View Full Version : Όριο κλίσης. Ελαστικά ή μαρσπιέ?
Joyrider
24/08/2010, 05:31
Ξέρει κανείς εκ κατασκευής υπάρχει κάποια μελέτη για το ποιο θα θέσει πρώτο το όριο κλίσης της μοτοσυκλέτας?
Τα μαρσπιέ θα ακουμπήσουν δηλαδή πριν τελειώσει το λάστιχο για να σε "προειδοποιήσουν" κατά κάποιο τρόπο ή πρέπει μόνος να βρεις το όριο των ελαστικών? Υπάρχει κάτι στάνταρ σε όλες τις μοτοσυκλέτες ή διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο?
Μια φορά έγινε κατά τύχη και ακούμπησε η μπίλια από την μια μεριά και χέστηκα και τις έβγαλα και τις δυο. Το λάστιχο όμως έχει ακόμα 2-3 χιλιοστά από κάθε μεριά αλλά ευτυχώς τα μαρσπιέ δεν τα έχω ακουμπήσει κάτω και ούτε θέλω. Μήπως αυτές οι μπίλιες ήταν το όριο όμως??
Cpt. Haddock
24/08/2010, 05:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
[...]Μια φορά έγινε κατά τύχη και ακούμπησε η μπίλια από την μια μεριά και χέστηκα και τις έβγαλα και τις δυο. Το λάστιχο όμως έχει ακόμα 2-3 χιλιοστά από κάθε μεριά αλλά ευτυχώς τα μαρσπιέ δεν τα έχω ακουμπήσει κάτω και ούτε θέλω. Μήπως αυτές οι μπίλιες ήταν το όριο όμως??
Πάντως δεν μπήκαν για διακόσμηση....
Για να βρεις απάντηση στο ερώτημά σου, ψαξε στο γουγλ πώς λέγονται οι "μπιλιες" στα αγγλικά.
Θα καταλάβεις τί ειναι (και εαν έκανες σωστά που τις έβγαλες)
Panopticon7
24/08/2010, 05:35
Μπιλια εννοεις μανιταρι για τις πτωσεις ?
Απο τη στιγμή που οι μπίλιες βρίσκουν κάτω αρκετά πριν σβήσουν τα chicken stripes του ελαστικού, καλά έκανες και τις έβγαλες.
Joyrider
24/08/2010, 05:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Μπιλια εννοεις μανιταρι για τις πτωσεις ?
Οχι τις μπίλιες που προεξέχουν απο τα μαρσπιε
Joyrider
24/08/2010, 05:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πάντως δεν μπήκαν για διακόσμηση....
Για να βρεις απάντηση στο ερώτημά σου, ψαξε στο γουγλ πώς λέγονται οι "μπιλιες" στα αγγλικά.
Θα καταλάβεις τί ειναι (και εαν έκανες σωστά που τις έβγαλες)
Εγώ αυτές αποτι ήξερα χρησιμεύουν σε πτώση ώστε να πατήσει εκει πάνω το μηχανάκι ώστε να σπάσουν και να τραβήξουν αυτές όλη την δύναμη. Δεν ξέρω αν έχουν και άλλη χρήση.
gmitsiakis
24/08/2010, 05:39
ναι οκ για τις μπιλιες αλλα εμενα το μηχανακι στα Μεγαρα ξηλωσε ολη την μπιλια, εφαγε απο ξυσιμο το μισο πατακι και εξυσε μερος της καρινας καθως και του δεξιου λινκ της ακραπας!
τωρα βεβαι σε συνθηκες δρομου ...μπιλια και παλι μπιλια για το οριο!!!
Joyrider
24/08/2010, 05:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Απο τη στιγμή που οι μπίλιες βρίσκουν κάτω αρκετά πριν σβήσουν τα chicken stripes του ελαστικού, καλά έκανες και τις έβγαλες.
Ναι όταν βρήκαν δεν είχε τελειώσει το ελαστικό. Τώρα πλαγιάζω πιο πολύ από τότε και το έχω τελειώσει σχεδόν. Ομως δεν θέλω νε βρουν κάτω τα μαρσπιε γιαυτο σκέφτομαι μήπως έκανα βλακεία.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ναι όταν βρήκαν δεν είχε τελειώσει το ελαστικό. Τώρα πλαγιάζω πιο πολύ από τότε και το έχω τελειώσει σχεδόν. Ομως δεν θέλω νε βρουν κάτω τα μαρσπιε γιαυτο σκέφτομαι μήπως έκανα βλακεία.
Για δημόσιο δρόμο μιλάς?
Joyrider
24/08/2010, 05:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Για δημόσιο δρόμο μιλάς?
Ναι σε κλειστές στροφές βουνού. Επαρχιακού δρόμου δηλαδή. Σε πίστα δυστυχώς δεν θα καταφέρω να μπω ποτέ.
Cpt. Haddock
24/08/2010, 05:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
[...]Σε πίστα δυστυχώς δεν θα καταφέρω να μπω ποτέ.
Δεν έχεις κλείσει τα 16; :confused:
Joyrider
24/08/2010, 05:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δεν έχεις κλείσει τα 16; :confused:
:lol: Οχι ρε 22 είμαι.. Αλλά δεν παίζουν τόσα λεφτά για αγωνιστικές φόρμες μπότες γάντια και λοιπά που είναι προυπόθεση α΄λλά και κόστος συμμετοχής. Οταν ξοφλήσω και την μηχανή βλέπουμε. Προέχει το πτυχίο τώρα αν και δουλεύω παράλληλα και θα μείνω κανά εξάμηνο πίσω :( .
Μετά δεν θα βγαίνω από μέσα... γκαααν γκαααααν
gmitsiakis
24/08/2010, 05:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
:lol: Οχι ρε 22 είμαι.. Αλλά δεν παίζουν τόσα λεφτά για αγωνιστικές φόρμες μπότες γάντια και λοιπά που είναι προυπόθεση α΄λλά και κόστος συμμετοχής. Οταν ξοφλήσω και την μηχανή βλέπουμε. Προέχει το πτυχίο τώρα αν και δουλεύω παράλληλα και θα μείνω κανά εξάμηνο πίσω :( .
καλυτερα να παιξουν παρα να παιζεις εσυ στις αθλιες συνθηκες των Ελληνικων δρομων με τα ορια της μηχανης σου!
καλυτερα μια πτωση με αμμοπαγιδα η πρασινο διπλα και να ξερεις οτι εισαι με φουλ δερμα παρα οτι να ναι οπου να ναι!
ασε που οταν μπεις πιστα ισως παθεις το απλο...
να φυγεις και για αρκετο καιρο να βλεπεις την μηχανη σαν μετακινηση γιατι τα ορια της θα τα εχεις ξεπερασει στην πιστα.
εγω τουλαχιστον αυτο παθαινω.
Joyrider
24/08/2010, 05:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από gmitsiakis
καλυτερα να παιξουν παρα να παιζεις εσυ στις αθλιες συνθηκες των Ελληνικων δρομων με τα ορια της μηχανης σου!
καλυτερα μια πτωση με αμμοπαγιδα η πρασινο διπλα και να ξερεις οτι εισαι με φουλ δερμα παρα οτι να ναι οπου να ναι!
ασε που οταν μπεις πιστα ισως παθεις το απλο...
να φυγεις και για αρκετο καιρο να βλεπεις την μηχανη σαν μετακινηση γιατι τα ορια της θα τα εχεις ξεπερασει στην πιστα.
εγω τουλαχιστον αυτο παθαινω.
Μπα δύσκολα..
Τα όρια τα δικά μου κοιτάω να μην ξεπερνάω και του δρόμου γιαυτό και ότι κάνω το κάνω σε δρόμους βουνού που έχουν καλύτερη άσφαλτο και πάντα σε ανηφόρα. Της μηχανής δεν τα έχω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ναι σε κλειστές στροφές βουνού. Επαρχιακού δρόμου δηλαδή.
Tα υπερ-όπλα της Honda έχουν χαμηλά τα μαρσπιέ. Σε στροφιλίκι με καλή άσφαλτο δεν είναι δύσκολο να βρούν κάτω.
Απ΄την στιγμή που δεν έχεις τελειώσει τα λάστιχα η αφαίρεση των μπιλιώνΕ δεν επηρεάζει τίποτε. Οπότε στείλτες στο ράφι. :wave2:
reinmeister
24/08/2010, 06:07
ακομη και οταν,οπτικα,τελειωσουν τα λαστιχα,υπαρχουν ακομη αρκετα περιθωρια πλαγιασματος...
Παντως πριν βγαλω της μπιλιες θα εβγαζα περισσοτερο σωμα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ακομη και οταν,οπτικα,τελειωσουν τα λαστιχα,υπαρχουν ακομη αρκετα περιθωρια πλαγιασματος... +1
Joyrider
24/08/2010, 06:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Tα υπερ-όπλα της Honda έχουν χαμηλά τα μαρσπιέ
Χαχαχα καλό!:lol: Υπερόπλο το χορνετάκι μου ε? :smokin:
Τις έχω πετάξει ήδη. Το θέμα μου είναι τώρα τι θα τελειώσει πρώτο και πως θα το καταλάβω? Πριν να είναι αργά. Αν πρώτα ακουμπήσουν μαρσπιε θα είμαι σίγουρος ότι έχω λάστιχο ακόμα οπότε με το άκουσμα και μόνο δεν συνεχίζεις κιάλλο κάτω ώστε να κάνει μοχλό και να σε πετάξει.
Αν τελειώσει το λάστιχο πρώτο όμως δεν νομίζω να το καταλάβω πριν να είναι αργά.
Cpt. Haddock
24/08/2010, 06:11
Joyrider, δες προσεκτικά αυτο
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Παντως πριν βγαλω της μπιλιες θα εβγαζα περισσοτερο σωμα.
Κατι μου λέει οτι στριβεις "λαθος" :wave2:
(καποιος να το βγάλει απο τα "τεχνικα" πριν μπει ο παλιάνθρωπΑς :look: )
Joyrider
24/08/2010, 06:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ακομη και οταν,οπτικα,τελειωσουν τα λαστιχα,υπαρχουν ακομη αρκετα περιθωρια πλαγιασματος...
Ωπ με πρόλαβες. Οκ ευχαριστώ. Αυτό ισχύει για όλες τις μοτοσυκλέτες?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Χαχαχα καλό!:lol:
Τις έχω πετάξει ήδη. Το θέμα μου είναι τώρα τι θα τελειώσει πρώτο και πως θα το καταλάβω? Πριν να είναι αργά. Αν πρώτα ακουμπήσουν μαρσπιε θα είμαι σίγουρος ότι έχω λάστιχο ακόμα οπότε με το άκουσμα και μόνο δεν συνεχίζεις κιάλλο κάτω ώστε να κάνει μοχλό και να σε πετάξει.
Αν τελειώσει το λάστιχο πρώτο όμως δεν νομίζω να το καταλάβω πριν να είναι αργά.
Το έγραψε και ο rein αλλα δεν το πρόσεξες. Τα όρια των σύγχρονων ελαστικών είναι πολυυυυυυυυύ μακριά απ΄τα δικά σου. Σε καλή άσφαλτο πρώτα θα τελειώσεις μαρσπιέ, εξάτμιση, καταλύτη, στάντ και μετά τα λάστιχα.
Joyrider
24/08/2010, 06:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Joyrider, δες προσεκτικά αυτο
Κατι μου λέει οτι στριβεις "λαθος" :wave2:
(καποιος να το βγάλει απο τα "τεχνικα" πριν μπει ο παλιάνθρωπΑς :look: )
Μα δεν ξέρω να στρίβω έτσι. Οποτε δοκίμασα και πήγα να αλλάξω μεριά το σώμα δημιουργούσα τρομερές ταλλαντώσεις στην μηχανή. Οταν μάθω το τρόπο θα το αλλάξω και αυτό.
Joyrider
24/08/2010, 06:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Το έγραψε και ο rein αλλα δεν το πρόσεξες. Τα όρια των σύγχρονων ελαστικών είναι πολυυυυυυυυύ μακριά απ΄τα δικά σου. Σε καλή άσφαλτο πρώτα θα τελειώσεις μαρσπιέ, εξάτμιση, καταλύτη, στάντ και μετά τα λάστιχα.
Ναι έγραφα και με πρόλαβε οκ.
Shaolin Monk
24/08/2010, 06:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Joyrider, δες προσεκτικά αυτο
Κατι μου λέει οτι στριβεις "λαθος" :wave2:
(καποιος να το βγάλει απο τα "τεχνικα" πριν μπει ο παλιάνθρωπΑς :look: )
Και εγω αυτο πιστευω... Ισως και οχι βεβαια, αλλα αυτη η ευκολια να ξυνει καποιος τις μπιλιες, ισως να σημαινει οτι δεν χρησιμοποιει το σωμα του σωστα.
Cpt. Haddock
24/08/2010, 06:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Μα δεν ξέρω να στρίβω έτσι. Οποτε δοκίμασα και πήγα να αλλάξω μεριά το σώμα δημιουργούσα τρομερές ταλλαντώσεις στην μηχανή. Οταν μάθω το τρόπο θα το αλλάξω και αυτό.
Τότε κακώς πειραματίζεσαι με τις μεγάλες κλίσεις...
(οι ταλαντώσεις προήλθαν επειδη στηρίχθηκες στο τιμόνι και όχι στα μαρσπιε για να αλλάξεις θεση)
Πήγαινε κανε ενα CSS :sick:
Joyrider
24/08/2010, 06:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Και εγω αυτο πιστευω... Ισως και οχι βεβαια, αλλα αυτη η ευκολια να ξυνει καποιος τις μπιλιες, ισως να σημαινει οτι δεν χρησιμοποιει το σωμα του σωστα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αλλά ούτε σαν αγγούρι στέκομαι ούτε όμως κρεμιέμαι τελείως. Το μόνο που κάνω και νιώθω άνετα είναι να χαμηλώνω το σώμα και να παίρνω μια κλίση προς την στροφή. Σε πιο δραματικά πράγματα που δοκίμασα τα κάνω λάθος και κουνάει πολύ.
Joyrider
24/08/2010, 06:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τότε κακώς πειραματίζεσαι με τις μεγάλες κλίσεις...
(οι ταλαντώσεις προήλθαν επειδη στηρίχθηκες στο τιμόνι και όχι στα μαρσπιε για να αλλάξεις θεση)
Πήγαινε κανε ενα CSS :sick:
No money no honey..
Αυτό που λες κάπου το έχω διαβάσει αλλά ακόμα δεν βρήκα καιρό να το δοκιμάσω. Την εναλλαγή από στροφή σε στροφή την κάνεις με τα γόνατα σπρώχνοντας το ρεζερβουάρ στην αντίθετη κατεύθυνση σωστά?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Μα δεν ξέρω να στρίβω έτσι. Οποτε δοκίμασα και πήγα να αλλάξω μεριά το σώμα δημιουργούσα τρομερές ταλλαντώσεις στην μηχανή. Οταν μάθω το τρόπο θα το αλλάξω και αυτό.
βαριέμαι τα quote από πάνω μου :rolleyes: και συνεχίζω τις μαντεψιές.
Αφήνοντας στην άκρη ότι οι αναρτήσεις του Pornet είναι ΓΤΠΚ, να υποθέσω ότι προσπαθείς να "βγάλεις" σώμα ενώ η μοτό έχει πάρει ήδη κλίση?
Cpt. Haddock
24/08/2010, 06:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
[...] Την εναλλαγή από στροφή σε στροφή την κάνεις με τα γόνατα σπρώχνοντας το ρεζερβουάρ στην αντίθετη κατεύθυνση σωστά?
ωχ.... :sick:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Την εναλλαγή από στροφή σε στροφή την κάνεις με τα γόνατα σπρώχνοντας το ρεζερβουάρ στην αντίθετη κατεύθυνση σωστά?
Αν έχεις βγάλει τις βίδες πρώτα, γίνεται και αυτό :lol:
Joyrider
24/08/2010, 06:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
βαριέμαι τα quote από πάνω μου :rolleyes: και συνεχίζω τις μαντεψιές.
Αφήνοντας στην άκρη ότι οι αναρτήσεις του Pornet είναι ΓΤΠΚ, να υποθέσω ότι προσπαθείς να "βγάλεις" σώμα ενώ η μοτό έχει πάρει ήδη κλίση?
Δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω. Μάλλον το κάνω ταυτόχρονα με το στρίψιμο του τιμονιού. Δεν παίρνω θέση πριν την στροφή αν αυτό εννοείς αλλά ούτε και αφού πλαγιάσω.
Joyrider
24/08/2010, 06:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν έχεις βγάλει τις βίδες πρώτα, γίνεται και αυτό :lol:
Αυτό εννοώ:
http://www.youtube.com/watch?v=zt9lB-LErQ4
http://www.youtube.com/watch?v=eHJY74495xs&feature=channel
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Αυτό εννοώ:
http://www.youtube.com/watch?v=zt9lB-LErQ4
http://www.youtube.com/watch?v=eHJY74495xs&feature=channel
Δεν μπορώ να τα δώ. Κάνε λίγο οικονομία, και δώσε κανένα 200'αρι που έχει ένα riding school. Εξοπλισμό μπορείς να νοικιάσεις και θα μάθεις σε μια μέρα πάρα πολλά και χρήσιμα πράγματα για την οδήγηση.
Joyrider
24/08/2010, 06:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν μπορώ να τα δώ. Κάνε λίγο οικονομία, και δώσε κανένα 200'αρι που έχει ένα riding school. Εξοπλισμό μπορείς να νοικιάσεις και θα μάθεις σε μια μέρα πάρα πολλά και χρήσιμα πράγματα για την οδήγηση.
πάτα superbike school knee to knee στο youtube εκτός αν έχει πρόβλημα
Cpt. Haddock
24/08/2010, 06:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
[...]
Αυτο που προσπαθούμε να σου πούμε ειναι οτι τεχνικές οδήγησης μεσα απο φόρουμ και απο βιντεο γιουτιουμπ δε μαθαίνονται.
Εαν δεν εχεις λεφτα για riding school, φρόντισε να πας βόλτα με καποιον που να ξέρει καλυτερα απο σένα, καποια πράγματα...
Απο την οθόνη δε θα καταλάβεις πολλά και θα συνεχίσεις να στρίβεις λαθος
Panopticon7
24/08/2010, 06:37
Θα ΜΕ πει κανενας τι στο καλο ειναι αυτες οι μπιλιες ?
Εγω παντως σε γρηγορες στροφες με το πορνετ μου... Βουταω απο την πλευρα της στροφης (με δυναμη, σαν να πεφτω) κ ολα τα αλλα ερχονται μονα τους.
Joyrider
24/08/2010, 06:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αυτο που προσπαθούμε να σου πούμε ειναι οτι τεχνικές οδήγησης μεσα απο φόρουμ και απο βιντεο γιουτιουμπ δε μαθαίνονται.
Εαν δεν εχεις λεφτα για riding school, φρόντισε να πας βόλτα με καποιον που να ξέρει καλυτερα απο σένα, καποια πράγματα...
Απο την οθόνη δε θα καταλάβεις πολλά και θα συνεχίσεις να στρίβεις λαθος
Συνφωνώ μόνο με θεωρία δεν γίνεται, θέλει και πράξη. Γιαυτό και ότι διαβάζω σε σχετικά βιβλία και υλικό προσπαθώ να το εφαρμόζω μόνος.
Απλώς η αρχική ερώτηση άλλη ήταν και όχι συμβουλές οδήγησης αλλά οδηγηθήκαμε εδώ.
Ευχαριστώ όλους
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
πάτα superbike school knee to knee στο youtube εκτός αν έχει πρόβλημα
Το λινκ δεν έχει πρόβλημα, απλά δεν μπορώ να το δώ από εδώ που είμαι. Η τεχνική knee to knee απ΄όσο θυμάμαι στο CSS III, αφορά την γρήγορη εναλλαγή σώματος σε εσάκια στυλ Κ6-Κ7-Κ8 στις Σέρρες και ουχί τοποθέτηση σώματος σε στροφή.
Αρκετά δύσκολη ως τεχνική που απαιτεί καλό συγχρονισμό των κινήσεων, χαστούκια και εξάσκηση αν κάποιος έχει σκοπό να περνάει τα εσάκια αέρα. Διαφορετικά ξέχνα την μιας και υπάρχουν πολλά πιο χρήσιμα και εύκολα πράγματα να μάθεις. :wave2:
Joyrider
24/08/2010, 06:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Το λινκ δεν έχει πρόβλημα, απλά δεν μπορώ να το δώ από εδώ που είμαι. Η τεχνική knee to knee απ΄όσο θυμάμαι στο CSS III, αφορά την γρήγορη εναλλαγή σώματος σε εσάκια στυλ Κ6-Κ7-Κ8 στις Σέρρες και ουχί τοποθέτηση σώματος σε στροφή.
Αρκετά δύσκολη ως τεχνική που απαιτεί καλό συγχρονισμό των κινήσεων, χαστούκια και εξάσκηση αν κάποιος έχει σκοπό να περνάει τα εσάκια αέρα.
Ναι δεν αφορά θέση σώματος αλλά αλλαγή θέσης, μετατοπίζεις το βάρος του σώματος στηριζόμενος στο ρεζερβουάρ με τα γόνατα και όχι στο τιμόνι με τα χέρια.
Allst@rf
24/08/2010, 06:40
μην δοκιμαζεις πραγματα σε δημοσιο δρομο.
ακομα και αν δεν εχεις λεφτα και θες να αλλαξεις τον τροπο που στριβεις,διαβασε οσα πιο πολλα μπορεις(a twist of the wrist ,ακομα και τα βιντεο που παραθεσες παραπανω) και δηλωσε συμμετοχη σε καποιο τρακντει να τα δοκιμασεις μεσα στην πιστα...
:wave2:
Cpt. Haddock
24/08/2010, 06:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ναι δεν αφορά θέση σώματος αλλά αλλαγή θέσης, μετατοπίζεις το βάρος του σώματος στηριζόμενος στο ρεζερβουάρ με τα γόνατα και όχι στο τιμόνι με τα χέρια.
Δεν έχεις φτάσει ακόμα εκει όμως... :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ναι δεν αφορά θέση σώματος αλλά αλλαγή θέσης, μετατοπίζεις το βάρος του σώματος στηριζόμενος στο ρεζερβουάρ με τα γόνατα και όχι στο τιμόνι με τα χέρια.
Ναι, κάτι θυμάμαι (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46046&perpage=15&pagenumber=4) :lol:
Η τεχνική είναι πολύ εξιδεικευμένη και ουσιαστικά άχρηστη για δημόσιο δρόμο. Αστο :wave2:
Joyrider
24/08/2010, 06:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δεν έχεις φτάσει ακόμα εκει όμως... :winka:
Ναι σωστός αλλά αφού ρίξω το σώμα πως θα το ξανασηκώσω αν όχι με τα χέρια? με κάτι παρόμοιο του βίντεο. Φυσικά και όχι πανομοιότυπα γιατί δεν στρίβω και με τόσο σώμα έξω.Ευχαριστώ πάντως.
Περνάμε στις αγγελίες λοιπόν :D ζητήται εθελοντής δάσκαλος για νέοπα.:wacko:
makis206
24/08/2010, 06:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Θα ΜΕ πει κανενας τι στο καλο ειναι αυτες οι μπιλιες ?
Να ΣΕ δείξω καλύτερα;:p
207501
Joyrider
24/08/2010, 06:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ναι, κάτι θυμάμαι (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46046&perpage=15&pagenumber=4) :lol:
Η τεχνική είναι πολύ εξιδεικευμένη και ουσιαστικά άχρηστη για δημόσιο δρόμο. Αστο :wave2:
:rotflmao: :rotflmao: Να φανταστώ ήταν η πρώτη σου φορά τότε? Σαν να σου έχουν πέσει τα ψιλά στα διόδια...:D Πλακίτσα ε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
:rotflmao: :rotflmao: Να φανταστώ ήταν η πρώτη σου φορά τότε? Σαν να σου έχουν πέσει τα ψιλά στα διόδια...:D Πλακίτσα ε.
Η 1η φορά του knee to knee και η τελευταία :lol: . Διάβασε τις επόμενες σελίδες του thread που έχουν κάποια ενδιαφέροντα tips :wave2:
reinmeister
24/08/2010, 06:52
η λεξη που πρεπει να εχεις μονιμα στο μυαλο σου ειναι η εξης..."προοδευτικοτητα"...
αν "νιωθεις" εστω και λιγο,το μηχανακι σου θα σε προειδοποιησει για τα παντα,οποτε θα ξερεις που να θεσεις τα ορια σου...
τα οποια,παρεμπιπτοντως,σε δημοσιο δρομο,θα πρεπει να ειναι μαξιμουμ το 70% των δυνατοτητων της μηχανης και 50% των δικων σου...
Joyrider
24/08/2010, 07:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η λεξη που πρεπει να εχεις μονιμα στο μυαλο σου ειναι η εξης..."προοδευτικοτητα"...
αν "νιωθεις" εστω και λιγο,το μηχανακι σου θα σε προειδοποιησει για τα παντα,οποτε θα ξερεις που να θεσεις τα ορια σου...
τα οποια,παρεμπιπτοντως,σε δημοσιο δρομο,θα πρεπει να ειναι μαξιμουμ το 70% των δυνατοτητων της μηχανης και 50% των δικων σου...
Θα την θυμάμαι. Ευχαριστώ ρε παιδιά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Πατάς με δύναμη τα μαρσπιέ μέχρι να βρουν οι μπίλιες κάτω.
Άμα τις έχεις βγάλει, η μηχανή δε στρίβει...
Τα Pornet στρίβουν και ΜΕ και ΑΝΕΥ μπιλιώνΕ. :a9:
207504
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Χαχαχαχα έτσι στρίβουν μόνο ο McGyver και ο Chuck Noris μάλλον...
O McGyver δε στρίβει, είναι κουλάδι :) .
Τον άλλονΕ δεν τονΕ ξέρω, έχει καμιά σχολή ασφαλούς οδήγησης;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Οι υπόλοιποι αρκούντε στο γυροσκοπικό..
:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Τα Pornet στρίβουν και ΜΕ και ΑΝΕΥ μπιλιώνΕ. :a9:
Άσε μας κι εσύ ρε μπαρμπάδι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
O McGyver δε στρίβει, είναι κουλάδι :) .
Τον άλλονΕ δεν τονΕ ξέρω, έχει καμιά σχολή ασφαλούς οδήγησης;
:winka:
Άσε μας κι εσύ ρε μπαρμπάδι...
Εγώ για να φαίνομαι γλήγορος τις έχω φάει λίγο με την λίμα και όλοι νομίζουν ότι ξύνω την άφαλστρο που λένε και οι ΑΜΑΝ.
Είμαι μέγας ξύστης τελικά...
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry:
chr1s_86
29/08/2010, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
.... Αλλά δεν παίζουν τόσα λεφτά για αγωνιστικές φόρμες μπότες γάντια και λοιπά που είναι προυπόθεση ....
Δηλαδή τώρα στο δρόμο τι φοράς όταν ακουμπάνε οι "μπίλιες" ;
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
29/08/2010, 01:52
λοιπων κατα τον εκπεδευτη μου ΑΝΤΙ στο css τα τερματιζμενα λαστιχα ειναι μονο για εφε στην καφετερια, ο καλοσ οδηγος στριβη γρηγορα με την μοτο ΟΡΘΕΙΑ,,,,
γιαυτο να βαλεις τις μπιλιες στους μαρσπιεδες και να μαθεις να στριβης ορθειος. οι κατασκευαστες των μοτο τις εβαλαν εκει για να σου διξουν οτι πλισιαζεις σε σιμειο να βρει καποιο σταθερο σιμειο της μοτοσικλετας που δεν θα υποχορισει σε περιπτοση που βρη κατω και θα λειτουργισει σαν μοχλος με αποτελεσμα να μην πατιση καπιο απο τα λαστυχα κατω και να πεσεις .
για να καταλαβεις στο ZZR1100 που ειχα οταν μαζευοντουσαν οι μαρσπιεδες που ειχαν βρει κατω. το επομενο που ευρισκε ηταν το φερινκ στο υψος του στροφαλου. αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να κανει μοχλο το φερινκ και να μου συκοσει τον μπροστινο τροχο να χασει την επαφη με την ασφαλτο αυτος και να καταλιξω στο χωμα.
μετα εμαθα να στριβω ορθειος οπως μας ειχε πει ο ΑΝΤΙ και εμπενα με μεγαλιτερη ταχητητα στης στροφες χωρεις να βρισκουν κατω οι μπιλιες.
ευχαριστος αν εισαι αθηνα να κανωνισουμε μια δευτερα που θα βρεθουμε στο δελεαρ για καφε να σου πω μερικα πραγματακια αν θες....
και σε οποιον αλλον θελει να ακουσει την θεωρια του css......
Joyrider
29/08/2010, 05:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Δηλαδή τώρα στο δρόμο τι φοράς όταν ακουμπάνε οι "μπίλιες" ;
Οπως είπα και στο άνοιγμα του θρεντ μια φορά έγινε τυχαία και ακριβώς γιαυτό με τρόμαξε γιατί δεν πίστευα ότι θα πλάγιαζα ποτέ τόσο πολύ ως αρχάριος. Δεν ακουμπούσαν οι μπίλιες σε κάθε μου βόλτα, εντάξει είπαμε.
Joyrider
29/08/2010, 05:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
λοιπων κατα τον εκπεδευτη μου ΑΝΤΙ στο css τα τερματιζμενα λαστιχα ειναι μονο για εφε στην καφετερια, ο καλοσ οδηγος στριβη γρηγορα με την μοτο ΟΡΘΕΙΑ,,,,
γιαυτο να βαλεις τις μπιλιες στους μαρσπιεδες και να μαθεις να στριβης ορθειος. οι κατασκευαστες των μοτο τις εβαλαν εκει για να σου διξουν οτι πλισιαζεις σε σιμειο να βρει καποιο σταθερο σιμειο της μοτοσικλετας που δεν θα υποχορισει σε περιπτοση που βρη κατω και θα λειτουργισει σαν μοχλος με αποτελεσμα να μην πατιση καπιο απο τα λαστυχα κατω και να πεσεις .
για να καταλαβεις στο ZZR1100 που ειχα οταν μαζευοντουσαν οι μαρσπιεδες που ειχαν βρει κατω. το επομενο που ευρισκε ηταν το φερινκ στο υψος του στροφαλου. αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να κανει μοχλο το φερινκ και να μου συκοσει τον μπροστινο τροχο να χασει την επαφη με την ασφαλτο αυτος και να καταλιξω στο χωμα.
μετα εμαθα να στριβω ορθειος οπως μας ειχε πει ο ΑΝΤΙ και εμπενα με μεγαλιτερη ταχητητα στης στροφες χωρεις να βρισκουν κατω οι μπιλιες.
ευχαριστος αν εισαι αθηνα να κανωνισουμε μια δευτερα που θα βρεθουμε στο δελεαρ για καφε να σου πω μερικα πραγματακια αν θες....
και σε οποιον αλλον θελει να ακουσει την θεωρια του css......
Ευχαρίστως θα ερχόμουν αλλά είμαι βόρεια Ελλάδα δυστυχώς. Αυτό που έλεγε ο εκπαιδευτής το έλεγε για να φύγει από το μυαλό των μαθητών ότι πρέπει σώνει και καλά να τελειώσει το λάστιχο για να πουν ότι στρίβουν ή όντως ισχύει? Τα δικά του τα λάστιχα δεν ήταν τελειωμένα δηλαδή? Κουφή απορία ξέρω απλά αναρωτιέμαι.
H.A.Balafoutre
29/08/2010, 06:04
Ρε μην τρώτε κουτόχορτοοοοοο...
Αν φτάσεις στο σημείο να ακουμπάς μασπιέ στο δρόμο κάνεις λάθος....αυτό είναι αξίωμα...εδώ στην πίστα και δεν το θες...
Και στο κάτω κάτω...δεν υπάρχει κανένας λόγος και για τίποτα να εξαντλείς τα όρια κλίσης της μηχανής...άχρηστο είναι πέρα του ότι δείχνει και άγνοια κινδύνου...
chr1s_86
29/08/2010, 08:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Οπως είπα και στο άνοιγμα του θρεντ μια φορά έγινε τυχαία και ακριβώς γιαυτό με τρόμαξε γιατί δεν πίστευα ότι θα πλάγιαζα ποτέ τόσο πολύ ως αρχάριος. Δεν ακουμπούσαν οι μπίλιες σε κάθε μου βόλτα, εντάξει είπαμε.
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
λοιπων κατα τον εκπεδευτη μου ΑΝΤΙ στο css τα τερματιζμενα λαστιχα ειναι μονο για εφε στην καφετερια, ο καλοσ οδηγος στριβη γρηγορα με την μοτο ΟΡΘΕΙΑ,,,,
γιαυτο να βαλεις τις μπιλιες στους μαρσπιεδες και να μαθεις να στριβης ορθειος. οι κατασκευαστες των μοτο τις εβαλαν εκει για να σου διξουν οτι πλισιαζεις σε σιμειο να βρει καποιο σταθερο σιμειο της μοτοσικλετας που δεν θα υποχορισει σε περιπτοση που βρη κατω και θα λειτουργισει σαν μοχλος με αποτελεσμα να μην πατιση καπιο απο τα λαστυχα κατω και να πεσεις .
για να καταλαβεις στο ZZR1100 που ειχα οταν μαζευοντουσαν οι μαρσπιεδες που ειχαν βρει κατω. το επομενο που ευρισκε ηταν το φερινκ στο υψος του στροφαλου. αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να κανει μοχλο το φερινκ και να μου συκοσει τον μπροστινο τροχο να χασει την επαφη με την ασφαλτο αυτος και να καταλιξω στο χωμα.
μετα εμαθα να στριβω ορθειος οπως μας ειχε πει ο ΑΝΤΙ και εμπενα με μεγαλιτερη ταχητητα στης στροφες χωρεις να βρισκουν κατω οι μπιλιες.
ευχαριστος αν εισαι αθηνα να κανωνισουμε μια δευτερα που θα βρεθουμε στο δελεαρ για καφε να σου πω μερικα πραγματακια αν θες....
και σε οποιον αλλον θελει να ακουσει την θεωρια του css......
ανάθεμα κι αν κατάλαβα...το εξηγείς λίγο πιο απλά?
Είσαι μικρό παιδί ακόμα ........ θα το καταλάβεις .... όταν μεγαλώσεις.-:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Είσαι μικρό παιδί ακόμα ........ θα το καταλάβεις .... όταν μεγαλώσεις.-:D
Λάζαρε....εσύ????
:cool: :p :lol: :rotflmao: :lol:
:beer:
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
29/08/2010, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
ανάθεμα κι αν κατάλαβα...το εξηγείς λίγο πιο απλά?
πιο ακριβος σιμειο δε καταλαβες?
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
πιο ακριβος σιμειο δε καταλαβες?
στην πρώτη παράγραφο είπες ότι έμαθες να οδηγείς με τη μηχανή όρθια
προς το τέλος αναφέρεις: "έμαθα να στρίβω όρθιος"
κατ'αρχάς δεν σε βλέπω να στρίβεις όρθιος με τον ζουζουρα
και κατά δεύτερον εμένα οι εκπαιδευτές δεν μου έμαθαν να στρίβω όρθιος...
θα ήθελα λοιπόν να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το "στρίβω εγώ και η μηχανή όρθιοι"
:wave2:
Bladerunner
29/08/2010, 13:14
Οι μπίλιες είναι εκεί και για να καταλαβαίνουμε ότι πλησιάζουμε σε ενδιαφέρουσες* κλίσεις, αλλά και για έναν ακόμη λόγο:
Λόγω του σχήματός τους, (στρογγυλές), ξύνουν κάτω χωρίς να κάνουν μοχλό.
*Εκτός από του Hornet που βρίσκουν κάτω για πλάκα.
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
29/08/2010, 15:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
στην πρώτη παράγραφο είπες ότι έμαθες να οδηγείς με τη μηχανή όρθια
προς το τέλος αναφέρεις: "έμαθα να στρίβω όρθιος"
κατ'αρχάς δεν σε βλέπω να στρίβεις όρθιος με τον ζουζουρα
και κατά δεύτερον εμένα οι εκπαιδευτές δεν μου έμαθαν να στρίβω όρθιος...
θα ήθελα λοιπόν να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το "στρίβω εγώ και η μηχανή όρθιοι"
:wave2:
πιστευεις οτι πριν το css εμπενες σε μια στροφη με 80 χιλιομετρα και εβρισκες κατω .. μετα το css την ιδια στροφη με τα ιδια χιλιομετρα θα ευρισκες παλι κατω η θα ειχες μια πιθαμη περιθοριο να βρης γιατι θα ησουν πιο ορθειος πια?
...
..
..
..
..
..
..
μαλων θα επρεπε να μπεις πια με πολλαααα περισοτερα χιλιομετρα για να πλισιασει να ακουμπιση η μηχανη.... που σημενει οτι στριβεις με τα ιδια χιλιομετρα την ιδια στροφη με μικροτερη κλιση, οποτε εισαι πιο ορθειος.
και οσο για την φωτο του αβανταρ.......
αυτην την στροφη ακουμπουσα και πριν ετσι την μοτο αλλα ειχα τα μισα και πιο λιγοτερα χιλιομετρα απο οτι στο τελος...
pilotos_xtreme
29/08/2010, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
:lol: Οχι ρε 22 είμαι.. Αλλά δεν παίζουν τόσα λεφτά για αγωνιστικές φόρμες μπότες γάντια και λοιπά που είναι προυπόθεση α΄λλά και κόστος συμμετοχής. Οταν ξοφλήσω και την μηχανή βλέπουμε. Προέχει το πτυχίο τώρα αν και δουλεύω παράλληλα και θα μείνω κανά εξάμηνο πίσω :( .
Μετά δεν θα βγαίνω από μέσα... γκαααν γκαααααν
αδελφε και γω 22 ειμαι και φοιτητης (κ χρωσταω αρκετα ο π...της) για αυτο ακου πως θα τα κανεις ολα με λιγα λεφτα κ απλα.
πας στον πισαρη ,εχει ενα μαγαζι κοντα στη βαρυμπομπη ,θα ψαξω αμα δε ενδιαφερει να σου πω, και αγοραζεισ φορμα με 200 ευρο κανουργια,οχι καμια ποιοτητα αλλα κανει τη δουλεια της.
να υποθεσω κρανος γαντια θα χεις, περνεισ κ μποτες με 100 ευρα και εισαι κομπλε.
μετα περιμενεις ημερομινιες 0-300 που πληρωνεις 15 ευρο το σεσσιον. το καθε σεσσιον διαρκει 20 λεπτα.
οποτε με ενα 30αρι ευρα σου λεω κανεις 40 λεπτα γυρους μες τα μεγαρα.
συνολικο μπατζετ, 300 ευρα πανω κατω. καλα δεν ειναι?;)
οσο για τα λαστιχα, αμα εισαι nοοbας, δε θα φας πολυ πραμα,τουλαχιστον οχι αμα κανεις ενα σεσσιον μονο.
εγω μπαινω 2,3 φορες το χρονο με τα ιδια λαστιχα κ μετα τα αλλαζω σκεψου.
δε λεω δεν ειναι κ οικονομικο να αλλαζεις λαστιχα αλλα απο το να περνεις τα βουνα κ τα λαγκαδια ,ειναι λιγακι καλυτερο ετσι?
οποτε κανονιζεις τα οικονομικα σου, να ξεχρεωσεις κ το μηχανακι κ μετα... :)
καλες βολτες φιλε!
:beer:
Joyrider
29/08/2010, 15:24
Αρα ο λόγος που ρίχνουμε το σώμα είναι για να πηγαίνουμε με τα ίδια χιλιόμετρα με πριν αλλά έχοντας περισσότερη πρόσφυση λόγω μικρότερης κλίσης της μηχανής και άρα με μεγαλύτερη ασφάλεια (αφού φυσικά δεν μας νοιάζει η ταχυτητα εκτός πίστας)..
Και τώρα να ρωτήσω, αφού έχουμε μάθει την σωστή θέση σώματος και έχουμε ακόμα περιθώριο κλίσης αφού πλέον στρίβουμε με πιο όρθια μηχανή. Αν ρίξουμε κιάλλο την μηχανή, κερδίζουμε κιάλλα χιλιόμετρα? Με κόστος φυσικά την πρόσφυση γιατί λιγοστεύει η επιφάνεια επαφής του ελαστικού με τον δρόμο?
Joyrider
29/08/2010, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
αδελφε και γω 22 ειμαι για αυτο ακου πως θα τα κανεις ολα με λιγα λεφτα κ απλα.
πας στον πισαρη ,εχει ενα μαγαζι κοντα στη βαρυμπομπη ,θα ψαξω αμα δε ενδιαφερει να σου πω, και αγοραζεισ φορμα με 200 ευρο κανουργια,οχι καμια ποιοτητα αλλα κανει τη δουλεια της.
να υποθεσω κρανος γαντια θα χεις, περνεισ κ μποτες με 100 ευρα και εισαι κομπλε.
μετα περιμενεις ημερομινιες 0-300 που πληρωνεις 15 ευρο το σεσσιον. το καθε σεσσιον διαρκει 20 λεπτα.
οποτε με ενα 30αρι ευρα σου λεω κανεις 40 λεπτα γυρους μες τα μεγαρα.
συνολικο μπατζετ, 300 ευρα πανω κατω. καλα δεν ειναι?;)
οσο για τα λαστιχα, αμα εισαι nοοbας, δε θα φας πολυ πραμα,τουλαχιστον οχι αμα κανεις ενα σεσσιον μονο.
εγω μπαινω 2,3 φορες το χρονο με τα ιδια λαστιχα κ μετα τα αλλαζω σκεψου.
δε λεω δεν ειναι κ οικονομικο να αλλαζεις λαστιχα αλλα απο το να περνεις τα βουνα κ τα λαγκαδια ,ειναι λιγακι καλυτερο ετσι?
καλες βολτες φιλε!
:beer:
Να σαι καλά ρε παλικάρι, μου έκανες και τον προυπολογισμό κιόλας :a013:
Δεν είμαι από αθήνα οπότε δύσκολο αυτό. Επίσης σε trackday δεν θέλω να πάω γιατί δεν ξέρω αν θα το χαρώ αν πηγαίνω τυφλά.
Του χρόνου ψήνομαι από τώρα για css1 στις σέρρες που μου είναι και πιο κοντά και στολή απότι είδα δίνουν εκεί και τα λοιπά. Χοντρικά συμμετοχή, βενζίνη ενοικίαση, φαι ένα 500άρι βγαίνει.
Σκεφτόμουν και τα track mondays στο ρύσιο αλλά εκεί δεν δίνουν εξοπλισμό.
Ευχαριστώ πάντως ε.:beer:
pilotos_xtreme
29/08/2010, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Να σαι καλά ρε παλικάρι, μου έκανες και τον προυπολογισμό κιόλας :a013:
Δεν είμαι από αθήνα οπότε δύσκολο αυτό. Επίσης σε trackday δεν θέλω να πάω γιατί δεν ξέρω αν θα το χαρώ αν πηγαίνω τυφλά.
Του χρόνου ψήνομαι από τώρα για css1 στις σέρρες που μου είναι και πιο κοντά και στολή απότι είδα δίνουν εκεί και τα λοιπά. Χοντρικά συμμετοχή, βενζίνη ενοικίαση, φαι ένα 500άρι βγαίνει.
Σκεφτόμουν και τα track mondays στο ρύσιο αλλά εκεί δεν δίνουν εξοπλισμό.
Ευχαριστώ πάντως ε.:beer:
με τα μαθηματικα τα παω καλα για αυτο ρε συ!!!!
και αθηνα να μην εισαι νο προμπλεμ,ακομα καλυτερα γτ λες οτι εχεις τις ΣΕΡΡΕΣ πιο κοντα που ειναι 3 φορες καλυτερη πιστα.
μην ανυσηχεις , μπες σε γκρουπ αρχαριων και θα σε κομπλε.και πας οσο νομιζεις οτι μπορεις,σε οριο που ελενγχεις τη μηχανη σου.κανεις δε σου λεει τρεχα λες κ πας για κουπα η χορταρι. τωρα αμα ειναι κανεις καφρος και σε τσιναει , σκαστου τα λαστιχα οταν βγειτε οξω και κομπλενταν!!!!!
το θεμα με τις ενοικιαζομενες στολες,προσωπικα για μενα που ειμαι σιχασιαρης,ειναι οτι δε ξερω ποιος την εχει φορεσει κτλ κτλ κτλ.
επισης θα ταν καλυτερα να χεις την δικια σου κ για ταξιδια εθνικη ,κ για κανα στροφιλικι αγιο π.χ.
οτι κ να αποφασισεις σου ευχομαι να το χαρεις οσο γινεται!
αν περασεις απο αθηνα στειλε κανα μηνυμα για καφε ,αν θες.
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
πιστευεις οτι πριν το css εμπενες σε μια στροφη με 80 χιλιομετρα και εβρισκες κατω .. μετα το css την ιδια στροφη με τα ιδια χιλιομετρα θα ευρισκες παλι κατω η θα ειχες μια πιθαμη περιθοριο να βρης γιατι θα ησουν πιο ορθειος πια?
...
..
..
..
..
..
..
μαλων θα επρεπε να μπεις πια με πολλαααα περισοτερα χιλιομετρα για να πλισιασει να ακουμπιση η μηχανη.... που σημενει οτι στριβεις με τα ιδια χιλιομετρα την ιδια στροφη με μικροτερη κλιση, οποτε εισαι πιο ορθειος.
και οσο για την φωτο του αβανταρ.......
αυτην την στροφη ακουμπουσα και πριν ετσι την μοτο αλλα ειχα τα μισα και πιο λιγοτερα χιλιομετρα απο οτι στο τελος...
κατ'αρχάς δεν έχω κάνει css, έχω κάνει μόνο 0-300 riding school.
κατά δεύτερον πριν το σχολείο είχα τον άστριφτο γιατί ήμουν νέος οδηγός.
ούτε 2 μήνες δεν είχα κλείσει πάνω σε μηχανή.
τώρα,στα όσα αναφέρεις. προφανώς εννοείς ότι μέσω του css έμαθες να οδηγείς ΠΙΟ όρθια σε σχέση με πριν που έριχνες πολύ τη μηχανή στη στροφή, σωστά?
έτσι όπως το έγραψες στην αρχη ήταν σαν να λες ότι στρίβεις ΟΡΘΙΟΣ κανονικά, χωρίς να ρίξεις σώμα χωρίς τίποτα, γι'αυτό και παραξενεύτηκα
Allst@rf
30/08/2010, 03:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
κατ'αρχάς δεν έχω κάνει css, έχω κάνει μόνο 0-300 riding school.
κατά δεύτερον πριν το σχολείο είχα τον άστριφτο γιατί ήμουν νέος οδηγός.
ούτε 2 μήνες δεν είχα κλείσει πάνω σε μηχανή.
τώρα,στα όσα αναφέρεις. προφανώς εννοείς ότι μέσω του css έμαθες να οδηγείς ΠΙΟ όρθια σε σχέση με πριν που έριχνες πολύ τη μηχανή στη στροφή, σωστά?
έτσι όπως το έγραψες στην αρχη ήταν σαν να λες ότι στρίβεις ΟΡΘΙΟΣ κανονικά, χωρίς να ρίξεις σώμα χωρίς τίποτα, γι'αυτό και παραξενεύτηκα
εδωσε πολυ εμφαση στο "ορθιος" για αυτο εγινε το μπερδεμα...:wave2:
Cpt. Haddock
30/08/2010, 03:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
[....]Και τώρα να ρωτήσω, αφού έχουμε μάθει την σωστή θέση σώματος [...]
Μάθε την πρώτα (μην το θεωρείς τόσο απλό) και άσε το "αφου"
Στο είπαν και πιο πάνω: Προοδευτικότητα
Joyrider
30/08/2010, 05:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μάθε την πρώτα (μην το θεωρείς τόσο απλό) και άσε το "αφου"
Στο είπαν και πιο πάνω: Προοδευτικότητα
Ρωτάω για να καταλάβω τον λόγο που το κάνουμε, όχι για να το εφαρμόσω. Πληροφοριακά πως το λένε. Δεν θα με έβλαπτες αν μου απαντούσες πάντως.
Cpt. Haddock
30/08/2010, 05:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ρωτάω για να καταλάβω τον λόγο που το κάνουμε, όχι για να το εφαρμόσω. Πληροφοριακά πως το λένε. Δεν θα με έβλαπτες αν μου απαντούσες πάντως.
Το λόγο που το κάνουμε στον είπαν. Με το σώμα έξω και την συνεπακόλουθη μετατόπιση του κέντρου βάρους στο συνολο μηχανη-αναβάτης, η μηχανή ειναι πιο όρθια.
Προφανώς λοιπόν, το πιο όρθια σημαινει οτι το λαστιχο εχει κι αλλο περιθώριο, άρα μπορείς να ανοιξεις το γκαζι, να κρεμαστείς πιο πολύ και να παρεις πιο κλειστά ή πιο γρήγορα μια στροφή.
Αυτό που φοβάμαι ειναι οτι όσα γράφουμε εδώ (που δεν ειναι απαραίτητα σωστά όλα), θα πας να τα εφαρμόσεις καπου μονος σου, με ελλειπή εξοπλισμο. :sick:
Υπόψιν οτι η έννοια "σωμα έξω" δεν ειναι τόσο απλή και θέλει προσοχή πιο κομματι του σώματος βγαινει πιο έξω, που στηρίζεται, σε ποια πλευρά μπαινει το βάρος κλπ
sapila racing
30/08/2010, 05:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ρωτάω για να καταλάβω τον λόγο που το κάνουμε, όχι για να το εφαρμόσω. Πληροφοριακά πως το λένε. Δεν θα με έβλαπτες αν μου απαντούσες πάντως.
Μονολεκτικά Ναι θα πας πιο γρήγορα. Αλλά θα πρέπει να προσέξεις άλλα πράγματα πρωτα.
Πιστεύω πάντως οτι βρίσκεις τις μπίλιες στιγμιαία σε απότομες αλλαγές κλίσης και οχι συνεχόμενα, αλλιώς θα είχες τελειώσει το πίσω τουλάχιστον.
Προσοχή αν βγάλεις τις μπίλιες μην βρεί κάτω καμμιά εξάτμιση σε μια τέτοια αλλάγή κατεύθυνσης και αρχίσουν τα δύσκολα. Ισως θέλει κι αλλο προφόρτιση πίσω να μην κάθεται τόσο.
Joyrider
30/08/2010, 05:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Το λόγο που το κάνουμε στον είπαν. Με το σώμα έξω και την συνεπακόλουθη μετατόπιση του κέντρου βάρους στο συνολο μηχανη-αναβάτης, η μηχανή ειναι πιο όρθια.
Προφανώς λοιπόν, το πιο όρθια σημαινει οτι το λαστιχο εχει κι αλλο περιθώριο, άρα μπορείς να ανοιξεις το γκαζι, να κρεμαστείς πιο πολύ και να παρεις πιο κλειστά ή πιο γρήγορα μια στροφή.
Αυτό που φοβάμαι ειναι οτι όσα γράφουμε εδώ (που δεν ειναι απαραίτητα σωστά όλα), θα πας να τα εφαρμόσεις καπου μονος σου, με ελλειπή εξοπλισμο. :sick:
Υπόψιν οτι η έννοια "σωμα έξω" δεν ειναι τόσο απλή και θέλει προσοχή πιο κομματι του σώματος βγαινει πιο έξω, που στηρίζεται, σε ποια πλευρά μπαινει το βάρος κλπ
Να έχεις την συνείδησή σου ήσυχη γιατί και να τα εφάρμοζα δεν νομίζω να πιστεύεις ότι θα έρχινα το φταίξιμο σε σένα αν πάθαινα κάτι, ούτε και θα φταις. Άλλωστε έχω διαβάσει δεκάδες θρεντ από τα τιπς & τρικς της οδήγησης που πολλά είναι τελείως κουλά. Ευχαριστώ πάντως:beer: ..... έφυγα για δοκιμή στο αγαπημένο μου στροφιλίκι...:nono:
Allst@rf
30/08/2010, 06:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Να έχεις την συνείδησή σου ήσυχη γιατί και να τα εφάρμοζα δεν νομίζω να πιστεύεις ότι θα έρχινα το φταίξιμο σε σένα αν πάθαινα κάτι, ούτε και θα φταις. Άλλωστε έχω διαβάσει δεκάδες θρεντ από τα τιπς & τρικς της οδήγησης που πολλά είναι τελείως κουλά. Ευχαριστώ πάντως:beer: ..... έφυγα για δοκιμή στο αγαπημένο μου στροφιλίκι...:nono:
μα δε στο λεει για να σε αποτρεψει να το κανεις μηπως και τυχον πεσεις και μπεις εδω και τον κραξεις...
στο λεει σαν γενικο κανονα...μην εφαρμοζεις πραγματα στην μοτο σε δημοσιο δρομο αν δεν εισαι σιγουρος για το τι κανεις...
:look: :look:
Joyrider
30/08/2010, 07:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μα δε στο λεει για να σε αποτρεψει να το κανεις μηπως και τυχον πεσεις και μπεις εδω και τον κραξεις...
στο λεει σαν γενικο κανονα...μην εφαρμοζεις πραγματα στην μοτο σε δημοσιο δρομο αν δεν εισαι σιγουρος για το τι κανεις...
:look: :look:
Οκ κανένα πρόβλημα. Ευτυχώς ή δυστυχώς πειραματισμούς έκανα και πριν γραφτώ στο φόρουν αλλά εκεί που έκρινα ότι με έπαιρνε γιαυτό δεν είναι ανάγκη να φοβάται μην με παρασύρει με τις απαντήσεις που δίνει στις απορίες μου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
:lol: Οχι ρε 22 είμαι.. Αλλά δεν παίζουν τόσα λεφτά για αγωνιστικές φόρμες μπότες γάντια και λοιπά που είναι προυπόθεση α΄λλά και κόστος συμμετοχής. Οταν ξοφλήσω και την μηχανή βλέπουμε. Προέχει το πτυχίο τώρα αν και δουλεύω παράλληλα και θα μείνω κανά εξάμηνο πίσω :( .
Μετά δεν θα βγαίνω από μέσα... γκαααν γκαααααν
Να πω και εγω την μαλακια μου...
Φιλαρακι μας λες πως εισαι φοιτητης και πως δεν εχεις να επενδυσεις 200? για την δικη σου ασφαλεια, να το σεβαστω και και δεκτο, αλλα λεφτακια για ακραπες, καρινες και λοιπες μαλακιουλες που βρηκες να πας να πεταξεις ?? !!!!
Τωρα αυτο ειναι επιχείρημα και περιμενεις να σε παρει καποιος στα σοβαρα????
200? εχει ενα RS 160? η συμμετοχη + 40? η ενοικιαση του εξοπλισμού και η διαφορα του ειναι η μερα με την νυχτα.
Αν δεν εχεις τα λεφτα (που δεν σε κατακρίνω για αυτο) πουλα την καρινα και την ακραπα σου (που σου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ αχρηστα και δεν εχουν να σου προσφερουν ΤΙΠΟΤΑ απολυτως) και δωστα για να μαθεις κατι το οποιο μπορει μεχρι και την ζωη σου να σου σωσει, περα απο την τσεπη σου. Διοτι ετσι ασχετος που εισαι αμα φυγεις σε καμια στροφη εκει να δεις λεφτακια που θα κλαις (στην καλυτερη των περιπτωσεων)
Ας κανει quote καποιος εκεινο το μυνημα του παιδιου που δεν ειχε λεφτα να παει να μαθει δυο πραγματα και τσακιστικε εκει πανω στους ορεινους δρομους με την καλυ ασφαλτο, γιατι εγω δεν μπορω να το βρω.
Παλικαρε ολα αυτα στα λεω συμβουλευτικα και χωρις να θελω να σε προσβαλω ή να το παιξω παγκοσμιος (δεν το 'χω αλλωστε) απο εκει και περα μεγαλο παιδι εισαι κανε οτι καταλαβαινεις.
Joyrider
30/08/2010, 08:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
Να πω και εγω την μαλακια μου...
Φιλαρακι μας λες πως εισαι φοιτητης και πως δεν εχεις να επενδυσεις 200? για την δικη σου ασφαλεια, να το σεβαστω και και δεκτο, αλλα λεφτακια για ακραπες, καρινες και λοιπες μαλακιουλες που βρηκες να πας να πεταξεις ?? !!!!
Τωρα αυτο ειναι επιχείρημα και περιμενεις να σε παρει καποιος στα σοβαρα????
200? εχει ενα RS 160? η συμμετοχη + 40? η ενοικιαση του εξοπλισμού και η διαφορα του ειναι η μερα με την νυχτα.
Αν δεν εχεις τα λεφτα (που δεν σε κατακρίνω για αυτο) πουλα την καρινα και την ακραπα σου (που σου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ αχρηστα και δεν εχουν να σου προσφερουν ΤΙΠΟΤΑ απολυτως) και δωστα για να μαθεις κατι το οποιο μπορει μεχρι και την ζωη σου να σου σωσει, περα απο την τσεπη σου. Διοτι ετσι ασχετος που εισαι αμα φυγεις σε καμια στροφη εκει να δεις λεφτακια που θα κλαις (στην καλυτερη των περιπτωσεων)
Ας κανει quote καποιος εκεινο το μυνημα του παιδιου που δεν ειχε λεφτα να παει να μαθει δυο πραγματα και τσακιστικε εκει πανω στους ορεινους δρομους με την καλυ ασφαλτο, γιατι εγω δεν μπορω να το βρω.
Παλικαρε ολα αυτα στα λεω συμβουλευτικα και χωρις να θελω να σε προσβαλω ή να το παιξω παγκοσμιος (δεν το 'χω αλλωστε) απο εκει και περα μεγαλο παιδι εισαι κανε οτι καταλαβαινεις.
Δυστυχώς θα σε απογοητεύσω σε αυτά που λες.. Ούτε καρίνα έχω ούτε εξάτμιση ούτε τίποτα εξωτικό στην μηχανή μου. Ενα μασκάκι της ermax στα 90 ευρώ. Τα υπόλοιπα δεν ξέρω που τα είδες :confused:εκτός αν με μπερδεύεις με άλλον.
Ευχαριστώ για τις φιλικές άνευ εμπάθειας συμβουλές σου πάντως. :beer:
(Λες πολλά χωρίς να ξέρεις τίποτα).
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Δυστυχώς θα σε απογοητεύσω σε αυτά που λες.. Ούτε καρίνα έχω ούτε εξάτμιση ούτε τίποτα εξωτικό στην μηχανή μου. Ενα μασκάκι της ermax στα 90 ευρώ. Τα υπόλοιπα δεν ξέρω που τα είδες :confused:εκτός αν με μπερδεύεις με άλλον.
Ευχαριστώ για τις φιλικές άνευ εμπάθειας συμβουλές σου πάντως. :beer:
(Λες πολλά χωρίς να ξέρεις τίποτα).
Συγνωμη φιλε όντως μπερδεψα τα ποστ και σε παρεξήγησα , τεσπα σημασια εχει πως το να κανεις να κανεις εστω ενα riding school δεν ειναι πεταμενα λεφτα, ειναι επένδυση πανω στην ασφαλεια σου... απο εκει και περα εισαι μεγαλο παιδι...
και για να ειμαι ον τοπικ,
εγω τις μπιλιες, αν και μικρες. τις εχω βγαλει γιατι με ενοχλουσαν, αλλα ολα αυτα στην πιστα, στο δρομο δεν χρειαστηκε ποτα να παρω τοσο μεγαλη κλιση.
και σαν απαντηση στο ερωτημα σου, ο οριο το βαζει (και το καταλαβαινεις) το γονατο σου. Απο εκει θα μπορεσεις να καταλαβεις πόσο κλιση εχεις παρει.
:beer:
Joyrider
31/08/2010, 12:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
Συγνωμη φιλε όντως μπερδεψα τα ποστ και σε παρεξήγησα , τεσπα σημασια εχει πως το να κανεις να κανεις εστω ενα riding school δεν ειναι πεταμενα λεφτα, ειναι επένδυση πανω στην ασφαλεια σου... απο εκει και περα εισαι μεγαλο παιδι...
και για να ειμαι ον τοπικ,
εγω τις μπιλιες, αν και μικρες. τις εχω βγαλει γιατι με ενοχλουσαν, αλλα ολα αυτα στην πιστα, στο δρομο δεν χρειαστηκε ποτα να παρω τοσο μεγαλη κλιση.
και σαν απαντηση στο ερωτημα σου, ο οριο το βαζει (και το καταλαβαινεις) το γονατο σου. Απο εκει θα μπορεσεις να καταλαβεις πόσο κλιση εχεις παρει.
:beer:
Οκ συνεννοηθήκαμε.. Απλά για να ξεκαθαρίσω και δυο πράγματα.
Τις μπίλιες τις έβγαλα όχι γιατί με εμπόδιζαν να πάω πιο γρήγορα, ούτε επειδή τις έξυνα για πλάκα, ούτε επειδή κάνω ταρζανιές στους δρόμους και είμαι rossi wannabe.. Αλλά επειδή με τρόμαξαν γιατί δεν περίμενα να βρουν κάτω απο μένα, την ΜΙΑ και ΤΥΧΑΙΑ φορά που έγινε..
Επίσης η ερώτησή μου ήταν καθαρά τεχνική. Για riding school, css κτλ τα ήξερα και μόνος μου και τα είχα στο πρόγραμμα.(δυστυχώς το rs μου πέφτει μακριά μιας που γίνεται μόνο στο autofestival και ξεκινάει πολύ πρωι) Όπως και συμβουλές τύπου μην τρέχεις στο δρόμο παιδάκι μου θα σκοτωθείς έχω ακούσει άφθονες από όλο το σοι και ούτε τέτοια γύρευα.
Μέσα σε όλα πάντως με κατατοπίσατε τελικά και ευχαριστώ.:beer: όλους.
παντως αν τελικα αποφασισεις για στολη ριξε μια ματια στο motorama (http://www.motorama.it/en/catalog.asp?categoria_id=17&genere_id=1&speciale_id=1) γιατι σφαζουν τα alpinestars και τα dainese. :beer:
el_hymador
31/08/2010, 12:58
Πρωτα απο ολα ασε με να κανω μια μαντεψια...ακουμπησες μπιλια σε καμια κλειστη ανηφορικη στροφη σωστα; Το νου σου...το μπροστινο ειναι αφορτιστο και μπορει να κανεις τοπογραφικο σε παρακειμενο οικοπεδο. Ετσι κ@υλων@ και εγω σε μια ανηφορικη που ακουμπαγα ευκολα λογω κλισης το μαρσπιε κατω και μετα μαζευα πλαστικα διασπαρτα (με AX-1 και εγω ο μαλακας...)
Οι μπιλιες δεν ειναι εκει για να σου υποδεικνυουν τα ορια της κλισης των ελαστικων, ειναι εκει για να βρουν πρωτα κατω αυτες (και να σε προεισοποιησουν ηχητικα) και οχι η μυτη του πελματος σου που μπορει απο αφηρημαδα να προεξεχει του μασπιε και να παθεις μεγααααααλο αουτς. Τωρα που τις εβγαλες αν πας για καμμια γρηγορη να εχεις το νου σου -και- στα πελματα σου, να πατας με τη μυτη μην σου σβαρνισει (α ρε Λαρισα) το ποδι η ασφαλτος...(βασικα το θεωρο μαλακια να οδηγας γρηγορα σε δημοσιο δρομο με τεχνικες μπιστας αλα τεσπα...)
Γνωμη μου ειναι να τις ξαναβανεις (α ρε Αγρινιο) επανω και να συνηθισεις το στιγμιαιο χριτς....αμα ακους παρατεταμενα χριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιτς κατι κανεις λαθος (πλαγιαζεις υπερβολικα χωρις λογο) και μετα μπορει να ακουσεις και χριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιτσς, ιιιιιιιιιιιιιιιι, χχχχχχχρ , σβνταμπ κρακκ, γκβουντουπ, κρακ, σβντανγκ, χρρχρχρχρχρρρχρρ...
Το να μην πιεζεις υπερβολικα σε δημοσιο δρομο ειναι αυτονοητο νομιζω, απο την αλλη, ο αναμαρτητος πρωτος τη κατσαδα - υποδειξη γρεψετο...
Προσεχε παντως :wave2:
Joyrider
31/08/2010, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Πρωτα απο ολα ασε με να κανω μια μαντεψια...ακουμπησες μπιλια σε καμια κλειστη ανηφορικη στροφη σωστα;
Χεχε ναι σωστά :D . Γενικά μ'αρέσουν τα βουνά γιατί δεν έχει γυαλισμένη άσφαλτο και ελάχιστη κίνηση. Και γω όπως το είπες κ@βλωσ@ με τις στροφές αλλά χωρίς να είναι σκοπός το ξύσιμο έτσι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Το να μην πιεζεις υπερβολικα σε δημοσιο δρομο ειναι αυτονοητο νομιζω
Προσεχε παντως :wave2:
Αυτονόητο παντού να προσθέσω, για μένα τουλάχιστον και προσέχω ναι :wave2: thnx
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
απο την αλλη, ο αναμαρτητος πρωτος τη κατσαδα - υποδειξη γρεψετο...
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ωχ.... :sick:
πως το χασα εγω αυτο?
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
...το μπροστινο ειναι αφορτιστο και μπορει να κανεις τοπογραφικο σε παρακειμενο οικοπεδο......
κωτσο τι λες αγορι μου?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Το λόγο που το κάνουμε στον είπαν. Με το σώμα έξω και την συνεπακόλουθη μετατόπιση του κέντρου βάρους στο συνολο μηχανη-αναβάτης, η μηχανή ειναι πιο όρθια.
Προφανώς λοιπόν, το πιο όρθια σημαινει οτι το λαστιχο εχει κι αλλο περιθώριο, άρα μπορείς να ανοιξεις το γκαζι, να κρεμαστείς πιο πολύ και να παρεις πιο κλειστά ή πιο γρήγορα μια στροφή.
Αυτό που φοβάμαι ειναι οτι όσα γράφουμε εδώ (που δεν ειναι απαραίτητα σωστά όλα), θα πας να τα εφαρμόσεις καπου μονος σου, με ελλειπή εξοπλισμο. :sick:
Υπόψιν οτι η έννοια "σωμα έξω" δεν ειναι τόσο απλή και θέλει προσοχή πιο κομματι του σώματος βγαινει πιο έξω, που στηρίζεται, σε ποια πλευρά μπαινει το βάρος κλπ
κανεις φιλοτιμες προσπαθειες ρε μπαγασα !!!:lol: :lol: :lol:
Cpt. Haddock
01/09/2010, 07:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
κανεις φιλοτιμες προσπαθειες ρε μπαγασα !!!:lol: :lol: :lol:
Ναι. :D
(πού είχα μείνει; :look: )
Τα μάτια λοιπόν.... :lol:
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
01/09/2010, 07:36
οποιοσ ενδιαφερεται ας ριξει μια ματια εδω
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=24727
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ναι. :D
(πού είχα μείνει; :look: )
Τα μάτια λοιπόν.... :lol:
με ιδιαιτερη αδυναμια σε μπλε και πρασινα...:rotflmao: :rotflmao:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.