View Full Version : R1 Turbo project...
free rider
23/07/2005, 11:15
Για δέστε τι φτιάνουν οι άνθρωποι...
290 άλογατα πάνω στο σφηνάκι???
απο που κρατιέσαι ρε φίλε??/
Yamaha R1 -99 registered as a turbo bike
Turbo TD04HL-16T med 7:ans turbine house
Compression ratio 9.3:1
Gear ratio Front 17 rear 39 (Stock is Front 16 rear 43)
Boost About 0.9 - 1 bar on 98 octane or 93 in USA
Wastegate Home made
Priority breather valve With adjustable spring
Cam Stock
Cam timing (Lob center) In 108 and out 104
Carburetor Main jet 125 and needle clip one step down (Leaner)
Headers From Mc-xpress
exhaust pipe 2.5" all the way home made
silencer 2.5" home made
Intercooler From Mc-xpress
20167
free rider
23/07/2005, 11:16
H.sida-front
20168
free rider
23/07/2005, 11:16
H.sida
20169
free rider
23/07/2005, 11:17
H.sida-bak
20170
free rider
23/07/2005, 11:18
V.sida-front
20171
free rider
23/07/2005, 11:19
Instrument
20172
free rider
23/07/2005, 11:20
Matartavla
20173
free rider
23/07/2005, 11:20
Ljuddampare
20174
free rider
23/07/2005, 11:21
R1-Turbo-0.5-bar
20175
free rider
23/07/2005, 11:22
Turbo-0.5-bar-och-orginal
20176
free rider
23/07/2005, 11:22
Min-0.67-bar-04-06-28
20177
free rider
23/07/2005, 11:23
0.7-bar-98-okt
20178
free rider
23/07/2005, 11:24
0.8-Bar-98-okt
20179
free rider
23/07/2005, 11:25
0.9-Bar-98-oktan
20180
free rider
23/07/2005, 11:25
0.9-Bar-oktanbooster
20181
free rider
23/07/2005, 11:27
Wastegate-011
20182
free rider
23/07/2005, 11:28
Wastegate-mounted-002
20183
free rider
23/07/2005, 11:28
Wastegate-mounted-004
20184
free rider
23/07/2005, 11:29
Wastegate
20185
free rider
23/07/2005, 11:30
Yellow box to calibrate Speedo meter
20186
free rider
28/07/2005, 05:59
Exhaust system 2.5"
20601
free rider
28/07/2005, 05:59
bak
20602
free rider
28/07/2005, 06:00
close
20603
free rider
28/07/2005, 06:01
New bracket for ignition coils
20604
free rider
28/07/2005, 06:02
Igition-coils-2
20605
free rider
28/07/2005, 06:04
Adjustable priority breather valve.
Now it starts to build boost from about 3000rpm, more power at low rpm
and no turbo lag at all.
With out the valve it starts to build boost at about 4500rpm
priority-side
20606
free rider
28/07/2005, 06:06
priority-top
20607
free rider
28/07/2005, 06:07
valve-side
20608
free rider
28/07/2005, 06:08
valve-top
20609
free rider
28/07/2005, 06:09
Oil return, the oil pump is removed
20610
free rider
28/07/2005, 06:10
This fuel adapter replace the fuel petcock. One side goes to the fuel pump,
the other side to the fuel return hose on the fuel pressure regulator
20611
free rider
28/07/2005, 06:11
Petrol return
20612
free rider
28/07/2005, 06:12
Petrol return mounted
free rider
28/07/2005, 06:16
...
20616
free rider
28/07/2005, 06:18
bracket for the fuel pump and fuel regulator
20617
free rider
28/07/2005, 06:18
Fule-supplye-and-plenum
20618
free rider
28/07/2005, 06:19
High/Low boost switch
20619
free rider
28/07/2005, 06:22
they have put on a Digital pressure switch, that cuts of the ignition if the boost is to high.
they have also put on two manual switches, one for the cooling fan.
and one that controls the Oil pump
20620
free rider
28/07/2005, 06:23
This clutch modification is form Mcxpress
20621
free rider
28/07/2005, 06:25
Grenror
20622
free rider
28/07/2005, 06:26
Grenror-Left-side
20623
free rider
28/07/2005, 06:29
Motor front
20624
free rider
28/07/2005, 06:30
Motor side
20625
free rider
28/07/2005, 06:31
Under Construction with TD04H13C
20626
free rider
28/07/2005, 06:32
Turbo
20627
free rider
28/07/2005, 06:33
First setup for Plenum, fuel regulator and fuel pump
Fuel regulator is connected to the plenum blue tube
ny bensin pump 3.jpg (70657 byte)
20628
free rider
28/07/2005, 06:34
Tryckregulator plenum
20629
free rider
28/07/2005, 06:34
Plenum
20630
free rider
28/07/2005, 06:36
Compressor side with the new TD04HL16T
The intercooler are from Mcxpress
20631
free rider
28/07/2005, 06:36
Kompressor
20632
free rider
28/07/2005, 06:38
αναρωτιέμαι μόνο...
τέτοιες εξειδικευμένες κατασκευές εδω στην ελλάδα ποιός μπορεί να φτιάχνει..
ο ph ???
Μόνο ο PH πιστέυω είναι τόσο ψαγμένος.Είναι και κολλημένος με τη Yamaha και τα R1
Ωραία όλα αυτά.
Τίποτα για να πηγαίνει στα χιόνια έχει βάλει ο τύπος; Γιατί εκεί που μένει, για το γκαράζ το βλέπω το μηχανάκι. :p
free rider
29/07/2005, 15:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Noela
Ωραία όλα αυτά.
Τίποτα για να πηγαίνει στα χιόνια έχει βάλει ο τύπος; Γιατί εκεί που μένει, για το γκαράζ το βλέπω το μηχανάκι. :p
εμμμ με συγχωρείτε...
κανα χάρτη για το ρ1 ??
και κανα καταλύτη θα βγάλουμε??
τουλάχιστον να ξεμπουκώσει λίγο...
:wave2: :wave2:
re free paraeinai gramiki i apodosi... kati mou vromaei...
genika gia na vgaleis tetoies gramikotites prepei na petaxoume poli isxi... tespa...
kai ti na to kaneis olo auto? na to paizeis ghost rider?
gia dragster kala einai... (entos kai ektos pistas)
:sun: :beer: :beer: :sun:
Υπερβολικα για moto oλα αυτα Χρηστο.....:rolleyes:
Eδω μου εχουν προτεινει κατι "ψαγμενοι" μετατροπη στις stock εξατμισεις μου σε συνδιασμο με αφαιρεση τoυ exup και του καταλυτη και δεν μπορω να καταλαβω γιατι θα πρεπει να ασχοληθω.....
Μηπως τα 180 αλογα (ονομαστικα) ειναι λιγα, και τα παραπανω 8-10 αλογα που μπορει να μου δωσει με απλες μετατροπες θα με κανουν ποιο γρηγορο? - οχι βεβαια.....:rolleyes:
Τετοιου ειδους ιστοριες ανηκουν μονο στον χωρο του αυτοκινητου εφοσον εκει ονειρευονται να πλησιασουν την αναλογια κιλο / ιππου που εχει μια moto...:D (σκεφτομαι εναν M62 για το κουτακι μου)
Αστους να ονειρευονται και εμεις ας ψαχνουμε καποιο aftermarket για την εμφανιση.....:ninja:
an kai simfono se ola gmakris epitrepse mou na paratirisw oti ena turbo den einai mono gia terma gkazi...
an ginei swsti dulia exeis apisteutes ropes kai trabigma apo poli xamila...
alla se ena 1000 poso parapono roph na thes??? kai me ti timima se katanalwsi kai eukolia...
:sun: :beer: :sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
an kai simfono se ola gmakris epitrepse mou na paratirisw oti ena turbo den einai mono gia terma gkazi...
an ginei swsti dulia exeis apisteutes ropes kai trabigma apo poli xamila...
alla se ena 1000 poso parapono roph na thes??? kai me ti timima se katanalwsi kai eukolia...
:sun: :beer: :sun:
Ξεχασες το σημαντικοτερο : AΞΙΟΠΙΣΤΙΑ....
Οποιος κανει τετοιες μετατροπες εκτος του σημαντικου κοστους της μετατροπης θα πρεπει να προετοιμαστει για προβληματα οπως :
υπερθερμανση
ελατηρια (γενικως)
σωληνωσεις
φλαντζες
καταναλωση λαδιου
αναλωσιμα (λιωνουν σαν βουτηρο)
κλπ,κλπ.....
gia su re gmakris me to "BEST EVER MUST SEE"
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
free rider
01/08/2005, 09:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
Ξεχασες το σημαντικοτερο : AΞΙΟΠΙΣΤΙΑ....
Οποιος κανει τετοιες μετατροπες εκτος του σημαντικου κοστους της μετατροπης θα πρεπει να προετοιμαστει για προβληματα οπως :
υπερθερμανση
ελατηρια (γενικως)
σωληνωσεις
φλαντζες
καταναλωση λαδιου
αναλωσιμα (λιωνουν σαν βουτηρο)
κλπ,κλπ.....
Γιώργο οπως πάντα έχεις μια καθαρή και τεκμηριωμένη άποψη.
και συμφωνώ με το ζήτημα της μετατροπής ..αλάζει πολλά πράγματα πάνω στο πως χρησιμοποιείς πια την μηχανή.
Ειναι ομως να θαυμάζεις αυτούς τους ανθρώπους που ασχολούνται με την τρέλα τους και την βελτίωση ...
και εδω που τα λέμε καλό είναι να .."χαλβαδιάζουμε" και λιγάκι...
:wave2: :wave2:
:beer: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.