View Full Version : Aprilia Pegaso Strada vs Yamaha XTX660
Άσσος χ Διπλό
ή
Μπερδεύω τον λόυτσο με τον Βουρτσό!
Περίπου ίδια κυβικά!
Διαφορετικό Στήσιμο!
Περίπου ίδια τιμη?
billanti
31/08/2010, 13:48
Φορούν τον ίδιο κινητήρα.
Ο Πήγασος βγάζει κάτι προβληματάκια που για ανεξήγητο
λόγο η Aprilia αγνοεί!
Είναι όμως κούκλα πανάθεμα τον.Για μένα δεν υπάρχει σύγκριση.
Strada δαγκωτό!:beer:
Πόσο τα βρίσκεις φίλε μου;
Στράντα ψηφίζω και εγώ, αν και μου φάνηκε τελείως ψόφιο όταν το οδήγησα....αλλά για την πόλη νομίζω είναι ιδανικό.
imitrelos
31/08/2010, 15:44
O άσσος είναι στο 1.05 :)
με πιο κ@υλα για μένα το factory :D
προβλήματα χοντρά δέν έχει αλλά θέλει μεράκι
πχ στο ηλεκτρονικό απο πίσω έχει τήν σύνδεση με απλή κλέμα καλήτερα μόνοσε τήν με ταινία για να μήν έχεις προβλήματα στο πλύσιμο
τέτια προβλήματα έχει :smokin: (ούπσ μάλλον σε κανα 2ωρο θα φάω πρόστιμο λόγο καπνίσματος σε δημόσιο forum :rotflmao: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από aris_n
Πόσο τα βρίσκεις φίλε μου;
Στράντα ψηφίζω και εγώ, αν και μου φάνηκε τελείως ψόφιο όταν το οδήγησα....αλλά για την πόλη νομίζω είναι ιδανικό.
Ναι αυτό το χω ακούσει από και εγώ ότι μετά την δευτέρα είναι λίγο ψόφιο αλλά ψιλόφτιάχνεται το προβληματάκια αυτό με κοψιμο ενός δοντιού από την καδένα όπως μου είπε τεχνικός της Aprilia. Άλλο ερώτημα κανά μικρό ταξιδάκι θα μπορεί να το κανεί ή θα μας βγάζει την παναγία (θεέ μου σχώρα με τον αμαρτωλό); Αν και πιστεύω ότι σέλα έχει μακραν πιο άνετη από το ΧΤ.
Έχω κάνει πολλά ταξίδια με την παρέα μου σε όλη την Ελλάδα και τα μηχανάκια μας είναι Vstrom, Varadero, Transalp, ΚΤΜ 990 ADV και το Strada. Όπου πήγαμε το Strada ακολούθησε μια χαρά (με λίγο περισσότερες στάσεις για βενζίνη) και δεν είδα τον φίλο που το έχει να παραπονιέται ιδιαίτερα, ακόμα και σε μονοήμερες βόλτες άνω των 400 Χλμ...
Για του λόγου το Αληθές....
Το στράντα λίγο που διακρίνεται στο κέντρο....Φαίνονται οι μπλέ ζάντες του πάντως....
:lol:
208320
Εγώ φίλε μου έχω το Factory εδώ και ένα 6μηνο. Έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος. Για μέσα την πόλη γύρω γύρω όλη μέρα και αν του δώσεις γκαζάκι έχει κοντα 50 άλογα να σου δώσει. Αυτοί που το λένε ψόφιο μάλλον είναι μαθημένοι στα χιλιάρια. Μονοκίλυνδρο 650 είναι ρε παιδιά δεν είναι ούτε 2κίλυνδρο ούτε 750/1000. Πολύ καλόστημένο κτλ. Λατρεύω τα φρένα του. Ιδιαίτερα το μπροστινό απο το SVX που φοράει είναι ποίημα....Για τα προβλήματα που έχουν βγάλει τα Pegaso και γω διάβασα πολλά μέχρι τώρα όμως δεν μου έχει κάνει κιχ. Πάντως όλα φτιάχνονται και μετά το μηχανάκι πέρα απο κει που πονάει (2-3 πραγματα) δεν έχει βγάλει τίποτα άλλο. Κάνει τα πάντα αξιοπρεπώς και με χάρη από καθημερινή μετακίνηση μέχρι ταξίδι φορτωμένο. Άνετο για οδηγό και συνεπιβάτη. Αν θες να πάς κανίβαλος και αυτό το κάνει :P
Κατά τ'άλλα με το ΧΤ φοράνε ίδιο κινητήρα. Έχοντας οδηγήσει και το ΧΤ εγώ προτιμώ το Pegaso είναι πιο καλοστημένο και καλύτερο για ταξίδι σε σχέση με το ΧΤ. Βέβαια αν θες μεταπωλητική αξία κτλ πάρε ΧΤ.
Καλά μηχανάκια και τα 2 πήγαινε και οδήγα τα μόνο έτσι θα βγάλεις άκρη :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Arael
Ιδιαίτερα το μπροστινό απο το SVX που φοράει είναι ποίημα....
Η αληθεια ειναι οτι βγαζω απο τα καλυτερα μπροστινα.... :smokin:
Αν και Apriliaνος.... θα σουλεγα να πας στο XT ...
το αισθημα λεει Trail αλλα.... δεν δοθηκε η πρεπουσα βαρυτητα στο μικρο διαμαντι....
ειναι τουλαχιστον κριμα να εχεις καινουριο εργαλειο και να ψαχνεις ανταλλακτικα/πατεντες αντι να τοο χαιρεσαι...
Αντιθετως τα Yamaha ειχαν βγαλει προβληματα σε ψεκασμο στην 1η γενια και δε θυμαμαι για TPS (το οποιο επισκευαζοταν στην ανακληση)
makis206
13/09/2010, 22:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Η αληθεια ειναι οτι βγαζω απο τα καλυτερα μπροστινα....:smokin:
Ώπα ρε ποιος είσαι, ο Ώχ-λινς;:lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Αντιθετως τα Yamaha ειχαν βγαλει προβληματα σε ψεκασμο στην 1η γενια και δε θυμαμαι για TPS (το οποιο επισκευαζοταν στην ανακληση)
Ένα θεματάκι που είχαν με τα αλυσιδογράναζα λύθηκε;
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Ναι αυτό το χω ακούσει από και εγώ ότι μετά την δευτέρα είναι λίγο ψόφιο αλλά ψιλόφτιάχνεται το προβληματάκια αυτό με κοψιμο ενός δοντιού από την καδένα όπως μου είπε τεχνικός της Aprilia.
Μανούλλλααα :a53: :a53: :a53: :a53: :a53: :a53:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Μανούλλλααα :a53: :a53: :a53: :a53: :a53: :a53:
Εδω ελαφρώνετε τα Βολαν ναουμ.... αυτο σε πειραξε? :p :bigcry:
Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπανε ο Byron και ο SVX (φοβερό μπροστινό by the way:winka: ).
Αν είχε δωθεί η πρέπουσα σημασία στο Pegaso θα είχε σβήσει στην κατηγορία τα πάντα από το χάρτη. Σκέψου ότι ένα Factory έχει όσο ένα XTX...
Αυτό με το δόντι και την καδένα φοβερό ανέκδοτο θα το λέω στα δισέγγονα μου.
Αν πιστεύεις ότι μπορείς να πάρεις κάποια ρίσκα με το Pegaso βουρ για μια συνολικά καλύτερα μηχανή...άν όχι και θες να είσαι ήρεμος XTX
Καλά ψώνια :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Arael
Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπανε ο Byron και ο SVX (φοβερό μπροστινό by the way:winka: ).
Aυτό που ήθελα να πω, είναι ότι αν κάτι χρειάζεται κόψιμο δεν είναι η καδένα, αλλά ο κώλος αυτού του καραγκιόζη αλλά σοκαρίστηκα :hypnotize.
Πολύ θα ήθελα να μάθω το όνομα του μηχανικού που το πέταξε, και αν είναι εξουσιοδοτημένος θα φάει τέτοιο κράξιμο που θα φτιάχνει sachs φουρκόνια μέχρι την 2α παρουσία.
Ακου θα κόψει ένα δόντι για να πηγαίνει το μηχανάκι...:a31:
Gandalf dr685sm
14/09/2010, 09:23
Για το ΧΤΧ θα αναφέρω πως..
1) Το TPS ήταν μόνο στην πρώτη γεννιά κινητήρων. Πλέον δεν υφίσταται ώς πρόβλημα.
2) Το πρόβλημα με αλυσσογράναζα υφίσταται ακόμα. Κόβονται για την πλάκα.
3) Εκτός απο τα παραπάνω που ειδικά το δεύτερο είναι και λίγο θέμα συντήρησης, δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Περισσότερα στο παρακάτω.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=81120&highlight=%F3%F5%EC%E2%DF%F9%F3%E7
Για το Strada τώρα, απο όσο έχω μιλήσει με παιδιά της ΔΙ.ΑΣ που έχουν αρκετά χλμ με αυτά πλέον στους δρόμους... Τα ηλεκτρικά συνεχίζουν και έχουν πρόβλημα. Αλλά κατά τα άλλα είναι απο τα πολύ καλά μηχανάκια και αξίζουν τα λεφτά τους. Μειονέκτημα οπως ειπώθηκε η μεταπώληση τους αλλά αυτό είναι ήσσονος σημασίας.
Gandalf
road spirit
14/09/2010, 10:26
Σε καμία περίπτωση το Strada δεν αξίζει τα λεφτά του. Τελεία και παύλα.
(ένας πρώην κάτοχος)
ΥΓ: αλλά ούτε και το ΧΤ :lol:
και τα 2 είναι μηχανές πολύ χαμηλότερης ποιότητας απο αυτό που υποδηλώνει η τιμή τους.
Gandalf dr685sm
14/09/2010, 10:50
Αν μιλάς για Ελληνικά δεδομένα τιμών... κανένα μηχανάκι δεν αξίζει εδώ τα λεφτά του.
Όσον αφορά αυτά τα δύο... για πες τι μπορείς να βρείς καλύτερο στην αγορά με 6500-7000 καινούριο και κοντά στα 3500(ΧΤΧ) - 5500 ευρώ μτχ... και να μην είναι πάνω απο 4ετια.
Gandalf
road spirit
14/09/2010, 11:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Αν μιλάς για Ελληνικά δεδομένα τιμών... κανένα μηχανάκι δεν αξίζει εδώ τα λεφτά του.
Όσον αφορά αυτά τα δύο... για πες τι μπορείς να βρείς καλύτερο στην αγορά με 6500-7000 καινούριο vstrom? :look:
έλα οκ, η αλήθεια είναι ότι σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχουν μηχανές που να είναι αξιόλογα καλύτερες (μιλάμε πάντα για ον-οφφ, μη πάμε σε άλλη κατηγορία). Αυτό όμως κατά τη γνώμη μου δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι υπερτιμημένα.
και κοντά στα 3500(ΧΤΧ) - 5500 ευρώ μτχ... και να μην είναι πάνω απο 4ετια.
Gandalf Για μεταχειρισμένο αλλάζουν τα πράγματα... Μεταχείρο και σε καλή κατάσταση θα έπαιρνα ένα απο τα δυο στα 4 χιλιάρικα μαξ... αλλά καινούριο, με τίποτα
Αρχικά δημιουργήθηκε από billanti
Φορούν τον ίδιο κινητήρα.
Ο Πήγασος βγάζει κάτι προβληματάκια που για ανεξήγητο
λόγο η Aprilia αγνοεί!
Είναι όμως κούκλα πανάθεμα τον.Για μένα δεν υπάρχει σύγκριση.
Strada δαγκωτό!:beer:
όντως είναι κουκλί (δες το avatar μου) το έχω απο τον Φεβρουάριο, έχω κανει 5.000 χλμ., δεν έχει βγάλει το παραμικρό μέχρι στιγμής (εδώ χτυπάμε ξύλο;:look: )
ανετότατο σε πόλη και ταξιδάκια, μακράαααν καλύτερη σέλα από του ΧΤ, στήσιμο, φρένα... όλα!
παρεπιμπτόντως, ψάχνω νύφη για τον κύριο στο avatar :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Για μεταχειρισμένο αλλάζουν τα πράγματα... Μεταχείρο και σε καλή κατάσταση θα έπαιρνα ένα απο τα δυο στα 4 χιλιάρικα μαξ... αλλά καινούριο, με τίποτα
Ποιό καλό μεταχειρισμένο δεν είναι καλύτερη αγορά ? Γενικά μιλώντας και σε οποιαδήποτε κατηγορία. Στην καλύτερη περίπτωση ο κάτοχος καινούργιας μοτό χάνει 30% ακόμα και αν έχει κεριά πάνω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisioak
όντως είναι κουκλί (δες το avatar μου) το έχω απο τον Φεβρουάριο, έχω κανει 5.000 χλμ., δεν έχει βγάλει το παραμικρό μέχρι στιγμής (εδώ χτυπάμε ξύλο;:look: )
ανετότατο σε πόλη και ταξιδάκια, μακράαααν καλύτερη σέλα από του ΧΤ, στήσιμο, φρένα... όλα!
παρεπιμπτόντως, ψάχνω νύφη για τον κύριο στο avatar :p
Απο διαστασεις το XT ειναι πιο "αλογο" & το Pegaso πιο Compact?
ή ετσι μου φαινεται? :sick:
Περίπου ίδια είναι σε μέγεθος απλά φαίνονται διαφορετικά λόγω διαφορετικού μούτρου ουρας κτλ
Το ΧΤ φαίνεται και πιο ψηλό, πιο "enduro" Style
Gandalf dr685sm
14/09/2010, 12:03
To ΧΤΧ μοιάζει είναι ΄και πιο βαρύ και πιο ογκώδες απο το strada...
XTX
Dry weight: 177.0 kg (390.2 pounds)
Overall height: 1,170 mm (46.1 inches)
Overall length: 2,175 mm (85.6 inches)
Overall width: 860 mm (33.9 inches)
Ground clearance: 205 mm (8.1 inches)
strada
Dimensions
Max. length: 2,160 mm
Max. width: 810 mm
Ground clearance: 250 mm
Seat height: 780 mm
Dry weight:168 Kg
Gandalf
Δυστυχώς η πάλαι ποτέ κραταιά κατηγορία μονοκίλυνδρων πολιτικών που τα κάνουν όλα 600/650 εχει πάει για φούντο οπότε δεν έχεις και πολλές επιλογές εκτός αν πας για πολεμικά μηχανάκια.
:bigcry: :bigcry:
arazw.ara.zw
14/09/2010, 12:45
Μήπως λέω μήπως αν στη θέση του ΧΤΧ μπεί το ΜΤ03,θα είναι σωστότερη η σύγκριση;
Είναι πιο κοντά στο strada και σε στήσιμο και σε άνεση στο ταξίδι!
Φιλε καθοτι ζητας γνωμες θα σου ελεγα παρε ιαπωνα και μακρια απτον ευρωπαιο ξηγησου το χτακι να εισαι ηρεμος.Αλλα για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους το strada ειναι πιο ωραιο.Αλλα και το χτακι με βγαλμενο φτερο πισω και φαναρι απο R6 ειναι μουν....ρα.
Το χτ έχει άθλια ποιότητα στα πλαστικά του τα οποία θαμπώνουν αρκετά γρήγορα ακόμα και σε καινούρια μηχανάκια. Οι αναρτήσεις του είναι ότι χειρότερο κοικλοφορεί αυτή τη στιγμή (ακόμα χειρότερες και από του τενερε) και τα ελατήρια πέφτουν πολύ γρήγορα. Ακόμα και με τη γέφυρα πάνω πάνω απ' το φτερό σε ψυλές ταχύτητες θα κουνήσει Η σέλα του είναι γτπ και ζυγίζει και 188 κιλά γεμάτο. Παρ' όλο το βάρος του δεν διακρίνεται για τη στοιβαρότητα του πλαισίου του.
Δυστιχώς καμία σχέση δεν έχει με τον προκάτοχό του. Αν και το 600άρι ήταν και αυτό άθλιο από πλευρά χαρακτηριστικών τουλάχιστον είχε αντοχή στον χρόνο.
Στα θετικά είναι η κατανάλωση που βρίσκεται σε ανεκτά επίπεδα και ο κινητήρας του που δεν παθαίνει τίποτα αλλά δυστιχώς δεν διακρίνεται για την ποιότητα λειτουργείας του.
Στο θέμα αναλώσιμων και ανταλλακτικών είναι ότι φθήνότερο μπορείς να πάρεις μετά από παπί.
Στο aprilia οι Ιταλοί έχουν βάλει το χεράκι τους και έχει άψογη λειτουργεία κινητήρα αλλά κάπου διάβασα πως καιει τον κώλο του, ειδικά στην εθνική που το γκπαζι δεν κλείνει. Α! Έχει και λιγότερους κραδασμούς από το Χτ. Σίγουρα έχουν αλλάξει την αναπνοή και την χαρτογράφιση, δεν ξέρω τι άλλο. Έχει καλύτερες αναρτήσεις από το χτ και πολύ καλά φρένα. Η ποιότητα των πλαστικών του και η βαφή είναι σίγουρα καλύτερη απ' το χτ ενώ ούτε αυτό είναι ελαφρύ.
Για προβλήματα κτλ έχω ακούσει πολλά, δεν ξέρω όμως να σου πω περισσότερα. Ούτε στο θέμα ανταλλακτικών και συντήρησης μπορώ.
Σε γενικές γραμμές και τα δύο μηχανάκια δεν είναι ακριβά αλλά θα συμφωνήσω με τον road spirit ότι μάλλον είναι ακριβότερα απ' αυτά που προσφέρουν.
H λύση?
Πάρε fmx. Παροχημένης τεχνολογίας αλλά δουλεύει καθαρά και απροβλημάτιστα. Δεν έχει τίποτε εξεζητημένο πάνω του αλλά θα είναι σαν καινούριο όσα χρόνια κ αν περάσουν και εξωτερικά και εσωτερικά.
edit. Το πρόβλημα της ιπποδύναμης λύνεται αν πετάξεις τις εξαμήσεις απ' τους λαιμούς και πίσω. PC και μαμακίες δεν θέλει γιατί έχει καρμπιλατέργια. Για περισσότερα ρώτα το rain.
Αρχικά δημιουργήθηκε από imba
Φιλε καθοτι ζητας γνωμες θα σου ελεγα παρε ιαπωνα και μακρια απτον ευρωπαιο ξηγησου το χτακι να εισαι ηρεμος.Αλλα για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους το strada ειναι πιο ωραιο.Αλλα και το χτακι με βγαλμενο φτερο πισω και φαναρι απο R6 ειναι μουν....ρα.
Αν θέλεις και τη δική μου άποψη, οι εκ Ιαπωνίας επιλογές σε αυτή την κατηγορία είναι γτπ καβάλα.
Η λύση έχει δοθεί αλλά δεν είναι από Ιταλία.
road spirit
14/09/2010, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Στο aprilia οι Ιταλοί .....
.....Σίγουρα έχουν αλλάξει την αναπνοή και την χαρτογράφιση, δεν ξέρω τι άλλο. και την εκπνοή, οι εξατμίσεις δεν είναι μόνο οπτική αλλαγή
Έχει καλύτερες αναρτήσεις από το χτ και πολύ καλά φρένα. δεν ξέρω για τις αναρτήσεις του ΧΤ αλλά του πέγκασο είναι για τον μπΈο, μπρος πίσω. Ανεπαρκέστατες αποσβέσεις, πολύ μαλακά ελατήρια, και κακή αντοχή στο χρόνο. Στο δικό μου μετά απο 20.000 χλμ είχαν γίνει σώβρακο
Επειδή έχω καβαλήσει το ΧΤΧ τουλάχιστον με το Factory είναι ό,τι του φανεί του λολοστεφανή.
Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει ποτέ του Trail για να σου πω αλλά φίλε road spirit σέβομαι τη γνώμη σου καθώς διαβάζω τα ταξίδια σου και είσαι ωραίος ;) ;)
Σε αυτή την κατήγορία χρημάτων τι άλλο όμως υπάρχει;
Μόνο αν πας σε δικύλινδρο φάση Transalp, V-strom, κανα μεταχειρο Africa για πιο οικονομική λύση...
Και μην ακούσω BMW F650GS με 7900 κτλ καινούργιο κάτω απο 9000 δεν πάει. Πολύ καλή μηχανή αλλά στο άνω οικονομικό άκρο της κατηγορίας.
road spirit
15/09/2010, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Arael
Επειδή έχω καβαλήσει το ΧΤΧ τουλάχιστον με το Factory είναι ό,τι του φανεί του λολοστεφανή.
Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει ποτέ του Trail για να σου πω αλλά φίλε road spirit σέβομαι τη γνώμη σου καθώς διαβάζω τα ταξίδια σου και είσαι ωραίος ;) ;)
Σε αυτή την κατήγορία χρημάτων τι άλλο όμως υπάρχει;
Μόνο αν πας σε δικύλινδρο φάση Transalp, V-strom, κανα μεταχειρο Africa για πιο οικονομική λύση...
Και μην ακούσω BMW F650GS με 7900 κτλ καινούργιο κάτω απο 9000 δεν πάει. Πολύ καλή μηχανή αλλά στο άνω οικονομικό άκρο της κατηγορίας.
δεν παίζει τίποτα σε αυτή τη κατηγορία χρημάτων (new), συμφωνούμε...
το έγραψα και παραπάνω :
έλα οκ, η αλήθεια είναι ότι σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχουν μηχανές που να είναι αξιόλογα καλύτερες (μιλάμε πάντα για ον-οφφ, μη πάμε σε άλλη κατηγορία). Αυτό όμως κατά τη γνώμη μου δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι υπερτιμημένα.
:wave2:
BMW G 650 GS όμως και μονοκίλυνδρο είναι και άνετο φαίνεται και κοντά σε αυτά τα λεφτά...
Προσωπική γνώμη δεν μπορώ να έχω καθώς δεν το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο. Αν δεν σε πειράζει ότι είναι made in china πια αν δεν κάνω λάθος είναι μια καλή λύση....
Άσχετο
Αντιπαραθέσεις δεν είναι εδώ; Yamaha vs Aprilia και να μην έχουμε πέσει στις φάπες ακόμη;
Ντροπή και αίσχος σε όλους μας :smokin: :smokin:
Oχι και made in china japanese περικαλω.:p :p :p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.