PDA

View Full Version : Πισω φρενο και βροχη..



Random
18/10/2010, 20:38
Σημερα με καταρρακτωδη βροχη φοραγα κρανος Αραι, παντελονι κολορι μποτακια bates και κατι απλα γαντια συνθετικα..
Κατεβαινοντας την Πανεπιστημιου με 40-60 χλμ πατησα λιγο παραπανω το πισω φρενο και αρχισα να χανω το στρομι μου...αρχιζε να πλαγιαζει δεξια αριστερα και μετα δινοντας λιγο γκαζι το επανεφερα αφηνοντας τελειως το φρενο..Μηπως δεν πρεπει να παταμε καθολου πισω φρενο στην βροχη παρα μονο οταν εχουμε μειωσει αρκετα ταχυτητα?τα ειδα ολα αλλα τελικα ολα καλα..

Οσον αφορα το παντελονι της κολορι δεν πηρε νερα αλλα η υγρασια περασε μεσα στα ποδια μου και αρχισα να κρυωνω..απο εδω και μπρος μονο dainese πλεον..το πηρα το κολορι για πιο φθηνο και αποδειχθηκε μεγαλη μαπα..

Το δε ΑΡΑΙ αψογο δεν θαμπωσε καθολου οπως και το τζακετ αψογο σε ολα goretex d dry dainese..αυτα φιλοι μου

Cpt. Haddock
18/10/2010, 20:43
Γενικώς δεν πατάμε πισω φρενο.

Ουτε σε βροχη, ουτε αν εχουμε βεστρωμ :wave2:

KaTaNaS
18/10/2010, 20:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
Μηπως δεν πρεπει να παταμε καθολου πισω φρενο στην βροχη παρα μονο οταν εχουμε μειωσει αρκετα ταχυτητα?τα ειδα ολα αλλα τελικα ολα καλα..


ψαξε διαβασε εδω μεσα στα τιπς και τρικς τεχνικες οδηγησης στο βρεγμενο...

ολες οι κινησεις ( γκαζι φρενο ) πρεπει να γινονται πολυ πιο ηπια και οι συνηθεις αποστασεις που διατηρουμε κατα την οδηγηση να διπλασιαζονται.

σε τακτα και συχνα χρονικα διαστηματα να χαιδευουμε το μπροστινο ωστε να καθαριζει ο δίσκος και οι κλισεις στις στροφες να ειναι οσο το δυνατον πιο μικρες ειδικα μεσα στην πόλη και πανω στις διαγραμμισεις.

το πισω φρενο γενικοτερα χρειαζεται φειδώ, αποτελει συνοδεία του μπροστινού που σταθεροποιει την μοτο (συνηθως ξεκιναμε το φρεναρισμα με το πισω ενα χρονικο κλικ πριν το μπροστινο), κλεινει την γραμμη στις στροφές , βοηθάει στο ντρίφτ και εμποδίζει το ανασήκωμα του ψαλιδιού :lol:

γενικότερα ψαχτείτε με τις μοτοσυκλετες σας γιατι δεν υπαρχει μονο ενας τρόπος για καθετι! :wave2:

DrBig
18/10/2010, 20:54
Ναι μεν μπορει να ψαλιδιζει το πισω (με πισω φρενο) αλλα ειναι ευσταθης η κατασταση 'χασιματος', γιατι η δυναμη βρισκεται μπροστα απο το κεντρο μαζας του οχηματος (συμφωνα με την κατευθυνση της δυναμης). Ειναι ακριβως η ιδια περιπτωση με το να επιταχυνεις γλυστρωντας, με μηχανη με μονο μπροστινη κινηση (αν υπηρχε).

Αυτο που ειναι επικινδυνο, ειναι να φρεναρεις και μπρος και πισω και να χανεις το πισω, γιατι τοτε μπορει να σε προσπερασει ο ποπος σου.

Το πισω φρενο, οπως και το μπρος, εχει την τεχνη του. Ειδικα ο συνδυασμος τους.

super_toto
18/10/2010, 20:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
Μηπως δεν πρεπει να παταμε καθολου πισω φρενο στην βροχη παρα μονο οταν εχουμε μειωσει αρκετα ταχυτητα?τα ειδα ολα αλλα τελικα ολα καλα..


Ο γενικός κανόνας 75-25 μπρος-πίσω ισχύει και στη βροχή. Προσωπικά προτιμώ στη βροχή να πατώ λίγο περισσότερο το πίσω (ας πούμε 65-35)καθώς αν χάσεις το πίσω το μαζεύεις πολυ εύκολα. Αν χάσεις το μπροστά το πιο πιθανό είναι να αγκαλίάσεις την άσφαλτο.

dmf
18/10/2010, 21:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
goretex d dry dainese..

goretex ή d dry? :confused:

maintenance
18/10/2010, 21:36
οπως φρεναρεις στο στεγνο ετσι και στο βρεγμενο αλλα με πολλαπλασιες αποστασεις και πιο απαλες πιεσεις στα "πετάλ"

ο σουπερ-τοτος τα ειπε σωστα.:)

daz
18/10/2010, 21:53
Λάθος τα λέτε μάγκες. Αλλιώς φρενάρουμε στο στεγνό και αλλιώς στο βρεγμένο.
Σε βρεγμένο και γλιστερό δρόμο σταματάμε πιο πολύ με το πίσω παρά με το εμπρός. Φρενάρουμε με τον κινητήρα, λίγο πίσω φρένο και ελάχιστα μπροστινό.

Joyrider
18/10/2010, 21:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Λάθος τα λέτε μάγκες. Αλλιώς φρενάρουμε στο στεγνό και αλλιώς στο βρεγμένο.
Σε βρεγμένο και γλιστερό δρόμο σταματάμε πιο πολύ με το πίσω παρά με το εμπρός. Φρενάρουμε με τον κινητήρα, λίγο πίσω φρένο και ελάχιστα μπροστινό.

Συμφωνώ!! :beer:

maintenance
18/10/2010, 22:01
κοιτα, 22 χρονια που καβαλαω μοτοσακα, οπως φρεναρω στον στεγνο ετσι και στον βρεγμενο. ΑΛΛΑ, με απαλοτερες κινησεις... Σαν ποσοστο μπρος - πισω ειμαι στα ιδια, και σιγουρα το φρεναρισμα με κατεβασμα, ειναι μεσα στο προγραμμα.

Operater
18/10/2010, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γενικώς δεν πατάμε πισω φρενο.

Ουτε σε βροχη, ουτε αν εχουμε βεστρωμ :wave2:

και στο βρεγμένο κατηφορίδι, ούτε εκεί πατάμε πίσω φρένο?

daz
18/10/2010, 22:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
κοιτα, 22 χρονια που καβαλαω μοτοσακα, οπως φρεναρω στον στεγνο ετσι και στον βρεγμενο. ΑΛΛΑ, με απαλοτερες κινησεις... Σαν ποσοστο μπρος - πισω ειμαι στα ιδια, και σιγουρα το φρεναρισμα με κατεβασμα, ειναι μεσα στο προγραμμα.



Η σειρά είναι η εξής. Αφήνουμε γκάζι για να φρενάρει η μηχανή από τον κινητήρα πατώντας και το πίσω φρένο ώστε η μηχανή να "κάτσει".
Τώρα είναι πιο δύσκολο να χάσουμε το μπροστινό μας. Δεν το παρακάνουμε όμως γιατί αν χάσουμε το μπροστινό σε βρεγμένο, από φρένα, δεν το σώζουμε με τίποτα. Γι αυτό δεν μεταφέρουμε όλο το βάρος στον εμπρός τροχό. Φυσικά τα πάντα εξαρτώνται και από την ποιότητα του οδοστρώματος. Αν η μηχανή "κάτσει" και το οδόστρωμα είναι της προκοπής δύσκολα θα χάσεις το μπροστινό με μικρές ταχύτητες. Αν φρενάρεις όμως έτσι όπως λες στην Θηβών...

Και κάτι άλλο, που φυσικά ισχύει και στο στεγνό, αλλά στο βρεγμένο μπορεί να αποδειχτεί σωτήριο είναι να μην στηριζόμαστε στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα. Ρίχνουμε όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος στο τιμόνι αγκαλιάζοντας και σφίγγοντας το ντεπόζιτο με τα πόδια μας.

super_toto
18/10/2010, 22:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Η σειρά είναι η εξής. Αφήνουμε γκάζι για να φρενάρει η μηχανή από τον κινητήρα πατώντας και το πίσω φρένο ώστε η μηχανή να "κάτσει".
Τώρα είναι πιο δύσκολο να χάσουμε το μπροστινό μας. Δεν το παρακάνουμε όμως γιατί αν χάσουμε το μπροστινό σε βρεγμένο, από φρένα, δεν το σώζουμε με τίποτα. Γι αυτό δεν μεταφέρουμε όλο το βάρος στον εμπρός τροχό. Φυσικά τα πάντα εξαρτώνται και από την ποιότητα του οδοστρώματος. Αν η μηχανή "κάτσει" και το οδόστρωμα είναι της προκοπής δύσκολα θα χάσεις το μπροστινό με μικρές ταχύτητες. Αν φρενάρεις όμως έτσι όπως λες στην Θηβών...

Και κάτι άλλο, που φυσικά ισχύει και στο στεγνό, αλλά στο βρεγμένο μπορεί να αποδειχτεί σωτήριο είναι να μην στηριζόμαστε στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα. Ρίχνουμε όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος στο τιμόνι αγκαλιάζοντας και σφίγγοντας το ντεπόζιτο με τα πόδια μας.

Ναι στο χόρνετ πχ, ο πίσω δίσκος δεν υπάρχει περίτπωση να σταματήσει μόνος του το μηχανάκι. Θα τσουλίσει μέχρι να βρεις τον μπροστινό, ή αν το τσαρουχιάσεις θα μπλοκάρει. Χωρίς τους δυο μποροστινούς δεν σταματά με τίποτα.

maintenance
18/10/2010, 22:26
και με κροκκαλα σε καρακατηφορα και αχνη σκονη κατω με super tenere 750 και 23 λιτρα καυσιμο στο τεποζιτο, διαφορετικα φρεναρεις.

Εννοειται οτι οταν αλλαζουν οι συνθηκες οδοστρωματος, αλλαζεις και τις παραμετρους φρεναρισματος. Η βαση ομως μενει ιδια.;)

Operater
18/10/2010, 22:29
Κατ' αρχήν μιλάμε για φρενάρισμα μέχρι σταμάτημα, ή φρενάρισμα
για να ελλατώσουμε ταχύτητα?

maintenance
18/10/2010, 22:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Κατ' αρχήν μιλάμε για φρενάρισμα μέχρι σταμάτημα, ή φρενάρισμα
για να ελλατώσουμε ταχύτητα?


για σταματημα λεω εγω... δεν πιστευω να λεμε τοση ωρα για ελλατωση, γιατι χανουμε τον χρονο μας.

Operater
18/10/2010, 22:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
για σταματημα λεω εγω... δεν πιστευω να λεμε τοση ωρα για ελλατωση, γιατι χανουμε τον χρονο μας.

Γιατί τον χάνουμε? Εϊναι εξίσου σημαντικό, κατά τη γνώμη μου, και το πως θα ελαττώσεις και το πως θα σταματήσεις. Εξ άλλου για να σταματήσεις, πρέπει να ελαττώσεις. Ετσι δεν ειναι;

daz
18/10/2010, 22:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Ναι στο χόρνετ πχ, ο πίσω δίσκος δεν υπάρχει περίτπωση να σταματήσει μόνος του το μηχανάκι. Θα τσουλίσει μέχρι να βρεις τον μπροστινό, ή αν το τσαρουχιάσεις θα μπλοκάρει. Χωρίς τους δυο μποροστινούς δεν σταματά με τίποτα.

Έχεις μια σχέση κάτω, κλείνοντας το γκάζι σε φρενάρει ο κινητήρας, πόδια στο ντεπόζιτο, χέρια στο τιμόνι χαλαρά, πατάς το πίσω προοδευτικά, τσιμπάς το μπροστινό σου. Αν το φρένο απ' τον κινητήρα δεν είναι αρκετό κατεβάζεις μια. Τώρα και λίγο παραπάνω να πατήσεις το πίσω ο τροχός δεν θα μπλοκάρει τόσο εύκολα. Η μηχανή έχει "κάτσει" και μπορείς να ασκήσεις, προοδευτικά πάντα, ακόμα λίγο πίεση στο μπροστινό σου χωρίς να πέφτεις πάνω στο τιμόνι. Αν δεν σταματήσεις έγκαιρα στην βρεγμένη Θηβών σημαίνει πως πήγαινες γρήγορα.

Και στο δικό μου το πίσω φρένο είναι πιο δυνατό απ' ότι θα το ήθελα, ακόμα και για στεγνό. Είναι όμως, ο μόνος τρόπος να έχω πίσω φρένο με την μηχανή φορτωμένη και δικάβαλο.

maintenance
18/10/2010, 22:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Γιατί τον χάνουμε? Εϊναι εξίσου σημαντικό, κατά τη γνώμη μου, και το πως θα ελαττώσεις και το πως θα σταματήσεις. Εξ άλλου για να σταματήσεις, πρέπει να ελαττώσεις. Ετσι δεν ειναι;

ελλατωση = φτανει ενα δυο κατεβασματα και εκοψες.

Αλλα χανομαστε σε θεωριες μου φαινεται.

Αν δεν δεις την συμπεριφορα της καθε μηχανης, την ταχυτητα που εχεις, φρενα πανικου ή οχι, δρομος κατω, και ενα σωρο αλλους παραγοντες, εγω τουλαχιστον νομιζω οτι εχουμε καλυψει το θεμα "φρενο σε βρεγμενο"

Ολα τα παρελκομενα, δεν συζητιουνται.... απλα βιωνονται.

daz
18/10/2010, 22:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
ελλατωση = φτανει ενα δυο κατεβασματα και εκοψες.

Αλλα χανομαστε σε θεωριες μου φαινεται.

Αν δεν δεις την συμπεριφορα της καθε μηχανης, την ταχυτητα που εχεις, φρενα πανικου ή οχι, δρομος κατω, και ενα σωρο αλλους παραγοντες, εγω τουλαχιστον νομιζω οτι εχουμε καλυψει το θεμα "φρενο σε βρεγμενο"

Ολα τα παρελκομενα, δεν συζητιουνται.... απλα βιωνονται.

Ναι αλλά πρέπει να ξέρεις την θεωρία για να την εφαρμόσεις σωστά. Και ένας καλός τρόπος για να την εφαρμόσεις, τουλάχιστον για όσους έχουν On-Off, είναι το χώμα.

Όσο περισσότερη εξάσκηση κάνουμε τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να φρενάρουμε σωστά σε περιπτώσεις πανικού. Αλλιώς θα τσαρουχώσουμε ότι βρούμε μπροστά μας, το μπροστινό δλδ γιατί οι περισσότεροι (ελπίζω) οδηγούμε με τα δύο δάχτυλα στην μανέτα του φρένου και θα τα γ@@ όλα. Στο βρεγμένο θα τσακιστούμε και στο στεγνό η μηχανή θα διπλώσει όταν ακουμπήσουμε το πίσω φρένο και άντε να σταματήσεις μετά.

Operater
18/10/2010, 22:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ναι αλλά πρέπει να ξέρεις την θεωρία για να την εφαρμόσεις σωστά. Και ένας καλός τρόπος για να την εφαρμόσεις, τουλάχιστον για όσους έχουν On-Off, είναι το χώμα.


Aυτό ακριβώς! :)

maintenance
18/10/2010, 22:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ναι αλλά πρέπει να ξέρεις την θεωρία για να την εφαρμόσεις σωστά. Και ένας καλός τρόπος για να την εφαρμόσεις, τουλάχιστον για όσους έχουν On-Off, είναι το χώμα.

Όσο περισσότερη εξάσκηση κάνουμε τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να φρενάρουμε σωστά σε περιπτώσεις πανικού. Αλλιώς θα τσαρουχώσουμε ότι βρούμε μπροστά μας, το μπροστινό δλδ γιατί οι περισσότεροι (ελπίζω) οδηγούμε με τα δύο δάχτυλα στην μανέτα του φρένου και θα τα γ@@ όλα. Στο βρεγμένο θα τσακιστούμε και στο στεγνό η μηχανή θα διπλώσει όταν ακουμπήσουμε το πίσω φρένο και άντε να σταματήσεις μετά.

ευτυχως ξεκινησα απο χωμα, μια σταση σε street, ξανα χωμα, και ελπιζω να μεινω σε on off.

δεν διαφωνω με τα λεγομενα σου, αλλα ξαναλεω, και το λεω σε νεοφερτους "δικους μου" αναβατες.

""" μαζευτε χιλιομετρα και μαθετε την μηχανη σας""" Ειναι το βίωμα που ειπα παραπανω.

daz
18/10/2010, 22:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
και με κροκκαλα σε καρακατηφορα και αχνη σκονη κατω με super tenere 750 και 23 λιτρα καυσιμο στο τεποζιτο, διαφορετικα φρεναρεις.

Εννοειται οτι οταν αλλαζουν οι συνθηκες οδοστρωματος, αλλαζεις και τις παραμετρους φρεναρισματος. Η βαση ομως μενει ιδια.;)


Φυσικά τα πάντα αλλάζουν, όπως είπες, από διάφορες παραμέτρους. Η Αττική οδός βρεγμένη κρατάει περισσότερο απ' τη Θηβών στεγνή. Η βάση είναι πως όσο η πρόσφυση μειώνετε τόσο πιο φειδωλοί είμαστε με το μπροστινό μας. Δεν φρενάρουμε παντού 70/30, δεν είναι αυτή η βάση. Αυτό είναι το ιδανικό σε ιδανικό οδόστρωμα.

daz
18/10/2010, 23:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
ευτυχως ξεκινησα απο χωμα, μια σταση σε street, ξανα χωμα, και ελπιζω να μεινω σε on off.

δεν διαφωνω με τα λεγομενα σου, αλλα ξαναλεω, και το λεω σε νεοφερτους "δικους μου" αναβατες.

""" μαζευτε χιλιομετρα και μαθετε την μηχανη σας""" Ειναι το βίωμα που ειπα παραπανω.


:beer: :beer: :beer:

maintenance
18/10/2010, 23:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Φυσικά τα πάντα αλλάζουν, όπως είπες, από διάφορες παραμέτρους. Η Αττική οδός βρεγμένη κρατάει περισσότερο απ' τη Θηβών στεγνή. Η βάση είναι πως όσο η πρόσφυση μειώνετε τόσο πιο φειδωλοί είμαστε με το μπροστινό μας. Δεν φρενάρουμε παντού 70/30, δεν είναι αυτή η βάση. Αυτό είναι το ιδανικό σε ιδανικό οδόστρωμα.

παρατηρω μια αδυναμια με τη Θηβων... μα τι εχει ο αυτος ο δρομος? μια χαρα super motard με παπι κανεις εκει.

daz
18/10/2010, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
παρατηρω μια αδυναμια με τη Θηβων... μα τι εχει ο αυτος ο δρομος? μια χαρα super motard με παπι κανεις εκει.

Ναι της έχω αδυναμία είναι η αλήθεια. 3 χρόνια έμενα στο λόφο αξιωματικών στο περιστέρι και την έχω απολαύσει όλες τις εποχές. Και για να περπατήσεις ακόμα σε δαύτη, θέλεις παπούτσια με αντιολισθητικούς πάτους. Φυσικά δεν είναι η μοναδική!
:cry: :cry: :cry:

Και πατινάζ χωρίς πατίνια κάνεις. :lol:

devil's animal
18/10/2010, 23:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ναι της έχω αδυναμία είναι η αλήθεια. 3 χρόνια έμενα στο λόφο αξιωματικών στο περιστέρι και την έχω απολαύσει όλες τις εποχές. Και για να περπατήσεις ακόμα σε δαύτη, θέλεις παπούτσια με αντιολισθητικούς πάτους. Φυσικά δεν είναι η μοναδική!
:cry: :cry: :cry:

Και πατινάζ χωρίς πατίνια κάνεις. :lol:


εμεις που μενουμε απο την πισω μερια του γηπεδου του περιστεριου και εκει μαθαμε να οδηγαμε τι να πουμε ρε μεγαλε...:p

100αρες στην Θηβων με βεσπα 25αετιας, λαστιχα ανυπαρκτα και ταμπουρα....τι να λεμε τωρα?? τα παντα ολα!!
:rotflmao: :rotflmao:

daz
18/10/2010, 23:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εμεις που μενουμε απο την πισω μερια του γηπεδου του περιστεριου και εκει μαθαμε να οδηγαμε τι να πουμε ρε μεγαλε...:p

100αρες στην Θηβων με βεσπα 25αετιας, λαστιχα ανυπαρκτα και ταμπουρα....τι να λεμε τωρα?? τα παντα ολα!!
:rotflmao: :rotflmao:

Ρε συ έχεις τις σωστές βάσεις για να γίνεις παγκόσμιος μια μέρα. :lol:

Ο πατέρας του Σενα του έβρεχε την πίστα κάρτ όταν πιτσιρικάς για μάθει να οδηγεί. Γι αυτό ήταν τόσο καλός στο βρεγμένο.
Για σένα φρόντισε ο Δήμος Αθηναίων. Και χωρίς βροχή παρακαλώ. Όταν βρέχει είναι για να εξασκηθούν οι άλλοι στον καλλιτεχνικό πατινάζ. :rotflmao: :rotflmao:

menelaos46
19/10/2010, 00:28
Το να οδηγεις στο βρεγμενο ειναι οτι κανεις στο στεγνο με πολυ πιο ομαλες κινησεις ομως, σα να χαιδευεις τα χειριστηρια.
Υπαρχει ομως μια βασικη διαφορα, δεν φρεναρεις τοσο με το μοτερ αλλα περισσοτερο με το πισω φρενο.
Δεν ειναι αποψη μου το λενε πολλοι κορυφαιοι αν οχι ολοι.:wave2:

daz
19/10/2010, 07:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Το να οδηγεις στο βρεγμενο ειναι οτι κανεις στο στεγνο με πολυ πιο ομαλες κινησεις ομως, σα να χαιδευεις τα χειριστηρια.
Υπαρχει ομως μια βασικη διαφορα, δεν φρεναρεις τοσο με το μοτερ αλλα περισσοτερο με το πισω φρενο.
Δεν ειναι αποψη μου το λενε πολλοι κορυφαιοι αν οχι ολοι.:wave2:
Για πίστα μιλάς;

TROOPER
19/10/2010, 13:45
καπου εχω καβατζα κατι υπογλωσια αλλα δε θυμαμαι που ρπμ...:uplate:

KaTaNaS
19/10/2010, 14:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Για πίστα μιλάς;


exei dikio ο μενελαος, η ροπή ειτε στην επιταχυνση (μια ταχυτητα πανω) ειτε στην επιβραδυνση (κατεβασμα) επιτρεπει στο πισω ελαστικό να χάσει πιο εύκολα την πρόσφυση...

ειναι προτιμοτερο να φρεναρεις ηπια με το φρενο παρα να κανεις κατεβασματα.

οπως επισης στην επιταχυνση και γενικοτερα στην οδηγηση στην βροχη ειναι προτιμοτερο να εισαι με μια ταχυτητα κατω, το ελαστικο ξεκολλαει πιο ευκολα με την ροπη (χαμηλες στροφες) παρα με την ισχυ (ψηλες στροφες) οσο περιεργο κι αν φαινεται .

maintenance
19/10/2010, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
καπου εχω καβατζα κατι υπογλωσια αλλα δε θυμαμαι που ρπμ...:uplate:

τραβα μια ενδοφλεβια προς το παρον.

Tpap
19/10/2010, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γενικώς δεν πατάμε πισω φρενο.

@καπ10: για τσέκ τους παρακάτω μάγκες τι λένε. Γιατί τα λένε σωστά.




Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
...το πισω φρενο γενικοτερα χρειαζεται φειδώ, αποτελει συνοδεία του μπροστινού που σταθεροποιει την μοτο (συνηθως ξεκιναμε το φρεναρισμα με το πισω ενα χρονικο κλικ πριν το μπροστινο), κλεινει την γραμμη στις στροφές....



Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το πισω φρενο, οπως και το μπρος, εχει την τεχνη του. Ειδικα ο συνδυασμος τους.




Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
...Σε βρεγμένο και γλιστερό δρόμο σταματάμε πιο πολύ με το πίσω παρά με το εμπρός. Φρενάρουμε με τον κινητήρα, λίγο πίσω φρένο και ελάχιστα μπροστινό....

Random
19/10/2010, 19:38
Τελικα ρε παιδια μπορει καποιος να μου πει τι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ?

Αλλος λεει οτι κανω στο στεγνο αλλα πιο μαλακα,αλλος λεει 70-30,αλλος λεει πρωτα το πισω μετα το μπρος..εχασα την μπαλα....Δεν ειμαι απειρος οδηγαω μοτο πανω απο 10 χρονια αλλα παντα πιστευα στην γνωμη καποιων που ισως εχουν παραπανω εμπειρια απο εμενα...εμενα αν με ρωτησετε υστερα απο αυτο που επαθα θα ελεγα οτι καλυτερα να φρεναρα μονο με το εμπρος να γλυτωσω τα πισω παντιλικια...:confused: :confused: :confused:

maintenance
19/10/2010, 19:43
βλεπεις οτι υπαρχουν πολλες αποψεις περι αυτου.

Ο καθενας οπως βολευεται, αναλογα τη μοτο και το εδαφος, και ειδες οτι υπαρχει διαφορα.

δεν μπορω να εξηγησω καλυτερα κατι που το αποκτας μεσω εμπειριας.
10 χρονια που εχεις εσυ νομιζω μπορεις να κατανοησεις το ρεζουμέ.!!!!:)

DrBig
19/10/2010, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
Τελικα ρε παιδια μπορει καποιος να μου πει τι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ?

Αλλος λεει οτι κανω στο στεγνο αλλα πιο μαλακα,αλλος λεει 70-30,αλλος λεει πρωτα το πισω μετα το μπρος..εχασα την μπαλα....Δεν ειμαι απειρος οδηγαω μοτο πανω απο 10 χρονια αλλα παντα πιστευα στην γνωμη καποιων που ισως εχουν παραπανω εμπειρια απο εμενα...εμενα αν με ρωτησετε υστερα απο αυτο που επαθα θα ελεγα οτι καλυτερα να φρεναρα μονο με το εμπρος να γλυτωσω τα πισω παντιλικια...:confused: :confused: :confused:


Πρεπει να χρησιμοποιεις και τα δυο. Δεν περισσευει η προσφυση στο βρεγμενο για πολυτελειες ενος μονο φρενου. Απλα πρεπει να εχεις το νου σου να μη μπλοκαρει κανενα. Το πισω και να μπλοκαρει στιγμιαια το σωνεις ευκολα, το μπρος ομως αν μπλοκαρει το σωνεις πολυ δυσκολα και μονο σε ισιο δρομο. Εκει που το μπλοκαρισμενο πισω φρενο ειναι προβλημα, ειναι οταν πατας συχγρονως και μπροστινο, η οταν εχεις σχετικα μεγαλη κλιση. Οταν ομως πας ισια δεν τρεχει τιποτα.

daz
19/10/2010, 23:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
exei dikio ο μενελαος, η ροπή ειτε στην επιταχυνση (μια ταχυτητα πανω) ειτε στην επιβραδυνση (κατεβασμα) επιτρεπει στο πισω ελαστικό να χάσει πιο εύκολα την πρόσφυση...

ειναι προτιμοτερο να φρεναρεις ηπια με το φρενο παρα να κανεις κατεβασματα.

οπως επισης στην επιταχυνση και γενικοτερα στην οδηγηση στην βροχη ειναι προτιμοτερο να εισαι με μια ταχυτητα κατω, το ελαστικο ξεκολλαει πιο ευκολα με την ροπη (χαμηλες στροφες) παρα με την ισχυ (ψηλες στροφες) οσο περιεργο κι αν φαινεται .

Δεν το κατάλαβες. Ή μάλλον εγώ φταίω σε εκείνο το σημείο που δεν το διατύπωσα σωστά. Δεν είπα να πλακωθεί κάποιος στα κατεβάσματα. Είπα πως αν οδηγείς με μία κάτω κλείνεις το γκάζι και σε φρενάρει ο κινητήρας. Αν έχεις μεγάλη σχέση και το φρένο απ' τον κινητήρα δεν είναι αρκετό μπορείς να κατεβάσεις.

Για την ροπή συμφωνούμε. Ειδικά μέσα σε πόλη που το να σταματήσεις άμεσα είναι πολύ σημαντικό οδηγούμε με μία κάτω. Υπάρχει και το κατάλληλο θρεντ γι' αυτό.

Ο Μενέλαος έχει δίκιο μόνο αν αναφέρεται για οδήγηση σε πίστα ή σε δρόμο με πολύ καλό οδόστρωμα. Σε ολισθηρό και βρεγμένο ΔΕΝ φρενάρουμε με τον ίδιο τρόπο. Σε ολισθηρό και βρεγμένο σκατόδρομο ΔΕΝ ρίχνουμε το 70% μπροστά γιατί οι πιθανότητες να δούμε την άσφαλτο από πολύ κοντά είναι δυσανάλογα περισσότερες από το να την γλιτώσουμε.

daz
19/10/2010, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
Τελικα ρε παιδια μπορει καποιος να μου πει τι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ?

Αλλος λεει οτι κανω στο στεγνο αλλα πιο μαλακα,αλλος λεει 70-30,αλλος λεει πρωτα το πισω μετα το μπρος..εχασα την μπαλα....Δεν ειμαι απειρος οδηγαω μοτο πανω απο 10 χρονια αλλα παντα πιστευα στην γνωμη καποιων που ισως εχουν παραπανω εμπειρια απο εμενα...εμενα αν με ρωτησετε υστερα απο αυτο που επαθα θα ελεγα οτι καλυτερα να φρεναρα μονο με το εμπρος να γλυτωσω τα πισω παντιλικια...:confused: :confused: :confused:

Εγώ τα είπα, δεν τα ξαναλέω. Σχετική αναφορά υπάρχει και στο pdf με τα μαθήματα αφαλούς οδήγησης. link θα βρεις σε κάποια απ' τις σελίδες (3 ή 4) του θρεντ "στη βροχή".

Κρίμα που δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι τέτοιο ρε γαμώτο.

daz
19/10/2010, 23:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
καπου εχω καβατζα κατι υπογλωσια αλλα δε θυμαμαι που ρπμ...:uplate:


Ζήτα απ' τον oldman πρέπει να τα έχει πάντα δίπλα απ' το πληκτρολόγιο. :lol:

nikolas1709
19/10/2010, 23:57
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
[B]Τελικα ρε παιδια μπορει καποιος να μου πει τι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ?


να καθεσε σπιτι !!!!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

KaTaNaS
20/10/2010, 08:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikolas1709
να καθεσε σπιτι !!!!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: [/B]


σαφως.

σε ενα σεμιναριο που ειχε κανει ο Ανεμος με ομιλητη τον CD κατα κοσμον Κωστα Δαλλα το πρωτι πραγμα που ειπωθηκε ηταν: Αν μπορειτε να αποφυγετε την οδηγηση μοτο στη βροχη καντε το.