PDA

View Full Version : Αναβάτης vs Μοτοσυκλέτα



Bladerunner
11/10/2010, 12:58
Έχω ακούσει από αρκετούς να λένε ότι οι γρήγοροι χρόνοι οφείλονται κυρίως στη μοτοσυκλέτα.

Άλλοι πάλι, λένε πως ο αναβάτης είναι ο κύριος υπεύθυνος. Οι περισσότεροι είναι κάπου στη μέση. Ότι απαιτείται δηλαδή ΚΑΙ καλός αναβάτης ΚΑΙ καλή μηχανή.

Ο Jeremy Burgess, για όσους δεν τον γνωρίζουν (http:///en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Burgess), έχει δηλώσει πως στους αγώνες το όποιο αποτέλεσμα οφείλεται κατά 80% στον αναβάτη και κατά 20% στη μοτοσυκλέτα.

Αν πάρουμε αυτό το "80%" και το αναλύσουμε λίγο παραπάνω... Ποιο "μέρος" του οδηγού πιστεύεται ότι συμμετέχει περισσότερο; Ποιο είναι κυρίως υπεύθυνο για το όποιο αποτέλεσμα; Τα ...χέρια; Τα ...πόδια; Τι;
Μήπως όλα μαζί;

Ή μήπως κάτι τόσο συγκεκριμένο και τόσο απλό που δεν έχουμε ασχοληθεί ποτέ μαζί του;



Πριν συνεχίσω θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας.

zephyr1
11/10/2010, 13:00
Καλως τον.:beer:

Το μυαλο και η φυσικη κατασταση.

VASOS
11/10/2010, 13:38
Η γρήγορη και σωστή αντίληψη του χώρου και των συνθηκών, άρα κυρίως μάτια & μυαλό.

PortisHead
11/10/2010, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Έχω ακούσει από αρκετούς να λένε ότι οι γρήγοροι χρόνοι οφείλονται κυρίως στη μοτοσυκλέτα.

Άλλοι πάλι, λένε πως ο αναβάτης είναι ο κύριος υπεύθυνος. Οι περισσότεροι είναι κάπου στη μέση. Ότι απαιτείται δηλαδή ΚΑΙ καλός αναβάτης ΚΑΙ καλή μηχανή.

Ο Jeremy Burgess, για όσους δεν τον γνωρίζουν (http:///en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Burgess), έχει δηλώσει πως στους αγώνες το όποιο αποτέλεσμα οφείλεται κατά 80% στον αναβάτη και κατά 20% στη μοτοσυκλέτα.

Αν πάρουμε αυτό το "80%" και το αναλύσουμε λίγο παραπάνω... Ποιο "μέρος" του οδηγού πιστεύεται ότι συμμετέχει περισσότερο; Ποιο είναι κυρίως υπεύθυνο για το όποιο αποτέλεσμα; Τα ...χέρια; Τα ...πόδια; Τι;
Μήπως όλα μαζί;

Ή μήπως κάτι τόσο συγκεκριμένο και τόσο απλό που δεν έχουμε ασχοληθεί ποτέ μαζί του;



Πριν συνεχίσω θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας.


Φιλε μου , στο moto.gr γραφεις.

οι γρήγοροι χρόνοι οφείλονται κυρίως στην ... Aprilia

:lol:

Leopsomo
11/10/2010, 14:49
Φυσικη κατασταση θα ελεγα. Να μπορει το σωμα να εκτελεσει αυτα που θελει το μυαλο.

LogOutGoRide
11/10/2010, 15:04
Αυτό που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι
1. Δίαιτα (σε πολλούς αυστηρή)
2.Να πάρει ένα ζευγάρι χέρια
3. (και σημαντικότερο ) αλλαγή χαρτογράφησης εγκεφάλου (του πάνω κεφαλιού)


:rotflmao:

Μετά μπορεί να πάρει και μια γρήγορη μηχανη

johnpan
11/10/2010, 15:05
Μυαλό.-
Δηλαδή 1. Γνώση και 2. Εξάσκηση
Φυσική κατάσταση? Να σας θυμίσω κάτι παιδιά με ένα χέρι ή ένα πόδι που κάνουν άλματα με cross?
Τη στοιχειώδη φυσική κατάσταση να έχεις αρκεί για εκτός αγώνων οδήγηση.:beer:

AKIS BUSA
11/10/2010, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Καλως τον.:beer:

Το μυαλο και η φυσικη κατασταση.

+ 1000

Και η γνωση!!
διοτι για να αποδωσει το μυαλο πρεπει και να γνωριζει!!

Bladerunner
11/10/2010, 16:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
Και η γνωση!! διοτι για να αποδωσει το μυαλο πρεπει και να γνωριζει!!

Σαφώς και χρειάζεται γνώση, αλλά αναφέρομαι σε φυσικό όργανο του εαυτού μας.

Χέρι, πόδι κλπ

Τι είναι αυτό που παίζει το μεγαλύτερο ρόλο;

road spirit
11/10/2010, 16:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Σαφώς και χρειάζεται γνώση, αλλά αναφέρομαι σε φυσικό όργανο του εαυτού μας.

Χέρι, πόδι κλπ

Τι είναι αυτό που παίζει το μεγαλύτερο ρόλο;

τα @@ ! :lol:






οκ, seriously ...

εφόσον μιλάμε για μέρος του σώματος μας, μιλάμε για χέρια. Γιατί απο εκεί περνάει το βασικότερο κοντρόλ της μηχανής, το γκάζι.

Επιπλέον με τα χέρια στρίβουμε (γυροσκοπικό), με τα χέρια φρενάρουμε ...

Cpt. Haddock
11/10/2010, 16:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
[...]Επιπλέον με τα χέρια στρίβουμε (γυροσκοπικό)[...]

Με τα ματια στριβουμε :D


214263

sapila racing
11/10/2010, 16:23
Ολα είναι στο μυαλό μας.
Αν μπορέσουμε να ανοίξουμε νωρίτερα το γκάζι στις εξόδους θα παμε πιο γρήγορα, αλλά το μυαλό μας βαζει φρένο.
:wave2:

johnpan
11/10/2010, 16:26
Ααααα οπότε το μυαλό το αφήνεις έξω. Οπότε θα έλεγα τα πόδια. Με τα πόδια κρατιέσαι στη μηχανή αφού τα χέρια πρέπει να είναι χαλαρά...

idomeneas
11/10/2010, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Φιλε μου , στο moto.gr γραφεις.

οι γρήγοροι χρόνοι οφείλονται κυρίως στην ... Aprilia

:lol:

μην είσαι άδικος...
και στην ducati, BMW, AGUSTA, Moto Guzzi... :lol:

Bladerunner
11/10/2010, 16:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Ααααα οπότε το μυαλό το αφήνεις έξω.

Από πού προκύπτει αυτό; Το μυαλό (εγκέφαλος) είναι κι αυτό ένα μέρος του σώματός μας.

Επειδή φαντάζομαι καταλάβατε ότι εννοώ τον εγκέφαλο, να το τραβήξω λίγο παραπάνω...

Ναι μεν με τα χέρια χειριζόμαστε το γκάζι, αλλά ο εγκέφαλος θα ορίσει το πότε και πόσο (όπως πολύ σωστά γράφτηκε παραπάνω).

Σαφέστατα και τα μάτια παίζουν τεράστιο ρόλο (πάμε εκεί που κοιτάμε), αλλά ο εγκέφαλος θα ορίσει το πού και πότε.

Για τη φυσική κατάσταση που αναφέρθηκε - έχει το ρόλο της κι αυτή -, όμως, αφενός δεν είναι όργανο του σώματός μας κι αφετέρου πάλι ο εγκέφαλος θα δώσει σήμα να γυμναστούμε.

Με ελάχιστα λόγια, ο,τιδήποτε κάνουμε ή ΔΕΝ κάνουμε αποφασίζεται από το μυαλό μας. Από τον εγκέφαλο.

Με τι κριτήρια αποφασίζει; Γιατί εμένα ΔΕΝ δίνει εντολή να ανοίξω τέρμα το γκάζι από νωρίς ενώ στον Μπούστα πχ το κάνει;

Έχετε όρεξη να το σκεφτείτε;

Joyrider
11/10/2010, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Έχετε όρεξη να το σκεφτείτε;

Ίσως η απάντηση που ψάχνεις είναι πολύ απλή: ταλέντο.

Βέβαια δεν είναι κάτι που μπορεί να εξηγηθεί εκτός του οτι απλά είσαι πιο ικανός για κάτι απότι για κάτι άλλο.

Αν πάρεις δυο παιδιά και ξεκινήσουν προπόνηση από μικρά, έχουν ακριβώς τις ίδιες οδηγίες, συμβουλές, τις ίδιες ώρες ασχολίας, το ίδιο μηχανάκι κτλ...

Αυτό που θα ξεχωρίσει είναι αυτό με το ταλέντο.

Τώρα ανάμεσα σε έναν κοινό αναβάτη και στον Μπούστα που είπες θα έλεγα πως εκείνος έχει έλλειψη φόβου αλλά και μεγαλύτερη γνώση.

Εσύ παρόλο που ξέρεις ότι γίνεται να ανοίξεις το γκάζι πιο νωρίς δεν το κάνεις. Φοβάσαι την πτώση,, φοβάσαι το αναπάντεχο, φοβάσαι ίσως μήπως ξεπεράσεις το όριο. Εκείνος όμως το έχει ξεπεράσει το όριο πολλές φορές, έχει πολλές τούμπες και έτσι έμαθε να το φτάνει και να μην το ξεπερνάει τελικά..

Επίσης η γνώση. Εκείνος ξέρει για κάθε του πράξη τι αντίκτυπο θα έχει στην μηχανή. Δεν έχει να ανησυχεί για το αναπάντεχο. Τα έχει όλα ρυθμισμένα και ραμμένα στα μέτρα του. Ξέρει πότε θα λειτουργήσει πχ το traction control, ξέρει πόσο γκάζι υπάρχει ακόμα να δώσει, ξέρει πόσο όριο κλίσης του μένει ακόμα, ξέρει διάφορα...

johnpan
11/10/2010, 17:16
Γιατί εμένα ΔΕΝ δίνει εντολή να ανοίξω τέρμα το γκάζι από νωρίς ενώ στον Μπούστα πχ το κάνει;

Ο Μπούστας έχει εξοικειωθεί περισσότερο με αυτές τις συνθήκες. Έχει κάνει περισσότερους γύρους προσπαθώντας να εφαρμόσει τη θεωρία -που μπορεί να ξέρει οποιοσδήποτε-. Οι εγκέφαλοί σας δουλεύουν σε διαφορετικές ταχύτητες στις ίδιες συνθήκες. Μπορεί να συμπεράνει και να κρίνει πιο εύκολα και πιο γρήγορα από σένα.

Υ.Γ. Υπάρχει και αυτό που λέγεται ''ιδιοδεκτικότητα'' αλλά θεωρώ ότι λίγο πολύ σε όλους τους αγωνιζόμενους αυτή είναι σχετικά ανεπτυγμένη.

BLiTzER
11/10/2010, 17:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ξέρει πότε θα λειτουργήσει πχ το traction control, ξέρει πόσο γκάζι υπάρχει ακόμα να δώσει, ξέρει πόσο όριο κλίσης του μένει ακόμα, ξέρει διάφορα...

Ναι, ρε φιλαράκι, αλλά αυτός που τα ξέρει όλα αυτά, που τα έχει αποθηκευμένα? Στον εγκέφαλο. ΑΡΑ?

johnpan
11/10/2010, 17:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Εκείνος όμως το έχει ξεπεράσει το όριο πολλές φορές, έχει πολλές τούμπες και έτσι έμαθε να το φτάνει και να μην το ξεπερνάει τελικά..

Εγώ θα διαφωνήσω. Οι τούμπες δεν εξασφαλίζουν ότι θα μάθεις το παραμικρό. :beer:

Joyrider
11/10/2010, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
Ναι, ρε φιλαράκι, αλλά αυτός που τα ξέρει όλα αυτά, που τα έχει αποθηκευμένα? Στον εγκέφαλο. ΑΡΑ?

Ε νομίζω γιαυτό κάνουν τόσες δοκιμές. Για να τα φέρουν στα μέτρα τους και εκεί που θέλουν. Το έχει αποθηκευμένο γιατί αυτός αποφάσισε που θα είναι εξαρχής. 'Ετσι το σκέφτομαι εγώ. Δεν ξέρω κιόλας.

Joyrider
11/10/2010, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Εγώ θα διαφωνήσω. Οι τούμπες δεν εξασφαλίζουν ότι θα μάθεις το παραμικρό. :beer:

Με την τούμπα μαθαίνεις που είναι το όριο πιστεύω. Την επόμενη φορά που θα φτάσεις κοντά όμως θα το καταλάβεις και δεν θα το ξεπεράσεις . Έτσι δεν θα μάθεις πχ με πόση δύναμη δεν μπλοκάρουν τα φρένα σου? Όταν δεις με πόση μπλόκάρουν. Αυτό εννοούσα.

BLiTzER
11/10/2010, 17:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ε νομίζω γιαυτό κάνουν τόσες δοκιμές. Για να τα φέρουν στα μέτρα τους και εκεί που θέλουν. Το έχει αποθηκευμένο γιατί αυτός αποφάσισε που θα είναι εξαρχής. 'Ετσι το σκέφτομαι εγώ. Δεν ξέρω κιόλας.

Εεε... βασικά απλά ήμουν σαρκαστικός.

Στην ερώτηση τώρα, σαφώς και είναι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω. Πόσο, πως, πότε μπορούν να συνεργαστούν για να δώσουν το μέγιστο αποτέλεσμα. Το κοφτερό μυαλό, τα μάτια, τα χέρια, το σώμα, τα πόδια, τα πάντα. Το μηχανάκι είναι το ίδιο και έχει πάντα τα ίδια όρια, τις ίδιες δυνατότητες. Ο αναβάτης βελτιώνεται βελτιώνοντας κάθε φορά κάτι από τα παραπάνω, έχοντας ως κορυφαίο σημείο τα όρια της μοτοσυκλέτας.

Μετά απλά παίρνει Χόντα.

zephyr1
11/10/2010, 17:36
Για το ποσο με εχει προβληματισει αυτο το εχω εκφρασει σε αναλογο thread στο bikenet,.

Οπως το ποσταρα στης : 08/10/08.:

[ quote author=zephyr1 ]
kavadias για πρωτη φορα , ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ :dead: και Μεγαρα . :thumb:

Δεν εχω την πειρα στην πιστα, των παιδιων παραπανω, συμφωνω με τον καθενα αλλα θα ηθελα να προσθεσω κατι που ισως βοηθησει.Αφορα προβληματισμο μου πανω στο θεμα σταση σωματος σε σχεση με το μυαλο.

Πιστευω οτι: η σταση του σωματος ''διαμορφωνεται-εξελισεται'' απ'την ταχυτητα εισοδου και την ταχυτητα γενικοτερα που κινεισαι σε Ψ χωρο, η αυξηση της ταχυτητας εχει αναγκη το δεσιμο αναβατη μοτοσυκλετας μεσα απο καποιους οδηγικους κανονες ωστε να πετυχεις αρμονια στην συμπεριφορα της μοτοσυκλετας.

Συνηθως η ταχυτητα σου, εξαρτατε απο το πως μπορει να την διαχειριστει-επεξεργαστει ο εγκεφαλος σου συμφωνα με την εμπειρια σου .

Το πρωτο πραγμα που βλεπεις στην πιστα (ο θεος νατην κανει)ειναι οτι τα ορια πλεον δεν ειναι η μπαριερα,το τρακτερ,το σκυλι κτλ. αλλα το μυαλο σου.
Ετσι ενα απ'τα κομματια της εξελιξης οδηγησης σε πιστα ειναι και αυτο.Πρεπει να δωσω χρονο στον εγκεφαλο μου , ωστε βημα-βημα να νιωσει ασφαλεια στα νεα δεδομενα χωρις να τρομαξει.

Προσπαθησα να το κανω την κυριακη αλλα θες η λυσα απ'την αποχη,θες τα 50 ατομα που ηταν στο 20λεπτο,θες η τελευταια επισκεψη στα μεγαρα πριν κλεισουν που κινδυνεψα να τραυματιστω σοβαρα απ'αλλον, δεν μπορουσα να κανω τιποτα.
Επελεγα πριν την στροφη να αφησω τα φρενα λιγο πιο νωρις και επιανα το ποδι μου να παταει το φρενο ή να μην αμολαω το μπροστινο, ρε αστο τιποτα , ο φοβος που ενιωθα μ΄'αυτα τα 2-5 χιλιομετρα παραπανω μέ αποσυντονιζε τελειως.

Θεωρω οτι ειναι ενα βασικο μαθημα εξασκησης ωστε να καλυτερευση η γραμμη σου, η σταση σου ,η ταχυτητα σου και γενικα η ροη σου μεσα στην πιστα. :)

[/quote]

TROOPER
11/10/2010, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
......

Με ελάχιστα λόγια, ο,τιδήποτε κάνουμε ή ΔΕΝ κάνουμε αποφασίζεται από το μυαλό μας. Από τον εγκέφαλο.

Με τι κριτήρια αποφασίζει; Γιατί εμένα ΔΕΝ δίνει εντολή να ανοίξω τέρμα το γκάζι από νωρίς ενώ στον Μπούστα πχ το κάνει;

Έχετε όρεξη να το σκεφτείτε;

κατα την γνωμη καποιων,''με καποιο τροπο λογικα συνδεεται ο εγκεφαλος με τ αντερα''

ο σλιπερ βεβαια θα εβαζε οπου ''αντερα'' τη λεξη ''@@'' αλλα δε γαμιεται...ειναι καλο παιδι κατα βαθος...(το ξερεις αλλωστε)

:lol: :lol:

Costas KLE
11/10/2010, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Με τα ματια στριβουμε :D

... για όσους δεν το ξέρουν :a013:

από εκεί και πέρα γνώση για το τι πρέπει να κάνεις και πότε, βαλτά αυτά σε ώρες εξάσκησης και κάτι θα βγάλεις :beer:

mparmpanik
11/10/2010, 18:13
ΤΟΥς καλυτερους χρονους τους κανεις οταν ο δανιστης που σε κυνηγαει ειναι αγριεμενος..

TROOPER
11/10/2010, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Με τα ματια στριβουμε :D

θελω το εμοτικον του τυπου που βαραει το κεφαλι του !!!!!!!!!

:bawl: :bawl: :bawl:

Bladerunner
11/10/2010, 18:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
(...)Φοβάσαι την πτώση, φοβάσαι το αναπάντεχο, φοβάσαι ίσως μήπως ξεπεράσεις το όριο.(...)


Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Ο Μπούστας έχει εξοικειωθεί περισσότερο με αυτές τις συνθήκες.
Οι εγκέφαλοί σας δουλεύουν σε διαφορετικές ταχύτητες στις ίδιες συνθήκες.



Κάντε τη σούμα...

Ο φόβος για το άγνωστο, ο φόβος για τον πόνο της πτώσης, ο φόβος για τον θάνατο.

Φοβόμαστε όταν περπατάμε; Όχι.
Φοβόμαστε όταν κινούμαστε με 100 στην Αττική Οδό; Όχι
Φοβόμαστε να στρίψουμε με 180 στην παρατεταμένη των Σερρών; Ίσως.

Ύψος χιλιομέτρων - Αττική Οδός - παρατεταμένη (Κ13) Σερρών = Συνθήκες.

Ας απομονώσουμε τη συνθήκη "είσοδος με 180 στην Κ13 των Σερρών"*

Δύο αναβάτες:
Ο ...Μπούστας κι ...εγώ. Την ίδια μέρα, στον ίδιο γύρο, με ίδια μηχανάκια.
Ο μεν σαφώς και δεν τρέχει τίποτα, τη στρίβει με αρκετά παραπάνω. Ο δε υποφαινόμενος φοβάται και σφίγγεται. Πού είναι η διαφορά;

Να προλάβω κάποιες απαντήσεις αλλά και να το δυσκολέψω λίγο:
Έχουμε τα ίδια σημάδια, την ίδια ικανότητα να αλλάζουμε γρήγορα την κλίση της μοτοσυκλέτας, ξέρουμε και οι δύο πότε να ανοίξουμε το γκάζι. Γιατί εγώ φοβάμαι κι εκείνος χασμουριέται σ΄αυτά τα χιλιόμετρα;



Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Συνηθως η ταχυτητα σου, εξαρτατε απο το πως μπορει να την διαχειριστει-επεξεργαστει ο εγκεφαλος σου συμφωνα με την εμπειρια σου.

Αν συμφωνείτε στα παραπάνω...

Μπορούμε να αυξήσουμε την ...επεξεργαστική ισχύ του μυαλού μας;


*Κ13. Παρατεταμένη στροφή των Σερρών με ακτίνα καμπυλότητας 100μ. Οι top αναβάτες έχουν στην είσοδο πάνω από 200Km/h

TROOPER
11/10/2010, 18:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
.....



Αν συμφωνείτε στα παραπάνω...

Μπορούμε να αυξήσουμε την ...επεξεργαστική ισχύ του μυαλού μας;




ναι συμφωνουμε και ναι μπορουμε.

Joyrider
11/10/2010, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Δύο αναβάτες:
Ο ...Μπούστας κι ...εγώ. Την ίδια μέρα, στον ίδιο γύρο, με ίδια μηχανάκια.
Ο μεν σαφώς και δεν τρέχει τίποτα, τη στρίβει με αρκετά παραπάνω. Ο δε υποφαινόμενος φοβάται και σφίγγεται. Πού είναι η διαφορά;

Το λες και μόνος σου. Αυτός την έχει ήδη στρίψει πολλές φορές και μάλιστα με παραπάνω.

Bladerunner
11/10/2010, 18:49
TROOPER... Με ποιο τρόπο μπορούμε;


Joyrider... Εφόσον οι συνθήκες είναι ίδιες και για χάρη της συζήτησης έχουμε τις ίδιες ΤΕΧΝΙΚΕΣ ικανότητες... Επαναλαμβάνω: Γιατί τα χιλιόμετρα εμένα μου φαίνονται πολλά;

(Καταλαβαίνω τι εννοείς και συμφωνώ. Θα ήθελα όμως να το κάνουμε πιο συγκεκριμένο)

Joyrider
11/10/2010, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
TROOPER... Με ποιο τρόπο μπορούμε;


Joyrider... Εφόσον οι συνθήκες είναι ίδιες και για χάρη της συζήτησης έχουμε τις ίδιες ΤΕΧΝΙΚΕΣ ικανότητες... Επαναλαμβάνω: Γιατί τα χιλιόμετρα εμένα μου φαίνονται πολλά;

(Καταλαβαίνω τι εννοείς και συμφωνώ. Θα ήθελα όμως να το κάνουμε πιο συγκεκριμένο)

Αυτό που λείπει νομίζω είναι η εξοικείωση, έτσι όπως το περιγράφεις δηλαδή. Μπορεί να έχεις τις τεχνικές ικανότητες να στρίψεις με τόσα αλλά το ότι σου φαίνονται πολλά οφείλεται μάλλον στο ότι δεν το έχεις συνηθίσει.Και δεν είναι θέμα ματιού αλλά εκγεφάλου όπως είπες.

Άρα για να πάψει να σου "φαίνεται" και για να αυξήσεις την ισχύ του εκγεφάλου σου όπως το λες, μάλλον πρέπει να του δώσεις πιο πολλά δεδομένα να επεξεργαστεί.Δηάδή το δεδομένο της στροφής αυτής με το δεδομένο της ταχύτητας εκείνης.

Αυτό φυσικά σταδιακά και όχι στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων σου. Και όταν θα πάψεις να το σκέφτεσαι για να το κάνεις και το κάνεις αυτόματα, τότε θα το έχεις μάθει κιόλας.

Bladerunner
11/10/2010, 19:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Και όταν θα πάψεις να το σκέφτεσαι για να το κάνεις και το κάνεις αυτόματα, τότε θα το έχεις μάθει κιόλας.


Αυτό είναι όντως το ζητούμενο!!!:beer:


ΑΛΛΆ:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Άρα για να πάψει να σου "φαίνεται" και για να αυξήσεις την ισχύ του εκγεφάλου σου όπως το λες, μάλλον πρέπει να του δώσεις πιο πολλά δεδομένα να επεξεργαστεί

Μα... περισσότερα δεδομένα δε σημαίνει ανάγκη για μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ αν θέλουμε την πληροφορία στον ίδιο χρόνο;

(Καλά το πάμε. "Επεξεργαστείτε" λίγο το τελευταίο...)

Joyrider
11/10/2010, 19:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Μα... περισσότερα δεδομένα δε σημαίνει ανάγκη για μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ αν θέλουμε την πληροφορία στον ίδιο χρόνο;

Εκεί μπαίνει αυτό:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Αυτό φυσικά σταδιακά και όχι στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων σου.

Αν το κάνεις (νομίζω πάντα) σιγά σιγά και βήμα βήμα θα είναι ευκολότερη και η επεξεργασία και η μετάβαση.

devil's animal
11/10/2010, 19:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
TROOPER... Με ποιο τρόπο μπορούμε;


Joyrider... Εφόσον οι συνθήκες είναι ίδιες και για χάρη της συζήτησης έχουμε τις ίδιες ΤΕΧΝΙΚΕΣ ικανότητες... Επαναλαμβάνω: Γιατί τα χιλιόμετρα εμένα μου φαίνονται πολλά;

(Καταλαβαίνω τι εννοείς και συμφωνώ. Θα ήθελα όμως να το κάνουμε πιο συγκεκριμένο)


ο καθε ανθρωπος εχει μια ανοχη (ή αντοχη αν θελεις) στα χλμ σε καθε συγκεκριμενη στροφη.
π.χ. στην Κ13 στις Σερρες.
η αντοχη μου ειναι 150
η αντοχη σου 170
ο μπουστας 200
και ο ροσσι 230

ο καθε ενας μας αν υπερβει αυτο το οριο (θεωρητικο) νοιωθει αμηχανα. φοβαται.αποσυντονιζεται και δεν μπορει. αυτο το οριο μπορει να ανεβει στον καθε εναν απο εμας με πολυ προπονηση στην συγκεκριμενη στροφη.

περιπου το ιδιο ειναι και στον δρομο. γιατι οι πιτσιρικαδες κανουν τρελες και σφηνες κλπ..κλπ..ελλειψη φοβου και πεποιθηση οτι ειναι ανικητοι και ατρωτοι. και τις περισσοτερες φορες επιβιωνουν. η στροφη ηταν για πολλα παραπανω.


ο καθε ενας λοιπον γεννιεται με συγκεκριμενα ορια. οσο πιο μικρος τοσο πιο πολυ μπορει να τα επεκτεινει κιαλλο. μεγαλωνοντας μπαινει η λογικη και σε σταματαει γιατι παντα στο πισω μερος του κεφαλιου υπαρχει ενα ΑΝ. αν πεσω. ΑΝ παθω λαστιχο εδω. ΑΝ...ΑΝ...ΑΝ...

με λιγα λογια ολα περνανε απο τον επεξεργαστη (που ειναι το μυαλο) και το κεντρο ελεγχου που δινει το ΟΚ. ενεργουμε γιατι αυτο μας λεει οτι πρεπει ΕΤΣΙ να ενεργησουμε. αν παραβουμε τις εντολες και ανοιξουμε παραπανω το γκαζι,βραχυκυκλωνουμε. αν δεν πεσουμε καλως. αν πεσουμε κομπλαρουμε.

ειναι οπως η πρωτη φορα που ξυνεις. τρομαζες. νομιζεις οτι θα πεσεις γιατι εχεις φτασει να ακουμπαει το γονατο σου. μια ενεργεια που μεχρι πριν σου φαινοταν αδιανοητη. ακομα και που το εβλεπες να το κανουν αλλοι, το φοβοσουν. ποιος ο λογος να οδηγω μηχανη και να ακουμπαει το γονατο μου στην ασφαλτο.:a21:

οταν ομως δεις οτι λειτουργει δεν το φοβασαι. ολα εχουν να κανουν με το ποσο εξοικειωμενοι ειμαστε σε συγκεκριμενο περιβαλλον.

βαζω στοιχημα οτι αν εβαζες τους περισσοτερους απο εμας που εχουν κανει μαθηματα και ξερουν την θεωρια, σε εναν προσομοιωτη οδηγησης, σε μια γνωστη πιστα (ας πουμε Σερρες) θα καναμε ολοι πολυ καλους χρονους. γιατι δεν θα φοβομαστε την πτωση, τον τραυματισμο. θα εφαρμοζαμε την θεωρια (ο καθενας με τον δικο του ρυθμο) και σε καποιους γυρους θα γινοταν πανηγυρι...


ολα εχουν να κανουν με το ποσο σε "φρεναρει" το κεντρο ελεγχου (μυαλο), ποσο εισαι δεκτικος στην θεωρια ωστε να την κανεις αμεσα πραξη, και ποτε δινει τις καταλληλες εντολες παλι το μυαλο για να ενεργησει το υπολοιπο σωμα οπως πρεπει.


ειπα πολλα το ξερω αλλα νομιζω οτι καταλαβατε... :hypnotize
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Bladerunner
11/10/2010, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Εκεί μπαίνει αυτό:



Αν το κάνεις (νομίζω πάντα) σιγά σιγά και βήμα βήμα θα είναι ευκολότερη και η επεξεργασία και η μετάβαση.

Και γιατί να μη του δώσω λιγότερα δεδομένα;

Για συγκεκριμένη ισχύ, όσο λιγότερα δεδομένα τόσο πιο γρήγορη δεν είναι η επεξεργασία τους;



devil's animal... Τα διάβασα, τα κατάλαβα και συμφωνώ. Θα ήθελα όμως να εστιάσουμε στο πώς αλλάζει "το φρένο του κέντρου ελέγχου"

Joyrider
11/10/2010, 19:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Και γιατί να μη του δώσω λιγότερα δεδομένα;

Για συγκεκριμένη ισχύ, όσο λιγότερα δεδομένα τόσο πιο γρήγορη δεν είναι η επεξεργασία τους;



devil's animal... Τα διάβασα, τα κατάλαβα και συμφωνώ. Θα ήθελα όμως να εστιάσουμε στο πώς αλλάζει "το φρένο του κέντρου ελέγχου"

Μα λιγότερα θα δίνεις αφού θα τα δίνεις σιγά σιγά. Ετσι μέχρι να φτάσεις να στρίβεις με 200 θα έχεις περάσει και θα έχεις μείνει κάμποσο στα προηγούμενα στάδια (170,175,180,185κλτ) ώστε να εξοικειωθείς σταδιακά.

Όσο το σκέφτομαι εκεί καταλήγω --> Εξοικείωση.

devil's animal
11/10/2010, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner

devil's animal... Τα διάβασα, τα κατάλαβα και συμφωνώ. Θα ήθελα όμως να εστιάσουμε στο πώς αλλάζει "το φρένο του κέντρου ελέγχου"


αυτο μπορει να αλλαξει σταδιακα με την προπονηση.

ξερεις οτι τα φρενα μπορεις να τα πατησεις και μετα την ταμπελα των 100.
στο εχουν πει οι αλλοι. ειναι αληθεια.

εσυ ομως με το που βλεπεις την ταμπελα και πριν φτασεις διπλα της...τσαρουχωνεις.

θα το κανεις μια και θα τα πατησεις μετα, θα φοβηθεις να στριψεις και θα πας ευθεια (ευτυχως οι Σερρες εχουν εξοδο)

θα το κανεις δυο και θα τα πατησεις ατσαλα με αποτελεσμα το μηχανακι να γινει ασταθες.

θα το κανεις 3 και απο την χαρα σου που το πετυχες, θα πεσεις με lowside γιατι θα ξεχασεις ν'ανοιξεις το γκαζι.:lol:

ε,να μην τα πολυλογω καποια στιγμη και ενω εχεις φαει 2-3 ζευγαρια λαστιχα, θα μαθεις πως να φρεναρες στος τελος της ευθειας.

η πλακα ειναι οτι ολες τις φορες πουα θα το προσπαθησεις θα χεστεις πανω σου.

και η ακομα μεγαλυτερη πλακα ειναι οτι ακομα και να το καταφερεις, θα βρεθει καποιος που θα μπορει να φρεναρει ακομα πιο βαθια...:lol: :lol:

zephyr1
11/10/2010, 23:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Κάντε τη σούμα...

Ο φόβος για το άγνωστο, ο φόβος για τον πόνο της πτώσης, ο φόβος για τον θάνατο.

Φοβόμαστε όταν περπατάμε; Όχι.
Φοβόμαστε όταν κινούμαστε με 100 στην Αττική Οδό; Όχι
Φοβόμαστε να στρίψουμε με 180 στην παρατεταμένη των Σερρών; Ίσως.

Ύψος χιλιομέτρων - Αττική Οδός - παρατεταμένη (Κ13) Σερρών = Συνθήκες.

Ας απομονώσουμε τη συνθήκη "είσοδος με 180 στην Κ13 των Σερρών"*

Δύο αναβάτες:
Ο ...Μπούστας κι ...εγώ. Την ίδια μέρα, στον ίδιο γύρο, με ίδια μηχανάκια.
Ο μεν σαφώς και δεν τρέχει τίποτα, τη στρίβει με αρκετά παραπάνω. Ο δε υποφαινόμενος φοβάται και σφίγγεται. Πού είναι η διαφορά;

Να προλάβω κάποιες απαντήσεις αλλά και να το δυσκολέψω λίγο:
Έχουμε τα ίδια σημάδια, την ίδια ικανότητα να αλλάζουμε γρήγορα την κλίση της μοτοσυκλέτας, ξέρουμε και οι δύο πότε να ανοίξουμε το γκάζι. Γιατί εγώ φοβάμαι κι εκείνος χασμουριέται σ΄αυτά τα χιλιόμετρα;

Αν συμφωνείτε στα παραπάνω...

Μπορούμε να αυξήσουμε την ...επεξεργαστική ισχύ του μυαλού μας;


*Κ13. Παρατεταμένη στροφή των Σερρών με ακτίνα καμπυλότητας 100μ. Οι top αναβάτες έχουν στην είσοδο πάνω από 200Km/h



Αν καταλαβαινω καλα θες να επικεντρωθουμε στης συνθηκες που νιωθει ο καθε αναβατης ''ανετα''.

Το εχω παρατηρησει πολλες φορες, αναβατες που στην πιστα πανε γρηγορα ,στον δρομο ενω θελουν δεν μπορουν.
Και αντιστροφα ,αναβατες που στον δρομο ειναι γρηγορη ,στην πιστα φοβουνται.

Περα ομως απο την εξοικειωση,δεν μπορω να φανταστω καποιο ''διακοπτη'' που μπορει να αλλαξει αμεσα αυτη την συμπεριφορα.

Υπαρχει η ιδεα ,η θεωρια και η πραξη του πως στριβω,αφου φτασεις στην πραξη περα απο το προτωγνωρο αισθημα του σωματος που πρεπει να μπει σ'αυτη την σταση για πρωτη φορα ,πισω απ'ολα αυτα βρισκεται η κινητηριος δυναμη του εγκεφαλου που πρεπει να ''ζησει'' αυτο το συναισθημα ωστε να μαθει να το ελεγχει και να νιωσει ''ανετα'' ωστε να εξελιχθει.


Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner

Μα... περισσότερα δεδομένα δε σημαίνει ανάγκη για μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ αν θέλουμε την πληροφορία στον ίδιο χρόνο;

(Καλά το πάμε. "Επεξεργαστείτε" λίγο το τελευταίο...)


Παντως το τελευταιο σχολιο σου , με ωθει στο να αποφορτωσω την πολυ πληροφορια και αντιστοιχα την επεξεργασια και να δωσω σημασια στην τεχνικη του στριβειν και να στριψω.
Θα ελεγα να παραμερισω το συναισθημα και να δωσω την προσοχη μου στην υλη. :look:

Bladerunner
12/10/2010, 08:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Παντως το τελευταιο σχολιο σου , με ωθει στο να αποφορτωσω την πολυ πληροφορια και αντιστοιχα την επεξεργασια και να δωσω σημασια στην τεχνικη του στριβειν και να στριψω.


Στην ευθεία η συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. Έτσι δεν είναι;

Το θέμα είναι τι κάνουμε αμέσως πριν - κατά τη διάρκεια - και στην έξοδο της στροφής. Τρία τμήματα, που το καθ' ένα από αυτά, απαιτεί πολλές πληροφορίες (επεξεργασμένα δεδομένα δηλαδή), έτσι ώστε να μπορέσουμε να στρίψουμε αλώβητοι και γιατί όχι ...σχετικά σβέλτα.

Αν κινούμαστε πολύ κάτω από αυτό που μπορούμε, ο εγκέφαλος έχει όλο το χρόνο στη διάθεσή του να επεξεργαστεί τα δεδομένα, να τα κάνει πληροφορίες και να δώσει τις σχετικές εντολές στους μυς των χεριών - ποδιών - ματιών κλπ.

Αν αντίθετα κινούμαστε κοντά στο δικό μας όριο ή ακόμα και λίγο παραπάνω από αυτό (λάθος εκτίμηση), ο εγκέφαλος απλά δεν θα προλάβει και η πτώση είναι κοντά.

Όλα τα παραπάνω, λίγο ή πολύ τα έχουμε αναφέρει ξανά. Τα συγκέντρωσα σε δύο παραγράφους για να γίνει πιο κατανοητό το παρακάτω:

Αποφορτίζουμε τον εγκέφαλο δημιουργώντας ρουτίνες!

Για ποιο λόγο να τον αναγκάσουμε να αποφασίσει τελευταία στιγμή πού θα φρενάρουμε; Μπορούμε να έχουμε επιλέξει από πριν ένα σημάδι που θα ξεκινήσουμε τα φρένα. Στο ίδιο σημάδι ξεκινάμε να κατεβάζουμε και ταχύτητες.

Για ποιο λόγο να τον αναγκάσουμε να αποφασίσει τελευταία στιγμή πού θα στρίψουμε;
Έχουμε ήδη επιλέξει σημείο εισόδου από πριν.

Επίσης δεν υπάρχει λόγος να τον υποχρεώσουμε τελευταία στιγμή να επιλέξει τη γραμμή που θα ακολουθήσουμε.
Έχουμε ήδη ορίσει πού θα κάνουμε κορυφή στην στροφή.

Αντίστοιχα έχουμε ήδη επιλέξει πού θέλουμε να βρεθούμε στην έξοδο.

Τι μας μένει;
Ο τρόπος που θα δώσουμε κλίση στο μηχανάκι από την είσοδο προς την κορυφή και πώς θα το σηκώσουμε ως την έξοδο. Επίσης πώς χειριζόμαστε το γκάζι σε όλη την διαδικασία.

Δημιουργώντας ρουτίνες για όλα τα παραπάνω, αποφορτίζουμε τον εγκέφαλο έτσι ώστε να έχει διαθέσιμη ισχύ για να επεξεργαστεί τυχόν νέα δεδομένα (πιθανό γλίστρημα - εμπόδιο μέσα στη στροφή), ή και να επεξεργαστεί λεπτομέρειες του σχεδίου μας. (Πάω λίγο πιο γρήγορα από πριν οπότε ή θα φρενάρω πιο νωρίς ή θα πλαγιάσω το μηχανάκι πιο γρήγορα).

Αναφέρθηκε πιο πάνω:

Όταν πάψουμε να σκεφτόμαστε αυτές τις ρουτίνες, σημαίνει ότι είναι πλέον τόσο εξαιρετικά μικρός ο χρόνος επεξεργασίας τους άρα και τόσο μεγάλος ο συνολικός διαθέσιμος χρόνος μας.
Αντιλαμβανόμαστε ότι όσο παραπάνω χρόνο έχουμε τόσο πιο ασφαλής είμαστε (και γιατί όχι ...μπορούμε να τον εκμεταλλευτούμε για να πάμε πιο σβέλτα).

Αυτό ήταν το τυράκι.

Η φάκα είναι ότι για να γίνουν κάποια στιγμή αυτόματα, πρέπει να τα σκεφτόμαστε όσο γίνεται περισσότερο και πληρέστερα. Πληρέστερα σημαίνει ΜΙΑ ρουτίνα τη φορά και ταχύτητα τέτοια που θα μας επιτρέψει να το κάνουμε.

AKIS BUSA
12/10/2010, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
Έχω ακούσει από αρκετούς να λένε ότι οι γρήγοροι χρόνοι οφείλονται κυρίως στη μοτοσυκλέτα.

Άλλοι πάλι, λένε πως ο αναβάτης είναι ο κύριος υπεύθυνος. Οι περισσότεροι είναι κάπου στη μέση. Ότι απαιτείται δηλαδή ΚΑΙ καλός αναβάτης ΚΑΙ καλή μηχανή.

Ο Jeremy Burgess, για όσους δεν τον γνωρίζουν (http:///en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Burgess), έχει δηλώσει πως στους αγώνες το όποιο αποτέλεσμα οφείλεται κατά 80% στον αναβάτη και κατά 20% στη μοτοσυκλέτα.

Αν πάρουμε αυτό το "80%" και το αναλύσουμε λίγο παραπάνω... Ποιο "μέρος" του οδηγού πιστεύεται ότι συμμετέχει περισσότερο; Ποιο είναι κυρίως υπεύθυνο για το όποιο αποτέλεσμα; Τα ...χέρια; Τα ...πόδια; Τι;
Μήπως όλα μαζί;

Ή μήπως κάτι τόσο συγκεκριμένο και τόσο απλό που δεν έχουμε ασχοληθεί ποτέ μαζί του;



Πριν συνεχίσω θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας.

Μιας και κανουμε κουβεντα θα σου πω την γνωμη μου και εγω

για το 1ο θα σου πω πως η μηχανη σαφως και παιζει ρολο για γρηγορους χρονους (εννοεις πιστευω πιστα) αλλα δεν ειναι κυριως αυτος ο λογος
θελω να πω πως αν δωσεις σε δυο ιδιους οδηγους (ικανοτητες) δυο ιδια πολυ καλα στημενα κλπ μηχανακια, θα δεις οτι σαφως δεν θα εχουν ιδια γυρολογια!!, πραγμα βεβαια που σε κανει να καταλαβεις πως η μηχανη απο μονη της δεν κανει ουσιαστικα την διαφορα!!

για το 2ο ναι!!, πρεπει να υπαρχει συνδυασμος καλου αναβατη και καλης μηχανης

για το 3ο ο Jeremy Burgess, εχει σιγουρα δικιο!! αλλα μιλαει για αγωνες!! και κατ"επεκταση για αγωνιζομενους παγκοσμιου επιπεδου (motogp) που εκει τα πραγματα ειναι τρομακτικα για τα δικα μας δεδομενα!! δηλαδη δεν μπορουμε να εχουμε αμεσο μετρο συγκρισης αυτων με εμας
για να γινουμε καλυτεροι οδηγοι γενικοτερα!!
διοτι εμεις κανουμε "προπονηση" ας πουμε σε πιστα 1 φορα τον μηνα!! (ο καλυτερος) εως 1 φορα τον χρονο!! μιλαω παντα για ερασιτεχνες μοτοσυκλετιστες οπως ειμαστε οι πιο πολλοι σε αυτα τα forum!! και βεβαια σε συνθηκες και πιστες που εχουμε εδω (Ελλαδα)

το σιγουρο παντως ειναι οτι για ανεβασουμε τις οδηγικες μας ικανοτητες και γνωσεις, πρεπει να κανουμε track day, σχολεια,κλπ κλπ πολυ περισσοτερο (σε χρονο) απ"οτι κανουμε μεχρι τωρα
διοτι μονο στις πιστες μπορουμε να καταλαβουμε πολλα πραγματα για εμας και τις ικανοτητες τις δικες μας και της μηχανης μας!!
αφου ολοι ξερουμε, πως ολοι μας μαθαινουμε μεσα απο τα λαθη μας!! και τα λαθη στις πιστες
εχουν το λιγοτερο "κοστος" σε ολα!! και το σημαντικοτερο (αν δεν ειμαστε εγωιστες) ειναι οτι εχουμε περισσοτερο χρονο και χωρο να ρωτησουμε, να ρυθμισουμε, να μαθουμε και να εξασκισουμε οτι δεν ξεραμε και οτι μαθαινουμε εκει!!

πως μπορουμε δηλαδη να καταλαβουμε αυτα που λεει ο Burgess αν δεν το κανουμε οπως το εννοει?? δηλαδη σε πιστες!!, αρα να βαλουμε οδηγικη γνωση (μυστικα οδηγησης) αρα και θα ισχυει το 80% του αναβατη!! (για τα απωτερο οδηγικο μας μελλον!!)

υγ. δεν συμφωνω για κανενα λογο με εκεινους που λενε <<καλυτερα στον Μπραλο και στην Επιδαυρο κλπ,κλπ, παρα στα Μεγαρα!!>>

για το 4ο και για το πιο "μερος" του οδηγου ειναι υπευθυνο για το σωστο οδηγικο αποτελεσμα, θα σου πω πως υπευθυνο ειναι ολο μας το σωμα!!
διοτι πρεπει κατα περισταση να εκτελει εντολες του εγκεφαλου (αφου εχει τις γνωσεις βεβαια)
συγχρονως και με μια αλληλουχια!! κινησεων για να ειμαστε ασφαλεις, γρηγοροι, (αν χρειαζεται)
και πανω απο ολα να εχουμε την απολαυση της οδηγησης μιας μοτοσυκλετας, χωρις να εχουμε στο μπροστα μερος του μυαλου μας τον φοβο!!, οπως και αν τον αντιλαμβανεται ο καθε ενας μας ξεχωριστα!!

και τελος για το συγκεκριμενο η πιο απλο, η απαντηση για μενα ειναι....
οτι ναι, το πιο συγκεκριμενο και απλο ειναι η γνωση!!!, και η εφαρμογη αυτης με οσο μπορουμε περισσοτερη "προπονηση" (track days)
oλα τα υπολοιπα απλα θα ειναι συζητησεις!! και γενικοτερα να"χαμε να λεγαμε!!
δεν βελτιωνεσαι μονο με το να διαβαζεις οτι λενε οι αλλοι, πρεπει και να κανεις αυτα που λενε!!
νομιζω πιο απλο!! δεν γινεται!!

jp929rr
12/10/2010, 18:10
Είναι δύο παράγοντες που φέρνουν τον καλό χρόνο,

Η αίσθηση/έλεγχος του οχήματος (control)

και

Η αίσθηση του χώρου (φαντασία)

Στη μηχανή ο έλεγχος γίνεται με όλο το σώμα οπότε σημαντικό ρόλο παίζει η φυσική κατάσταση και η εμπειρία και το ταλέντο.

Στο δεύτερο, όπου υπάρχουν διαφορές και σε επίπεδο παγκοσμίου, είναι η αίσθηση της ταχύτητας και της γεωμετρίας. Π.χ. ο Ρόσσι έχει ταλέντο στο να κάνει προσπεράσεις εκεί που φαίνεται αδύνατο διότι έχει πολύ καλή αίσθηση πως θα κινηθεί η μηχανή του στο χώρο και θα βρεθεί μπροστά από τον αντίπαλο. Έρχεται βέβαια με την εμπειρία αλλά παίζει ρόλο και το ταλέντο.

Στο δρόμο ιδίως το σίγουρο διάβασμα του δρόμου είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας για να πας γρήγορα και με ασφάλεια. Όμοια και στην πίστα για να βελτιστοποιήσεις τις γραμμές σου υποθέτω.

TROOPER
13/10/2010, 14:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
TROOPER... Με ποιο τρόπο μπορούμε;


...

δημητρη δεν θα σου απαντησω εγω (τον λογο θα σου τον πω αν με το καλο συναντηθουμε στα τιμημενα σερρας στο τρακμπαικ.)

:beer: :wave2:

Bladerunner
13/10/2010, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
δημητρη δεν θα σου απαντησω εγω (τον λογο θα σου τον πω αν με το καλο συναντηθουμε στα τιμημενα σερρας στο τρακμπαικ.)

:beer: :wave2:

Δεκτό. (Αν και με έβαλες σε περιέργεια τώρα)