PDA

View Full Version : Σύστημα Abs&Συμπεριφορά σε Fz8



zx400
15/09/2010, 01:38
Βρησκομαι στην τελικη ευθεια για την αγορα ενοσ FZ8 και προκυπτουν ερωτηματα..

Εντελώς τυχαια ανακαλυπτω (μεσα στο forum) οτι ανα εταιρεια, η λειτουργεια του abs ποικιλει οσον αφορα σε ποιους τροχους επενεργει κ ποσο.Εγω ειχα την εντυπωση οτι λειτουργει σαν του αυτοκινητου δλδ σε ολους τους τροχους..

Το ειδα γραμμενο, οτι μοντελο της Honda επενεργει μονο στον πισω τροχο,βεβαια καπως ανορθοδοξο για μενα..

Το κρινω παρα πολυ σημαντικο το θεμα γιατι ρωτησα και τη ΥΑΜΑΗΑ και εκαναν σαν να ειδαν κανεναν κομητη..

Συγκεκριμενα ρωτω:

1. Αξιζει το ΑΒS η οπως στο αυτοκινητο πρεπει να φυλαγεσαι περισσοτερο?

2. Τετοια θεωρεια οπως η παραπανω ισχυει?και αν ναι παρακαλω δωστε μου τα φωτα σας.

dimdoc
15/09/2010, 07:48
Οταν ενεργοποιειται το ABS, που επενεργει στο FZ8 (και σε ολες τις συγχρονες μοτο που γνωριζω) και στους 2 τροχους, οποωσδηποτες χανεις μετρα (οχι πολλα και παλι αν εισαι εμπειρος οδηγος θα το καταλαβεις). Ομως η ασφαλεια που προσφερει σε δημοσιο δρομο ειναι ασυγκριτη. ΣΤο 90% των περιπτωσεων και για το 99% των οδηγων το ABS και στη μοτο ειναι σωτηριο. Παρτην με ABS, θα μαθεις γρηγορα τις ιδιαιτεροτητες του συστηματος και θα προσαρμοσεις ελαφρα την οδηγηση σου. Θα απολαυσεις την ασφαλεια του να φρεναρεις σε οποιεσδηποτε συνθηκες χωρις το αγχος του μπλοκαρισματος του μπροστινου, πραγματικα ειναι πρωτογνωρο να φρεναρεις στο γυαλι χαλαρος.

kondoras
15/09/2010, 08:48
Εγω το εχω το 800 με ABS.
Δεν ξερω να σου πω για την λειτουργια του γιατι δεν εχει μπει ακομα.
Αλλα τα φρενα του ειναι Καλα πριν μπει.
Παντως σε ενα Honda που ειχα δυο φορες με εσωσε απο διπλωμα τιμονιου ..και τουμπα.
Ειναι χρησιμο στην πολη περισσοτερο.
Και βεβαια εχουν και οι δυο τροχοι .
Στην honda μονο οταν πατας πισω φρενο ενεργοποιει και ενα μπροστινο τακακι εστω και αν δεν πατας μπροστινο
ΠΑΡΤΟ ΜΕ ABS !!!!!!!

dimitrioskosmas
15/09/2010, 13:27
ειδικά στην ελλάδα με τους δρόμους σαπούνι το abs θεωρείται απαραίτητο. εχω μηχανη με abs (cbf1000) για τέσσερα χρόνια και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από τη λειτουργεία του συστήματος.
μη τσιγκουνεύτεις τη διαφορά...πρώτα η ασφάλειά σου

McGyver
15/09/2010, 13:46
ΜΗΝ (ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ) ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΦΡΕΝΑΡΕΤΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΜΕ ABS!!!

zx400
15/09/2010, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
Οταν ενεργοποιειται το ABS, που επενεργει στο FZ8 (και σε ολες τις συγχρονες μοτο που γνωριζω) και στους 2 τροχους, οποωσδηποτες χανεις μετρα (οχι πολλα και παλι αν εισαι εμπειρος οδηγος θα το καταλαβεις). Ομως η ασφαλεια που προσφερει σε δημοσιο δρομο ειναι ασυγκριτη. ΣΤο 90% των περιπτωσεων και για το 99% των οδηγων το ABS και στη μοτο ειναι σωτηριο. Παρτην με ABS, θα μαθεις γρηγορα τις ιδιαιτεροτητες του συστηματος και θα προσαρμοσεις ελαφρα την οδηγηση σου. Θα απολαυσεις την ασφαλεια του να φρεναρεις σε οποιεσδηποτε συνθηκες χωρις το αγχος του μπλοκαρισματος του μπροστινου, πραγματικα ειναι πρωτογνωρο να φρεναρεις στο γυαλι χαλαρος.

Ευχαριστω πολυ παιδια για τις ιδεες σας.Πραγματικα μου ξεμπλοκαρε το μυαλο.Οταν παω για αγορα για μενα σαστιζω και χανομαι ενω οταν ειναι για αλλους ειμαι ο καλυτερος συμβουλατορας.

Κατασταλαξα και πιστευω οτι αξιζει να το δοκιμασω με ABS.To ζητημα στο τελος τελος δεν ειναι και τα χρηματα, το κεφαλι μου ειναι πιο ακριβο(χα χα)...

Βεβαια το γνωριζουμε οτι ,αμα δε μας κανει τελικα, να το απενεργοποιησουμε??και να συμπεριφεροναι σαν συμβατικα φρενα?

kondoras
16/09/2010, 09:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από zx400
Ευχαριστω πολυ παιδια για τις ιδεες σας.Πραγματικα μου ξεμπλοκαρε το μυαλο.Οταν παω για αγορα για μενα σαστιζω και χανομαι ενω οταν ειναι για αλλους ειμαι ο καλυτερος συμβουλατορας.

Κατασταλαξα και πιστευω οτι αξιζει να το δοκιμασω με ABS.To ζητημα στο τελος τελος δεν ειναι και τα χρηματα, το κεφαλι μου ειναι πιο ακριβο(χα χα)...

Βεβαια το γνωριζουμε οτι ,αμα δε μας κανει τελικα, να το απενεργοποιησουμε??και να συμπεριφεροναι σαν συμβατικα φρενα?


Στο 800 δεν απενεργοποιηται.Εκτος και αν βγαλεις ασφαλειες,,,και τοτε θα κουβαλας τα κιλα του χωρις να το εχεις.

Απενεργοποιηση κανουν μερικα μηχανακια που μπαινουν και χωμα ....στο χωμα.

Μην το φοβασαι.Αν δεν σου χρειαστει δεν θα το καταλαβαινεις καθολου.Να εχεις υπ οψιν οτι οταν μπει βγαζει κραδασμους στην μανετα....μην τρομαξεις και αφησεις φρενα

reinmeister
16/09/2010, 09:57
τι να σας πω ρε παιδια...εγω οτι μηχανακι εχω οδηγησει με abs, μου φανηκε απο αθλιο εως επικινδυνο στο φρεναρισμα...

mesastou
16/09/2010, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από kondoras

ΠΑΡΤΟ ΜΕ ABS !!!!!!!
+1

andgeo
16/09/2010, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
τι να σας πω ρε παιδια...εγω οτι μηχανακι εχω οδηγησει με abs, μου φανηκε απο αθλιο εως επικινδυνο στο φρεναρισμα...

+1

zx400
16/09/2010, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
+1

Οι γνωμες ποικιλουν πααρα πολυ απο οτι βλεπω... Την παρασκευη την παραλαμβανω την κυρια με ABS . Το μονο που ειναι σιγουρο,ειναι οτι δεν ενδεικνυται για επιθετικη οδηγηση και το καταλαβαινουμε ολοι αυτο.
Εαν δεν το δοκιμασεις δεν θα μαθεις ποτε τι εστι και επισης σημαντικο ειναι οτι καμια κουφαλα εμπορας η αντιπροσωπια δεν διαθετει μοντελο για test drive..

Θα επανελθω με νεα απο την κυρια απο βδομαδα παιδες..

zx400
16/09/2010, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
+1

Αν και video αλλης εταιρειας δειχνει το ABS να φαινεται εντυπωσιακο & αποτελεσματικο.

http://www.youtube.com/watch?v=SIjQ8krM5SI&NR=1

Κουβεντα κανουμε.

Panopticon7
16/09/2010, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από zx400
Το ειδα γραμμενο, οτι μοντελο της Honda επενεργει μονο στον πισω τροχο,βεβαια καπως ανορθοδοξο για μενα..

Το κρινω παρα πολυ σημαντικο το θεμα γιατι ρωτησα και τη ΥΑΜΑΗΑ και εκαναν σαν να ειδαν κανεναν κομητη..



Τι ειδες γραμμενο λεει ? :hypnotize
Δεν μας δινεις την πηγη να το δουμε κ εμεις ?



Κ τι σου ειπαν στην γιαμαχα για το abs της honda ? :evil:

byron
16/09/2010, 14:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
τι να σας πω ρε παιδια...εγω οτι μηχανακι εχω οδηγησει με abs, μου φανηκε απο αθλιο εως επικινδυνο στο φρεναρισμα...

Μην ορκίζεσαι. Σε άλλο φόρουμ είχα μια "φιλική" κουβεντούλα με κάποιον που σε τεστ(?) που έκανε για περιοδικό (αν κατάλαβα καλά απ΄τα μισόλογα), κατάφερνε να σταματήσει το V-strom με ABS στα 45 μέτρα και χωρίς ABS στα 65 (!) :alien: :hypnotize :lol: Πάντα για 100-0 km/h συζητάμε και σε στεγνή άσφαλτο.

Μετά από 2-3 πόστ και αφού δεν έβγαζα άκρη, έσβησα τα ποστ μου....:wave2:

DeusEx
16/09/2010, 14:26
ειχα κανει test drive 3 vfr 800 με c-abs οταν ψαχνομουν για αλλη μηχανη και μονο τα καλυτερα εχω να πω!

Εχω παρει αποφαση, η επομεη μοτο μου να εχει οπωσκαιδιποτε abs ...

ασφαλεια!

Ζοριζεις πιο οριακα τα φρενα σου και εκμεταλλευεσαι στο επακρο την δυναμη τους οταν δεν εχεις τον ψυχολογικο φραγμο της ενδεχομενης πτωσης απο μπλοκαρισμα μπροστινου.

zx400
16/09/2010, 14:32
Κ τι σου ειπαν στην γιαμαχα για το abs της honda ? :evil: [/B][/QUOTE]

1oν
Δεν ρωτησα τη ΥΑΜΑΗΑ για μοντελo HONDA

2ον
Στην αρχη της αναζητησης μου εψαχνα μεσα στο forum να βρω καποια απαντηση στο θεμα μου.Καποιος το εγραψε και με προβληματισε αρκετα..Δεν ειμαι παντογνωστης αλλα ουτε και παντελως ασχετος με το αθλημα.

3ον
Ρωτησα τη ΥΑΜΑΗΑ για το fazer 8 που πηρα οσον αφορα πως δουλευει το ABS στο συγκεκριμενο μοντελο..

κ 4ον (Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ)
Δεν το γνωριζουμε κυριε γιατι ειναι καινουργιο ακομα.

Και λεω...σε μπακαλικο μπηκα?? και για αυτο το λογο το πηρα και απο αλλου.

Σε video βλεπω αλλα...τι να πω θα περιμενω να μου ερθει στα χερια μου.

Viking
16/09/2010, 14:38
Με ABS θα ναι μια χαρά. Δε θα χει καμιά διαφορά σε νορμάλ εώς πολύ δυνατά φρεναρίσματα και απλά δεν θα μπλοκάρει σε φρενάρισμα πανικού όταν χωρίς ABS θα άσπριζαν τα μαλλιά σου...Η απόσταση φρεναρίσματος δεν είναι -το μόνο- ζητούμενο. Η διατήρηση του ελέγχου της πορείας του οχήματος είναι εξίσου σημαντική κατά τη διάρκεια ενός δυνατού φρεναρίσματος πανικού.

Ένα F650GS που χω οδηγήσει με ABS μου άρεσε πάρα πολύ. Είμαι υπέρ του ABS.

Panopticon7
16/09/2010, 14:53
Ωραια, το C-ABS της Honda λεει οτι αν πατας περισσοτερο το πισω φρενο, πραττει ορθως δινοντας παραπανω πιεση στο μπροστα.

Αυτο καταλαβα τουλαχιστον απο το manual της μηχανης μου.

EliasKir
16/09/2010, 15:00
Φιλε, ενας τροχος μπλοκαρει οταν η δυναμη τριβης μεταξυ τακακιου και δισκου ειναι μαγαλυτερη απο την τριβη που αναπτυσεται μεταξυ λαστιχου και ασφαλτου.
Που σημαινει οτι σε καλο οδοστρωμα (ας παρουμε την ακραια περιπτωση μιας πιστας) υπαρχουν πολυ μικροτερες πιθανοτητες να μπλοκαρει.

Οταν φρεναρεις, και παντα αναλογα την ταχυτητα που εχεις, πατας πιο δυνατα την μανετα στην αρχη και οσο μειωνονται τα χιλιομετρα, τοσο χαλαρωνεις την πιεση.

Η χρησιμοτητα του ABS ομως φαινεται σε συνθηκες αποτομου φρεναρισματος και κατα 99% στην πολη και με χαμηλες ταχυτητες. Και εννοειτε σε βρεγμενο οδοστρωμα δεν αντικαθισταται ουτε απο τα καλυτερα φρενα (χωρις ABS).

byron
16/09/2010, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από EliasKir
Φιλε, ενας τροχος μπλοκαρει οταν η δυναμη τριβης μεταξυ τακακιου και δισκου ειναι μαγαλυτερη απο την τριβη που αναπτυσεται μεταξυ λαστιχου και ασφαλτου.
Που σημαινει οτι σε καλο οδοστρωμα (ας παρουμε την ακραια περιπτωση μιας πιστας) υπαρχουν πολυ μικροτερες πιθανοτητες να μπλοκαρει.


Στη θεωρία, γιατί στην πράξη (πίστα) τα δυνατά φρενα με ABS συνοδεύονται από βόλτα στα χωράφια.

p@nos
16/09/2010, 17:11
ενα συνολο απο καλες δαγκανες/τακακια/τρομπα ειναι υπεραρκετο για να ξερεις ανα πασα στιγμη τι γινεται στο φρεναρισμα...

οπως προαναφερθηκε κι εμενα οι μοτο με abs μου φανηκαν αρκετα ασαφεις σε σημειο να τις θεωρω επικινδυνες...ισως να ειναι ψυχολογικο περισσοτερο αλλα τι να κανουμε τωρα...σιγουρα παντως οποιος αισθανεται ανασφαλεια στα φρεναρισματα καλο θα ειναι να παρει abs...

τωρα για τη βροχη δεν εχω ιδεα τι γινεται...αλλα στους δρομους καθρεπτες σε συνδιασμο με γλιτσα και νερο ουτε το abs δε νομιζω να σε σωσει(μαλλον χειροτερα θα κανει τα πραγματα γιατι δεν ειναι φτιαγμενο με γνωμονα την ελληνικη βρεμενη ασφαλτο)

zx400
17/09/2010, 01:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
τωρα για τη βροχη δεν εχω ιδεα τι γινεται...αλλα στους δρομους καθρεπτες σε συνδιασμο με γλιτσα και νερο ουτε το abs δε νομιζω να σε σωσει(μαλλον χειροτερα θα κανει τα πραγματα γιατι δεν ειναι φτιαγμενο με γνωμονα την ελληνικη βρεμενη ασφαλτο) [/B]

Χωρις να ερχομαι σε αντιπαραθεση μαζι σου και ανοιγωντας μια παρενθεση γιατι φευγω λιγο απο το θεμα..
Με αυτο το σκεπτικο δε θα επρεπε καν να αγοραζουμε street μηχανες ποσο μαλλον SS..Aυτες σχεδιαστηκαν με γνωμονα τους ελληνικους δρομους??? Η να τα πεταξουμε ολοι και να παρουμε enduro.

Οσο περναει η ωρα και με το ψαξιμο ,δικαιωνεται η επιλογη μου του FZ8 με ABS..Ξεχωρα απο πιστες που εγω ακομα απεχω απο αυτα ο ελληνικος δρομος δεν εχει μπεσα ακομα και τρακτερ να καβαλας..

Γνωμη μου...

+1 ακομα εφοδιο

dimdoc
17/09/2010, 06:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ενα συνολο απο καλες δαγκανες/τακακια/τρομπα ειναι υπεραρκετο για να ξερεις ανα πασα στιγμη τι γινεται στο φρεναρισμα...

οπως προαναφερθηκε κι εμενα οι μοτο με abs μου φανηκαν αρκετα ασαφεις σε σημειο να τις θεωρω επικινδυνες...ισως να ειναι ψυχολογικο περισσοτερο αλλα τι να κανουμε τωρα...σιγουρα παντως οποιος αισθανεται ανασφαλεια στα φρεναρισματα καλο θα ειναι να παρει abs...

τωρα για τη βροχη δεν εχω ιδεα τι γινεται...αλλα στους δρομους καθρεπτες σε συνδιασμο με γλιτσα και νερο ουτε το abs δε νομιζω να σε σωσει(μαλλον χειροτερα θα κανει τα πραγματα γιατι δεν ειναι φτιαγμενο με γνωμονα την ελληνικη βρεμενη ασφαλτο)

Πως ειναι δυνατο να ειναι χειροτερα αφου τουλαχιστον δεν θα μπλοκαρεουν οι τροχοι? Τι σχεση εχει με ποιο γνωμονα ειναι φτιαγμενο, το μπλοκαρισμα αποτρεπει, απλα τα πρωτα συστηματα δεν ηταν πολυ ευαισθητα και "αμολαγαν" τη πιεση στα φρενα σχετικα νωρις, τα καινουργια συστηματα προσφερουν ασυγκριτη ασφαλεια στο δημοσιο, ιδιαιτερα σε βρεγμενες γλυστερες συνθηκες που λες.

el_hymador
17/09/2010, 07:38
Καλα οτι να ναι...

1) Το σημαντικοτερο: Πολλοι που λενε "μην το παρεις με ABS" εχουν οδηγησει μια-δυο μοτοσικλετες με το συγκεκριμενο συστημα και εχουν παει γυρω απο το τετραγωνο δυο φορες, μπλοκαρωντας επιτηδες τα φρενα για να δουν τι γινεται...μετα βγαλαν το συμπερασμα τους...

2) Το ABS δεν αλλαζει σε καμμια περιπτωση τον τροπο που φρεναρει κανεις, ουτε βεβαια σημαινει οτι αμα το εχεις πρεπει να πατας τα φρενα σαν παλαβος παντου και παντα. Μια μοτοσικλετα με ABS φρεναρει οπως και μια συμβατικη, αυτο που δεν κανει, ειναι να μπλοκαρει τους τροχους της μολις η δυναμη της πεδησης ξεπερασει την προσφυση. Μια δικλειδα σαφαλειας ειναι, τοσο απλο...

3) Αν καποιος αρεσκεται στο να πλασαρει τη μοτοσικλετα του με το πισω φρενο παντου, η αν την βρισκει με το να διανυει μικρες αποστασεις με το μπροστινο μπλοκαρισμενο και αντε να δουμε τι θα γινει "θα πεσω η δεν θα πεσω" τοτε ναι, δεν του χρειαζεται το ABS

4) Αποστασεις φρεναρισματος...ο μυθος...η μοναδικη περιπτωση που εχω νοιωσει να "αμολαει" το ABS ηταν οταν με αρκετα χιλιομετρα στην εθνικη στο υψος της Νεας Κηφισιας, μου πεταχτηκε λαλακας χωρις φωτα στη μεση της εθνικης απο το στενο κοντα στο Λαϊνοπουλο...ναι μεν η μοτοσικλετα δεν επιβραδυνε τοσο βιαια απο τα φρενα πανικου, ωστοσε διατηρησε την κατευθυντικοτητα της και μπορεσα να κανω ελιγμο. Δεν ξερω τι θα προτιμουσαν αλλοι, εγω απο το να κερδισω μερικα μετρα με το ενδεχομενο να μπλοκαρουν οι τροχοι και να παω στο διαολο παντως , προτιμω σαφως να εχω την δυνατοτητα ελιγμου...ισως φταιει και το γεγονος οτι δεν εχω ικανοτητες πιλοτου WSBK και Vale...δεν ξερω

5) H πραγματικη ουσια του ABS...σε σωζει απο χαζες πτωσεις που γινονται απο μπλοκαρισματα του μπροστινου τροχου, ειδικα μεσα στη πολη. Καποιος λαλακας πεταχτηκε, καποιος ανοιξε τη πορτα, καπου πηγες να φρεναρεις και τα νερα δεν ηταν απλως νερα, αλλα μιγμα σαπουναδας επειδη ενας καφρος επλυνε το Hyundai του...

Η αποψη μου;

Παρτο με ABS, λιγες ειναι φορες που θα το χρειαστεις, αλλα θα σε σωσει κατα κανονα απο χαζοπτωσεις, τα αποτελεσματα των οποιοων μπορει να ειναι απο ελαφρυς πονος και μικρη ζημια μεχρι πολυ μεγαλο πονος και μεγαλη ζημια...α ναι...και δεν προκειται να σου προκαλεσει το ABS ατυχηματα!

p@nos
17/09/2010, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
Πως ειναι δυνατο να ειναι χειροτερα αφου τουλαχιστον δεν θα μπλοκαρεουν οι τροχοι? Τι σχεση εχει με ποιο γνωμονα ειναι φτιαγμενο, το μπλοκαρισμα αποτρεπει, απλα τα πρωτα συστηματα δεν ηταν πολυ ευαισθητα και "αμολαγαν" τη πιεση στα φρενα σχετικα νωρις, τα καινουργια συστηματα προσφερουν ασυγκριτη ασφαλεια στο δημοσιο, ιδιαιτερα σε βρεγμενες γλυστερες συνθηκες που λες.



εγω δεν ειχα μοτο με abs...εχω οδηγησει 2 bmw με abs...και το αβσ μπηκε σε λειτουργεια σε κανονικο φρεναρισμα σε σημειο που δεν επρεπε να ενεργοποιηθει και αυτο δε μ'αρεσε...

επισης εχει να κανει με το στυλ οδηγησης του καθενος...εμενα μου αρεσει να πλασαρω τον πισω τροχο με το φρενο και το abs συνεπως με ενοχλει...

τωρα οπως σου πα...τα αβσ που δοκιμασα μπηκαν σε λειτουργια χωρις να χρειαζεται...και το να μενεις ξαφνικα απο φρενα ειναι καπως:sick:
επισης σε δρομο με ανωμαλιες εμεινα χωρις φρενο...καπου εκει εβγαλα και μερικες ασπρες τριχες στο κεφαλι μου

στο βρεμενο αυτο το συστημα δεν εχω ιδεα πως λειτουργει, απλα ειπα οτι δε γνωριζω πως θα ανταποκριθει στην ελληνικη ασφαλτο που ουτε να σταθεις με τα ποδια δε μπορεις οταν ειναι βρεμενη...

reinmeister
17/09/2010, 09:20
ετσι...

ειναι μεχρι να πατησετε ενα καλο φρενο ,σε δρομο με μικροανωμαλιες,πριν την εισοδο,με αμολημενα φρενα και αποφορτισμενο μπροστινο...κι ελατε μετα να μου πειτε για abs...

για εντελως κουλους ,που πρωτοβγαινουν στον δρομο και πατανε φρενο χωις αυριο καλο ειναι...μεχρι εκει ομως...

Panopticon7
17/09/2010, 09:30
"οπως προαναφερθηκε κι εμενα οι μοτο με abs μου φανηκαν αρκετα ασαφεις σε σημειο να τις θεωρω επικινδυνες..."


Ρε σεις.. ακουτε καθολου τι λετε

:lol:




Απο ABS να πεσεις... Τι αλλο θα ακουσω, κατ αρχην αν ξερεις να φρεναρεις ΣΩΣΤΑ (οπου σωστα σημαινει λιγο πριν μπλοκαρει ο τροχος στην χειροτερη) δεν θα σου χρειαστει ΠΟΤΕ !
Ουτε θα καταλαβεις οτι το εχεις.


Τι προσπαθειτε να πεισετε, οτι αν μπλοκαρει ο τροχος σε ενα φρεναρισμα πανικου θα εχετε την ψυχραιμια να αφησετε κ να ξανατραβηξετε φρενο ?
Οταν εχεις τον χρονο (την αποσταση για την ακριβεια) ευκολα το κανεις... Οταν βλεπεις οτι δεν προλαβαινεις ομως... Κολλας.

Κ αντε ας πουμε οτι την εχετε, γιατι να το ρισκαρεις... εχεις το ABS κ εισαι κυριος.

George20vt
17/09/2010, 09:57
Μιας και η τωρινή μου μηχανή είναι η πρώτη που οδήγησα με ABS και δε μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα με...


Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

2) Το ABS δεν αλλαζει σε καμμια περιπτωση τον τροπο που φρεναρει κανεις, ουτε βεβαια σημαινει οτι αμα το εχεις πρεπει να πατας τα φρενα σαν παλαβος παντου και παντα. Μια μοτοσικλετα με ABS φρεναρει οπως και μια συμβατικη, αυτο που δεν κανει, ειναι να μπλοκαρει τους τροχους της μολις η δυναμη της πεδησης ξεπερασει την προσφυση. Μια δικλειδα σαφαλειας ειναι, τοσο απλο...


...απλά να επισημάνω ότι για να λειτουργήσει σωστά το ABS χρειάζεται μία σειρά από παράγοντες να είναι τουλάχιστον "ευνοϊκοί'.

Για να εξηγούμαι, όσο εξελιγμένο και να είναι το σύστημα ABS, δεν είναι ο από μηχανής θεός που θα σταματήσει από μόνο του τη μηχανή μόνο και μόνο επειδή εσύ θα πέσεις με όση δύναμη μπορείς στα φρένα. Εάν το οδόστρωμα φέρνει σε κάτι από Κλεισθένους με 2 πόντους σκόνη, τα λάστιχα έχουν λάθος πιέσεις και τα λάδια του μπροστινού χορεύουν έξω από τις τσιμούχες, το ABS όχι μόνο δε θα σε σώσει αλλά θα σε τρομάξει με το πόσο γρήγορα θα ενεργοποιηθεί.

Αν από μηχανικής άποψης είναι όλα στην εντέλεια (ελαστικά, αναρτήσεις κλπ), ο μόνος εχθρός του ABS είναι το απαράδεκτο οδόστρωμα που ο συντελεστής τριβής του αναγκάζει τη μονάδα να δουλεύει υπερωρίες.

Σε διάφορα manuals αυτοκινήτων όπου εξηγείται η λειτουργία του ABS, υπάρχει ένα disclaimer όπου επισημαίνεται ότι: "η απόσταση φρεναρίσματος με σύστημα ABS σε χιόνι, λάσπη και χαλίκι αυξάνεται". Σ'αυτό έχουμε τη θλιβερή πρωτιά να προσθέσουμε και την Ελληνική άσφαλτο σε ορισμένες περιπτώσεις, με τη διαφορά όμως ότι διατηρείται η ικανότητα χειρισμού - ελιγμού!


Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ειναι μεχρι να πατησετε ενα καλο φρενο ,σε δρομο με μικροανωμαλιες,πριν την εισοδο,με αμολημενα φρενα και αποφορτισμενο μπροστινο...κι ελατε μετα να μου πειτε για abs...

Αν μιλάμε για συνθήκες και ρυθμούς κυνηγητού, ok, πάσο.
Αν μιλάμε για νορμάλ ρυθμούς, πολλές φορές μπορεί να σε πιάσει απροειδοποίητο η ενεργοποίηση σε σημείο που δεν το περιμένεις, αλλά τελικά είναι σωτήρια.

Σε καθημερινό μου πέρασμα σε κατηφόρα γυαλί με stop στο τέλος και σαμαράκι 20 μέτρα πριν το stop, όταν αποφορτίζει το μπροστινό μετά το σαμαράκι η μανέτα χορέυει κλακέτες. Εκνευριστικό όταν κυνηγάς χρόνους, επικίνδυνο αν νομίζεις ότι το ABS θα ρίξει άγκυρα, σωτήριο αν θες απλά να γυρίσεις σπίτι όρθιος...

MitsosNaked
18/09/2010, 20:25
Εγω που ειχα στο fz6 abs, ημουνα ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημενος και με εσωσε απο καμποσα close calls συν δεν μασουσα μια στη βροχη.....

Το abs μου λειπει συχνα.

kondoras
20/09/2010, 11:39
Τρελλα πραγματα διαβαζω απο μερικους...αλλα ισως γραφουν και οδηγοι αγωνων εξωτερικου εδω μεσα.

Πρωτα απο ολα το εχω το μηχανακι και φρεναρει ΚΑΛΑ

Και εχει ABS.Τιποτα δεν καταλαβαινεις αν δεν χρειαστει.

Σε αρθρο περιοδικου εχω διαβασει δοκιμες με διαφορους οδηγους και μονο ενας οδηγος αγωνων καταφερε να φρεναρει καλλιτερα χωρις ABS και αυτο σε στεγνο.
Οσο δε για το καινουργιο ABS της HONDA που φοραει το CB 1000 νομιζω...αυτο το εβαλαν και στα αγωνιστικα τους.
Κανεις κοινος οδηγος δεν μπορει να φρεναρει καλλιτερα χωρις ABS.
Ποιο παλια ειχαν καποια παραπονα για γρηγορη ενεργοποιηση ...στο FAZER8 δεν εχω προβλημα.
Ολοι εχουμε μια γνωμη σεβαστη αλλα οταν βλεπουμε εναν σχετικα απειρο να ρωταει δεν νομιζω να πρεπει να του πουμε ....παρε χωρις ABS γιατι δεν κανει endo....

Ληστης
22/09/2010, 21:08
Εχετε σκεφτει εσεις που λετε οτι το ABS δουλεψε νωρις εκει και εκει, οτι αν εισασταν χωρις μπορει και να ειχατε σαβουριαστει;
Δοκιμασατε με ιδια μοτο στο ιδιο σημειο, με και χωρις ABS και βγαλατε το συμπερασμα οτι δεν κανει σωστη δουλεια;
Ειναι δυο ερωτηματα που ερχονται στο μυαλο ευκολα.

Προτεινω ABS , χωρις να ειμαι "χερας" αλλα με συμβιωση ιδιων μηχανων τουλαχιστον ενα χρονο απο τις οποιες η μια ειχε και η αλλη οχι, δεν μπορω να βρω ουτε ενα θετικο στοιχειο για να μην εχεις ABS.
Μιλαμε παντα για οδηγηση σε δρομο και οχι πιστες.
Ιδια φρενα ιδια αισθηση ιδια αποτελεσματικοτητα, απλα εκει που το ενα μπλοκαρε το αλλο επαιμβαινει το ABS.
Οι μηχανες ειναι bandit.

DimST
22/09/2010, 22:33
Λόγο της φύσης του επαγγέλματος μου έχει δοθεί η δυνατότητα να κάνω αρκετά χιλιόμετρα με διάφορες μοτοσυκλέτες σε μικτές συνθήκες... δυστυχώς δεν έχει τύχει να οδηγήσω κάποιο Yamaha με ABS, γνωρίζω όμως πως δεν είναι καλύτερα απο τα suzuki/kawasaki που έχω οδηγήσει.

Μετά λοιπόν απο περίπου 2000χλμ με Bking & ZZR1400 και τα δύο με ABS συμπέρανα τα παρακάτω.
Το ABS και στις δύο μοτοσυκλέτες με έφερε σε δύσκολη θέση σε δυνατά φρένα και σε καλή άσφαλτο με ζεστά ελαστικά... Επι τις ουσίας που έδωσε μέτρα χωρίς να υπάρχει κανένας απολυτός λόγος... (έντο κάνει μια χαρά)
To ABS με έφερε σε πολύ δύσκολη θέση σε μέτρια άσφαλτο, όταν απλά μου έδωσε μέτρα τη στιγμή που το σημείο που τα πάτησα και η δύναμη ήταν στα πλαίσια του φυσιολογικού - αυτό το επιβεβαίωσα όταν απενεργοποίησα στις ίδιες μοτό το ABS, σε μια περίπτωση χρειάστηκε να αφήσω τη μανέτα και να τη ξαναπατήσω αρκετές φορές μια και η αίσθηση που μου έδωσε ήταν σα να μην έχω φρένα. Αποτέλεσμα να ξεφύγω κατα αρκετά μέτρα απο το σημείο που φυσιολογικά θα σταματούσα.
Το ABS με έφερε σε κατάσταση σύγκρουσης με αυτοκίνητο σε κατηφορικό δρόμο με βρεγμένη κακής πρόσφυσης άσφαλτο όταν με 20-30χλμ πήγα να σταματήσω και στη πράξη το μηχανάκι ήταν λές και πατούσα συμπλέκτη, άλλαξα πορεία για να μη μπώ στο πορτπαγκάζ του αυτοκινήτου και σταμάτησα όταν λίγα μέτρα πιο κάτω η άσφαλτος ήταν καλύτερη... λίγο ακόμα και θα ξεκαβάλαγα...

Τέλος με το ABS δε μπορούσε με τίποτα να κάνω χρήση του πίσω φρένου σε οποιασδήποτε ποιότητας άσφαλτου, είναι σα να πατούσα έναν άχρηστο μοχλό. Εννοείτε για πλασαρίσματα ούτε λόγος, ο κίνδυνος παραφυλάει.


ΚΑΝΕΝΑ απ'αυτά τα παραπάνω προβλήματα δε συνάντησα μετά απο 300 περίπου χλμ με ένα SH300. Η honda έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο ABS της, καμία σχέση με επικίνδυνα συστήματα που έχουν τα παραπάνω δύο "μηχανάκια" Ακόμα και το πίσω φρένα λειτουργούσε και μόνο όταν πήγαινα να το μπλοκάρω έμπαινε σε λειτουργία!!!

Οπότε, τα συμπεράσματα μου είναι τα εξής... κρίνεται ώς εξαιρετική επιλογή για αναβάτη που ουδεμία σχέση δεν έχει με μοτοσυκλέτα και γενικά με αίσθηση του μπροστινού τροχού και του φρένου. Όμως... τα συγκεκριμένα συστήματα θα τον κοιμίσουν σε τέτοιο βαθμό που θα είναι δύο φορές επικίνδυνο αν ο ίδιος αναβάτης αποφασίσει να αλλάξει τη μοτοσυκλέτα του με μία χωρίς ABS.
Ώς εκ τούτου δε θα συνιστούσα σε κανέναν να αγοράσει κάποια απο τις παραπάνω μοτοσυκλέτες με ABS. Κρίνοντας απο την εμπειρία μου με το σκούτερ της Honda θεωρώ πως τα συστήματα των ZZR & Bking έχουν πολύ δουλειά ακόμα απο τα εργοστάσια στο κομμάτι της εξέλιξής για να θεωρηθούν ασφαλή, ακόμα και στην Ελληνική άσφαλτο.

Γνώμη μου είναι πως χίλιες φορές να ξέρεις τι σου γίνεται, να μάθεις να επικοινωνείς με τη μοτοσυκλέτα σου παρά αυτό το χάλι που είδα στις παραπάνω μοτοσυκλέτες.

Βέβαια... αυτή είναι η άποψη μου, ο ιδιοκτήτης του ZZR θεωρεί πως τον έχει σώσει αρκετές φορές :dizzy: και ο ιδιοκτήτης του Bking δε βρίσκει κανένα πρόβλημα στο ABS του :cry:

Οπότε... το καλύτερο που σου προτείνω είναι ένα test drive... και απο 'κεί και πέρα προχώρησε με ό,τι εσύ νοιώθεις καλύτερα για τον εαυτό σου.



:beer: :beer: :wave2:

zx400
23/09/2010, 01:53
:beer: :beer: :wave2: [/B][/QUOTE] Οπότε... το καλύτερο που σου προτείνω είναι ένα test drive... και απο 'κεί και πέρα προχώρησε με ό,τι εσύ νοιώθεις καλύτερα για τον εαυτό σου.

Tο μηχανακι το πηρα με ABS τελικα και εχω κατουρηθει επανω μου....
Θα μεινω στο θεμα..
Σε χαμηλες ταχυτητες παντα λογω ρονταρισματος εκανα τις εξης δοκιμες

με 45χλμ ρολαροντας παταω μονο το πισω. Δικαιολογημενα βεβαια, μετα απο πιο ζωηρο πατημα το ABS επενεβει ακαριαια.(λογικο)

2η ενεργεια με το μπροστινο 45 χλμ ρολαριστος.. τιποτα

3η ενεργεια με το μπροστινο 60 χλμ . τιποτα

σε ενα σοκακι πετροστρωτο με φαρδιες λειες πετρες και με ταχυτητα 20 χλμ το ABS εμπρος, εδωσε παρων.

4η ενεργεια 60 χλμ ρολαριστος ,φρεναρισμα και με τα δυο.. τα στηλωνει σαν το γαιδουρι χωρις να παρεμβαινει το ABS.

Mε 100 χλμ και απατητα σχεδον τακακια εγω προσωπικα και τελειως αντικειμενικα χωρις να παινευομαι και μην εχοντας εμπειρια απο τοσο συγχρονες μηχανες (προηγουμενη μοτο ZX-4 του 88)...το ABS κανει παρα μα παρα πολυ καλη δουλεια.

Ευχαριστω πολυ τους υποστηρικτες του.Αξιζει.

byron
23/09/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
.....

Ωραίο post :a013:

BUSA MAKIS
23/09/2010, 11:16
Στο Hayabusa που έτσι κι αλλιώς δεν έχει ABS δεν θα το ήθελα.
Στο μικρό BMW που πήρα με ABS και το κυκλοφορώ κάθε μέρα βρέξει - χιονίσει
το έχω εκτιμίσει δεόντος.

nickald
23/09/2010, 11:25
Στο μεγαλο bandit το πισω μπαινει για την πλακα του.... δεν υπαρχει φρεναρισμα λιγο περισσοτερο απο απαλο που να μην το νιωσεις να μπαινει...


Σε γλυστερο δρομο σε φρεναρισμα πανικου παντως δεν ειδα την χρησιμοτητα του, αφου με 40χλμ η μηχανη απλα δεν σταματησε και απεφυγα το σμαρτ με επικίνδυνο ελιγμο....

Βεβαια αλλος θα πει οτι το ABS κανει αυτο ακριβως. Σου δινει την δυνατοτητα να κανεις ελιγμο γιατι εχεις τιμονι.... Εγω παντως θα προτιμουσα σε κατι τετοιες περιπτωσεις να σταματαει και οχι να εχω δυνατοτητα ελιγμων.

Γενικα τα ABS που βαζει η Suzuki τα θεωρω ολιγον τι κακομελετημενα......