View Full Version : Bελτιωσεις Fazer S2 '09
konsttanttinos
19/10/2010, 13:09
Φιλος μου, ευτυχης αγοραστης, αφου τελειωσε με τις αισθητικες επιλογες, ηρθς η ωρα να προχωρησει σε βελτιωσεις ουσιας.
Το μπροστινο του, ολοι ξερουμε οτι ειναι αρκετα μαλακο και ασαφες.
Συζηταμε για αλλαγη ελατηριων με σκληροτερα, και πιο ''χοντρο'' λαδι.
Αντικατασταση ολου του μπροστινου δεν παιζει λογω οικονομικου.
Συνεχιζοντας, σκεφτομαστε αντικατασταση του πισω αμορτισερ.
Μπορει ομως μια αντικατασταση ελατηριου να εχει τα ιδια αποτελματα με ενα aftermarket, ή δεν αξιζει ο κοπος?
Σιγουρα θα αλλαχθει το μπροστινο γραναζι με ενα δοντι λιγοτερο μπας και αρχισει να αρπαζει λιγακι χαμηλοτερα.Η τελικη που θα ελαττωθει δεν μας ενδιαφερει.
Για τελικα επιλεχθησαν τα carbon slip-on της two-brothers, μαζι μ'ενα pcΙΙΙ.
Μετα το περας των εργασιων, θα αντικατασταθούν και τα μαμα ελαστικα.
Θελω συμβουλες και γνωμες.
Εχετλαίος
19/10/2010, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Το μπροστινο του, ολοι ξερουμε οτι ειναι αρκετα μαλακο και ασαφες.
Συζηταμε για αλλαγη ελατηριων με σκληροτερα, και πιο ''χοντρο'' λαδι.
Αντικατασταση ολου του μπροστινου δεν παιζει λογω οικονομικου.
Τάπες στις μπουκάλες με ρυθμίσεις έχει ψάξει; Είχα δει κάπου και δεν ήταν και τόσο φοβερό σαν κόστος...
ολα αυτα που γραφεις θα τα βρεις εδω δοκιμασμενα
fazerclub.gr
καλο διαβασμα :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Τάπες στις μπουκάλες με ρυθμίσεις έχει ψάξει; Είχα δει κάπου και δεν ήταν και τόσο φοβερό σαν κόστος...
ρυθμιζομενες ταπες grp 90 euros
Εχετλαίος
19/10/2010, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpag
ρυθμιζομενες ταπες grp 90 euros
:beer: :beer:
reinmeister
19/10/2010, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Φιλος μου, ευτυχης αγοραστης, αφου τελειωσε με τις αισθητικες επιλογες, ηρθς η ωρα να προχωρησει σε βελτιωσεις ουσιας.
Το μπροστινο του, ολοι ξερουμε οτι ειναι αρκετα μαλακο και ασαφες.
Συζηταμε για αλλαγη ελατηριων με σκληροτερα, και πιο ''χοντρο'' λαδι.
Αντικατασταση ολου του μπροστινου δεν παιζει λογω οικονομικου.
Συνεχιζοντας, σκεφτομαστε αντικατασταση του πισω αμορτισερ.
Μπορει ομως μια αντικατασταση ελατηριου να εχει τα ιδια αποτελματα με ενα aftermarket, ή δεν αξιζει ο κοπος?
Σιγουρα θα αλλαχθει το μπροστινο γραναζι με ενα δοντι λιγοτερο μπας και αρχισει να αρπαζει λιγακι χαμηλοτερα.Η τελικη που θα ελαττωθει δεν μας ενδιαφερει.
Για τελικα επιλεχθησαν τα carbon slip-on της two-brothers, μαζι μ'ενα pcΙΙΙ.
Μετα το περας των εργασιων, θα αντικατασταθούν και τα μαμα ελαστικα.
Θελω συμβουλες και γνωμες.
1) μπαινει πιστα?
2) το κυνηγαει γενικοτερα?
3) ποσον καιρο εχει σκοπο να το κρατησει?
τα μαμα λαστιχα ειναι μαπα.
Δεν του λες να ξεκινησει απο εκει μιας κ θαναι η ουσιαστηκοτερη ολων των βελτιωσεων...
μπροστα εγω καθαρησα με ελατηρια wp και παχια λαδια. Πισω το αφησα μαμα..
reinmeister
19/10/2010, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
τοσο καιρο σε ερωτηση μου για fz1 δεν ελεγες τπτ...
αλλα σε ερωτηση για tuning σε fz6 αμεσως απαντησες....
jesus reinn....τι πινεις? :look: :confused: :bawl:
τσωπα παραπονιαρικο μου...:p
μην μπερδευουμε καταστασεις...εσυ,αν θυμαμαι καλα με ρωτησες,αν ασχολουμαι εγω με tuning fz (συγκεκριμενα για ρυθμιση μεσω commander)και αν οχι αν ειχα να σου προτεινω καποιον συγκεκριμενο...
η απαντηση ηταν και στα δυο οχι...πηρες λοιπον απαντηση...:p
ο κωθταντινοθ ρωταει γενικοτερα...
επισης,περιμενε να δεις πρωτα τι θα απαντησω και γκρινιαξε μετα...
αυτα...:a22:
υ.γ. δεν ρωτανε ποτε καποιον ψυχοπαθη αν πινει κατι...ποσο δε μαλλον, τι συγκεκριμενα...:lol:
giannis113
19/10/2010, 16:52
μπροστα wp, πισω wp πρεπει να υπαρχουν και κατι σετ για μπροστα και πισω χωρις να αλλαξεις ολη την πισω αναρτηση.
αν γινεται ας βαλει ολοσωμες το κανει που το κανει, comander me ignition η καλυτερα rapid bike 3 και καθαρισε.
λαστιχα αναλογα τι θελει,
α και ενα σταμπιλιζατερ θα ηταν καλη φαση
konsttanttinos
19/10/2010, 18:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
1) μπαινει πιστα?
2) το κυνηγαει γενικοτερα?
3) ποσον καιρο εχει σκοπο να το κρατησει?
Εχει σκοπο να μπει πιστα.
Το κυνηγαει συνεχεια, απλα επεσε στα χερια του αυτο το μηχανακι,
για τα επομενα 2 χρονια περιπου.
Οποτε, ρωταω τωρα εγω ο ασχετος.. οι ταπες τι κανουν ακριβως?
konsttanttinos
19/10/2010, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
μπροστα wp, πισω wp πρεπει να υπαρχουν και κατι σετ για μπροστα και πισω χωρις να αλλαξεις ολη την πισω αναρτηση.
αν γινεται ας βαλει ολοσωμες το κανει που το κανει, comander me ignition η καλυτερα rapid bike 3 και καθαρισε.
λαστιχα αναλογα τι θελει,
α και ενα σταμπιλιζατερ θα ηταν καλη φαση
Εχεις δικιο για το σταμπιλιζατερ, το ξεχασα.
λοιπον ενα σερβις στο μπροστινο μαζι με ελατηρια αλλα και ταπες, θα παει πανω απο 200? σιγουρα...
με κανα 300αρι, θα μπορεσει να βρει φουλ αναποδα, και με λιγο ψαξιμο αν ειναι τυχερος μαζι με τιμονοπλακες σταυρους ολα δηλαδη...
ειναι πολυ πιθανο απο αλλα μοντελα γιαμαχα(ρ6 πχ) να μπαινουν κουτι...
φυσικα δε θα εχει καμια σχεση με το τωρινο του μπροστινο...
νομιζω ο captaincarnival ειχε κανει κατι τετοιο σε ενα φειζερ, οποτε μπορειτε να τον ρωτησετε...
πολυ πιθανον να ισχυει το ιδιο και για την πισω αναρτηση...
αμα εχει ορεξη να βαλει και προσωπικη δουλεια, το κοστος θα ειναι σε λογικα επιπεδα, κα δε θα εχει καμια σχεση με αυτο που καβαλαει τωρα...
το ποσο αξιζει αυτο η οχι, ειναι λογος καθαρα και μονο του ιδιοκτητη
giannis113
19/10/2010, 18:45
καλη λυση το αναποδο μπροστινο αλλα σιγουρα θα ξεπερασει το κοστος ειδικα αν χρειαστει πανεντες.
χωρια που λεει οτι για δυο χρονια θα την εχει μετα ισως να μπει στην διαδικασια να την πουλησει.
η μετατροπη θα ριξει την αξια της λιγο..
απο την αλλη θα πρεπει να αλλαζει παλι μπροστινο για να το δωσει.
το ειχα σκεφτει και εγω αυτο να το κανω αλλα ακυρο. καλυτερα να φτιαξει την μαμα αναρτηση ετσι και αλλιως fazer ειναι οχι r6
λεω τι συμφερει πιο πολυ και οχι τι ειναι καλυτερο βεβαιως βεβαιως
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
καλη λυση το αναποδο μπροστινο αλλα σιγουρα θα ξεπερασει το κοστος ειδικα αν χρειαστει πανεντες.
μονο το κοστος?
ΠΟΤΕ θα την καβαλησει καινουρια μηχανη αν ειναι ολη την ωρα στη ραμπα για μοντες?!?!
επειτα το Fazer ειναι το 1ο σκαλοπατι ...σε 1μιση 2 χρονια ας παρει κατι αλλο...
το να ξοδευει λεφτα για αλχημειες ωστε να "στηθει" το Fazer σαν R6 ειναι ματαιο....
giannis113
19/10/2010, 18:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
μονο το κοστος?
ΠΟΤΕ θα την καβαλησει καινουρια μηχανη αν ειναι ολη την ωρα στη ραμπα για μοντες?!?!
επειτα το Fazer ειναι το 1ο σκαλοπατι ...σε 1μιση 2 χρονια ας παρει κατι αλλο...
το να ξοδευει λεφτα για αλχημειες ωστε να "στηθει" το Fazer σαν R6 ειναι ματαιο....
+1 ας κανει μικρες και ωραιες μετατροπες
konsttanttinos
20/10/2010, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
μονο το κοστος?
ΠΟΤΕ θα την καβαλησει καινουρια μηχανη αν ειναι ολη την ωρα στη ραμπα για μοντες?!?!
επειτα το Fazer ειναι το 1ο σκαλοπατι ...σε 1μιση 2 χρονια ας παρει κατι αλλο...
το να ξοδευει λεφτα για αλχημειες ωστε να "στηθει" το Fazer σαν R6 ειναι ματαιο....
Mητσε τα εχουμε πει αυτα, απλα επρεπε να ειναι σπορ, ανετο δικαβαλο και 600.
Απλα τωρα σκεφτομαστε διορθωσεις γιατι ο αντρεας εχει απαιτησεις.
reinmeister
20/10/2010, 13:24
λοιπον...
παει στον kshock και βαζει προοδευτικα racetech για τα κιλα του στο μπροστινο με 20αρι λαδι χωρις revalving για να παιξει οικονομικα...
τα ιδια και πισω και λεει στον τυπο να το κανει και λιγο πιο αργο...
τα παραπανω με 400 κατοσταρικα γινονται και θα χει αλλο μηχανακι απο στησιμο...
αν δεν ειναι κουλος και δεν τον πειραζει ελαφρυ ψαρεμα της ουρας στην τελικη του,κατεβασμα πλακες 25mm και λαστιχα dunlop qualifier rr με 55 προφιλ πισω...
μαρκουτσια υψηλης και carbon lorraine sbk 5 τακακια με υγρα motul rbf 600 για φρενα...
με τελικο εξατμισης απλα κοροιδευομαστε...η ολοκληρη η τιποτα...μαμα φιλτρο αερα υποχρεωτικα...κομαντερ για μενα δεν χρειαζεται,εκτος αν πηγαινει 6η τερμα ολη την ωρα...
αυτα...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
,κατεβασμα πλακες 25mm ...
πανω απο 12-13 μπροστα με μαμα στησιμο βρισκει
reinmeister
20/10/2010, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpag
πανω απο 12-13 μπροστα με μαμα στησιμο βρισκει
θα φοραει ελατηρια που στο τελειωμα της διαδρομης τους ειναι πολυ σκληροτερα απο τα μαμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
θα φοραει ελατηρια που στο τελειωμα της διαδρομης τους ειναι πολυ σκληροτερα απο τα μαμα...
αν το χεις δοκιμασει παω πασο
γιαυτο σου γραψα και το μαμα στησιμο πριν
:beer:
giannis113
20/10/2010, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
λοιπον...
μαμα φιλτρο αερα υποχρεωτικα...
αυτο ειναι που λενε οτι το μαμα φιλτρο αερα μπορει να σηκωσει και 30% βελτιωση;
reinmeister
20/10/2010, 17:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpag
αν το χεις δοκιμασει παω πασο
γιαυτο σου γραψα και το μαμα στησιμο πριν
:beer:
οχι δεν το εχω δοκιμασει,οποτε μην πας πασο...απλως ειθισται με τα συγκεκριμενα ελατηρια ,οι διαφορες να ειναι τραγικες στην τερμα βυθιση...
:beer:
@giannis113...
αυτο και συν τοις αλλοις τα ελευθερα φιλτρα,στα τετρακυλινδρα,εχουν την ταση να χαλουν πολυ τα χαμηλα και να αυξανουν τραγικα την καταναλωση...
Υπάρχει cartridge kit με ελατήρια απο Andreani στα 500Ε που μεταμορφώνει το εργοστασιακό μπροστινό... βέβαια είναι σαφές οτι το κόστος δεν είναι μικρό, αλλά και εδώ ισχύει το περί ορέξεως.
Το αποτέλεσμα σίγουρα είναι θεαματικό.
Πιο οικονομική λύση, ελατήρια με πιο παχύρρευστα λάδια και ψάξιμο με τη στάθμη λαδιού...
Οι τάπες προσφόρτισης είναι άχρηστες για τον απλούστατο λόγο οτι το πρόβλημα δεν είναι στο ύψος αλλά στα υδραυλικά.
Πίσω πιο απλές με ρύθμιση προφόρτισης και επαναφοράς οι αναρτήσεις ξεκινάνε απο 500Ε περίπου (Bitubo) και φθάνουν τα 780Ε με την απόσβεση επαναφοράς (ohlins).
amatsaka
14/12/2010, 20:04
Θα σου πω εγω τι εκανα μεχρι τωρα και τι σκοπευω να κανω.
Σκαρα GIVI με πλακα της ιδιασ μαρκας για τα ταξιδακια μου
Για το μπροστινο λαδακι 15αρι και ελατηρια HP (οχι τα κοντα) για την πιστα αλλα και για τα ταξιδακια. Σου κανει ενα μπροστινο λουκουμι.
Λαστιχα ΒΤ016. Εδω εσυ βαλε οτι θες αναλογα με το που θα την τσουλας γουστα ειναι αυτα.....
Επομενο βημα ενα αμορτισερ πισω με ρυθμίσεις για προφωρτιση και επαναφορα Ειμαι αναμεσα σε ΗΡ και ohlins.
Εξατμισεις ειναι μονο για μοστρα οποτε δεν πεταω λεφτα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.