View Full Version : Συμβουλες!!!
Χαιρετώ την παρέα που μάλλον δεν κάνει διακοπές ,όπως και εγώ
στο ψητό...
Μετά από τρελό ψάξιμο και αρκετή σκέψη, κατέληξα και βρήκα ένα R6 να πάρω.
είναι η λατρεία μου!!
Δηλώνω ότι έχω σώας τα φρένας και ότι δεν την παίρνω για καγκουριές και για μούρη...είναι καθαρά προσωπική ικανοποίηση...
Τώρα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για τη γενική συμπεριφορά των ss...τι πρέπει να προσέξω όσο δεν πάει???
τις στροφές? τις κατηφόρες? τις ανηφόρες?
Έχω οδηγήσει κ άλλες ss 600 φίλων(φυσικά και δεν το θεωρώ εμπειρία) απλά το μοντέλο που είναι να πάρω είναι κάπως πιο «γκουμουτσα» σε σχέση με των φίλων μου, είναι μοντέλο του 2000 και είναι σχετικά πιο παχύ από τα καινούρια που έχω καβαλήσει…
Έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα πόστ για αντίστοιχο θέμα, αλλά ζητώ επιπλέον συμβουλές διότι είναι παλιό και πιο χοντρό μοντέλο απ αυτά που έχω οδηγήσει
Εννοείται πως θα της αφιερώσω ΟΣΟ χρόνο χρειαστεί για να «γνωριστούμε»(δεν πα να ναι και χρόνος)…και να είμαι σε φάση να βγω χωρίς να υπάρχει κίνδυνος κανενός!
Οποιαδήποτε συμβουλή είναι δεκτή...
Ευχαριστώ
Τι να προσέξεις?
Το γκάζι φυσικά.
Α! και τις ορμές σου (όταν είσαι επάνω στη μηχανή έτσι!!). :rotflmao: :rotflmao:
Στα παλιά η δύναμη δεν κατεβαίνει ομαλά όπως στα καινούρια. Τώρα να σου πω την αλήθεια, κανένα καινούριο δεν έχω οδηγήσει αλλά τα πρώτα ρ1 (εντάξει εσύ έχεις ρ6 το ξέρω) είχαν άθλιες χαμηλές και μεσαίες και μετά τρελαίνονταν.
Βασικά καλορίζικο ήθελα να σου πω εγώ. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και καλά χλμ :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Τι να προσέξεις?
Το γκάζι φυσικά.
Α! και τις ορμές σου (όταν είσαι επάνω στη μηχανή έτσι!!). :rotflmao: :rotflmao:
Στα παλιά η δύναμη δεν κατεβαίνει ομαλά όπως στα καινούρια. Τώρα να σου πω την αλήθεια, κανένα καινούριο δεν έχω οδηγήσει αλλά τα πρώτα ρ1 (εντάξει εσύ έχεις ρ6 το ξέρω) είχαν άθλιες χαμηλές και μεσαίες και μετά τρελαίνονταν.
Βασικά καλορίζικο ήθελα να σου πω εγώ. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και καλά χλμ :beer: :beer: :beer:
Σε ευχαριστώ πολύ:beer:
όταν λες ότι η δύναμη δεν κατεβαίνει ομαλά τι εννοείς???
Επιπλέον γι αυτό διαλέξα παλίο R6 γιατί δεν είναι και τόόοοοσο δυνατό στα χαμηλα...εκεί θα το κρατήσω μέχρι να του πάρω τον αέρα...
Έχεις οδηγήσει δίχρονο? :lol: :lol:
Εντάξει υπερβάλω.
Εννοώ πως το μηχανάκι μετά από κάποιες στροφές κατεβάζει λίγο απότομα τη δύναμη στο δρόμο.
Κοίτα αυτό είναι κάτι που θα το δεις με την πρώτη βόλτα. Δεν πρόκειται την πρώτη φορά να χουφτώσεις το γκάζι υπό κλίση επειδή αισθάνθηκες πως στις μεσαίες "το πας".
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Έχεις οδηγήσει δίχρονο? :lol: :lol:
Εντάξει υπερβάλω.
Εννοώ πως το μηχανάκι μετά από κάποιες στροφές κατεβάζει λίγο απότομα τη δύναμη στο δρόμο.
Κοίτα αυτό είναι κάτι που θα το δεις με την πρώτη βόλτα. Δεν πρόκειται την πρώτη φορά να χουφτώσεις το γκάζι υπό κλίση επειδή αισθάνθηκες πως στις μεσαίες "το πας".
Εννοείται πως θα είναι απόλυτα σταθερός ο καρπός μου και κυρίως στις στροφές!!!
Αυτό που είπα πιο πριν για το πάχος της μοτοσυκλέτας, θα πρέπει να με προβληματίσει???
Ή δεν έχει και τόσο μεγάλη διαφορά με τις πιο καινοούριες μηχανές??
AKIS BUSA
31/07/2010, 05:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos
Εννοείται πως θα είναι απόλυτα σταθερός ο καρπός μου και κυρίως στις στροφές!!!
Αυτό που είπα πιο πριν για το πάχος της μοτοσυκλέτας, θα πρέπει να με προβληματίσει???
Ή δεν έχει και τόσο μεγάλη διαφορά με τις πιο καινοούριες μηχανές??
Αδελφε κατ"αρχας καλοταξιδο!! και να εχεις πολλα και καλα χιλιομετρα!!
Δευτερον οι διαφορες ειναι αρκετες σε σχεση με το καινουριο
αλλα οχι και τοσο σημαντικες για σενα μιας και δεν εχεις πολλα χιλιομετρα με το καινουριο
σε σχεση με αυτο που τωρα εχεις!!
αν σκεφτεις οτι στο βαρος ας πουμε η διαφορα τους ειναι περιπου 7 κιλα απο οτι θυμαμαι
γεματα!!
ουτε και ο ογκος πρεπει να σε προβληματιζει!!, μικρο το κακο!! μιας και οπως λες δεν εχεις
μεγαλη εμπειρια με το καινουριο!!
αυτο που εχει σημασια τωρα για εσενα ειναι να κανεις την μηχανη "δικια σου!!"
να μαθεις πως δρα και αντιδρα, την λειτουργια του κινητηρα σε σχεση με το πως αποδιδει
την δυναμη της στον δρομο κ.ο.κ!!
να δεις πως ανταποκρινονται τα φρενα της!! και την συμπεριφορα της στις στροφες!!
κατα τα λοιπα, να την χαιρεσαι!! και να εχεις πολλες!! και ασφαλεις!! βολτες!!
+1000 σε οτι ειπαν τα παιδια απο πανω !!!
:beer: :beer:
Παιδες, σόρρυ που δεν απάντησα συντομότερα αλλα δεν είχα ιντερνετ... :a02:
Την πήρα σήμερα την κουκλίτσα μου και από την πρώτη βόλτα Πειραιάς-Αθήνα έχω να πω ότι είναι
ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ !!!!:a30: :a30: :a30:
Επιτέλους έχω μια μηχανή που φρενάρει!:wacko:
Προσπάθησα να εφαρμώσω όσα διάβασα στα προηγούμενα ποστς και τα ψιλοκατάφερα...έχω ένα θέμα με τις στροφές 90 μοιρών αλλά θα προπονηθώ καλύτερα...
Είμαι ακόμα ανοιχτός σε οποιαδήποτε συμβουλή εννοείται :D
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
02/08/2010, 13:00
διαβασε λιγο εδω
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=24727
Καλοβολτο το μηχανακι που πηρες και παντα ορθιος.
Το εχω οδηγησει και ειναι μια χαρα μηχανακι, πολυ καλο
και "ευκολο" για καποιον νεο στη κατηγορια.
Εχει ομως πολυ σημασια, τι εμπειρια εχεις στις μηχανες,
τι μηχανακι ειχες πριν, και για ποια χρηση το πηρες.
Πανω απο ολα ομως εχει σημασια, να οδηγεις με συνεση στο δρομο.....
ποτε μη θεωρησεις οτι "το χεις", γιατι δεν εισαι μονος εκει εξω.
διαφορετικα υπαρχουν και οι πιστες για να πας πιο γρηγορα και
να βελτιωθεις περισσοτερο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Frezas
Καλοβολτο το μηχανακι που πηρες και παντα ορθιος.
Το εχω οδηγησει και ειναι μια χαρα μηχανακι, πολυ καλο
και "ευκολο" για καποιον νεο στη κατηγορια.
Εχει ομως πολυ σημασια, τι εμπειρια εχεις στις μηχανες,
τι μηχανακι ειχες πριν, και για ποια χρηση το πηρες.
Πανω απο ολα ομως εχει σημασια, να οδηγεις με συνεση στο δρομο.....
ποτε μη θεωρησεις οτι "το χεις", γιατι δεν εισαι μονος εκει εξω.
διαφορετικα υπαρχουν και οι πιστες για να πας πιο γρηγορα και
να βελτιωθεις περισσοτερο.
Ευχαριστώ για την απάντησή σου :beer:
Προς το παρόν είμαι σε φάση προπόνησης...καθε μέρα τρέχω σε αλάνες :p
Πάντως προγραμματίζω να πάω μέγαρα με δάσκαλο κατά το Σεπτέμβρη για μαθήματα και extra προπόνηση!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.