View Full Version : Το καρότο κι ο λαγός...
Leopsomo
24/10/2010, 19:21
... ίσως ο καλύτερος τρόπος να κατεβάσεις χρόνο...
Ανέβηκα Σέρρες γεμάτος ενέργεια.
Ο καιρός τέλειος, λίγο πιό κρύος απο το ιδανικό.
Αλλαγές στο R6 πολύ μεγάλες, αφού ξηλώθηκα για TTX πίσω με ελατήριο στα κιλά μου και catridge μπροστά (μεταχειρισμένο).
Επίσης ένα γρανάζωμα που τελικά δεν μου βγήκε ακριβώς όπως θα το ήθελα αλλά επιτέλους έβαλα 520 αλυσίδα.
Άλλο μηχανάκι. Ποιότητα κύλισης, τρομερή πληροφόρηση, πανομοιότυπη συμπεριφορά απο τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο.
Γυρολόγια, μισό-έως ένα δευτερόλεπτο κάτω απο την πρώτη μέρα. Σταθερό πρώτης μέρας 1.28-1.28μισό και της δεύτερης μέρας με καινούριο πισινό 1.27μισό-1.28.
Κι έρχομαι τώρα στον περίεργο τίτλο του thread.
Έχω κάνει τα πάντα, δεν μπορώ να πιέσω πουθενά αλλου. Παραπάνω φόρα είχα την εντύπωση θα με έστελνε για βρούβες, φρένα μετά τα 150 μέτρα, γυρνάω με την ταυτότητα στο στόμα για τα δεδομένα μου, ώσπου εμφανίζεται στην ευθεία ενα παλικάρι βούλγαρος 1000αρης που γυρνούσε στο 23-24....
Αυτά ειναι, δε σε χάνω ρε κιορατά ο κόσμος να χαλάσει... :D
Τελικά στο τέλος του γύρου, είχε ξεμακρύνει αρκετά αλλα πέρασα τη γραμμή κι ο χρόνος σταμάτησε στο 1,26.71... Απίστευτη χαρά.
Την τρίτη μέρα που μπήκα μόνο το πρωί γιατί είχε επιστροφή, το ξανάπιασα το 26άρι χώρίς να κυνηγάω κάποιον. (βέβαια μόνο μία φορά). Όμως έκανα πολλά ξερά 27άρια.
Άρα λοιπόν και καταλήγω, όταν έχεις κάποιον πιό γρήγορο μπροστά να κυνηγάς, είναι πολύ πιο εύκολο να κατεβάσεις χρόνο, λειτουργείς διαφορετικά, κι ας νομίζεις οτι έχεις κάνει τα πάντα και δεν πάει πιο κάτω...
Στο βιντεάκι, έχω τον γρήγορο αυτό γύρο απο πίσω λήψη δυστυχώς. φαίνεται ο ρυθμός που με πλησιάζει, σουζάρει κιόλας το θηρίο μετά τη 10, βγαίνουμε στη 16, με καταπίνει στην ευθεία και απο εκεί αρχίζει το παιχνίδι με το λαγό και το καρότο.
Άσχετο, το μηχανάκι τόσο ψηλά που δουλεύει καίει ένα τεπόζιτο στα 2 session.... Παραλίγο να χρειαζόταν να κοιμηθώ στο αυτοκίνητο... 150 ευρώ βενζίνη μόνο για τη μηχανή... έλεος... Κοίτα που ένα 1000αρι βγαίνει πιό φτηνό σε κόστος χρήσης... :hypnotize :hypnotize
http://www.youtube.com/watch?v=OTRYAb0dRuY
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
Άρα λοιπόν και καταλήγω, όταν έχεις κάποιον πιό γρήγορο μπροστά να κυνηγάς, είναι πολύ πιο εύκολο να κατεβάσεις χρόνο, λειτουργείς διαφορετικά, κι ας νομίζεις οτι έχεις κάνει τα πάντα και δεν πάει πιο κάτω... [/url]
να μην γενικολογείς όμως.
γιατί κάποιοι νιώθουν καλύτερα όταν αισθάνονται τα χνώτα του άλλου στον σβέρκο τους
ενώ άλλοι όταν νιώθουν μόνοι εμπρός και πίσω :wave2:
edit: μπαι δε γουει ωραίο το βιντεάκι:beer:
devil's animal
24/10/2010, 19:44
ωραιο βιντεακι!! μπραβο!!
:beer: :beer: :beer: :beer:
απλα να πω και εγω οτι το να ακολουθεις καποιον πιο γρηγορο μπορει να φερει και τα αντιθετα αποτελεσματα...:winka:
Leopsomo
24/10/2010, 19:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
να μην γενικολογείς όμως.
γιατί κάποιοι νιώθουν καλύτερα όταν αισθάνονται τα χνώτα του άλλου στον σβέρκο τους
ενώ άλλοι όταν νιώθουν μόνοι εμπρός και πίσω :wave2:
ΟΚ δεκτό...
Προσωπικα δέν ακούω τίποτα απ το κράνος και δέν κοιτάω ποτέ πίσω. Αν κάποιος μου βάλει μούτρα και μπει στο πτικό πεδίο μου κλείνω γκάζι γιατι το τελευταίο που θα ήθελα ειναι να πέσω και να με πατήσουν. Οπότε χνώτα δεν εχω νιώσει. Πολλές φορές έχω την εντύπωση οτι με κυνηγά κάποιος, άλλοτε έχω δίκο, άλλοτε όχι. Πάντως δεν κατεβάζω έτσι χρόνο.
Όσο για το μόνος εμπρός με καθαρό οπτικό πεδίο, τις περισσότερες φορές αυτό έκανα και θεωρούσα (μέχρι χθές) το ιδανικότερο. :beer:
Leopsomo
24/10/2010, 19:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ωραιο βιντεακι!! μπραβο!!
:beer: :beer: :beer: :beer:
απλα να πω και εγω οτι το να ακολουθεις καποιον πιο γρηγορο μπορει να φερει και τα αντιθετα αποτελεσματα...:winka:
Nα σαι καλα. :beer: :beer:
Σωστή κουβέντα. Πάντα καραδοκεί η ξάπλα... Ισως αν κυνηγάς να έρχεσαι λίγο πιο κοντά στην τούμπα... Βέβαια η αυτοσυντήρηση εξακολουθεί να είναι εκεί αλλιώς θα ήμουν στη ρόδα του και θα γυρνάγαμε μαζί στο 23.... :D
Απλα not this time... :p
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
να μην γενικολογείς όμως.
γιατί κάποιοι νιώθουν καλύτερα όταν αισθάνονται τα χνώτα του άλλου στον σβέρκο τους
ενώ άλλοι όταν νιώθουν μόνοι εμπρός και πίσω :wave2:
:uplate:
ποιος νιωθει καλυτερα με καποιον να τον πιεζει?
αυτο ειναι ενα κλασικο παραδειγμα, το να βαλεις καποιον πιο γρηγορο μπροστα σου και να τον ακολουθεις, μιας και σου δειχνει πιο καλες γραμμες(αφου γυρναει πιο γρηγορα), και κατεβαζεις και εσυ γυρολογιο
χωρια το ψυχολογικο που λες οτι δε θα τον χασω τον π@#στη ο κοσμος να χαλασει...
Allst@rf
24/10/2010, 20:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
ΟΚ δεκτό...
Προσωπικα δέν ακούω τίποτα απ το κράνος και δέν κοιτάω ποτέ πίσω. Αν κάποιος μου βάλει μούτρα και μπει στο πτικό πεδίο μου κλείνω γκάζι γιατι το τελευταίο που θα ήθελα ειναι να πέσω και να με πατήσουν. Οπότε χνώτα δεν εχω νιώσει. Πολλές φορές έχω την εντύπωση οτι με κυνηγά κάποιος, άλλοτε έχω δίκο, άλλοτε όχι. Πάντως δεν κατεβάζω έτσι χρόνο.
Όσο για το μόνος εμπρός με καθαρό οπτικό πεδίο, τις περισσότερες φορές αυτό έκανα και θεωρούσα (μέχρι χθές) το ιδανικότερο. :beer:
πιο πιθανο τι ειναι στις Σερρες?
μπροστινο "χασιμο" ή πισω και "πτηση"?:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
:uplate:
ποιος νιωθει καλυτερα με καποιον να τον πιεζει?
αυτο ειναι ενα κλασικο παραδειγμα, το να βαλεις καποιον πιο γρηγορο μπροστα σου και να τον ακολουθεις, μιας και σου δειχνει πιο καλες γραμμες(αφου γυρναει πιο γρηγορα), και κατεβαζεις και εσυ γυρολογιο
χωρια το ψυχολογικο που λες οτι δε θα τον χασω τον π@#στη ο κοσμος να χαλασει...
εσύ το λες αυτό.
αλλά δεν είναι όλοι σαν και σένα ή σαν και μένα
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
ΟΚ δεκτό...
Προσωπικα δέν ακούω τίποτα απ το κράνος και δέν κοιτάω ποτέ πίσω. Αν κάποιος μου βάλει μούτρα και μπει στο πτικό πεδίο μου κλείνω γκάζι γιατι το τελευταίο που θα ήθελα ειναι να πέσω και να με πατήσουν. Οπότε χνώτα δεν εχω νιώσει. Πολλές φορές έχω την εντύπωση οτι με κυνηγά κάποιος, άλλοτε έχω δίκο, άλλοτε όχι. Πάντως δεν κατεβάζω έτσι χρόνο.
Όσο για το μόνος εμπρός με καθαρό οπτικό πεδίο, τις περισσότερες φορές αυτό έκανα και θεωρούσα (μέχρι χθές) το ιδανικότερο. :beer:
εγώ δν μπορώ να έχω άλλον μπροστά, μιλώ για το επιπεδό μου πάντα.
προτιμώ να έχω καθαρό πεδίο και να μην με μπερδεύουν οι γραμμές του μπροστινού.
αλλά θέλω μερικές φορές να έχω και τον άλλο να με ακολουθεί.
και να σκέφτομαι: "όχι ρε πστη,δν θα με περάσεις" :evil: :lol:
fotisdragon
25/10/2010, 00:40
Μια απο τα ίδια και για μένα, όταν είχα ανεβεί πρώτη φορά (και μοναδική ως τώρα :( ) Σέρρες σε ελεύθερη προπόνηση στο τέλος της ημέρας σταματήσαν να χωρίζουν Group και είπαν όποιος θέλει μπαίνει. Δεν έχασα ευκαιρία και μπήκα κατευθείαν, και πέτυχα το "γρήγορο" γκρουπ στους τελευταίους του γύρους. Πέτυχα ένα GSXR Rizzla full racing (νομίζω οδηγούσε ο Στέφανος Σκλαβενίτης), και αποφάσισα να δώ (χωρίς να πιέσω, φορώντας τα τουριστικά ΒΤ-021 γαρ) αν και πόσο μπορώ να το ακολουθήσω.
Πίσω του, πρέπει να έκανα το καλύτερο γύρο που έκανα όλη την ημέρα, με αποκορύφωμα τις Κ11 - Κ12 όπου έξυνα συνέχεια (με ενα χαμόγελο πιο πέρα απο τα αυτιά, αφού δεν είχα φτάσει σε σημείο να ξύνω σε αυτές τις στροφές).
Όταν βγήκαν, και έμεινα στη πίστα γυρνώντας μόνος μου, δε τα κατάφερα να ξαναπάρω με τον ίδιο τρόπο κάποια σημεία. Σπάστηκα! Χε χε. Μάλλον είναι αυτό που λέει ο π@νος, οτι "παίρνεις" τις γραμμές του άλλου.
Μη το παρακάνεις βέβαια και βρεθείς να τον αγκαλιάσεις, γιατι μετά θα πάρεις για αλλού γραμμή :lol:
fotisdragon
25/10/2010, 02:46
Διαβάζω το τελευταίο e-bike, και ο Μπούστας στο άρθρο του γράφει ακριβώς αυτό, οτι του έκανε νόημα ο Choy στα χρονομετρημένα στον αγώνα των Σερρών να τον ακολουθήσει για να τον βοηθήσει να κάνει καλύτερο χρόνο. Και πιό κάτω, μπαίνει μπροστά απο έναν για να του "δείξει".
Έ, για να το λέει ο Μπούστας...
sapila racing
25/10/2010, 08:31
Και παρακάτω θα πας Λεωνίδα, το εχεις το πράγμα.
Αυτό που περιγράφεις το εχουμε νιώσει όλοι λίγο πολύ στην πίστα, και σίγουρα κυνηγώντας εναν λίγο πιο γρήγορο παμε κι εμείς πιο γρήγορα αλλά πολλές φορές ισως μας παραμυθιάσει και φτάσουμε πέρα απ το όριό μας σε σημείο που να την πατήσουμε.
Το συμπέρασμα είναι οτι τελικά το όριο είμαστε εμείς, ο καθένας βαζει το όριο για τον εαυτό του και πόσο θα πιεσει, αλλά κυνηγώντας κάποιον άλλον, οι αναστολές ξεχνιούνται σε κάποιο βαθμό και ανοίγουμε λίγο νωρίτερα, φρενάρυμε λίγο αργοτερα/λιγότερο κλπ.
:beer:
quickshifter φοραει το μηχανακι? Εξατμισεις, προγραμματα κλπ?
Leopsomo
25/10/2010, 12:19
Allst@rf θα έλεγα μάλλον οτι hιgh και πτήση είναι πιθανότερη στις Σέρρες, παρά low και σουρσιμο. Με 600 και καλά λάστιχα μπορείς να περιορίσεις ''κάπως'' τις πιθανότητες να το φάς.
Αρη σωστος... Ακριβώς έτσι. Χωρίς να μπορείς να καταλάβεις τι έκανες και πού ωστε να γυρίσεις πιό γρήγορα. :beer:
Dimdoc, ναι , έχει εξάτμιση/εγκέφαλο/φίλτρο και shifter.
:beer:
Εγώ γιατί νομίζω πως "κυνηγώντας" έναν πιο γρήγορο στην πίστα, σκέφτεσαι λιγότερο τι θα κάνεις με αποτέλεσμα να πηγαίνεις πιο γρήγορα;
Δε σκέφτεσαι τόσο πολύ γραμμές, turn points, κλπ...
Βέβαια αν κάποια στιγμή γίνει το λάθος, τον ήπιες...
Allst@rf
25/10/2010, 12:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Εγώ γιατί νομίζω πως "κυνηγώντας" έναν πιο γρήγορο στην πίστα, σκέφτεσαι λιγότερο τι θα κάνεις με αποτέλεσμα να πηγαίνεις πιο γρήγορα;
Δε σκέφτεσαι τόσο πολύ γραμμές, turn points, κλπ...
Βέβαια αν κάποια στιγμή γίνει το λάθος, τον ήπιες...
νιψον ανομιματα μη μοναν οψιν...:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
νιψον ανομιματα μη μοναν οψιν...:rolleyes:
Δε σε πιάνω...
Allst@rf
25/10/2010, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Δε σε πιάνω...
ρε παιδι μου οτι ειπαν οι προηγουμενοι τα ιδια ειπες και συ...
σαν να διαβαζα ολα τα ποστ σε περιληψη ενα πραγμα και μου ηρθε αυτη η φραση στο μυαλο που διαβαζεται και αναποδα...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
Allst@rf θα έλεγα μάλλον οτι hιgh και πτήση είναι πιθανότερη στις Σέρρες, παρά low και σουρσιμο. Με 600 και καλά λάστιχα μπορείς να περιορίσεις ''κάπως'' τις πιθανότητες να το φάς.
Αρη σωστος... Ακριβώς έτσι. Χωρίς να μπορείς να καταλάβεις τι έκανες και πού ωστε να γυρίσεις πιό γρήγορα. :beer:
Dimdoc, ναι , έχει εξάτμιση/εγκέφαλο/φίλτρο και shifter.
:beer:
To shifter ακουγεται, η εξατμιση ψιλοησυχη πρεπει να ειναι...
εγω θα ελεγα οτι βελτιωνεσαι απλα μπορεις να το κανεις και με πιο αργο ρυθμο. δηλαδη μην περιμενεις με την μια να κανεις καλο γυρολογιο γιατι τοτε καραδοκει η τουμπα. ας πουμε αν εμενες μονιμα σερρες κι εκανες καθε μερα προπονηση τοτε να εβλεπες ποσο μακρια θαχες αφησει τον βουλγαρο πισω σου. ελπιζω να το πιανεις το σκεπτικο αυτο.
παντως εμενα μαρεσε η καμερα σου. ουτε κουνηματα ουτε θολουρες. για δωσε κανα στοιχειο!!!
webassasin
28/11/2010, 22:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
... ίσως ο καλύτερος τρόπος να κατεβάσεις χρόνο...
Ανέβηκα Σέρρες γεμάτος ενέργεια.
Ο καιρός τέλειος, λίγο πιό κρύος απο το ιδανικό.
Αλλαγές στο R6 πολύ μεγάλες, αφού ξηλώθηκα για TTX πίσω με ελατήριο στα κιλά μου και catridge μπροστά (μεταχειρισμένο).
Επίσης ένα γρανάζωμα που τελικά δεν μου βγήκε ακριβώς όπως θα το ήθελα αλλά επιτέλους έβαλα 520 αλυσίδα.
Άλλο μηχανάκι. Ποιότητα κύλισης, τρομερή πληροφόρηση, πανομοιότυπη συμπεριφορά απο τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο.
Γυρολόγια, μισό-έως ένα δευτερόλεπτο κάτω απο την πρώτη μέρα. Σταθερό πρώτης μέρας 1.28-1.28μισό και της δεύτερης μέρας με καινούριο πισινό 1.27μισό-1.28.
Κι έρχομαι τώρα στον περίεργο τίτλο του thread.
Έχω κάνει τα πάντα, δεν μπορώ να πιέσω πουθενά αλλου. Παραπάνω φόρα είχα την εντύπωση θα με έστελνε για βρούβες, φρένα μετά τα 150 μέτρα, γυρνάω με την ταυτότητα στο στόμα για τα δεδομένα μου, ώσπου εμφανίζεται στην ευθεία ενα παλικάρι βούλγαρος 1000αρης που γυρνούσε στο 23-24....
Αυτά ειναι, δε σε χάνω ρε κιορατά ο κόσμος να χαλάσει... :D
Τελικά στο τέλος του γύρου, είχε ξεμακρύνει αρκετά αλλα πέρασα τη γραμμή κι ο χρόνος σταμάτησε στο 1,26.71... Απίστευτη χαρά.
Την τρίτη μέρα που μπήκα μόνο το πρωί γιατί είχε επιστροφή, το ξανάπιασα το 26άρι χώρίς να κυνηγάω κάποιον. (βέβαια μόνο μία φορά). Όμως έκανα πολλά ξερά 27άρια.
Άρα λοιπόν και καταλήγω, όταν έχεις κάποιον πιό γρήγορο μπροστά να κυνηγάς, είναι πολύ πιο εύκολο να κατεβάσεις χρόνο, λειτουργείς διαφορετικά, κι ας νομίζεις οτι έχεις κάνει τα πάντα και δεν πάει πιο κάτω...
Στο βιντεάκι, έχω τον γρήγορο αυτό γύρο απο πίσω λήψη δυστυχώς. φαίνεται ο ρυθμός που με πλησιάζει, σουζάρει κιόλας το θηρίο μετά τη 10, βγαίνουμε στη 16, με καταπίνει στην ευθεία και απο εκεί αρχίζει το παιχνίδι με το λαγό και το καρότο.
Άσχετο, το μηχανάκι τόσο ψηλά που δουλεύει καίει ένα τεπόζιτο στα 2 session.... Παραλίγο να χρειαζόταν να κοιμηθώ στο αυτοκίνητο... 150 ευρώ βενζίνη μόνο για τη μηχανή... έλεος... Κοίτα που ένα 1000αρι βγαίνει πιό φτηνό σε κόστος χρήσης... :hypnotize :hypnotize
http://www.youtube.com/watch?v=OTRYAb0dRuY
και εγω αυτο εχω παρατηρησει,οτι κατεβαινει ο χρονος αμα εχεις αλλον ενα να σε πιεζει.
αλλα ισως αυτο αποβει μοιραιο.
pilotos_xtreme
29/11/2010, 01:42
καταρχας ωραιο βιντεο κ σε ζηλευουμε που ειχες την ευκαιρια να οδηγησεις εκει πανω!!!:beer:
κατα δευτερον,εχεις απολυτο δικαιο.
το χω παρατηρησει πολλακις οτι αν εχω καποιον γρηγορο μπροστα μου , παω κ γω πιο γρηγορα.
αυτο συμβαινει γιατι σου δειχνει τις γραμμες τις σωστες και επισης εχεις την ταση να θες να τον περασεις.
προσωπικα το θεωρω μεγαλο σχολειο,αν ο αλλος παει σωστα.
ειναι σαν να σου λεει μεγαλε οτι κανω κανε.:sun:
Στις Σερρες οι χρονοι σου ξεφευγουν κατα πολυ απο τους μεσους χρονους των αναβατων track days.Κανεις δεν γυρναει εκει κατω απο 1.30 στην τυχη.Αυτο που σιγουρα θα σε εξελιξει ειναι η εμπλοκη σου σε καποιους αγωνες.Απο μενα καλη τυχη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakis7
Στις Σερρες οι χρονοι σου ξεφευγουν κατα πολυ απο τους μεσους χρονους των αναβατων track days.Κανεις δεν γυρναει εκει κατω απο 1.30 στην τυχη.
και εγώ αυτης της άποψης είμαι, για να γυρνάς εκεί το έχεις δουλέψει πολύ το θέμα Σέρρες, αλλίμονο σε μας που γυρνάμε στο 1.35(στη μοναδική φορά που έχω πάει).
Ride safe :wave2:
την επομενη φορα θα ανεβουμε παρεα να παρεις καμια γραμμη να κατεβασεις κανα δευτερολεπτο ακομα...
:D :beer: :beer: :beer:
Leopsomo
26/01/2011, 11:35
@ sakis7 και SCBR1000RR
Μονο προπόνηση θέλει. Πολλά ζευγάρια λάστιχα. Οντως την έχω δουλέψει την πίστα. Ανέβηκα 7-8 φορές πέρσυ (διήμερα) , 5-6 το 2009 και 2-3 το 08. Το 1.35 με τη πρώτη επίσκεψη είναι πολύ-πάρα πολύ καλό. Δεν κρατούσα χρόνους το 2007 που πρωτομπήκα, αλλα νομίζω γύρναγα πάνω απο 45. :beer:
@ panos...
Αντε ντε....
Σουζάκια, έ σουζάκια.... :beer:
;)
sapila racing
26/01/2011, 11:48
Θα τα πούμε πάνω τον Ιούλιο το αργότερο. :wave2:
Δεν πιστευω να λείψεις? Θα εχω και σαμπάνια, εγγυημένη αυτη τη φορά, για πάρτη σου. :beer:
Αρη αγορι μου φιλακια σε ολους.Τον Ιουλιο θα ειμαι παλι εκει.
sapila racing
26/01/2011, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakis7
Αρη αγορι μου φιλακια σε ολους.Τον Ιουλιο θα ειμαι παλι εκει.
Γεια σου ρε Σάκη γίγαντα! Τους χαιρετισμούς μου στο team Κερκυρα. :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
@ sakis7 και SCBR1000RR
Μονο προπόνηση θέλει. Πολλά ζευγάρια λάστιχα. Οντως την έχω δουλέψει την πίστα. Ανέβηκα 7-8 φορές πέρσυ (διήμερα) , 5-6 το 2009 και 2-3 το 08. Το 1.35 με τη πρώτη επίσκεψη είναι πολύ-πάρα πολύ καλό. Δεν κρατούσα χρόνους το 2007 που πρωτομπήκα, αλλα νομίζω γύρναγα πάνω απο 45. :beer:
@ panos...
Αντε ντε....
Σουζάκια, έ σουζάκια.... :beer:
;)
Το ξέρω, κάνω προπονησούλες με mountain bike με άνθρωπο ο οποίος είναι μέσα στους 4-5 καλύτερους Έλληνες οδηγούς και μου είπε και εκείνος ότι γύριζε στο 1.40 περίπου την πρώτη φορά.
Τώρα ο αλητήριος είναι λιγουλάκι ποιό γρήγορος :p
Leopsomo
26/01/2011, 14:52
Αρη, ενοειται θα ειμαι εκει... ;) Δεν το χανω με τιποτα! τρελλά κόλπα προγραμματίζονται μαθαινω...! :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Το ξέρω, κάνω προπονησούλες με mountain bike με άνθρωπο ο οποίος είναι μέσα στους 4-5 καλύτερους Έλληνες οδηγούς και μου είπε και εκείνος ότι γύριζε στο 1.40 περίπου την πρώτη φορά.
Τώρα ο αλητήριος είναι λιγουλάκι ποιό γρήγορος :p
Ετσι. Δωσε χαιρετισμούς στο Νικολα... :p
menelaos46
28/01/2011, 15:26
Εγω πρωτη φορα δε μετρησα καθολου αλλα τη δευτερη γυρισα 32 ψηλα και απο τοτε εχω κατεβασει ως 1.30.2 με το ρ6 03 και με το gsxr k8 πηγα χειροτερα...
Το σιγουρο ειναι οτι ειμαι απο αυτους που πανε καλυτερα οταν εχουν καποιον να κυνηγανε μπροστα τους... η καποιον να τους πιεζει απο πισω... μονος μου παω βολτα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.