PDA

View Full Version : Bobos Lifan



LKOSTAS
18/10/2010, 11:12
Γειά και χαρά σας.
Έχω έναν μπόμπο της LIFAN και έχω τα έξής προβλήματα.
Να σημειώσω ότι άλλαξα πλεξούδα και έχω φτιάξει τα ηλεκτρικά του από την αρχή.
Οι συνδέσεις καλωδίων έχουν γίνει σύμφωνα με τα χρώματα.
Και το μοτέρ που φοράει είναι honda strea χωρίς μίζα

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά:

Δεν ανάβει το πίσω φως πορείας ούτε τα εμπρός φώτα θέσεως (μικρο λαμπάκι).
Τα φώτα πορειας και τα μεγάλα μπροστα ανάβουν κανονικά και χωρίς να δουλεύει το μοτέρ (είναι σωστό?).
Τα χρώματα στην πλεξούδα είναι τα ίδια με honda υπ' όψιν.
Τι μπορεί να συμβαίνει?

Όσον αφορά μηχανικά:

Ενώ παίρνει μπροστά, χαμηλά δουλεύει σωστά μόλις ανεβαίνουν οι στροφές σαν να μπουκώνει και δεν ανεβάζει καθώς επίσης κατα το πνίξιμο-μπούκωμα βγάζει μαυρίλα από την εξάτμιση.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η μαμίσια εξατμιση από 50άρι που φοράει.
Είναι θέμα μίγματος? Ή θέμα ρεύματος?

Ευχαριστώ

papaki100
19/10/2010, 14:22
1)Για τα ηλεκτρικά,

Το ότι έχουν ίδια χρώματα δεν λέει τίποτα απολύτως. Θες πολύμετρο να δεις τι κάνει το καθένα και να τα συγκρίνεις με την αρχική πλεξούδα.

2) Για το μοτέρ,
ο μαύρος καπνός δείχνει πολύ πλούσιο μείγμα και ελάχιστο αέρα. Τι καρμπυρατέρ του φοράς? Μπορεί να φταίει και η εξάτμιση αν είναι πολύ μικρότερη η διατομή της από την 100αρα. Άκαυτη σου βγάζει????

LKOSTAS
19/10/2010, 14:39
Φοράει από Honda Astrea καρμπυρατέρ.
Φόραγε μια ελεύθερη εξάτμιση τύπου Motospor και δούλευε χωρίς να μπερδεύει. Επειδή σήκωνε τον κόσμο από το θόρυβο του έβαλα μαμίσια από πενηντάρι. Είναι δυνατόν να μπερδεύει και να πετάει μαυρίλα από την αλλαγή αυτή?
Να αποκλείσω το ενδεχόμενο ρεύματος?

LKOSTAS
19/10/2010, 14:41
Επίσης όσον αφορά την εξάτμιση δεν έχει μεγάλη διαφορά το στόμιό της από την προηγούμενη. Είναι σχεδόν ίδιο.

papaki100
19/10/2010, 18:04
Όχι γιατί να το αποκλείσεις. Κανα βραχυκυκλωμένο μπουζί?

motori2009
19/10/2010, 19:53
το μαμισιο βολαν φορας πανω?? ι κανα racing?

LKOSTAS
20/10/2010, 10:16
Μαμίσιο είναι το βολάν Honda.
Χθές πριν λύσω το καρμπυρατέρ για καθάρισμα κλπ το έκανα μια τελευταία βόλτα και διαπίστωσα ότι όταν έβαλα 2η ταχύτητα δούλευε ελάχιστα καλύτερα. Με το που βάζω 3η δούλευε σωστά!! Μετά στην 1η πάλι μπέρδευε όπως και λιγότερο στη δευτέρα και πάλι στην 3η πολύ καλύτερα. Τι συμβαίνει ρε παιδιά? Αυτός ο μπόμπος δεν καταδέχεται να πηγαίνει με λίγα χιλιόμετρα?
Τέλος πάντων έλυσα το καρμπυρατέρ για καθάρισμα και θα δω τι θα κάνει.
Όμως με προβληματίζει ακόμα αν είναι θέμα εξάτμισης:confused:

motori2009
20/10/2010, 11:36
δοκιμασε παλι τιν παλια εξατμιση που ηταν ελευθερας.. κ αν σου κανει παλι τα ιδια νουμερα τοτε φτεει ι εξατμιση :beer:

LKOSTAS
21/10/2010, 08:58
Έλυσα το καρμπυρατέρ και το καθάρισα αν και δεν είχε ιδιαίτερη βρώμα. Το έβαλα επάνω αλλά πάλι τα ίδια. Παρατήτησα βέβαια ότι αν ανοίγεις πολύ σιγά το γκάζι με λίγο υπομονή ανεβάζει σιγά - σιγά στροφές (μπερδεύοντας πάντα). Επίσης κάπνιζε έντονα η εξάτμιση από το λαιμό (όχι από το στόμιο) όταν ζεσταινόταν και κατά το σβήσιμο του κινητήρα ακούστηκε σαν σφύριγμα - τριξιμο από τη μεριά της καφαλής. Μήπως η εξάτμιση είναι πολύ κλειστή και παγιδεύονται τα καυσαέρια μέσα και δημιουργεί αυτό το μπούκωμα και σφήριγμα αντίστοιχα? Υπάρχει τέτοια περίπτωση να επηρεάζει τόσο πολύ το δούλεμα του κινητήρα μια κλειστή εξάτμιση?

OldMan
21/10/2010, 11:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από LKOSTAS
Υπάρχει τέτοια περίπτωση να επηρεάζει τόσο πολύ το δούλεμα του κινητήρα μια κλειστή εξάτμιση?
Θεωρητικά υπάρχει, αλλά στην περίπτωσή σου μάλλον κάτι λάθος έγινε στο μοντάρισμα της εξάτμισης...

Υ.Γ.
Με τα ηλεκτρικά βεβαιώθηκες ότι είσαι Ο.Κ. ??

LKOSTAS
21/10/2010, 11:54
Λάθος στο μοντάρισμα της εξάτμισης το αποκλείω διότι ένας τρόπος υπάρχει για να μοντάρεις την εξάτμιση τσεκάροντας παράλληλα να μην χάνει από την ένωση της κεφαλής.
Όσο για τα ηλεκτρικά όχι δεν έχω τσεκάρει κάτι, πέρα από το ότι δίνει σπινθήρα το μπουζί.
Με ποιό τρόπο μπορώ να τα τσεκάρω?
Τί μετρήσεις πρέπει να κάνω με το πολύμετρο, πού και τι νούμερα πρέπει να έχω στις μετρήσεις?

notakos600
21/10/2010, 12:12
Στη καμπούρα του κάρτερ, πίσω-πίσω δηλαδή υπάρχει ένα σχετικά φαρδύ σωληνάκι, συνήθως μαύρου χρώματος που βρίσκεται εκεί για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.
Δες αν έχει τσακίσει, αν είναι ελεύθερο κλπ, αλλιώς άλλαξέ το.
Δεν μπορείς να φανταστείς τη σημασία του...
Για ηλεκτρικά διαγράμματα ρίξε μια ματιά και στο παρακάτω, είναι για κινέζικα παπιά, αλλά που ξέρεις, μπορεί κάπου να σε βοηθήσουν.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=111242

motori2009
21/10/2010, 14:22
εγω την ειχα παθει με αυτο το κολοσολινακι.. ειχα αγορασει ενα μοτερ lifan 110 κ ειχε μια ταπα εκει περα.. εε κ εγο το τεριαξα πανο στο μηχανακι μια χαρα κ βαζω μπρος να παο καμια βολτα κ απο την χαρα μου ξεχασα να βγαλω την ταπα κ να βαλω το σολινακι.. εε και μου πεταξε την τσιμουχα της μανιβελας κ εχανε λαδια :bawl: :bawl: ευτυχως ομως με λιγο χτηπιματακι ξαναμπηκε μεσα κ ειναι κομπλε :smokin:

OldMan
21/10/2010, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από LKOSTAS
Λάθος στο μοντάρισμα της εξάτμισης το αποκλείω διότι ένας τρόπος υπάρχει για να μοντάρεις την εξάτμιση τσεκάροντας παράλληλα να μην χάνει από την ένωση της κεφαλής.
Ο.Κ. !!

(αλλά καλού - κακού ξαναβγάλτην και δες αν έχει πατουρώσει σωστά το ζουάν - αν έβαλες ..)

notakos600
21/10/2010, 16:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ο.Κ. !!

(αλλά καλού - κακού ξαναβγάλτην και δες αν έχει πατουρώσει σωστά το ζουάν - αν έβαλες ..)


Εκτός κι αν ξεχάστηκε μέσα στην εξάτμιση το σελοφάν της συσκευασίας...

LKOSTAS
22/10/2010, 08:25
Εντάξει... είπαμε δεν είμαι και πρωτάρης!!!
Το πρόβλημα λύθηκε!!!!!!!!!!
Μόλις έβαλα την ελεύθερη εξάτμιση δούλεψε!!!!!!!
Το μπουζί δεν είχε κάνει ούτε ένα χιλιόμετρο και ήταν ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ!!!
Προφανώς η εξάτμιση ήταν πολύ κλειστή και έπνιγε το μοτέρ στα καυσαέρια.
Τώρα με μια σωστή ρύθμιση στο καρμπυρατέρ πιστεύω θα δουλέψει τέλεια.
Δηλαδή αυτός ο μπόμπος είναι καταδικασμένος να κάνει θόρυβο.

notakos600
22/10/2010, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από LKOSTAS
Δηλαδή αυτός ο μπόμπος είναι καταδικασμένος να κάνει θόρυβο.


Το ''πρόβλημα'' έγκειται βασικά στο μήκος της εξάτμισης που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μικρότερο από όσο θα έπρεπε.

LKOSTAS
22/10/2010, 10:49
Δεν υπάρχει διαφορά στο μήκος της εξάτμισης. Είναι ακριβώς ίδιο διότι και η ελεύθερη βγαίνει επάνω όπως η μαμίσια. Η διαφορά είναι στο ότι η μαμίσια ως 50άρα είναι γεμάτη διαφράγματα και γι' αυτό δεν κάνει καθόλου θόρυβο ενώ η άλλη είναι τελείως άδεια. Με αποτέλεσμα με την μαμίσια να πνίγεται το μοτέρ που δεν βγαίνουν τα καυσαέρια και κρατάει η καφαλή μεγάλη ποσότητα καυσαερίων.

OldMan
22/10/2010, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από LKOSTAS
Η διαφορά είναι στο ότι η μαμίσια ως 50άρα είναι γεμάτη διαφράγματα και γι' αυτό δεν κάνει καθόλου θόρυβο ενώ η άλλη είναι τελείως άδεια. Με αποτέλεσμα με την μαμίσια να πνίγεται το μοτέρ που δεν βγαίνουν τα καυσαέρια και κρατάει η καφαλή μεγάλη ποσότητα καυσαερίων.
Κάπου αλλού είναι το πρόβλημα και όχι στα διαφράγματα...

Η εξαγωγή των καυσαερίων έχει να κάνει πρώτιστα με το μήκος (και σε δεύτερη φάση με την διάμετρο) του σωλήνα εξαγωγής (σαν "σωλήνα" εννούμε το κομμάτι από την κεφαλή μέχρι το τελικό).

Αν αυτό είναι Ο.Κ., τότε τα διαφράγματα ΔΕΝ εμποδίζουντην ελεύθερη εξαγωγή των καυσαερίων
(τουλάχιστον στον βαθμό που περιγράφεις).

papaki100
23/10/2010, 13:37
Ναι αλλά αφού το μοτέρ είναι Astrea και η εξάτμιση για 50αρι άρα έτσι κι αλλιώς είναι φάουλ.

Είχα ξανακούσει θέμα με εξάτμιση αλλά να κόβει τόσο πολύ το μοτέρ δεν το περίμενα. ευτυχώς το βρήκες!

LKOSTAS
26/10/2010, 08:05
Επιτέλους δούλεψε τέλεια!!!!
Το καρμπυρατέρ δεν ρυθμιζόταν με τίποτα και αντικαταστάθηκε με καινούριο. Επίσης ο εκκεντροφόρος που φόραγε ήταν για εσκαφέα και όχι για τον μπόμπο. Μπήκε και ο μαμίσιος εκκεντροφόρος και ο μπόμπος σκοτώνει!!!!!
Τέλος καλό όλα καλά.
ΑΑΑΑ!!!!
Και μην το ξεχάσω... Με την μαμίσια εξατμιση την 50άρα δούλεψε!!

notakos600
26/10/2010, 16:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από LKOSTAS
Επιτέλους δούλεψε τέλεια!!!!
Το καρμπυρατέρ δεν ρυθμιζόταν με τίποτα και αντικαταστάθηκε με καινούριο. Επίσης ο εκκεντροφόρος που φόραγε ήταν για εσκαφέα και όχι για τον μπόμπο. Μπήκε και ο μαμίσιος εκκεντροφόρος και ο μπόμπος σκοτώνει!!!!!
Τέλος καλό όλα καλά.
ΑΑΑΑ!!!!
Και μην το ξεχάσω... Με την μαμίσια εξατμιση την 50άρα δούλεψε!!


Άλλη φορά να λες πως πρόκειται για καραπειραγμένο. :wave2: