Σύνδεση

View Full Version : Abs μόνο στην μπροστά ρόδα!?



Joyrider
10/09/2010, 11:45
Δεν ξέρω αν έχει υπάρξει κάτι παρόμοιο αλλά την έχω την απορία καιρό τώρα.

Το ABS στην πίσω ρόδα προσωπικά με εκνευρίζει πολλές φορές με το συνεχόμενο άφησε-μάζεψε που κάνει και χάνω τελείως την αίσθηση. Δεν χάνω το πισινό θα μου πείτε αλλά θα προτιμούσα να το χειριζόμουν εγώ το μπλοκάρισμα και ας υπήρχε μόνο μπροστά ABS να με σώζει από πτώσεις.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει κάτι τέτοιο?

Επίσης στην πίστα θα βοηθούσε να μπορείς να κατεβάζεις ταχύτητες αβέρτα και να ντριφτάρεις ελέγχοντας με το πίσω φρένο και στο μπροστά να υπάρχει ABS? Ετσι πλασάρεις την μηχανή καλύτερα. Αυτό και στο δρόμο γίνεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά θα με κράξετε οπότε το αφήνω...

desklit
10/09/2010, 12:13
απ'ότι καταλαβαίνω άμα δεν είχες πίσω ειμπιες, θα χες μετρήσει πολλά μέτρα:lol:

δεν πατάμε πίσω φρένο
δεν πατάμε πίσω φρένο
δεν πατάμε πίσω φρένο
:rotflmao:

Joyrider
10/09/2010, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από desklit
απ'ότι καταλαβαίνω άμα δεν είχες πίσω ειμπιες, θα χες μετρήσει πολλά μέτρα:lol:

δεν πατάμε πίσω φρένο
δεν πατάμε πίσω φρένο
δεν πατάμε πίσω φρένο
:rotflmao:

Χαχαχαχα Όχι άμα. Όταν να λες.

Όταν είχα το 250άρι που δεν είχε ABS είχε πολύ πλάκα.

Panopticon7
10/09/2010, 13:13
Στο χορνετ πιστευω το πισω abs λειτουρχει υποδειγματικα οπως κ το μπροστα.


Το ειχα κ λιγο καιρο χωρις abs λογω προβληματος στην καλωδιωση κ μπορω να πω οτι κ τοτε μου αρεσε.


Νομιζω δεν μπορεις να αποσυνδεσεις μονο το πισω

mankam
10/09/2010, 13:17
για να λειτουργησει το abs χρειαζεται να παιρνει σημα απο 2 τροχους ετσι θα διαβαζει ποιος παει να μπλοκαρει και επεμβαινει.

dmf
10/09/2010, 13:30
αν θυμαμαι καλα στο manual της μηχανης λεει οτι τα δυο abs λειτουργουν μαζι. Δηλαδη συγκρινει τις σχετικες ταχυτητες μπροστινου και πισω τροχου για να δουλεψει.
Σε αυτο βοηθανε και τα μικρα δισκακια με την γραμμουλες που εχει καθε abs. Οπως οταν τραβας με καμερα υψηλης ταχυτητα ενα σωμα που περιστρεφεται, φτιαχνεις απο πισω ενα κυκλικο δισκο χωρισμενο σε πολλους τομεις ετσι ωστε να μπορεις να υπολογισεις την στιγμιαια ταχυτητα.










Αυτο ομως δεν σημαινει πως αν βγαζεις την βαθμονομηση στο πισω δισκοφρενο το abs δεν θα λειτουργει. Νομιζω πως θα τρελαθει εντελως γιατι δεν θα ανιχνευει καθολου κινηση του τροχου και θα βαραει οποτε να'ναι






edit: ριξε και καμια ματια στα π.μ :rolleyes:


209117

Joyrider
10/09/2010, 15:23
Ωραία καταλαβαίνω ότι μάλλον δεν μπορεί να γίνει σε ήδη υπάρχον σύστημα ABS να απενεργοποιηθεί μόνο το πίσω. Πόσο μάλλον και στο CABS της honda.

Απλά είμαι περίεργος αν θα μπορούσε να λειτουργήσει κάτι τέτοιο αν εξαρχής κατασκευαζόταν έτσι. Και πόσο λειτουργικό θα ήταν, αλλά και πόσο θα βοηθούσε ή όχι σε πίστα.

Δηλαδή ανάμεσα σε δυο μηχανές όπου η μια δεν έχει καθόλου ABS και η άλλη μόνο μπροστά τι διαφορές θα υπήρχαν?

Το πίσω ABS ενεργοποιείται πολύ εύκολα ειδικά αν έχει ελαφρύνει ο πίσω τροχός σε έντονο φρενάρισμα.(νομίζω)

Ετσι στην πίστα θα μπορείς αυτές τις δυο μηχανές να τις στρίψεις το ίδιο γιάτί ούτως ή άλλως το μπροστά όριο πρόσφυσης δεν θες να το ξεπεράσεις και ας μην είχες ABS (άρα δεν σε απασχολεί αν θα ενεργοποιηθεί κιόλας γιάτί τότε μάλλον θα είχε μπλοκαρει ο τροχός αν δεν είχες) αλλά εκτός πίστας έχεις πλεονέκτημα ασφάλειας με την μηχανή που έχει μόνο μπροστά.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνει κανείς το σκεπτικό γιατί τα λέω και λίγο ανάκατα:dizzy: :dizzy:

Joyrider
16/09/2010, 16:06
Τελικά μου απάντησε η aprillia...

http://www.0300.gr/article.php?id=2181

"Το ABS λειτουργεί αυτόνομα σε μπρος και πίσω τροχό, ενώ ο αναβάτης θα μπορεί να επιλέξει τη μερική απενεργοποίηση του συστήματος σε οποιονδήποτε από τους δύο τροχούς."

Cpt. Haddock
16/09/2010, 16:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
[...]Δεν ξέρω αν καταλαβαίνει κανείς το σκεπτικό γιατί τα λέω και λίγο ανάκατα:dizzy: :dizzy:

Αυτο που δεν ξερω ειναι εαν το abs ειναι χρησιμο σε συνθηκες πιστας :look:

DrEvil
16/09/2010, 16:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αυτο που δεν ξερω ειναι εαν το abs ειναι χρησιμο σε συνθηκες πιστας :look:
Θα συμπλήρωνα δε, ότι σε χώμα και πίστα είναι μάλλον άχρηστο.

daz
16/09/2010, 16:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αυτο που δεν ξερω ειναι εαν το abs ειναι χρησιμο σε συνθηκες πιστας :look:

Σε περιβάλλον πίστας πρέπει να οδηγείς σαν να μην υπάρχει. Εκεί που θα επέμβει να είναι για να διορθώσει το λάθος σου.

Με λίγα λόγια δεν πρέπει να στηρίζεσαι στο abs και να φρενάρεις πιο δυνατά αλλά να ξέρεις πως υπάρχει και αυτό σε περίπτωση που το παρακάνεις.

Σε αυτό κατέληξαν κάποιοι δημοσιογράφοι δοκιμάζοντας το cabs στο cbr.

daz
16/09/2010, 16:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Θα συμπλήρωνα δε, ότι σε χώμα και πίστα είναι μάλλον άχρηστο.

Στο χώμα δεν είναι μόνο άχρηστο αλλά και επικίνδυνο. :)

Joyrider
16/09/2010, 16:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Σε περιβάλλον πίστας πρέπει να οδηγείς σαν να μην υπάρχει. Εκεί που θα επέμβει να είναι για να διορθώσει το λάθος σου.

Με λίγα λόγια δεν πρέπει να στηρίζεσαι στο abs και να φρενάρεις πιο δυνατά αλλά να ξέρεις πως υπάρχει και αυτό σε περίπτωση που το παρακάνεις.

Σε αυτό κατέληξαν κάποιοι δημοσιογράφοι δοκιμάζοντας το cabs στο cbr.

Αυτό εννοούσα και εγώ


Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
...γιάτί ούτως ή άλλως το μπροστά όριο πρόσφυσης δεν θες να το ξεπεράσεις και ας μην είχες ABS (άρα δεν σε απασχολεί αν θα ενεργοποιηθεί κιόλας γιάτί τότε μάλλον θα είχε μπλοκαρει ο τροχός αν δεν είχες) αλλά εκτός πίστας έχεις πλεονέκτημα ασφάλειας με την μηχανή που έχει μόνο μπροστά...

daz
16/09/2010, 16:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από desklit


δεν πατάμε πίσω φρένο
δεν πατάμε πίσω φρένο
δεν πατάμε πίσω φρένο
:rotflmao:

Γιατί? :rolleyes: