Σύνδεση

View Full Version : Στην βροχή



Σελίδες : 1 [2]

gs 500 f
04/06/2011, 08:40
εμπειρικα και μονο με παρα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα στην πλατη μου εχω να πω οτι με μια σχεση κατω αποτι θα ειχα σε φυσιολογικες συνθηκες και με σταθερο γκαζι χωρις κανενα ανοιγμα του, εχω παρατηρησει οτι βγαινω απο την νερολακουβα με μεγαλητερη σιγουρια και ακομα και η οδηγηση μου σε βρεγμενο οδοστρωμα με αυτον το τροπο μου δινει πιο ασφαλη αισθηση οδηγησης!!!

ειμαι σιγουρος ομως οτι αγωνιζομενοι στο χωρο της μοτο θα μπορουσαν να δωσουν πιο ασφαλη απαντηση!!!

απο μενα βεβαιως σεβαστη η γνωμη οποια και αν ειναι ,αλλα επειδη ετσι μου βγαινει καλητερα [ακομα και λαθος αν κανω] δεν προτειθομαι να αλλαξω το στυλ οδηγησης μου αφου μου δινει μεγαλυτερη αισθηση ασφαλειας το στυλ μου......

TROOPER
04/06/2011, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Polaris
Εγω που οδηγω απο τα 13 ειμαι ο τιποτας?Δεν εχω αποψη?Πρεπει να ειμαι δασκαλος?Να εχω κανει πιστα? Και βεβαια ΜΙΑ ΕΠΑΝΩ.

Απλη λογικη, με το κατεβασμα φορτωνεται πιο πολυ ο πισω τροχος και με αφημενο το γκαζι τα πραγματα δυσκολευουν με αποτελεσμα να μπλοκαρει για 1 milisecond και μετα bye-bye .Και γενικα οταν αφηνεις το μηχανακι πιο ελευθερο γλιτωνεις πιο ευκολα τετοιες καταστασεις.

Ερωτηση: οταν η μηχανη ξαφνικα συμπεριφερεται σαν φιδι..το ξερετε ολοι το φαινομενο..γιατι μολις πατησεις συμπλεκτη ευθυγραμμει αμεσως?



Δεν ειμαι ουτε χερας ουτε teacher..Υστερα απο ολα αυτα αν νομιζετε οτι ειμαι ακομα λαθος...Σας κερναω ολους μπυρες......

(Παρακαλω καποιος να μου το εξηγηση το φαινομενο με σοβαρα επιχειρηματα)

Φιλικα..
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

σεβαστη η εμπειρια.ακομα πιο σεβαστη η εμπειρια ενος δασκαλου που εχει καταγινει με το θεμα.

το εβαλε ο τζοιραιντερ πιο πισω.κατεβασε το,διαβασε το και αποφασισε μονος σου :beer: :beer:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
http://media2.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/0300_id1068889.pdf

Κατεβάστε το..

Ichigo
04/06/2011, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Polaris
Επιτελους.. +1000

Και ολισθαινει λογω του φαινομενου της υδρολισθησης που σηκωνεται ο τροχος...

και απο μηχανη γινεσαι κα'ι'κι...Μειωση ταχυτητας και μια σχεση επανω.

Οτι κανουμε σε παγο , χιονι και υποπτα οδοστρωματα απο λαδια.

Εμένα μπορεις να μου εξηγήσεις γιατί όταν είμαι μία πάνω στη βροχή ο πίσω τροχός φιδιάζει ενώ με μία κάτω είμαι ΟΚ; :rolleyes:

Polaris
04/06/2011, 20:41
Mαλλον φανηκα επιθετικος ενω δε το ηθελα. Συμφωνω μαζι σου ,εν μερη ομως..
Δε πειραζει.:beer:


(Α!Πριν το ανοιξω το ρημαδι εκατσα και το διαβασα ολο το θρεντ.Παρολο που ειμαι στη Βραζιλια σε βαπορι και μπαινω μεσα απο ενα stickaki της συμφορας.....)

λοιπον...

Αυτο που επισυναπτω λεγεται Υδρολισθηση.Το μαθαινουμε κιολας οταν παμε να δωσουμε για διπλωμα. Τα ελαστικα που εχουν οι μοτο μας (και συγκεκριμενα μιλαω για κατηγοριες Street/Sport/SS/Touring , δηλαδη μηχανες μεγαλου κυβισμου , μεγαλων ροπων και φυσικα τεραστιων ελαστικων) εχουν καποιες προδιαγραφες που για μενα δεν ειναι σαφης και ουτε τις λαμβανω υπ οψην.

Ναι μεν,2γομα,3γομα με 5 διαφορετικης σκληροτητας σκελετο κτλπ

Ολα αυτα εκτοπιζουν μονο μια Α ποσοτητα νερου, η οποια ειναι παρα πολυ μικρη.

Σκεφτειτε το καπως αλλιως...

Οταν πηγαινεις με 20χλμ σε εναν δρομο με νορμαλ βροχη ας πουμε πχ οτι εκτοπιζει το ελαστικο 1λιτρο νερου το λεπτο.

Και οταν πηγαινεις στον ιδιο δρομο με ιδιες συνθηκες με 120 ποσο εκτοπιζει?

Με 150χλμ? + + +

Μετα συμβαινει το παρακατω.

Στη φαση Α,δεν την παλευει αλλο το ελαστικο να διωχνει δεξια και αριστερα το νερο..Εκει κατα τη γνωμη μου ,παντα, κοβεις και ανεβαζεις μια σχεση επανω ετσι ωστε να προλαβαινει να διωχνει νερο.

Στη φαση Β,εχεις παρακουσει τους κανονες της φυσης και ενω το λαστιχο δεν την παλευει εσυ της εχεις κατεβασει σχεση με το μοτορι ροπατο...και βαρας μπαντιλικια στο επιτοπου(να στε σιγουροι), οπου και καποια στιγμη πεφτεις κιολας εκτος αν εχεις αστρο εκεινη τη μερα.

Παιδες ειναι γνωμη μου...παθηματα αρκετα απο δαφτο.μεχρι και γαματο drifter ενα βραδυ με ειχαν πει ...και γω τα ειχα μαζεψει ολα στην αριστερη καλτσα..ΚΑΝΟΝΙΚΑ!


Σας ζηλευω μονο για ενα πραγμα...εσεις τις εχετε απεικο και σας περιμενουν να τις καβαλησετε...


Αλλη μια σειρα μπυρες κερασμενες....χαχαχχα

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:


228052

dmf
04/06/2011, 21:07
Κι εγω εμμενω στην αποψη μου. Μονο και μονο που το μοτερ με μια σχεση πανω, ανεβαζει πιο δυσκολα στροφες για μενα το κανει πιο ασφαλες κατα την επιταχυνση.
Και οσοι γραφουν απλως μια ατακα και φευγουν λεγοντας απεκτησαν ολοι γνωμη και τετοια, να αρχισουν να ανησυχουν οταν δεν θα εχουν ολοι γνωμη και αποψη. :winka:

chr1s_86
04/06/2011, 21:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Polaris

Στη φαση Α,δεν την παλευει αλλο το ελαστικο να διωχνει δεξια και αριστερα το νερο..Εκει κατα τη γνωμη μου ,παντα, κοβεις και ανεβαζεις μια σχεση επανω ετσι ωστε να προλαβαινει να διωχνει νερο.


Δηλαδή αν κόψεις και μείνεις με την ίδια σχέση δεν θα προλαβαίνει; :rolleyes:

sergiosm
04/06/2011, 21:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Polaris
Εκει κατα τη γνωμη μου, παντα, κοβεις και ανεβαζεις μια σχεση επανω ετσι ωστε να προλαβαινει να διωχνει νερο.

Φίλε Polaris

αυτό που κάνεις λάθος είναι ότι συνδέεις την υδρολίσθηση με το "μία πάνω" ενώ θα έπρεπε να την συνδέεις μόνο με την ταχύτητα.

Αν πας παραπάνω από όσο αντέχει το λάστιχό σου θα το χάσεις είτε μας με "μία πάνω" είτε πας με "μία πάνω".

Αν πας με σωστή ταχύτητα, κατ' αρχήν, δεν θα το χάσεις είτε μας με "μία πάνω" είτε πας με "μία πάνω".

Όμως, αυτό σου λένε όλοι, αν πας με "μία κάτω" θα μπορέσεις να αντιδράσεις αν το χρειαστείς. Δηλαδή είτε θα μπορέσεις να φρενάρεις απλά αφήνοντα το γκάζι και μη ρισκάροντας ένα άτσαλο τσαρούχιασμα στα φρένα, είτε θα μπορέσεις να γκαζώσεις και να φύγεις.

Αν έχεις "μία πάνω" δεν θα μπορείς να κάνεις ούτε το ένα, ούτε το άλλο.

Για ξανασκέψου το

:wave2:

α, και μερικές για το ταξίδι


:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

npat
04/06/2011, 21:56
Το ότι μία κάτω είναι το σωστό, είναι εμπειρικά ΠΡΟΦΑΝΕΣ. Μην το κουράζουμε πολύ. Το γιατί, τώρα, χωράει κουβέντα.

Εσείς οι "μία πάνω" έχετε, πιστεύω, μπερδευτεί λίγο, γιατί εξετάζετε το πρόβλημα από υπερβολικά περιορισμένη οπτική. Με μία-πάνω (λέτε) το μοτέρ βρίσκεται σε περιοχή μικρότερης ροπής, άρα επιταχύνει "ομαλότερα", άρα ελέγχω καλύτερα το γκάζι. Ξεχνάτε όμως μια άλλη βασική αρχή που λέει ότι "όσο χαμηλότερα έχει τη ροπή του ένα μοτόρι, τόσο πιο εύκολα ελεγχόμενο γκάζι έχει", η οποία θα έπρεπε να σας ψυλιάσει! Αν ήταν όπως τα λέτε, ούτε αυτό θα έπρεπε να ισχύει.

Τι γίνεται λοιπόν? Πιστεύω το εξής: Με μία πάνω και χαμηλές στροφές, ο κινητήρας βρίσκεται σε περιοχή μικρής, μεν, αλλά αυξανόμενης ροπής. Με μία κάτω---και τον κινητήρα στην "καλή" περιοχή του---μπορεί μεν η ροπή να είναι μεγαλύτερη, αλλά ρε μάγκες, ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΘΕΡΗ. Όσο ανοίγεις το γκάζι, τόσο δίνει. Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό για το κομπιουτεράκι που έχουμε στο κεφάλι μας. Αυτή η γραμμικότητα (που χαρίζει η σταθερή ροπή) το βοηθάει να κάνει καλά τη δουλειά του. Δεν πειράζει αν η ροπή είναι μεγαλύτερη, το μυαλό μας θα κουνήσει το χέρι λιγότερο (σε λογικά πλαίσια πάντα---δεν λέμε να βγεις για βόλτα με κάνα ντράγκστερ στην Πατησίων με ψιλόβροχο). Αυτό που "πειράζει" είναι σταθερά κουνήματα του χεριού να μην δίνουν σταθερά (γραμμικά) και άμεσα αποτελέσματα. "Πολύ" ή "λίγο" ροπή, δεν πειράζει και τόσο, το lag (υστέρηση) στην απόκριση του γκαζιού και η μη-γραμμικότητα είναι αυτό που πειράζει κάργα---και ένας κινητήρας εκτός καλής περιοχής έχει μπόλικο και απ' τα δύο.

Νομίζω δηλαδή...

danaos75
04/06/2011, 21:59
Νομίζω οτι η υδρολίσθηση δεν εχει καμια σχέση με την
ταχυτητα πάνω η κάτω αλλα με την ταχύτητα
που ταξιδευει η μοτο την συγκεκριμενη στιγμη.
Το αν θα έχει ταχύτητα πάνω η κάτω θα παίξει ρόλο
στο τι αντίδραση θες εσυ απο την μηχανή όταν πατήσεις η αφήσεις
το γκάζι.

danaos75
04/06/2011, 22:01
αλήτες εσεις οι 2 αποπάνω με καλύψατε τώρα το είδα...
:D

sergiosm
04/06/2011, 22:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από danaos75
αλήτες εσεις οι 2 αποπάνω με καλύψατε τώρα το είδα...
:D

:D
:beer:

dmf
04/06/2011, 22:49
Η ροπη απο τα λιγα που ξερω στις μηχανες δεν ειναι γραμμικη. Ειδικοτερα στα τετρακυλινδρα (ας πουμε 600αρια) εχει κατι τρελα σκαμπανεβασματα.
Αν εχεις μικρη ταχυτητα μεσα, μπορεις να αυξησεις πιο γρηγορα τις στροφες στο μοτερ ετσι? Αρα σαρωνεις πιο γρηγορα την γραφικη παρασταση της ροπης. Αρα ολα τα σκαμπανεβασματα συμβαινουν γρηγοροτερα απ'οτι αν εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα και ανεβαζε τις στροφες λαου λαου. Ειναι ενα μετρο ασφαλειας αν θες, σε περιπτωση που γινει κατι και γυρισει αποτομα το γκριπ του γκαζιου (ας πουμε πεφτεις σε μια λακουβα που δεν ειδες και τσιμπας λιγο το γκαζι).
Εσυ λες οτι το γκαζι το ελεγχεις και το δεχομαι, αλλα σε μια εκτακτη κατασταση θα εχεις χρονο να σκεφτεις? Για τον ιδιο λογο δεν φτιαχτηκαν και τα abs?
Σου εχει τυχει να περασεις διασταυρωση και καποιος να σου παραβιασει την προτεραιοτητα? Αν πας να φρεναρεις υπαρχει κινδυνος να σταματησεις καπου στη ακρη της διασταυρωσης και να σε χτυπησει. Αρα πρεπει να δωσεις γκαζι αμεσως για να προλαβεις να περασεις.
Φαντασου το τωρα ολο αυτο με βρεγμενο κατω, και με τα μια πανω και μια κατω.

daz
04/06/2011, 23:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf

Σου εχει τυχει να περασεις διασταυρωση και καποιος να σου παραβιασει την προτεραιοτητα? Αν πας να φρεναρεις υπαρχει κινδυνος να σταματησεις καπου στη ακρη της διασταυρωσης και να σε χτυπησει. Αρα πρεπει να δωσεις γκαζι αμεσως για να προλαβεις να περασεις.
Φαντασου το τωρα ολο αυτο με βρεγμενο κατω, και με τα μια πανω και μια κατω.

Τα καλύτερα μπαντιλίκια (καιρό είχα να δω γραμμένη αυτή τη λέξη) τα κάνεις με μηχανές που έχουν πολύ ροπή.

Η ροπή είναι αυτή που κάνει τον τροχό να χάνει πρόσφυση πιο εύκολα, ειδικά αν είσαι στην περιοχή που αυτή αυξάνεται. Το ελαστικό δεν μπορεί να διαχειριστεί τέτοια αποθέματα ούτε στο στεγνό, πόσο μάλλον στο βρεγμένο.

Οδηγόντας με μία κάτω έχεις περάσει αυτή την περιοχή και πλέον η ροπή είναι σταθερή και σταδιακά μειώνεται.

Ο npat τα έγραψε πολύ καλά. Δεν νομίζω πως τα κατάλαβες.

dmf
04/06/2011, 23:27
Α εσυ λες δηλ να εχουμε τις στροφες στις 11000rpm.
Γιατι στο δικο μου εκει αρχιζει να πεφτει η ροπη.
Και σχεδον γραμμικη ειναι μετα τις 7000σαλ, το οποιο ακομα και με 2α μεταφραζεται σε ταχυτητα κοντα στα 80Κμ/ω. Καπως πολλα δεν ειναι για βροχη και δη μεσα στην πολη?

Δεν εχω κανενα προβλημα να υιοθετησω την αποψη σας και να παραδεχτω οτι εχω λαθος, αλλα αν τα επιχειρηματα σας δεν αρκουν για να με κανουν να αλλαξω γνωμη, προτιμω να κρατησω την δικια μου.

Καληνυχτα, γιατι εχεις και ταξιδι αυριο.:sun:

daz
04/06/2011, 23:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf


Καληνυχτα, γιατι εχεις και ταξιδι αυριο.:sun:

:beer: :beer: :beer:

PortisHead
04/06/2011, 23:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat

....οι στροφές αυξάνονται με ρυθμό ανάλογο με το άνοιγμα του γκαζιού (το οποίο περνάει απ' το χέρι σου)

Τσου
Γιατι ήρθε η τρισμεγιστη Aprilia με το ηλεκτρονικο γκάζι και τους 3 χαρτες και μας τα κανε ροϊδο.
:rotflmao:

npat
05/06/2011, 00:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Τσου
Γιατι ήρθε η τρισμεγιστη Aprilia με το ηλεκτρονικο γκάζι και τους 3 χαρτες και μας τα κανε ροϊδο.
:rotflmao:

Να γραμμικοποιήσει τη απόκριση, φαντάζομαι, προσπαθούσε κι αυτή, άσχετα με το τι κατάφερε...

:winka:

PortisHead
05/06/2011, 00:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Να γραμμικοποιήσει τη απόκριση, φαντάζομαι, προσπαθούσε κι αυτή, άσχετα με το τι κατάφερε...

:winka:

Σσσσσσσσ
Μη φωνάζεις , διαβάζουν και κάποιοι μέτοχοι εδω
:lol:

TROOPER
06/06/2011, 08:37
θελω τη μαμααααα μουυυυυυυυ :bawl: :bawl: :bawl:

:lol: :lol: :lol:

sapila racing
06/06/2011, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Το ότι μία κάτω είναι το σωστό, είναι εμπειρικά ΠΡΟΦΑΝΕΣ. Μην το κουράζουμε πολύ. Το γιατί, τώρα, χωράει κουβέντα.

Εσείς οι "μία πάνω" έχετε, πιστεύω, μπερδευτεί λίγο, γιατί εξετάζετε το πρόβλημα από υπερβολικά περιορισμένη οπτική. Με μία-πάνω (λέτε) το μοτέρ βρίσκεται σε περιοχή μικρότερης ροπής, άρα επιταχύνει "ομαλότερα", άρα ελέγχω καλύτερα το γκάζι. Ξεχνάτε όμως μια άλλη βασική αρχή που λέει ότι "όσο χαμηλότερα έχει τη ροπή του ένα μοτόρι, τόσο πιο εύκολα ελεγχόμενο γκάζι έχει", η οποία θα έπρεπε να σας ψυλιάσει! Αν ήταν όπως τα λέτε, ούτε αυτό θα έπρεπε να ισχύει.

Τι γίνεται λοιπόν? Πιστεύω το εξής: Με μία πάνω και χαμηλές στροφές, ο κινητήρας βρίσκεται σε περιοχή μικρής, μεν, αλλά αυξανόμενης ροπής. Με μία κάτω---και τον κινητήρα στην "καλή" περιοχή του---μπορεί μεν η ροπή να είναι μεγαλύτερη, αλλά ρε μάγκες, ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΘΕΡΗ. Όσο ανοίγεις το γκάζι, τόσο δίνει. Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό για το κομπιουτεράκι που έχουμε στο κεφάλι μας. Αυτή η γραμμικότητα (που χαρίζει η σταθερή ροπή) το βοηθάει να κάνει καλά τη δουλειά του. Δεν πειράζει αν η ροπή είναι μεγαλύτερη, το μυαλό μας θα κουνήσει το χέρι λιγότερο (σε λογικά πλαίσια πάντα---δεν λέμε να βγεις για βόλτα με κάνα ντράγκστερ στην Πατησίων με ψιλόβροχο). Αυτό που "πειράζει" είναι σταθερά κουνήματα του χεριού να μην δίνουν σταθερά (γραμμικά) και άμεσα αποτελέσματα. "Πολύ" ή "λίγο" ροπή, δεν πειράζει και τόσο, το lag (υστέρηση) στην απόκριση του γκαζιού και η μη-γραμμικότητα είναι αυτό που πειράζει κάργα---και ένας κινητήρας εκτός καλής περιοχής έχει μπόλικο και απ' τα δύο.

Νομίζω δηλαδή...


Το βλέπω εδω και καιρό, αλλά δεν εχω γράψει ακόμα... (νομίζω). :lol:

Νικο τα λές πολύ σωστά παραπάνω, και το έχεις σκεφτεί καλά, αλλά εγώ έχω κι αλλη μια άποψη διαφορετική.
Κατ αρχήν όλα εξαρτώνται απο το μηχανάκι κατα πρώτον και κατα δεύτερον από τον αναβάτη.
Πιστέυω οτι οι εκπαιδευτές που μιλάνε στανταρ για μία κάτω εχουν στο μυαλό τους μόνο GSXR, R1, R6, Ducatia, κλπ.
Υπάρχουν κι άλλα μηχανάκια όμως....

Και εξηγώ...
Αν το μηχανάκι μας είναι ενα κλασσικό 4κυλινδρο με λύσσα ψηλά, οκ ισχύουν τα παραπάνω, οπως επίσης ισχύουν και με ενα V2 τύπου Tuono/916 κλπ που εχουν πολύ φουσκωμένες μεσαίες και ανεβάζοντας ταχύτητα βρίσκεσαι ξαφνικά με τεράστια ροπή.

Αν το μηχανάκι είναι μονοκύλινδρο τυπου XT600 ας πούμε, η ροπή εχει τελείως άλλη μορφή, εχει μεγιστη καπου στις 2-3 και μετα αρχίζει πτωτική πορεία.
Εδώ η μία πάνω έχει νόημα, και μάλιστα πολύ! Και στο άνοιγμα και στο κλείσιμο του γκαζιού στα νερά, θα συμπεριφέρεται πολύ πιο ήπια, και λόγω μειούμενης ροπής, αλλά και λόγω του οτι το μεγάλο βολάν οταν κλείνουμε το γκάζι με πολλές στροφές φρενάρει πολύ περισσοτερο απ οτι με λίγες και μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.

Αν το μηχανάκι είναι πχ σαν το Hornet 900, που έχει σχεδόν σταθερη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών, το θέμα περιπλέκεται λίγο, εκεί είναι θέμα οδηγού.

Η εμπειρία του οδηγού στην περίπτωσή μας, εχει να κάνει στο κατα πόσον μπορεί να ελέγχει το γκάζι απόλυτα, μαλακά, και με μικρές εως μικρομετρικές κινήσεις, ειδικά αν καβαλάει τούμπανο δικύλινδρο, η 1000ρι 4κυλινδρο.


:wave2:

p@nos
06/06/2011, 14:00
gi afto na rotiso kati.....

ma8imatikopoiontas kapos to 8ema(kapos leme.......)


as ipo8esoyme se idrolis8isi(kati pou 8a simbei sto bremeno kapoia stigmi etsi ki allios de to glitonis)

o kinitiras anebazi strofes ka8os o piso troxos briskete ipo elipi prosfisi as poyme 1500 strofes....


poso 8a afksi8i i goniaki taxitita toy piso troxoy(poso grigora sbourizi dld i roda) me mia metaboli 1500sal

a)gia mia kato
b)gia mia pano


:a13: :a13: :a13:



exo kai ena trito poy exi na kanei me tin apantisi alla de to rotao gt 8a berdepso akoma perisotero ta pragmata:p

gs 500 f
06/06/2011, 15:18
οταν περναω λακουβα με νερα ειμαι στην τσιτα και με το παραμικρο που εχει χασει προσφυση ο πισω τροχος εχω παρει τα μετρα μου!!!!
συμπλεκταρω,επανερχετε και λογω οτι εχω μικρη σχεση στο κιβωτιο εχω την δυνατοτητα να ξαναφυγω χωρις να αλλαξω ταχυτητα στο σασμαν!
αν εχω μια οπως λετε πανω και χασει προσφυση ο τροχος τοτε θα μου σκορτσαρει ο κινητηρας και τον κλεγανε και τον ματακλεγανε!!!
οταν εχεις μια κατω απο το κανονικο εχεις και φρενο τον κινητηρα σου.....
εκτος βεβαια απο την θεωρια και κατα ποσο και ποιο συστημα ειναι σωστο εγω πειστευω οτι παιζει και ρολο η αυτοπεπιθεση που θα εχεις την συγκεκριμενη στιγμη ωστε να βγεις σωος απο μια τετοια κατασταση...
τωρα να το εξηγησω ισως να μην εχω τις γνωσεις για να σας το μεταφερω αλλα πειστευω οτι η εμπειρια ειναι μεγαλυτερη απο την θεωρια...
γιατι στην θεωρια βαζετε τα δεδομενα και μονο αυτα και μαλιστα με σταθερες!!!στην πραξη ομως παιζουν και αλλοι παραγοντες ,οπως φορα που ειδη εχεις [ταχυτητητα] την συγκεκριμενη στιγμη,αντισταση απο την επαφη που θα εχεις απο το νερο,ποσοτητα νερου,κλπ!!!
και καμια μα καμια σχεση δεν εχει μια νερολακουβα απο λαδια η παιτρελαιο στο δρομο....

npat
06/06/2011, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
... ... ...

Δεν διαφωνούμε σε κάτι...

:wave2:

gs 500 f
06/06/2011, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
gi afto na rotiso kati.....

ma8imatikopoiontas kapos to 8ema(kapos leme.......)


as ipo8esoyme se idrolis8isi(kati pou 8a simbei sto bremeno kapoia stigmi etsi ki allios de to glitonis)

o kinitiras anebazi strofes ka8os o piso troxos briskete ipo elipi prosfisi as poyme 1500 strofes....


poso 8a afksi8i i goniaki taxitita toy piso troxoy(poso grigora sbourizi dld i roda) me mia metaboli 1500sal

a)gia mia kato
b)gia mia pano


:a13: :a13: :a13:



exo kai ena trito poy exi na kanei me tin apantisi alla de to rotao gt 8a berdepso akoma perisotero ta pragmata:p



πανο δεν μπορω να σε διαβασω γιατι μου βγηκαν τα ματια ....γραψτα αλλιως βρε αδερφε ,ειμαι καποιας ηληκιας...

sapila racing
06/06/2011, 15:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Δεν διαφωνούμε σε κάτι...

:wave2:

:beer: :beer:

gcrook
06/06/2011, 16:33
Τα θεμα "μια πανω μια κατω" εχει απαντηθει πολλακις σε σεμιναρια οδηγησης σε αρθρα κοκ και στην τελικη αν εισαι οδηγος μοτοσυκλετας που χαμπαριαζει εστω και στο ελαχιστο τι γινεται οταν χουφτωνεις το γκαζι,ε θα επρεπε εμπειρικα και μονο να πας μια κατω.

Για οποιον μπερδευεται ας δει το φαινομενο σε αυτοκινητο σε χιονισμενο/παγωμενο,υπεργλιστερο δρομο τι γινεται με μια πανω η μια κατω στην τελικη.

Βεβαια μπορει να το δοκιμασει και σε μοτο αλλα προβλεπω να πηγαινει ο βροντος γονατο.

gs 500 f
06/06/2011, 16:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Τα θεμα "μια πανω μια κατω" εχει απαντηθει πολλακις σε σεμιναρια οδηγησης σε αρθρα κοκ και στην τελικη αν εισαι οδηγος μοτοσυκλετας που χαμπαριαζει εστω και στο ελαχιστο τι γινεται οταν χουφτωνεις το γκαζι,ε θα επρεπε εμπειρικα και μονο να πας μια κατω.

Για οποιον μπερδευεται ας δει το φαινομενο σε αυτοκινητο σε χιονισμενο/παγωμενο,υπεργλιστερο δρομο τι γινεται με μια πανω η μια κατω στην τελικη.

Βεβαια μπορει να το δοκιμασει και σε μοτο αλλα προβλεπω να πηγαινει ο βροντος γονατο.



συμφωνω μαζι σου..........και επειδη εχω οδηγησει ολων των ειδων τα οχηματα για να ισχυροποιησω την αποψη σου για μια κατω λεω οτι σε περιπτωση κολληματος και για να μην χασουμαι προσφηση η για να βρουμαι προσφυση λεμε πρωτη και αργο.....
γιατι αν βαλουμαι μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτη που σε φυσιολογικες συνθηκες θα ειχαμε ,η ροδα μας σε καθε 1000 στροφες θα επαιρνε περισσοτερες στροφες απο το αν ειχαμε κατεβασει ταχυτητα στο σασμαν!!!!!
ελπιζω με αυτο το παραδειγμα να καταλαβουν οι υπολειποι οτι η μια πανω ισως ειναι λαθος!!! και μιλαμε παντα για νερολακουβα η αρκετα νερα στο δρομο και εν κινησει....

billydurex
23/08/2011, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tigas
το γκάζι-επιτάχυνση , η δυνατότητα του οχήματος να επιταχύνει χρησιμεύει για την αποφυγή κινδύνου οπότε στο κιβώτιο ταχυτήτων θα πρέπει να υπάρχει τέτοια σχέση ώστε να βρίσκετε μέσα στο εύρος της ''καλής'' ροπής του οχήματος.

τώρα το μια πάνω μια κάτω εγώ δεν το καταλαβαίνω, εάν υπόθηκε σε σεμινάριο οδήγησης ότι η μηχανή πρέπει να οδηγήται με λίγες στροφές στο βρεγμένο είναι λάθος.

στο βρεγμένο θα πρέπει να αποφεύγονται απλά ενέργειες οι οποίες θα μας κάνουν την οδήγηση επικίνδυνη και γι αυτό το λόγο συνοπτικά

- μειώνουμε ταχύτητα
- διπλασιάζουμε το μηκος απόστασης από προπορευόμενο όχημα
- ανάβουμε τα φώτα
- δεν καθόμαστε πίσω από ογκώδη οχήματα για να μην τρώμε το σπρέυ από τα λάστιχα του
- αποφεύγουμε τα απότομα φρεναρίσματα-επιταχύνσεις.

Σε περίπτωση υδρολίσθησης
-αφήνουμε το γκάζι
-δεν παταμε φρένο
- κρατάμε σταθερά το τιμόνι διότι εάν το έχουμε στρίψει εάν δεν προκληθή πτώση υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα για παρέκλιση της πορείας όταν ο τροχός ξαναβρεί πρόσφυση

Σε περίπτωση λιμνάζωντων υδάτων
-μειώνουμε ταχύτητα κατεβάζοντας σχέση
-εισερχόμαστε διερευνητικά διότι δεν ξέρουμε ουτε το βάθος ούτε εάν υπάρχει ανωμαλία
-κρατάμε σταθερά το τιμόνι
-περνάμε με σταθερό γκάζι
-όταν βγούμε από το κόλυμα πατάμε ελαφρά τα φρένα για να καθαρίσουν από τα νερά

Συμφωνώ