PDA

View Full Version : αγορά κομπρεσέρ



ERRIKA
18/10/2010, 10:39
Θέλω να αγοράσω μηχάνημα για το γκαράζ μου για να μπορώ να ελέγχω πίεση/βάζω αέρα στα λάστιχα. Είμαι αρχι-άσχετη, μπορεί κανείς να μου συστήσει κάτι καλό και αξιόπιστο?? Και πού θα το βρω, εννοείται... (βαρέθηκα τα @$%^μηχανήματα των βενζινάδικων και κόντεψα να πάθω ζημιά).

Cpt. Haddock
18/10/2010, 10:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Θέλω να αγοράσω μηχάνημα για το γκαράζ μου για να μπορώ να ελέγχω πίεση/βάζω αέρα στα λάστιχα. Είμαι αρχι-άσχετη, μπορεί κανείς να μου συστήσει κάτι καλό και αξιόπιστο?? Και πού θα το βρω, εννοείται... (βαρέθηκα τα @$%^μηχανήματα των βενζινάδικων και κόντεψα να πάθω ζημιά).

Καλυτερα εναν αξιοπιστο μετρητη πιεσης που τον κουβαλας μαζι σου και να συγκρινεις. Απο την αλλη αν θες να μπλεξεις με κομπρεσερ...


:wave2:

ERRIKA
18/10/2010, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Καλυτερα εναν αξιοπιστο μετρητη πιεσης που τον κουβαλας μαζι σου και να συγκρινεις. Απο την αλλη αν θες να μπλεξεις με κομπρεσερ...


:wave2:
Με κομπρεσέρ θέλω να μπλέξω. Για το γκαράζ μου το θέλω, αποκλειστικά.:wave2:

sniper
18/10/2010, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Με κομπρεσέρ θέλω να μπλέξω. Για το γκαράζ μου το θέλω, αποκλειστικά.:wave2:


Σε λίγο εσύ θα θες στο γκαράζ σου και μάστορα να στο ελέγχει κάθε βράδυ.


:smokin:

byron
18/10/2010, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Με κομπρεσέρ θέλω να μπλέξω. Για το γκαράζ μου το θέλω, αποκλειστικά.:wave2:

Πάρε ένα καλό μηχανηματάκι μέτρησης καλύτερα. Κάπου κάποτε θα χρειαστεί να βάλεις και από αλλού. Και εκτός αυτού, τίποτα δεν σου λεει ότι το κομπρεσεράκι που θα πάρεις για το γκαράζ σου, θα δείχνει ή θα συνεχίσει να δείχνει σωστή πίεση. :wave2:

Bowleno
18/10/2010, 10:51
Αν το θέλεις μόνο για τα λάστιχα και κανενα φυσιματάκι να φεύγουν σκόνες κ.λ.π
ρίξε μια ματιά σε πράκτικερ και alexpack για κανένα 50αράκι κομπρεσέρ φτηνό που δεν χρειάζεται και συντήρηση.