PDA

View Full Version : Low side, high side, μπίστοι, σαβούρδες, απ' όλα...



npat
02/11/2010, 11:28
Φωτογράφος / κινηματογραφιστής που κατοικοεδρεύει στην Καλιφόρνια κάθε σαββατοκύριακο πάει με φουλ εξοπλισμό (κάμερες, φωτογραφικές, φακούς και δεν συμμαζεύεται) σε ένα πολύ στριφτερό σημείο του Mulholland highway (που πρέπει να είναι κάτι σαν τη δική μας Επίδαυρο ή τον Άγιο) και βιντεοσκοπεί---με εξαιρετική ποιότητα---μηχανάκια που περνάνε και που, ενίοτε (όχι και τόσο σπάνια) χυμάρουν. Γιατί αν είναι να φας τον μπίστο σου, τουλάχιστον να το έχεις απαθανατισμένο σε χάι-ντεφ και σλόου-μο...

Suer-moto που πάει γυρεύοντας:
http://www.youtube.com/watch?v=_GNLNFQeIws

Αυτό την πάτησε:
http://www.youtube.com/watch?v=kilCR05F8SA

Κλασικό High
http://www.youtube.com/watch?v=yTIOSryx9NU

Κλασικό Low
http://www.youtube.com/watch?v=qX9jUWRqr-4

Scooter που τη γλύτωσε πολύ φτηνά
http://www.youtube.com/watch?v=GgKoXzbw13E

Σώσιμο από παραλίγο high
http://www.youtube.com/watch?v=dp2q8xzPJ48

Και φυσικά πολλά-πολλά άλλα!

http://www.youtube.com/user/rnickeymouse

nickald
02/11/2010, 12:11
Στο βιδεο με το σιμπιαρ

δες πως εσκασε το κεφαλι του στην μπαριερα


Αυτα να τα βλεπουν οι ατρωτοι εδω....

Buenaventura
02/11/2010, 13:25
Επιεικως ηλιθιος αυτος με το σκουτερ...:a31:

road spirit
02/11/2010, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Buenaventura
Επιεικως ηλιθιος αυτος με το σκουτερ...:a31: απίστευτα τυχερός ... λίγους πόντους μετά να είχε σκάσει, θα βλέπαμε ακρωτηριασμό

STOYBI
02/11/2010, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
[Suer-moto που πάει γυρεύοντας:
http://www.youtube.com/watch?v=_GNLNFQeIws

[/B]

Σωσιμο μπροστινου για μαθημα.....

( Το κατα λαθος φυσικα παιζετε...Αν δεν ηταν μπραβο του)

:wave2:

lspiros
02/11/2010, 13:46
πιο πολυ απ ολα με ανατριχιασε αυτος με το scooter:a31:

AKIS BUSA
02/11/2010, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Buenaventura
Επιεικως ηλιθιος αυτος με το σκουτερ...:a31:

Ρε ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ!! τελειωμενος!!!

npat
02/11/2010, 13:54
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!

npat
02/11/2010, 13:56
Και αυτό είναι να το βλέπεις και να μην πιστεύεις τα μάτια σου!

http://www.youtube.com/watch?v=nbdJxFjRe6E

STOYBI
02/11/2010, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!

O τυπος για καποιο λογο αφησε το χερι απο το αριστερο γκριπ και εδειχνε σαν να τον ενοχλει κατι....

AKIS BUSA
02/11/2010, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!

Το μονο που εχω να πω, ειναι οτι η μπαριερα!! εχει σωσει πολλα "γιδια" απο πτωση στο κενο-γκρεμο!!

STOYBI
02/11/2010, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
Το μονο που εχω να πω, ειναι οτι η μπαριερα!! εχει σωσει πολλα "γιδια" απο πτωση στο κενο-γκρεμο!!

AKIS BUSA

Σορρυ κι ολας...

Ο χαρακτηρισμος γιδια για ανρωπους που πεφτουν ( ειτε δικαιως ειτε αδικως )απο τα μηχανακια τους ...

Απο που σου βγαινει...???

pipe_smoker
02/11/2010, 14:18
Μου έκοψε τη χολή ο σκουτεράς!!!!

Και πάνω που λέω τη γλίτωσε, τον βλέπω να χαροπαλεύει να φύγει πίσω εκεί που σηκώθηκε όρθιος!:bigcry: :bigcry: :bigcry:

ΥΓ. Κορυφαίο το πρώτο σχόλιο

"scooters are like fat chicks. they're fun to ride til someone sees you on one"

:bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :yuck: :yuck:

AKIS BUSA
02/11/2010, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
AKIS BUSA

Σορρυ κι ολας...

Ο χαρακτηρισμος γιδια για ανρωπους που πεφτουν ( ειτε δικαιως ειτε αδικως )απο τα μηχανακια τους ...

Απο που σου βγαινει...???

Φιλε STOYBI δεν χαρακτηριζω τους ανθρωπους που πεφτουν "γιδια" κακοπροαιρετα!! γι"αυτο χρησιμοποιω και τα ""

ειναι τροπος εκφρασης για να δω-δουμε το καθε "κακο" βιντεακι του καθε ανθρωπου απο την κωμικη πλευρα και οχι να το βλεπουμε ως επικινδυνο!! (που οντως ειναι) και απαγορευτικο!!
προσπαθω δηλαδη να το δω απο την αστεια μερια του θεματος, οπως εξ αλλου χρησιμοποιουν και οι ιδιοι που τα ανεβαζουν (funny videos)

αυτο..........τιποτα αλλο!!

pipe_smoker
02/11/2010, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!

Αυτό το target fixation που λέτε (αν έχω καταλάβει καλά περί τίνος πρόκειται) αποκλείεται να είναι η αιτία?

jpag
02/11/2010, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από pipe_smoker
Αυτό το target fixation που λέτε (αν έχω καταλάβει καλά περί τίνος πρόκειται) αποκλείεται να είναι η αιτία?

ταργκετ μπαρε'ι'σον εκανε ο τυπος

το κεφαλι κοιτα μονιμα μπροστα :)

blackbusa
02/11/2010, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!

μοιαζει με target fix...απλα ''κολλαει'' στην μπαριερα οσπου να την αγκαλιασει...

STOYBI
02/11/2010, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
Φιλε STOYBI δεν χαρακτηριζω τους ανθρωπους που πεφτουν "γιδια" κακοπροαιρετα!! γι"αυτο χρησιμοποιω και τα ""

ειναι τροπος εκφρασης για να δω-δουμε το καθε "κακο" βιντεακι του καθε ανθρωπου απο την κωμικη πλευρα και οχι να το βλεπουμε ως επικινδυνο!! (που οντως ειναι) και απαγορευτικο!!
προσπαθω δηλαδη να το δω απο την αστεια μερια του θεματος, οπως εξ αλλου χρησιμοποιουν και οι ιδιοι που τα ανεβαζουν (funny videos)

αυτο..........τιποτα αλλο!!



Καταλαβα !! :beer: :beer:



:wave2:

pipe_smoker
02/11/2010, 14:47
http://www.youtube.com/watch?v=oBTGgT_V5F8&feature=channel

Τον έγραψε άραγε ή όχι?

Aggelos_SV
02/11/2010, 14:52
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=111370&highlight=%E3%DD%EB%E9%E1+%EA%EB%DC%EC%E1%F4%E1



:p


217473

nktR
02/11/2010, 15:10
και ένα r6 που "έσβησε" μέχρι και η ζάντα στο τέλος ....
http://www.youtube.com/watch?v=Q1UYkrxFls4&feature=channel

alexxxcbr
02/11/2010, 16:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από pipe_smoker
http://www.youtube.com/watch?v=oBTGgT_V5F8&feature=channel

Τον έγραψε άραγε ή όχι?



Βρε το παλικαρι...Χεστηκε μολις ειδε το μπατσικο..


:lol: :lol:

devil's animal
02/11/2010, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!


target fixation ειναι.
απλα παει φρεναριστος και δεν μπορει να ξεκολλησει το βλεμμα...:winka:

el_hymador
02/11/2010, 16:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!

Χάνει την αλλαγή ή του πετάει νεκρά και αποσυντονίζεται...μαλλον γα νεκρά το κόβω και δεν μπόρεσε να το στρίψει.

sergiosm
02/11/2010, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
target fixation ειναι.
απλα παει φρεναριστος και δεν μπορει να ξεκολλησει το βλεμμα...:winka:

πάει όμως πολύ αργά και κόβει ταχύτητα.

Μάλλον για κάποιο λόγο ήθελε να σταματήσει, αλλά στο 0:36 πατάει χαλίκια και χάνει το μπροστινό και ... ντουπ.

:wave2:

Allst@rf
02/11/2010, 17:38
καλά ,ο οπερατέρ ,πρέπει να είναι ολίγον τι σκατοψυχος... :lol:


Το target fixation ,αν θυμάμαι καλά είναι από τις πρώτες αντιδράσεις επιβίωσης (SR) που βιώνει ενας αναβατης σε ενδεχόμενο κίνδυνο,σύμφωνα με τον Code...

...πού μάλλον οι κύριοι που σαβούρίαζονται ,δεν ξέρουν ότι είναι πατριώτης του ,να πάνε σε κάνα σχολείο να ανοίξουν τα στραβά τους...
:evil:

Joyrider
02/11/2010, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κλασικό Low
http://www.youtube.com/watch?v=qX9jUWRqr-4

Ρε σεις, γιατί δεν μου φαίνεται για lowsiding αυτό? Το lowsiding δεν είναι που χάνει την πρόσφυση ο μπροστινός τροχός από κλείσιμο γκαζιού και υπερβολικό βάρος μπροστά? Στο βίντεο ο πίσω τροχός φαίνεται να χάνει πρόσφυση..και αφήνει και μαύρη γραμμή στο δρόμο.

Αυτό π.χ. πιο πολύ μου κάνει για low:

http://www.youtube.com/watch?v=WNrp1Jzs7pg&feature=related

Λάθος κάνω :confused:

Allst@rf
02/11/2010, 18:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

Λάθος κάνω :confused:


και ναι ,και όχι...:rolleyes:

Joyrider
02/11/2010, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
και ναι ,και όχι...:rolleyes:
Δεν ρωτάω ειρωνικά. Για να τα ξεχωρίσω. Δηλαδή και τα δυο lowsiding λέγονται και ας μου φαίνεται ότι πέφτουν με διαφορετικό τρόπο?

Aggelos_SV
02/11/2010, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ρε σεις, γιατί δεν μου φαίνεται για lowsiding αυτό? Το lowsiding δεν είναι που χάνει την πρόσφυση ο μπροστινός τροχός από κλείσιμο γκαζιού και υπερβολικό βάρος μπροστά? Στο βίντεο ο πίσω τροχός φαίνεται να χάνει πρόσφυση..και αφήνει και μαύρη γραμμή στο δρόμο.

Αυτό π.χ. πιο πολύ μου κάνει για low:

http://www.youtube.com/watch?v=WNrp1Jzs7pg&feature=related

Λάθος κάνω :confused:

Υπερβολική κλίση χωρίς να έχει "βγάλει" καθόλου το σώμα του (αν το είχε βγάλει δεν θα είχε τόση κλίση)

Joyrider
02/11/2010, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Υπερβολική κλίση χωρίς να έχει "βγάλει" καθόλου το σώμα του (αν το είχε βγάλει δεν θα είχε τόση κλίση)

Άρα και το πρώτο είναι Low και ας γλυστράει πρώτα ο πίσω τροχός? Επειδή είχε υπερβολική κλίση?

Οκ.:beer:

npat
02/11/2010, 18:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ρε σεις, γιατί δεν μου φαίνεται για lowsiding αυτό? Το lowsiding δεν είναι που χάνει την πρόσφυση ο μπροστινός τροχός από κλείσιμο γκαζιού και υπερβολικό βάρος μπροστά? Στο βίντεο ο πίσω τροχός φαίνεται να χάνει πρόσφυση..και αφήνει και μαύρη γραμμή στο δρόμο.

Αυτό π.χ. πιο πολύ μου κάνει για low:

http://www.youtube.com/watch?v=WNrp1Jzs7pg&feature=related

Λάθος κάνω :confused:

Low side γενικά αποκαλείται κάθε πτώση που ο αναβάτης πέφτει απ' την "χαμηλή" πλευρά της μοτοσυκλέτας (χωρίς να την "υπερπηδάει"). Συνήθως προκαλείται από χάσιμο του μπροστινού, αλλά όχι πάντα, ούτε 100%.

Κατά τα άλλα, η παρατήρησή σου είναι σωστή: Στο βίντεο με το CBR φαίνεται πράγματι να χάνει πρόσφυση ο πίσω τροχός (λόγο υπερβολικής κλίσης) και η φάση να εξελίσσεται σε low-side---επειδή, λόγο της κλίσης, δεν υπάρχει καμία ελπίδα ο τροχός να ξαναβρεί πρόσφυση και να γίνει high-side.

Το video που έβαλες (με το R6) είναι πράγματι πιο "τυπική" περίπτωση low-side που ξεκινάει με χάσιμο μπροστινού.

Δες και:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lowsider
http://en.wikipedia.org/wiki/Highsider

Joyrider
02/11/2010, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Low side γενικά αποκαλείται κάθε πτώση που ο αναβάτης πέφτει απ' την "χαμηλή" πλευρά της μοτοσυκλέτας (χωρίς να την "υπερπηδάει"). Συνήθως προκαλείται από χάσιμο του μπροστινού, αλλά όχι πάντα, ούτε 100%.

Κατά τα άλλα, η παρατήρησή σου είναι σωστή: Στο βίντεο με το CBR φαίνεται πράγματι να χάνει πρόσφυση ο πίσω τροχός (λόγο υπερβολικής κλήσης) και η φάση να εξελίσσεται σε low-side---επειδή, λόγο της κλίσης, δεν υπάρχει καμία ελπίδα ο τροχός να ξαναβρεί πρόσφυση και να γίνει high-side.

Το video που έβαλες (με το R6) είναι πράγματι πιο "τυπική" περίπτωση low-side που ξεκινάει με χάσιμο μπροστινού.

Δες και:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lowsider
http://en.wikipedia.org/wiki/Highsider

Ααα οκ άρα ήξερα μόνο την μια περίπτωση γιαυτό τα έμπλεξα.

Ωραίος θενκς :wave2:

Aggelos_SV
02/11/2010, 18:40
Low και high είναι "ορισμοί" φτιαγμένοι για να μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας.

Το πρώτο όπως πολύ σωστά είπες είναι η πτώση από την απώλεια πρόσφυσης του μπροστινού τροχού,προερχόμενη από υπερβολική φόρτιση (δυνατό φρενάρισμα και μεταφορά μεγάλου φορτίου στον μπροστινό τροχό).
Χαρακτηριστικό του low siding είναι το απότομο του φαινομένου.Π.χ. στους αγώνες δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις ότι κάποιος πρόκειται να πέσει στο επόμενο δευτερόλεπτο,δεν προλαβαίνεις να πεις όυτε "ωωω ρε πούστη μουυυ..":lol:

Σε αντίθεση στο high siding ίσα που προλαβαίνεις να αρθρώσεις το "ωωω ρ.....".Τα υπόλοιπα τα λες αφού ο οδηγός ξεσκονιστεί από την αμμοπαγίδα:D
Το high έρχεται στην έξοδο της στροφής λόγω του βίαιου ανοίγματος του γκαζιού σε συνδυασμό με τη μειωμένη πρόσφυση που παρέχει είτε η άσφαλτος είτε το ελαστικό είτε οι συνθήκες είτε ένας συνδυασμός όλων αυτών.Στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης,στιγμιάιο σπινάρισμα του πίσω τροχού και αμέσως μετά η απότομη και έντονη επαναφόρά πρόσφυσης εκτινάσει τον αναβάτη

Στο βίντεο αυτό δεν συμβαίνει τίποτα ακριβώς από τα δύο.
Σίγουρα low δεν είναι γιατί δεν χάνει το μπροστινό.Σίγουρα δεν είναι και high γιατί αλλιώς θα είχε κάνει άλμα εις ύψος χωρίς κοντάρι.
Παίζει στα όρια της κλίσης που "αντέχουν" τα λάστιχά του,και αυτό το λίγο γκάζι που δίνει μέσα στη στροφή κάνει το πίσω λάστιχο να χάσει στιγμιαία την πρόσφυσή.Από κει και πέρα σε αυτή την κλίση που είναι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να το σώσει.

Αν όμως είχε την μοτοσυκλέτα του πιο όρθια και το σώμα του καλύτερα τοποθετημένο πάνω σ'αυτή,θα πέρναγε όπως το μπλε GSXR.

sotos 8
03/11/2010, 07:56
Οταν πεφτεις απ΄την μερια που γερνεις λεγετε Loweside ανεξαρτητα πιος τροχος φευγει.

πχ και αυτο lowside ειναι http://www.youtube.com/watch?v=qX9jUWRqr-4

Tigas
03/11/2010, 10:42
η σειρά αυτή από τα 23 video εάν τα δείτε όλα θα διαπιστώσετε ότι δεν φταίνε οι αναβάτες μια και δεν πηγαίνει κανείς τους γρήγορα αλλά 100% κάτι συμβαίνει με το οδόστρωμα.

Κακή πρόσφυση, χώματα, λάδια :confused: όλοι φεύγουν πολύ απότομα

Allst@rf
03/11/2010, 10:59
για παρτε ματι εναν εδω που ειναι τελειως κουλομαρια...


απο το 6ο λεπτο δειτε...


:eyepop: :eyepop:



http://www.youtube.com/watch?v=dtfT5WcC4JU

S705
03/11/2010, 22:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Σωσιμο μπροστινου για μαθημα.....

( Το κατα λαθος φυσικα παιζετε...Αν δεν ηταν μπραβο του)

:wave2:

Δεν πέφτουν τα APRILIA λέμε !!!!:lol:

urban
05/11/2010, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό τώρα πως έγινε, δεν το κατάλαβα!

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U#!


Target Fixation.
:wave2:

fdTolis
05/11/2010, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Χάνει την αλλαγή ή του πετάει νεκρά και αποσυντονίζεται...μαλλον γα νεκρά το κόβω και δεν μπόρεσε να το στρίψει.

Συνφωνω και εγω τν πεταξε νεκρα και δεν μπορεσε να στριψει, το εχω παθει και εγω αλλα ευτυχος οχι σε δημοσιο δρομο.....:D

npat
05/11/2010, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από fdTolis
Συνφωνω και εγω τν πεταξε νεκρα και δεν μπορεσε να στριψει, το εχω παθει και εγω αλλα ευτυχος οχι σε δημοσιο δρομο.....:D

Και τι έγινε αν βρήκε νεκρά? Γιατί να μην μπορέσει να στρίψει?

fdTolis
05/11/2010, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και τι έγινε αν βρήκε νεκρά? Γιατί να μην μπορέσει να στρίψει?

Γιατι αν δεν εισαι εμπηρος αναβατης χανεις την ρωη σου και αυτοματα συκωνεις τν μηχανη, αυτος δεν ειχε και πολλα περιθορια για να αντιδρασει
εγω ευτυχος επαιξα με τις ταχυτητες και προλαβα να στρηψω αν και ειχα συκωσει αρκετα τν μηχανη....

fdTolis
05/11/2010, 14:32
δες την γραμη μου.....


217901

fdTolis
05/11/2010, 14:33
και οταν με πεταξε νεκρα.....


217903

idomeneas
05/11/2010, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Χάνει την αλλαγή ή του πετάει νεκρά και αποσυντονίζεται...μαλλον γα νεκρά το κόβω και δεν μπόρεσε να το στρίψει.

κλασική αστοχία χόντα... :beer:

Allst@rf
05/11/2010, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και τι έγινε αν βρήκε νεκρά? Γιατί να μην μπορέσει να στρίψει?


μάλλον πλάκα κανείς...

npat
05/11/2010, 15:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μάλλον πλάκα κανείς...

Όχι, για εξήγα.. ειδικά μάλιστα δεδομένου ότι στο σημείο που έφυγε δεν πήγαινε και με πολλά (απ' ότι φάνηκε).

Allst@rf
05/11/2010, 16:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Όχι, για εξήγα.. ειδικά μάλιστα δεδομένου ότι στο σημείο που έφυγε δεν πήγαινε και με πολλά (απ' ότι φάνηκε).

προσωπικα δεν θα ήθελα να μείνω από γκάζι σε καμία περίπτωση,πόσο μάλλον πριν από στροφή...και αν τυχόν και έμενα θα προσπαθούσα να κρατούσα την μότο όσο πιο όρθια μπορούσα...

fdTolis
05/11/2010, 16:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Όχι, για εξήγα.. ειδικά μάλιστα δεδομένου ότι στο σημείο που έφυγε δεν πήγαινε και με πολλά (απ' ότι φάνηκε).

1) δεν χριαζεται να πηγαινεις με πολλα για να φυγεις απο μια στροφη, συμασια εχει να μην ξεπερνας την ταχυτητα που μπορεις να παρεις την στροφη....

2) οταν στριβεις αποφριζεις το μπροστινο κρατοντας σταθερο γκαζι ή ανοιγοντας το ελαφρα για να αποφυγεις low

3) το παλικαρι αν προσεξεις στο video εχει πατιμενο συμπλεκτη μεχρι που πεφτει, αυτο σημαινει οτι ενεργει το ενστικτο επιβιωσης και οχι το μυαλο και η λογικη

4) στην περιπτοση του θα μπορουσε να στριψει μ κλειστο γκαζι πατοντας ελαφρα το πισω φρενο +οτι ειναι ανηφορικη στροφη = η μηχανη θα ειχε χασει ταχυτητα για να μπορουσε να σταματησει (οριακα παντα ολα αυτα)

STOYBI
05/11/2010, 16:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Όχι, για εξήγα.. ειδικά μάλιστα δεδομένου ότι στο σημείο που έφυγε δεν πήγαινε και με πολλά (απ' ότι φάνηκε).

Δεν εχεις το γκαζι για διορθωση ( κυριως το κρατημα του κινητηρα ) μεσα στην στροφη ...

Οχι απιθανο να συμβει αν σου βγει νεκρα ξαφνικα χωρις να το περιμενεις, χωρις να εισαι σωστα τοποθετημενος μεσα στην φουρκετα, και ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για δεκατα του δευτερολεπτου...

Παντως στο συγκεκριμενο βιντεο φαινετε καθαρα κατα την γνωμη μου οτι ανθρωπος δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα απο τα παραπανω καθως για ανεξηγητο λογο σηκωνει το χερι απο το γκριπ και πιανει μαλλον το στομαχι του....

:wave2:

npat
05/11/2010, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από fdTolis

2) οταν στριβεις αποφριζεις το μπροστινο κρατοντας σταθερο γκαζι ή ανοιγοντας το ελαφρα για να αποφυγεις low


Καλά με χάσιμο μπροστινού καμία σχέση... εδώ δεν προσπάθησε καν...


Αρχικά δημιουργήθηκε από fdTolis

3) το παλικαρι αν προσεξεις στο video εχει πατιμενο συμπλεκτη μεχρι που πεφτει, αυτο σημαινει οτι ενεργει το ενστικτο επιβιωσης και οχι το μυαλο και η λογικη


Ναι target fixation / σάστισμα το οποίο προήλθε από την αναστάτωση όταν έχασε την αλλαγή... να το καταλάβω. Αλλά αν απλώς κρατούσε την ψυχραιμία του, άφηνε τα φρένα και έριχνε το μηχανάκι κοιτώντας μέσα στη στροφή σίγουρα θα έστριβε έστω και με νεκρά και όχι οριακά. (Τώρα βέβαια άλλο να το βλέπεις απ' έξω και άλλο... αλλά πάντως έτσι νομίζω).

blackbusa
05/11/2010, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat




Ναι target fixation / σάστισμα το οποίο προήλθε από την αναστάτωση όταν έχασε την αλλαγή... να το καταλάβω. Αλλά αν απλώς κρατούσε την ψυχραιμία του, άφηνε τα φρένα και έριχνε το μηχανάκι κοιτώντας μέσα στη στροφή σίγουρα θα έστριβε έστω και με νεκρά και όχι οριακά. (Τώρα βέβαια άλλο να το βλέπεις απ' έξω και άλλο... αλλά πάντως έτσι νομίζω).

+1299....target+ασχετοσυνη=τουμπα...δεν αφησε σε καμμια στιγμη τον συμπλεκτη...αρα και την ταχυτητα να κλωτσησε δεν θα ειχε το γκαζι...

fdTolis
05/11/2010, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
+1299....target+ασχετοσυνη=τουμπα...δεν αφησε σε καμμια στιγμη τον συμπλεκτη...αρα και την ταχυτητα να κλωτσησε δεν θα ειχε το γκαζι...

+250

αν ακουσετε προσεκτικα το video θα ακουσετε το κλακ που κανει οταν πεταει ταχυτητα και μετα ερχετε η τουμπα...

idomeneas
05/11/2010, 17:10
καλά έκανε και είχε κρατημένο τον συμπλέκτη,
γτ η ραχύτητα μπορεί να έμπαινε οποιαδήποτε στιγμή,
και να τον γκρέμιζε...

blackbusa
05/11/2010, 17:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από fdTolis
+250

αν ακουσετε προσεκτικα το video θα ακουσετε το κλακ που κανει οταν πεταει ταχυτητα και μετα ερχετε η τουμπα...

το κλακ δεν ειναι απαραιτητο οτι δεν μπηκε ταχυτητα...

κατα την γνωμη μου...κατεβαζει...ξεκιναει το counter...κολλαει το βλεμμα του στις μπαριερες....σηκωνει την μηχανη...παει και τις φιλαει...η ασχετοσυνη/μη εμπειρια συνεπαγετε οτι κραταει πατημενο τον συμπλεκτη συνεχεια...απο την αλλαγη τηνς ατχυτητας μεχρι το πεσιμο...



:wave2:

Allst@rf
05/11/2010, 17:27
δηλαδή,είτε έτσι είτε αλλιώς,χάνει το κυριότερο χειριστήρίο της μότο...την πιο κρίσιμη στιγμή...

npat
05/11/2010, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
δηλαδή,είτε έτσι είτε αλλιώς,χάνει το κυριότερο χειριστήρίο της μότο...την πιο κρίσιμη στιγμή...

Το τιμόνι?

:confused:

blackbusa
05/11/2010, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
δηλαδή,είτε έτσι είτε αλλιώς,χάνει το κυριότερο χειριστήρίο της μότο...την πιο κρίσιμη στιγμή...

εκ του αποτελεσματος ναι....αλλα αν εκανε αυτο που ελεγε ο npat (συνεχιζε το counter εστω και χωρις γκαζι) ισως και να μην επεφτε...απο την στιγμη που κολλησε το βλεμμα του ισια παπαλα...

devil's animal
05/11/2010, 17:40
μην το συζητατε αλλο...

ειναι συνηθες λαθος για καποιον που ειναι ασχετος...

εκει που πιανεις τα φρενα, κολλαει το βλεμμα σου στην εξοδο και απλα δεν τα αφηνεις ποτε γιατι νομιζεις οτι ειναι κλειστη η στροφη και δεν θα στριψεις ή δεν εχεις κοψει αρκετα για να στριψεις...:rolleyes:


εχω παθει το ιδιο και στον δρομο και στα Μεγαρα.
στον δρομο,απλα ξεκολησσα τελευταια στιγμη, ενω ειχα βγει ηδη στο αντιθετο...(φτου,φτου)
και στα Μεγαρα, στην Κ1 απλα βγηκα φρεναριστος στα χωματα χωρις περαιτερω απωλειες...:p

npat
05/11/2010, 17:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
χωρις περαιτερω απωλειες...:p

Έλα ρε! Πως το 'παθες? Χάνεις τη φόρμα σου?

:lol: :rotflmao:

Κατά τα άλλα συμφωνώ.

blackbusa
05/11/2010, 17:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

και στα Μεγαρα, στην Κ1 απλα βγηκα φρεναριστος στα χωματα χωρις περαιτερω απωλειες...:p

δεν βαζεις και εκεινη την γαματη φωτο που εφερες τα πανω κατω???

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

devil's animal
05/11/2010, 17:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Έλα ρε! Πως το 'παθες? Χάνεις τη φόρμα σου?


μιλαμε για "παλια στο Τεξας" ρε Νικολα...

τωρα μπιστοι δεν παιζουν...:winka:

Allst@rf
05/11/2010, 17:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
εκ του αποτελεσματος ναι....αλλα αν εκανε αυτο που ελεγε ο npat (συνεχιζε το counter εστω και χωρις γκαζι) ισως και να μην επεφτε...απο την στιγμη που κολλησε το βλεμμα του ισια παπαλα...

τι να το κάνεις το τιμόνι αν δεν έχεις γκάζι;

να στρίψεις όπως όπως δηλαδή;μόνο με την φορά που έχεις;

και που θα πας μετά;τι θα κάνεις; θα ψάχνεις για την σχέση ενόσω στρίβεις;


εγώ πιστεύω ότι καλά έκανε ότι έκανε ,απλά δεν έπρεπε να φιξαρει
το βλέμμα του στις μπάρες...

devil's animal
05/11/2010, 17:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
δεν βαζεις και εκεινη την γαματη φωτο που εφερες τα πανω κατω???

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


Κ6 επισης απο ασχετοσυνη...τελο 4ου και τελευταιου 10λεπτου (προτελευταιος γυρος), αποφασιζω να κοψω ρυθμο, στην καρδια της Κ6, απλα κλεινοντας το γκαζι...:rotflmao: :rotflmao:

Allst@rf
05/11/2010, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Το τιμόνι?

:confused:

πάλι νομίζω ότι κανείς πλάκα...


Το γκάζι εννοώ...

npat
05/11/2010, 17:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τι να το κάνεις το τιμόνι αν δεν έχεις γκάζι;
να στρίψεις όπως όπως δηλαδή;μόνο με την φορά που έχεις;


Ε... ναι!

Εσύ δηλαδή αν μείνεις από βενζίνη τι κάνεις? Το κουμπώνεις στις μπαριέρες και να πάει στο διάλο?

blackbusa
05/11/2010, 17:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τι να το κάνεις το τιμόνι αν δεν έχεις γκάζι;

να στρίψεις όπως όπως δηλαδή;μόνο με την φορά που έχεις;

και που θα πας μετά;τι θα κάνεις; θα ψάχνεις για την σχέση ενόσω στρίβεις;


εγώ πιστεύω ότι καλά έκανε ότι έκανε ,απλά δεν έπρεπε να φιξαρει
το βλέμμα του στις μπάρες...

επειδη φαινοταν σχετικα ανοιχτη στροφη πριν κλεισει αποτομα μετα οπως και γινετε...θα ειχε περιθωριο μεγαλυτερης αποστασης φρεναρισματος χωρις να βρει εμποδιο μπροστα του...

npat
05/11/2010, 17:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
πάλι νομίζω ότι κανείς πλάκα...


Το γκάζι εννοώ...

Όχι δεν κάνω πλάκα. Χωρίς γκάζι στρίβεις (όχι πολύ αποτελεσματικά ούτε με τον καλύτερο τρόπο, αλλά στρίβεις). Χωρίς τιμόνι ξέχνα-το.

7gibernau
05/11/2010, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και τι έγινε αν βρήκε νεκρά? Γιατί να μην μπορέσει να στρίψει?
απλα μη σου τυχει!!ειδικα σε γρηγορη ρολαριστη οδηγηση!!
εγω οπως και πολλοι αλλοι προτιμω να "φρεναρω" με ενα-δυο κατεβασματα πριν τη στροφη...απλα φαντασου να πιασει νεκρα..
μου ετυχε πριν καιρο απο τεταρτη σε τριτη κωλοσουρτη με 160χλμ+

blackbusa
05/11/2010, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
απλα μη σου τυχει!!ειδικα σε γρηγορη ρολαριστη οδηγηση!!
εγω οπως και πολλοι αλλοι προτιμω να "φρεναρω" με ενα-δυο κατεβασματα πριν τη στροφη...απλα φαντασου να πιασει νεκρα..
μου ετυχε πριν καιρο απο τεταρτη σε τριτη κωλοσουρτη με 160χλμ+

φιλε μου εδω λεμε για καμμια 50-60 μαξ...με 160+ θα ειχε φτασει στο Μεξικο...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

npat
05/11/2010, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
απλα μη σου τυχει!!ειδικα σε γρηγορη ρολαριστη οδηγηση!!
εγω οπως και πολλοι αλλοι προτιμω να "φρεναρω" με ενα-δυο κατεβασματα πριν τη στροφη...απλα φαντασου να πιασει νεκρα..
μου ετυχε πριν καιρο απο τεταρτη σε τριτη κωλοσουρτη με 160χλμ+

Ρε δε διαφωνώ σ' αυτό...

Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως το μηχανάκι είχε σχεδόν σταματήσει πριν χτυπήσει την μπαριέρα. Τον έπαιρνε να στρίψει με τη φόρα που είχε άνετα (έτσι φαίνεται από το βίντεο τουλάχιστον...)

Τρόμαξε, τα 'χασε, κλείδωσε το βλέμα του στην μπαριέρα και πήγε και το "πάρκαρε" με 30 / 40 χαω (μπορεί και λιγότερα).

fdTolis
05/11/2010, 18:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Όχι δεν κάνω πλάκα. Χωρίς γκάζι στρίβεις (όχι πολύ αποτελεσματικά ούτε με τον καλύτερο τρόπο, αλλά στρίβεις). Χωρίς τιμόνι ξέχνα-το.

Mαλλον εννοεις χωρις γυροσκοπικο......

npat
05/11/2010, 18:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από fdTolis
Mαλλον εννοεις χωρις γυροσκοπικο......

Εννοώ χωρίς τιμόνι... Τα μηχανάκια δεν έχουν κανένα χειριστήριο που λέγεται "γυροσκοπικό".

7gibernau
05/11/2010, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
φιλε μου εδω λεμε για καμμια 50-60 μαξ...με 160+ θα ειχε φτασει στο Μεξικο...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
αυτο ειπα και γω,θα εφτανα τριπολη στο πατ κιουτ..τον αχλαδοκαμπο για πλακα θα τον περνουσα απο πανω!!

7gibernau
05/11/2010, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ρε δε διαφωνώ σ' αυτό...

Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως το μηχανάκι είχε σχεδόν σταματήσει πριν χτυπήσει την μπαριέρα. Τον έπαιρνε να στρίψει με τη φόρα που είχε άνετα (έτσι φαίνεται από το βίντεο τουλάχιστον...)

Τρόμαξε, τα 'χασε, κλείδωσε το βλέμα του στην μπαριέρα και πήγε και το "πάρκαρε" με 30 / 40 χαω (μπορεί και λιγότερα).
ουτε και γω σ'αυτο!!οπου κοιτας πας!!!
για τη νεκρα ταχυτητα λεω!!

sniper
05/11/2010, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
....
μου ετυχε πριν καιρο απο τεταρτη σε τριτη κωλοσουρτη με 160χλμ+

WOW! :lol:

Υποθέτω τον κυνηγούσες τον Αρχοντα...


217921

7gibernau
05/11/2010, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
WOW! :lol:

Υποθέτω τον κυνηγούσες τον Αρχοντα...
δεν τον ξερω τον κυριο αλλα πολυ θα ηθελα να τον γνωρισω.....:eyepop: :eyepop:

npat
05/11/2010, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
WOW! :lol:

Υποθέτω τον κυνηγούσες τον Αρχοντα...

Αυθαδιάζουμε κιόλας, ε?

Πάλι καλά που ο Άρχων είναι μεγαλόψυχος.

npat
05/11/2010, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
δεν τον ξερω τον κυριο αλλα πολυ θα ηθελα να τον γνωρισω.....:eyepop: :eyepop:

Ε πρέπει, πρέπει...


217922

John Steed
05/11/2010, 18:22
Ο Τρουπ είναι παντού.....:smokin:

7gibernau
05/11/2010, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ε πρέπει, πρέπει...
οκ χαρικα!!

Allst@rf
05/11/2010, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Όχι δεν κάνω πλάκα. Χωρίς γκάζι στρίβεις (όχι πολύ αποτελεσματικά ούτε με τον καλύτερο τρόπο, αλλά στρίβεις). Χωρίς τιμόνι ξέχνα-το.

οκ συμφωνούμε...

Εφ'όσον χάσεις το γκάζι που σου επιτρέπει να ελέγξεις την ταχύτητα σου ανά πάσα στιγμή,
χρησιμοποιείς το δεύτερο σημαντικό, το τιμόνι για να παραμείνεις στο οδόστρωμα ,έστω και με κίνδυνο να κλείνει η στροφή και να μείνεις ξεκρεμαστος στη μέση του δρόμου...

sniper
05/11/2010, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
δεν τον ξερω τον κυριο αλλα πολυ θα ηθελα να τον γνωρισω.....:eyepop: :eyepop:

Με 160 στον κολοσουρτη...... δεν το βλέπω....

npat
05/11/2010, 18:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Με 160 στον κολοσουρτη...... δεν το βλέπω....

Γιατί ρε σλίπερ, δεν μπαίνουν μόνο κουλάδια εδώ μέσα που πάνε Χαλκίδα με 270...

:rotflmao:

sniper
05/11/2010, 18:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Γιατί ρε σλίπερ, δεν μπαίνουν μόνο κουλάδια εδώ μέσα που πάνε Χαλκίδα με 270...

:rotflmao:

Μην κοιτας.... αυτοί είναι ευθειάκηδες.... :sad:

ktman710
05/11/2010, 19:23
στο βιντεο με το sxv αν δειτε ο δρομος εχει ενα μπαλωμα με καλυτερη ασφαλτο, οποτε οταν το μηχανακι περναει αυτο το μπαλωμα λογω αλλαγη προσφυσης κανει ενα παιξιμο το τιμονι

npat
05/11/2010, 21:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktman710
στο βιντεο με το sxv αν δειτε ο δρομος εχει ενα μπαλωμα με καλυτερη ασφαλτο, οποτε οταν το μηχανακι περναει αυτο το μπαλωμα λογω αλλαγη προσφυσης κανει ενα παιξιμο το τιμονι

Ρε τι παίξιμο το τιμόνι! Χάνει το μπροστινό κανονικότατα και μετά κατεβαίνουν 46 άγιοι και τον σώνουν! Τώρα χέρια, φάρδος δεν ξέρω... αλλά πάντως ο τύπος είχε πέσει κανονικά και μετά κάποιος ή κάτι έδωσε άκυρο!

Allst@rf
05/11/2010, 21:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
οκ χαρικα!!


:lol: :lol:

σαν να παίζω Counterstrike μου φαίνεται...

7gibernau
05/11/2010, 22:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
:lol: :lol:

σαν να παίζω Counterstrike μου φαίνεται...

πω πω μου θυμισες τα νιατα μου......line age και counter strike!!!

7gibernau
05/11/2010, 22:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Με 160 στον κολοσουρτη...... δεν το βλέπω....

μακαρι να πηγαινε και αλλα το τυονο΄
δε γουσταρω να το κοφταρω..

Allst@rf
05/11/2010, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
μακαρι να πηγαινε και αλλα το τυονο΄
δε γουσταρω να το κοφταρω..

:lol:

TROOPER
07/11/2010, 13:39
εχω διαβασει τοσα ακυρα που ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ :lol: να μην γραψω σε αυτο το θρεντ :lol: :lol: :lol: :lol:

συνεχιστε... :wave2:

Allst@rf
08/11/2010, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εχω διαβασει τοσα ακυρα που ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ :lol: να μην γραψω σε αυτο το θρεντ :lol: :lol: :lol: :lol:

συνεχιστε... :wave2:

γραψε ρε και ασε τα σαπια τα δικα σου...

Allst@rf
08/11/2010, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εχω διαβασει τοσα ακυρα που ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ :lol: να μην γραψω σε αυτο το θρεντ :lol: :lol: :lol: :lol:

συνεχιστε... :wave2:


και γω αυτο ηθελα να γραψω σε μια φαση αλλα ειπα να του δωσω μια ευκαιρια...

:lol:

sniper
08/11/2010, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
.... ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ .....

Που σαι αρχοντα;

Για δες γιατί δεν επισυνάπτονται εικόναι....

gcrook
18/11/2010, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ρε σεις, γιατί δεν μου φαίνεται για lowsiding αυτό? Το lowsiding δεν είναι που χάνει την πρόσφυση ο μπροστινός τροχός από κλείσιμο γκαζιού και υπερβολικό βάρος μπροστά? Στο βίντεο ο πίσω τροχός φαίνεται να χάνει πρόσφυση..και αφήνει και μαύρη γραμμή στο δρόμο.

Αυτό π.χ. πιο πολύ μου κάνει για low:

http://www.youtube.com/watch?v=WNrp1Jzs7pg&feature=related

Λάθος κάνω :confused:

Αμα καταληξετε πειτε μου και μενα γιατι ετσι πρεπει να χυμαρα λιγο πριν τον Αλεξιου κατι φεγγαρια πριν. :uplate:

edit: Λοουσαιντ κανονικοτατο.....