PDA

View Full Version : θεματακι με hornet (07 abs)



dmf
03/10/2010, 16:55
Καλησπερα σε ολους.
Μολις γυρισα απο μια βολτα και παρατηρησα κατι στη μηχανη. Εκει που οδηγουσα, αναβει το λαμπακι HISS (που ειναι το immobilizer) και ταυτοχρονα αναψε και το λαμπακι FI (που ειναι για τις βλαβες) και η μηχανη ήταν λες και εσβινε (καμια αποκριση στο γκαζι). Ρολλαρε για 3-4 δευτερολεπτα, και μετα εσβιναν τα λαμπακια και ''ξανααναβε''.
Μου το εκανε 3 φορες ενω γυρνουσα. Στο πηγαινε δεν μου το εκανε καμια φορα.

Να ανησυχω; Να τονισω εδω ότι η μηχανη θελει το σερβις της το οποιο λογω στενοτητας το εχω καθυστερησει 500Km.


Δειτε και τί λεει το manual για αυτα τα λαμπακια.
Ευχαριστω :(


212426

Delfian
03/10/2010, 17:12
Και γω hornet έχω αλλά δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο. Γρήγορα για service φίλος, μην το καθυστερείς. :)

dmf
03/10/2010, 17:24
καναν καλο (και φτηνο) ξερεις ; :D

Panopticon7
03/10/2010, 17:47
δεν μου εχει τυχει παντως...

Joyrider
03/10/2010, 17:49
Είχες καμιά πτώση στην βόλτα αυτή?

dmf
03/10/2010, 19:05
οχι

dimdil
05/10/2010, 18:08
ats--πλαπουτα--τα παμε!!
ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο:smokin:

ledz
05/10/2010, 20:35
Τσεκαρε πρωτα και τους πολους της μπαταριας μην εχουν χαλαρωσει

dmf
05/10/2010, 23:01
παιδια σημερα γυρισα απο το service.
Ειπα στον μαστορα το και το και μου λεει οτι μπορει να μην το αφησα να κανει check in σωστα στην αρχη (να το αναψα γρηγορα δηλαδη). Παντως απο εκεινη την ημερα δεν μου το εχει ξανακανει.

Τώρα οσο για το service
λαδια, φιλτρα, μπουζια, τακακια μπρος πισω, μια αλλαγη ντιζας + εργατικα 340 ευρωπουλα :uplate:
Πώς σας φαινονται;

peter86
05/10/2010, 23:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
παιδια σημερα γυρισα απο το service.
Ειπα στον μαστορα το και το και μου λεει οτι μπορει να μην το αφησα να κανει check in σωστα στην αρχη (να το αναψα γρηγορα δηλαδη). Παντως απο εκεινη την ημερα δεν μου το εχει ξανακανει.

Τώρα οσο για το service
λαδια, φιλτρα, μπουζια, τακακια μπρος πισω, μια αλλαγη ντιζας + εργατικα 340 ευρωπουλα :uplate:
Πώς σας φαινονται;
Πάρα πολλα!!!!

dmf
05/10/2010, 23:36
λαδια 4L x 15? = 60? (3,8L παιρνει)
φιλτρο λαδιου = 10?
καθαρισμα K&N = 5?
τακακια μπρος πισω = 92?
ντιζα = 16?
μπουζια 4 x 9,5 = 38?
το συνολο 221 περιπου.

100 τα εργατικα (123 μαζι με Φ.Π.Α)

μας κανουν 344?. Μου τεντωσε/καθαρισε/γρασαρε επισης την αλυσιδα, και μου καθαρισε τον καταλυτη απο κατι καμμενα λαδια που ειχε εξωτερικα (εξαιτιας της αλυσιδας).

Αυτα. Γμτ :uplate:

Joyrider
05/10/2010, 23:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
παιδια σημερα γυρισα απο το service.
Ειπα στον μαστορα το και το και μου λεει οτι μπορει να μην το αφησα να κανει check in σωστα στην αρχη (να το αναψα γρηγορα δηλαδη). Παντως απο εκεινη την ημερα δεν μου το εχει ξανακανει.

Τώρα οσο για το service
λαδια, φιλτρα, μπουζια, τακακια μπρος πισω, μια αλλαγη ντιζας + εργατικα 340 ευρωπουλα :uplate:
Πώς σας φαινονται;

Εμένα όλα αυτά που λες 250 χωρίς μπουζιά και ντίζα.(αλήθεια αυτά γιατί τα άλλαξες?) Από μόνα τους πάντως τα μαμά τακάκια έκαναν 150 μπρος-πίσω.

dmf
05/10/2010, 23:50
δεν εβαλα τα μαμα τακακια γιατι καπου τοσο μου ειπε οτι κανουν(142?), ενω τα αλλα 50 λιγοτερο. Η ντιζα του συμπλεκτη ειχε φθαρει εκει που δενει με την μανετα και ειπα να την αλλαξω.
Τα μπουζια δεν ειναι απαραιτητο να αλλαχθουν στο μεγαλο σερβις;;

Τον εφαγα λιγο αγρια το ξερω, αλλα καλα να παθω αφου πηγα σε "γνωστο". :sad:

Joyrider
05/10/2010, 23:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
δεν εβαλα τα μαμα τακακια γιατι καπου τοσο μου ειπε οτι κανουν(142?), ενω τα αλλα 50 λιγοτερο. Η ντιζα του συμπλεκτη ειχε φθαρει εκει που δενει με την μανετα και ειπα να την αλλαξω.
Τα μπουζια δεν ειναι απαραιτητο να αλλαχθουν στο μεγαλο σερβις;;

Τον εφαγα λιγο αγρια το ξερω, αλλα καλα να παθω. :sad:

Α οκ σόρρυ δεν κατάλαβα ότι μιλούσες για το μεγάλο σέρβις.

Λάδι εμένα 3 λίτρα αλλάζει πάντα. Γιατί? Στο manual πάντως δεν λέει ότι πέρνει 3,8 που λες. Τέσπα εγώ τώρα έκανα την αλλαγή λαδιών στα 18.000 οπότε έχω ακόμα για το μεγάλο..

dmf
06/10/2010, 00:00
μου λεει το xornet 07 παιρνει 3,8L και τα 08-10 2,8L :confused: :confused:
Μου το εδειξε και σε ενα βιβλιο που ειχε.
Μα του λεω αφου ειναι ιδιο (ειδικα με το 08), ακριβως ιδιο μοτερ εχουν. Ναι μου λεει, αλλα το 08+ εχει αλλους εκεντροφορους (εδω τον εχασα λιγο και ειπα ΟΚ, με ενα κομπο στο λαιμο).

Το xornet 900 να παιρνει 2,7L και το δικο μου να παιρνει κοντα στα 4 :eek:

dmf
06/10/2010, 00:08
ρε γαμω το φελεκι μου τωρα ειδα το manual και λεει:

μπλα μπλα ... γεμιστε το καρτερ με λαδι συνιστωμενων προδιαγραφων περιπου 2,8 L ..


Ρε τον μαστορα..

reinmeister
06/10/2010, 01:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf

. Ναι μου λεει, αλλα το 08+ εχει αλλους εκεντροφορους

και αυτο σου εθεσε ως λογο για την παραπανω ποσοτητα λαδιου:confused:

θελω να πιστευω οτι κατι δεν καταλαβες καλα...γιατι αν καταλαβες,υπαρχει ουσιαστικο προβλημα με τον μηχανικο...

dmf
06/10/2010, 09:50
ακριβως αυτο μου ειπε, αλλα επειδη ειμαι ασχετος το εκανα γαργαρα.

Joyrider
06/10/2010, 11:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
ακριβως αυτο μου ειπε, αλλα επειδη ειμαι ασχετος το εκανα γαργαρα.

Στο manual πάντως γράφει αυτά στις τελευταίες σελίδες των προδιαγραφών:

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ
Λάδι κινητήρα
(Mετά την αποστράγγιση) 2,7 λίτρα
(Μετά την αποστράγγιση και την αλλαγή του φίλτρου λαδιού) 2,8 λίτρα
(Μετά την αποσυναρμολόγηση) 3,5 λίτρα

Στην δικιά μου που βάζει πάντα 3 λίτρα όποτε έχω τσεκάρει την στάθμη είναι στο ανώτατο επίπεδο.Περίεργο.

dmf
06/10/2010, 12:03
τα ιδια λεει και μενα...
07 εχεις κι εσυ;
Το περιεργο ειναι οτι μου το εδειξε γραμμενο σε ενα τεραστιο βιβλιο και ελεγε καθαρα cb600f 03-07 3,8L
08-09 2,8L.
Και ρωτω τί σχεση εχει το hornet 07 με το 03,04,05,06???

Joyrider
06/10/2010, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
τα ιδια λεει και μενα...
07 εχεις κι εσυ;
Το περιεργο ειναι οτι μου το εδειξε γραμμενο σε ενα τεραστιο βιβλιο και ελεγε καθαρα cb600f 03-07 3,8L
08-09 2,8L.
Και ρωτω τί σχεση εχει το hornet 07 με το 03,04,05,06???

Εμένα του 08 είναι αλλά δεν πρέπει να υπάρχουν αλλαγές. Στο ίντερνετ δηλαδή που κοιτούσα δεν βρήκα καμιά. Και μόνο που του 07 είναι μαζί με τα προηγούμενα μάλλον για τυπογραφικό λάθος θα πρόκειται.

Απο περιέργια θα του πήγαινα το manual να το δει.

Πάντως δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "(Μετά την αποσυναρμολόγηση) 3,5 λίτρα", ενώ προηγουμένως λέει "(Μετά την αποστράγγιση και την αλλαγή του φίλτρου λαδιού) 2,8 λίτρα".Αυτά τα 700ml που είναι? Θα το ρωτήσω την επόμενη φορά..

reinmeister
06/10/2010, 13:19
@dmf...αλλαζεις αμεσα μηχανικο...

byron
06/10/2010, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Πάντως δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "(Μετά την αποσυναρμολόγηση) 3,5 λίτρα", ενώ προηγουμένως λέει "(Μετά την αποστράγγιση και την αλλαγή του φίλτρου λαδιού) 2,8 λίτρα".Αυτά τα 700ml που είναι? Θα το ρωτήσω την επόμενη φορά..

Όταν αλλάζεις λάδια, πάντα μένει κάποια ποσότητα λαδιού σε σημεία που δεν μπορεί να φύγει. Αν κάνεις βίδες τον κινητήρα λογικό είναι να χρειάζεται περισσότερο λάδι .

Joyrider
06/10/2010, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Όταν αλλάζεις λάδια, πάντα μένει κάποια ποσότητα λαδιού σε σημεία που δεν μπορεί να φύγει. Αν κάνεις βίδες τον κινητήρα λογικό είναι να χρειάζεται περισσότερο λάδι .

Άρα μάλλον κάθε φορά μένει μέσα και κάπου μισό λίτρο του παλιού λαδιού ε? Η όχι? Μπορεί να προκαλέσει κάτι αυτό?

dmf
06/10/2010, 17:08
Καλα εννοειται οτι δεν θα ξαναπαω. Και αυτη τη φορα πηγα γιατι ηταν γνωστος ενος συγγενη μου και υποτιθεται θα μου εκανε καλη τιμη... :alien:

Παντως το αστειο την υποθεσης ειναι οτι ολοι νομιζουν οτι ο μηχανικος τους ειναι ο καλυτερος. 2-3 που ρωτησα αν ξερουν κανεναν καλο μαστορα που να πηγαινουν το μοτορι τους, ολοι μου ειπαν "καλα ο δικος μου ειναι ο καλυτερος. Παω σ'αυτον χρονια, εχει και καλες τιμες"
Οταν πηγα σε αυτον που μου το συνεστισε και του ειπα για το ποσο με χρεωσε, και το θεμα με το λαδι, μου λεει "ρε τον πουστη. Μην το ξαναπας σε αυτον" :wacko:

Μου φαινεται για τις επομενες φορες θα προτιμησω το ATS. Πεφτει λιγο μακρυα, αλλα εχω ακουσει καλα λογια και τις λιγες φορες που εχω μιλησει μαζι του στο τηλ. ηταν πολυ εξυπηρετικος.

ledz
07/10/2010, 18:18
Εγω θα πηγαινα για το τζερτζελε και μονο να του πω να μου ξαναλλαξει και να ξαναβαλει 3.5 λιτρα μεσα μπροστα μου. Αν περισσεψουν, ξερεις που τα χρησιμοποιεις... :a021:

Hornet_08
07/10/2010, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
μου λεει το xornet 07 παιρνει 3,8L και τα 08-10 2,8L :confused: :confused:
Μου το εδειξε και σε ενα βιβλιο που ειχε.
Μα του λεω αφου ειναι ιδιο (ειδικα με το 08), ακριβως ιδιο μοτερ εχουν. Ναι μου λεει, αλλα το 08+ εχει αλλους εκεντροφορους (εδω τον εχασα λιγο και ειπα ΟΚ, με ενα κομπο στο λαιμο).

Το xornet 900 να παιρνει 2,7L και το δικο μου να παιρνει κοντα στα 4 :eek:


Παναγιά μου :eek: :eek:

Μη μου πεις οτι θα ξαναπας !

Hornet_08
07/10/2010, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
ρε γαμω το φελεκι μου τωρα ειδα το manual και λεει:

μπλα μπλα ... γεμιστε το καρτερ με λαδι συνιστωμενων προδιαγραφων περιπου 2,8 L ..


Ρε τον μαστορα..

4 λιτρα λαδι στο χορνετ δεν χωρανε με τιποτα, ουτε 3 σχεδον.





Στο ATS να πας την αλλη φορα.

dmf
26/10/2010, 19:11
Δεν τελειωνουν τα βασανα μου :(

Σημερα το πρωι που πηρα την μηχανη για να παω στη σχολη, οδηγουσα αμεριμνος, και καποια στιγμη ενα λαμπακι που αναβοσβηνε στο κοντερ τραβηξε την προσοχη μου. Κοιταω και τί να δω; Το λαμπιονι του abs. Εχει γουστο λεω. Σταματαω στην ακρη σβηνω, περιμενω λιγο και ξαναναβω. Παλι αναβοσβηνε. Τί να εκανα εφυγα. Τα φρενα πιανανε κανονικα, αλλα δεν εκανα και υπορβολες γιατι ο δρομος ηταν βρεγμενος. Οταν εφυγα απο τη σχολη να γυρισω σπιτι, το λαμπακι δεν αναβοσβηνε, αλλα παρεμενε αναμενο συνεχεια. Σταματησα σε ενα βενζιναδικο και αλλαξα ολες τις ασφαλειες που ειχε, και παλι τα ιδια.
Υποτιθεται οτι το c-abs δουλευει μονο απο 10κμ/ω και πανω, οποτε σε ταχτυτητες <10κμ/ω πρεπει να ειναι αναμενο το λαμπακι.
Να μην σας τα πολυλογω, περναω στο ********* που ειναι κοντα μου, και του λεω το και το. Τον ειδα να κουναει το κεφαλι του και αμεσως ενιωσα ενα βαρος στην τσεπη μου :uplate:

Μου λεει οτι υπαρχουν 3 τινα: Ή εχει χαλασει ο πισω αισθητηρας, ή ο μπροστα, ή εχει χαλασει ολη η μοναδα. Τα δυο πρωτα δεν κοστιζουν πολυ να αλλαχθουν. Το τριτο ομως μου λεει κανει 700?! :bawl:

Με ρωτησε αν ξεκινησα ποτε με το λουκετο στο δισκοφρενο και εκανα ζημια. Του ειπα οχι. Ρε παιδια πραγματικα δεν εχει παθει τιποτα να πουμε. Ουτε χτυπηματα ουτε πεσιματα. Χτες μονο εφαγε μια βροχουλα, αλλα απο ζαχαρη ειναι? Τί να πω δηλαδη. Δοκιμασα γερο φρεναρισμα μονο με το πισω φρενο γιατι με το μπροστα μπορει να ετρωγα τα μουτρα μου, και δεν μπορω να καταλαβω αν δουλευει το abs ή οχι.. Μερικες φορες εχανα το πισω τροχο, αλλες φορες ακουγα εναν ήχο, αλλα δεν μπορουσα να διακρινω αν ήταν ο ηχος του abs αν και δοκιμασα πολλες φορες.

Γμτ :sick:

Εχει καποιος καμια αναλογη εμπειρια; :uplate:

satel
26/10/2010, 19:28
Εμένα σε cbf600s 07 άναψε το λαμπάκι του abs σταθερά επειδή είχα προβληματική μπαταρία. Με την καινούρια κανένα πρόβλημα.

dmf
26/10/2010, 19:36
Εχει γουστο. Γιατι ο συναγερμος και τα xenon φωτα μπορει να την εχουν γονατισει την μπαταρια. Πραγματικα μακαρι να ειναι αυτο :uplate:

Το abs δηλ αμα εχει πεσει η ταση της μπαταριας δεν δουλευει;

satel
26/10/2010, 19:40
Τεχνικά δεν ξέρω πως εξηγείται αλλά σε μένα αυτό συνέβη.

dmf
26/10/2010, 20:38
Μολις ήρθα απο κατω. Μετρησα την ταση της μπαταριας. 13V μου εδειξε. Οποτε η μπαταρια ειναι μια χαρα :( (15 εως 12 V ειναι οκ λεει η φαμπρικα)

X-SFIGA
26/10/2010, 22:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Δεν τελειωνουν τα βασανα μου :(

Σημερα το πρωι που πηρα την μηχανη για να παω στη σχολη, οδηγουσα αμεριμνος, και καποια στιγμη ενα λαμπακι που αναβοσβηνε στο κοντερ τραβηξε την προσοχη μου. Κοιταω και τί να δω; Το λαμπιονι του abs. Εχει γουστο λεω. Σταματαω στην ακρη σβηνω, περιμενω λιγο και ξαναναβω. Παλι αναβοσβηνε. Τί να εκανα εφυγα. Τα φρενα πιανανε κανονικα, αλλα δεν εκανα και υπορβολες γιατι ο δρομος ηταν βρεγμενος. Οταν εφυγα απο τη σχολη να γυρισω σπιτι, το λαμπακι δεν αναβοσβηνε, αλλα παρεμενε αναμενο συνεχεια. Σταματησα σε ενα βενζιναδικο και αλλαξα ολες τις ασφαλειες που ειχε, και παλι τα ιδια.
Υποτιθεται οτι το c-abs δουλευει μονο απο 10κμ/ω και πανω, οποτε σε ταχτυτητες <10κμ/ω πρεπει να ειναι αναμενο το λαμπακι.
Να μην σας τα πολυλογω, περναω στο Γεωργουση που ειναι κοντα μου, και του λεω το και το. Τον ειδα να κουναει το κεφαλι του και αμεσως ενιωσα ενα βαρος στην τσεπη μου :uplate:

Μου λεει οτι υπαρχουν 3 τινα: Ή εχει χαλασει ο πισω αισθητηρας, ή ο μπροστα, ή εχει χαλασει ολη η μοναδα. Τα δυο πρωτα δεν κοστιζουν πολυ να αλλαχθουν. Το τριτο ομως μου λεει κανει 700?! :bawl:

Με ρωτησε αν ξεκινησα ποτε με το λουκετο στο δισκοφρενο και εκανα ζημια. Του ειπα οχι. Ρε παιδια πραγματικα δεν εχει παθει τιποτα να πουμε. Ουτε χτυπηματα ουτε πεσιματα. Χτες μονο εφαγε μια βροχουλα, αλλα απο ζαχαρη ειναι? Τί να πω δηλαδη. Δοκιμασα γερο φρεναρισμα μονο με το πισω φρενο γιατι με το μπροστα μπορει να ετρωγα τα μουτρα μου, και δεν μπορω να καταλαβω αν δουλευει το abs ή οχι.. Μερικες φορες εχανα το πισω τροχο, αλλες φορες ακουγα εναν ήχο, αλλα δεν μπορουσα να διακρινω αν ήταν ο ηχος του abs αν και δοκιμασα πολλες φορες.

Γμτ :sick:

Εχει καποιος καμια αναλογη εμπειρια; :uplate:



το 2007 δεν εχει c-abs, αλλα σκετο abs δυστηχως για εμας. Αμα πατησεις με πολυ δυναμη το πισω φρενο και δεν αρχιζει να σου φευγει παει να πει οτι λειτουργει το abs, ενω αμα ξεκινησει και σου φευγει-ολισθαινει τοτε δεν λειτουργει.

reinmeister
26/10/2010, 22:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Μολις ήρθα απο κατω. Μετρησα την ταση της μπαταριας. 13V μου εδειξε. Οποτε η μπαταρια ειναι μια χαρα :( (15 εως 12 V ειναι οκ λεει η φαμπρικα)

κατι δεν λες καλα εδω μαστορα...με το μηχανακι να δουλευει ρελαντι πρεπει να σαι πανω απο 14...επισης κανεις τσεκ με μεγαλα φωτα αναμενα και κανα 5αρι χλδ στροφες...εκει πρεπει να ειναι πανω απο 14.5 και κατω απο 15.5 χοντρικα...

α...πετα συναγερμο και ζινον...

dmf
26/10/2010, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
το 2007 δεν εχει c-abs, αλλα σκετο abs δυστηχως για εμας. Αμα πατησεις με πολυ δυναμη το πισω φρενο και δεν αρχιζει να σου φευγει παει να πει οτι λειτουργει το abs, ενω αμα ξεκινησει και σου φευγει-ολισθαινει τοτε δεν λειτουργει.

αφου το γραφει οτι εχει c-abs και πανω στο φτερο :confused:
Και οπως ειπα, φρεναροντας αποτομα με το πισω, αλλοτε κανει οχταρακια πισω, και αλλοτε πιανει πολυ καλα και σαν να ακουω ενα ηχο κρα κρα, αλλα ειναι παρα πολυ αδυναμος, και δεν ξερω κατα ποσο ειναι απο το abs, ή κανα allen που βαραει κατω απ'τη σελα :sick:


Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
κατι δεν λες καλα εδω μαστορα...με το μηχανακι να δουλευει ρελαντι πρεπει να σαι πανω απο 14...επισης κανεις τσεκ με μεγαλα φωτα αναμενα και κανα 5αρι χλδ στροφες...εκει πρεπει να ειναι πανω απο 14.5 και κατω απο 15.5 χοντρικα...

α...πετα συναγερμο και ζινον...


Α ετσι πρεπει να γινεται ο ελεγχος; :blush:
Εξω δεν το αναψα. Εβγαλα την σελα και το μετρησα.
Αλλα αφου δινει 13V με σβηστη μηχανη, αμα αναψει κιολας δεν θα δινει περισσοτερο;; Αρα δεν παιζει το θεμα με την μπαταρια ε;

Ο Συναγερμος ειναι αυτος που προτινει η Honda (ενας μετα). Λες να φταινε τα xenon? :confused:

Αλλα με παραξενευει κατι.. Γιατι στην αρχη απλα αναβοσβηνε το λαμπακι; Σταθερο εγινε μετα απο πολυ ωρα, και παρεμεινε σταθερο μεχρι πριν λιγο που το κοιταξα. Δεν ειναι σαν να με ''προειδοποιει'' για κατι η μηχανη;;












και μην ξεχασω, ευχαριστω που προσπαθητε να βοηθησετε :beer:

camen
26/10/2010, 23:19
Αν μπει σε tester δν θα σου δωσει κωδικο σφαλματος?:look:

dmf
26/10/2010, 23:23
ναι λογικα θα δωσει, αλλα ο μαστορας μου λεει οτι πρεπει να του το παω απο το πρωι γιατι θα του παρει ωρα, και μου λεει μετα την τριτη γιατι πνιγεται :sick:
Και αν ειναι να κατσει κανα 3ωρο με την εργατοωρα που χρεωνουν την κατσαμε την βαρκα. :D Και ολα αυτα για την διαγνωση.. :sick:

X-SFIGA
26/10/2010, 23:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
αφου το γραφει οτι εχει c-abs και πανω στο φτερο :confused:
Και οπως ειπα, φρεναροντας αποτομα με το πισω, αλλοτε κανει οχταρακια πισω, και αλλοτε πιανει πολυ καλα και σαν να ακουω ενα ηχο κρα κρα, αλλα ειναι παρα πολυ αδυναμος, και δεν ξερω κατα ποσο ειναι απο το abs, ή κανα allen που βαραει κατω απ'τη σελα :sick:



και εγω το 2007 εχω και δεν εχει c-abs, πανω στο φτερο λεει abs, μπας και εχει μοντελο 2008 ?, η ουρα σου ειναι γκρι η μαυρη?

camen
26/10/2010, 23:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
ναι λογικα θα δωσει, αλλα ο μαστορας μου λεει οτι πρεπει να του το παω απο το πρωι γιατι θα του παρει ωρα, και μου λεει μετα την τριτη γιατι πνιγεται :sick:
Και αν ειναι να κατσει κανα 3ωρο με την εργατοωρα που χρεωνουν την κατσαμε την βαρκα. :D Και ολα αυτα για την διαγνωση.. :sick:

Τι χρεωνουν δεν ξερω αν και μουφια μου ακουγεται οτι θα του παρει ωρα για να βρει το σφαλμα.
Αλλα μονο ετσι θα ξερεις σιγουρα αλλιως μονο εικασιες θα κανουμε.Ολα αυτα τα διαολια ειναι τιγκα στα ηλεκτρονικα και τρεχα γυρευε...:sick:

Τελος παντων,ευχομαι να βρεις τι ειναι και να ειναι ανεξοδο...:beer: :wave2:

dmf
26/10/2010, 23:30
07 εχω σιγουρα. Το βλεπω και στον αριθμο πλαισιου.

Μηπως σου εχει ξεκολησει το C απο το φτερο;; :D


C εννοει combined ετσι...

Combined ABS γραφει, δηλ C-abs :confused:

δεν ειναι;; :confused:

dmf
26/10/2010, 23:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
.


ευχαριστω:beer:

και μακαρι :D

Οχι βεβαια οτι παιζει να δωσω 700 για να φτιαχτει. Στην τελικη θα το κρατισω ετσι. Πες οτι πηρα χωρις το abs, αλλα θα εχω τριπιστονες δαγκανες, τρομαρα μου :sick:

camen
26/10/2010, 23:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Πες οτι πηρα χωρις το abs, αλλα θα εχω τριπιστονες δαγκανες, τρομαρα μου :sick:

Μα καλα, δεν μπορεις να καταλαβεις αν σε αποτομο φρεναρισμα σου μπλοκαρει ή οχι ο τροχος?

dmf
26/10/2010, 23:42
ρε συ το καταλαβαινω ποτε μπλοκαρει.
Αλλα παιζει και κατι αλλο ρολο. Το abs σε βοηθαει οταν φρεναρεις ευθεια, ορθια μηχανη κλπ. Αν εχει κλιση η μηχανη μια χαρα γλιστραει. Δεν εχει traction control.
Γι'αυτο λεω, μπορει να γλιστραει στο πλαι λογω της κακης καταστασης του οδοστρωματος εδω που μενω (εχει λιωσει η ασφαλτος και εχει κανει βουναλακια).

Απο την αλλη δεν θελω να βγω σε κεντρικο δρομο και να κανω παντιλικια, γιατι οι αλλοι δεν μου φταινε σε τπτ. Θα παω σε κανα ερημικο δρομο μου φαινεται.

X-SFIGA
26/10/2010, 23:43
χμ, περιεργο, τελικα η ουρα σου ειναι γκρι η μαυρη?


εννοω το πλαινο πλαστικο αριστερα και δεξια απο την σελα.

dmf
26/10/2010, 23:44
γκρι

Hornet_08
27/10/2010, 00:04
dmf Αναβοσβηνει το λαμπακι ή ειναι αναμενο ολη την ωρα ?

Κατ αρχην πηγαινε στο Ats, θα το λυσουν το θεμα αμεσως :D


Αν αναβοσβηνει μπορει να ειναι η μπαταρια ή η ενα απο τα δυο καλωδια (μπρος ή πισω)

Αν ειναι αναμενο συνεχεια εχει κοπει ενα καλωδιακι που ειναι κατω απο την σελα, θα φανει αν ειναι αυτο γιατι δεν θα δινει καν σημα στο διαγνωτικο.


Αν σου πει καποιος οτι χαλασε ολη η μοναδα κ να πληρωσεις 700 ευρω, πηγαινε αλλου.


Σημερα το πηρα το μηχανακι απο επισκευη, ειχε το ιδιο ακριβως κ το περασα στην εγγυηση

Hornet_08
27/10/2010, 00:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Δοκιμασα γερο φρεναρισμα μονο με το πισω φρενο γιατι με το μπροστα μπορει να ετρωγα τα μουτρα μου, και δεν μπορω να καταλαβω αν δουλευει το abs ή οχι..

Κανε την καρδια σου πετρα κ πατα κ το μπροστα, ABS εχεις :D

Btw αχριστη διαδικασια αφου οταν δεν πιανει αναβει το λαμπακι, αποκλειεται να δειχνει στο καντραν ολα καλα κ να μην πιασει.

Hornet_08
27/10/2010, 00:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
και εγω το 2007 εχω και δεν εχει c-abs, πανω στο φτερο λεει abs, μπας και εχει μοντελο 2008 ?, η ουρα σου ειναι γκρι η μαυρη?


Ρε φιλε, εχεις το 2007 λες κ δεν εχεις c-abs, τι αλλο θα ακουσω :eyepop:

dmf
27/10/2010, 00:16
αρχικα αναβοσβηνε συνεχως. Μετα απο καμια ωρα οδηγησης εμεινε μονιμα αναμενο.
Οποτε τωρα λογικα δεν εχω abs. Λες να περασω καμια βολτα απο ats αυριο;
Ναι εσυ το περασες στην εγγυηση, αλλα εγω εχω 07, οποτε εγγυηση παπαλα :p
Παντως μακαρι να ειναι κανα καλωδιο ή αισθητηρας. Αντε ας ειναι και οι δυο αισθητηρες, αλλα οχι τωρα να το αλλαξω ολο να πουμε.

Hornet_08
27/10/2010, 00:20
Ωραια, αισθητηρας δεν χαλασε παντως, μη πας σε κανεναν αλμπανη κ σου αλλαζει αισθητηρες.

Ειναι ή η μπροστα καλωδιωση ή η πισω. Περιπου 250 ευρω κοστιζει η επισκευη σε καποιον που δεν εχει εγγυηση (θυμαμαι το ειχα ρωτησει απο περιεργεια)

Ειδικα για αυτο το θεμα πηγαινε στο ATS, εχουν αναλαβει πανω απο 10 χορνετ με το ιδιο προβλημα κ το φτιαχνουν με κλειστα ματια

Εαν (λεμε αν) δεν δινει σημα στο διαγνωστικο τοτε ειναι το καλωδιακι κατω απο την σελα που ειπα πριν

npat
27/10/2010, 00:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
ευχαριστω:beer:

και μακαρι :D

Οχι βεβαια οτι παιζει να δωσω 700 για να φτιαχτει. Στην τελικη θα το κρατισω ετσι. Πες οτι πηρα χωρις το abs, αλλα θα εχω τριπιστονες δαγκανες, τρομαρα μου :sick:

1. Το λαμπάκι του ABS ξεκινάει (όταν γυρίσεις τον κεντρικό διακόπτη και δώσεις ρεύμα στη μονάδα) αναμμένο. Σβήνει όταν οι σένσορες (και οι δύο) γυρίσουν μια αξιόπιστη μέτρηση πάνω από 10km/h. Από την στιγμή που σβήσει ΔΕΝ πρέπει να ξανανάψει (αν δεν σβήσεις τον κεντρικό διακόπτη) ΑΚΟΜΗ και αν η ταχύτητα πέσει κάτω από 10km/h.

2. Το πιθανότερο είναι να έχει χαλάσει κανένας σένσορας ή να έχει φύγει / βραχυκυκλώσει κανένα καλωδιάκι. Μην τρελαίνεσαι (ακόμα)---οι μονάδες ABS δεν καίγονται για ψύλλου πήδημα (όχι σε χονδα, τέλος πάντων).

3. Πήγαινε από την ATS που σου λένε όλοι. Λογικά τα παιδιά θα σου πούνε τι τρέχει μάλλον αμέσως. Μάστορας που σου λέει ότι θέλει τρεις ώρες για να καταλάβει τι τρέχει... μάλλον δεν.

4. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: αν το λαμπάκι του ABS είναι αναμμένο ή αν αναβοσβήνει ΜΗΝ δοκιμάσεις να μπλοκάρεις το μπροστινό γιατί μετά θα πιάσουμε κουβέντα "πόσο κάνει ντεπόζιτο, καινούριο τιμόνι, μανέτα φρένου, δεξί πλαστικό" και πάει λέγοντας.

:wave2:

Hornet_08
27/10/2010, 00:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf

Ναι εσυ το περασες στην εγγυηση, αλλα εγω εχω 07, οποτε εγγυηση παπαλα :p



Το μοντελο δεν εχει σχεση με την εγγυηση, ποτε το αγορασες ? καινουργιο ?

Η εγγυηση υπαρχει για 2 χρονια απο την ημερομηνια ΑΓΟΡΑΣ του.

dmf
27/10/2010, 00:37
Ωραια αυριο ats λοιπον. :rolleyes:


Σχετικα με το 3 παντως, το τρεις ωρες ηταν δικη μου εικασια ετσι. Ο ανθρωπος μου ειπε οτι το θελει απο το πρωι γιατι θα του παρει ωρα να δοκιμασει με αλλους σενσορες κλπ. Και ουτε προδικασε το γεγονος οτι θα εχει καει ολη η μοναδα.
Απλα το ξεκαθαρισω γιατι και ο ********** ειναι πολυ καλος μαστορας, και μια φορα που πηγα και ηταν ο ιδιος με βοηθησε αφιλοκερδως.

dmf
27/10/2010, 00:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hornet_08
Το μοντελο δεν εχει σχεση με την εγγυηση, ποτε το αγορασες ? καινουργιο ?

Η εγγυηση υπαρχει για 2 χρονια απο την ημερομηνια ΑΓΟΡΑΣ του.

ναι ρε το ξερω. 07 εχει αγοραστει. Εγω ειμαι ο ιδιοκτητης β :winka:

Hornet_08
27/10/2010, 00:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Ωραια αυριο ats λοιπον. :rolleyes:


Σχετικα με το 3 παντως, το τρεις ωρες ηταν δικη μου εικασια ετσι. Ο ανθρωπος μου ειπε οτι το θελει απο το πρωι γιατι θα του παρει ωρα να δοκιμασει με αλλους σενσορες κλπ. Και ουτε προδικασε το γεγονος οτι θα εχει καει ολη η μοναδα.
Απλα το ξεκαθαρισω γιατι και ο Γεωργουσης ειναι πολυ καλος μαστορας, και μια φορα που πηγα και ηταν ο ιδιος με βοηθησε αφιλοκερδως.

Εφ οσον σε ρωτησε "μηπως το χτυπησες το δισκοφρενο με λουκετο" για εμενα ειναι ασχετος με το θεμα. Ας τον για τα σερβις καλυτερα

X-SFIGA
27/10/2010, 07:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hornet_08
Ρε φιλε, εχεις το 2007 λες κ δεν εχεις c-abs, τι αλλο θα ακουσω :eyepop:


τωρα που το ξαναειδα εχω c-abs, απλα το εχω απενεργοποιησει γιατι το θεωρω επικινδυνο ειδικα στον βρεγμενο δρομο.

Hornet_08
27/10/2010, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
τωρα που το ξαναειδα εχω c-abs, απλα το εχω απενεργοποιησει γιατι το θεωρω επικινδυνο ειδικα στον βρεγμενο δρομο.


:a018: :a018:
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..

.
.
.
.
.
.
.


Πως το απενεργοποιησες ? Εχεις το λαμπακι αναμενο συνεχεια πλεον ?

Joyrider
27/10/2010, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
τωρα που το ξαναειδα εχω c-abs, απλα το εχω απενεργοποιησει γιατι το θεωρω επικινδυνο ειδικα στον βρεγμενο δρομο.

:uplate:

boussias
27/10/2010, 12:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf

Μου φαινεται για τις επομενες φορες θα προτιμησω το ATS. Πεφτει λιγο μακρυα, αλλα εχω ακουσει καλα λογια και τις λιγες φορες που εχω μιλησει μαζι του στο τηλ. ηταν πολυ εξυπηρετικος.
Στον ATS όταν άναψε το FI στο VTR δεν ήξερε να διαβάσει το error και μου είπε ότι πρεπει να μεταφέρει την μηχανή στην Κυψέλη σε έναν που είχε μηχάνημα. Του είπα να μην το ακουμπήσει, πήγα την επόμενη ημέρα, γεφύρωσα ένα καλώδιο κοντά στον εγγέφαλο, διάβασα τπο error απο το καντράν έιδα ότι μια φύσα είχε φύγει, την σύνδεσα και έφυγα.

Βέβαια με κοιτούσε σαν εξωγήινο.

X-SFIGA
27/10/2010, 13:01
εβγαλα την ασφαλεια απο το abs, fail safe abs γραφει αν θυμαμαι καλα, και το λαμπακι αναβοσβηνει μονιμα, τα φρενα του δεν ειναι τοσο δυνατα οσο του 2001 που ειχα πριν, θα βαλω κανα σωληνακι υψηλης να βρω την υγεια μου μου φαινεται, υποψιν οτι αμα βαλω σωληνακια υψηλης χαλαει το abs λογω οτι χανει τους χρονους.

dmf
27/10/2010, 15:55
Λοιπον, πηγα στο ATS.
Κατ'αρχας να πω οτι εμεινα απολυτα ευχαριστημενος σε ολους τους τομεις. Εξυπηρετηση, περιβαλλον, τιμες.
Τελικα ηταν αυτο που ειπε ο Hornet-08. Ενα καλωδιο που φευγει απο την μοναδα στην πισω ροδα περναει κατω απο τη σελα και απ'οτι φαινεται με το καιρο φθειρεται και κοβεται. Το αλλαξε και ολα ειναι ΟΚ.
Μαλλον θα γινω μονιμος του ATS :wave2:

npat
27/10/2010, 16:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
υποψιν οτι αμα βαλω σωληνακια υψηλης χαλαει το abs λογω οτι χανει τους χρονους.

Μπαρδόν?

:confused:

Hornet_08
27/10/2010, 16:49
Ποσα πληρωσες ?

sniper
27/10/2010, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Μπαρδόν?

:confused:

τι δεν κατάλαβες; :lol: :lol: :lol:

Hornet_08
27/10/2010, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
και το λαμπακι αναβοσβηνει μονιμα, τα φρενα του δεν ειναι τοσο δυνατα οσο του 2001 που ειχα πριν




1. Το λαμπακι δεν σε ενοχλει ?

2. Τα φρενα του χορνετ ειναι παρα πολυ δυνατα, σιγουρα ποιο δυνατα απο χορνετ του 2001.


Υγ. Μαλλον πηρες λαθος μηχανακι

dmf
27/10/2010, 17:11
150?

X-SFIGA
27/10/2010, 17:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
υποψιν οτι αμα βαλω σωληνακια υψηλης χαλαει το abs λογω οτι χανει τους χρονους.

αυτο μου εχει πει μηχανικος και αυτο λεω, αλλα δεν με νοιαζει γιατι δεν το χρησιμοποιω το abs,


φιλε Hornet_08, το λαμπακι μου σπαει τα νευρα που αναβοσβηνει συνεχεια, ετσι μου ερχεται να το βγαλω...

αλλα δεν νομιζω τα φρενα του 2007 να ειναι ποιο δυνατα απο του 2001, γιατι τα ειχα και τα δυο μηχανακια και περασα κατευθειαν απο το παλιο στο καινουργιο, θα μου πεις μπορει να φταινε τα υψηλης που ειχα βαλει.

φιλε dmf αμα ειναι λιγα τα 150 ευρω για ενα καλωδιακι τοτε τι να πω.

sergiosm
27/10/2010, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
φιλε dmf αμα ειναι λιγα τα 150 ευρω για ενα καλωδιακι τοτε τι να πω.

το οποίο καλωδιάκι όμως ΗΞΕΡΕ που να το βρεί, γιατί προφανώς ΗΞΕΡΕ και που να κοιτάξει.

Και αυτό πληρώνεται.

Η τιμή δεν εξαρτάται μόνο από τα υλικά που βάζει κανείς.

:wave2:

Hornet_08
27/10/2010, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
φιλε dmf αμα ειναι λιγα τα 150 ευρω για ενα καλωδιακι τοτε τι να πω.


Αν πας σε καποιον ασχετο θελει πολλες ωρες για να ψαξει. Αυτες οι ωρες πληρωνονται

sniper
27/10/2010, 17:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
το οποίο καλωδιακή όμως ΗΞΕΡΕ που να το βρεί, γιατί προφανώς ΗΞΕΡΕ και που να κοιτάξει.

Και αυτό πληρώνεται.

Η τιμή δεν εξαρτάται μόνο από τα υλικά που βάζει κανείς.

:wave2:

Να το κοιτάξεις εσυ αυτό....

sergiosm
27/10/2010, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Να το κοιτάξεις εσυ αυτό....

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:


και να πεις ότι έχω καλωδιακή


:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

sniper
27/10/2010, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
υποψιν οτι αμα βαλω σωληνακια υψηλης χαλαει το abs λογω οτι χανει τους χρονους.

αυτο μου εχει πει μηχανικος και αυτο λεω, αλλα δεν με νοιαζει γιατι δεν το χρησιμοποιω το abs,


φιλε Hornet_08, το λαμπακι μου σπαει τα νευρα που αναβοσβηνει συνεχεια, ετσι μου ερχεται να το βγαλω...

αλλα δεν νομιζω τα φρενα του 2007 να ειναι ποιο δυνατα απο του 2001, γιατι τα ειχα και τα δυο μηχανακια και περασα κατευθειαν απο το παλιο στο καινουργιο, θα μου πεις μπορει να φταινε τα υψηλης που ειχα βαλει.

φιλε dmf αμα ειναι λιγα τα 150 ευρω για ενα καλωδιακι τοτε τι να πω.


1. αν βαλεις σωληνακια υψηλής δεν χαλάει τίποτα
2. μαλακια κάνεις που δεν χρησιμοποιείς το ABS
3. @@ φρένα έχει και το 01 και το 07

X-SFIGA
27/10/2010, 17:38
φαντασου να μην ηξερε κιολας, εγω θα ειχα πει στον Βασιλη, ξυλωσε το και κρατα το.

dmf
27/10/2010, 17:40
ρε σεις μην διαφωνειτε χωρις λογο. Η τιμη ηταν τοση οχι λογω υλικων, αλλα λογω εργασιας κυριως. Το μηχανακι ηθελε λυσιμο πισω για να εχεις προσβαση στο καλωδιο. Τουλαχιστον 2 ωρες ηταν ενας μαστορας πανω του. Οσοι εχουν παει ξερουν οτι βλεπεις την μηχανη σου απο κλειστο κυκλωμα τηλεορασης ενω δουλευουν πανω της.

Και σαν να μην εφτανε αυτο, ρωτησα και για κατι αλλο που ηθελα να κανω στη μηχανη (δεν εχει σημασια τί) και μου ειπε 160?, ενω σε αλλον της χοντα που ειχα ρωτησει ηθελε 270...

Και τελος να πω οτι πηγα χωρις ραντεβου και με εξυπηρετησαν αμεσως ενω ειχαν δουλεια. Στο αλλο συνεργειο μου ειπαν απο Τριτη..

X-SFIGA
27/10/2010, 17:45
Ενταξει δεν ειπαμε και τπτ και ο Βασιλης δεν ειναι απλως μηχανικος μου αλλα ειναι και φιλος, ειναι πολυ σοβαρος μαστορας και ξερει ακριβως τι κανει στην καθε περιπτωση, απλως η τιμη μου φανηκε καπως.

Hornet_08
30/10/2010, 05:26
Ρε X-sfigas αυτο το σετ δαγκανες που βλεπεις εδω

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/912414/

Ειναι ποιο δυνατο απο τα 3πιστονα του χορνετ σου ?

:confused: :confused: :confused: