PDA

View Full Version : Yamaha R1 '08 Mpieles?



Σελίδες : [1] 2

TasosVoula
23/09/2010, 17:41
18,000 klm brand new yamaha r1 paredwse pnevma i terma deksia mpiela
cool story yamaha !
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

giannis113
23/09/2010, 18:35
wtf καινουργιο το ειχες παρει;

giannis113
23/09/2010, 18:36
α και επισης κομαντερ κλπ φορουσε;

libali10
23/09/2010, 18:37
Ναι, δωσε πληροφοριες...

faraway
23/09/2010, 18:40
και το σαραντατρίο τα ίδια .....:cry:

πήρε τη μπιέλα στη μασχάλη

:bigcry: :bigcry: :bigcry:

giannis113
23/09/2010, 18:43
η πλακα ειναι οτι εχω δυο φιλους που εχουν τοσα χλμ στην ιδια μοτο

TasosVoula
23/09/2010, 18:43
Nai to pira olokainourgio gia na apofigw opoiadhpote dysaresti katastasi mporei na dimiourgisei ena metaxeirismeno.
Kata kairous eixa mathei/akousei peri adynamwn mpielwn opws epeisis gia ton tentwtira tis kadenas.Den perimena pote omws oti tha to evlepa kai sti dikia mou

Ye pc3 filtro eksatmisi oi metatropes pou eixe.
To strwsimno eixe ginei evlavika.
Ta ladia itan akoma ksantha .
O monos paragontas poy paizei mallon katalytiko rolo itan to skisimo alla kai pali to mixanima afto ypotithetai oti einai ftiagmeno gia tetoious eidous kataponiseis.

ps. kavlogazos eimai oxi malakas.:sick:

faraway
23/09/2010, 18:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
einai ftiagmeno gia tetoious eidous kataponiseis.

ps. kavlogazos eimai oxi malakas.

το γράφει στο manual αυτό ??:confused:

what is kavlogazos ??:confused:

TasosVoula
23/09/2010, 18:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
το γράφει στο manual αυτό ??:confused:

what is kavlogazos ??:confused:





Fusika kai den to grafei alla den to pira gia na pigainw sto kedro na kanw ekswterikes ergasies kai na pigainw kai sto super market .
Kavlogazos simainei oti den to pira gia na to arazw sto mikrolimano to mesimeri tis kyriakis freskoplymeno kai na to kamarwnw , shmainei pws prospathw na kanw tin xrisi pou tou armozei , eitai limanakia legetai , eite vouta eite epidavros.Kai tha se parakalesw epeidi einai poly pio sovaro to thema an den exeis kati ousiastiko na peis na min ekfereis tetoious eidous apopseis.H sigekrimeni mixani einai gia sigekrimeni xrisi.

giannis113
23/09/2010, 18:52
πω ρε φιλε... αρχικα εχεις εγγυηση;;;

και να σε ροτησω και κατι αλλο, η ρυθμιση του κομαντερ ειχε γινει; σωστα; η μονο το ειχες βαλει πανω με τον χαρτη απο τον υπολογιστη;

TasosVoula
23/09/2010, 18:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
πω ρε φιλε... αρχικα εχεις εγγυηση;;;

και να σε ροτησω και κατι αλλο, η ρυθμιση του κομαντερ ειχε γινει; σωστα; η μονο το ειχες βαλει πανω με τον χαρτη απο τον υπολογιστη;

Distyxws teliwse i egyhsh prin 6 mines :bigcry: :bigcry: :bigcry:
I rithmisi egine se dynamometro kai epilexthike xartis apo tin idia etairia pou promitheftika to pc3. Den nomizw omws oti mporei na prokalesei tetoiou eidous zimia ena plousio h ena ftwxo meigma.

giannis113
23/09/2010, 19:03
α οκ. δηλαδη εγινε οτι μπορει να γινει σωστα. οποτε δεν ειναι εκει το θεμα μαλλον..

α ετσι για την ιστορια.. τι κοστος επισκευης παιζει; αν γινεται

Nikos988
23/09/2010, 19:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
Distyxws teliwse i egyhsh prin 6 mines :bigcry: :bigcry: :bigcry:
I rithmisi egine se dynamometro kai epilexthike xartis apo tin idia etairia pou promitheftika to pc3. Den nomizw omws oti mporei na prokalesei tetoiou eidous zimia ena plousio h ena ftwxo meigma.

Δε χάνεις τίποτα να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να μιλήσεις μαζί τους μήπως το περάσουν στην εγγύηση.
Αν το συνεργείο σου είναι εξουσιοδοτημένο και έχεις και όλες τις σφραγίδες των σέρβις, ακόμα καλύτερα.
Εμένα με έχουν καλύψει σε θέματα εγγύησης ακόμα και όταν είχε λήξει.


988

giannis113
23/09/2010, 19:58
βασικα πρεπει να το κυνηγησεις μη καθεσε καθολου :wave2:

DimST
23/09/2010, 21:14
Μήπως είχες αλλάξεις δίσκους συμπλέκτη πρίν σπάσει?

andgeo
23/09/2010, 21:34
Κατά τ άλλα οι προβληματικές μπιέλες είναι προνόμιο της BMW ... Φίλε μου εύχομαι να βρεις άκρη με το μηχάνημα σου .

giannis113
24/09/2010, 02:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Μήπως είχες αλλάξεις δίσκους συμπλέκτη πρίν σπάσει?

αυτο που λες εχει να κανει με το οτι θα του πουν εχεις βγαλει το καπακι του καρτερ οποτε δεν αναλαμβανουμε τιποτα; εστω και εκτος εγγυησης;

η κατι αλλο;

konsttanttinos
24/09/2010, 06:33
Κι εγω που νομιζα οτι μονο το R6 κανει χαρτοπολεμο τις μπιελες...
Welcome to the club.
Βαλε και καμμια φωτογραφια για να βλεπουν οι μπεμβεδακηδες και να ξεχνουν την καμπουρα τους.:lol:

turogalos
24/09/2010, 08:38
Να συμπληρώσω και εγώ κάτι σαν κάτοικος εξωτερικού (Φινλανδία). Όπως σε όλες τις χώρες, έτσι κι εδώ το κάθε αντικείμενο έχει εγγύηση συγκεκριμένου χρόνου ΑΛΛΑ η ευθύνη του κατασκευαστή δεν εξαφανίζεται όταν λήξει η εγγύηση. Βάση κάθε λογικής, π.χ. η μοτοσυκλέτα, δεν κατασκευάζεται για να κρατήσει 1 χρόνο και με το που λήξει η εγγύηση είναι για πέταμα. Άλλο να ήταν ταξί και να του είχες κάνει 300.000χλμ και άλλο αυτό. Πρέπει οπωσδήποτε να το ψάξεις και να να δεχθείς να πληρώσεις το πολύ ένα μικρό μέρος, τα υπόλοιπα να τα καλύψει η εταιρία.

Είχε γίνει θέμα εδώ το καλοκαίρι για τα λάστιχα και τελικά έχουν θεσπίσει ένα κατώτατο όριο χλμ που πρέπει να κρατάνε και να δικαιούται πλήρης αποζημίωση ο αγοραστής έτσι και χαλάσουν (7.500χλμ).

Πολύς κόσμος έχει αλλάξει δωρεάν τηλεόραση (ή τα λεφτά του πίσω) όταν χάλασε μετά από 2-3 χρόνια, μιας και η τηλεόραση πρεπει να λειτουργεί για τουλάχιστον 4-5 χρόνια.

Τα υπόλοιπα είναι είναι μαγκιές των κατα τόπων εισαγωγέων. Εγώ θα πήγαινα να μιλήσω με το εξουσιοδοτημένο πρώτα. Αν δεν έβγαζα άκρη, μετά με τον εισαγωγέα και στην συνέχεια θα επικοινωνούσα με την Yamaha στην Ευρώπη και τον οργανισμό προστασίας καταναλωτή.

Είναι ξεκάθαρα αστοχία υλικού και όπως είπες, είναι μια μηχανή υψηλών επιδόσεων για ξέσκισμα και όχι για μεσημεριανούς καφέδες.

Καλή τύχη σου εύχομαι.

faraway
24/09/2010, 08:45
το power commander τη αποτέλεσμα έχει στη μοτοσυκλέτα ??

είναι επίσημο προιόν της αντιπροσωπείας ??

notakos600
24/09/2010, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
το power commander τη αποτέλεσμα έχει στη μοτοσυκλέτα ??

είναι επίσημο προιόν της αντιπροσωπείας ??



Και εγώ αυτό σκέφτηκα, ό,τι δηλαδή θα βρούνε ''πάτημα'' στο PC για να αποποιηθούν κάθε ευθύνη.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

faraway
24/09/2010, 08:56
Aκριβώς !!!

:winka:

Toumpas
24/09/2010, 09:27
Καλή τύχη φίλε και όπως και να έχει , εσύ να είσαι καλά.

Εγώ είμαι στα 12.000 χλμ από καφεδο-σουπερμάρκετ μέχρι Επίδαυρο-Ρώσσο και Μέγαρα.

Αυτά σε 5 μήνες. Ευελπιστώ να περάσω τα κρίσημα χιλιόμετρα πριν χρονίσει το μωρό μου!

Επίσης τα 07αρια και λιγότερο τα 08άρια βαρούσανε βαλβίδα στον 4ο κύλινδρο και γίνοντουσαν όλα μ*** κ@πέλο! Αλλά πολύ πριν χτυπήσουν τα 10.000 χλμ. Πέρα από αυτά , το R1 είναι πολύ αξιόπιστο.

Απλά έπεσες στην κ0λ0περίπτωση.

Band(age)it
24/09/2010, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Και εγώ αυτό σκέφτηκα, ό,τι δηλαδή θα βρούνε ''πάτημα'' στο PC για να αποποιηθούν κάθε ευθύνη.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Μπορει απλα να το βγαλει....:confused:

byron
24/09/2010, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Επίσης τα 07αρια και λιγότερο τα 08άρια βαρούσανε βαλβίδα στον 4ο κύλινδρο και γίνοντουσαν όλα μ*** κ@πέλο! Αλλά πολύ πριν χτυπήσουν τα 10.000 χλμ. Πέρα από αυτά , το R1 είναι πολύ αξιόπιστο.

Απλά έπεσες στην κ0λ0περίπτωση.

Πως γίνεται ένα μοτέρ που είναι γνωστό ότι σκορπάει, να βαφτίζεται και αξιόπιστο δεν μπορώ να το καταλάβω.... :dizzy:

DimST
24/09/2010, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
αυτο που λες εχει να κανει με το οτι θα του πουν εχεις βγαλει το καπακι του καρτερ οποτε δεν αναλαμβανουμε τιποτα; εστω και εκτος εγγυησης;

η κατι αλλο;

Αυτό το λέω γιατι έχει αποδειχθεί πως όσα μηχανάκια έχουν ταλαιπωρήσει τους δίσκους τους με εκκινήσεις, σούζες με 3ες και έχουν προχωρήσει σε αλλαγή όταν πλέον τους έχουν ήδη καταστρέψει μετα απο λίγα χιλιόμετρα βγάζουν κάποια μπιέλα απ'έξω....

Απ'ότι φαίνεται τα κομμάτια του δίσκου φράζουν τη δίοδο λαδιού με αποτέλεσμα την ελλειπή λίπανση και με τελικό αποτέλεσμα τη καταστροφή.

libali10
24/09/2010, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
Distyxws teliwse i egyhsh prin 6 mines :bigcry: :bigcry: :bigcry:
I rithmisi egine se dynamometro kai epilexthike xartis apo tin idia etairia pou promitheftika to pc3. Den nomizw omws oti mporei na prokalesei tetoiou eidous zimia ena plousio h ena ftwxo meigma.


Απο αυτο το μυνημα χριστιανε μου επρεπε να ξεκινησεις....

Σωστος ο Δημητρης,
αλλα παιζει να στο ζεματησανε επανω στο δυναμομετρο και να ξερασε την ζημια
τωρα!

Οσο για την αξιοπιστα των μαμα Ρ1 07-08 (δεν γινεται λογος)

Καποιος ειπε οτι το 07 κτυπαει περισσοτερο την τεταρτη βαλδιδα??(λαθος διατυπωση dimiti...k fisika ennousa kylindro)
Εχουν αλλες διαφορες το R1 07-απο 08 εκτος απο τα αυτοκολητα?:confused:

DimST
24/09/2010, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Απο αυτο το μυνημα χριστιανε μου επρεπε να ξεκινησεις....

Σωστος ο Δημητρης,
αλλα παιζει να στο ζεματησανε επανω στο δυναμομετρο και να ξερασε την ζημια
τωρα!

Οσο για την αξιοπιστα των μαμα Ρ1 07-08 (δεν γινεται λογος)

Καποιος ειπε οτι το 07 κτυπαει περισσοτερο την τεταρτη βαλδιδα??
Εχουν αλλες διαφορες το R1 07-απο 08 εκτος απο τα αυτοκολητα?:confused:

Ο φίλος σίγουρα εννοεί κύλινδρο, οι βαλβίδες δε χτυπάνε πουθενά σε στόκ μοτέρ ;) :D
Δεν υπάρχει πρόβλημα με κύλινδρο, με μπιέλες υπάρχει και ίσως με το κύκλωμα λίπανσης υπό συνθήκες.

:beer: :beer:

reinmeister
24/09/2010, 12:45
σκορπαει,αλλα τουλαχιστον ειναι το ποιο δυνατο 1000...:lol: :lol: :lol:

TasosVoula
24/09/2010, 14:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σκορπαει,αλλα τουλαχιστον ειναι το ποιο δυνατο 1000...:lol: :lol: :lol:

Na to xesw to pio dynato 1000ari an kathe 20,000 klm me pigainei gia mpieles.

TasosVoula
24/09/2010, 15:17
Teleftaia nea :

Mpiela yamaha 160,00
Pistoni yamaha 40,00 (se periptwsi pou prolave kai skampilise ston kulindro)
Flatza 60,00
Metala (kouzineta) 5,00 (ekasto 2 x kathe mpiela)

toulaxiston einai psilofthna ta antalaktika gia to anathematismeno .
mallon omws to vary fortio tha einai ta ergatika tou synergeiou (upologizw gyrw sto 400-500).
Oso anafora to pc3 kai ta loipa aftermakret adalaktika pou exoun topothetithei panw stin mixani , topothetithikan se symvevlimeno synergeio tis yamaha me egyush.
Oso anafora tin egyush tis mixanis afou perase pro 6minou i liksi den mporw na kanw tpt.

Afta ta oliga gia to mwro mou !
ps. an kapoios peripou kserei times gia lyse dese enos tetoiou moter tha ithela na mou dwsei merikes plifories sto thema timis / aksipistias . (an kai vlepw na trwei podi meta apo ola afta)

Allst@rf
24/09/2010, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σκορπαει,αλλα τουλαχιστον ειναι το ποιο δυνατο 1000...:lol: :lol: :lol:

το ποιο δυνατό χιλιάρι;που σκόρπαει κιόλας;

:look: :look:

και το ΒΜW;

DimST
24/09/2010, 15:24
Αντώνη πάρ' το απόφαση... κομμένες οι πλάκες - Μπερδεύεις το κοσμάκη :lol:

libali10
24/09/2010, 15:24
Το R1 πηγαινει για μπιελες.
Οσο και να καιες οτι και να κανεις το R1 δεν παθαινει ΤΙΠΟΤΑ(ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΣΤΟΚ).

TO EXO GRACEI PALI AYTO.
ΚΑΠΟΙΟΣ ηθελε να φτιαξουμε ενα μηχανακι περιφερειακα για την ιστορια,ηταν ενα zx10 toυ 04

Αφου το φτιαξαμε οχι μοτερ μονο περιφερειακα, και το πηγαμε στο δυναμομετρο ετσι απο περιεργεια.
Εβγαλε...δεν θυμαμε ακριβως γυρω τα 166ps troxo.

Ο μαστορας μας (αντιπροσωπος power commander στην Ελλαδα) ειπε οτι απο καυσαναλυση ειναι "αλλου" το μηχανακι.
Ετσι του ειπα να φτιαξει εναν χαρτη δικο του επανω στο δυναμομετρο(λεω ευκαιρια να ξεδιαλυνω πολλα πραγματα μεσα μου).
Αν και γνωστης το μηχανακι το εστιψε στην κυριολεξια για 1 ωρα και 1 τεταρτο.
Λαδια παντου.Ωχ λεω.
Του εβγαλε 3 αλογακια παραπανω. 169 τροχο
ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ?
Αποδοση στο δρομο σε σχεση με πριν?Επειδη με συνοδευε αλλο μηχανακιοποτε ανοιγαμε πηγαιναμε μαζι πλαι πλαι.Στο γυρισμο με τα τρια αλογακια παραπανω μηχανακι σερνοταν σε σχεση οπως ηταν πριν...
Γιατι τα γραφω αυτα.
ΠΟΤΕ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΗΔΕΝΝΝ!!!

ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ & ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ.και κατω απο τετοιες συνθηκες
οι ισσοροπιες ειναι πολυ λεπτες και οι πιθανοτητες το να παρεις τις μπιελες παραμασχαλα ΜΕΓΑΛΕΣ.

TasosVoula
24/09/2010, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Το R1 πηγαινει για μπιελες.
Οσο και να καιες οτι και να κανεις το R1 δεν παθαινει ΤΙΠΟΤΑ(ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΣΤΟΚ).

TO EXO GRACEI PALI AYTO.
ΚΑΠΟΙΟΣ ηθελε να φτιαξουμε ενα μηχανακι περιφερειακα για την ιστορια,ηταν ενα zx10 toυ 04

Αφου το φτιαξαμε οχι μοτερ μονο περιφερειακα, και το πηγαμε στο δυναμομετρο ετσι απο περιεργεια.
Εβγαλε...δεν θυμαμε ακριβως γυρω τα 166ps troxo.

Ο μαστορας μας (αντιπροσωπος power commander στην Ελλαδα) ειπε οτι απο καυσαναλυση ειναι "αλλου" το μηχανακι.
Ετσι του ειπα να φτιαξει εναν χαρτη δικο του επανω στο δυναμομετρο(λεω ευκαιρια να ξεδιαλυνω πολλα πραγματα μεσα μου).
Αν και γνωστης το μηχανακι το εστιψε στην κυριολεξια για 1 ωρα και 1 τεταρτο.
Λαδια παντου.Ωχ λεω.
Του εβγαλε 3 αλογακια παραπανω. 169 τροχο
ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ?
Αποδοση στο δρομο σε σχεση με πριν?Επειδη με συνοδευε αλλο μηχανακιοποτε ανοιγαμε πηγαιναμε μαζι πλαι πλαι.Στο γυρισμο με τα τρια αλογακια παραπανω μηχανακι σερνοταν σε σχεση οπως ηταν πριν...
Γιατι τα γραφω αυτα.
ΠΟΤΕ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΗΔΕΝΝΝ!!!

ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ & ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ.και κατω απο τετοιες συνθηκες
οι ισσοροπιες ειναι πολυ λεπτες και οι πιθανοτητες το να παρεις τις μπιελες παραμασχαλα ΜΕΓΑΛΕΣ.


Den exeis kai adiko se afto pou les kai i alitheia einai pws to mixanaki to liwsame panw sto dyno , alla kai pali den dexomai na varesei mpieles sta 18,000 xiliometra kainourgio mixanaki prosegmeno oso den paei.

Allst@rf
24/09/2010, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Αντώνη πάρ' το απόφαση... κομμένες οι πλάκες - Μπερδεύεις το κοσμάκη :lol:

με το που πάτησα ,"αποστολή απάντησης" ,μου ήρθε φλάσια στο μυαλό η εικόνα του κλίνγκον ,να γελάει χαιρεκακα σαν τον εξαποδώ...

την έφαγα πάλι την φόλα του "πλοιάρχου"...

kyko
24/09/2010, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
i alitheia einai pws to mixanaki to liwsame panw sto dyno....kainourgio mixanaki prosegmeno oso den paei.

:bigcry: :lol: :bigcry: :lol:

TasosVoula
24/09/2010, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
:bigcry: :lol: :bigcry: :lol:

ye kserw akoustike kapws alla eprepe na ginei dynamometrisi meta to commander.Den eixa skopo na mpainw/vgainw stin paraliaki kai na kanw ton speed-hooligan gia na dw ti kerdisa.Kai otan lew prosegmeno enow zestama/strwsimo/ladia agaph frontida proderm ktl ktl .

Allst@rf
24/09/2010, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
Den exeis kai adiko se afto pou les kai i alitheia einai pws to mixanaki to liwsame panw sto dyno , alla kai pali den dexomai na varesei mpieles sta 18,000 xiliometra kainourgio mixanaki prosegmeno oso den paei.

πραγματικά πολύ κρίμα...

Φαίνεται από το παραπάνω ότι δεν θες να το πιστέψεις...αφού το λες και μόνο σου...

Το λιώσατε,που σημαίνει ότι έφαγε τόση καταπόνηση ,όσο θα έτρωγε για πολλά απρόβληματιστα χιλιόμετρα πριν πάθει κάτι τέτοιο...αν πάθαινε...

kyko
24/09/2010, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
ye kserw akoustike kapws alla eprepe na ginei dynamometrisi meta to commander.Den eixa skopo na mpainw/vgainw stin paraliaki kai na kanw ton speed-hooligan gia na dw ti kerdisa.Kai otan lew prosegmeno enow zestama/strwsimo/ladia agaph frontida proderm ktl ktl .

το καταλαβα πως το ειπες αλλα κ αυτο το "λιωσαμε πανω στο dyno" ακουστηκε καπως :winka:
υγ:γραφε ελληνικα ρε συ...μας πεταξες τα ματια οξω :uplate: :eyepop: :wave2:

TasosVoula
24/09/2010, 15:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
πραγματικά πολύ κρίμα...

Φαίνεται από το παραπάνω ότι δεν θες να το πιστέψεις...αφού το λες και μόνο σου...

Το λιώσατε,που σημαίνει ότι έφαγε τόση καταπόνηση ,όσο θα έτρωγε για πολλά απρόβληματιστα χιλιόμετρα πριν πάθει κάτι τέτοιο...αν πάθαινε...

profanws alla tin epilogi na min evgaze tetoiou eidous provlima pote den tin skeftetai kaneis e? eixa na asxolithw me mpieles kai pistonia apo tote pou hmoun 16 kai eixa ena GLX kai oso na nai twra mou fainetai kapws to olo thema.

Allst@rf
24/09/2010, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
μας πεταξες τα ματια οξω

:eyepop: :eyepop:

τώρα τελευταία ,όλο υπονοούμενα βλέπω στο φόρουμ...

:bigcry: :bigcry: :bigcry:

kyko
24/09/2010, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
:eyepop: :eyepop:

τώρα τελευταία ,όλο υπονοούμενα βλέπω στο φόρουμ...

:bigcry: :bigcry: :bigcry:

αφου μας τα πεταξε....ψεμματα να πω...?

:eek: :a021: :lol:

reinmeister
24/09/2010, 15:57
να παρακαλας να μην εχει παθει κατι ο στροφαλος και το μπλοκ-καρτερ σου...

μονο αυτο...

καλα ξεμπερδεματα...:beer:

Panopticon7
24/09/2010, 17:00
Μηχανη επιδοσεων ειναι, αυτο δε σημαινει οτι μπορεις να την γμαας παντου κ παντα.

Ακομα κ τα πανακριβα μηχανακια στο μοτο gp αντεχουν πολυ λιγοτερα απο 16.000 πριν πανε για πεταμα.

notakos600
24/09/2010, 17:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7

Ακομα κ τα πανακριβα μηχανακια στο μοτο gp αντεχουν πολυ λιγοτερα απο 16.000 πριν πανε για πεταμα.


Το ζητούμενο είναι να αντέξουν έναν αγώνα και κάτι ψηλά.

giannis113
24/09/2010, 18:07
πολυ καλες οι τιμες παντως για τα ανταλακτικα! και αυτο ειναι καλο!

οσο για την δυναμομετρηση παντα στο δρομο οχι στο δυναμομετρο, το λενε τα καλυτερα μαστορια :smokin:

giannis113
24/09/2010, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Κι εγω που νομιζα οτι μονο το R6 κανει χαρτοπολεμο τις μπιελες...
Welcome to the club.
Βαλε και καμμια φωτογραφια για να βλεπουν οι μπεμβεδακηδες και να ξεχνουν την καμπουρα τους.:lol:

βασικα αν θυμαμαι καλα, το συγκεκριμενο R6 ειχε ανοιχτει το μοτερ του για αγνωστη αιτια και λογο 2 φορες, οποτε δε μπορω να μηλησω για αξιοπιστια αν δε ξερω για ποιο λογο ανοιχτηκε και αν εγινε σωστη δουλεια.

ετσι δεν ειναι; :beer:

Allst@rf
24/09/2010, 18:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Το ζητούμενο είναι να αντέξουν έναν αγώνα και κάτι ψηλά.

τώρα με τους νέους κανονισμούς για τους κινητήρες -πρέπει να αντέξουν πολύ παραπάνω από ένα αγώνα...:wave2:

Panopticon7
24/09/2010, 18:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τώρα με τους νέους κανονισμούς για τους κινητήρες -πρέπει να αντέξουν πολύ παραπάνω από ένα αγώνα...:wave2:

πολυ παραπανω ή... δυο αγωνες.

konsttanttinos
25/09/2010, 07:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
βασικα αν θυμαμαι καλα, το συγκεκριμενο R6 ειχε ανοιχτει το μοτερ του για αγνωστη αιτια και λογο 2 φορες, οποτε δε μπορω να μηλησω για αξιοπιστια αν δε ξερω για ποιο λογο ανοιχτηκε και αν εγινε σωστη δουλεια.

ετσι δεν ειναι; :beer:


Eγω ειμαι 99% σιγουρος οτι το μοτερ ηταν ανοιγμενο.Ετσι ειναι φιλε μου.
Μετα το ξεκοιλιασαμε.
Απλα, ολοι μας πλεον βλεπουμε οτι οι σχιστοματηδες αρχιζουν και βαριουνται...μπιελες απο R1-R6, διχρονο το μοτερ του RR, τα ZXR τραβανε αριστερα, τα τζιξερ εχουν πλαισιο απο ζαχαρωτο.
Τετοια πραγματα, αν τα ακουγαμε πριν δεκα μολις χρονια θα ηταν τα καλυτερα ανεκδοτα.
Αν τα ιαπωνικα χανουν την αξιοπιστια τους, ποιος ο λογος να τα προτιμησω πλεον?


Kαι μην ξεχασω:beer: :beer:

SVX
25/09/2010, 07:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos

Αν τα ιαπωνικα χανουν την αξιοπιστια τους, ποιος ο λογος να τα προτιμησω πλεον?




:wave2:


211149

giannis113
25/09/2010, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Eγω ειμαι 99% σιγουρος οτι το μοτερ ηταν ανοιγμενο.Ετσι ειναι φιλε μου.
Μετα το ξεκοιλιασαμε.
Απλα, ολοι μας πλεον βλεπουμε οτι οι σχιστοματηδες αρχιζουν και βαριουνται...μπιελες απο R1-R6, διχρονο το μοτερ του RR, τα ZXR τραβανε αριστερα, τα τζιξερ εχουν πλαισιο απο ζαχαρωτο.
Τετοια πραγματα, αν τα ακουγαμε πριν δεκα μολις χρονια θα ηταν τα καλυτερα ανεκδοτα.
Αν τα ιαπωνικα χανουν την αξιοπιστια τους, ποιος ο λογος να τα προτιμησω πλεον?


Kαι μην ξεχασω:beer: :beer:

oντως ετσι ειναι εχει πεσει η ποιοτητα δυστηχως..
οσο για το πλαισιο.. χωροδικτυομα (πως γραφεται ρε; ):rotflmao:

ξυστρας
24/04/2011, 17:12
exo na anafero kai ego mia vlavi gia to r1 2007.meta apo mia xalari volta esvisa to mixanaki kai tin epomeni mera den eperne mposta me endiksi 12 sto kantran kai anameno lampaki mixanis .sinepia sinergio kai apodiktike oti ixe pidiksi donti i kathena ton valvidon .meta apo elenxo then ixe pathi simia to kefalari(valvides).vrethike elatomatikos tentotiras kavenas 87 evro timi tou.km ixa 16000km

libali10
24/04/2011, 23:04
Αποκλειεται...δεν μπορει ετσι ξαφνικα....κατι θα ακουγοταν πριν και περασε απαρατηρητο.
Δεν μπορει να εσβυσε κανονικα και με την πρωτη μιζια να πηδησε δοντι...
Ζημιες κεφαλης υπαρχουν πολλες...εσενα τη επαθε????...στραβωσε βαλδιδα.Τι?
Να τα εκανες ολα ρυζι με μια απλη μιζια μου φαινεται λιγακι δυσκολο..

ξυστρας
26/04/2011, 01:53
den epathe tipota to kefalari aplos laska i alisida kai idame oti o ntetotiras itan travigmenos piso pidikse donti malon

libali10
26/04/2011, 10:27
στο ειπα οτι δεν ειναι ΠΟΛΥ σοβαρη ζημια.

τζαμπα ζημια παντως επαθες

ξυστρας
04/05/2011, 22:12
prepi na sas po oti meta apo pola to mixanaki telika den ixe pidiksi donti exi dikio o filos oute tentotira ixe elatomatiko itan thema katharismou kapaki kai estitira strofalou.sas grafo gia na min paraplanithi o kosmos me lathos diagnosi

libali10
04/05/2011, 22:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από ξυστρας
prepi na sas po oti meta apo pola to mixanaki telika den ixe pidiksi donti exi dikio o filos oute tentotira ixe elatomatiko itan thema katharismou kapaki kai estitira strofalou.sas grafo gia na min paraplanithi o kosmos me lathos diagnosi



?????????????????????????????? :uplate:
PALI KALA DN MAS TA LES...POIOS STA LEEI AYTA?
KATI ALLO MOU MYRIZEI FILOS!!!

ξυστρας
05/05/2011, 10:31
sou leo oti telika to mixanaki den ixe tipota i endiksi 12 ine estitiras strofalou .mipos kseris kati kai den to les???

libali10
05/05/2011, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από ξυστρας
sou leo oti telika to mixanaki den ixe tipota i endiksi 12 ine estitiras strofalou .mipos kseris kati kai den to les???


Που να ξερω ρε συ
....εχω καποιες υποψιες οπως ο καθενας που γνωριζει πεντε πραγματα αλλα τις κραταω για εμενα διοτι δεν ειμαι σιγουρος και δεν θελω να μπερδευω καταστασης

Βασικα γω σου ειχα πει και εδω και στο τηλεφωνο οτι ειναι δυσκολο να παθει ζημια που εσυ ΑΡΧΙΚΑ ειχες περιγραψει...

Ειχαμε μιλησει στο τηλ και απο τι θυμαμαι μου ειχες πει για θορυβους και φρακαρισματα και τωρα λες τελικα για αισθητηρες...εκει μπερδευτηκα.

Τελος παντων δεν υπαρχει ουσιαστικος λογος να το ψαχνουμε...τελος καλο ολα καλα και ας ανοιξες μοτερ ( διοτι ειχες πει οτι θα το ανοιξεις) δαπανοντας καποια χρηματα.

ξυστρας
06/05/2011, 00:14
pantos omologo oti tsapa katekrina to mixanaki gia elatomatiko tentotira kathenas kai efxaristo gia ti voithia gnoseon sou

TasosVoula
14/09/2011, 16:10
Καλησπερες ξανα μετα απο αρκετο καιρο.
καθως εσβηνα τα σπαμμ μαιλ στο μαιλ μου επεσα σε μια ειδοποιηση απο το site εδω και θυμιθηκα αυτο που προσπαθουσα να ξεχασω.
Η γυναικα μου κυκλοφορει υγειεστατη για μια ακομα φορα στον δρομο και ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.
Προς πληροφορηση και μονο θα αναφερω αναλυτικα τους νεκρους φιλους του μοτερ μου.

1) Μπιελα * 2 (κακωσεις και pitting)
2) Στροφαλος *1 (κακωσεις και pitting σε 2 απο τα 4 κομβια)
3) Μεταλλα σε ολες τις μπιελες
4) Ελλατηρια (μιας και ανοιχτηκε το μοτερ)

libali10
14/09/2011, 18:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
Καλησπερες ξανα μετα απο αρκετο καιρο.
καθως εσβηνα τα σπαμμ μαιλ στο μαιλ μου επεσα σε μια ειδοποιηση απο το site εδω και θυμιθηκα αυτο που προσπαθουσα να ξεχασω.
Η γυναικα μου κυκλοφορει υγειεστατη για μια ακομα φορα στον δρομο και ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.
Προς πληροφορηση και μονο θα αναφερω αναλυτικα τους νεκρους φιλους του μοτερ μου.

1) Μπιελα * 2 (κακωσεις και pitting)
2) Στροφαλος *1 (κακωσεις και pitting σε 2 απο τα 4 κομβια)
3) Μεταλλα σε ολες τις μπιελες
4) Ελλατηρια (μιας και ανοιχτηκε το μοτερ)

ΣΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΘΟΡΕΣ ΛΕΣ....ΓΙΑ ΓΙΝΕ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ..ΧΛΜ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ,ΠΙΘΑΝΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ,ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ,ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΠΙΚΟΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ...ΤΙ ΛΑΔΑΚΙΑ ΒΑΖΕΙΣ,ΣΤΑΘΜΗ, ΚΤΛ.
Σαν να εμπλεξες...αν ομως ο μαστορας ειναι καλος,γλυτωσες...τα μεταλλα θελουν μαγκια στην τοποθετηση!!!
Στη θεση σου θα εβρισκα ενα αλλο μοτερ!

TasosVoula
14/09/2011, 18:24
Τα ειχαμε πει περσυ φιλε libali10.
Ολοσωμη εξατμηση ,pc3, kn φιλτρο. Λιγοτερα απο 20κ χιλιομετρα.
Χρηση δρομου.

libali10
14/09/2011, 21:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από TasosVoula
Distyxws teliwse i egyhsh prin 6 mines :bigcry: :bigcry: :bigcry:
I rithmisi egine se dynamometro kai epilexthike xartis apo tin idia etairia pou promitheftika to pc3. Den nomizw omws oti mporei na prokalesei tetoiou eidous zimia ena plousio h ena ftwxo meigma.


Eψαχνα να θυμηθω τι ειχε γινει...
Για μενα κατα 99% η ζημια εχει γινει στο δυναμομετρο.Δεν θελω να ανοιξω κουβεντα γιατι γινονται ζημιες στο δυναμομετρο.... τα εχω πει αρκετες φορες και αλλωστε ο περισσοτερος κοσμος γνωριζει και κανεις δεν με ακουει!
Ενα παραδειγμα δικο μου,
Εχουμε Ρ1 του 07 στην παρεα εχει κανει 42.000 χλμ στην τσιτα,κατεβαζει 15000 rpm,αν και αλυτο ειναι οριακο απο περιφεριακα πραγματα και βγαζει κοντα στα 180 τροχο,και δεν εχει αλλαξει ουτε καδενα ενω θα επρεπε. Φτου να μην ματιασουμε κιολας,δεν εχει απολυτως τιποτα παρουσιαση.Αυτα τα γραφω διοτι τα R1 του 07-08 που γνωριζω καλα,ειναι σκυλια.
Τωρα μια κουβεντα για τα δυναμομετρα.Μια φορα ειχα παει για να δυναμομετρησει καποιος φιλος ενα GSXR στον Νικολαιδη και επειδη δεν αντεξα εβαλα και to R1 μεσα.Το εκανε μια φορα λεει αλλη μια...πριν ολοκληρωσει την δευτερη φορα σηκωνω το κεφαλι μου βλεπω θερμοκρασια 90+,του κανω νοημα στοπ,μου κανει και αυτος τελευταια και στοπ,μπουκαρω μπροστα του του πιανω το γκαζι και του λεω "τελειωσαμε".
Ρωταω τωρα..αν εκανε μπαμ...ποιος θα εφταιγε...το μοτερ ?

Το επομενο μηχανακι που μπηκε μεσα ηθελε και καυσαναλυση:rotflmao:
Ενα ZX10 του 05...παιδια τι να πω τωρα...οτι εβγαλε λαδια απο το σωλινακι της αναθιμιασης...?
Οποιος το 'εχει" λιγο καταλαβαινει!!!!

Απαγορευετε δυναμομετρηση ειδικα με το μοτερ υπερθεμενο δευτερο-τριτο πατημα.
Αυτοι που κανουν χαρτογραφηση σε δυναμομετρο (τρια τεταρτα και πλεον) για εμενα ειναι καταδικασμενοι.

Toumpas
22/09/2011, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Ο φίλος σίγουρα εννοεί κύλινδρο, οι βαλβίδες δε χτυπάνε πουθενά σε στόκ μοτέρ ;) :D
Δεν υπάρχει πρόβλημα με κύλινδρο, με μπιέλες υπάρχει και ίσως με το κύκλωμα λίπανσης υπό συνθήκες.

:beer: :beer:



Βαλβίδες στον κύλινδρο #4. Ευτυχώς εάν σου κάτσει, θα σου κάτσει νωρίς..
http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=234200&highlight=

alexk
22/09/2011, 17:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Eψαχνα να θυμηθω τι ειχε γινει...
Για μενα κατα 99% η ζημια εχει γινει στο δυναμομετρο.Δεν θελω να ανοιξω κουβεντα γιατι γινονται ζημιες στο δυναμομετρο.... τα εχω πει αρκετες φορες και αλλωστε ο περισσοτερος κοσμος γνωριζει και κανεις δεν με ακουει!
Ενα παραδειγμα δικο μου,
Εχουμε Ρ1 του 07 στην παρεα εχει κανει 42.000 χλμ στην τσιτα,κατεβαζει 15000 rpm,αν και αλυτο ειναι οριακο απο περιφεριακα πραγματα και βγαζει κοντα στα 180 τροχο,και δεν εχει αλλαξει ουτε καδενα ενω θα επρεπε. Φτου να μην ματιασουμε κιολας,δεν εχει απολυτως τιποτα παρουσιαση.Αυτα τα γραφω διοτι τα R1 του 07-08 που γνωριζω καλα,ειναι σκυλια.
Τωρα μια κουβεντα για τα δυναμομετρα.Μια φορα ειχα παει για να δυναμομετρησει καποιος φιλος ενα GSXR στον Νικολαιδη και επειδη δεν αντεξα εβαλα και to R1 μεσα.Το εκανε μια φορα λεει αλλη μια...πριν ολοκληρωσει την δευτερη φορα σηκωνω το κεφαλι μου βλεπω θερμοκρασια 90+,του κανω νοημα στοπ,μου κανει και αυτος τελευταια και στοπ,μπουκαρω μπροστα του του πιανω το γκαζι και του λεω "τελειωσαμε".
Ρωταω τωρα..αν εκανε μπαμ...ποιος θα εφταιγε...το μοτερ ?

Το επομενο μηχανακι που μπηκε μεσα ηθελε και καυσαναλυση:rotflmao:
Ενα ZX10 του 05...παιδια τι να πω τωρα...οτι εβγαλε λαδια απο το σωλινακι της αναθιμιασης...?
Οποιος το 'εχει" λιγο καταλαβαινει!!!!

Απαγορευετε δυναμομετρηση ειδικα με το μοτερ υπερθεμενο δευτερο-τριτο πατημα.
Αυτοι που κανουν χαρτογραφηση σε δυναμομετρο (τρια τεταρτα και πλεον) για εμενα ειναι καταδικασμενοι.

Νομίζω είναι λίγο υπερβολή ότι τα μηχανάκια σπάνε στα δυναμόμετρα.
Εντάξει, άν κάποιος είναι τσολιάς και το τερματίζει ενώ έχει ανάψει είναι άλλο θέμα.
Εγώ είχα κάνει dyno το R1 μου πολλές φορές, ποτέ δεν έπαθε τίποτα.
Και το aprilia θα το κάνω.

seth2769
22/09/2011, 18:25
Σιγα μην αφηνα εγω τον καθε @αλακα να μου σπαει το μηχανακι!!

libali10
22/09/2011, 18:28
Σεβαστη η αποψη σου!
Εχεις δικιο....τις περισσοτερες φορες δεν σπανε στο δυναμομετρο αλλα ΜΕΤΑ και στα χερια σου...Να ξερεις πως κατα μεγαλο ποσοστο ευθηνεται το δυναμομετρο.Αφου Οχι σε ολα αλλα στα περισσοτερα.Πρεπει να ειναι γνωστης ο μαστορας και να εχει αυθονο χρονο!!!!
Παντα εξαρταται ποιος στην κανει...αν δηλαδη ο τυπος εχει γνωση-υπομονη και επαναφερει την θερμοκρασια στους 80 τουλαχιστον απο πατημα σε πατημα πιστευω οτι δεν διατρεχει κινδυνος...αλλα ποιος το κανει αυτο!!!Πριν καθε πατημα ειναι 78-80 κελσιου ενω στο τελος του καθε πατηματος φτανει 105 δηλαδη με βεντηλατερ.Φανταζεσαι τι γινεται με θερμοκρασια στους 105 και το μηχανακι να κοφταρει στις 14.500rpm??????????
Παντως επαναλαμβανω,το μεγαλο ρισκο ειναι οταν ανεβαινει για προγραμμα.Διαρκει πανω απο 90 λεπτα.

Καλη τυχη φιλε μου!!!

Toumpas
22/09/2011, 19:35
Καλά στην Αμερική που βαράνε στα δυναμόμετρα 3 και 4 ώρες, μαζόχες είναι;

Toumpas
22/09/2011, 19:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Καλά στην Αμερική που βαράνε στα δυναμόμετρα 3 και 4 ώρες, μαζόχες είναι;

Απάντηση, απλά εμείς είμαστε "ΤΣΑΚΑΛΙΑ"!

alexk
22/09/2011, 21:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Σεβαστη η αποψη σου!
Εχεις δικιο....τις περισσοτερες φορες δεν σπανε στο δυναμομετρο αλλα ΜΕΤΑ και στα χερια σου...Να ξερεις πως κατα μεγαλο ποσοστο ευθηνεται το δυναμομετρο.Αφου Οχι σε ολα αλλα στα περισσοτερα.Πρεπει να ειναι γνωστης ο μαστορας και να εχει αυθονο χρονο!!!!
Παντα εξαρταται ποιος στην κανει...αν δηλαδη ο τυπος εχει γνωση-υπομονη και επαναφερει την θερμοκρασια στους 80 τουλαχιστον απο πατημα σε πατημα πιστευω οτι δεν διατρεχει κινδυνος...αλλα ποιος το κανει αυτο!!!Πριν καθε πατημα ειναι 78-80 κελσιου ενω στο τελος του καθε πατηματος φτανει 105 δηλαδη με βεντηλατερ.Φανταζεσαι τι γινεται με θερμοκρασια στους 105 και το μηχανακι να κοφταρει στις 14.500rpm??????????
Παντως επαναλαμβανω,το μεγαλο ρισκο ειναι οταν ανεβαινει για προγραμμα.Διαρκει πανω απο 90 λεπτα.

Καλη τυχη φιλε μου!!!

Εγώ έκανα 2-3 μετρήσεις στην σειρά (όχι ρυθμίσεις στο δυναμόμετρο, είμαι αντίθετος με την μέτρηση επάνω σε δυναμόμετρο για άλλους λόγους) για να δω την ιπποδύναμη.
Η θερμοκρασία δεν είχε ανέβει δραματικά.
Πρωτού μου το κλέψουν είχε 28χιλ χλμ και δεν είχε πρόβλημα κανένα.

Συμφωνώ ότι άν κάποιος το 'κοφτάρει' επί 30-90 λεπτά με υψηλή θερμοκρασία, θα υπάρχουν προβλήματα.
Συμφωνούμε δηλαδή φίλε.

Κάποιος έχει μετρήσει το AFR μετά τη ρύθμιση στο δυναμόμετρο και ενώ πηγαίνει με 250χλμ/ώρα είναι η δική μου ερώτηση ?

libali10
22/09/2011, 21:58
αρχιζουμε να εξηδικευουμε την συζητηση ...

Δεν καταλαβα...υποθετω οτι εννοεις 250 χλμ σε δρομο αφου πριν εχει ρυθμιστει σε δυναμομετρο?Εγω προσωπικα μονο με wideband αλλα ΠΟΤΕ μετα απο δυναμομετρο.Παντα σε δρομο.
Αλλα τι περιμενεις να δεις απο την στιγμη που εχει ρυθμιστη σε δυναμομετρο...?Τιποτα σωστο..δεν νομιζω.Αλλαζουν τα δεδομενα...

alexk
23/09/2011, 08:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Τιποτα σωστο..δεν νομιζω.Αλλαζουν τα δεδομενα...

Σωστά μιλάς

libali10
23/09/2011, 10:16
Για εμενα οταν ο μηχανακι ειναι αλλου αλλου απο καυσιμα τοτε εκει μπορουμε να χρησιμοποιησουμε το δυναμομετρο μονο και μονο να μειωσουμε την δουλεια στο δρομο.Θελει πολυ πολυ δουλεια στο δρομο για να φερεις ενα μηχανακι.Εκει το δυναμομετρο βοηθαει αλλα με τον τροπο που ανεφερα πιο πανω.Αν το ρυθμισουμε καποιο ποσοστο τοτε τα πραγματα γινονται πιο ευκολα διοτι μενει αρκετη αλλα λιγοτερη δουλεια στο δρομο απο οτι να το ξεκηνουσαμε εντελως απο το μηδεν.Με λιγα λογια για το δικο μου μηχανακι που εχει μονο περιφεριακα πραγματακια 12:1 ειναι τελειο και αξιοπιστο και στην πραξη!!!Με εκκεντροφορους η συμπιεσατες φλατζες παμε αλλου!!!

Toumpas
23/09/2011, 10:35
Με ενα autotune και μετά παράδοση τους χάρτες στον τιουνερά, δυναμόμετρο για finetuning και είσαι οτι καλύτερο .

libali10
23/09/2011, 14:27
Gia autotune μιλας για Pc V pou ine i teleutai ekdosh tis PC.
Auto exei prosvasi stin ri8misis tis anafleksis?
Apo eki kai pera ti ginete me aytos pou exoun Pc iii?To petane?

dimitris_speed
30/09/2011, 22:12
Αλλο ενα.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1806253/ :(

libali10
30/09/2011, 23:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitris_speed
Αλλο ενα.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1806253/ :(


Αν κρινω απο την τιμη φαινεται ειναι μια χαρα ....αφου το πουλαει 5300:rotflmao:
Αυτο παει να πει μια εικονα χιλιες λεξεις!
Περα απο την πλακα ειναι τυχερος το παληκαρι!!!

Οκ, σοβαρα τωρα.
οντως καποια βγαζουν προβλημα αλλα δεν ξερουμε τι ιστορικο εχουν...τη σηντηρηση τους κανουν και αν τους κανουν καθολου..τωρα το συγκεκριμενο :confused: ιδεα δεν εχω.

Μπιελα λεει αυτος αλλα πως το ξερει?Τι εβγαλε απο το καρτερ

H.A.Balafoutre
01/10/2011, 00:36
Κι εγώ έχω εκτυπώσει μια-δυο αγγελίες από χονδα-καβασάκι κτλ...με κλασμένα μοτέρ...οπότε η αγγελία δεν μου λέει τίποτα.

DrBig
01/10/2011, 06:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Apo eki kai pera ti ginete me aytos pou exoun Pc iii?To petane?

Ναι, (και το autotune πετανε) και περνουν ενα motty ;)

Toumpas
01/10/2011, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Gia autotune μιλας για Pc V pou ine i teleutai ekdosh tis PC.
Auto exei prosvasi stin ri8misis tis anafleksis?
Apo eki kai pera ti ginete me aytos pou exoun Pc iii?To petane?
Με το 3άρι τα πράγματα είναι δύσκολα να το ρυθμίσεις στο δρόμο όπως λές.

Με το 5άρι ή με Bazzaz όμως τα πράγματα απλοποιούνται.

Με το Wideband στο PC3 τι ακριβώς γίνεται; Εκτός από την ένδειξη στην οθόνη, κρατάει μνήμη στροφές/%γκάζι + A/F?


Κάτι πολύ σοβαρό που πρέπει να κοιτάξουν όλοι είναι ο κλέφτης που πάει και σχίζει το καλωδιάκι. Είναι πολύ ασταθής και δεν "πατάει" σωστά με αποτέλεσμα στην καλύτερη να έχεις σβησίματα μοτέρ. Εάν θυμάμαμι καλά πάει και τσιμπάει τον παλμό οπότε εάν δεν πατάει καλά διαβάζει οτι νάνε.

Toumpas
01/10/2011, 08:31
Βελαφούρτε το άσπρο κόκκινο Ρ1 το έχεις ακόμη;

H.A.Balafoutre
01/10/2011, 09:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Βελαφούρτε το άσπρο κόκκινο Ρ1 το έχεις ακόμη;

Βελαφούρτε εμένα λες?

Μήπως με μπερδεύεις για κάποιον άλλον?

Balafoutre είναι το νικ, αλλά μακάρι να το είχα πάρει εκείνο το R1, μου φαίνεται τα είχαμε πει και σε pm...αλλά πες μου τι θέλεις?

libali10
01/10/2011, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ναι, (και το autotune πετανε) και περνουν ενα motty ;)

Φιλε μου εισαι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα...Το Pc V μπορει να ειναι ΣΧΕΤΙΚΑ ευκολο στην χαρτογραφηση λογω του autotune alla και το Pc 3 δουλευει σε υψηλο επιπεδο,βεβαια παραλληλα με ignition module.Βεβαια δεν υπαρχει ανθρωπος τοσο τρελος να ασχοληθει με αυτο (εκτος απο εμενα,στο δικο μηχανακι παντα)γιατι οπως προειπα θελει πολλες εργατοωρες στο δρομο που δεν και τοσο ασφαλες.
Tωρα το pc ν exei την δυνατοτητα να χαρτογραφηθει ανα ταχυτητα αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.

Toumpas
Φιλε μου το Pc (δεν ξερω για το βαζζαζ) το καλο ειναι οτι σε αφηνει ανα 250 rpm να ρυθμισεις (γνωστο αυτο) και 5 κλιμακες %.Oso για το windband Εχει τα παντα...εχει πολλες ρυθμισεις και χονδρικα να σου πω οτι κραταει μνημη το τελευταια 15 min απο την στηγμη που το επιλεξεις εσυ μεσω ενος διακοπτη.

DrBig
01/10/2011, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Φιλε μου εισαι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα...

Δοξα τω Θεω! :beer:

libali10
01/10/2011, 14:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δοξα τω Θεω! :beer:

xaxa δεν εννωουσα αυτο...!!!

Αυτο το Motty μηπως ειναι ουγγαρεζικο?Μπραβο,εκτος απο γυναικες βγαζουν και Tuner?

Σοβαρα τωρα, δν το εχω δουλεψει φιλε μου και δεν εχω αποψη αλλα απο τι εχω διαβασει δεν με εντυπωσιαζουν οι δυνατοτητες του

Toumpas
01/10/2011, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
.Oso για το windband Εχει τα παντα...εχει πολλες ρυθμισεις και χονδρικα να σου πω οτι κραταει μνημη το τελευταια 15 min απο την στηγμη που το επιλεξεις εσυ μεσω ενος διακοπτη.

Δηλαδής με λίγα λόγια το wideband στο Pc3 κάνει ότι το autotune του bazzaz, δηλαδή σου κρατάει log με την καυσανάλυση χωρίς να στην φορτώνει αυτόματα όπως κάνει το αντίστοιχο του pc5.

Το wideband σου ετοιμάζει χάρτη , ή σου βγάζει άλλο τύπου αρχείο και πρέπει να κάνεις χειροκίνητα τις ρυθμίσεις (μία - μία) στο software του pc3?

libali10
01/10/2011, 20:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Δηλαδής με λίγα λόγια το wideband στο Pc3 κάνει ότι το autotune του bazzaz, δηλαδή σου κρατάει log με την καυσανάλυση χωρίς να στην φορτώνει αυτόματα όπως κάνει το αντίστοιχο του pc5.

Το wideband σου ετοιμάζει χάρτη , ή σου βγάζει άλλο τύπου αρχείο και πρέπει να κάνεις χειροκίνητα τις ρυθμίσεις (μία - μία) στο software του pc3?


Αποθηκευει μεχρι και 15 λεπτ εσυ θελεις.Βλεπεις,διορθωνεις και ξανα τεστ μεχρι να πετυχεις το στοχο που εχεις βαλει σκοπο π.χ 12:5 ας πουμε.
Oλες οι διορθωσεις γινονται χειροκίνητα στον χαρτη καυσιμου η αναφλεξης καθε τελος της δοκιμης.
Ολα αυτα θελουν γνωσεις για να μην το ξερανεις επικινδυνα ...το πλουσιο δεν παθαινεις ζημια απλα θα αργει οπως ολα σας:lol:

jafar
26/10/2011, 15:23
egw pantos se r1 08 me 3.000xlm baresa tis 2 mesees mpieles.egine episkeyi me neo strofalo pieles k me 12.000xlm kopikan oi mpieles k espase to karter.k stis 2 periptwseis 1000xm prin eixan kaei oi diskoi.

libali10
26/10/2011, 18:10
Παντως ενα ουσιαστικο στοιχειο ειναι το καψιμο των δισκων..γιατι?
Να ξερετε κατι...οταν κανουμε μεγαλη χρηση σε μπατιναρισματα (εκκινησης) & χρηση σε πιστα με κατεβασματα σχεσεων,το r1 του 07-08 μπατιναρει και στα κατεβασματα για να μην φρεναρει τροχο και συνεπως φθειρει τους δισκους.
Οταν οι δισκοι φθειρονται,εχουν ως αποτελεσμα το υλικο που τριβεται να κυκλοφορει μεσα στα λαδια.Εκει υπαρχει η πιθανοτητα να μην καθαριζονται 100% απο το φιλτρο λαδιου και επομενως κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες να φραζουν τις διοδους λυπανσης των κινουμενων εξαρτηματων του μοτερ(χονδρικα ολα αυτα)οποτε προσεχουμε και κανουμε συχνοτερες αλλαγες λαδιων.

Τι να πω βρε φιλε...η ξεχνας καποια βασικα απο συντηρηση η κατι συμβαινει στο R1 σου.
Τωρα τι σκοπευεις να κανεις?

VASOS
26/10/2011, 19:40
Ειπώθηκε στην αρχή του thread


Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Αυτό το λέω γιατι έχει αποδειχθεί πως όσα μηχανάκια έχουν ταλαιπωρήσει τους δίσκους τους με εκκινήσεις, σούζες με 3ες και έχουν προχωρήσει σε αλλαγή όταν πλέον τους έχουν ήδη καταστρέψει μετα απο λίγα χιλιόμετρα βγάζουν κάποια μπιέλα απ'έξω....

Απ'ότι φαίνεται τα κομμάτια του δίσκου φράζουν τη δίοδο λαδιού με αποτέλεσμα την ελλειπή λίπανση και με τελικό αποτέλεσμα τη καταστροφή.

jafar
26/10/2011, 21:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Παντως ενα ουσιαστικο στοιχειο ειναι το καψιμο των δισκων..γιατι?
Να ξερετε κατι...οταν κανουμε μεγαλη χρηση σε μπατιναρισματα (εκκινησης) & χρηση σε πιστα με κατεβασματα σχεσεων,το r1 του 07-08 μπατιναρει και στα κατεβασματα για να μην φρεναρει τροχο και συνεπως φθειρει τους δισκους.
Οταν οι δισκοι φθειρονται,εχουν ως αποτελεσμα το υλικο που τριβεται να κυκλοφορει μεσα στα λαδια.Εκει υπαρχει η πιθανοτητα να μην καθαριζονται 100% απο το φιλτρο λαδιου και επομενως κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες να φραζουν τις διοδους λυπανσης των κινουμενων εξαρτηματων του μοτερ(χονδρικα ολα αυτα)οποτε προσεχουμε και κανουμε συχνοτερες αλλαγες λαδιων.

Τι να πω βρε φιλε...η ξεχνας καποια βασικα απο συντηρηση η κατι συμβαινει στο R1 σου.
Τωρα τι σκοπευεις να κανεις?

koita allaza ladia kathe 1000xlm.den paizei kati allo.apla pira to laxeio.tin deyteri fora itan ftiagmeno..arketa..i lisi htan na parw ena gsxr k6.an k einai patini se sxesi odigikis simperiforas se sxesi me to r1 me 100E egine sxedon idio me to r1.oso periergo k an sou kanei ayto.ena gsxr me filtro programma eksatmisi pernaei ta 170 aloga.xwris tpt tpt allo.twra poy epaiksa me petaloudes ramair k kati psila pou moy eftiakse mia psixi apo edw mesa k enan antikofti..to mixanaki einai oplaki me liga poli liga lefta..eixe mono eksatimi otan to pira.to r1 katatin gnwmi mou kerdizei se anatrisi k frena.gia moter k ipodinami ta suzuki den pianontai.apla.k mena mou ta elegan k koroideya alla telika etsi einai

libali10
26/10/2011, 22:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Αυτό το λέω γιατι έχει αποδειχθεί πως όσα μηχανάκια έχουν ταλαιπωρήσει τους δίσκους τους με εκκινήσεις, σούζες με 3ες και έχουν προχωρήσει σε αλλαγή όταν πλέον τους έχουν ήδη καταστρέψει μετα απο λίγα χιλιόμετρα βγάζουν κάποια μπιέλα απ'έξω....

Απ'ότι φαίνεται τα κομμάτια του δίσκου φράζουν τη δίοδο λαδιού με αποτέλεσμα την ελλειπή λίπανση και με τελικό αποτέλεσμα τη καταστροφή.

ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ...ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ προφητεια και ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑ ΣΟΥ.
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ Κ6 ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΠΕΡΙ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΙΜΟΝΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙ.ΕΝΑ Κ8 ΕΝΟς ΦΙΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΚΙΝΙΣΜΑ ΚΤΥΠΑΓΕ ΚΟΝΤΡΕΣ ΓΙΑ 200 ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΤΩΡΑ ΠΕΡΙ ΔΥΝΑΜΗΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΓΑ ΓΙΑ ΤΑ Κ7 ΚΑΙ ΑΝΩ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΞΕΛΙΓΗΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ..ΤΟ Κ6 ΦΟΡΑΕΙ ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ Κ7 ΚΑΙ ΑΝΩ.ΤA R1 ΜΗΝ ΤΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ R1 ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΡΙΟΝΑΚΙΑ APO TI FANTAZESE ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕςΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΔΛΔ ΜΕ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ & ΦΤΗΝΑ ΦΤΑΞΙΜΑΤΑΚΙΑ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ.

Ας μεινουμε ομως στη ζημια που και τις δυο περιπτωσεις ειχες καψει δισκους.Κοιτα τη απαντησε ο φιλος απο πανω

jafar
26/10/2011, 22:45
o filos pou milise panw k poli noritera egw to exw grapsei pistepse me.exei psasei 2 xronia twra apla to eida k egrapsa.den kserw gia ta k7 pou gnwrizeis kserw kala omws ayta pou exw dei k exw odigisei k o pio antikimenikos yamahakias kserei kala oti to r1 gia na dei dinami thelei douleia.ta 2 mixanakia apo stock einai allu.twra se thema beltiwsis k to k6 me paixnidia paei psila se aloga alla pera apo ayto paei poli psila se ropi pantoy.

libali10
26/10/2011, 23:53
Σεβαστη η αποψη σου φιλε μου...και εγω εντελως αντικειμενικα μιλαω.Αλλα να εχεις υποψην κατι....Θελω να πω απο εκει που τελειωνει μαστορας απο θεμα γνωσεων ειναι η αρχη για εναν αλλον. Θα αλλαξεις γνωμη μολις καβαλησεις κανενα κουρδισμενο r1 και εννοειται....χωρις επεμβαση στο μοτερ..μονο περιφεριακα.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ GSXR.Σε καθε μηχανακι εχει τα δικα του...πρεπει να βρεις την καταλληλη κατευθηνση που πρεπει να ακουλουθησης βελτιωτικα...εκει ειναι ολη η δυσκολια.Οσο για το κ6 ειπα οτι τους εκκεντροφορους που φοραει απο μαμα το κ8 τους πουλαγαν ως βελτιωτικους πρωτο σταδιο για το κ6 το 2006.Αυτο στο γραφω διοτι γνωριζω κ8 που δουλευει πριονι κ ξερω πως στεκεται σε σχεση με το r1.

Τελος με αυτη τι συζητηση απο εμενα διοτι ξεφυγαμε απο το θεμα.

dimitris_speed
07/02/2012, 14:41
Γνωριζει κανεις ποσο θα κοστιζε αλλαγη μπιελων σε r1? Ακομη υπαρχει αυτη η αγγελια με το r1 στα 3500 ευρα

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2073722/

DimST
07/02/2012, 19:58
...πιθανότατα όσο το μοτέρ αν κρίνω απο τη φώτο. Οπότε υπολόγισε απο 1600 έως 2000Ε

dimitris_speed
07/02/2012, 21:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
...πιθανότατα όσο το μοτέρ αν κρίνω απο τη φώτο. Οπότε υπολόγισε απο 1600 έως 2000Ε

Mε τις τιμες που παιζουν τωρα τα μεταχειρισμενα μηχανακια δεν συμφερει.. Thanx παντως :beer: