View Full Version : TEST RIDE στην Ιταλία των ΒΕΤΑ Enduro RR 2011
πηγή: enduro.gr (http://www.enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=16&CPid=4569)
Στην παρουσίαση των νέων μοντέλων εντουρο της ΒΕΤΑ που εγινε στην Ιταλία παρεβρεθησαν το εντουρο.γρ και ο Μιχάλης Προβιάς (πρωταθλητης εντουρο)
παραθετω το αρθρο τους:
Η Ιταλική Beta μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία στο παρελθόν παρουσίασε τις μοτοσυκλέτες Enduro RR 400/450/520, τα νέα μοντέλα για το 2011. Σε ένα πανέμορφο κάστρο του Ιταλικού Βορρά, οι άνθρωποι της Beta μαζί με την εργοστασιακή ομάδα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Enduro -Boano Racing- καλωσόρισαν τους δημοσιογράφους που θα οδηγούσαν τα νέα Enduro μοντέλα συν το νέο τετράχρονο 125 κυβικών.
Από την Ελλάδα το enduro.gr με αναβάτη τον Μιχάλη Προβιά και φωτογράφο τον Δημήτρη Γιουβρή έδωσαν το παρόν!
Στην όμορφη τοποθεσία του Ιταλικού βορρά τα νέα Beta RR 400, 450 και 520 μας περίμεναν να το οδηγήσουμε. Ο Jarno Boano, της εργοστασιακής ομάδας Beta ανέλαβε να μας ενημερώσει για όλες τις αλλαγές των νέων μοντέλων που θα σας περιγράψουμε παρακάτω.
:wacko: :beer: :beer: :beer: :beer:
η κουκλαρα απο την Φλωρεντία!
205014
αναφερω συνοπτικά τις αλλαγες των μοτοσυκλετων εκτος του κοκκινου πλαισίου!
RR Enduro 4T 400/450/520
Model Year 2011
Τεχνικές αλλαγές
Πλαίσιο:
* Νέο πηρούνι Marzocchi Shiver 50 mm με αυξημένη ακαμψία στρέψης, παρέχει καλύτερο έλεγχο κα ακρίβεια στην οδήγηση. Διαφορετικά μεγέθη εμβόλων μέσα στα φυσίγγια του πιρουνιού εξασφαλίζουν καλύτερη κυκλοφορία του λαδιού και προσδίδουν εξαιρετική άνεση και αποτελεσματικότητα όταν το τεραίν γίνεται πιο τεχνικό και οι ταχύτητες υψηλές.
* Νέες αναθεωρημένες πλάκες πιρουνιού με αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος. Τα νέα καβαλέτα - που κατασκευάζονται σε CNC αντί να είναι χυτευτά – επιτρέπουν την τοποθέτηση του τιμονιού σε 6 διαφορετικές θέσεις (2 παραπάνω σε σύγκριση με το μοντέλο του 2010) έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να προσαρμόζει καλύτερα (ή πιο εύκολα) τη θέση οδήγησης στο οδηγικό του στυλ.
* Nέo αναθεωρημένο πλαίσιο που είναι ελαφρύτερο ενώ συγχρόνως αυξάνει την ευελιξία της μοτοσικλέτας και είναι πιο ισχυρό στα σημεία φόρτισης. Επιπλέον το πλαίσιο ξεχωρίσζει με το νέο του κόκκινο χρώμα: μία παραπομπή στα MX/Enduro Beta της δεκαετίας του 70.
* Νέα κέντρα τροχών με μειωμένο βάρος και ακόμα μεγαλύτερη αντοχή στη σκληρή χρήση.
* Νέο ψηφιακό όργανο: συμπαγές και ελαφρύ επιπλέον των κλασσικών λειτουργιών(ταχύτητα, μερικοί-ολικοί χιλιομετρητές, κτλ.) διαθέτει και ένα χρήσιμο ωρόμετρο, απαραίτητο για τη συντήρηση μίας μοτοσικλέτας enduro. Επιπλέον η νέα συσκευή, επιτρέπει την αλλαγή της διαμέτρου του τροχού (από διάσταση enduro σε διάσταση supermotard).
* Βελτιωμένη μανέτα του συμπλέκτη AJP: νέες φωλιές και πλαστικό κάλυμμα εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία από νερά, λάσπες και χώμα και αυξάνουν την αξιοπιστία.
* Νέα σέλλα: βελτιστοποιημένο σύστημα ταχείας αφαίρεσης – πάντα μέσω του πλευρικού πιεστικού μπουτόν – κάνει τις διαδικασίες συντήρησης (π.χ. φίλτρο αέρα) ακόμα πιο εύκολες και γρήγορες. Ένα νέο κάλυμμα σέλας από διπλό υλικό, διαθέτει αυξημένη αντοχή στις γωνίες. Νέο στυλ και σχέδιο χρωμάτων.
* Νέο κάλυμμα κουτιού φίλτρου αέρα με βελτιωμένους πείρους ταχείας απασφάλισης, απλοποιούν και επιταχύνουν τις διαδικασίες συντήρησης.
* Βελτιστοποιημένη ροή κυκλώματος ψύξης παρέχει καλύτερη αποτελεσματικότητα και σταθερότερη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα, γεγονός που αυξάνει τις επιδόσεις.
* Νέα σχεδίαση γραφικών που σε συνδυασμό με το κόκκινο πλαίσιο, κάνει την εμφάνιση της μοτό ακόμα πιο ξεχωριστή.
Κινητήρας:
* Γρανάζι πρωτεύουσας και πλήμνη ελεύθερου τροχασμού: τροποποιημένη θερμική επεξεργασία για αυξημένη ακαμψία.
* Νέες βίδες για τα γρανάζια της μίζας: διαθέτουν βαφή DLC (Diamond like Coating) για μειωμένες τριβές και αυξημένες ιδιότητες ξηράς λειτουργίας.
* Τροποποιημένος λόγος μετάδοσης μίζας για βελτιωμένη εκκίνηση.
* Βελτιωμένα και ενισχυμένα τμήματα συμπλέκτη με ελαχιστοποίηση των ανοχών για βελτιωμένη λειτουργία του συμπλέκτη.
* Ενισχυμένη καμπάνα συμπλέκτη από νέο κράμα για βελτιωμένη αξιοπιστία
* Τοποθέτηση ελατηρίου διαφράγματος για ομαλότερη λειτουργία του συμπλέκτη
* Νέο προφίλ εμβόλου στα RR450 και RR520 για μειωμένες τριβές και φθορές.
* Νέο ρουλεμάν μπιέλας που διαθέτει περίβλημα με βαφή DLC για βελτιωμένη αξιοπιστία (μόνο στο 520)
* Νέες ασφάλειες πείρου εμβόλου: νέο σχήα (με γάντζο) αποτρέπουν την περιστροφή της ασφάλειας στις υψηλές στροφές
* Νέα τσιμουχάκια βαλβίδων για μειωμένη κατανάλωση λαδιού
* Αναθεωρημένος υδραυλικός τεντωτήρας συστήματος χρονισμού παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια στον έλεγχο της τάσης της καδένας εκκεντροφόρου
* Νέο πρόγραμμα συντήρησης: αυξημένα διαστήματα σέρβις.
μηχανάκι για σαλόνια , μηχανάκι και γι'αλώνια!!!
205015
2 μοντελάκια νέα και πολλά υποσχώμενα!
ενα 125 4Τ
απο το αρθρο:
Δίπλα τους περίμενε καρτερικά το ολοκαίνουργιο Beta RR 125 (τετράχρονο) μια μοτοσυκλέτα στην οποία ποντάρει πολλά το Ιταλικό εργοστάσιο. Εξάλλου η αγορά των 8.000 μοτοσυκλετών (τετράχρονα εντουράκια 125 κυβικών) είναι ένα μεγάλο στοίχημα.
205016
το μικρό αδερφάκι των RR
205017
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
2 μοντελάκια νέα και πολλά υποσχώμενα!
το 2ο μοντελάκι είναι ενα μηχανακι ραλλυ!
απο το 'αρθρο:
Δείτε αλλά μην ακουμπάτε, το νέο δημιούργημα της Beta σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα Boano, ένα Beta RR 520 Rally edition, πανέμορφο έτοιμο για αγώνες Rally. Ίσως την επόμενη χρονιά το δούμε στον αγώνα Paris Dakar στην μικρότερη έκδοσή του, σε αυτήν των 450 κυβικών. Πάντως ήταν πανέμορφο, η προσεγμένη λεπτο-δουλειά των Ιταλών ήταν εμφανής παντού. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να έρθει και στην Ελλάδα!
205018
όσων αφορά την δοκιμή των μοτοσυκλετών ο Μιχάλης Προβιάς γράφει:
Beta RR 400
Ίσως το καλύτερο μοντέλο εκ των τριών για οδηγική απόλαυση και ευχαρίστηση στο βουνό.
Το 400 δείχνει παιχνιδάκι και οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται κυριολεκτικά με την σκέψη. Η μίζα σε όλα τα μοντέλα πλέον είναι λειτουργική και αν το παρακάνεις σε κάποια στροφή και σβήσεις τον κινητήρα με υπερβολικό φρένο, παίρνει μπροστά αμέσως, σώνοντας την κατάσταση.
Το 400 προορίζεται περισσότερο προς τον χομπίστα αναβάτη καθώς ακροβατεί επάξια ανάμεσα σε ιδανικό βάρος και ιπποδύναμη για κάποιον που θέλει γκάζι χωρίς όμως να τον τρομάξεις.
Πραγματικά το ευχαριστήθηκα στα κλειστά δασικά κομμάτια της διαδρομής ενώ στα ποταμάκια και την πιο extreme διαδρομή ήταν έτοιμο σε κάθε στιγμή να σώσει την κατάσταση με λίγο γκάζι και την αναγκαία θέση πάνω στην μοτοσυκλέτα.
Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε όσους επιθυμούν μια διαφορετική μοτοσυκλέτα ικανή να σταθεί στην γραμμή εκκίνησης ενός αγώνα enduro όσο και να σε συντροφεύσει σε πολλά Σαββατοκύριακα χαλαρού ή εκδρομικού enduro.
205019
για το 4.5 την ναυαρχίδα των κατηγοριων στους αγωνες εντουρο γραφει:
Beta RR 450
Το απόλυτο αγωνιστικό εργαλείο.
Η αρχική σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, αλλά και του νέου κινητήρα έγινε με γνώμονα κυρίως αυτό το μοντέλο.
Οι αγωνιστικές πινελιές είναι έντονες χωρίς να διαφέρει από το μικρότερο μοντέλο.
Η παραπάνω δύναμη του κινητήρα είναι αυτή που θα δώσει στον αγωνιζόμενο την δυνατότητα να μειώσει τους χρόνους του στον αγώνα.
Προχωρώντας λίγο παραπάνω, αν ο αναβάτης του 450 είναι ικανός τότε το πακέτο ιπποδύναμης, αναρτήσεων και βάρους είναι το κατάλληλο εργαλείο για την αγωνιστική οδήγηση.
Το μπροστινό φρένο της Nissin περίμενα να είναι λίγο πιο δυνατό έχοντας συνηθίσει περισσότερο τα Brembo αλλά δεν είναι πρόβλημα περισσότερο δύναμη συνήθειας.
Το Beta RR 450 2011 με τις νέες αλλαγές είναι ότι καλύτερο διαθέτει η Ιταλική εταιρεία στην μεσαία κατηγορία και σίγουρα άνω του μέσου όρου συναγωνισμού.
205020
κατηγορία Ε3
κατηγορία ακομα και καθημερινής μότο ή καλυτερα καθημερινου fun-bike!!!
απο το αρθρο:
Beta RR 520
Άπλετη δύναμη για το μεγαλύτερο μοντέλο, φροντίζει να το δείχνει όπως όλα τα μεγάλα enduro της κατηγορίας.
Είναι όμως συνάμα τόσο κοντά στα μικρότερα (από άποψη κυβισμού) μοντέλα που δύσκολα το ξεχωρίζεις.
Μέχρι να πατήσεις τη μίζα και να ανοίξεις το γκάζι, βέβαια γιατί τότε πλημυρίζεις από ενθουσιασμό κολλώντας ένα μόνιμο χαμόγελο!
Το 520 «καθάριζε» με ευκολία τα μικρά άλματα στην πίστα τύπου motocross και μάζευε πολλά χιλιόμετρα στην ευθεία, σβήνοντας το χαμόγελό σου τόσο γρήγορα όσο πλησίαζε η στροφή.
Αν και το βαρύτερο εκ των τριών οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι ικανοποιητικές αν και μαλακές.
Η εξήγηση των ανθρώπων της Beta είναι πως επιθυμούν να ικανοποιήσουν το μέσο όρο των πελατών τους.
Σε κάθε περίπτωση οι αναρτήσεις δέχονται πληθώρα ρυθμίσεων όπως αρμόζει στα καθαρόαιμα Enduro παραγωγής.
Το Beta RR 520 θα ήταν το απόλυτο εργαλείο σε αγώνες Rally αλλά και σε αγώνες Enduro κάτω από την επίβλεψη ενός αποφασισμένου αναβάτη.
Το αστείο είναι πως στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ο εργοστασιακός αναβάτης Mirko Gritti ζητάει περισσότερη δύναμη από το 520!
205021
το μηχανακι για τα πιτσιρίκια μας... για το μέλλον του εντούρο!
απο το άρθρο:
Beta RR 125 4T
H αποκάλυψη!
Οδηγήσαμε το μικρό τετράχρονο 125 κυβικών, εντελώς νέο μοντέλο σύμφωνα με τους Ιταλούς και πραγματικά μας εντυπωσίασε. Δεν έχει βέβαια την δύναμη των μεγάλων του αδερφών αλλά το μικρό του βάρος σε συνδυασμό με την δύναμή του είναι ικανό να ξυπνήσει το θηρίο κάθε 18χρονου!
Ειδικά με αυτές τις μοτοσυκλέτες μπορείς να ανοίξεις το γκάζι ακόμη περισσότερο και να αισθάνεσαι πως του πίνεις το αίμα!
Εμφανισιακά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αγωνιστικά αδέρφια του, πλαστικά, εξάτμιση σέλα, φανάρι όλα παραπέμπουν στα μεγαλύτερα μοντέλα.
Ο 125 κυβικών κινητήρας κάνει καλά τη δουλειά του και αν αφαιρεθεί ο απαραίτητος για την νομοθεσία καταλύτης η μοτοσυκλέτα είναι τέλεια για παιχνίδι.
Σε αγώνες Enduro δεν θα κολλήσει πουθενά, υπάρχει άλλωστε αντίστοιχη κατηγορία στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα Enduro.
Οδηγώντας την με γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων είναι ένα παιχνίδι και θα σε ανταμείψει με το μικρό της βάρος.
Τι κρίμα που δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία στο Ελληνικό πρωτάθλημα!
οι μετρήσεις και τα δεδομένα του R&D της ΒΕΤΑ πηγάζουν απο τους αγώνες!
απο το 'άρθρο:
Μοτοσυκλέτες με προέλευση από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro και τους αγώνες Extreme Enduro.
Όπως κάθε εργοστάσιο που σέβεται τους πελάτες του έτσι και η Beta διατηρεί αγωνιστική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro απ’ όπου προέρχονται οι αλλαγές κάθε χρονιά.
Η εργοστασιακή ομάδα δοκιμάζει τις αλλαγές που θέλει το εργοστάσιο να περάσει στα νέα μοντέλα, παρέχοντας την κατάλληλη υποδομή για την εξέλιξη των μοτοσυκλετών που καταλήγουν στην αγορά.
Στους αγώνες Enduro η Beta βρίσκεται στις πρωταγωνιστικές θέσεις με τον άγγλο Dougie Lampkin να κερδίζει τον αγώνα Hellsgate στην Ιταλία στην αρχή της χρονιάς.
προσπάθεια απο εραστές του εντουρο κι απο επαγγελματιες στην μηχανοκίνηση!
απο το άρθρο:
Νέος εισαγωγέας στην Ελλάδα
Εδώ και λίγους μήνες η εταιρεία “The Fuoristrada” εισάγει τις μοτοσυκλέτες Beta στην Ελλάδα επίσημα, συμμετέχοντας επίσης στο Ελληνικό πρωτάθλημα Enduro και στον αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Enduro στις Σέρρες, με μια μοτοσυκλέτα RR 520 παραχωρημένη στο περιοδικό ΜΟΤΟ και αναβάτη τον Ανδρέα Γκλαβά.
Στους λίγους αυτούς μήνες, είδαμε ένα νέο κατάστημα, αρκετά νέα μοντέλα στην Ελλάδα και αγωνιστική αντιπροσώπευση της Ιταλικής εταιρείας.
κοκπιτ της μοτο για τα ραλλυ!
205025
όμορφο σύγχρονο κινητηράκι εντούρο της Minarelli !
205026
DimChios
28/07/2010, 08:09
Ευχαριστουμε Σταυρο για την αναμεταδοση!
Μακαρι να παει καλά η ΒΕΤΑ!
Ειναι καλο για ολους και ειδικοτερα για την μοτοσυκλετα!
:beer: :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Ευχαριστουμε Σταυρο για την αναμεταδοση!
synexizetαι συντομα με προσωπικη εμεπριστατωμένη άποψη :D
DimChios
28/07/2010, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
synexizetαι συντομα με προσωπικη εμεπριστατωμένη άποψη :D
Aααααυτα ειναι!
:beer: :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
synexizetαι συντομα με προσωπικη εμεπριστατωμένη άποψη :D
Ατενίζοντας το ΜΕΛΛΟΝ! :p
205053
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
Ατενίζοντας το ΜΕΛΛΟΝ! :p
Μλκ Σταυρο....... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
( πανε και οι καφεδες ...πανε και τα καλαμακια ..... Πανε και οι ταμειακες.................:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )
:bigcry: :bigcry:
sapila racing
29/07/2010, 03:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
Ατενίζοντας το ΜΕΛΛΟΝ! :p
Παγκόσμιος Κatanas. :beer: :beer:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
( πανε και οι καφεδες ...πανε και τα καλαμακια ..... Πανε και οι ταμειακες......... )
αυτο λες;
εγω εχθες που εσπασα τα χρονομετρα χωραφα τι να πω; :bigcry:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
DimChios
29/07/2010, 04:22
Αφηστε ρε το χαβαλε με το μοντελο Σταυρο :lol: και πες μας εντυπωσεις!
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
Ατενίζοντας το ΜΕΛΛΟΝ! :p
''ημερολογιο διαστημοπλοιου ετος 2455 ... πρωτη δοκιμη .... το γηινο ΒΕΤΑ...''
:lol: :lol: :lol: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Αφηστε ρε το χαβαλε με το μοντελο Σταυρο :lol: και πες μας εντυπωσεις!
apo bdomada θα γραψω... προς το παρων θα αναφερω μονο τον τιτλο:
"ΒΕΤΑ 400RR η enduro που θα συμφιλιώσει διχρονακηδες και τετραχρονάκηδες"
:sun:
DimChios
29/07/2010, 04:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
apo bdomada θα γραψω... προς το παρων θα αναφερω μονο τον τιτλο:
"ΒΕΤΑ 400RR η enduro που θα συμφιλιώσει διχρονακηδες και τετραχρονάκηδες"
:sun:
Χτυπα κι αλλο!
:sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Χτυπα κι αλλο!
ειναι εντυπωσιακό πώς με μια πρωτη 10λεπτη δοκιμη της μοτο μπορεις να καταλαβεις την ιδεολογία της εταιρείας και την κατευθυνση που επιθυμούν να δωσουν στις μοτοσυκλέτες τους!
ειναι διαφορετικο το moto της ΒΕΤΑ απο εκεινο της ΚΤΜ (την οποία έχω ζησει)
ARISPEED1
29/07/2010, 05:21
Herr Katanovic !:eek: Enduro Utopia !
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.