View Full Version : gsxr 600 k6 προβλημα με μπαταρια
Καλησπερα σε ολους.
Θα προσπαθησω να ειμαι περιεκτικος και συντομος:eyepop:
Χρησιμοποιουσα τη μηχανη σε μια πιστουλα για kart για 3 σπαστα 10λεπτα (με διαλειμμα 10 λεπτα).Μετα το τελευταιο 10λεπτο διαλειμμα πηγα να τη βαλω μπροστα για να ξαναμπω πιστα...και η μπαταρια ειχε ψοφισει. Δεν επερνε μπροστα..ξεψυχουσε η μιζα και εσβηναν τα οργανα.
Πηρε με jump start (παντα ηθελα να χρησιμοποιησω αυτη την εκφραση :wacko: ) και με πηγε σπιτι.
Βγηκε η μπαταρια...και ειχε 11,7 V (χωρις φορτιο). Μπηκε σε φορτιστη για κανα τριωρο οπου τραβουσε κανονικα ρευμα γυρω στα 6 αμπερ και επεφτε σταδιακα μεχρι που πηγε κατω απο το 0.5 Α οπου και την αποσυνδεσα.
Η μπαταρια μετα χωρις φορτιο εδειχνε 13.5 V. Τοποθετηθηκε πανω στη μηχανη και πηρε κανονικοτατα μπροστα στο μπαμ. Μετα βαση service manual γινανε οι εξης μετρησεις.
210408
Μηπως καποιος που εχει ασχοληθει με το θεμα να μου δωσει καποια απαντηση στο εξης ερωτημα:
1)Μπαταρια?
2)Ανορθωτης?
ή
3)Πηνια?
Φίλε γειά. Έχω το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου 600 κ6. Τελικά το έλυσες? Μήπως ήταν ανορθωτής? Υποψιάζομαι αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=116070).
ηλεκτρολογικης φυσης προβλημα.παμε μια βολτα απο τα τεχνικα μηπως βγει καποια ακρη.
Μάλλον πας για ανορθωτή...
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Φίλε γειά. Έχω το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου 600 κ6. Τελικά το έλυσες? Μήπως ήταν ανορθωτής? Υποψιάζομαι αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=116070).
Το προβλημα και η ανακληση που κανει η suzuki ειναι για μοντελα Κ8 και μετα. Εμενα ειναι Κ6 αρα ακυρο αυτο που λες.
Ειναι γενικοτερο το προβλημα που υπαρχει στο 600-750 Κ6-Κ7 με τον ανορθωτη. Η "εξυπνη":a16: μαμα suzuki εβαλε τον ανορθωτη μπροστα απο το ψυγειο σε αποσταση 2-3cm με αποτελεσμα στις ζεστες μερες και σε μικρες ταχυτητες (κυριως εντος πολης) ο ανορθωτης να τραβαει την εξτρα ζεστη που βγαζει το ψυγειο και να "ψηνεται" :eyepop: .
Ηταν ο δευτερος ανορθωτης που αλλαζοταν στο συγκεκριμενο μηχανακι:sad: ...τυχαιο...δε νομιζω.
Τελικα εβαλα προεκταση:lol: και τον μετεφερα πισω (εκει που τον εχει και το 1000 Κ5 ή το Κ4) μπροστα απο το αμορτισερ.
224783
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zzz750
Το προβλημα και η ανακληση που κανει η suzuki ειναι για μοντελα Κ8 και μετα. Εμενα ειναι Κ6 αρα ακυρο αυτο που λες.
Ειναι γενικοτερο το προβλημα που υπαρχει στο 600-750 Κ6-Κ7 με τον ανορθωτη. Η "εξυπνη":a16: μαμα suzuki εβαλε τον ανορθωτη μπροστα απο το ψυγειο σε αποσταση 2-3cm με αποτελεσμα στις ζεστες μερες και σε μικρες ταχυτητες (κυριως εντος πολης) ο ανορθωτης να τραβαει την εξτρα ζεστη που βγαζει το ψυγειο και να "ψηνεται" :eyepop: .
Ηταν ο δευτερος ανορθωτης που αλλαζοταν στο συγκεκριμενο μηχανακι:sad: ...τυχαιο...δε νομιζω.
Τελικα εβαλα προεκταση:lol: και τον μετεφερα πισω (εκει που τον εχει και το 1000 Κ5 ή το Κ4) μπροστα απο το αμορτισερ.
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε. Πολύ καλή η λύση που βρήκες :eyepop: Δεν έχεις πρόβλημα με νερά?
Όσο για το ότι η ανάκληση αφορά τα k8 και μετά έχεις δίκαιο, αλλά όπως είπες και εσύ ο δικός σου ανορθωτής είχε ήδη αλλαχθεί, όπως και ο δικός μου, οπότε υπάρχει μια καλή πιθανότητα να πήραμε έναν από τους ελαττωματικούς που είχε στοκ η αντιπροσωπεία. Εκεί ποντάρω περισσότερο. Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω την λύση σου :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε. Πολύ καλή η λύση που βρήκες :eyepop: Δεν έχεις πρόβλημα με νερά?
Με τα νερα?:eyepop:
1) Δε βγαζω ποτε τη μηχανη αν δεν ειμαι 99% οτι δε θα βρεξει.
2) Αλλα και να βρεξει ή να οδηγαω σε βρεγμενο δρομο....που ειναι το προβλημα? Ο ανορθωτης ειναι πραγματικα-κυριολεκτικα αψογα μονωμενος απο κατασκευης. Οταν πλενεις τη μηχανη ο ανορθωτης νομιζεις οτι δε γινεται μουσκεμα εκει που τον εχει η μαμα suzuki?
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Όσο για το ότι η ανάκληση αφορά τα k8 και μετά έχεις δίκαιο, αλλά όπως είπες και εσύ ο δικός σου ανορθωτής είχε ήδη αλλαχθεί, όπως και ο δικός μου, οπότε υπάρχει μια καλή πιθανότητα να πήραμε έναν από τους ελαττωματικούς που είχε στοκ η αντιπροσωπεία. Εκεί ποντάρω περισσότερο. Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω την λύση σου :beer: :beer: :beer:
Εισαι τρελος?:a9:...σιγα μην πηγαινα να αγορασω καινουριο ανορθωτη απο την αντιπροσωπια! (μου φαινεται εχουν πανω απο 140-150 ευρα). Απο τρακαρισμενο πηρα εναν μεταχειρισμενο (μου φαινεται απο 1000αρι Κ6). Εξαλλου...αυτοι δεν εχουν διαρκεια ζωης :smilea: .... ή θα την παιξουν απο θερμοκρασια επειδη εχει 38c και οδηγας και μεσα στην πολη 2,5 ωρες με 1η-2α ή οποτε τους καπνισει. Μπορει να εχεις τη μηχανη 4-5 χρονια και να μη σου καει ο ανορθωτης και σε αλλον μεσα σε 1 χρονο να του εχει καψει 2.
:wave2:
Ωραίος, ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μου έχεις δώσει ιδέες :D
:beer: :beer:
Επειδή και εγώ στο Κ7 600 έχω το ίδιο πρόβλημα, να ξαναλλάξω ανορθωτή??Αν είναι πηνία και βάλω ανορθωτή θα μου τον ξαναχαλάσει????
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.