View Full Version : η Αgusta των 9,000?
που σκοπο εχει να αναγεννησει την ιστορικη εταιρια...
ας ελπισουμε να μην κανουν συμβιβασμους στην ποιοτητα...
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/mv-agusta-f3-details/
207994
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ας ελπισουμε να μην κανουν συμβιβασμους στην ποιοτητα...
ΑΥτο....
η κατρακυλα της BMW αρχισε οταν ηθελε να μειωσει το κοστος....
boussias
29/08/2010, 14:48
To 675 θα έχει μονόμπρατσο... 9000? το Entry Model, 11.000 το R
H φώτογραφία που έβαλε ο Πάνος ήταν απο τις αρχικές δοκιμές που είχαν ψαλίδι απο R6.
207998
filipp0s
29/08/2010, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
που σκοπο εχει να αναγεννησει την ιστορικη εταιρια...
ας ελπισουμε να μην κανουν συμβιβασμους στην ποιοτητα...
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/mv-agusta-f3-details/
καλη περιπτωση! Αν σκεφτουμε οτι ο castiglioni ξαναγορασε την mv agusta απο την harley μολις 1 ευρω!
http://www.asphaltandrubber.com/news/harley-davidson-sells-mv-agusta-castiglioni/
boussias
29/08/2010, 14:49
:beer: Βέβαια θα έχει άλλα Fairing, τα συγκεκριμένα είναι απο το F4
207999
παντως μακαρι να βγαλει sbk σε αυτη την τιμη, και ας βγαλει και ακριβο για την ελιτ
θα αναστησει σιγουρα την εταιρια και θα πουλησει σε αυτα τα λεφτα σα ζεστο ψωμακι...αρκει να μη το κανουν φτηνιαρικο γιατι οπως και να το κανουμε το ονομα ειναι βαρυ...η triumph μια χαρα παντως βαρεσε κορυφη με την πρωτη...
Εκ πρώτης όψεως μόνο φτηνιάρικο δεν δείχνει . Άντε και καλές αγορές .
μπα...σαν τον γιαπωνέζο τίποτα...
idomeneas
29/08/2010, 19:38
σαν σουτζουκι φέρνει στο μούτρο...
το τρικύλινδρο μοτερ που το βρήκανε?
triumph daytona?
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
σαν σουτζουκι φέρνει στο μούτρο...
το τρικύλινδρο μοτερ που το βρήκανε?
triumph daytona?
βασικα το μουτρο ειναι απο f4 :lol: :lol: :lol:
το μοτερ ειναι δικο τους...
chr1s_86
30/08/2010, 23:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
To 675 θα έχει μονόμπρατσο...
:a08: :a08: :a08:
Αμα αρχίζουν και το αγοράζουνε να δούμε πώς θα το υποστηρίζει... Δε γυρνάς εν μια νυκτί από κατασκευαστής περιορισμένης παραγωγής σε 'μαζικός'.
boussias
31/08/2010, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosR
Αμα αρχίζουν και το αγοράζουνε να δούμε πώς θα το υποστηρίζει... Δε γυρνάς εν μια νυκτί από κατασκευαστής περιορισμένης παραγωγής σε 'μαζικός'.
Ένα καλό που έκανε η Harley ήταν ότι αντικατέστησε τον μηχανολογικό εξοπλισμό με σύγχρονα μηχανήματα, κάνοντας μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής. Έτσι τα νέα μοντέλα δεν θα κατασκευάζονται στο χέρι, αλλα απο μονάδα παραγωγής (μειώνοντας τα κόστη και τον χρόνο).
Αλλιώς δεν θα μπορούσαν να το πουλήσουν 9000 ευρώ.
edit: πληροφορίες που έχω είναι ότι θα είναι 140 άλογα και πολύ ελαφρύ.
Cpt. Haddock
31/08/2010, 08:50
Τρικιλυνδρο ε; :smokin:
Βρε βρε βρε.... :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τρικιλυνδρο ε; :smokin:
Βρε βρε βρε.... :smokin:
Aυτο που εδω και χρονια επρεπε να κανει η agusta ,ετσι?!:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Ένα καλό που έκανε η Harley ήταν ότι αντικατέστησε τον μηχανολογικό εξοπλισμό με σύγχρονα μηχανήματα, κάνοντας μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής. Έτσι τα νέα μοντέλα δεν θα κατασκευάζονται στο χέρι, αλλα απο μονάδα παραγωγής (μειώνοντας τα κόστη και τον χρόνο).
Αλλιώς δεν θα μπορούσαν να το πουλήσουν 9000 ευρώ.
Σωστή η παρατήρηση αλλά εγώ μιλούσα για after sales.
boussias
31/08/2010, 11:19
Photo-chop :p
208232
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Photo-chop :p
agusta θα ναι...δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι ασχημο:a01:
filipp0s
31/08/2010, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τρικιλυνδρο ε; :smokin:
Βρε βρε βρε.... :smokin:
ε και τι ρε? http://en.wikipedia.org/wiki/MV_Agusta_500_Three
boussias
18/09/2010, 22:25
Σας το είπα ότι θα είναι μονό-μπρατσο!!..
Voila..
210284
boussias
18/09/2010, 22:26
Comments?
210285
πανικος θα γινει...και μαλλον θα ειναι οτι καλυτερο θα κυκλοφορισει σε 600
:evil: :evil: :evil: :D
boussias
19/09/2010, 09:08
:beer:
210324
Αν αυτό βγει με 9000 εγώ θα πηδηχτώ απ το παράθυρο !!!!! 12000 και βάλε !!!
boussias
19/09/2010, 13:07
Διαβασε αυτό:
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/mv-agusta-f3-details/
ΑΝ δεν το πουλήσουν φτηνά θα κλείσουν ή θα πουληθούν στην VW.
Εφόσον πιά έχουν γραμμή παραγωγής, μπορούν να ρίξουν τα κόστη και να πουλήσουν μαζικά.
Με 2000 πωλήσεις παγκοσμίως δεν κάνει κέρδος κανείς.
ΑΝ στην Ελλάδα έρθει με 10.000 το φτηνό και 13.000 το φούλ εξοπλισμένο, τότε θα πουλήσει.
sapila racing
19/09/2010, 13:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
:beer:
Κουκλί και τούμπανο! :beer:
konsttanttinos
19/09/2010, 14:24
Τρομερο εργαλειο.
Αν θα εχει λογικη τιμη, τοτε εχει να πηδηξει πολυ κοσμο.
Ειδωμεν...
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Διαβασε αυτό:
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/mv-agusta-f3-details/
ΑΝ δεν το πουλήσουν φτηνά θα κλείσουν ή θα πουληθούν στην VW.
Εφόσον πιά έχουν γραμμή παραγωγής, μπορούν να ρίξουν τα κόστη και να πουλήσουν μαζικά.
Με 2000 πωλήσεις παγκοσμίως δεν κάνει κέρδος κανείς.
ΑΝ στην Ελλάδα έρθει με 10.000 το φτηνό και 13.000 το φούλ εξοπλισμένο, τότε θα πουλήσει.
Φίλε μου , έχω διαβάσει την αρχική πρόθεση της εταρείας για φτηνή και καλή μοτοσυκλέτα που θα περπατήσει , αλλά και πάλι αρνούμαι να το πιστέψω . Αν θέλουν να σώσουν το εργοστάσιο θα πρέπει να βγάλουν φτηνότερες μηχανές μαζικής παραγωγής προσιτές για το πολύ κοινό . Κυρίως γυμνά και μετά ss . Πως το μόνστερ έσωσε την Ducati , έτσι ακριβώς , μετά ακολούθησαν τα 748/9 τα 916 998/9 1098/848 για όλα τα γούστα ενδιάμεσα κάτι ss και τέλος τα multimixer για να συμπληρωθεί το παζλ .Με ένα καλό ss κάνεις μια αρχή αλλά δεν ελπίζεις σε σωτηρία . Μακάρι πάντως , γιατί εκεί που θα έδινες 5000-7000 για ένα track bike 3ετίας τώρα πας με λίγα ακόμα και αγοράζεις ένα κόσμημα .
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Photo-chop :p
OMAGAD!!!!
παντα ειχα ονειρο να παρω μια agusta...
λετε να ηρθε ο καιρος...
για να δουμε...
Υ.Γ. εκει που ηθελα να παω σε touring κατηγορια... αντε παλι να κοιμηθουμε αποψε...
boussias
21/09/2010, 20:24
Ορίστε πως είναι και η εξάτμιση.
:beer:
210667
θα κλεισει σπιτια το εργαλειο
:D
nick2ono
01/10/2010, 07:45
μαμαει το μοτορι!!!:eyepop: :eyepop:
devil's animal
01/10/2010, 09:26
αν οντως βγει με τοσο χαμηλη τιμη στην αγορα, θα χαθει η αιγλη της agusta...
ο καθε πικραμενος θα παει και θα το παιρνει και θα το παιζει και μουρη στα ιαπωνια οτι εχει "κοσμημα", "μοναδικοτητα" ,κλπ...κλπ...
η αληθεια ομως θα ειναι οτι θα ειναι και αυτο ενα μοτο παραγωγης και μαλιστα με φτηνα περιφερειακα και οχι χειροποιητο...
:evil:
road spirit
01/10/2010, 10:11
μαλακία μηχανάκι θα είναι και θα το θυμηθείτε ... βάζω στοίχημα...
'Οπως και με τη μεγάλη αδερφή. Μουράτο, συλλεκτικό, ναι οκ... αλλά ποτέ σε κανένα τεστ δεν διέπρεψε. Πολύ φλυαρία για το τίποτα...
makis206
01/10/2010, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μαλακία μηχανάκι θα είναι και θα το θυμηθείτε ... βάζω στοίχημα...
'Οπως και με τη μεγάλη αδερφή. Μουράτο, συλλεκτικό, ναι οκ... αλλά ποτέ σε κανένα τεστ δεν διέπρεψε. Πολύ φλυαρία για το τίποτα...
Πες τα ρε Γιάννη, όπως επίσης και για τις 3 νεκρές ανάμεσα στις ταχύτητες του σασμάν!:lol:
sapila racing
01/10/2010, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μαλακία μηχανάκι θα είναι και θα το θυμηθείτε ... βάζω στοίχημα...
'Οπως και με τη μεγάλη αδερφή. Μουράτο, συλλεκτικό, ναι οκ... αλλά ποτέ σε κανένα τεστ δεν διέπρεψε. Πολύ φλυαρία για το τίποτα...
Στο συγκριτικό των γυμνών 1000ριών στις Σέρρες πάντως πριν χρόνια το μικρό Brutale με τα 750cc ηταν 2 δευτερα μπροστά απο το πιο τούμπανο 1000ρι.
Ειχε SuperDuke, Z1000, SV1000, Hornet900, κλπ της εποχής.
Κάτι λέει αυτό, μια και αυτα τα μηχανάκια δεν εχουν φτιαχτεί να είναι φιλικά στην καθημερινή χρήση, στην πίστα σκίζουν όμως.
Ότι και να λέμε εμείς το μηχανάκι θα κριθεί στις πωλήσεις . Δεν θα ξεχάσω που κάποια χρόνια πριν στις πρώτες φωτό του καινούριου τότε Ηορνετ 600 ( με το ανάποδο) όλοι έπνεαν τα μένεα εναντίων της Χονδα που χάλασε ένα κλασικό μηχανάκι , που έχει μάπα φανάρι εξωγήινο που θα περνάνε αξία μάλιστα τα παλιότερα στρογγυλοφάναρα !!! Χρόνια μετά το Χορνετ συνεχίζει την παράδοση των αξιόπιστων μηχανημάτων της μαμά Χονδα , θεωρείται μοντέρνο και όμορφο και τα στρογγυλοφάναρα δεν τα θυμάται κανένας πλέον .
Αυτό που έχω καταλάβει , στα χρόνια που ασχολούμαι με το σπορ , είναι οτι οι εταιρίες δεν σκέφτονται σαν εμάς . Ποια λογική κατασκευάστρια ας πούμε θα έβγαζε ενα τρανσαλπ ακριβότερο , και λιγότερο δυνατό απο το υπερεπιτυχημένο ΒΣΤΡΟΜ ; Η ποια αντιπροσωπία μετά τον πάτο που έπιασε το SV θα έφερνε το
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μαλακία μηχανάκι θα είναι και θα το θυμηθείτε ... βάζω στοίχημα...
'Οπως και με τη μεγάλη αδερφή. Μουράτο, συλλεκτικό, ναι οκ... αλλά ποτέ σε κανένα τεστ δεν διέπρεψε. Πολύ φλυαρία για το τίποτα...
εισαι εντελως λαθος...
ολα τα τεστ τα κανουν δημοσιογραφοι...οι οποιοι ειναι ουσιαστικα καλοι, αλλα καθημερινοι οδηγοι...οποτε ενας μεσος οδηγος ο οποιος ομως δε θεωρειται κουλαδι κιολας, δεν ειναι σε καμια περιπτωση σε θεση να εκμεταλευτει τις δυνατοτητες που προσφερουν αυτες οι μηχανες...
το ιδιο και το 1198 στις σερρες...ολοι εκαναν τον καλυτερο τους χρονο με το bmw, και τον χειροτερο σχεδον με το 1198s...εκτος του μπουστα που εκανε 1,5s πιο γρηγορο χρονο απο το επομενο μηχανακι...
λοιπον μιλαμε για ακραιες κατασκευες, με απολυτα χαρακτηριστικα, που δε μπορουν να εκμεταλευτουν ολοι...η μαλλον μπορουν να εκμεταλευτουν μονο αγωνιζομενοι...
επισης πολυ σημαντικος παραγωντας, που ειπαν και ολοι οι δημοσιογραφοι, ειναι πως το 1198(και το αγκουστα), το οδηγουσαν καπως χεσμενοι, λογω της αξιας τους και δε μπορουσαν να το πανε οπως ακριβως ηθελαν, καθαρα και μονο για ψυχολογικους παραγοντες(οταν καβαλας ενα μηχανακι που κανει 30κ, ε το ενδεχομενο της τουμπας στο μυαλο σου σε τυραναει περισσοτερο)
επισης το αγκουστα πονταρω οτι θα σκισει...και θα εχει φανταστικο μοτερ:D :smokin:
road spirit
01/10/2010, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
εισαι εντελως λαθος...
τη περισσευούμενη βεβαιότητα σου βάλε τη στην άκρη. Μιλάω για συγκριτικά όπου μεταξύ των τεστ-riders είναι και αγωνιζόμενοι, δοκιμές στη πίστα με χρονόμετρα κλπ ... και δεν αναφέρομαι μόνο σε ελληνικά περιοδικά ...
Ξέρω πολύ καλά τι διαβάζω ...
ναι οκ κουλαρε λιγο ομως δε κανει κακο...
και επισης τη περισσευούμενη βεβαιότητα σου βάλε τη στην άκρη οτι μια απο τις πιο ιστορικες εταιριες σε αγωνες μοτοσυκλετων θα βγαλει μηχανη μια μαλακια και μιση
road spirit
01/10/2010, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ναι οκ κουλαρε λιγο ομως δε κανει κακο...
και επισης τη περισσευούμενη βεβαιότητα σου βάλε τη στην άκρη οτι μια απο τις πιο ιστορικες εταιριες σε αγωνες μοτοσυκλετων θα βγαλει μηχανη μια μαλακια και μιση πανούλη κουλ είμαι. ...
σου έθιξα την αγκούστα ... :lol:
Allst@rf
01/10/2010, 14:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
Ότι και να λέμε εμείς το μηχανάκι θα κριθεί στις πωλήσεις . Δεν θα ξεχάσω που κάποια χρόνια πριν στις πρώτες φωτό του καινούριου τότε Ηορνετ 600 ( με το ανάποδο) όλοι έπνεαν τα μένεα εναντίων της Χονδα που χάλασε ένα κλασικό μηχανάκι , που έχει μάπα φανάρι εξωγήινο που θα περνάνε αξία μάλιστα τα παλιότερα στρογγυλοφάναρα !!! Χρόνια μετά το Χορνετ συνεχίζει την παράδοση των αξιόπιστων μηχανημάτων της μαμά Χονδα , θεωρείται μοντέρνο και όμορφο και τα στρογγυλοφάναρα δεν τα θυμάται κανένας πλέον .
Αυτό που έχω καταλάβει , στα χρόνια που ασχολούμαι με το σπορ , είναι οτι οι εταιρίες δεν σκέφτονται σαν εμάς . Ποια λογική κατασκευάστρια ας πούμε θα έβγαζε ενα τρανσαλπ ακριβότερο , και λιγότερο δυνατό απο το υπερεπιτυχημένο ΒΣΤΡΟΜ ; Η ποια αντιπροσωπία μετά τον πάτο που έπιασε το SV θα έφερνε το
αλλα μου λεγες τοτε...:evil: :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
πανούλη κουλ είμαι. ...
σου έθιξα την αγκούστα ... :lol:
χεστηκα για την αγκουστα...
αλλα ιταλικα δε θελω να πιανετε στο στομα σας :D :evil: :evil: :smokin:
αγκουστα=κανονια στον κωλο=>αυτο δεν ειναι αγκουστα :sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αγκουστα=κανονια στον κωλο=>αυτο δεν ειναι αγκουστα :sad:
έχεις δίκιο ρε. αυτό είναι μάνγκο-φραγκοστάφυλλο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
έχεις δίκιο ρε. αυτό είναι μάνγκο-φραγκοστάφυλλο.
καλα αυτο το καταλαβαμε ρε.ποιας οικογενεις ψαχνω...:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
χεστηκα για την αγκουστα...
αλλα ιταλικα δε θελω να πιανετε στο στομα σας :D :evil: :evil: :smokin:
Δεκτόν. Στο στόμα μας ποτέ πλέον Ιταλικά μηχανάκια.....
Τα γράφουμε στα @@ μας
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
καλα αυτο το καταλαβαμε ρε.ποιας οικογενεις ψαχνω...:confused:
της οικογένειας του Γιάγκου Δράκου
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Τα γράφουμε στα @@ μας
:smokin:
κι αυτά με τη σειρά τους σε γράφουνε στην ντίζα σου
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
της οικογένειας του Γιάγκου Δράκου
δΓακου ειναι το σωστο ρε αστειε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
δΓακου ειναι το σωστο ρε αστειε!
μα καλά ποιός είσαι? ο ιάσων τγιανταφυλλίδης?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
μα καλά ποιός είσαι? ο ιάσων τγιανταφυλλίδης?
δυστυχως δε μπογω να σου βαλω παγαπανω απο τγια!!!:lol: :lol:
imitrelos
08/10/2010, 02:05
Να και ένα video .....ωραίο ήχο έχει :smokin:
http://www.youtube.com/watch?v=74kP4eRrgK8
με 140 άλογα και μέγεθος 125 μάλλον θα κάνει πολλούς να κλάψουν :beer: :beer:
imitrelos
08/10/2010, 02:11
Απο ότι λένε στήν ιταλία αυτή τήν εβδομάδα θα παρουσιάσουν 3 μοντέλα F3 , brutalina (λογικα), το 3ο ????
Ρε λές να βγει μαζί και η καινουρια mv 1098 ???? :cool: , απο ότι ακουγετε με 200 τροχάτα, traction control και abs :sun:
Και τα 9000 είναι ένα όνειρο θερινής νυκτός . Και επειδή μπήκε ο χειμώνας , μάλλον το όνειρο πέθανε .
imitrelos
08/10/2010, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Και τα 9000 είναι ένα όνειρο θερινής νυκτός . Και επειδή μπήκε ο χειμώνας , μάλλον το όνειρο πέθανε .
Απο τήν συνεντευξη του Giovvani Castiglioni γιου του Claudio και τώρα διευθηντή τής MV agusta S.P.A
“The pricing is already decided. The price will be ?11,500, which is in direct competition with the rivals [the 128bhp Triumph Daytona 675 retails for ?11,590 in Italy]. There is a small premium because an MV is a rich bike, but with all the competition between ?10,500 and ?11,200, we’re not far above. It is a real
μιλάμε για το R και με τήν απλή τελικά απο ότι λένε κάπου στα 9500-10000
το f3 το ξέρουμε ότι ήταν σε δοκιμές από το 2008 (δές το video που έβαλα πιο πάνω)
και επειδή το CRC ξανάπιασε δουλεια να θυμήσω ότι είναι ανταγωνιστικό του HRC
άμα θυμάται κάποιος οι μεταβλητή αυλοι εισαγωγής απο το CRC στήν Μv Agusta CC πρωτοεφαμόστηκαν
boussias
08/10/2010, 20:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
άμα θυμάται κάποιος οι μεταβλητή αυλοι εισαγωγής απο το CRC στήν Μv Agusta CC πρωτοεφαμόστηκαν [/B]
Μεταβλητοί αυλοί παρουσίαστηκαν στην F4 Tamburini για πρώτη φορά το 2004.
imitrelos
08/10/2010, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Μεταβλητοί αυλοί παρουσίαστηκαν στην F4 Tamburini για πρώτη φορά το 2004.
Eχεις δίκιο λάθος μου η ClaudioCastiglioni βγήκε αργότερα
:blush:
αλλά συμφωνεις ότι βγάζουν οχήματα :smokin:
boussias
08/10/2010, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
αλλά συμφωνεις ότι βγάζουν οχήματα :smokin:
..... δε παν να λένε αμα δεν οδηγήσεις μία δεν μπορέις να καταλάβεις.
Είναι οχήματα με χαρακτήρα.
Ορίστε και ένα μικρό vιdeo που τράβηξα στο Test drive του καινούργιου:
Δες το σε 1080i HD.
MV F4 1000 2010 (http://www.youtube.com/watch?v=wIQw0ENj7XE)
imitrelos
09/10/2010, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
..... δε παν να λένε αμα δεν οδηγήσεις μία δεν μπορέις να καταλάβεις.
Είναι οχήματα με χαρακτήρα.
Ορίστε και ένα μικρό vιdeo που τράβηξα στο Test drive του καινούργιου:
Δες το σε 1080i HD.
MV F4 1000 2010 (http://www.youtube.com/watch?v=wIQw0ENj7XE)
Θελώ και εγώ :bawl: :bawl:
RakiRacer
27/10/2010, 09:41
μετα την καινουρια ταπα στη harley ολα ειναι πιθανα απο το μαστορα...
Joyrider
01/11/2010, 09:05
Πρώτη επίσημη φωτό:
http://www.0300.gr/article.php?id=2439
Προσωπικα, ΑΠΛΑ ΓΑΜΕΙ...:a8: :a8: :a8: :a8: :a8:
Γουστάρω. Αυτές οι τρικύλινδρες προτάσεις είναι πολύ σοβαρές και πολύ αποδοτικές.
μμμ μμ..μμμ..μμμμ..μμμμα...μααα...μμααα...μανουλαααααμμ
:eek: :bawl: :bawl: :bawl:
http://www.youtube.com/watch?v=wy6RBwPcclo
217251
boussias
01/11/2010, 11:25
Πάνο, το παίρνουμε (το μηχανάκι) μισό μισό; 6 μήνες εγώ, 6 εσύ.....
....:beer: :beer:
boussias
01/11/2010, 11:30
:beer: :beer:
217265
boussias
01/11/2010, 11:32
:beer: :beer:
Λίγο μεγαλύτερη...
217266
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
:beer: :beer:
Eκει ακριβως εχω σκαλωσει και εγω ρε φιλε... Απιστευτο σχεδιο και καμια σχεση με τους ιαπωνικους θερμοσιφωνες...:yuck: :yuck: :yuck:
boussias
01/11/2010, 12:41
High Definition Picture 1 (http://jacopogiliberto.blog.ilsole24ore.com/.a/6a0133f4b1e466970b0133f578f0c2970b-pi)
High Definition Picture 2 (http://jacopogiliberto.blog.ilsole24ore.com/.a/6a0133f4b1e466970b0133f578f8bb970b-pi)
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Πάνο, το παίρνουμε (το μηχανάκι) μισό μισό; 6 μήνες εγώ, 6 εσύ.....
....:beer: :beer:
λες?:D :p
τι εξατμισονια βαλανε οι ανθρωποι ρπμ:eek: :a23: :a23: :a23:
μια βασικη προυποθεση για να το παρουμε μαζι ομως
θα γινουν καποιες αλλαγες...
1ον, οι εξατμισεις θα φυγουν, και θα αντικατασταθουν με ΟΛΟΙΔΙΕΣ σχεδιαστικα, εντελως ελευθερες για να ακουγεται οπως πρεπει...
2ον θα σφαχτει το φιλτροκουτι και θα μπει και ενα αντιστοιχο φιλτρο ετσι ωστε να ακουγεται το μοτερ να ρουφαει αερα του κερατα:cool:
3ον φυσικα ενας σοβαρος εγκεφαλος ετσι ωστε να ρυθμιζεται στα μετρα σου με τα πραγματα που θα βαλεις πανω...
οι ζαντες ειναι κ@βλα δε θελουν αλλαγμα, οι αναρτησεις φουλ ρυθμιζομενες μια χαρα θα ειναι, τα φρενα πολυ καλα(αμα ειχε και μονομπλοκ δαγκανες θα ηταν ζουπερ αλλα μη τα θελουμε και ολα:lol: )
συμφωνοι?:D :cool: :beer: :beer: :beer:
Είμαι ο μόνος που βρίσκει την απόληξη της εξάτμισης πολύ μπαρόκ/αρ νουβώ/γουατ δε φακ (με άλλα λόγια: χάλια μάυρα) και άσχετες με το υπόλοιπο σχέδιο; Κατά τα άλλα σίγουρα είναι όμορφο μηχανάκι και (σε αντίθεση με πολλά γιαπωνέζικα) δείχνει λεπτό και συμμαζεμένο, αλλά θα ήθελα να το δω και από άλλες γωνίες.
Πάντως έχω μπουχτίσει αυτό τον οργασμό από άχρηστες καμπύλες, γωνίες, εξογκώματα, σπασίματα και άλλα τερτίπια τα τελευταία χρόνια. Τι διάολο, ξέμαθαν οι σχεδιαστές να τραβάνε ΜΙΑ γραμμή;
boussias
01/11/2010, 19:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Είμαι ο μόνος που βρίσκει την απόληξη της εξάτμισης πολύ μπαρόκ/αρ νουβώ/γουατ δε φακ (με άλλα λόγια: χάλια μάυρα);
NAI
:beer:
boussias
01/11/2010, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
λες?:D :p
τι εξατμισονια βαλανε οι ανθρωποι ρπμ:eek: :a23: :a23: :a23:
μια βασικη προυποθεση για να το παρουμε μαζι ομως
θα γινουν καποιες αλλαγες...
1ον, οι εξατμισεις θα φυγουν, και θα αντικατασταθουν με ΟΛΟΙΔΙΕΣ σχεδιαστικα, εντελως ελευθερες για να ακουγεται οπως πρεπει...
2ον θα σφαχτει το φιλτροκουτι και θα μπει και ενα αντιστοιχο φιλτρο ετσι ωστε να ακουγεται το μοτερ να ρουφαει αερα του κερατα:cool:
3ον φυσικα ενας σοβαρος εγκεφαλος ετσι ωστε να ρυθμιζεται στα μετρα σου με τα πραγματα που θα βαλεις πανω...
οι ζαντες ειναι κ@βλα δε θελουν αλλαγμα, οι αναρτησεις φουλ ρυθμιζομενες μια χαρα θα ειναι, τα φρενα πολυ καλα(αμα ειχε και μονομπλοκ δαγκανες θα ηταν ζουπερ αλλα μη τα θελουμε και ολα:lol: )
συμφωνοι?:D :cool: :beer: :beer: :beer:
OK σε όλα...
FYI θα βγεί στην παραγωγή το Νοέμβριο του 2011. Έχουμε χρόνο μέχρι τότε.
filipp0s
01/11/2010, 20:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
λες?:D :p
τι εξατμισονια βαλανε οι ανθρωποι ρπμ:eek: :a23: :a23: :a23:
+1100 τι κ@υλα ειναι αυτη! :hypnotize
DrIoannis
01/11/2010, 20:11
Δεν μπορώ να πω την γνώμη μου γατί δεν έχουμε φωτογραφία από μπροστά.Η εξάτμιση ναι δεν μου αρέσει.Περιμένω να την δω από κοντά,αν την δω.
imitrelos
01/11/2010, 20:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
λες?:D :p
τι εξατμισονια βαλανε οι ανθρωποι ρπμ:eek: :a23: :a23: :a23:
μια βασικη προυποθεση για να το παρουμε μαζι ομως
θα γινουν καποιες αλλαγες...
1ον, οι εξατμισεις θα φυγουν, και θα αντικατασταθουν με ΟΛΟΙΔΙΕΣ σχεδιαστικα, εντελως ελευθερες για να ακουγεται οπως πρεπει...
2ον θα σφαχτει το φιλτροκουτι και θα μπει και ενα αντιστοιχο φιλτρο ετσι ωστε να ακουγεται το μοτερ να ρουφαει αερα του κερατα:cool:
3ον φυσικα ενας σοβαρος εγκεφαλος ετσι ωστε να ρυθμιζεται στα μετρα σου με τα πραγματα που θα βαλεις πανω...
οι ζαντες ειναι κ@βλα δε θελουν αλλαγμα, οι αναρτησεις φουλ ρυθμιζομενες μια χαρα θα ειναι, τα φρενα πολυ καλα(αμα ειχε και μονομπλοκ δαγκανες θα ηταν ζουπερ αλλα μη τα θελουμε και ολα:lol: )
συμφωνοι?:D :cool: :beer: :beer: :beer:
Mήν ανχώνεσε το CRC έχει φροντήσει για αυτά .......κλασικά το μηχανάκι θα βγεί σε 1 γενική έκδοση και κάμια 10ρια σπέσιαλ με κάρβουνα κλπ κλπ και θα τρέχουμε
:lol:
boussias
01/11/2010, 20:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Δεν μπορώ να πω την γνώμη μου γατί δεν έχουμε φωτογραφία από μπροστά.Η εξάτμιση ναι δεν μου αρέσει.Περιμένω να την δω από κοντά,αν την δω.
Έχεις δίκιο ΧΑΛΙΑ - ΜΟΚΕΤΕΣ η εξάτμιση. Όλα τα παραγωγής που βγαίνουν έχουν καλύτερες εξατμίσεις - θερμοσίφωνες
:)
217368
XJR_Billy
01/11/2010, 20:45
Μόνο σε μένα δεν αρέσει αυτό το ψεύτικο πλαστικό έκτρωμα?:yuck:
boussias
01/11/2010, 20:51
Άντε και απο μπροστά......
Σάλια....Σάλια.....Σλούρπ....
Όπως είπε και ένας γνωστός
Gosh, I haven't been this excited since I was 13 & found out there was another use for my dick!
:rotflmao: :rotflmao:
217370
boussias
01/11/2010, 20:51
:beer:
217374
boussias
01/11/2010, 20:53
:beer: :beer:
217375
boussias
01/11/2010, 20:54
:beer: :beer: :beer:
edit:
Press Release (http://issuu.com/hellforleather/docs/mv_agusta_f3_press_information_eng)
WOW Traction control.....
217377
imitrelos
01/11/2010, 21:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Μόνο σε μένα δεν αρέσει αυτό το ψεύτικο πλαστικό έκτρωμα?:yuck:
Κάτσε να είναι πλαστικό πρώτα :cool:
αλλά και πλαστικό να είναι ειναι κ@υλ@
:beer: :beer: :beer: :beer:
*edit { εκτός απο traction control έχει ride by wire και χάρτες }
boussias
01/11/2010, 21:05
REIN ΑΚΟΥΕΙ;
Counter-Rotating Crankshaft
Για εξήγα; Και εγώ σου ετοιμάζω πτυχίο απο το Moto .GR Looney-versity
:beer:
boussias
01/11/2010, 21:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Μόνο σε μένα δεν αρέσει αυτό το ψεύτικο πλαστικό έκτρωμα?:yuck:
ΝΑΙ...
:beer:
Πλάκα κάνουμε...περι ορέξεως...
Γαμαει λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε:sun: :sun: :sun: :sun: :sun:
XJR_Billy
01/11/2010, 21:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Κάτσε να είναι πλαστικό πρώτα :cool:
αλλά και πλαστικό να είναι ειναι κ@υλ@
:beer: :beer: :beer: :beer:
Γούστα είναι αυτά φιλαράκι.
Γνώμη μου, χωρίς παρεξήγηση.
Τσίμπα :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Έχεις δίκιο ΧΑΛΙΑ - ΜΟΚΕΤΕΣ η εξάτμιση. Όλα τα παραγωγής που βγαίνουν έχουν καλύτερες εξατμίσεις - θερμοσίφωνες Δε θα πιάσω κάτι Σουζούκια στο στόμα μου, αλλά η εξάτμιση α) είναι κάπως παράταιρη σε σχέση με το υπόλοιπο σχέδιο και πιο σημαντικό β) δε μου φαίνεται ότι προσφέρει κάτι σε απόδοση/μείωση βάρους, μάλλον το αντίθετο (form over function δηλαδΙΣ). SS είναι το μηχανάκι, όχι Aprilia 6.5.
Εκτός αυτών, η υπερδεκαετής πλέον F4 εξακολουθεί να είναι ομορφότερη κατά τη γνώμη μου, οπότε τελικά το σχέδιο ούτε φρέσκο είναι, ούτε τόσο βελτιωμένο. Η μηχανή είναι ποθητή (και ομορφότερη από πολλά γιαπωνέζικα ss), αλλά τέτοιο ταράκουλο που πάθατε σχεδόν όλοι σας δε μπορώ να το συμμεριστώ.
Περί ορέξεως κλπ κλπ....
boussias
01/11/2010, 21:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Δε θα πιάσω κάτι Σουζούκια στο στόμα μου, αλλά η εξάτμιση α) είναι κάπως παράταιρη σε σχέση με το υπόλοιπο σχέδιο και πιο σημαντικό β) δε μου φαίνεται ότι προσφέρει κάτι σε απόδοση/μείωση βάρους, μάλλον το αντίθετο (form over function δηλαδΙΣ). SS είναι το μηχανάκι, όχι Aprilia 6.5.
Εκτός αυτών, η υπερδεκαετής πλέον F4 εξακολουθεί να είναι ομορφότερη κατά τη γνώμη μου, οπότε τελικά το σχέδιο ούτε φρέσκο είναι, ούτε τόσο βελτιωμένο. Η μηχανή είναι ποθητή (και ομορφότερη από πολλά γιαπωνέζικα ss), αλλά τέτοιο ταράκουλο που πάθατε σχεδόν όλοι σας δε μπορώ να το συμμεριστώ.
Περί ορέξεως κλπ κλπ....
Hello...το μοντελάκι είναι εντελώς διαφορετικό απο το F4 που βγήκε το 1999.
Καμία σχέση.
Ερώτηση: Αν όντως βγεί στα 9000? ή 11.000?, υπάρχει κάτι αντίστοιχο με αυτό τον εξοπλισμό;
Πρέπει να έχεις οδηγήσει ένα MV Για να με καταλάβεις.
MY 2 cents again.
Τσίμπα...:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Hello...το μοντελάκι είναι εντελώς διαφορετικό απο το F4 που βγήκε το 1999.
Καμία σχέση.
Ερώτηση: Αν όντως βγεί στα 9000? ή 11.000?, υπάρχει κάτι αντίστοιχο με αυτό τον εξοπλισμό;
Πρέπει να έχεις οδηγήσει ένα MV Για να με καταλάβεις.
MY 2 cents again.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ MV και δυστυχώς δεν το βλέπω να αλλάζει σύντομα, αλλά αναφέρομαι μόνο στο εμφανισιακό κομμάτι. Αν η τιμή είναι κάτω από 10000 είναι όντως πολύ καλή, αλλά ούτε αυτό έλαβα υπ'όψιν, χώρια που είμαι λίγο επιφυλακτικός ακόμα, ειδικά αναφορικά με το επίπεδο εξοπλισμού. Πάντως εμένα το σχέδιο μου φέρνει αρκετά σε F4, ειδικά το μπροστινό τμήμα. Ίσως φταίει η χρωματική επιλογή.
Άσχημο δεν το λες, απλά.... τι να σου πω, εγώ είχα βρει το R6 πολύ πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά όταν βγήκε το 2008. Όπως είπαμε, γούστα... αν είχαμε όλοι τα ίδια δε θα είχε και πλάκα το φόρουμ. :beer:
boussias
01/11/2010, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ MV και δυστυχώς δεν το βλέπω να αλλάζει σύντομα, αλλά αναφέρομαι μόνο στο εμφανισιακό κομμάτι. Αν η τιμή είναι κάτω από 10000 είναι όντως πολύ καλή, αλλά ούτε αυτό έλαβα υπ'όψιν, χώρια που είμαι λίγο επιφυλακτικός ακόμα, ειδικά αναφορικά με το επίπεδο εξοπλισμού. Πάντως εμένα το σχέδιο μου φέρνει αρκετά σε F4, ειδικά το μπροστινό τμήμα. Ίσως φταίει η χρωματική επιλογή.
Άσχημο δεν το λες, απλά.... τι να σου πω, εγώ είχα βρει το R6 πολύ πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά όταν βγήκε το 2008. Όπως είπαμε, γούστα... αν είχαμε όλοι τα ίδια δε θα είχε και πλάκα το φόρουμ. :beer:
R6 2008 το πούλησα το Φεβρουάριο.
Απίστευτο μηχανάκι, φονέας για πολλά 1000άρια. Αν άντεχε στο χρόνο θα ήταν απίστευτο.
Αν το Agusta βγεί στα ίδια λεφτά με Traction Control (αν διαβάσετε το Press Release Θα δείτε ότι έχει Standard Traction Control) και με 140 άλογα, 160 κιλά, φανταστείτε τι θα γίνει.
Μακάρι γιατί βαρεθήκαμε τα ίδια και τα ίδια. Ο ανταγωνισμός ξυπνάει και τις άλλες εταιρίες και αυτό είναι καλο.
:beer:
imitrelos
01/11/2010, 21:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ MV και δυστυχώς δεν το βλέπω να αλλάζει σύντομα, αλλά αναφέρομαι μόνο στο εμφανισιακό κομμάτι. Αν η τιμή είναι κάτω από 10000 είναι όντως πολύ καλή, αλλά ούτε αυτό έλαβα υπ'όψιν, χώρια που είμαι λίγο επιφυλακτικός ακόμα, ειδικά αναφορικά με το επίπεδο εξοπλισμού. Πάντως εμένα το σχέδιο μου φέρνει αρκετά σε F4, ειδικά το μπροστινό τμήμα. Ίσως φταίει η χρωματική επιλογή.
Άσχημο δεν το λες, απλά.... τι να σου πω, εγώ είχα βρει το R6 πολύ πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά όταν βγήκε το 2008. Όπως είπαμε, γούστα... αν είχαμε όλοι τα ίδια δε θα είχε και πλάκα το φόρουμ. :beer:
Aκριβώς αυτο γούστα είναι και ο καθένας έχει το δικό τού (καλήτερα γιατί θα γινόμασταν μονόχνωτοι)
9000 η βασική (με τράκτιον ,ηλεκτρονικό γκάζι , χάρτες )
η παγίδα είναι ότι πάνω σε αυτό θα υπάρχουν special εκδώσεις που θα είναι πανακριβες και άμα δέν σε φτάνουν δέν πειράζει θα στα πάρουμε σε αφτερμαρκετ και ρουχισμό :smokin:
τσακώστε μερικές:beer: :beer: για σκέψη
χτ_billy τσακώ και απο μένα :beer: :beer:
παιδια εμενα τα ss μου ειναι εντελως αδιαφορα...
ειναι το μονο που με κανει να νιωθω αβολα πραγματικα και να σκεφτομαι τροπους αποκτησης:lol: :lol: :lol:
μακαρι να κανει 15 να μη το παρει ο καθε πικραμενος και γεμισει ο τοπος, ετσι ωστε να μπορω να τσιμπησω κανα καλο μεταχειρω σε 2-3 χρονακια
ειναι πραγματικα μουν@ρ@!!!!!!!!!
:a23: :a23: :a23:
Shaolin Monk
01/11/2010, 23:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
εγώ είχα βρει το R6 πολύ πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά όταν βγήκε το 2008.
Υπεροχο ντιζαϊν.
Περιμενεις απο Ιταλοφικους να το εκτιμησουν; :lol: :lol: :lol: :lol: Αν το ειχε βγαλει η Μαλαγκουτι τωρα θα ειχε γινει επιγειος θρυλος.... :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Υπεροχο ντιζαϊν.
Περιμενεις απο Ιταλοφικους να το εκτιμησουν; :lol: :lol: :lol: :lol: Αν το ειχε βγαλει η Μαλαγκουτι τωρα θα ειχε γινει επιγειος θρυλος.... :lol:
πολυ κοφτερο ντιζαιν, γιαπωνεζικη αισθητικη...αλλα και πολυ ομορφο δε νομιζω να το αμφισβητει καποιος...παρολα αυτα ειχε και ασχημα σημεια(εξατμιση παναθλια)
το μοναδικο πραγματικα ομορφο γιαπωνεζικο, ειναι το r1 του 2004...το μοναδικο με σχεδιο με αντοχη στο χρονο...ολα τα υπολοιπα ειναι παρε το ενα και καψε το αλλο:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.