View Full Version : Νεο Crossrunner 800 V4
charlie says
02/11/2010, 10:49
:wacko:
217432
Α ρε π@@τ@ν@ Honda, πόσο κάβλα μηχανάκια βγάζεις τα τελευταία χρόνια!
Honda ρε!!!:yuck:
Again BMW RULEZ :smokin:
Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...
el_hymador
02/11/2010, 11:01
To crossrunner με V4 κινηρα 800 κ.εκ. ειναι το μοντελο παραγωγης...δηλαδη κατι σε κατηγορια Tiger 1050.
To αλλο, με το και καλα Adventure Look, που λεγεται Crosstourer Concept, ειναι... concept, δηλαδη δεν θα βγει προς το παρον στη παραγωγη. Αυτο εχει τον V4 1200 κ.εκ. του VFR 1200F.
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...
Βιάστηκες και φορτώθηκες το ΤΑ.....
Πούλα το και πάρε το θηρίο.....
el_hymador
02/11/2010, 11:03
Το Crossrunner ειναι γαματο!!!
:beer: :beer: :beer: :beer: και δεν πα να λετε εσεις με τους ματαρακαδες σας...η Honda μιλησε, τσιμουδια τωρα :evil:
sapila racing
02/11/2010, 11:06
Τρέμετε Vstrom! :lol:
Δεν είναι κακό πάντως, αν εχει και τα 100 αλογάκια που λένε, και σφυρίζει και ωραία θα το πάρει κι η κουτσή Μαρία. :winka:
217436
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
exw kanei lathos, mou exei parei to mualo h arrwstia i honda,
oi photos pou exw anevasei edw einai apo to 1200 CROSS TOURER
eno afto me tis xutes zantes exei ton kinitira tou vfr 800 kai legetai CROSS RUNNER. kapoios mod na tis metaferei sto allo thread
eisai sto mualooooooooo,kati magikooooooooooooooooooo :lol:
217437
el_hymador
02/11/2010, 11:14
V4 κινητήρας 782 κ.εκ
Ισχυς 100 ίππποι στις 10.000 σ.α.λ.
Ροπη 7,3 κιλα στις 9.500 σ.αλ.
Βαρος 240 κιλα γεματο
Τα ανωτέρω είναι επίσημα.
217439
el_hymador
02/11/2010, 11:15
:D
217440
να και μια ζωντανή foto
http://www.moto-station.com/ttesimages/motodivers/nouveautes2011/Nouveautes_Eicma_2010/Honda/honda_crossrunner_1.jpg
el_hymador
02/11/2010, 11:19
Γαμαει το μηχανακι!
217441
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
V4 κινητήρας 782 κ.εκ
Ισχυς 100 ίππποι στις 10.000 σ.α.λ.
Ροπη 7,3 κιλα στις 9.500 σ.αλ.
Βαρος 240 κιλα γεματο
Τα ανωτέρω είναι επίσημα.
και με ΥΠΟΦΕΡΤΗ μαμά εξάτμιση!!!! :lol:
charlie says
02/11/2010, 11:21
Αν υποθεσω οτι θα κοστιζει γυρω στα 14k .Βαραντερο ,στρομ και λοιπα φανταζουν σαν ευκαιρια .
Αν εκαναν το cbf 1000 λιγο πιο ψηλο και το πλασαραν σαν suv θα ηταν πιο ομορφο.
el_hymador
02/11/2010, 11:23
Το μονο που φοβαμαι ειναι η τιμη...:look: κανα 12.000+ το κοβω με C-ABS...
an 800cc V4 (βλέπε vfr 800) motor that provides a thrilling riding experience, ( :lol: :rotflmao: :lol: προ VTEC ή μετά,αν μετά τότε πόσο θα καίει; )
be it for short urban trips or for covering vast distances
100 χρονια μπροστά λέμε η Κίνα,κινητήρας 15 ετών με σούπερ οθάοθ :P μπροστινό και πλαστικά απ το IKEA.
Εμένα μου θυμίζει κάτι τέτοιο πάντως.
ΥΓ: Ζήτω τα τηλεσκοπικά μπροστινά το 2011!
217447
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
axxaxxxxxaaaxxx
aaxaxaxxx
aaaxxxaaxaaaxxxxx :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:
mlks κλαίω :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:
+1
Είναι ίσως η μοναδική φορά που έχω ξεσπάσει σε γέλια στην θέαση μιας μηχανής...
:rotflmao:
omagad και bliah μαζί :a04:
costas81
02/11/2010, 12:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τρέμετε Vstrom! :lol:
Δεν είναι κακό πάντως, αν εχει και τα 100 αλογάκια που λένε, και σφυρίζει και ωραία θα το πάρει κι η κουτσή Μαρία. :winka:
timoni apo vespa etsi???
el_hymador
02/11/2010, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Εμένα μου θυμίζει κάτι τέτοιο πάντως.
ΥΓ: Ζήτω τα τηλεσκοπικά μπροστινά το 2011!
γιατι τα USD τηλεσκοπικα δεν ειναι και αυτα;
Eίναι για γέλια τα μηχανάκια...Και για πιό πολλά όταν ανακοινωθούν οι τιμές... :wave2: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Το μονο που φοβαμαι ειναι η τιμη...:look: κανα 12.000+ το κοβω με C-ABS...
Στα 10Κ το παίρνεις ;;;;; :eek:
Ναι, αλλά το συμβατικό συνηθίζεται να αναφέρεται ως τηλεσκοπικό και το ανάποδο ως ανάποδο (ή USD κτλ).
Ο τρόπος λειτουργίας είναι ίδιος πάντως.
nightstalker
02/11/2010, 12:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
V4 κινητήρας 782 κ.εκ
Ισχυς 100 ίππποι στις 10.000 σ.α.λ.
Ροπη 7,3 κιλα στις 9.500 σ.αλ.
Βαρος 240 κιλα γεματο
Τα ανωτέρω είναι επίσημα.
πλαίσιο, μοτέρ, και μάλλον φρένα αναρτήσεις από το υπάρχον VFR800
μπροστινό φανάρι, κώλος και εξάτμιση απο HORNET
:rotflmao: :lol: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:
ποΥτάνα HONDA εγραψες πάλι
το λέει και το όνομα CROSS κάτι
διαστάυρωση υπάρχοντων μοντέλων
χαχαχαχα
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
+1
Είναι ίσως η μοναδική φορά που έχω ξεσπάσει σε γέλια στην θέαση μιας μηχανής...
:rotflmao:
Εγώ είχα ξεσπάσει σε γέλια όταν είχα δει το σχεδιαστικό έκτρωμα που λέγεται VStrom, αλλά οι πωλήσεις άλλα λένε....:winka:
Είμαι περίεργος σε τι όνομα θα καταλήξει το Varadero Club πάντως...:lol:
nightstalker
02/11/2010, 12:28
και το F τώρα έχει 14.420
http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=4&model_id=222&action=photos&model_year=2009
τι σας κάνει να πιστέυετε ότι θα ναι φθηνότερο
επειδή του έκοψαν το ένα τελικό και το ένα φανάρι μπροστά?:lol: :lol:
el_hymador
02/11/2010, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Στα 10Κ το παίρνεις ;;;;; :eek:
Χαλαρα ομως...
road spirit
02/11/2010, 13:08
άιντε άιντε ... απο το κακό στο χειρότερο ... κοίτα να δείς ρε που ξαφνικά τα GS δείχνουν πανέμορφα μπροστά σε αυτά
σαν jet-ski που βγηκε στη στεριά ειναι...
περι ορέξεως βεβαια...
reinmeister
02/11/2010, 14:04
εμενα μου αρεσει,παντα με το σκεπτικο της συγκρισης με τα του ιδιου ειδους...
θα τσαγιαζει vstrom και varadero και θα ναι μια χαρα για ταξιδακια...
τιμη μονο να δουμε...
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.
π.χ.
-ένα tenere με το μοτέρ του TDM στα 750 (κι ας είναι και 200+ κιλά) / ΟΥΤΟΠΙΑ ΠΙΑ
-ένα βέρσυς με άλλα πλαστικά και προβολέα, και χωμάτινα λάστιχα - αναρτήσεις / ΞΥΠΝΑ ΚΑΒΑ
-να βγάλει η ΚΤΜ ένα 750 adventure σε πιο προσιτή τιμή ή να φτιάξει το 690 με φέρινγκ και λίγο πιο άνετο σαν το παλιό 640 adventure.
Τα DR 800 big που όλοι το αποπέρνανε για το ρύγχος τους παλιότερα, είναι καλλονές μπροστά στα νέα χόντα.
Γιατί οι χονταίοι δεν αντιγράφουν τις κατασκευές του boano (έστω τα πλαστικά) για τα άφρικα να γεμίσει ξανά ο τόπος χόντα;
road spirit
02/11/2010, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε. ναι ρε πούστη μου, πόσο δύσκολο είναι το προσεγγίσουν αυτό το σκεπτικό?
νταξ, η τιμή είναι πολύ αισιόδοξη, αλλά έστω βάλε το + ένα χιλιάρικο πάνω...
DimChios
02/11/2010, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
......
μηπως γιατι δεν ειμαι/εισαι/ειμαστε το target group τους?
:winka:
Δεν είμαστε 5 τύποι εδώ μέσα που το ζητάμε αυτό Δημήτρη. Και στο εξωτερικό το ζητάνε πως και πως. Και στην τελική, ένα τέτοιο "πασπαρτού" προϊόν μπορεί να προσελκύσει και πελατεία η οποία δεν το είχε σκεφτεί νωρίτερα.
Οι Γιαπωνέζοι όμως κάνουν ότι έκαναν οι Ευρωπαίοι με 5 χρόνια διαφορά. Μηχανάκι σαν αυτό που θέλουμε θα δούμε από Γιαπωνέζους το 2015.
Απ' ότι φαίνεται μόνο οι Ευρωπαίοι πιάνουν τον παλμό της συγκεκριμένης κατηγορίας. Οι Γιαπωνέζοι θα βγάζουν SS και παπάκια μιας που το κάνουν καλά.
DimChios
02/11/2010, 15:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Δεν είμαστε 5 τύποι εδώ μέσα που το ζητάμε αυτό Δημήτρη. Και στο εξωτερικό το ζητάνε πως και πως. Και στην τελική, ένα τέτοιο "πασπαρτού" προϊόν μπορεί να προσελκύσει και πελατεία η οποία δεν το είχε σκεφτεί νωρίτερα.
Οι Γιαπωνέζοι όμως κάνουν ότι έκαναν οι Ευρωπαίοι με 5 χρόνια διαφορά. Μηχανάκι σαν αυτό που θέλουμε θα δούμε από Γιαπωνέζους το 2015.
Απ' ότι φαίνεται μόνο οι Ευρωπαίοι πιάνουν τον παλμό της συγκεκριμένης κατηγορίας. Οι Γιαπωνέζοι θα βγάζουν SS και παπάκια μιας που το κάνουν καλά.
Βασικά δε νομιζω να εδωσα την εντυπωση οτι ειμαι αρνητικός σε αυτο που περιεγραψε ο Κωστας ε? :look:
Το αντιθετο μαλιστα!
Στο θεμα τωρα, πιστευω αυτο που λέω και το ξαναλεω...
δεν ειμαστε στο target group τους και μάλλον αυτοι ξερουν καλυτερα απο εμας τι τους συμφερει και τι οχι!
:winka:
el_hymador
02/11/2010, 15:28
Εδω μεσα και στο Adventure rider ειναι το 0,01 της παγκοσμιας αγορας. Κοινως χεσμενους μας εχουν. Οι περισσοτεροι ευρωπαιοι αρεσκονται στον ασφαλτινο τουρισμο αφου η προσβαση τους στα δαση φορμποτεν!
Μοτσικλετες σαν το Crossrunner σχεδιαστηκαν για την ευρωπαϊκη αγορα και ουχι για αυτης των ΗΠΑ και τις Ιαπωνιας. Οποτε οσο η συντριπτικη πλειοψηφια των ευρωπαιων μοτοσικλετων θα πηγαινει καραβανι με τριβαλιτσο στην ασφαλτο, μη περιμενετε να δειτε κατι διαφορετικο.
Εμενα εξακολουθει να μου αρεσει παντως!!!! :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Βασικά δε νομιζω να εδωσα την εντυπωση οτι ειμαι αρνητικός σε αυτο που περιεγραψε ο Κωστας ε? :look:
Το αντιθετο μαλιστα!
Όχι. Σε κατάλαβα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Στο θεμα τωρα, πιστευω αυτο που λέω και το ξαναλεω...
δεν ειμαστε στο target group τους και μάλλον αυτοι ξερουν καλυτερα απο εμας τι τους συμφερει και τι οχι!
:winka:
Ποιοί δεν είναι το target group; Εγώ, εσύ κι ο Κώστας; Υπάρχει μεγάλη αγορά για τέτοιο μοντέλο. Αυτό λέω απλά.
Από την άλλη πιθανόν να μην τους συμφέρει όπως λες να ρίξουν φράγκα για μια νέα μοτοσυκλέτα από την στιγμή που σε άλλες κατηγορίες κυριαρχούν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.
Ελπίζουμε σ'αυτο:
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/82823.asp
Ας ελπίσουμε μόνο να είναι κάτω απ'τα 200 κιλά :D
Innersense
02/11/2010, 16:59
Τρέφω μεγάλο σεβασμό και αγάπη για τον κινητήρα του VFR, και μου αρέσει που η Honda κάνει επιτέλους την κίνηση να βάλει το μοτέρ και σε άλλο μηχανάκι, έτσι για να υπάρχει και μια πιο touring επιλογή, παρόλα αυτά όπως βλέπω την κατάσταση μάλλον θα είναι εντελώς εκτός της τσέπης μου.
Θεωρώ ότι η κίνηση παρουσιάζει κοινά στοιχεία με την κίνηση της Suzuki να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα του SV (με την έννοια ενός Sport naked bike, το οποίο παρότι είχε μοτέρ διαμάντι δεν πούλησε λόγω αδυναμίας σε σχέση με τους ανταγωνιστές της κατηγορίας του) στο V-Strom (με την έννοια ενός tourer).
Παρόλα αυτά υπάρχουν φυσικά και διαφορές που δεν μπορούν να οδηγήσουν σε αντίστοιχο εμπορικό άνοιγμα. Αυξημένο βάρος, αυξημένη κατανάλωση, αυξημένο κόστος συντήρησης και δεν συζητάμε φυσικά για την αυξημένη τιμή.
Θολά τα νερά πραγματικά... και οι καιροί δεν είναι για πειράματα... Περίμενα πως και πως να δω το προ δυο ετών νέο Transalp και όταν το είδα απόρησα για το ποιος θα το έπαιρνε όπως απορώ και τώρα. Οι "κολλημένοι" Hondaκιδες; Μετρήστε λοιπόν τα Transalp να δούμε πόσοι είναι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Innersense
Τρέφω μεγάλο σεβασμό και αγάπη για τον κινητήρα του VFR, και μου αρέσει που η Honda κάνει επιτέλους την κίνηση να βάλει το μοτέρ και σε άλλο μηχανάκι, έτσι για να υπάρχει και μια πιο touring
Γιατι η βεφα ηταν "λιγη" σαν touring?
:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Γιατι η βεφα ηταν "λιγη" σαν touring?
:confused:
Ηταν ομορφη η χοντρουλα και τους χαλαγε.Ετσι ειπαν να κανουν αυτο το εκτρωμα.:yuck:
Λεπτοκαμωμένη και κομψή ουρά αλλά υπερβολικός όγκος κάτω από ρεζερβουάρ και πλαϊνά φέρινγκ.
Αν είχε τουλάχιστον 19ρα μπροστινή ζάντα να μπορεί να φορέσει και κανα λαστιχάκι On/off και τους λαιμούς των εξατμίσεων πιο προστατευμένους και πιο ψηλά θα μπορούσε να περάσει και ένα χωματόδρομο με πολύ - πολύ μεγάλη προσοχή.
Στην τωρινή του μορφή όμως και γω αναρωτιέμαι, γιατί να το προτιμήσει κάποιος ταξιδευτής αντί του VFR;
Η όρθια θέση οδήγησης μπορεί να είναι πιο άνετη στην πόλη και στα κλειστά ορεινά αλλά στα πιο ανοιχτά κομμάτια η ελαφρώς σκυφτή θέση του VFR είναι ιδανική.
217500
el_hymador
02/11/2010, 18:05
To μηχανακι μου αρεσει σε ολα του, πραγματικα ομως! Και σχεδιαστικα και σαν concept - προσανατολισμο χρησης και για το οτι εχει ενα φανταστικο κινητηρα.
Αυτο που με χαλαει παρα πολυ και ευτυχως διορθωνει ευκολα, ειναι το μπροστινο φτερο! τι διαλο κενο ειναι αυτο μεταξυ ελαστικου και φτερου; ειναι σαν να εχουν παρει φτερο απο 19αρη τροχο και να το εχουν βαλει σε 17αρη! :sick:
217509
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Λεπτοκαμωμένη και κομψή ουρά αλλά υπερβολικός όγκος κάτω από ρεζερβουάρ και πλαϊνά φέρινγκ.
Αν είχε τουλάχιστον 19ρα μπροστινή ζάντα να μπορεί να φορέσει και κανα λαστιχάκι On/off και τους λαιμούς των εξατμίσεων πιο προστατευμένους και πιο ψηλά θα μπορούσε να περάσει και ένα χωματόδρομο με πολύ - πολύ μεγάλη προσοχή.
Στην τωρινή του μορφή όμως και γω αναρωτιέμαι, γιατί να το προτιμήσει κάποιος ταξιδευτής αντί του VFR;
Αν τα εκαναν ολα αυτα δεν θα ηταν RoadSport οπως θελουν να το "σμπρωΞουν" αλλα on-off (19αρης-ποδια-υψος)
ΤΟ vfr αν και ακομα το πουλαν προτιμησαν αντι να του κανουν ενα φεισλιφτ και να συνεχισει να πουλαει να το βαλουν στο ραφι της ιστοριας και να συνεχιζουν με ενα φρεσκο μοντελο που βασιζετε σε πολυ μεγαλο βαθμο στο vfr, προσθετοντας πλαστικα γυρω γυρω.
Οσο για τη τιμη με ABS και καμια βαλιτσα παμε ευκολα στο 15000 πιστευω (εκει που παιζει ακομα και τωρα το vfr800)
road spirit
02/11/2010, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Αυτο που με χαλαει παρα πολυ και ευτυχως διορθωνει ευκολα, ειναι το μπροστινο φτερο! τι διαλο κενο ειναι αυτο μεταξυ ελαστικου και φτερου; ειναι σαν να εχουν παρει φτερο απο 19αρη τροχο και να το εχουν βαλει σε 17αρη! :sick: για τα τακούνια είναι
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Η όρθια θέση οδήγησης μπορεί να είναι πιο άνετη στην πόλη και στα κλειστά ορεινά αλλά στα πιο ανοιχτά κομμάτια η ελαφρώς σκυφτή θέση του VFR είναι ιδανική.
Να πω κι εγώ την βλακεία μου πάνω σε αυτό. Λίγο off-topic βέβαια.
Η ελαφρώς σκυφτή θέση σαφώς μπορεί να ξεκουράσει στα ανοιχτά κομμάτια αλλά μπορεί κανείς να σκύψει και σε μηχανάκια με όρθια θέση. Εγώ προσωπικά όταν έγραφα πολλά χιλιόμετρα με το Versys σε εθνική ξάπλωνα όσο μπορούσα (γιατί είμαι και μεγάλο παιδί) και ήμουν μια χαρά. Δεν είχα βέβαια την ιδανική θεση και δεν μπορώ να πω πως είχα και τον απόλυτο έλεγχο με τα χέρια να κρέμονται από το τιμόνι αλλά σε μεγάλες ευθείες πιστεύω πως δεν είναι μεγάλος συμβιβασμός.
Λίγο on τώρα. Πιστεύω πως θέλησαν να μπουν στην νέα κατηγορία των ταξιδιάρικων βαριών motard (Όλα τα Multi, SMT, Versys :a08:, Tiger ίσως). Τώρα το αν θα το καταφέρουν με 240 κιλά, είναι άλλο θέμα.
Απορώ ποιο το νόημα συζήτησης για αυτή εδώ τη μαλακία. Νομίζω, πέρα από τη πλάκα ότι η Honda, έχει χάσει πολύ τη μπάλα, εξαιρώντας τα CBR, αν και για αυτά κάτσε να δούμε τι θα είναι εν τέλει.
Αυτά που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής, δεν είναι μηχανάκια (καθαρά προσωπική άποψη, δε το παίζω πιο έξυπνος από τους τάπες κιτρινιάριδες), υστερούν σε όλα τα στοιχεία, εξαιρώντας ίσως το κινητήρα.
Νομίζω ότι ίσως δίνουν περισσότερη βάση, σε αγορές όπως της Ινδίας. Προσπαθείτε εδώ να κάνετε λογική συζήτηση, στο που μπορεί να είναι χρήσιμο ένα τέτοιο πράμα, που ονομάζουν μοτοσυκλέτα, αλλά πιστέψτε μου, δεν είναι πουθενά, συγκρινόμενο με πολλά άλλα. & τέλος, καλό είναι να ξεχάσουμε την αναβίωση μοτοσυκλετών μύθων από τους Ιαπωνέζους. Το Tenere μαύρα χάλια, αυτό εδώ ακόμα χειρότερα.
Θα δείτε Πανευρωπαϊκές πωλήσεις το 2011 πάλι :bigcry: :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Κοροϊδεύτε όσο θέτε KTM, BMW, Aprilia, Ducati, Triumph, αλλά πλέον γ@Μ@ΝΕ!
boldor900f
02/11/2010, 18:51
made in;
Italy,Spain;
:mad: :mad: :mad:
HONDA MOTOR COMPANY
TOKYO JAPAN
road spirit
02/11/2010, 18:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Απορώ ποιο το νόημα συζήτησης για αυτή εδώ τη μαλακία. Νομίζω, πέρα από τη πλάκα ότι η Honda, έχει χάσει πολύ τη μπάλα, εξαιρώντας τα CBR, αν και για αυτά κάτσε να δούμε τι θα είναι εν τέλει.
Αυτά που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής, δεν είναι μηχανάκια (καθαρά προσωπική άποψη, δε το παίζω πιο έξυπνος από τους τάπες κιτρινιάριδες), υστερούν σε όλα τα στοιχεία, εξαιρώντας ίσως το κινητήρα.
Νομίζω ότι ίσως δίνουν περισσότερη βάση, σε αγορές όπως της Ινδίας. Προσπαθείτε εδώ να κάνετε λογική συζήτηση, στο που μπορεί να είναι χρήσιμο ένα τέτοιο πράμα, που ονομάζουν μοτοσυκλέτα, αλλά πιστέψτε μου, δεν είναι πουθενά, συγκρινόμενο με πολλά άλλα. & τέλος, καλό είναι να ξεχάσουμε την αναβίωση μοτοσυκλετών μύθων από τους Ιαπωνέζους. Το Tenere μαύρα χάλια, αυτό εδώ ακόμα χειρότερα.
Θα δείτε Πανευρωπαϊκές πωλήσεις το 2011 πάλι :bigcry: :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Κοροϊδεύτε όσο θέτε KTM, BMW, Aprilia, Ducati, Triumph, αλλά πλέον γ@Μ@ΝΕ!
ώρες ώρες τα σκέφτεσαι ρε μλκ αυτά που λες? :lol:
όπως πολύ σωστά έγραψαν πριν, αρκεί να δούμε τι κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης για να καταλάβουμε τι πουλάει έξω...
το μηχανάκι θα πουλήσει στας Ευρώπας... μπορεί να μη γίνει best seller αλλά θα πουλήσει...
και αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλό ή κακό είναι συγκρινόμενο οδηγικά με ΚΤΜ, BMW...
stavrogin
02/11/2010, 18:56
δε ξερω πως το πλασαrει αλλα εμένα μου φαίνεται ανταγωνιστής για τα τύπου ΤΔΜ εως Tiger 1050
κι οχι
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ώρες ώρες τα σκέφτεσαι ρε μλκ αυτά που λες? :lol:
όπως πολύ σωστά έγραψαν πριν, αρκεί να δούμε τι κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης για να καταλάβουμε τι πουλάει έξω...
το μηχανάκι θα πουλήσει στας Ευρώπας... μπορεί να μη γίνει best seller αλλά θα πουλήσει...
και αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλό ή κακό είναι συγκρινόμενο οδηγικά με ΚΤΜ, BMW...
Τι πουλάει έξω δηλαδής στα on-off? Θα πουλήσει πιθανόν σε λίγους, για πες με, πχ το Transalp τι έχει πουλήσει :a22: :a22:
*αναφέρομαι στην on-off κατηγορία ε
road spirit
02/11/2010, 19:03
ΔΕΝ είναι on-off λέμε!!!
νυσάφι πια ... το γράφει και το επίσημο press kit
δρόμου είναι με όρθια θεση οδήγησης
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ΔΕΝ είναι on-off λέμε!!!
νυσάφι πια ... το γράφει και το επίσημο press kit
δρόμου είναι με όρθια θεση οδήγησης
ΑΑΑ!!! Δεν είναι το anti-Africa δηλαδή! Ντάξει τότες... Θα περιμένω ακόμα το dream bike μου... :lol: :lol: :lol:
:blush:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
για τα τακούνια είναι
:lol:
Και για να μην γεμίζει εύκολα με λάσπη φαντάζομαι. :lol:
Πριν δύο χρόνια ο Optimus Prime από την παρέα των transformers είχε μια μετωπική με τοίχο. Η Yamaha το ονόμασε xtz660 tenere.
Δύο χρόνια αργότερα ο τύπος συνήλθε και επανήλθε ανανεωμένος. Η Honda εμπνεύστηκε και το ονόμασε Crossrunner.
Παρακάτω βλέπετε ένα στιγμιότυπο κατά την μεταμόρφωση.
217555
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.
π.χ.
-ένα tenere με το μοτέρ του TDM στα 750 (κι ας είναι και 200+ κιλά) / ΟΥΤΟΠΙΑ ΠΙΑ
-ένα βέρσυς με άλλα πλαστικά και προβολέα, και χωμάτινα λάστιχα - αναρτήσεις / ΞΥΠΝΑ ΚΑΒΑ
-να βγάλει η ΚΤΜ ένα 750 adventure σε πιο προσιτή τιμή ή να φτιάξει το 690 με φέρινγκ και λίγο πιο άνετο σαν το παλιό 640 adventure.
-ένα ELEFANT 750 μήπως;;;
-ένα AFRICA light (190κ maximum);;;
Αλλα δεν βλέπω να ενδιαφέρεται ο κόσμος για το είδος που σπανίζει σιγά-σιγά.
:sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εμενα μου αρεσει,παντα με το σκεπτικο της συγκρισης με τα του ιδιου ειδους...
θα τσαγιαζει vstrom και varadero και θα ναι μια χαρα για ταξιδακια...
τιμη μονο να δουμε...
+1000 αν και χοντα!
Δεν ξέρω,το τιμόνι και η πλαστικούρα το κάνει πολύ T-max με vtec :P
217592
Πρέπει να έχουν χιλιάδες vtec στα ράφια για ξεστοκάρισμα.
217594
Να το δούμε απο κοντά λοιπόν τι λέει όταν έρθει με το καλό.
Το γιέν άλλωστε θα το βοηθήσει στο να κάνει τρελές πωλήσεις. :smokin:
217595
sapila racing
03/11/2010, 08:53
To μηχανάκι είναι μια χαρά και θα πουλήσει τρελλά!
Οι συγκρίσεις με BMW800GS KTM κλπ είναι απλά άτοπες, αυτό θα χτυπήσει τα V strom, TDM κλπ και θα τα κατατροπώσει, αν καταφέρουν να το βγαλουν σε λογική τιμή.
:sun:
Africaptan
03/11/2010, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
To μηχανάκι είναι μια χαρά και θα πουλήσει τρελλά!
Οι συγκρίσεις με BMW800GS KTM κλπ είναι απλά άτοπες, αυτό θα χτυπήσει τα V strom, TDM κλπ και θα τα κατατροπώσει, αν καταφέρουν να το βγαλουν σε λογική τιμή.
:sun:
Εεεεεετσι !!!!
costas81
03/11/2010, 09:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
To μηχανάκι είναι μια χαρά και θα πουλήσει τρελλά!
Οι συγκρίσεις με BMW800GS KTM κλπ είναι απλά άτοπες, αυτό θα χτυπήσει τα V strom, TDM κλπ και θα τα κατατροπώσει, αν καταφέρουν να το βγαλουν σε λογική τιμή.
:sun:
για να δούμε................αν και δύσκολο το βλέπω!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
για να δούμε................αν και δύσκολο το βλέπω!!
Αν αναφερεσε στη λογικη τιμη μαζι σου και εγω
sapila racing
03/11/2010, 09:30
Αυτη τη στιγμή το TDM900 ABS εχει 11.300 και το Vstrom 650 ABS 8000.
Aν βγεί στα 12000 θα είναι πολύ καλή τιμή, εχοντας υπ όψιν τον V4 και το κόστος κατασκευής του, αλλά μαλλον για 13000 το βλέπω.
Στο τέλος θα βγάλει η suzuki κανά v strom καινούργιο 800 αρι με κανά 90αρι άλογα και γύρω στις 8000 ? και θα γίνει πάλι best seller για πλάκα !!!:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αυτη τη στιγμή το TDM900 ABS εχει 11.300 και το Vstrom 650 ABS 8000.
Aν βγεί στα 12000 θα είναι πολύ καλή τιμή, εχοντας υπ όψιν τον V4 και το κόστος κατασκευής του, αλλά μαλλον για 13000 το βλέπω.
Αν ακομα πουλανε το vfr800 στα 14500-15000, αυτο να βγει φθηνοτερο?
Μακαρι αλλα δε το βλεπω
Ωραιο αν δεν ειναι σε διαστασεις βαρκαΔερο.
217606
el_hymador
03/11/2010, 10:42
Στη φωτογραφια αυτη (καρε απο video) φαινεται πως το πραγματικο πλατος της μοτοσικλετας ειναι πολυ μικρο και τον ογκο τον δινουν τα πλαστικα για καλυτερη προστασια. Σελαρα, τοσο για οδηγο οσο και συνεπιβατη! :beer:
Φτιαχνομαι και ειμαι και σε περιοδο αλλαγης μοτοσακο...:D
el_hymador
03/11/2010, 10:42
τη φωτογραφια ρε μ@λακαααααααα
sorry!
217612
costas81
03/11/2010, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Αν αναφερεσε στη λογικη τιμη μαζι σου και εγω
αναφέρομαι στην τιμή..... και στην εικόνα που μου αφήνει η μηχανή.
κάτι το τιμόνι από βέσπα, κάτι το τεπόζιτο, κατι το φτερό μπροστά. δεν μου κάνει ρε γαμώτο.
α ρε χονδα σκατα τα εχεις κάνει τα μηχανάκια σου!!!
stavrogin
03/11/2010, 10:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
τη φωτογραφια ρε μ@λακαααααααα
sorry!
καλά του 'πες του μ@λακαα :rotflmao:
Innersense
03/11/2010, 11:54
έχεις κόψει τη στήλη με τα κιλά που είναι πολύ ενδιαφέρουσα...
Έχεις δίκιο ! :beer:
217623
Νιωθω σαν τον Καψη...δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το μοντελο στην λιστα που ειναι το crossrunner η ειναι κατι ασχετο!!
Παντως σε σχεση με αυτο το γμμνο Αφρικα 1000 που κυκλοφορει μονο στο ιντερνετ ειναι διλημμα!!
Μπήκε ΤΔΜ & Vstrom
217630
sapila racing
03/11/2010, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Μπήκε ΤΔΜ & Vstrom
Μια σημείωση για τον πίνακα.
Τα βαρη στα Honda είναι με γεμάτα τεπόζιτα, λάδια νερά κλπ, στα άλλα είναι 'άδεια'.
για το 800......
δε τρελάθηκα σχεδιαστικά, θα θελα να το δω από κοντά για πιο καλή άποψη
χαμηλά πολύ η εξάτμιση + ότι δε μου αρέσει
για κινητήρα, χρησιμοποιησαν τον 800 V4 του VFR800, του δικού μου
Πολύ, μα πολλύυυυ πολλυύυυυυ μίζερο!!!!!!... δυστυχώς!
miscelano
03/11/2010, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από ruyjin
για κινητήρα, χρησιμοποιησαν τον 800 V4 του VFR800, του δικού μου
Πολύ, μα πολλύυυυ πολλυύυυυυ μίζερο!!!!!!... δυστυχώς!
γιατι μιζερο φιλε?????κατι που ειναι καλο δεν τ αλλαζεις....
Buenaventura
03/11/2010, 18:32
:eyepop: :rolleyes: :a04:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μια σημείωση για τον πίνακα.
Τα βαρη στα Honda είναι με γεμάτα τεπόζιτα, λάδια νερά κλπ, στα άλλα είναι 'άδεια'.
:nono: Δεν το νομίζω, γιατί το Βαραντέρο γεμάτο είναι στα 276 κιλά και στον πίνακα ειναι 244 κιλά!
reinmeister
03/11/2010, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από ruyjin
για το 800......
δε τρελάθηκα σχεδιαστικά, θα θελα να το δω από κοντά για πιο καλή άποψη
χαμηλά πολύ η εξάτμιση + ότι δε μου αρέσει
για κινητήρα, χρησιμοποιησαν τον 800 V4 του VFR800, του δικού μου
Πολύ, μα πολλύυυυ πολλυύυυυυ μίζερο!!!!!!... δυστυχώς!
το κριμα ειναι οτι δεν χρησιμοποιησαν τον φουλ γραναζωτο του πρωτου...:winka:
el_hymador
03/11/2010, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από ruyjin
για το 800......
δε τρελάθηκα σχεδιαστικά, θα θελα να το δω από κοντά για πιο καλή άποψη
χαμηλά πολύ η εξάτμιση + ότι δε μου αρέσει
για κινητήρα, χρησιμοποιησαν τον 800 V4 του VFR800, του δικού μου
Πολύ, μα πολλύυυυ πολλυύυυυυ μίζερο!!!!!!... δυστυχώς!
Ε και; μια χαρα κινητηρας ειναι με μοναδικο μειονεκτημα την καταναλωση...στην τελικη το συγκεκριμενο μοτερ αποτελει και τη σημαια της Honda!
Το ιδιο κανει εδω και αιωνες η Ducati με τον αεροψυκτο L desmo, αλλα δεν το λεει κανενας μιζερο! Ουσιαστικη εξελιξη ολα αυτα τα χρονια; 2 μπουζι στον κυλινδρο! Ολε! Εδω αμα μπεις στο site της Ducati πανηγυριζουν γιατι λεει ειναι ο πρωτος αεροψυκτος διβαλβιδος που φθανει τους 100 ιππους.
Μη πω για τον boxer της BMW, που τον π@ρτουζωνουν ολα τα μοντελα της και εγινε παρτι α) οταν εγινε 4-βαλβιδος και β) οταν απεκτησε 2ΕΕΚ...
Για να μην παρεξηγηθω, τοσο ο desmodue οσο και ο boxer μου αρεσουν πολυ σαν κινητηρες (ειδικα ο desmo!).
Αλλα δεν καταλαβαινω γιατι στις περιπτωσεις των BMW και Ducati η εμμονη σε ενα τυπο κινητηρα χαρακτηριζεται παραδοση και στη περιπτωση της Honda, μιζερια!
Στο κατω-κατω της γραφης δεν ειναι δα και πολλα τα μοντελα που φερουν 800αρη V4 στη γκαμα της Honda...μονο το VFR τον ειχε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μια σημείωση για τον πίνακα.
Τα βαρη στα Honda είναι με γεμάτα τεπόζιτα, λάδια νερά κλπ, στα άλλα είναι 'άδεια'. εχω την εντυπωση οτι γεματα ειναι το vfr1200 και το transalp για το vt750 δεν ξερω, τα υπολοιπα πρεπει να ειναι αδεια
Αρχικά δημιουργήθηκε από DIM.K30
εχω την εντυπωση οτι γεματα ειναι το vfr1200 και το transalp για το vt750 δεν ξερω, τα υπολοιπα πρεπει να ειναι αδεια
Ουτε το βαρος για το vfr ειναι το πληρες
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
.............
Αλλα δεν καταλαβαινω γιατι στις περιπτωσεις των BMW και Ducati η εμμονη σε ενα τυπο κινητηρα χαρακτηριζεται παραδοση και στη περιπτωση της Honda, μιζερια!
Στο κατω-κατω της γραφης δεν ειναι δα και πολλα τα μοντελα που φερουν 800αρη V4 στη γκαμα της Honda...μονο το VFR τον ειχε!
καλημέρα αρχικά
εννοείται πως ο κινητήρας είναι πολύ καλός, άλλωστε το VFR οδηγώ χρόνια και έχει βγει καταπληκτικό
απλά ήθελα να τονίσω, ότι θα περίμενα να χρησιμοποιήσει το νέο V1200 υποκυβισμένο
τώρα απλά παρουσιάζει ένα μοτο με δανεικό κινητήρα και με δανεικό φανάρι από Hornet
και του κατεβάζει και 10 άλογα
με τιμονι απο scooter - γιατι όχι τιμονι ??
και εξατμιση που κρυβει το μονομπρατσο - κριμα !!
και o boxer της BMW 100 αλογα με το ζορι, ποτε δε μου αρεσε
δε μιλαω για τα 150 του Multi αλλα τα 110 που εχει το VFR
και το αφησε και 240 κιλα..........
nightstalker
04/11/2010, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από ruyjin
τώρα απλά παρουσιάζει ένα μοτο με δανεικό κινητήρα και με δανεικό φανάρι από Hornet
αμα προσέξεις το πλαίσιο του ''καινούριου'' φαίνεται ίδιο με το δικό σου
μαντέυω ότι το μηχανάκι από κάτω είναι VFR εξ ολοκλήρου (πλαίσιο-μοτερ-αναρτήσεις-φρένα)
με άλλη θέση οδήγησης, άλλα πλαστικά και άλλη ρύθμιση στο VTEC για να ''γεμίσει'' χαμηλά
γιαυτό το λόγο το βάρος είναι ίδιο με του VFR και το μοτέρ έχασε 10 άλογα
τέτοιο μηχανάκι δεν το θεωρώ (εγώ τουλάχιστον) νέο με δανεικά κομμάτια από άλλα,
είναι μία παραλλαγή του vfr, σαν να φοράει άλλα ρούχα ένα πράμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από nightstalker
....
τέτοιο μηχανάκι δεν το θεωρώ (εγώ τουλάχιστον) νέο με δανεικά κομμάτια από άλλα,
είναι μία παραλλαγή του vfr, σαν να φοράει άλλα ρούχα ένα πράμα...
συμφωνώ απόλυτα
εγω το μονο που θα πω ειναι οτι δεν με ενδιαφερει τι ειναι απο κατω κρυμμενο , τι ειναι απο πανω και τι αλλο εχει δανειστει η honda απο τα τισ αποθηκες της.
για αλλη μια φορα απεδειξε οτι δεν την ενδιαφερει η αναγεννηση της κορυφαιας μοτο στα χρονικα ( κατα την γνωμη μου ) λες και θελει να σπρωξει ολους τους μελλοντικους αγοραστεσ σε ktm και tiger.
κριμα για αλλη μια φορα
makis206
04/11/2010, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από bocaros
εγω το μονο που θα πω ειναι οτι δεν με ενδιαφερει τι ειναι απο κατω κρυμμενο , τι ειναι απο πανω και τι αλλο εχει δανειστει η honda απο τα τισ αποθηκες της.
για αλλη μια φορα απεδειξε οτι δεν την ενδιαφερει η αναγεννηση της κορυφαιας μοτο στα χρονικα ( κατα την γνωμη μου ) λες και θελει να σπρωξει ολους τους μελλοντικους αγοραστεσ σε ktm και tiger.
κριμα για αλλη μια φορα
Θα μπορούσε όμως σαν εταιρία να έχει κάνει μια αρχή για το μέλλον, το αγοραστικό κοινό το καθορίζει αυτό εξάλλου, σωστά;
Δεν τρέφω ιδιαίτερες ελπίδες (μιας και είμαι Χοντάκιας δηλαδή), απλά ποτέ δεν ξέρεις..
:beer:
road spirit
04/11/2010, 12:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Θα μπορούσε όμως σαν εταιρία να έχει κάνει μια αρχή για το μέλλον, το αγοραστικό κοινό το καθορίζει αυτό εξάλλου, σωστά;
Δεν τρέφω ιδιαίτερες ελπίδες (μιας και είμαι Χοντάκιας δηλαδή), απλά ποτέ δεν ξέρεις..
:beer:
μην τρέφεις... τα μοντέλα που βγαίνουν συμβαδίζουν με αυτά που πόσταρα στην αρχή του χρόνου
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=95242
ακόμα και το crossruner είναι κρυμμένο εκεί μέσα, στη συνέντευξη
To tdm πάντως είναι 230+
Αν είναι έτσι το δικό μου (τενερε) είναι 184.
Το varkadero δεν παίζει κάτω από τα 270 με τίποτα.
Το transalp κάπου εκεί είναι μάλλον.
Τα υπόλοιπα δεν ξέρω.
Μιλάω μηχανάκια πλήρη υγρών.
:wave2:
peskandritsos
04/11/2010, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
To tdm πάντως είναι 230+
Αν είναι έτσι το δικό μου (τενερε) είναι 184.
Το varkadero δεν παίζει κάτω από τα 270 με τίποτα.
Το transalp κάπου εκεί είναι μάλλον.
Τα υπόλοιπα δεν ξέρω.
Μιλάω μηχανάκια πλήρη υγρών.
:wave2: τενερε 208kg:blush:
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Εμένα μου θυμίζει κάτι τέτοιο πάντως.
ΥΓ: Ζήτω τα τηλεσκοπικά μπροστινά το 2011!
εμενανε παλι............ :look:
217753
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
To tdm πάντως είναι 230+
To tdm είναι 190 κενό + 20 η βενζίνη + 4 τα λάδια + 4 η υγρασία ( :dizzy: )
δε ξεπερνά τα 220 με την καμμία :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
εμενανε παλι............ :look:
Το δεξι ειναι ωραιο ρε Μητσο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.