View Full Version : BMW1200GSADV vs SUPER TENERE1200
Καλά , έχουμε γράψει τόσα ποστ γι αυτά τα δυο και μια σοβαρή αντιπαράθεση δεν έχουμε κάνει.
Το λοιπόν… στην κατηγορία των σουπερ τεράτων , πιο από τα δυο θα παίρνατε και γιατί?
(ΜΟΝΟ γι αυτά τα δυο … μην αρχίσουμε «…εμένα μου αρέσει η θάλασσα και θα έπαιρνα varadero» , «με αυτά τα λεφτά έπαιρνα γκαρσονιέρα στον Μπιθουλα» κ.λ.π.)
οι κακεντρεχείς , γκρινιάρηδες , τσιπιδες … ας σχολιάσουν ελευθέρα
:D
Γιαμαχα, για την απλοτητα του αξονα, το φυσιολογικο πηρουνι, τα πιο αξιοπιστα ηλεκτρικα και την αισθητικη. Ενδεχεται ομως να μου αρεσει ο κινητηρας της μπεμπας με τους 2ΕΕ περισσοτερο.
costas81
19/10/2010, 07:42
Μπεμπούλα μόνο και μόνο για αυτό το γουργούρισμα του κινητήρα!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Γιαμαχα, για την απλοτητα του αξονα, το φυσιολογικο πηρουνι, τα πιο αξιοπιστα ηλεκτρικα και την αισθητικη. Ενδεχεται ομως να μου αρεσει ο κινητηρας της μπεμπας με τους 2ΕΕ περισσοτερο.
+1, χωρίς να έχω οδηγήσει το BMW.
sapila racing
19/10/2010, 08:36
Kανένα απο τα δύο, εχω ήδη ένα καικάκι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Γιαμαχα, για την απλοτητα του αξονα,
:confused:
Και η BMW άξονα δεν έχει ?
μήπως εννοείς ότι είναι πιο πολύπλοκος – βγάζει πιο πολλές βλάβες ?
πάντως , και εγώ ανάμεσα στα δυο , το YAMAHA θα έπαιρνα… δεν ξέρω ακριβώς το γιατί…
Δεν τα έχω οδηγήσει για να ξέρω πιο μου αρέσει περισσότερο οδηγικα…
εμφανισιακά μου αρέσουν και τα δυο το ίδιο…
από κοκοψινια , έχουν και τα δυο αρκετά…
επιδόσεις , πάνω κάτω έχουν τα ίδια…
το ΥΑΜΑΗΑ μάλλον το προτιμώ γιατί είναι λίγο ..σπάνιο…:lol:
Band(age)it
19/10/2010, 09:23
Yamaha γιατι εχει πηξει ο τοπος απο GS...
Cpt. Haddock
19/10/2010, 09:25
Δυο αχρηστα μηχανακια
@@ αντιπαράθεση μπορεί να γινει :smokin:
reinmeister
19/10/2010, 09:25
το γιαμαπα...οτι και να βγαλει,σιγουρα θα ειναι πιο απροβληματιστο απο την μπεμπα...επισης δεν θα τραβαει δεξια με ξερογκαζα στα φαναρια...:lol:
Band(age)it
19/10/2010, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το γιαμαπα...οτι και να βγαλει,σιγουρα θα ειναι πιο απροβληματιστο απο την μπεμπα...επισης δεν θα τραβαει δεξια με ξερογκαζα στα φαναρια...:lol:
Το κανει αυτο αληθεια??? :look:
reinmeister
19/10/2010, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
Το κανει αυτο αληθεια??? :look:
oh yes...μην φανταστεις οτι θα πεσεις κατω,αλλα ειναι αισθητο...:lol:
DimChios
19/10/2010, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
oh yes...μην φανταστεις οτι θα πεσεις κατω,αλλα ειναι αισθητο...:lol:
:mad:
el_hymador
19/10/2010, 10:02
Aν επρεπε ντε και καλα να επιλεξω μεταξυ αυτων των δυο μοτσικλετων, τοτε σιγουρα το Yamaha!
Γιατι θεωρω μεγιστη κοροϊδια να πληρωσω περισσοτερα χρηματα για:
-Να αγορασω αεροψυξη εν ετη 2010 (και να συμπληρωνω λαδακια γατι "τσιμπαει" ο κινητηρας)
-Να αποσβεσω (ακομη αποσβεση κανουν; ) την εξελιξη ενος εναλλακτικου μπροστινου συστηματος που αποδιδει οπως ενα μετριο συμβατικο και αυτο με πατεριτσες (αναγκαστικη υπαρξη ABS)
Αυτοι ειναι οι βασικοτεροι λογοι. Το Yamaha εναι πιο καινουργιο, σχεδιασμενο απο το 0, υγροψυκτο, εχει επισης ενα σκασμο ηλεκτρονικα πανω του, δεν εχει αντιδρασεις απο τον αξονα και στοιχιζει το ιδιο (και ισως πιο φθηνα) με ενα αντιστοιχα εξοπλισμενο GS. WTF?
:confused:
sapila racing
19/10/2010, 10:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
-Να αποσβεσω (ακομη αποσβεση κανουν; ) την εξελιξη ενος εναλλακτικου μπροστινου συστηματος που αποδιδει οπως ενα μετριο συμβατικο και αυτο με πατεριτσες (αναγκαστικη υπαρξη ABS)
Ποια εξέλιξη? Δεν εξέλιξαν και τίποτα στην ουσία.
Το τσίμπησαν έτοιμο και μάλιστα μόλις έληξαν οι πατέντες του Norman Hossack ωστε να μην πληρώσουν φράγκο... οι κουφάλες.
http://www.hossack-design.co.uk/php/page.php?p=1
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
:confused:
Και η BMW άξονα δεν έχει ?
μήπως εννοείς ότι είναι πιο πολύπλοκος – βγάζει πιο πολλές βλάβες ?
Αυτο ακριβως εννοω. Το γιαμαχα εχει μια πολυ απλη κατασκευη που δουλευει εξισου καλα (αν οχι καλλιτερα).
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ποια εξέλιξη? Δεν εξέλιξαν και τίποτα στην ουσία.
Το τσίμπησαν έτοιμο και μάλιστα μόλις έληξαν οι πατέντες του Norman Hossack ωστε να μην πληρώσουν φράγκο... οι κουφάλες.
http://www.hossack-design.co.uk/php/page.php?p=1
:nono: ;)
Το τελελελελεβερ δεν ειναι του Χοσακ!
http://splashmedia.co.nz/users/britten/art3.html#telelever
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
:nono: ;)
Το τελελελελεβερ δεν ειναι του Χοσακ!
http://splashmedia.co.nz/users/britten/art3.html#telelever
Αλλα λέει ο ίδιος πάντως....http://www.hossack-design.co.uk/resources/BMW.pdf
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αλλα λέει ο ίδιος πάντως....http://www.hossack-design.co.uk/resources/BMW.pdf
Λεει κατι για τελελεβερ και δεν το ειδα?
Αλλο το duolever (που οντως ειναι του Χοσακ)
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Λεει κατι για τελελεβερ και δεν το ειδα?
Αλλο το duolever (που οντως ειναι του Χοσακ)
Μα...αν δεν κάνω λάθος το Duolever είναι μια εξέλιξη του telelever....:look:
sapila racing
19/10/2010, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
:nono: ;)
Το τελελελελεβερ δεν ειναι του Χοσακ!
http://splashmedia.co.nz/users/britten/art3.html#telelever
Εχεις ενα δίκιο, αλλά στην πράξη το Telelever είναι αντιγραφή του Saxxon/Motod, που με τη σειρά του ειναι ενα απλοποιημένο Hossack με ενα σύνδεσμο μόνο και καμουφλάρισμα να δείχνει σαν τηλεσκοπικό. Γι αυτό και έπιασε. :winka:
Το duolever είναι καθαρό Hossack.
Hθελα να ξερα τι υποτίθεται οτι εφήυρε ο φερόμενος ως εφευρέτης του Telelever. :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Μα...αν δεν κάνω λάθος το Duolever είναι μια εξέλιξη του telelever....:look:
Και το τηλεσκοπικο πηρουνι ειναι εξελιξη του πηρουνι-μπαστουνι, αλλα οι πατεντες ειναι αλλο θεμα!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Και το τηλεσκοπικο πηρουνι ειναι εξελιξη του πηρουνι-μπαστουνι, αλλα οι πατεντες ειναι αλλο θεμα!
Νομίζω το κάλυψε ο Αρης. Όντως οι πατέντες είναι άλλο προσοδοφόρο θέμα. Ιδίως όταν λήγουν. :wave2:
konsttanttinos
19/10/2010, 12:38
:ZZZ: :ZZZ:
215250
RaGe_Raptor
19/10/2010, 16:14
το GS γιατί......................................ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ...!!!:sun:
Επειδή το δοκίμασε πρόσωπο που εκτιμώ λέω να μεταφέρω ατάκα του, μόλις κατέβηκε από το γιαμάπα, μετά από δοκιμή.
''Κρατήστε το μακρυά από τους μπεμβεδάκιες. Θα τα πουλήσουν την ίδια μέρα που θα το δοκιμάσουν.''
:smokin:
sakis1098
19/10/2010, 17:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Aν επρεπε ντε και καλα να επιλεξω μεταξυ αυτων των δυο μοτσικλετων, τοτε σιγουρα το Yamaha!
Γιατι θεωρω μεγιστη κοροϊδια να πληρωσω περισσοτερα χρηματα για:
-Να αγορασω αεροψυξη εν ετη 2010 (και να συμπληρωνω λαδακια γατι "τσιμπαει" ο κινητηρας)
όταν θα ξεκινήσεις με το καλό για κανά μακρινό ταξιδάκι μην ξεχάσεις το παραφλού:D
-Να αποσβεσω (ακομη αποσβεση κανουν; ) την εξελιξη ενος εναλλακτικου μπροστινου συστηματος που αποδιδει οπως ενα μετριο συμβατικο και αυτο με πατεριτσες (αναγκαστικη υπαρξη ABS)
δεν είναι τυχαίο το πιό στριφτερό στην κατηγορία του άσε που δεν παίρνει χαμπάρι πόσα κιλά/άτομα φορτώνεις :D
Αυτοι ειναι οι βασικοτεροι λογοι. Το Yamaha εναι πιο καινουργιο, σχεδιασμενο απο το 0, υγροψυκτο, εχει επισης ενα σκασμο ηλεκτρονικα πανω του, δεν εχει αντιδρασεις απο τον αξονα και στοιχιζει το ιδιο (και ισως πιο φθηνα) με ενα αντιστοιχα εξοπλισμενο GS. WTF?
τόσα ηλεκτρονικά και καινούριας σχεδίασης μοτό για μεγάλο ταξιδιάρικο on-off :rolleyes:
:confused:
europe rules κι εδώ παληκάρια :lol: :lol:
Me liky a lot λέμε...
215292
sakis1098
19/10/2010, 17:51
άσε που το service το GS κοστίζει ΜΟΝΟ 110 euro κι ανταλακτικά στο περίπτερο έτσι
σαν Japan 6v παπάκι ένα πράγμα:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakis1098
δεν είναι τυχαίο το πιό στριφτερό στην κατηγορία του άσε που δεν παίρνει χαμπάρι πόσα
europe rules κι εδώ παληκάρια :lol: :lol:
Μεταξυ ποιων το συγκρινεις?
sakis1098
19/10/2010, 17:58
παράδειγμα!!!!!!!!!!!!!!!!!
215293
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
:ZZZ: :ZZZ:
:nono:
215294
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakis1098
παράδειγμα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οκ καταλαβα....μια εικονα χιλιες λεξεις :rotflmao:
sakis1098
19/10/2010, 18:16
εδώ φαίνετε και πόσο πιό ωραίο είναι από τον ανταγωνισμό
μεταξύ άλλων : 2 varantero 2 vstorm 1 ktm 1 tenere και 1/2 tiger
215295
που τα ειδες ολα αυτα?
Εγω το μονο που βλεπω ειναι ενα GS και καμποσους υποψηφιους αγοραστες του!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
[BΕγω το μονο που βλεπω ειναι ενα GS και καμποσους υποψηφιους αγοραστες του! [/B]
όου...σκληρό
sakis1098
19/10/2010, 18:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
που τα ειδες ολα αυτα?
Εγω το μονο που βλεπω ειναι ενα GS και καμποσους υποψηφιους αγοραστες του!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
BMW εγινε σουπα, πραμα βεβαια κακο για το δεικτη κεφαλογυρισματος, αλλα επισης σημαινει οτι θα εχει (εχει) ευκολη/καλυτερη μεταπωληση απο το Γιαμαχα.
Περαν των οικονομικων, το τζαπ δειχνει και ειναι πιο φρεσκο, ομορφοτερο κατ΄εμε, αλλα ειναι και βαρυτερο κατα 20 κιλακια απο το Γερμανο, διαφορα οχι αμελητεα.
Δεν εχω οδηγησει το τενερε, αλλα το πιρουνι της μπεμπας αποδιδει καλυτερα απο οσο δειχνει, δεν προβληματιζει πουθενα αρκει να το εμπιστευτεις.
Αξιοπιστια νομιζω και ο γερμανος ειναι σε γενικες γραμμες σε καλα επιπεδα και θεωρητικα και ο ιαπωνας θα ειναι σε ιδιο.
Τελος τα φρενα του BMW ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ (με το ABS), τρομερη αισθηση ασφαλειας και νομιζω σε οτι οπουδηποτε αλλου εκτος πιστας, ειναι καλυτερα απο πολλα σουπερσπορτ στις ταχυτητες που κινειται η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα.
Νομιζω οποιος ειναι στο διλλημα θα πρεπει να οδηγησει και τα δυο και να αποφασισει, λαθος δε θα κανει με κανενα απο τα δυο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
BMW εγινε σουπα, πραμα βεβαια κακο για το δεικτη κεφαλογυρισματος, αλλα επισης σημαινει οτι θα εχει (εχει) ευκολη/καλυτερη μεταπωληση απο το Γιαμαχα.
Περαν των οικονομικων, το τζαπ δειχνει και ειναι πιο φρεσκο, ομορφοτερο κατ΄εμε, αλλα ειναι και βαρυτερο κατα 20 κιλακια απο το Γερμανο, διαφορα οχι αμελητεα.
Δεν εχω οδηγησει το τενερε, αλλα το πιρουνι της μπεμπας αποδιδει καλυτερα απο οσο δειχνει, δεν προβληματιζει πουθενα αρκει να το εμπιστευτεις.
Αξιοπιστια νομιζω και ο γερμανος ειναι σε γενικες γραμμες σε καλα επιπεδα και θεωρητικα και ο ιαπωνας θα ειναι σε ιδιο.
Τελος τα φρενα του BMW ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ (με το ABS), τρομερη αισθηση ασφαλειας και νομιζω σε οτι οπουδηποτε αλλου εκτος πιστας, ειναι καλυτερα απο πολλα σουπερσπορτ στις ταχυτητες που κινειται η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα.
Νομιζω οποιος ειναι στο διλλημα θα πρεπει να οδηγησει και τα δυο και να αποφασισει, λαθος δε θα κανει με κανενα απο τα δυο.
Διαφωνω σε δυο σημεια.
1) το GSA με το οποιο μαλλον συγκρινουμε το γιαμαχα, δεν ειναι ελαφρυτερο απο το τελευταιο
2) το Τελελεβερ δουλευει καλα σε καποιες περιπτωσεις, οχι ολες. Κατα την γνωμη μου (που το εχω δοκιμασει για 100,000κμ σε καθε εδαφος) οταν η προσφυση ειναι αμβισβητουμενη, τοτε ειναι αθλιο. Το μεγαλο του καλο, ειναι οτι ειναι βραχος.
el patron
19/10/2010, 21:24
Σωστος drbig, σε δρομο με μπαλωματα και ανωμαλιες ειναι απαραδεκτο το telever ,τωρα στο θεμα πιο ειναι πιο καλο θα ελεγα πως και τα 2 ειναι παπουδιερες, αλλα καλες μηχανες για αυτο που προοριζονται να κανουν .
sakis1098
19/10/2010, 21:29
και τώρα που γίναμε όλοι φίλοι τι καταλάβατε ????????????????:o :o :o
το γαμ.....τε το thread με τις αγάπες σας!!!!!!!!!!!!:winka: :winka: :winka:
el patron
19/10/2010, 21:33
Γιναμε μαλθακοι οπως και οι 2 κυριες που συζηταμε..
να πω την αληθεια κανενα απο τα δυο δεν μου αρεσε, αλλα οταν ειδα το tenere στην εκδοση world crosser επαθα ενα μικρο ταρακουλο. Πολυ badass :blush:
γιαμαχα.αντε μου μαθανε ολοι οι φλωροκυριλεδες οτι η bmw βγαζει και ''μηχανες'' εκτος απο χ5 και γεμισε το συμπαν μπετονιερες.:smokin:
BMW GS το απλό, χαμηλό κέντρο βάρους πλαίσιο που διαχειρίζεται με ευκολία τα πάντα, το πίσω αμορτισέρ είναι κάπως μαλακό και απροβλημάτιστο εάν το φροντίζεις με αγάπη και τα σερις του
Με 300kg μηχανάκι βλέπε Yamaha να πάς που και να το διασκεδάσεις που με χαρακτηριστικά Varadero.
Οι Yamahaκηδες προσπάθησαν να αντιγράψουν το GS τόσο πολύ εμφανέστατα που του έχουν βάλει μέχρι και ακριβώς ολόιδια σέλα.
Σκέτη παρακμή λέμε το Tenere και είναι και ποιό ακριβό από μπέμπα, ευχαριστώ δεν θα πάρω
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
γιαμαχα.αντε μου μαθανε ολοι οι φλωροκυριλεδες οτι η bmw βγαζει και ''μηχανες'' εκτος απο χ5 και γεμισε το συμπαν μπετονιερες.:smokin:
θυμάσε τί έκανε η μπετονιέρα όμως σε κάποια διαδρομή με κάποιον παλιο yamahaκια να παλεύει από πίσω:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
πλαίσιο που διαχειρίζεται με ευκολία τα πάντα,
Πλαίσιο? :dizzy: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
θυμάσε τί έκανε η μπετονιέρα όμως σε κάποια διαδρομή με κάποιον παλιο yamahaκια να παλεύει από πίσω:p
α λες τοτε που δεινοπαθουσε ο μειντενανς :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Πλαίσιο? :dizzy: :smokin:
ναι ακόμα και η BMW ακόμα έχει πλαίσιο :lol:
makis206
21/10/2010, 08:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakis1098
παράδειγμα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το "τράβηγμα" που λέγαμε;:bigcry:
mikros boudas
21/10/2010, 08:18
ναι αλλα το Bmw εχει boxer,και μεταξυ σοβαρου και αστειου,δεν ειναι καλυτερο για χωμα και πιθανα πεσιματα?με βαση πως ειναι βαριες μηχανες και θελεις ευκολα να τις σηκωσεις και να μην σε πλακωσουν
και τωρα ανοιξα τον ασκο του Αιολου,να γιατι μποξερ:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
ναι αλλα το Bmw εχει boxer,και μεταξυ σοβαρου και αστειου,δεν ειναι καλυτερο για χωμα και πιθανα πεσιματα?με βαση πως ειναι βαριες μηχανες και θελεις ευκολα να τις σηκωσεις και να μην σε πλακωσουν
και τωρα ανοιξα τον ασκο του Αιολου,να γιατι μποξερ:beer:
Μανούλα :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
mikros boudas
21/10/2010, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Μανούλα :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: εχεις ιδεα ποσα νεα βιντεο εχουν γινει??
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
εχεις ιδεα ποσα νεα βιντεο εχουν γινει??
Οχι.
Εσύ έχεις ιδέα τι σημαίνει να κάνει κάποιος χώμα :rotflmao: :rotflmao: με GS 1200 ADV και να το σηκώνει από κάτω?
mikros boudas
21/10/2010, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Οχι.
Εσύ έχεις ιδέα τι σημαίνει να κάνει κάποιος χώμα :rotflmao: :rotflmao: με GS 1200 ADV και να το σηκώνει από κάτω? δεν επιασες το υφος του πρωτου ποστ μου,φταιει το "μεταξυ σοβαου και αστειου" που το εβαλα για ξεκαρφωμα:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
δεν επιασες το υφος του πρωτου ποστ μου,φταιει το "μεταξυ σοβαου και αστειου" που το εβαλα για ξεκαρφωμα:beer: :beer:
ααααα μίλα βρε άνθρωπε και τρόμαξα :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Οχι.
Εσύ έχεις ιδέα τι σημαίνει να κάνει κάποιος χώμα :rotflmao: :rotflmao: με GS 1200 ADV και να το σηκώνει από κάτω?
Στο enduro training της Bmw πάντως, ένα παλικάρι που του έπεσε το 1200adv στο χώμα αφού του έδειξε ο εκπαιδευτής τι θα κάνει, το σήκωσε άνετα μέσα σ' ένα λεπτό.
Και όχι ο τρόπος δεν έχει καμιά σχέση με τα βοντεάκια που κυκλοφορούν στο youtube.
mikros boudas
21/10/2010, 09:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Στο enduro training της Bmw πάντως, ένα παλικάρι που του έπεσε το 1200adv στο χώμα αφού του έδειξε ο εκπαιδευτής τι θα κάνει, το σήκωσε άνετα μέσα σ' ένα λεπτό.
Και όχι ο τρόπος δεν έχει καμιά σχέση με τα βοντεάκια που κυκλοφορούν στο youtube. φανταζομαι στο πλαι η μηχανη,το τιμονι προς τα πανω και σπρωχνεις η αν εχεις πολυ βαρος επανω,βαζεις πλατη κρατωντας με το ενα χερι τιμονι και με το αλλο μαρσπιε.ετσι σηκωνεται πολυ ευκολα οχι μονο το bmw αλλα οποιοδηποτε αντιστοιχο:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Στο enduro training της Bmw πάντως, ένα παλικάρι που του έπεσε το 1200adv στο χώμα αφού του έδειξε ο εκπαιδευτής τι θα κάνει, το σήκωσε άνετα μέσα σ' ένα λεπτό.
Και όχι ο τρόπος δεν έχει καμιά σχέση με τα βοντεάκια που κυκλοφορούν στο youtube.
αυτό θα το θελα να το δώ σε κατήφορο με κροκάλες και τριβάλιτσο :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
φανταζομαι στο πλαι η μηχανη,το τιμονι προς τα πανω και σπρωχνεις η αν εχεις πολυ βαρος επανω,βαζεις πλατη κρατωντας με το ενα χερι τιμονι και με το αλλο μαρσπιε.ετσι σηκωνεται πολυ ευκολα οχι μονο το bmw αλλα οποιοδηποτε αντιστοιχο:beer: :beer:
Πολυ πιο ευκολα απο το γκριπ (και μονο) του τιμονιου.
Απειρες φορες σε 1150GSA και με τριβαλιτσο...
Δεν έχω οδηγήσει το GS, αλλά έκανα τέστ-ράϊντ στο πολύ καλό event της Yamaha και έπαθα πλάκα με την μηχανή..
Φοβερά σταθερή, γαμώ τις αναρτήσεις, φοβερή σέλα, powerslides στην άσφαλτο στις στροφές (ναι το ζόρισα να δω τι κάνει) και έκρυθμος κινητήρας.
Εγώ έπαιρνα S-Tenere με κλειστά τα μάτια. Σκέψου κάτι σε ευρωπαϊκό πορτοκαλί αλλά για τούρινγκ και αυτό το πράγμα είναι το Tenere (και όχι Τενεκέ).
Κατενθουασμένος (φαίνεται?)
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πολυ πιο ευκολα απο το γκριπ (και μονο) του τιμονιου.
Απειρες φορες σε 1150GSA και με τριβαλιτσο...
Αν και νόμιζα ότι δε θα συμφωνήσω ποτέ μαζί σου, ακριβώς αυτό.:smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Αν και νόμιζα ότι δε θα συμφωνήσω ποτέ μαζί σου, ακριβώς αυτό.:smilea:
το πιασα το υπονοουμενο! :wacko: :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πολυ πιο ευκολα απο το γκριπ (και μονο) του τιμονιου.
Απειρες φορες σε 1150GSA και με τριβαλιτσο...
Προφανώς μιλάς για την δυνατότητα του αναβάτη να σηκώνει, ενώ εγώ μιλάω για την δυνατότητα της μοτό να "πηγαίνει" σε χώμα. Προσωπικά θεωρώ αστεία κάθε κουβέντα περί σοβαρού χώματος με μηχανάκι που ζυγίζει 250+ κιλά.
Αν εννοεί κάποιος ότι έχει δυνατότητες να κυλάει στο χώμα, θα συμφωνήσω. Τις ίδιες ακριβώς έχει και το Tuono με ένα ζευγάρι χωμάτινα λάστιχα + οτι θα πηγαίνει πιο γρήγορα ενώ λόγω των -50 κιλών θα το σηκώνω και πιο εύκολα. :lol:
sapila racing
21/10/2010, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Προφανώς μιλάς για την δυνατότητα του αναβάτη να σηκώνει, ενώ εγώ μιλάω για την δυνατότητα της μοτό να "πηγαίνει" σε χώμα. Προσωπικά θεωρώ αστεία κάθε κουβέντα περί σοβαρού χώματος με μηχανάκι που ζυγίζει 250+ κιλά.
Αν εννοεί κάποιος ότι έχει δυνατότητες να κυλάει στο χώμα, θα συμφωνήσω. Τις ίδιες ακριβώς έχει και το Tuono με ένα ζευγάρι χωμάτινα λάστιχα + οτι θα πηγαίνει πιο γρήγορα ενώ λόγω των -50 κιλών θα το σηκώνω και πιο εύκολα. :lol:
Nαι ετσι ακριβώς θα γίνει...
Και εκει που μπαίνεις στο δύσκολο κομμάτι με τα εγκάρσια χαντάκια, ακούς απο πίσω το μπρρραααου ανοίγεις το γκάζι τέρμα και πριν το καταλάβεις σε περνάει το Varadero ενω εσυ είσαι ήδη καθ οδον προς το υπερπέραν και μάλιστα με λάθος τροχιά........ :lol:
Και για του λόγου το αληθές. :eek:
215474
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Nαι ετσι ακριβώς θα γίνει...
Και εκει που μπαίνεις στο δύσκολο κομμάτι με τα εγκάρσια χαντάκια, ακούς απο πίσω το μπρρραααου ανοίγεις το γκάζι τέρμα και πριν το καταλάβεις σε περνάει το Varadero ενω εσυ είσαι ήδη καθ οδον προς το υπερπέραν και μάλιστα με λάθος τροχιά........ :lol:
Και για του λόγου το αληθές. :eek:
Ναι οκ....
Και εκεί που πάει τάπα το varkadero, σκάει και ένα R1 και τον περνάει σουβλάκι (http://www.youtube.com/watch?v=A0d3B7MPqUg). :lol:
costas81
21/10/2010, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ναι οκ....
Και εκεί που πάει τάπα το varkadero, σκάει και ένα R1 και τον περνάει σουβλάκι (http://www.youtube.com/watch?v=A0d3B7MPqUg). :lol:
ετοιμο το χωράφι!!! το όργωσε!!!
μπορούμε τώρα να βάλουμε πατάτες!!
sapila racing
21/10/2010, 11:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ναι οκ....
Και εκεί που πάει τάπα το varkadero, σκάει και ένα R1 και τον περνάει σουβλάκι (http://www.youtube.com/watch?v=A0d3B7MPqUg). :lol:
Τωρα δεν το βλέπω το video λόγω μπλοκαρίσματος αλλά το φαντάζομαι, θα είναι η το μπλε R1 στο δάσος η το κόκκινο R1 στην έρημο.
Mέσα είμαι? :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τωρα δεν το βλέπω το video λόγω μπλοκαρίσματος αλλά το φαντάζομαι, θα είναι η το μπλε R1 στο δάσος η το κόκκινο R1 στην έρημο.
Mέσα είμαι? :wave2:
Ουτε εγώ μπορώ να δώ αν είναι ο μπαρμπα-στρουμφ ή η κοκκινοσκουφίτσα :p
costas81
21/10/2010, 11:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τωρα δεν το βλέπω το video λόγω μπλοκαρίσματος αλλά το φαντάζομαι, θα είναι η το μπλε R1 στο δάσος η το κόκκινο R1 στην έρημο.
Mέσα είμαι? :wave2:
το μπλε στα χωράφια!!!χαχαχαχα
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Nαι ετσι ακριβώς θα γίνει...
Και εκει που μπαίνεις στο δύσκολο κομμάτι με τα εγκάρσια χαντάκια, ακούς απο πίσω το μπρρραααου ανοίγεις το γκάζι τέρμα και πριν το καταλάβεις σε περνάει το Varadero ενω εσυ είσαι ήδη καθ οδον προς το υπερπέραν και μάλιστα με λάθος τροχιά........ :lol:
Και για του λόγου το αληθές. :eek:
Έτσι όπως είναι δεν με χαλάει καθόλου, μα καθόλου λέμε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Προφανώς μιλάς για την δυνατότητα του αναβάτη να σηκώνει, ενώ εγώ μιλάω για την δυνατότητα της μοτό να "πηγαίνει" σε χώμα. Προσωπικά θεωρώ αστεία κάθε κουβέντα περί σοβαρού χώματος με μηχανάκι που ζυγίζει 250+ κιλά.
Και εγω το ιδιο (εκτος αν ειναι 2χ2) ;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Και εγω το ιδιο (εκτος αν ειναι 2χ2) ;)
Σ΄έχει κάψει η διπλοκούνα :lol: :lol:
mototraveler
01/11/2010, 23:04
Τα μηχανάκια όπως το S-tenere και το GS δεν είναι μηχανάκια για χώμα, είναι μηχανάκια που θα σε φτάσουν άνετα μέχρι τα σύνορα με το Καζακστάν και μετά θα σου επιτρέπουν να κάνεις άλλα 1700 χλμ χώμα με πλήρη φόρτο. Είναι δλδ μηχανές τουρισμού-μεγάλων αποστάσεων άσχετος οδοστρώματος. Και είναι λάθος να τις συγκρίνουμε μόνο για τις εκτός δρόμου δυνατότητες οι οποίες αποτελούν μόνο ένα κομμάτι από τον πραγματικό χαρακτήρα μιας τέτοιας μηχανής.
Έχοντας συμβιώσει με ένα adv 1200 για μικρό διάστημα και έχοντας κάνει test ride το tenere, ψηφίζω tenere, με κάθε επιφύλαξη για τν αξιοπιστία του (νέο ακόμα).
FYI
http://www.youtube.com/watch?v=05yYpwm6AwQ&feature=player_embedded#!
:smokin:
700_Thespieis
02/11/2010, 00:03
Αν δει παντως καποιος το τι λεγαμε οταν πρωτοβγηκε το τενερε και τι τωρα..μου 8υμιζει το βιντεο με την ελεγχομενη κατεδαφιση στο κεντρο της ΑΘηνας:lol:
Προσωπικά έμεινα ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ με τις επιδόσεις του S.T. από την επίδειξη της Yamaha.
Τόσα πολλά μηχανάκια που θέλω να αποκτήσω..... :)
Τενερε....
Γιατι ειναι πολυ ποιο ομορφο και γιατι τα gs ( οπως ειπε ο Γιωργος παραπανω) εχουν γινει συνωνυμα του Χ5......
( Τα περι χωματος με καλυψε απολυτα ο Βυρωνας !!! )
:wave2:
geoploumid
28/11/2010, 14:09
ΚΑΝΕΝα δεν θα παρω γιατι ο ανταγωνισμος εφερε την μηχανη να εχει γινει ενα μινι αυτοκινιτο με δυο ροδες abs exp ecp asw wer sds oxi το λαστιχο να βλεπω εαν ξεφουσκωσε κατα μια γραμμη και καει το γαλα με το super ntouber συστημα, η ο ανεμοθωρακας ειναι μισο ποντο πιο κοντοσ και χαλσει το μαλλι ,το gps με οθονη θαρεις και θα δουμε καμια ταινιουλα οn the road,βασεις κοντρα βασεις και για την καμερα ........και και και και και
ειναι 19 αρα και οχι 21 ηζαντα τι λετα μωρε ?????????????? μηχανες καβαλαμε ?????/ εεεεεε?????????????? ας ξυπνησουμε ..λιγο και ας δουμε που μας εχουν βαλει .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.