PDA

View Full Version : συντονισμος στα μαρσπιε k1200s



andreas k1200s
20/09/2010, 11:27
Καλημερα συνφορουμιτες,εχω παρατηρησει στο μηχανακι μου bmw k1200s ενα περιεργο συντονισμο στα μαρσπιε(τρεμουλο) στο φασμα στροφων απο 4500 rpm εως περιπου 7000rpm.Στο σταθερο γκαζι δεν ειναι τοσο πολυ ενοχλιτικο αλλα στο κλεισιμο του γκαζιου ειναι πολυ εντονο,και ειναι το φασμα που δουλευεις συνηθως το μοτερ 4-7000 στροφες.Ειναι καιρο που το εχω παρατησει αλλα αλλα οσο παει γινεται πιο εντονο,χθες στο ταξιδι μου εσπασε τα νευρα.
Θα ηθελα να παρακαλεσω οποιος γνωριζει κατι επι του θεματος να μου δωσει τα φωτα του
Ευχαριστω.....

sakisam
20/09/2010, 14:47
φιλος ειχε το ιδιο προβλημα, και το εντοπισε σε βιδα πλαισιου- κινητηρα η οποια ειχε τσιμουχα και ειχε λασκαρει!κανε εναν ελεγχο με ενα κλειδακι !!

andreas k1200s
20/09/2010, 17:13
Θα του ριξω μια ματια,ο φιλος σου το ελεισε το προβλημα?
Ευχαριστω για το ενδιαφερον..

sakisam
21/09/2010, 17:45
ειχε το κ 1200 r !το ελησε αφου παραγγειλε και αλλαξε βιδα βιδα τσιμουχα τσιμουχα μεχρι να βρει ποια ειναι!!

πικραμενη περιοδος!!

εννοειτε οτι πριν θα κοιταξεις και αλλα σημεια που αν συντονισουν δημιουργουν τρεμουλο!

δισκοπλακες,διαφορικο κλπ!αν οπως λες αυξανεται σημαινει οτι το σημειο λασκαρει συνεχως αρα κοιτα πρωτα καθε δεσμο καθε μερους που εφαπτεται στον κινητηρα!

andreas k1200s
21/09/2010, 19:30
οκ ρε παιδια να κοιταξω τις βιδες του πλαισιου,αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει τσιμουχα στις βιδες κορμου κινητηρα,το γεγονος οτι η ζαντα μου η πισω εχει παρει λιγο απο λακουβα?μηπως εκει ειναι το προβλημα?

OldMan
23/09/2010, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από andreas k1200s
το γεγονος οτι η ζαντα μου η πισω εχει παρει λιγο απο λακουβα?μηπως εκει ειναι το προβλημα?
Εκεί δεν είναι το πρόβλημα αλλά από εκεί προέρχεται ... :winka:

Κατά πάσα πιθανότητα "πήρε" κάπου ο άξονας μετάδοσης (και αν είσαι τυχερός, το πρόβλημα είναι μπροστά - στον καρδανικό σύνδεσμο...)

sniper
23/09/2010, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από andreas k1200s
οκ ρε παιδια να κοιταξω τις βιδες του πλαισιου,αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει τσιμουχα στις βιδες κορμου κινητηρα,το γεγονος οτι η ζαντα μου η πισω εχει παρει λιγο απο λακουβα?μηπως εκει ειναι το προβλημα?

Φιλαράκι.... ένα-ένα μας τα λες....

andreas k1200s
23/09/2010, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Εκεί δεν είναι το πρόβλημα αλλά από εκεί προέρχεται ... :winka:

Κατά πάσα πιθανότητα "πήρε" κάπου ο άξονας μετάδοσης (και αν είσαι τυχερός, το πρόβλημα είναι μπροστά - στον καρδανικό σύνδεσμο...)

Για εξηγησε το μου καλητερα φιλε μου.

andreas k1200s
23/09/2010, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Φιλαράκι.... ένα-ένα μας τα λες....

Δεν εχεις και αδικο,αλλα ενα ενα τα βαζω κατω για να βρω μια ακρη...

andreas k1200s
23/09/2010, 13:38
μαλλον τον αξονα αυτον εννοεις..


210947

OldMan
23/09/2010, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από andreas k1200s
μαλλον τον αξονα αυτον εννοεις..
Ακριβώς ...

(και ξαναλέω ότι αν είσαι τυχερός θα έχει πρόβλημα ο μπροστινός "σταυρός" ..)

andreas k1200s
23/09/2010, 18:39
Αρα παραγγελνω εναν αλλον απο ebay για να κανω τη δουλεια μου σωστα?

sakisam
24/09/2010, 13:26
η πηρε λιγο ο σταυρος η ειναι πολυ σφιγμενος!!

ξερω δεν σφιγγει απο μονος του αλλα μιας και τα λες ενα ενα!!!:smilea:

πρωτα βρες τη βλαβη και μετα παρηγγειλε οτιδηποτε!

τωρα αν η ζαντα χορευει σε λιγα χιλιομετρα χορευει πολυ στα παραπανω δημιουργει συντονισμο και παει λεγοντας!!

κοιτα πρωτα αυτα και μετα βιδες!!

DrBig
24/09/2010, 13:33
σηκωσε την πισω ροδα στον αερα και κοιτα αν υπαρχει παιξιμο
1) μεταξυ τροχου και bevel box
2) μεταξυ bevel box και ψαλιδιου
3) μεταξυ ψαλιδιου και πλαισιου.

Αν τα πραγματα εκει ειναι ενταξει, δεν βλεπω το λογο γιατι να εχει παρει ο αξονας η οι συνδεσμοι απο τη λακουβα.

Εκτος βεβαια αν υπαρχει προβλημα στον αξονα/συνδεσμους για λογους ασχετους με τη λακουβα...

andreas k1200s
24/09/2010, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisam
η πηρε λιγο ο σταυρος η ειναι πολυ σφιγμενος!!

ξερω δεν σφιγγει απο μονος του αλλα μιας και τα λες ενα ενα!!!:smilea:

πρωτα βρες τη βλαβη και μετα παρηγγειλε οτιδηποτε!

τωρα αν η ζαντα χορευει σε λιγα χιλιομετρα χορευει πολυ στα παραπανω δημιουργει συντονισμο και παει λεγοντας!!

κοιτα πρωτα αυτα και μετα βιδες!!

Λογικο να χορευει η ζαντα στα πολλα χλμ,αλλα ο συντονισμος ειναι ιδιος στις συγκεκριμενες στροφες 5,500-6,500 rpm ειτε 2 ταχυτητα να εχεις και 120 χλμ ειτε 6 ταχυτητα και 180(περιπου)χλμ...
Υποψιν οτι το διαφορικο το αλλαξα περισυ καινουριο και εχω κανει 8000 χλμ περιπου.

OldMan
27/09/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από andreas k1200s
Αρα παραγγελνω εναν αλλον απο ebay για να κανω τη δουλεια μου σωστα?
Όχι ρε μάστορα ... :look:

Μια κουβέντα είπαμε εξ αποστάσεως και αμέσως θα πάρεις ανταλλακτικό ..??? :confused: