Σύνδεση

View Full Version : Θα τα καταφέρω;



Trek1984
27/07/2010, 17:02
Κατ αρχήν για σας.Παρακολουθώ την συγκεκριμένη σελίδα εδώ και 2 χρόνια περίπου.
Είμαι 26 και μετα απο πόθο πολλών χρόνων αποφάσισα να θυσιάσω χρήματα για μηχανή.

Σκεφτόμουν για σούπερ σπορτ 600 αρι αλλά μάλλον είναι απαγορευτικό......
Η αμέσως επόμενη επιλογή είναι Honda Hornet 600 abs.

Ας σας πώ λίγο την ιστοριούλα μου.

Εμπειρία απο μηχανές μηδεν....¨Εχω οδηγήσεις 3-4 φορές Honda XL125 ψόφιο, Aprilia Rs50 Ψόφιο επίσης, και Honda CRF450 άγριο θηρίο αλλά δεν το ζόρισα.

Εχω εμπειρία 12 αγωνιστικών χρόνων στο ορειβατικό ποδήλατο οδηγώντας σε ακραίες συνθήκες. + δίπλωμα αυτοκινήτου.


¨οπως είπαμε εμπειρία ελάχιστη = καθόλου, Γνωρίζω όμως να συμπεριφέρομαι ως οδηγός δίτροχου και έχβ μελετήσει αρκετή βιβλιογραφεία πχ(Σεμινάρια 0-300)

Τα χρήματα περιορισμένα χωρίς να επιτρέπουν πχ να πάρω πρώτα ενα 250 px Ninja.

Το Honda το λατρεύω ως εμφάνιση ήχο κινητήρα κτλ.
Εξοπλισμό είμαι έτοιμος να πάρω ένα καλό κράνος με αξιολόγηση 5/5 sto S.H.A.R.K , αγωνιστική στολή με προστατευτικά, γάντια μπότες και ολόσωμο προστατευτικό θώρακα τα οποία επιβάλλεται να φοράω σε κάθε βόλτα.


Δεν θέλω το μηχανάκι για να οργώνω τους δρόμους απλά μόνο για χρήση σε επαρχιακούς δρόμους και ανηφορικές διαδρομές με κλίση όπου χρειάζεται δύναμη και ροπή απο τον κινητήρα, χωρίς να κτυπαω ψηλες ταχύτητες.



Το πρόβλημα μου είναι κατα πόσο αν πηγαίνω μυαλωμένα και με σύνεση θα καταφέρω να κινούμε έστω και σε αργούς ρυθμούς χωρίς βίαια ξεσπάσματα απο το μηχάνημα που θα κρατάω στα χέρια μου.

Το ξέρω έχουν χιλιοειπωθεί αλλά θα το εκτιμούσα όποιος έχει το χρόνο αν θέλςι να μου απαντήσει ευχαριστώ.

Αξίζει να σας πώ ότι εδω στην κύπρο που μένω, δεν υπάρχουν σχολές οδήγησης μοτοσυκλέτας άρα θα αναγκαστώ να την μάθβ μόνος μου

Band(age)it
27/07/2010, 17:05
Εμενα προσωπικα μου ζωγραφισες ενα Suzuki SV...αλλα και το Honda που λες μια χαρα ειναι :)

stavrogin
27/07/2010, 19:55
Το χορνετ δεν εχει ξεσπασμα χαμηλα ,(αρκει να μην αμπραγιαρεις) αρα ειναι συμπαθητικο για τη δουλεια που το θες και πολυ καλο μηχανακι. Φυσικα ψηλα εχει υπερβολικο γκαζι για πρωταρη και θα σου φανει και αρκετα βαρυ .Το Sv που προτεινε ο φιλος ειναι διαφορετικο. Δηλαδη αποκριση χαμηλα λογω V2 και οχι τοσο γκαζι ψηλα κι ελαφρητερο.Για βουνο οπωσδηποτε καλητερο. Και παλι ειναι γρηγορο για πρωταρη. Αν εισαι συνετος και δωσεις χρονο στον εαυτο σου να συνηθησει τοτε το χορνετ ειναι σουπερ. Υπολογισε και ενα σοβαρο κοστος για συντηρηση, δηλαδη ασφαλεια, πχ λαστιχα 300+ε κλπ.:wave2:

stokos
27/07/2010, 20:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trek1984

Δεν θέλω το μηχανάκι για να οργώνω τους δρόμους απλά μόνο για χρήση σε επαρχιακούς δρόμους και ανηφορικές διαδρομές με κλίση όπου χρειάζεται δύναμη και ροπή απο τον κινητήρα, χωρίς να κτυπαω ψηλες ταχύτητες.


Και στις κατηφόρες τι θα κάνεις; Υπάρχουν και τέτοιες ξέρεις.

Επίσης, δεν βλέπω και πολλούς να κάνουν βόλτες με δέρματα ή με θώρακες.

Μια χαρά είναι τα ποδήλατα, τι τα θες τα κωλομηχανάκια;

blackbusa
27/07/2010, 20:25
για το τι μηχανακι δεν μπορω να σε βοηθησω γιατι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...απλα για το κρανος μην λαμβανεις τα τεστ της Sharp σαν το πλεον αξιοπιστο...απλα να ξερεις οτι τα top κρανη καθε γνωστης εταιριας ειναι οντως καλα...βεβαια μπορεις να βρεις εξισου καλο κρανος με λιγοτερα λεφτα...το κεφαλι σου σαν εφαρμογη πρεπει να ειναι το μονο κριτιριο...
μετα λες για στολη αγωνιστικη με προστασιες +θωρακα...αν καταλαβα καλα μιλας για δερματινη αρα ο θωρακας δεν κολλαει...απο την αλλη πρεπει να ξερεις οτι μια δερματινη στολη αν εξαιρεσουμε την λιγο καλυτερη προστασια που σου παρεχει σε περιπτωση πτωσης (και οχι παντα) ο σκοπος τις ειναι να εφαρμοζει οσο καλυτερα στο σωμα για διαφορους λογους...καλυτερη αισθηση/δεν σε κοπαναει ο αερας σε υψηλες ταχυτητες κλπ....θα μπορουσες να αγορασεις ενα σετ καλες cordures που ειναι all weather (σε αντιθεση με την δερματινη φορμα) παλι με προστασιες αφου δεν σε νοιαζουν οι μεγαλες ταχυτητες....αρα αυτοματα κατεβαζεις καπως το budget στον εξοπλισμο και ανεβαζεις το ποσο για το μηχανακι που γουσταρεις....

αν εισαι τοσο καλος οδηγος ποδηλατου οπως λες...δεν θα εχεις προβλημα στην οδηγηση....απλα στην αρχη θελει σεβασμο και προσοχη...



:wave2:

jimmis5
28/07/2010, 02:29
Σου προτεινω CB400 σαν αυτο που εχουν οι σχολες ντε ευκολο και ιδανικο για αυτα που περιγραφεις + οτι ειναι φθηνο, αμα παμε σε πιο εξελιγμενη μορφη του και πιο ακριβο CBF600 και εισαι αρχοντας:beer: :wave2:

Trek1984
28/07/2010, 02:30
Ευχαριστώ όσους απαντήσαν.
Το ότι θα πάρω Hornet και ;oxi SV είναι γιατι αυτό υπάεχει διαθέσιμο στην αγορά μου αρέσει περισσότερο και πιστέυω έχει καλύτερη αξιοπιστία. Απο εξοπλισμό θα πάω σε μαγαζιά να δώ και αποφασίζω.

¨ολη η ιστορία είναι τις πρώτες μέρες και ειδικά όταν φέρω το μηχανάκι απο το μαγαζί σπίτι,θα ναι δύσκολο

Ευελπιστώ 'ολα να παν καλά...Θα το ψάξω κι άλλο όμως

Trek1984
28/07/2010, 02:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από stokos
Και στις κατηφόρες τι θα κάνεις; Υπάρχουν και τέτοιες ξέρεις.

Επίσης, δεν βλέπω και πολλούς να κάνουν βόλτες με δέρματα ή με θώρακες.

Μια χαρά είναι τα ποδήλατα, τι τα θες τα κωλομηχανάκια;


Στις κατηφόρες θα φρενάρει ο κινητήρας :)

Για πολλά χρονια έκανα 5000-6000 χιλιόμετρα τον χρόνο,τα πόδια κουράστηκαν
MTB έκανα. Για μηχανή αποφάσισα δρόμου και όχι εντουράκι ώστε να μην αφήσω το ποδήλατο.
Δρόμο μηχανή, χώμα ποδήλατο......

nickald
28/07/2010, 03:13
Μια χαρα το σκεφτεσαι

παρε αυτο που γουσταρεις και στην αρχη πολυ προσοχη μεχρι να μαθεις τα χουγια του....


Αν το μυαλο ειναι στη θεση του δεν εχεις προβλημα και δεν χρειαζεται να ξεκινησεις απο 250cc και βγαλε....

Αν σε ψηνει το χορνετ χτυπα το. Στην ιδια κατηγορια εχεις κι αλλες επιλογες βεβαια με πανω κατω ιδια χαρακτηριστικα (gsr,fazer,gladius,xj6 ισως και το μικρο bandit)

Καλες βολτες και προσοχη

z.k.a.p.
28/07/2010, 03:36
ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΗ ΚΑΙ ΩΡΙΜΗ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΒΟΛΤΕΣ. ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.



ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΣ.[B]

LOUKILOUK
28/07/2010, 04:48
γιατί να μην τα καταφέρεις;
εκτός και αν είσαι στόκος...

σορρυ stokos, κατάλαβες τι εννοώ...

stokos
28/07/2010, 07:10
Τι εννοείς; Είμαι stokos και αργώ λίγο. :D

Panos1313
28/07/2010, 07:20
Πολυ καλα τα εχεις σκεφτει. Παρε ενα hornetaki να γουσταρεις. Προβλημα με τα κυβικα δεν θα εχεις αν το μυαλο ειναι στο κεφαλι και νομιζω ο σκοπος των γυμνων μηχανων, ειναι ακριβως η χρηση που θελεις να κανεις. Εννοειται οτι θα τα καταφερεις.

LOUKILOUK
28/07/2010, 07:26
Ήθελα να πω ότι δεν χρειάζεται να είναι κανείς "παιδί τραύμα" για να τα καταφέρει...
Stoke στην τελική (όχι της μηχανής...) μέχρι και στόκοι που αργούν λίγο τα κατάφεραν, αυτός γιατί όχι... δεν ξέρω αν με εννοάς που εννοάω αυτό ακριβώς που εννοείτε... :D
:beer: :wave2:

υ.γ. πέρε τη σφήκα ρε φίλε μια χαρά θα είσαι...:beer: :wave2:

STOYBI
28/07/2010, 07:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trek1984





Δεν θέλω το μηχανάκι για να οργώνω τους δρόμους απλά μόνο για χρήση σε επαρχιακούς δρόμους και ανηφορικές διαδρομές με κλίση όπου χρειάζεται δύναμη και ροπή απο τον κινητήρα, χωρίς να κτυπαω ψηλες ταχύτητες.



Το πρόβλημα μου είναι κατα πόσο αν πηγαίνω μυαλωμένα και με σύνεση θα καταφέρω να


Γιατι δεν κοιτας και καποιο μονοκυλιδρο ( πχ ΧΤΧ 660...??)

Πιστευω οτι τετιοιυ τυπου μηχανακια ειναι πολυ ποιο κοντα στο ειδος διαδρομης που περιγραφεις ....!

Θα τα καταφερεις μια χαρα !!! :beer: :beer:


:wave2:

blackbusa
28/07/2010, 07:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Γιατι δεν κοιτας και καποιο μονοκυλιδρο ( πχ ΧΤΧ 660...??)

Πιστευω οτι τετιοιυ τυπου μηχανακια ειναι πολυ ποιο κοντα στο ειδος διαδρομης που περιγραφεις ....!

Θα τα καταφερεις μια χαρα !!! :beer: :beer:


:wave2:

:wave2:

cartman
28/07/2010, 07:34
Γειά σου φίλε!

Πολύ καλά τα έγραψες στο ποστ σου και θα συμφωνήσω με τα παιδιά εδώ μέσα ότι θα είσαι μια χαρά, φτάνει να υπάρχει σύνεση. Για τον εξοπλισμό βλέπεις και πέρνεις, ΑΛΛΑ πριν πάρεις το μηχανάκι πήγαινε πάρε κράνος μπουφάν και γάντια. Μην κάνεις βήμα χωρίς αυτά. Επίσης πρόσεξε λίγο το καλοκαίρι στην Κύπρο, οι θερμοκρασίες είναι πολύ ψηλές μέχρι και τις 6 το απόγευμα, οπότε πάρε ανάλαφρο μπουφάν αεριζόμενο και διάτριτα γάντια και το σημαντικότερο απόφευγε να κάνεις βόλτες τις ώρες που έχει ζέστη. Α, πολύ σημαντικές και οι μπότες/μποτάκια, διάτρητα πάντα.

Επίσης να σου πω ότι υπάρχουν καλοί δάσκαλοι οδήγησης που θα σε βοηθήσουν τουλάχιστον στα βασικά, ψάξε το.

Α και μην ξεχνάς ότι εδω πέρα ο κόσμος δεν έχει συνηθίσει τους μοτοσυκλετιστές με αποτέλεσμα να είναι πολύ επικίνδυνοι οι οδηγοί ΙΧ.

Καλές βόλτες φίλε.

Υ.Γ. Από που είσαι?

cartman
28/07/2010, 07:34
...

Trek1984
28/07/2010, 09:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Γειά σου φίλε!
.

Α και μην ξεχνάς ότι εδω πέρα ο κόσμος δεν έχει συνηθίσει τους μοτοσυκλετιστές με αποτέλεσμα να είναι πολύ επικίνδυνοι οι οδηγοί ΙΧ.

Καλές βόλτες φίλε.

Υ.Γ. Από που είσαι?

Απο Κύπρο είμαι, η εμμονή μου στο HOrnet έγκειται στο ότι έχει up-side down πηρούνι, είναι τετρακύλινδρο που μου αρέσει ο ήχος και κινητήρας CBR600 detuned

Δάσκαλος είμαι αλλά για παιδιά...

Αν γνωρίζει κάποιος κάποιον στην Κύπρο ο οποίος να μου δείξει λιγα πραγματάκια θα το εκτιμούσα

cartman
28/07/2010, 16:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trek1984
Απο Κύπρο είμαι, η εμμονή μου στο HOrnet έγκειται στο ότι έχει up-side down πηρούνι, είναι τετρακύλινδρο που μου αρέσει ο ήχος και κινητήρας CBR600 detuned

Δάσκαλος είμαι αλλά για παιδιά...

Αν γνωρίζει κάποιος κάποιον στην Κύπρο ο οποίος να μου δείξει λιγα πραγματάκια θα το εκτιμούσα

Συντοπίτες είμαστε ;)

Πάντως καλό είναι να βγάλεις κανονικό δίπλωμα. Δεν θυμάμαι τώρα το όνομα του δικού μου δάσκαλου, μπορείς να ψάξεις όμως στο νετ ή να ρωτήσεις σε σχολή οδηγών στην πόλη σου, σίγουρα κάποιον θα βρεις. Πάντως να ξέρεις ότι θα σου μάθουν τα πολύ βασικά, ουσιαστικά μόνο τον χειρισμό της μηχανής. Μόνος σου πρέπει να κάτσεις να διαβάσεις να ενημερωθείς για τους κινδύνους που παραμονεύουν, πως αποφεύγονται κλπ.

Όταν την πάρεις να πάμε και βόλτα αν γουστάρεις :cool:

Trek1984
28/07/2010, 19:48
Αν ξέρεις κάποιον ενημέρωσε με....

Φίλε ήμουν για καφέ Λευκωσία και συζητούσαμε για πιθανότητες ατυχήματος με μηχανή. Με το που φευγουμε απο την καφετέρια μας χτύπησαν απο πίσω.Ευτυχώς είμασταν σε αμάξι και οι ζημιές ήταν μόνο υλικές....
Δεν θέλω να ξέρω τι θα γινόταν αν ήμουν πάνω στη μηχανή

cartman
29/07/2010, 05:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trek1984
Αν ξέρεις κάποιον ενημέρωσε με....

Φίλε ήμουν για καφέ Λευκωσία και συζητούσαμε για πιθανότητες ατυχήματος με μηχανή. Με το που φευγουμε απο την καφετέρια μας χτύπησαν απο πίσω.Ευτυχώς είμασταν σε αμάξι και οι ζημιές ήταν μόνο υλικές....
Δεν θέλω να ξέρω τι θα γινόταν αν ήμουν πάνω στη μηχανή

Τι να πεις...χρειάζεται πολλή προσοχή, να μάθεις να ψυχολογείς τον κάθε μ@λάκα και την κάθε ηλίθια. Και δεν μιλώ για απλά πράγματα που ο καθένας μπορεί να σκεφτεί. Μιλώ για καταστάσεις όπου χρειάζεται να μπεις στιγμιαία στην ψυχολογία του οδηγού.

Ένα παράδειγμα: είσαι στην πόλη και προσπερνάς αμάξια στο κέντρο του δρόμου. Κοιτάς αν υπάρχει στρίψιμο (πάροδος) στην απέναντι μεριά του δρόμου, δηλαδή στα δεξιά σου (οδηγάμε ανάποδα). Αν ναι, τότε απέφυγε να βρεθείς δίπλα από κάποιο αμάξι (δηλαδή να το προσπερνάς) την στιγμή που περνάς από την πάροδο αυτή επειδή μπορεί ο ασυνείδητος χαλαρά να στρίψει τελευταία στιγμή και χωρίς να δείξει και να σε ρίξει. Προσωπικά την γλύτωσα 2 φορές από αυτή την κατάσταση επειδή ψυχολόγησα σωστά τους οδηγούς. Εννοείται ότι αυτοί δεν χαμπαριάσαν, παρόλο που η μύτη του gsxr πρέπει κάποια στιγμή να απείχε 30εκατοστά από την πόρτα τους :bigcry:

...και εγώ Λευκωσία μένω :beer:

junkier6
29/07/2010, 06:30
δεν ερχεστε αγια ναπα για καφεδακι;

Trek1984
29/07/2010, 08:05
Πήγα στην αντιπροσωπεία σήμερα.Κάπια κομμάτια στο Χόρνετ με απογοήτευσαν, πχ Τιμόνι το οποίο ήταν σιδερένιο,εξάτμιση, λεβιέδες...

Το ποδηλατάκι μου ειλικρινα έχει καλύτερα περιφεριακα απο αλουμίνιο στον τόρνο και ανθρακόνημα...
Πληρώνεις 7000-8000 ...αξίζει;

Τα σουπερσπορτ εχουν καλυτερη κατασκευή απ ότι είδα σε όλους τους τομείς......

cartman
29/07/2010, 08:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trek1984
Πήγα στην αντιπροσωπεία σήμερα.Κάπια κομμάτια στο Χόρνετ με απογοήτευσαν, πχ Τιμόνι το οποίο ήταν σιδερένιο,εξάτμιση, λεβιέδες...

Το ποδηλατάκι μου ειλικρινα έχει καλύτερα περιφεριακα απο αλουμίνιο στον τόρνο και ανθρακόνημα...
Πληρώνεις 7000-8000 ...αξίζει;

Τα σουπερσπορτ εχουν καλυτερη κατασκευή απ ότι είδα σε όλους τους τομείς......


7000 περίπου ναι αξίζει. Περισσότερα για το χόρνετ νομίζω είναι πολλά. Τα ss έχουν συγκεκριμένα περιφεριακά καλύτερα, αλλά δίνεις και 3-4 χιλιάρικα παραπάνω. Εξάλου για αρχάριο καλύτερα είναι να αρχίσεις από street παρά ss.

Γιατί δεν ψάχνεις και μεταχειρισμένα?


Αρχικά δημιουργήθηκε από junkier6
δεν ερχεστε αγια ναπα για καφεδακι;

Να το κανονίσουμε παιδιά :wave2:

junkier6
29/07/2010, 08:46
οποτε μπορειτε κ γουσταρετε!!!
στειλτε κανα πμ!!!:wave2:

Trek1984
29/07/2010, 10:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
[B

Γιατί δεν ψάχνεις και μεταχειρισμένα?



:wave2: [/B]

Το Ποδήλατο μου μου στοιχίζει γύρω στα 3500 χιλιάρικα να το πάρεις καινούριο.Ξέρω και φτιάχνω το κάθε τι που χαλάει.
Πχ μπορεί μια ανάρτηση που κάνει 500 ευρώ να στην φτιάξω να δουλέυει σχετικα καλά για 2-3 μήνες και μετά να τα παίξει.
Ή μπορεί ο σκελετός να είναι φαγομένος εκεί που μπαίνουν τα ποτήρια λαιμού και να το φτιάξεις προσωρινά.
Θεωρητικά αν το φτιάξω αντέχει λίγο.. μετα αστα...

Το ίδιο και ένας καλός μάστορας μπορεί να κάνει σε ένα μηχανάκι. Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.

Το ξέρω απο πρώτο χέρι.....
Όσο για ποιότητα υλικών παραδέχομαι τα καθαρόαιμα χωμάτινα μηχανάκια που φαίνονται και είναι ανθεκτικά


Ένα λαμπρό παράδειγμα είναι Husqvarna TE450 καινούριο στα 6000


Για μένα αντιστοιχεί σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο WRC ενω το Χόρνετ με μια σβέλτη BMW

Οι διαφορές είναι μεγάλες...

cartman
29/07/2010, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trek1984
Το Ποδήλατο μου μου στοιχίζει γύρω στα 3500 χιλιάρικα να το πάρεις καινούριο.Ξέρω και φτιάχνω το κάθε τι που χαλάει.
Πχ μπορεί μια ανάρτηση που κάνει 500 ευρώ να στην φτιάξω να δουλέυει σχετικα καλά για 2-3 μήνες και μετά να τα παίξει.
Ή μπορεί ο σκελετός να είναι φαγομένος εκεί που μπαίνουν τα ποτήρια λαιμού και να το φτιάξεις προσωρινά.
Θεωρητικά αν το φτιάξω αντέχει λίγο.. μετα αστα...

Το ίδιο και ένας καλός μάστορας μπορεί να κάνει σε ένα μηχανάκι. Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.

Το ξέρω απο πρώτο χέρι.....
Όσο για ποιότητα υλικών παραδέχομαι τα καθαρόαιμα χωμάτινα μηχανάκια που φαίνονται και είναι ανθεκτικά


Ένα λαμπρό παράδειγμα είναι Husqvarna TE450 καινούριο στα 6000


Για μένα αντιστοιχεί σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο WRC ενω το Χόρνετ με μια σβέλτη BMW

Οι διαφορές είναι μεγάλες...


Φίλε δεν συμφωνώ. Θα βρεις ενα μαγαζί που θα σου δίνει εγγύηση στο μηχανάκι που θα πάρεις. Οι μοτοσυκλέτες δεν είναι τόσο ευαίσθητες όσο νομίζεις. Αν έχεις κάποιον φίλο που καταλαβαίνει 2-3 πράγματα, ακόμα καλύτερα αν είναι και μηχανικός, μπορεί εύκολα να καταλάβει αν ένα μηχανάκι μεταχειρισμένο είναι σε καλή κατάσταση για να το πάρεις. Ακόμα και ακούγοντας τον ήχο του κινητήρα και με ενα απλό test drive ένας έμπειρος καταλαβαίνει πολλά!

Το μόνο είδος που ΔΕΝ θα έπαιρνα μεταχειρισμένο είναι ss επειδή ξέρω ότι οι κάγκουρες εδώ πέρα τα σκίζουν 1η-2α-3η ταχύτητα στα φανάρια :rolleyes:

:wave2: