PDA

View Full Version : Κατηραμένη ανάρτηση!



Toumpas
27/09/2010, 11:18
Στα 1000 χλμ μέτρησα σάγκ και έσφιξα +2 rebound/compression στο Ρ1.

Μετά από 11.000 χλμ είπα να ξαναμετρήσω να δω τι γίνεται.

Το πίσω ήταν ακόμη στην θέση του. Αν και έχει δουλέψει και δικάβαλα, και ταξείδια ήταν περίπου στα 25μμ.

Τα μπροστά όμως... έχει ξεφύγει η κατάσταση.

40μμ από τα 25μμ που το είχα ρυθμίσει..

Είχε 4 ή 5 γραμμούλες ρύθμισης για προφόρτηση.

Του δίνω μια γραμμή, το τσεκάρω... ΜΗΔΕΝ βελτίωση.

Του δίνω δεύτερη.. πέρνει ελάχιστα..

Του βιδώνω ΟΛΕΣ και πάει -0.5!!! Μόνο!

τώρα είμαι στο 2.5πίσω / 3.5μπροστά.

Η ανάρτηση έγινε ούζο σε χρόνο ντε-τε :(

Έχει περάσει αρκετά τρακ-ντέυ, αρκετά δικάβαλα + ταξείδια και σούζες... Ακούγεται λογική τέτοια φθορά?

boussias
27/09/2010, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
..... σούζες... Ακούγεται λογική τέτοια φθορά? [/B]
Απάντησες μόνος σου....
:beer:

megalexandros
27/09/2010, 21:03
Xαμιλης ποιοτιτας ελατηρια....... Τα κανουν αυτα οι Ιαπωνες.
Σε αλλες μοτο δε συμβαινη το ιδιο κι ας κανουν οι ιδιοκτητες σκληρη χρηση.
Επισης το πιρουνι και ο αποσβεστηρας χριαζονται συντηριση -αλλαγη λαδιων- καποια στιγμη:winka:

THEOD
27/09/2010, 22:16
Ρε Βασίλη αφού τα ξέρεις...
Τα ΟΕΜ ελατήρια είναι φτιαγμένα από υλικό του κ@λου...Μέχρι καμμιά 20αριά χιλ. χλμ παλεύεται η κατάσταση. Μετά ξεχειλώνουν ασύστολα...Πόσο μάλλον αν το μηχανάκι κυνηγιέται...

Πάντως έχε υπ' όψιν ότι τα διαφορετικά νούμερα σαγκ που μέτρησες μπορεί σε έναν βαθμό να οφείλονται και σε διαφορετικές συνθήκες μέτρησης (αν η ανάρτηση ηταν ζεστή καπάκι μετά από βόλτα ή κρύα, διαφορετική εξωτερική θερμοκρασία, διαφοροποιημένες εσωτερικές τριβές από τις τσιμούχες και τα λάδια κλπ). Εδώ που τα λέμε πολύ δύσκολο να πάρεις 2 φορές ακριβώς τα ίδια νούμερα ακόμα και αν μετρήσεις με διαφορά μιας ημέρας... :winka:

Ερώτηση...Η ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ στατικού και δυναμικού σαγκ άλλαξε κι αυτή τόσο πολύ ή παρέμεινε λίγο-πολύ στα ίδια ??? :rolleyes:

Toumpas
28/09/2010, 06:54
Θανάση τα ξέρω αλλά ανεξάρτητα, μου έκανε εντύπωση ! Full συμπίεση στην ανάρτηση και ΔΕΝ ερχεται. Ευτυχώς είναι μέσα στα όρια αλλα μου μοιρίζουν Χριστουγεννιάτικα έξοδα :(

Η διαφορά του σάγκ στο μπροστινό άλλαξε πολύ από την πρώτη φορά που τα ρύθμισα - άλλαξε αρνητικά δηλαδή.

DrIoannis
28/09/2010, 08:28
Μου φαίνεται λίγο περίεργο για το ελατήριο να έχει τέτοια φθορά.Τα λάδια ναι λογικό αλλά το ελατήριο ρε φίλε δεν μου ακούγεται καλά.Με το παλιό μου GSXR 600 K6 έχω κάνει αγώνες,trackday,πάνω από 25000 χλμ και δεν έχω τέτοια φθορά.