγοροι :confused:

VASOS
06/08/2010, 03:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
...αλλα νομιζω δεν χρειαζεται να το κουρασουμε!! αλλο
η μοτοσυκλετα φρεναρει κυριως με το μπροστινο!! 70-30
πολλες φορες και 80-20 και 90-10 αναλογα που ειμαστε!! και γιατι!!


Απόλυτα σωστός.



Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
...με το πισω φρενο φεναρουμε πιο πολυ ως πιεση!! αν θελετε μονο στην βροχη!!
η γενικα σε γλυστερο η βρεγμενο οδοστρωμα!!


Αυτό νομίζω ότι καταλαβαίνεις πως είναι λάθος εκτός εάν εννοείς κάτι άλλο από αυτό που γράφεις. Το πίσω φρένο δεν το χρησιμοποιούμε μόνο στο βρεγμένο.


Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
...Το προοδευτικα υσχιει σε νορμαλ συνθηκες φρενου

σε φρενο "αναγκης" (καλα δεν μιλαω για πιστες κλπ) αν φρεναρεις προοδευτικα!! αστο........το εχασες!! θελω να πω πως το ποσο πιεζουμε το μπροστινο (70-80-90) δεν ειναι whatever!!
και για να το ξερουμε πρεπει και να το εξασκησουμε!!!
φυσικα και δεν "σνομπαρουμε" το πισω φρενο!! αλοιμονο!!

ωστοσο ομως η μοτοσυκλετα φρεναρει με το μπροστινο.


Φυσικά και δεν μιλάμε για φρένα πανικού. Αλλά οπουδήποτε αλλού ισχύει (και στην πίστα κλπ) το προοδευτικό φρενάρισμα (70-30, 80-20, 90-10 ανάλογα με τις συνθήκες όπως είπες πολύ σωστά) που αποσκοπεί στην ομαλότερη, αμεσότερη και μέγιστη επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας, με το πίσω φρένο να βοηθά πάρα πολύ στην σταθεροποίηση της μοτό καθώς φρενάρουμε. Όσο λοιπόν ο πίσω τροχός διατηρεί την επαφή του με το οδόστρωμα εμείς μπορούμε να ασκήσουμε ακόμη μεγαλύτερη πίεση στο μπροστινό μας σύστημα για τους στόχους που προανέφερα.
Προσωπικά αυτά ξέρω και αυτά εξασκώ.

AKIS BUSA
06/08/2010, 05:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από VASOS
Απόλυτα σωστός.



Αυτό νομίζω ότι καταλαβαίνεις πως είναι λάθος εκτός εάν εννοείς κάτι άλλο από αυτό που γράφεις. Το πίσω φρένο δεν το χρησιμοποιούμε μόνο στο βρεγμένο.


Φυσικά και δεν μιλάμε για φρένα πανικού. Αλλά οπουδήποτε αλλού ισχύει (και στην πίστα κλπ) το προοδευτικό φρενάρισμα (70-30, 80-20, 90-10 ανάλογα με τις συνθήκες όπως είπες πολύ σωστά) που αποσκοπεί στην ομαλότερη, αμεσότερη και μέγιστη επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας, με το πίσω φρένο να βοηθά πάρα πολύ στην σταθεροποίηση της μοτό καθώς φρενάρουμε. Όσο λοιπόν ο πίσω τροχός διατηρεί την επαφή του με το οδόστρωμα εμείς μπορούμε να ασκήσουμε ακόμη μεγαλύτερη πίεση στο μπροστινό μας σύστημα για τους στόχους που προανέφερα.
Προσωπικά αυτά ξέρω και αυτά εξασκώ.

Νομιζω δεν διαφωνουμε σε κατι!!!

οσο για το πισω φρενο φυσικα και δεν το χρησιμοποιουμε μονο στο βρεγμενο!!
αυτο που ειπα ειναι οτι σε βρεγμενο η γλυστερο οδοστρωμα η αναλογια
μπροστινου με πισω αλλαζει σε ποσοστο!! (%) σε σχεση με την ασκησει πιεσης στα φρενα!!
και νομιζω ειναι κατανοητο αυτο και γιατι!!

TROOPER
06/08/2010, 07:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από VASOS
....

εσενα εχω αρχισει να σε συμπαθω.κανονισε να με ξενερωσεις καμια ωρα....:lol: :lol:

VASOS
06/08/2010, 07:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εσενα εχω αρχισει να σε συμπαθω.κανονισε να με ξενερωσεις καμια ωρα....:lol: :lol:

τα αισθήματα είναι αμοιβαία :beer: :beer:

route 66
06/08/2010, 07:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
Ενταξει John Steed το "ακουσες" με τα ......ματια σου!!!

το θεμα ομως ειναι οτι επειδη ειπε αυτος ο απιθανος τυπος!! (Δασκαλος οδηγησης)
οτι φρεναρουμε με την "φτερνα!!" παει να πει οτι ειναι και το σωστο??

ακομα και αν το γραφει και το βιβλιο εξετασεων παει να πει παλι οτι ειναι και το σωστο??

απλα αν ειναι οντως ετσι!!
οι τυποι (εξεταστες, συγγραφεις.κ.ο.κ) δεν εχουν ΙΔΕΑ!! τι ειναι μοτοσυκλετα!!
και πιο ειδικα πως ΦΡΕΝΑΡΕΙ μια μοτοσυκλετα
γενικοτερα θελω να πω τα τυπακια εχουν κανει ΛΑΘΟΣ!!

αλλα νομιζω δεν χρειαζεται να το κουρασουμε!! αλλο
η μοτοσυκλετα φρεναρει κυριως με το μπροστινο!! 70-30
πολλες φορες και 80-20 και 90-10 αναλογα που ειμαστε!! και γιατι!!

με το πισω φρενο φεναρουμε πιο πολυ ως πιεση!! αν θελετε μονο στην βροχη!!
η γενικα σε γλυστερο η βρεγμενο οδοστρωμα!!

χωρις να εχω καμια διαθεση να υποστηριξω το βιβλιο του υπουργειου,ειναι αρκετα παλιο κλπ μηπως θα ηθελες να του ξαναριξεις μια ματια, να δεις αν κανει λαθη και να μας τα επισημανεις?
γιατι εγω νομιζω οτι αν καποιος δασκαλος οδηγησης διδαξει το 1/3 του βιβλιου ο μαθητης θα μαθει αρκετα πραγματα.
για κοιτα πχ πως τι κανουμε στις στροφες η θεση μας κλπ,απο τι προκαλειται η ολισθηση πως την διορθωνουμε,πως φρεναρουμε στο βρεμενο οδοστρωμα,στο στεγνο κλπ.
νομιζω οτι δεν ειναι τοσο θεμα βιβλιου οσο ελειψη χωρων(σωστες πιστες),λιγα μαθηματα,και ελειψη γνωσεων των δασκαλων πανω στο αντικειμενο(σεμιναρια ασφαλους οδηγησης,και γενικα τεχνικων γνωσεων οδηγησης)




Κανει ζεστη αδελφια αντε στην υγεια σας!!!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

route 66
06/08/2010, 07:44
χωρις να εχω καμια διαθεση να υποστηριξω το βιβλιο του υπουργειου,ειναι αρκετα παλιο κλπ μηπως θα ηθελες να του ξαναριξεις μια ματια, να δεις αν κανει λαθη και να μας τα επισημανεις?
γιατι εγω νομιζω οτι αν καποιος δασκαλος οδηγησης διδαξει το 1/3 του βιβλιου ο μαθητης θα μαθει αρκετα πραγματα.
για κοιτα πχ πως τι κανουμε στις στροφες η θεση μας κλπ,απο τι προκαλειται η ολισθηση πως την διορθωνουμε,πως φρεναρουμε στο βρεμενο οδοστρωμα,στο στεγνο κλπ.
νομιζω οτι δεν ειναι τοσο θεμα βιβλιου οσο ελειψη χωρων(σωστες πιστες),λιγα μαθηματα,και ελειψη γνωσεων των δασκαλων πανω στο αντικειμενο(σεμιναρια ασφαλους οδηγησης,και γενικα τεχνικων γνωσεων οδηγησης)

AKIS BUSA
06/08/2010, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από route 66
χωρις να εχω καμια διαθεση να υποστηριξω το βιβλιο του υπουργειου,ειναι αρκετα παλιο κλπ μηπως θα ηθελες να του ξαναριξεις μια ματια, να δεις αν κανει λαθη και να μας τα επισημανεις?
γιατι εγω νομιζω οτι αν καποιος δασκαλος οδηγησης διδαξει το 1/3 του βιβλιου ο μαθητης θα μαθει αρκετα πραγματα.
για κοιτα πχ πως τι κανουμε στις στροφες η θεση μας κλπ,απο τι προκαλειται η ολισθηση πως την διορθωνουμε,πως φρεναρουμε στο βρεμενο οδοστρωμα,στο στεγνο κλπ.
νομιζω οτι δεν ειναι τοσο θεμα βιβλιου οσο ελειψη χωρων(σωστες πιστες),λιγα μαθηματα,και ελειψη γνωσεων των δασκαλων πανω στο αντικειμενο(σεμιναρια ασφαλους οδηγησης,και γενικα τεχνικων γνωσεων οδηγησης)

Φιλε route 66 σε ποιον απευθυνεσαι??

αν απευθυνεσαι σε εμενα, θα σου πω, πως δεν με ενδειαφερει το βιβλιο εξετασεων
αλλα ουτε και τι γραφει!!
διπλωμα οδηγησης για μοτο. (ανεξαρτητου κυβισμου) και οχι μονο, εχω απο το 1979!!
και το λεω αυτο για να καταλαβεις οτι δεν μου λεει τιποτα τι γραφει και ποιο ειναι!!

τωρα οσο για την κουβεντα που κανουμε
ειναι για τον "Δασκαλο" οδηγησης και γι"αυτο που ειπε!!
και οχι να "λογομαχησουμε" για τα βιβλια του Δημοσιου!!

τωρα αν αυτοι που τα γραφουν ειναι και οι καλυτεροι!! και γνωστες του ειδους!!..........εε, αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα!!
και βεβαια ας το αφησουμε εδω, διοτι θα παει μακρια!! η βαλιτσα!! και δεν εχει νοημα!!

κανει ζεστη λεμεεεεεε!!!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Tigas
06/08/2010, 12:27
για να δώσουμε 1 τέλος για τα βιβλία σημάτων του Υπουργείου επειδή έδωσα τα 15 φύλλα για την μοτοσυκλέτα πρίν κανα μήνα ΔΕΝ υπάρχει πουθενά και κανένα λάθος :wave2: