View Full Version : τι λαδακια για ninja...
γεια σας ομορφοπαιδα... ηρθε η ωρα να αλλαξει το νιντζακι μου λαδακια (προκειται και νιντζα 250ρ, οχι εναν απλο νιντζα... ενα νιντζαρο :p ) και υπαρχουν τρεις επιλογες :
1)μοτουλ 300v competition
2)τορκο
3)shell advance
ετσι εχουμε και λεμε:
-το 1 το προτεινε φιλος με νιντζα 636... δεν τα γνωριζω καθολου , αλλα μου μιλησε για εξαιρετικα λαδια...:confused:
-το 2 δεν τα ηξερα σαν μαρκα , την εμαθα εδω μεσα σε μια συζητηση και ψαχνωντας τα λιγο μου τραβηξαν την εντυπωση μου...:D
-το 3 το προτεινει η καβασακι :yuck: .... κατ εμε τα χειροτερα που εχω δει ποτε ... δεν κουμπονουν καλα οι ταχυτητες καμιa φορα τις κλοτσαει κιολας :evil: ... αλλα τα προτεινει ο κατασκευαστης και αυτα φοραγε οταν το πηρα:(
για πειτε και γνωμες...
υγ. κατι ακομα που ξεχασα ημισυνθετικα η' φουλ συνθετικα και γιατι??? ευχαριστω:wave2:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=110050
ελπιζω να σε κατατοπισα λιγακι εγω οταν ειχα το νιντζακι παντως παντα τα μαμα του εβαζα και δεν ειχα προβλημα...απλα οταν πλησιαζε η αλαγη τους σκληρηνε το κιβωτιο κομματακι που το βλεπω φυσιολογικο...ποσα χλμ εχεις?οι αποψεις για ημι η φουλ διησταντε εδω μεσα καλο ειναι μεχρι τα 5000χλμ δηλαδη τη δευτερη αλαγη λαδιων μονο ημισυνθετικα και μετα αν θελεις γυρνατο σε φουλ....αν και δεν πιστευω οτι το νιντζακι θελει φουλ συνθετικο...οτι και αν βαλεις καλοταξιδο..εγω το χα καταυχαριστηθει..σε 9 μηνες 14.000χλμ ειχα παει παντου μαζι του....:sun:
14.000 εχω :beer:
αλλα τ μαμα μ χουν σπασει λιγο τ νευρα...
σκληρο κιβωτιο με μερικες χαμενες αλλαγες και2 φορες σε ανοιγμα ειχα 120 και ανεβαζω ταχυτητα και μετα απο λιγο την πεταει:uplate: :evil:
καθε ποτε αλαζεις λαδια?κουμπονεις καλα?εμενα δε μου το χε κανει ποτε να μου πεταξει ταχυτητα...μονο το πρωτο cbrακι που χα πεταγε εκτη αλλα το καναν ολα ετσι ηταν..παντως για λαδακια δε χρειαζεσαι φουλ αν το δουλευεις και πολη...καλητερα ημι η τα τορκο τ4r h motul 5100 10-40 παντα κατα τη γνωμη μου...για αιτιολογηση υπαρχουν διαφορα λινκ...εγω παντως τα τορκο θα τα δοκιμασω ετσι απο περιεργια..ολοι εδω μονο καλα λενε...τα μοτουλ τωρα τα βαζουμε 2 χρονια στου κολητου μου το cbr και τι αθηνα κορινθο τι μες την πολη ειναι μια χαρα...απο κει και περα εσυ διαλεγεις..:winka:
πρωτη αλλαγη που του κανω ... το πηρα με καινουρια λαδια στα 12.000...
νομιζω οτι καλα τις κουμπωνω... απο την κουβεντα σου με τον ρειν τ μαθα τα τορκο και εψαξα και λενε πολυ καλα λογια οποτε μαλλον θα τα δοκιμασω...
θενξ:beer: :beer:
οταν το πας πες του να του ριξει μια ματια ο μαστωρης εκτος και αν το πηρες απο κανα γνωστο σου..βαλε τορκο και πες μας εντυπωσεις..καλες βολτες..:beer:
power hornet
20/09/2010, 13:34
τορκο βαλε φουλ συνθετικα,μακραν τα καλυτερα λαδια.
βρε παιδια τι μαμα λαδια?δεν υπαρχει αυτο που λετε απλα η καβασακι η χοντα και ουτε καθε εξης κανουν συμβασεις με εταιριες με λαδια μηχανης.
το να βαλεις φουλ συνθετικα σε αυτο το μηχανακι ειναι υπερβολη και δεν θα κερδισεις τιποτα σε προστασια!
αν θες κανε μια δοκιμη και βαλε valvoline 4t semisynth και αν τα αλλαξεις ποτε σφυρα μου!
Τα motul 300V ειναι αληθεια οτι ειναι κυριως για track days και οχι τοσο για πολλα χλμ?
Γιατι λεει δεν εξουδετερωνουν τοσο τα οξεα με τα λίγα προσθετα που περιεχουν?
ASTRAKITCAR
21/09/2010, 19:18
motul 300 V ειναι συνθετικο αλλα για αγωνιστικη χρηση συνισταται..
το shell ειναι οτι χειροτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη..
με 10? το λιτρο παιρνεις αν θες συνθετικο για καθημερινη χρηση amsoil 10/40 ή 15/50.
τωρα οικονομοτεχνικα βρισκεις ενα ημισυνθετικο αν βρεις βεβαια 10/40 και το αλλαζεις καθε 3000-4000km...με οχι πανω απο 6? το λιτρο ομως....
αν βαλεις 15/50 και 20/50 ειναι ορυκτελαιο και αλιμονο το 2010 να βαλεις λαδι που φτιαχτηκε για μοτερ του 1980!!!!
http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx
τωρα μετα απο αυτο το αρθρο πως το TORCO βγηκε το καλυτερο λαδι στον κοσμο ακομα δεν ξερω?
http://www.amsoil.com/storefront/mct.aspx
δειτε το TBN και τα λεμε για λαδια οποτε θελετε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.