Σύνδεση

View Full Version : CBR 250R 2011.......



sp71
02/11/2010, 08:52
http://world.honda.com/CBR250R/

p@nos
02/11/2010, 09:37
ενα απο τα μοντελα επανασταση της χοντα φανταζομαι ειναι αυτο :lol: :bawl: :lol:

menos
02/11/2010, 09:40
Πήρανε τον σχεδιασμό του VFR 1200 και του τοποθετήσανε με σφραγίδα CBR.

O κόσμος θα φάει μπέρδεμα αν καβαλάς CBR η VFR.

Βλακεία της εταιρίας η ιδέα μου, που έβαλαν σφραγίδα CBR σε σχεδιασμό VFR??

CIRUS
02/11/2010, 10:01
Καλό είναι αλλά ας το έλεγε vfr 250 όχι cbr 250

notakos600
02/11/2010, 10:31
Μοτεράκι CRF φοράει; (ευσεβείς πόθοι...). :blush:

Gallos
02/11/2010, 11:00
Κάτι δεν πάει καλά στην honda...

spyro
02/11/2010, 11:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
Κάτι δεν πάει καλά στην honda...

:beer:

stavrogin
02/11/2010, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sp71
http://world.honda.com/CBR250R/

of topic η υπογραφη σου ειναι αθλια.

παμε παρακατω

και το cbraki ασχημο ειναι.Αλλα οχι τοσο οσο η υπογραφη σου.

DimChios
02/11/2010, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
of topic η υπογραφη σου ειναι αθλια.

παμε παρακατω

και το cbraki ασχημο ειναι.Αλλα οχι τοσο οσο η υπογραφη σου.


+1

sp71
02/11/2010, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
of topic η υπογραφη σου ειναι αθλια.

παμε παρακατω

και το cbraki ασχημο ειναι.Αλλα οχι τοσο οσο η υπογραφη σου.

Η υπογραφή μου είναι στίχος από το τραγούδι ''ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ'' από τους Όρα Μηδέν και δεν θέλω αηδίες. Επίσης υπάρχει ασχημότερο μηχανάκι από το νέο CBR 250R.........το επίσης νέο CBR 125R

sp71
02/11/2010, 13:50
CBR 125R 2011


217464

aakkuan
02/11/2010, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από sp71
Η υπογραφή μου είναι στίχος από το τραγούδι ''ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ'' από τους Όρα Μηδέν και δεν θέλω αηδίες. Επίσης υπάρχει ασχημότερο μηχανάκι από το νέο CBR 250R.........το επίσης νέο CBR 125R

μην τους ακους, που να καταλαβουν απο πανκ, :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:beer: :beer:

chr1s_86
02/11/2010, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
Κάτι δεν πάει καλά στην honda...


Καιρό τώρα....

pipe_smoker
02/11/2010, 16:47
Εμένα με ψιλ'αρέσει (στις φωτό έστω) :blush:

Κουλό όντως το Cbr250. Θα μπορούσαν κάλλιστα να το πουν Vfr250 κι όλα καλά.

Ελλάδα θα'ρθει ή μπα?

runnerakias
06/11/2010, 03:38
λογικα ελλαδα θα ερθει καθως στο honda.gr εχει ως καινουρια μοντελα 2011 6 μοντελα(cbr 125,cbr 250,cbr600f!!!!!! και κατι αλλα).επισης στο honda.gr στο 125 δειχνει πολυ ωραια η εξατμιση ενω στο 250 οχι και τοσο.εμενα παντως μου αρεσει το 250(σε σχεση με το ninja 250),και ολοι λετε οτι μοιαζει στο Vfr ομως νομιζω κυριως χρωματος.στο ασπρο-μπλε-κοκκινο ειναι σαν cbr.τυχεροι οι πιτσιρικαδες!!!!!

motomaniac
06/11/2010, 16:55
και πως να το πουνε VFR οταν ΔΕΝ εχει V μοτερ??? τωρα θα μου πεις ουτε CBR επρεπε να λεγεται γιατι ΔΕΝ ειναι 4κυλινδρο....:dizzy: παντως ,ε την εμφανιση του 1ου cbr125 υπηρχε χρονια στην παραγωγη ενα NSR125.


217996

SVX
06/11/2010, 17:03
μετα το σουξε του VTR 250... πανε για 2ο ακυρο...


μηπως ειναι σαν τους ροδακινοπαραγωγους που ΘΕΛΟΥν να εχουν φυρα για να τα παρουν απο τις αποζημιωσεις? :sick:

georgio
06/11/2010, 17:56
Δεν μπορεί όταν έχεις βγάλει το παρακάτω να μου το λες αυτό cbr...

και το 125 εντάξει, πάει στο καλό, αλλά το 250 ντροπή...

εκτός και αν μας ενδιαφέρει μόνο το πουλ μουρ οπότε πετάμε πάνω φέρινγκ (τα οποία φυσικά είναι άχρηστα από τεχνική σκοπιά), κοτσάρουμε και το logo "CBR" και πάρτο!

Και παλιά ήταν ακριβή η Honda αλλά είχε και τρομερή ποιότητα. Να δούμε σε 20 χρόνια που θα είναι αυτό. Γιατί ακόμα υπάρχουν τα μηχανάκια σαν το παρακάτω...
είχα δει ένα πεταμένο πίσω από ένα κάδο, το λυπήθηκε η ψυχή μου... :sad:


218001

MAKIS-RR
06/11/2010, 18:21
Η αληθεια ειναι οτι η ομορφια ειναι υποκειμενικη.Εμενα μ'αρεσει αρκετα.....αλλα οχι ρε παιδια και cbr στο βωμο της διαφημισης θυσιαζουν πολλα πλεον.ενα ακομη πολυ --------μειον ειναι το μοτερ (μονοκυλινδρο?????).δεν μπορουσαν να βαλουν το ν2 απο το vtr (και αυτο λεμε τωρα).αυτο που σιγουρα λειπει πλεον ειναι ενα καθαρο μηχανακι πιστας 250 κυβικων, και δεν μιλαω μονο για ονομα αλλα και για χαρακτηρα......μονο κανενα 2χρονο 250 αλλα τα κοψανε κ αυτα.....(γαμω την οικολογια μου)

MAKIS-RR
06/11/2010, 18:32
δεν μπορουσαν να βαλουν ενα 250 μοτερ σαυτο ?????:D :D :D :evil: :evil: :evil:


218004

cbhornet00
20/11/2010, 23:37
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/83189.asp

Γι αυτό πιστεύω πως το έβγαλαν, δε νομίζω πως είναι άσχημη κίνηση απο την HONDA.

pilotos_xtreme
21/11/2010, 00:45
1ον
δεν ειναι cbr ειναι vfr ετσι πως το κανανε

2ον
26 αλογα ανακοινωσιμα δηλαδη καμια 22-23 τροχο πραγματικα , δεν προκειτε ουτε καν να φτασει κοντα στο kawasaki
πιο πολυ με cbf θα ειναι η αποδοση

3ον
αν δε κοστιζει πανω απο 4000-4500 χιλιαρικα , ισως κ να το παρουν καποιοι.


4ον
η χοντα μαλακιζεται

GiannisBlessed
21/11/2010, 02:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAKIS-RR
δεν μπορουσαν να βαλουν ενα 250 μοτερ σαυτο ?????:D :D :D :evil: :evil: :evil:
το παραπανω που εβαλε ο φιλος georgio ειναι το 250αρι.
cbr 250 με βαθυ κοκκινο στις 20.οοο σ.α.λ.
ειχε βγει και hornet 250.
βγαζαν περιπου καμια 40ρια αλογακια.

geo99rge
21/11/2010, 10:49
Πιστευω οτι δεν ειναι ποια στο θεμα επιδοσεων πλεον, το μηχανακι που εβγαλαν (και καλα εκαναν) το σκεφτηκαν μετα παρακατω χαρακτιριστικα..

1. μονοκιλυνδρο δεν θα χαλασει ποτε (μεγαλυτερη αξιοπιστια)

2. δεν θα καιει τα αντερα του

3. αν θες επιδοσεις, παρε μεγαλυτερο

4. ταξιδακι πας και αν βγει αλεξισφαιρο το μοτερ γυρνας και τον κοσμο

5. στο ονομα για να μην χαλασουν την αιγλη του vfr χαλανε του cbr γιατι υπηρχαν και στο παρελθον στα 250, αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες, πακου επρεπε να το καταταξουν

6. και εφοσον υπηρχε το καβασακι και εκανε πωλησεις, γιατι να μην μπουν στο παιχνιδι? το χαλί ειναι στρωμενο

7. επρεπε να γινουν αλλαγες που θα κρατησουν τουλαχιστον 1 δεκαετια ακομα, αλλαγες στα μεγαλα ειναι ελαχιστες πλεον οποτε ριχνουν στην μαχη και τα μικρα π.χ. δεν ειναι vfr800 ειναι crossturrer, τη γιαννης τη γιαννακης...

GiannisBlessed
22/11/2010, 19:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από geo99rge
Πιστευω οτι δεν ειναι ποια στο θεμα επιδοσεων πλεον, το μηχανακι που εβγαλαν (και καλα εκαναν) το σκεφτηκαν μετα παρακατω χαρακτιριστικα..

1. μονοκιλυνδρο δεν θα χαλασει ποτε (μεγαλυτερη αξιοπιστια)

2. δεν θα καιει τα αντερα του

3. αν θες επιδοσεις, παρε μεγαλυτερο

4. ταξιδακι πας και αν βγει αλεξισφαιρο το μοτερ γυρνας και τον κοσμο

5. στο ονομα για να μην χαλασουν την αιγλη του vfr χαλανε του cbr γιατι υπηρχαν και στο παρελθον στα 250, αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες, πακου επρεπε να το καταταξουν

6. και εφοσον υπηρχε το καβασακι και εκανε πωλησεις, γιατι να μην μπουν στο παιχνιδι? το χαλί ειναι στρωμενο

7. επρεπε να γινουν αλλαγες που θα κρατησουν τουλαχιστον 1 δεκαετια ακομα, αλλαγες στα μεγαλα ειναι ελαχιστες πλεον οποτε ριχνουν στην μαχη και τα μικρα π.χ. δεν ειναι vfr800 ειναι crossturrer, τη γιαννης τη γιαννακης...

1 γιατι τα 4κ τα 250ρια τα 400ρια 20ετιας και βαλε χαλανε?μια χαρα αξιοπιστια εχουν και ας στροφαρουν και στον θεο.

2 οκ καιει κατι παραπανω...δεν ξερω ομως που ειναι το θεμα.αν θες κατι στα χαμηλα κυβικα που να μην καει υπαρχουν παντα τα παπια τα σκουτερ και τα μονοκυλινδρα γυμνα 250ρια η ον οφ.αν μιλαμε για κοστος συντηρησης τοτε πασο.ειναι σιγουρα καλυτερο να εχεις λιγοτερους κυλινδρους.

3 μεγαλυτερο?ποιο?600ρι?ειναι μεγαλο το σκαλι και ελαχιστες εως μηδαμηνες οι επιλογες.

4 ταξιδι πας και με βεσπα και με οτιδοιποτε πχ ο madnomad.
και αν ηθελα να παω ταξιδι χιλιες φορες να ειχα ενα 250 4κ με 40 αλογα παρα ενα μονοκυλινδρο 250 με 25.

αν εφτιαχνα εγω μηχανες για την σκαλα των σουπερσπορτ θα εφτιαχνα 4κ 250ρια με 40 αλογα.
μετα 4κ 400ρια με 70+αλογα 600 με 120 κτλ.
οχι μονοκυλινδρο γιαλαντζι σουπερσπορτ με 25 αλογα μαπα φρενα πλαισιο κτλ κτλ.
και το επομενο σκαλι συπερσπορτ με 120 αλογα με πλαισιαρες φρεναρες και το πηρες και επεσες.δεν ξερω τα μηχανακια(αυτα τα παλια 250ρια) καποτε τα φτιαχναν να ειναι-κανουν κατι και ειχαν μια μορφη.σημερα κρατανε την μορφη με τα πλαστικα αλλα οχι την ουσια.

EVI
22/11/2010, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
η χοντα μαλακιζεται

:beer: χρονια τωρα απο το 1952 :rotflmao:

alex14
22/11/2010, 20:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από geo99rge


4. ταξιδακι πας και αν βγει αλεξισφαιρο το μοτερ γυρνας και τον κοσμο



Μονο που πρεπει να ξεκινησεις απο πολυ μικρη ηλικια μπας και προλαβεις :(

:lol:

geo99rge
22/11/2010, 22:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
1 γιατι τα 4κ τα 250ρια τα 400ρια 20ετιας και βαλε χαλανε?μια χαρα αξιοπιστια εχουν και ας στροφαρουν και στον θεο.

2 οκ καιει κατι παραπανω...δεν ξερω ομως που ειναι το θεμα.αν θες κατι στα χαμηλα κυβικα που να μην καει υπαρχουν παντα τα παπια τα σκουτερ και τα μονοκυλινδρα γυμνα 250ρια η ον οφ.αν μιλαμε για κοστος συντηρησης τοτε πασο.ειναι σιγουρα καλυτερο να εχεις λιγοτερους κυλινδρους.

3 μεγαλυτερο?ποιο?600ρι?ειναι μεγαλο το σκαλι και ελαχιστες εως μηδαμηνες οι επιλογες.

4 ταξιδι πας και με βεσπα και με οτιδοιποτε πχ ο madnomad.
και αν ηθελα να παω ταξιδι χιλιες φορες να ειχα ενα 250 4κ με 40 αλογα παρα ενα μονοκυλινδρο 250 με 25.

αν εφτιαχνα εγω μηχανες για την σκαλα των σουπερσπορτ θα εφτιαχνα 4κ 250ρια με 40 αλογα.
μετα 4κ 400ρια με 70+αλογα 600 με 120 κτλ.
οχι μονοκυλινδρο γιαλαντζι σουπερσπορτ με 25 αλογα μαπα φρενα πλαισιο κτλ κτλ.
και το επομενο σκαλι συπερσπορτ με 120 αλογα με πλαισιαρες φρεναρες και το πηρες και επεσες.δεν ξερω τα μηχανακια(αυτα τα παλια 250ρια) καποτε τα φτιαχναν να ειναι-κανουν κατι και ειχαν μια μορφη.σημερα κρατανε την μορφη με τα πλαστικα αλλα οχι την ουσια.


1 δεν λεω οτι χαλανε τα 4κ αλλα, πως να το πω, οσο λιγοτερο στροφαρουν απο τον θεο ολο και καποια διαφορα θα εχει στα σερβις, στα λαδια στα ξυδια, π.χ. το cb400 καλο χρυσο μηχανακι αλλα για να αλλαξεις κατι σοβαρο απο θεμα συστηρησης/φθορας κοστιζει.
2. οικονομια στη βενζινα με αυτες τις τιμες? και παπια και σκουτερ βγαζουν ολοι, αλλα μπορει να θες μοτο αντι για παπι
3. 600 η πρωτη επιλογη απο διαφορες μαρκες, 400αρια τωρα που βγαινουν παλι στο φως, παλι αυξανετε η γκαμα
4. ο καθενας μετα γουστα του κανει ταξιδι, δεν αντιλεγω.
τωρα το μηχανακι δεν το ξερεις (ουτε εγω), μπορει να ειναι μαπα μπορει να ειναι λειτουργικο θα δειξει το μελλον για την ουσια, και παντα με τα γουστα του ο καθενας, αλλα οπως λες 250 με 40 αλογατα και τα 400 γιατι 70 και οχι 50? θα εχει τοσο τρομερες διαφορες αν ειναι 50 ή 70 αλογα αφου παντα σε πιανει το επομενο φαναρι, δεν ξερω ποσοι κανουν ταξιδια με μηχανες αλλα πιστευω το 10% χρηση σε ταξιδι και το 90% κινησε στην πολη.
Σε αυτα τα κυβικα πιστευω οτι το σκεφτοναι ποιο πολυ για commuter και οχι ταξιδιαρικο μην τα ξανα λεμε παλι
φιλικα παντα:beer:

Hornet_08
22/11/2010, 23:08
Απο αριστερα γιατι δεν μας το δειχνουν ? Χαλαει το image το δισκοφρενο (που δεν υπαρχει) ?

GiannisBlessed
23/11/2010, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από geo99rge
1 δεν λεω οτι χαλανε τα 4κ αλλα, πως να το πω, οσο λιγοτερο στροφαρουν απο τον θεο ολο και καποια διαφορα θα εχει στα σερβις, στα λαδια στα ξυδια, π.χ. το cb400 καλο χρυσο μηχανακι αλλα για να αλλαξεις κατι σοβαρο απο θεμα συστηρησης/φθορας κοστιζει.
2. οικονομια στη βενζινα με αυτες τις τιμες? και παπια και σκουτερ βγαζουν ολοι, αλλα μπορει να θες μοτο αντι για παπι
3. 600 η πρωτη επιλογη απο διαφορες μαρκες, 400αρια τωρα που βγαινουν παλι στο φως, παλι αυξανετε η γκαμα
4. ο καθενας μετα γουστα του κανει ταξιδι, δεν αντιλεγω.
τωρα το μηχανακι δεν το ξερεις (ουτε εγω), μπορει να ειναι μαπα μπορει να ειναι λειτουργικο θα δειξει το μελλον για την ουσια, και παντα με τα γουστα του ο καθενας, αλλα οπως λες 250 με 40 αλογατα και τα 400 γιατι 70 και οχι 50? θα εχει τοσο τρομερες διαφορες αν ειναι 50 ή 70 αλογα αφου παντα σε πιανει το επομενο φαναρι, δεν ξερω ποσοι κανουν ταξιδια με μηχανες αλλα πιστευω το 10% χρηση σε ταξιδι και το 90% κινησε στην πολη.
Σε αυτα τα κυβικα πιστευω οτι το σκεφτοναι ποιο πολυ για commuter και οχι ταξιδιαρικο μην τα ξανα λεμε παλι
φιλικα παντα:beer:

1 συμφωνω.

2 συμφωνω αλλα θελω αν βγαλουν μοτο στα μικρα κυβικα να βγαλουν δυο.ενα με πλαισιο πχ σαν του ζ750 η κατι τετοιο και ενα τουμπανο αλουμινιο.
στο ενα ας βαλουν κατι μονοκυλινδρο το πολυ δικυλινδρο και στο αλλο 4κ.το ενα να το πουν cbf και το αλλο cbr.
ετσι και μηχανακι μπορεις να παρεις οικονομικο αλλα αν σε νοιαζει να ειναι ΜΗΧΑΝΗ παιρνεις το αλλο.οταν παιρνεις μηχανη γενικα δεν σε νοιαζει ΤΟΣΟ πολυ η καταναλωση αλλα σε νοιαζουν.
(((γενικα μου την δινει να κρατανε την εμφανιση απο μια σουπερσποτ μηχανη και ΤΠΤ αλλο.ουτε πλαισιο,ουτε φρενα,ουτε λογο αλογων/κυβικων(αυτο προυποθετει να ειναι 4κ) ουτε ηχο κ@βλ@.ουτε θεση οδηγησης,ουτε συμπεριφορα.ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να ΜΟΙΑΖΕΙ με μηχανη για λογους μαρκετινγκ και ονομα ΝΑ για να ψαρωνουν οι νεοι.
παντως γενικα διαφωνω με τα μικρα μοτοσυκλετακια ειδικα τα 125 για την χρηση πολης.κατα την αποψη μου ενα παπι για χρηση πολης προσφερει απλα τα παντα.θες χωρους?θες καταναλωση?θες κοστος συντηρησης κ κατοχης?ακομα και η συμπεριφορα στον δρομο ειναι μια χαρα.το απολυτο εργαλειο.ειμαι υπερ των μικρων μοτοσυκλετων(σοβαρων ομως οπως ηταν καποτε)για πιστες,γουστα κτλ οχι ομως για πολη.οσοι θελουν να κανουν χρηση παπιου(δλδ να κουβαλανε πραγματα,δουλειες κτλ) και προτιμησουν μοτοσυκλετακι δεν ξερω μου φαινεται λιγο ακυρο.οσοι παλι θελουν μοτοσυκλετακι γιατι θελουν να παρουν μεγαλυτερη αργοτερα κτλ να ξερουν οτι τα cbr125 cbf 125 κτλ κτλ δεν θα τους μαθουν τπτ παραπανω απο παπι εκτος απο τον συμπλεκτη.οσοι απλα θελουν 125 με καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο αυτοι ας παρουν μοτοσυκλετακια!

3 600...οκ δεν ξερω κατα ποσο ειναι η καλυτερη επιλογη.ειναι μεγαλη συζυτηση και ακυρη.ασε που υπαρχουν 600 και 600....
τα 400ρια που τα ειδες?απο οσο ξερω υπαρχουν αλλα δεν μπαινουν ευρωπη λογο ρυπων.

4 το μηχανακι μου το χρησημοποιω για τα παντα.σπουδαζω αλλου οποτε ταξιδευω αλλα πιο πολυ μετακινουμε μεσα στην πολη.
παλια οταν ηταν 400ρι ειχε 30 κατι αλογα.
εκανε ταξιδι...ας πουμε ανετα και αν δεν περνουσες τα 100χμ/ω δεν εκαιγε και παρα πολυ.
αλλα εμενα με κουραζε.ειχε τα 100 στις 6.οοο στροφες με κοφτη στις 9.5-10
με κουραζε ψυχολογικα.
τωρα που αλλαξα κινητηρα και εχει σχεδον τα διπλα αλογα στο ταξιδι ειναι ΠΟΛΥ πιο ανετο.
δεν το νιωθω να ζοριζεται.για μενα αυτο ειχε μεγαλη σημασια.
δεν μπορω να με φανταστω να χαροπαλευω με ανηφορα αερα κτλ με 25 αλογακια να κανω ταξιδι.θα με κουραζε αφανταστα.τωρα ομως καιει λιγο παραπανω στην πολη.
αλλα αξιζε.για τα παντα παρχει μια ισοροπια.
πιστευω οι μηχανες απο τα 50 μεχρι τα 80 περιπου αλογα ειναι καπου στην μεση καθως μπορουν να κινουνται στην πολη αλλα και στο ταξιδι με την ιδια ανεση και παρομοια καταναλωση.

geo99rge
23/11/2010, 18:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
1 συμφωνω.

2 συμφωνω αλλα θελω αν βγαλουν μοτο στα μικρα κυβικα να βγαλουν δυο.ενα με πλαισιο πχ σαν του ζ750 η κατι τετοιο και ενα τουμπανο αλουμινιο.
στο ενα ας βαλουν κατι μονοκυλινδρο το πολυ δικυλινδρο και στο αλλο 4κ.το ενα να το πουν cbf και το αλλο cbr.
ετσι και μηχανακι μπορεις να παρεις οικονομικο αλλα αν σε νοιαζει να ειναι ΜΗΧΑΝΗ παιρνεις το αλλο.οταν παιρνεις μηχανη γενικα δεν σε νοιαζει ΤΟΣΟ πολυ η καταναλωση αλλα σε νοιαζουν.
(((γενικα μου την δινει να κρατανε την εμφανιση απο μια σουπερσποτ μηχανη και ΤΠΤ αλλο.ουτε πλαισιο,ουτε φρενα,ουτε λογο αλογων/κυβικων(αυτο προυποθετει να ειναι 4κ) ουτε ηχο κ@βλ@.ουτε θεση οδηγησης,ουτε συμπεριφορα.ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να ΜΟΙΑΖΕΙ με μηχανη για λογους μαρκετινγκ και ονομα ΝΑ για να ψαρωνουν οι νεοι.
παντως γενικα διαφωνω με τα μικρα μοτοσυκλετακια ειδικα τα 125 για την χρηση πολης.κατα την αποψη μου ενα παπι για χρηση πολης προσφερει απλα τα παντα.θες χωρους?θες καταναλωση?θες κοστος συντηρησης κ κατοχης?ακομα και η συμπεριφορα στον δρομο ειναι μια χαρα.το απολυτο εργαλειο.ειμαι υπερ των μικρων μοτοσυκλετων(σοβαρων ομως οπως ηταν καποτε)για πιστες,γουστα κτλ οχι ομως για πολη.οσοι θελουν να κανουν χρηση παπιου(δλδ να κουβαλανε πραγματα,δουλειες κτλ) και προτιμησουν μοτοσυκλετακι δεν ξερω μου φαινεται λιγο ακυρο.οσοι παλι θελουν μοτοσυκλετακι γιατι θελουν να παρουν μεγαλυτερη αργοτερα κτλ να ξερουν οτι τα cbr125 cbf 125 κτλ κτλ δεν θα τους μαθουν τπτ παραπανω απο παπι εκτος απο τον συμπλεκτη.οσοι απλα θελουν 125 με καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο αυτοι ας παρουν μοτοσυκλετακια!

3 600...οκ δεν ξερω κατα ποσο ειναι η καλυτερη επιλογη.ειναι μεγαλη συζυτηση και ακυρη.ασε που υπαρχουν 600 και 600....
τα 400ρια που τα ειδες?απο οσο ξερω υπαρχουν αλλα δεν μπαινουν ευρωπη λογο ρυπων.

4 το μηχανακι μου το χρησημοποιω για τα παντα.σπουδαζω αλλου οποτε ταξιδευω αλλα πιο πολυ μετακινουμε μεσα στην πολη.
παλια οταν ηταν 400ρι ειχε 30 κατι αλογα.
εκανε ταξιδι...ας πουμε ανετα και αν δεν περνουσες τα 100χμ/ω δεν εκαιγε και παρα πολυ.
αλλα εμενα με κουραζε.ειχε τα 100 στις 6.οοο στροφες με κοφτη στις 9.5-10
με κουραζε ψυχολογικα.
τωρα που αλλαξα κινητηρα και εχει σχεδον τα διπλα αλογα στο ταξιδι ειναι ΠΟΛΥ πιο ανετο.
δεν το νιωθω να ζοριζεται.για μενα αυτο ειχε μεγαλη σημασια.
δεν μπορω να με φανταστω να χαροπαλευω με ανηφορα αερα κτλ με 25 αλογακια να κανω ταξιδι.θα με κουραζε αφανταστα.τωρα ομως καιει λιγο παραπανω στην πολη.
αλλα αξιζε.για τα παντα παρχει μια ισοροπια.
πιστευω οι μηχανες απο τα 50 μεχρι τα 80 περιπου αλογα ειναι καπου στην μεση καθως μπορουν να κινουνται στην πολη αλλα και στο ταξιδι με την ιδια ανεση και παρομοια καταναλωση.

2 συμφωνω αλλα αυτα γινονται στον ιδανικο κοσμο της carlsberg:beer: που ολα ειναι πιθανα και παιρνεις τη μηχανη σου καταπαρραγελια, αλλα επειδη ζουμε στον αλλο κοσμο που ισχυει ενα μοτερ ιδιο για 200 μοντελα σπορ, ον-οφφ, στριτς και τιτσ που η μεγαλυτερη τεχνολογικη ανακαλυψη ειναι ο ψεκασμος (χωρις πλακα, για μενα ειναι γιατι ακομα καρμπυρατος ειμαι) τι περιμενεις?
απλα ειναι υπολογισμενες οι παραμετροι οπως βαρος, επιταχηνση, φρενο, πλαισιο γιαυτα τα αλογα
μην νομιζεις οτι δεν θα ηταν ωραιο να βλεπαμε και 250 με δυναμη στα 70 αλογατατα και καταναλωση 2 λιτρα αυτο και αν ηταν ενδιαφερον. αλλα ενταξει τα jαπονια κινουν τα νηματα και σου λενε αυτο ειναι, πιπιλιζι και λιγο το μυαλο και σου αρεσει. <ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να ΜΟΙΑΖΕΙ με μηχανη για λογους μαρκετινγκ και ονομα ΝΑ για να ψαρωνουν οι νεοι.>.

εδω ακομα λαμπακια βαζουν για τη ενδειξη βενζινης.
η καταναλωση με αυτες τις τιμες λιγο πολυ ολοι το σκεφτονται, ειναι στην κριση του καθενος.

3 για 400αρια ειδα καποια βιντεο που ξαναβγαινουν, οχι οτι ΘΑ εισαγουν κατι οι μπανανισταν αντιπροσωποι.

4 ολα ειναι θεμα συνηθειας πιστευω και την μηχανη μετα απο καποιες μερες την συνηθιζεις και το παπι και το σκουτερ βεβαια οσο ανεβαινεις ειναι καλα (σε δυναμεις - αλογα - κυβικα) τωρα οσο κατεβαινεις ...περι ορεξεως

respect

georgio
23/11/2010, 23:37
giannisblest

παράθεση geo99rge

3. συμφωνώ

4. αλλά...

geo99rge

παράθεση giannisblest

4. συμφωνώ

giannisblest

:a10:


Μπράβο παιδιά! Σας βλέπω και σας χαίρομαι!! :p :lol:


Στο θέμα, εγώ βλέπω ότι τα μηχανάκια γίνανε αμάξια... δεν μας ενδιαφέρει τι συμβαίνει under the hood αλλά τι φαίνεται προς τα έξω και τι κύρος αποπνέει. Άντε του χρόνου να έχουν και διζωνικό κλιματισμό...

π.χ. στο Hornet, δεν αλλάξανε τίποτα στο μηχανάκι, μοτέρ στήσιμο, φρένα, αναρτήσεις όλα ίδια. Κρίθηκε ότι δεν υστερεί έναντι του ανταγωνισμού... αλλά του κάνανε ένα -πως το λένε νε δεις- facelift, αλλάξαμε λίγο τα πλαστικά, λίγο τα φώτα, να δείχνει λίγο πιο κακό, πιο φρέσκο και το πουλάμε (α και τα καινούργια πλαστικά ως ανταλλακτικά είναι και πιο ακριβά...).

Εγώ απορώ άμα τύχει και σκάσει στο φανάρι δίπλα με ένα CBR250RR πώς θα αισθανθεί; Ότι κοίτα το χάρβαλο του '90 τι γ@μώ που είμαι εγώ; Όταν πιει το τσαγάκι το ίδιο θα λέει; Όταν σε δυο χρόνια θα έχει σκουριές το μηχανάκι του και σε 20 δεν θα έχει μείνει ούτε βίδα ενώ το άλλο θα κυκλοφορεί ακόμα με άλλα +20;
Δεν είναι δυνατόν να βγάζεις μηχανάκι που να είναι χειρότερα από το προηγούμενο που είχες. Βγάλε αυτό που είχες. Ή βγάλε το καινούργιο και μην το πεις cbr, πες το Θρασύβουλα...

elef
25/11/2010, 16:31
ξερουμε ποτε θα ερθει Ελλαδα και ποσο κοστιζει?

GiannisBlessed
25/11/2010, 18:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
giannisblest

παράθεση geo99rge

3. συμφωνώ

4. αλλά...

geo99rge

παράθεση giannisblest

4. συμφωνώ

giannisblest

:a10:


Μπράβο παιδιά! Σας βλέπω και σας χαίρομαι!! :p :lol:


Στο θέμα, εγώ βλέπω ότι τα μηχανάκια γίνανε αμάξια... δεν μας ενδιαφέρει τι συμβαίνει under the hood αλλά τι φαίνεται προς τα έξω και τι κύρος αποπνέει. Άντε του χρόνου να έχουν και διζωνικό κλιματισμό...

π.χ. στο Hornet, δεν αλλάξανε τίποτα στο μηχανάκι, μοτέρ στήσιμο, φρένα, αναρτήσεις όλα ίδια. Κρίθηκε ότι δεν υστερεί έναντι του ανταγωνισμού... αλλά του κάνανε ένα -πως το λένε νε δεις- facelift, αλλάξαμε λίγο τα πλαστικά, λίγο τα φώτα, να δείχνει λίγο πιο κακό, πιο φρέσκο και το πουλάμε (α και τα καινούργια πλαστικά ως ανταλλακτικά είναι και πιο ακριβά...).

Εγώ απορώ άμα τύχει και σκάσει στο φανάρι δίπλα με ένα CBR250RR πώς θα αισθανθεί; Ότι κοίτα το χάρβαλο του '90 τι γ@μώ που είμαι εγώ; Όταν πιει το τσαγάκι το ίδιο θα λέει; Όταν σε δυο χρόνια θα έχει σκουριές το μηχανάκι του και σε 20 δεν θα έχει μείνει ούτε βίδα ενώ το άλλο θα κυκλοφορεί ακόμα με άλλα +20;
Δεν είναι δυνατόν να βγάζεις μηχανάκι που να είναι χειρότερα από το προηγούμενο που είχες. Βγάλε αυτό που είχες. Ή βγάλε το καινούργιο και μην το πεις cbr, πες το Θρασύβουλα...

:confused: :confused: δεν καταλαβα τπτ....

για τα αλλα συμφωνω!:beer:

MAKIS-RR
25/11/2010, 22:12
οκ ενταξει καλα κανανε και βγαλαν ενα μικρο,πολυ πρακτικο,οικονομικο,στενο,ισως οικολογικο μηχανακι.κατι δηλαδη για ολες τις δουλειες (τισ οποιες φυσικα τις κανει σε λιγο περιορισμενους ρυθμους).....ΑΛΛΑ γιατι ρε παιδια σωνει και καλα να θεωρειται σπορ μηχανακι και μαλιστα cbr????????????????ας βγαζανε κατι τελειως καινουργιο.εξαλλου οπωσ φαινονται τα πραγματα ολες οι εταιριες εχουν αρχισει και δημιουργουν καινουργιες κατηγοριες.και ξαναλεω το παραπονο μου,ας βγαλουν ενα cbr 250 οπως παλια , με αγωνιστικη εμφανιση ονομα αλλα και ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.ενα σωστο πρωτο σκαλι για καθε καυλωμενο.......για να μην τα πολυλογουμε για μενα (και σιγουρα για πολλους αλλους αποτι εχω καταλαβει) η honda ξανακανει μια μεγαλη μαλακια οπωσ και με το 125 (ανεξαρτηρος που το 125 πουλησε).

MAKIS-RR
25/11/2010, 22:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
το παραπανω που εβαλε ο φιλος georgio ειναι το 250αρι.
cbr 250 με βαθυ κοκκινο στις 20.οοο σ.α.λ.
ειχε βγει και hornet 250.βγαζαν περιπου καμια 40ρια αλογακια.

το ξερω αλλα το συγκεκριμενο 400 που εβαλα μαρεσει παρα πολυ.γιαυτο ειπα να βαλουν 250 μοτερ.και ειναι σχεδον 20 χρονων μηχανακι.α ρε προς τα πισω παμε

Metzgermeister
25/11/2010, 22:29
Καλα ματακια δεν εχουν να δουν...?:confused:

geo99rge
26/11/2010, 10:29
Εδω ταιριαζει ο τιτλο: Όνομα βαρυ σαν ιστορια, βεβαια δεν κολλανε τα Jαπονια σε κατι τετοια, τη cbr τη vfr τη baggeli να το πουνε αμα το λεει το τμημα μαρκετινγκ οτι ετσι θα πουλησουν, το κανουν.

Καλα το θεμα τις ποιοτητας και up & under the hood χρειαζομαστε αλλο τοπικ γιατι εκει και αν θελέι αναλυση. Σιγουρα αν βγαζει ποιοτητα και ανεβαζει (η honda) το πηχη εννοειτε πιστευω οτι το κρατας ψηλα ή και ψηλοτερα απο οτι το ειχες. τεσπα θα δειξει οταν βγει.

motomaniac
29/11/2010, 16:30
CBR αυτα τα παπακια δεν ειναι... ειναι χιλια δυο καλα (οικονομικα κλπ κλπ κλπ...τα ειπαμε..) CBR δεν ειναι... ουτε θα γινουν...εμεις σαν ελληνες (εθνικι δεν ειμαι) εχουμε ενα θεμα με την ιστορια.. αυτοι χεστηκαν... μαρκετινγκ οβερ ολ... τζορτζιο... CBR600f 98... αθανατο... made in japan... κι αμα θελετε γυρναμε και την νκουβεντα στο που κατασκευαζονται... δεν ειναι η χοντα του σοιχιρο αυτη...
παραδειγμα η διαφοαρα στα βαρκαντρεο made in japan και στα made in spain... ανεπιτρεπτο... οποτε κι η κουβεντα περι ποιοτητας μαλλον παει στραφι...