PDA

View Full Version : Aprilia Tuono V4R



Σελίδες : 1 2 [3]

DIM.K30
30/09/2011, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από ziofz1
Αμε...αν βγαλεις το wheelie control..
Εχει πολυ δυναμη το μοτερ..
Στριβει ταπα..
Στις ευθειες απογειωνεται
Το quick shifter απιστευτο..
Και απο ηχο;γ@μ@τ@!!!
Αυτα!

Σαδιστη!:bawl:

Καλοταξιδο φιλε:wave2:

fouskoter
03/01/2012, 10:00
Μετά από μια μεγάλη περιπέτεια υγείας που είχα και αφού είμαι πλέον έτοιμος οικονομικά, θα περιμένω να περάσει ο χειμώνας και το καλοκαίρι αφού αναρρώσω πλήρως θα χτυπήσω και εγώ το tuono v4r την απλή έκδοση όχι την aprc. Θα ήθελα αν με διαβάζουν ιδιοκτήτες του, να γράψουν 2 λόγια για το πως είναι μέχρι τώρα η ζωή με το tuono! :)

byron
03/01/2012, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από fouskoter
Μετά από μια μεγάλη περιπέτεια υγείας που είχα και αφού είμαι πλέον έτοιμος οικονομικά, θα περιμένω να περάσει ο χειμώνας και το καλοκαίρι αφού αναρρώσω πλήρως θα χτυπήσω και εγώ το tuono v4r την απλή έκδοση όχι την aprc. Θα ήθελα αν με διαβάζουν ιδιοκτήτες του, να γράψουν 2 λόγια για το πως είναι μέχρι τώρα η ζωή με το tuono! :)

Με 1200€ διαφορά μεταξύ APRC και απλού, ούτε καν θα το στεφτόμουν το απλό. Αυτά που έχει παραπάνω το aprc ούτε αναπληρώνονται ούτε τοποθετούνται εκ των υστέρων.

my 2 cents

ziofz1
03/01/2012, 10:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από fouskoter
Μετά από μια μεγάλη περιπέτεια υγείας που είχα και αφού είμαι πλέον έτοιμος οικονομικά, θα περιμένω να περάσει ο χειμώνας και το καλοκαίρι αφού αναρρώσω πλήρως θα χτυπήσω και εγώ το tuono v4r την απλή έκδοση όχι την aprc. Θα ήθελα αν με διαβάζουν ιδιοκτήτες του, να γράψουν 2 λόγια για το πως είναι μέχρι τώρα η ζωή με το tuono! :)

Χρόνια πολλά,καλή χρονιά και γρήγορη ανάρρωση σου εύχομαι φίλε μου!Με το καλό να πάρεις και το εργαλείο!

Λοιπόν,εγώ το έχω από τον Αύγουστο και έχω να πω τα καλύτερα.
Πολύ γκάζι,πανάλαφρο,μοτέρ v4 που παράγει απίστευτο ήχο,καλό στήσιμο..
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση μέσα σε όλα αυτά τα καλούδια που έχει είναι οτι σου δίνει την αισθηση οτι πρόκειται για ένα 600αρι (σε όγκο) με δύναμη 1000αριού..
Μπορώ να σου μιλάω ώρες για το μηχανάκι..
Τες παν για μένα μη κάνεις το λάθος και πάρεις το απλό μοντέλο..Θα κάνεις τεράστιο έγκλημα..
Για 1200 ευρώ είναι κρίμα να χάσεις το πακέτο aprc.
Για οτιδήποτε αλλό χρειαστείς και μπορώ να βοηθήσω π.μ.
:wave2:

fouskoter
03/01/2012, 13:45
Χρόνια πολλά καλή χρόνια και ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις. Το ξέρω ότι είναι καλύτερο deal με aprc αλλα επειδή δεν σκοπεύω να το βάλω σε πίστα τουλαχιστον στο κοντινό μέλλον και επειδή ήδη είναι πολλά τα λεφτά για μένα (μαζί με τον εξοπλισμό κράνη κτλ θα δώσω περίπου +1000) αλλα και επειδή είμαι κ λίγο old school σ αυτά τα θέματα και δεν θέλω ηλεκτρονικά αποφάσισα να μην δώσω αυτά τα 1200+ αν και είναι πολυ καλα λεφτά για όλα αυτά που προσφέρει. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο κοστίζει το +2 χρόνια εγγύηση αλλα και αν είχατε κανένα θέμα αξιοπιστίας. Για πιο ειδικά θέματα θα σας ρωτήσω στο μέλλον πριν την την αγορά :wave2:

fouskoter
03/01/2012, 16:45
Και κάτι τελευταίο θα δυσκολευτώ να περάσω την δύναμη των 167hp στον δρόμο χωρίς το aprc?

ziofz1
03/01/2012, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από fouskoter
Χρόνια πολλά καλή χρόνια και ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις. Το ξέρω ότι είναι καλύτερο deal με aprc αλλα επειδή δεν σκοπεύω να το βάλω σε πίστα τουλαχιστον στο κοντινό μέλλον και επειδή ήδη είναι πολλά τα λεφτά για μένα (μαζί με τον εξοπλισμό κράνη κτλ θα δώσω περίπου +1000) αλλα και επειδή είμαι κ λίγο old school σ αυτά τα θέματα και δεν θέλω ηλεκτρονικά αποφάσισα να μην δώσω αυτά τα 1200+ αν και είναι πολυ καλα λεφτά για όλα αυτά που προσφέρει. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο κοστίζει το +2 χρόνια εγγύηση αλλα και αν είχατε κανένα θέμα αξιοπιστίας. Για πιο ειδικά θέματα θα σας ρωτήσω στο μέλλον πριν την την αγορά :wave2:

Για το aprc στα είπα και στο πμ.
Η επέκταση εγγύησης κοστίζει 250 ευρώ.



Αρχικά δημιουργήθηκε από fouskoter
Και κάτι τελευταίο θα δυσκολευτώ να περάσω την δύναμη των 167hp στον δρόμο χωρίς το aprc?


Αναλόγως πως θα πηγαίνεις..!
Εννοείται πως μπορείς αλλά θέλει προσοχή..

DrIoannis
03/01/2012, 19:53
Πάρε το πακέτο με τα ηλ/κά APRC.Μία φορά να σε σώσει έβγαλε τα λεφτά του.Τα ηλ/κα δεν είναι μόνο για πίστα.

ziofz1
03/01/2012, 20:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Πάρε το πακέτο με τα ηλ/κά APRC.Μία φορά να σε σώσει έβγαλε τα λεφτά του.Τα ηλ/κα δεν είναι μόνο για πίστα.
Εχεις απολυτο δικιο ειδικα στο τελευταιο..

konsttanttinos
08/04/2012, 10:28
Εδω και 3 μηνες εχω στην κατοχη μου το aprc.Υστερα απο αρκετο ψαξιμο ωστε να βρεθει το καταλληλο σεταπ αναρτησεων και ηλεκτρονικων μπορεσα να πιασω τον ταυρο απο τα κερατα.
Η πρωτη μου ενσταση ειναι γιατι υπαρχει και η εκδοση χωρις ηλεκτρονικα.Κακως, χωρις αυτα θελεις λαστιχο καθε 2000 χλμ και φυσικα το μηχανακι γινεται επικινδυνο στο καλογυαλισμενο ελληνικο οδοστρωμα.
Ενα δευτερο ειναι η καλυψη απο τον αερα..πολυ ξυλο λεμε.Συνιστω καθημερινη προπονηση τραπεζοειδων.
Και παμε στο ζουμι.Το μηχανακι ειναι αλλου.Σε καθε εξοδο σε κοροιδευει γιατι δεν μπηκες με 20 παραπανω.Η γεωμετρια του θυμιζει καλοστημενο trackbike.Πλαισιο-αναρτησεις-φρενα απλα τελεια.Με το tc στο 3 και το awc στο 2 (και φυσικα στο track) η επιταχυνση ειναι καταιγιστικη.Και το κερασακι ειναι το quick shifter.
Ειναι φτιαγμενο για επαρχιακο στροφιλικι και ξημεροβραδιασματα σε trackdays.Ξεχαστε εθνικη και πηλιορειτικα ανεβοκατεβασματα, ξεχαστε δευτερο ατομο, ξεχαστε οτι ξερατε.Δεν ειναι ο διαδοχος του gen2.Δεν εχει καμμια σχεση με αυτο, ισως γι'αυτο μου ξυνισε στην αρχη.
Το μηχανακι ειναι η επιτομη του εγωισμου.Το παιρνεις για την παρτη σου, γραφεις στα παλαιοτερα συντροφο και φιλους (εκτος κι αν εχουν και αυτοι κατι αντιστοιχο), ξεκινας με launch control και εξαφανιζεσαι.
Προσοχη, οποιος ψαχνεται για ανεση, πολυωρα ταξιδακια, οικονομια καυσιμου, ξεκουραστους καρπους και αυχενα και χαλαρες βολτες ας κοιταξει κατι αλλο.Το V4 ειναι ακριβως το αναποδο..δυστροπο, σελα που πιανονται τα @@ σου, μηδεν καλυψη στα 200+, βενζινοβορο, σε τοποθετει τελειως επιθετικα με ολο το βαρος στα χερια και σβερκο, και φυσικα με καθε ανοιγμα του δεξιου γκριπ σε χτυπαει το ρευμα.
Αυτα.

byron
08/04/2012, 11:51
Καλόστριφτο, και πάντα να σου βγάζει χαμόγελα. :beer:

ziofz1
08/04/2012, 13:48
Εδω και 3 μηνες εχω στην κατοχη μου το aprc.Υστερα απο αρκετο ψαξιμο ωστε να βρεθει το καταλληλο σεταπ αναρτησεων και ηλεκτρονικων μπορεσα να πιασω τον ταυρο απο τα κερατα.
Η πρωτη μου ενσταση ειναι γιατι υπαρχει και η εκδοση χωρις ηλεκτρονικα.Κακως, χωρις αυτα θελεις λαστιχο καθε 2000 χλμ και φυσικα το μηχανακι γινεται επικινδυνο στο καλογυαλισμενο ελληνικο οδοστρωμα.
Ενα δευτερο ειναι η καλυψη απο τον αερα..πολυ ξυλο λεμε.Συνιστω καθημερινη προπονηση τραπεζοειδων.
Και παμε στο ζουμι.Το μηχανακι ειναι αλλου.Σε καθε εξοδο σε κοροιδευει γιατι δεν μπηκες με 20 παραπανω.Η γεωμετρια του θυμιζει καλοστημενο trackbike.Πλαισιο-αναρτησεις-φρενα απλα τελεια.Με το tc στο 3 και το awc στο 2 (και φυσικα στο track) η επιταχυνση ειναι καταιγιστικη.Και το κερασακι ειναι το quick shifter.
Ειναι φτιαγμενο για επαρχιακο στροφιλικι και ξημεροβραδιασματα σε trackdays.Ξεχαστε εθνικη και πηλιορειτικα ανεβοκατεβασματα, ξεχαστε δευτερο ατομο, ξεχαστε οτι ξερατε.Δεν ειναι ο διαδοχος του gen2.Δεν εχει καμμια σχεση με αυτο, ισως γι'αυτο μου ξυνισε στην αρχη.
Το μηχανακι ειναι η επιτομη του εγωισμου.Το παιρνεις για την παρτη σου, γραφεις στα παλαιοτερα συντροφο και φιλους (εκτος κι αν εχουν και αυτοι κατι αντιστοιχο), ξεκινας με launch control και εξαφανιζεσαι.
Προσοχη, οποιος ψαχνεται για ανεση, πολυωρα ταξιδακια, οικονομια καυσιμου, ξεκουραστους καρπους και αυχενα και χαλαρες βολτες ας κοιταξει κατι αλλο.Το V4 ειναι ακριβως το αναποδο..δυστροπο, σελα που πιανονται τα @@ σου, μηδεν καλυψη στα 200+, βενζινοβορο, σε τοποθετει τελειως επιθετικα με ολο το βαρος στα χερια και σβερκο, και φυσικα με καθε ανοιγμα του δεξιου γκριπ σε χτυπαει το ρευμα.
Αυτα.

Με λιγα λογια τα ειπες ολα..
Συμφωνω μαζι σου σε ολα,εχοντας γραψει 3500 χλμ πανω στη σελα του κανιβαλου μεχρι τωρα..
Να τα χαιρομαστε αδερφε!

gixxerpap
08/04/2012, 17:51
Εδω και 3 μηνες εχω στην κατοχη μου το aprc.Υστερα απο αρκετο ψαξιμο ωστε να βρεθει το καταλληλο σεταπ αναρτησεων και ηλεκτρονικων μπορεσα να πιασω τον ταυρο απο τα κερατα.
Η πρωτη μου ενσταση ειναι γιατι υπαρχει και η εκδοση χωρις ηλεκτρονικα.Κακως, χωρις αυτα θελεις λαστιχο καθε 2000 χλμ και φυσικα το μηχανακι γινεται επικινδυνο στο καλογυαλισμενο ελληνικο οδοστρωμα.
Ενα δευτερο ειναι η καλυψη απο τον αερα..πολυ ξυλο λεμε.Συνιστω καθημερινη προπονηση τραπεζοειδων.
Και παμε στο ζουμι.Το μηχανακι ειναι αλλου.Σε καθε εξοδο σε κοροιδευει γιατι δεν μπηκες με 20 παραπανω.Η γεωμετρια του θυμιζει καλοστημενο trackbike.Πλαισιο-αναρτησεις-φρενα απλα τελεια.Με το tc στο 3 και το awc στο 2 (και φυσικα στο track) η επιταχυνση ειναι καταιγιστικη.Και το κερασακι ειναι το quick shifter.
Ειναι φτιαγμενο για επαρχιακο στροφιλικι και ξημεροβραδιασματα σε trackdays.Ξεχαστε εθνικη και πηλιορειτικα ανεβοκατεβασματα, ξεχαστε δευτερο ατομο, ξεχαστε οτι ξερατε.Δεν ειναι ο διαδοχος του gen2.Δεν εχει καμμια σχεση με αυτο, ισως γι'αυτο μου ξυνισε στην αρχη.
Το μηχανακι ειναι η επιτομη του εγωισμου.Το παιρνεις για την παρτη σου, γραφεις στα παλαιοτερα συντροφο και φιλους (εκτος κι αν εχουν και αυτοι κατι αντιστοιχο), ξεκινας με launch control και εξαφανιζεσαι.
Προσοχη, οποιος ψαχνεται για ανεση, πολυωρα ταξιδακια, οικονομια καυσιμου, ξεκουραστους καρπους και αυχενα και χαλαρες βολτες ας κοιταξει κατι αλλο.Το V4 ειναι ακριβως το αναποδο..δυστροπο, σελα που πιανονται τα @@ σου, μηδεν καλυψη στα 200+, βενζινοβορο, σε τοποθετει τελειως επιθετικα με ολο το βαρος στα χερια και σβερκο, και φυσικα με καθε ανοιγμα του δεξιου γκριπ σε χτυπαει το ρευμα.
Αυτα.

άμα έχει όλα τα ελαττώματα που ανέφερες .....




















































πρέπει να μου ταιριάζει γάντι αυτό το πράμα:a2:

byron
08/04/2012, 18:14
άμα έχει όλα τα ελαττώματα που ανέφερες .....
πρέπει να μου ταιριάζει γάντι αυτό το πράμα:a2:

Όντως....αφού το Gen2 σου φαινόταν πολιτισμένο. :moutza:

opeth
08/04/2012, 18:28
σταματηστε καβλ#σαμε :lol:

fouskoter
09/04/2012, 13:58
Άντε λίγοι μήνες μείνανε μέχρι το καλοκαίρι :D