View Full Version : Aναβοσβήνει ο φωτισμός στον πίνακα οργάνων (CBF-250)
Και εκεί που έχω αποφασίσει να το δώσω το CBFάκι και το έχω βάλει αγγελία, άρχισε από χθες να μου αναβοσβήνει ο φωτισμός στο καντράν. Τα φωτάκια για τα φλας, τη μεγάλη σκάλα, το βενζινόμετρο, ταχύμετρο και στροφόμετρο δουλεύουν άψογα. Μόνο ο οπίσθιος φωτισμός έχει πρόβλημα.
Υπέθεσα ότι είναι κομμένο καλώδιο στην πλεξούδα που περνάει στο τιμόνι. Όμως όσο και να προσπάθησα δε μπόρεσα να διαπιστώσω κάποια σχέση ανάμεσα στο πότε είναι αναμένο και το πως είναι στριμένο το τιμόνι. Κούνισα αρκετά την πλεξούδα και τα καλώδια που καταλήγουν στον πίνακα οργάνων, καμιά αλλαγή. Μια ανάβουν, μια σβήνουν.
Ασφάλεια επίσης κοίταξα, δεν είναι.
Έχει κανείς ποτέ ανοίξει το καντράν; Έχει λάμπα, έχει λεντάκια κολλημένα σε πλακέτα, τι έχει εκεί μέσα; Κοίταξα το part catalogue για το αδελφό CBX250 Twister και δε βρήκα να πουλιέται λαμπάκι σαν εξάρτημα. Όλο σχεδόν το καντράν το πουλάει σαν ένα κομμάτι!
Αυτό που ξέω σίγουρα είναι ότι αν προσπαθήσεις να ανοίξεις το καντράν θα φαίνεται. Δεν έχει βίδες, είναι κουμπωτό και κολλημένο. Αν είσαι τυχερός δεν κάνει καλή επαφή η φίσα που δίνει ρεύμα στο καντράν, λογικά ξεκινάει κάπου κοντά στον ανορθωτή. Αν είναι μέσα στο καντράν το πρόβλημα, καλύτερα να αναβοσβήνει παρά να νομίσουν ότι το άνοιξες για να γυρίσεις τα χιλιόμετρα στην ep-rom
makis206
23/09/2010, 07:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasper
Έχει κανείς ποτέ ανοίξει το καντράν; Έχει λάμπα, έχει λεντάκια κολλημένα σε πλακέτα, τι έχει εκεί μέσα; Κοίταξα το part catalogue για το αδελφό CBX250 Twister και δε βρήκα να πουλιέται λαμπάκι σαν εξάρτημα. Όλο σχεδόν το καντράν το πουλάει σαν ένα κομμάτι!
Δες και τη διαφάνεια για το CBF-250, λαμπάκια δεν φαίνονται πουθενά οπότε μάλλον στην πλεξούδα βρίσκεται το πρόβλημα..
210868
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Αυτό που ξέω σίγουρα είναι ότι αν προσπαθήσεις να ανοίξεις το καντράν θα φαίνεται. Δεν έχει βίδες, είναι κουμπωτό και κολλημένο. Αν είσαι τυχερός δεν κάνει καλή επαφή η φίσα που δίνει ρεύμα στο καντράν, λογικά ξεκινάει κάπου κοντά στον ανορθωτή. Αν είναι μέσα στο καντράν το πρόβλημα, καλύτερα να αναβοσβήνει παρά να νομίσουν ότι το άνοιξες για να γυρίσεις τα χιλιόμετρα στην ep-rom
Γιάννη στη διαφάνεια (αλλά και στο καβούκι όπως το κοιτούσα από κάτω) φαίνονται 4 βίδες. Πού είναι κολλημένο; Εννοείς με τα τζάμια και την πρόσοψη;
Πάντως έχεις δίκιο, καλύτερα να το αφήσω όπως είναι. Δείχνει ύποπτο να είναι ταλαιπωρημένες οι βίδες εκεί. Θα κοιτάξω μήπως η πλεξούδα έχει θέμα σε άλλο σημείο εκτός από το λαιμό. Όμως για κάθε λειτουργία φτάνει διαφορετικό ρεύμα; Γιατί δε σβήνει το βενζινόμετρο αν έχει πρόβλημα το ρεύμα;
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasper
Γιάννη στη διαφάνεια (αλλά και στο καβούκι όπως το κοιτούσα από κάτω) φαίνονται 4 βίδες. Πού είναι κολλημένο; Εννοείς με τα τζάμια και την πρόσοψη;
Πάντως έχεις δίκιο, καλύτερα να το αφήσω όπως είναι. Δείχνει ύποπτο να είναι ταλαιπωρημένες οι βίδες εκεί. Θα κοιτάξω μήπως η πλεξούδα έχει θέμα σε άλλο σημείο εκτός από το λαιμό. Όμως για κάθε λειτουργία φτάνει διαφορετικό ρεύμα; Γιατί δε σβήνει το βενζινόμετρο αν έχει πρόβλημα το ρεύμα;
Άδικο έχω. Αφού είδες βίδες, ξεβιδώνει. Αν το ανοίξεις με προσοχή να μην τσιμπηθούν τα πλαστικά, δε θα φαίνεται τίποτα. Νομίζω πως μέσα θα βρεις το πρόβλημα, κάτι δεν θα παταει καλά.:wave2:
Μόλις κατάφερα να βρω το Workshop Manual για το Twister. Υπάρχει μια φίσα ακριβώς πίσω από τον προβολέα. Πρέπει να βγει ο προβολέας για να ελευθερωθεί η φίσα και να κάνω κάποιες δοκιμές με το πολύμετρο πάνω σε αυτή.
Πάντως είναι πλέον βέβαιο ότι δεν υπάρχει χωριστό φωτάκι.
Το καντράν λύθηκε στα εξ ων συνετέθη όπως δείχνουν και οι μικροφίσες της Honda. Ευτυχώς δε χρειάζεται να ταλαιπωρήσεις βίδες ή πλαστικά. Όλες είναι βίδες σε πλαστικό οπότε δε θέλουν και παρα πολύ ζόρι. Εκείνο που διαπίστωσα είναι ότι σε σχέση με το workshop manual, τα Pins στη φίσα ειναι αντικατοπτρικά. Οπότε για να κάνω τους ελέγχους που προτείνει κοιτούσα μόνο τα χρώματα των καλωδίων και όχι τις θέσεις τους στη φίσα.
Δυστυχώς δε φαίνεται με την πρώτη κάποια ψυχρή κόλληση ή κάτι ελλατωματικό. Είναι από την πίσω πλευρά ένα τυπωμένο κύκλωμα με λίγα σχετικά ολοκληρωμένα επάνω. Ο φωτισμός προς τα 2 αναλογικά όργανα μάλλον διαχέεται από τα πλευρά της lcd οθόνης, δεν υπάρχουν ορατά ledakia ή οτιδήποτε άλλο.
Η lcd οθόνη έχει μια μικρή απόσταση από την πλακέτα, ελπίζω να είναι με καλωδιοταινία και όχι πρεσαριστή για να μπορέσω να τη σηκώσω. Δεν πρόλαβα σήμερα να το ψάξω.
δώσε ρεύμα με ανοιχτό το καβούκι και χτύπα το σε διάφορα σημεία να δεις αν αναβοσβύνει ο φωτισμός:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
δώσε ρεύμα με ανοιχτό το καβούκι και χτύπα το σε διάφορα σημεία να δεις αν αναβοσβύνει ο φωτισμός:beer:
ο φωτισμός δεν αναβοσβήνει με τίποτα. τα leds που είναι για φλας και νεκρά ανάβουν άψογα (και σε στραβώνουν), τα άλλα τίποτα.
Τελικά αφού έβγαλα και τις βελόνες (σφηνωτές είναι) απομόνωσα την πλακέτα σκέτη. Υπάρχουν πολλά λεντάκια για να δημιουργείται ομοιόμορφος φωτισμός. Κάθε καντράν έχει τα δικά του λαμπάκια και δε διαχέεται το φως από την lcd οθόνη όπως κακώς είχα εκτιμήσει.
Θα το πάω σε ένα φίλο ηλεκτρονικό να δούμε μήπως βρεθεί ψυχρή κόλληση ή τίποτα καμμένο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasper
ο φωτισμός δεν αναβοσβήνει με τίποτα. τα leds που είναι για φλας και νεκρά ανάβουν άψογα (και σε στραβώνουν), τα άλλα τίποτα.
Τελικά αφού έβγαλα και τις βελόνες (σφηνωτές είναι) απομόνωσα την πλακέτα σκέτη. Υπάρχουν πολλά λεντάκια για να δημιουργείται ομοιόμορφος φωτισμός. Κάθε καντράν έχει τα δικά του λαμπάκια και δε διαχέεται το φως από την lcd οθόνη όπως κακώς είχα εκτιμήσει.
Θα το πάω σε ένα φίλο ηλεκτρονικό να δούμε μήπως βρεθεί ψυχρή κόλληση ή τίποτα καμμένο.
Ψυχρή κόλληση σε εργοστασιακή πλακέτα και να σου το κάνει μετά από τόσο καιρό μάλλον απίθανο. Κάτι καμένο επίσης μάλλον απίθανο. Κλείσε το καβούκι και παίζε με τις φύσες. Πρέπει να αναπαράγεις τη βλάβη. :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.