Σύνδεση

View Full Version : Guzzi Stelvio 2011....κούκλα



astrag
02/11/2010, 11:34
http://static.blogo.it/motoblog/gamma-gruppo-piaggio-2011-eicma-01/Piaggio_02.jpg

guzzistas
26/11/2010, 19:10
http://www.youtube.com/watch?v=Z2JX_KTKzOY

:beer: :beer:

Υπάρχουν ακόμη εταιρείες που ακούνε τι λέει ο κόσμος... Ακριβώς τις αλλαγές που ήθελε το κοινό, έκανε στο νέο μοντέλο η εταιρεία και όλες μαζεμένες, όχι μια κάθε εξάμηνο......

p@nos
26/11/2010, 19:12
ωραιο θορυβο κανει το παπορι παντως


:beer: :beer: :beer:

Metzgermeister
26/11/2010, 19:14
Θα βγαζεις 36ωρο χωρις γεμισμα με 32αρι ρεζερβουαρ :p

Africaptan
26/11/2010, 19:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
http://www.youtube.com/watch?v=Z2JX_KTKzOY

:beer: :beer:

Υπάρχουν ακόμη εταιρείες που ακούνε τι λέει ο κόσμος... Ακριβώς τις αλλαγές που ήθελε το κοινό, έκανε στο νέο μοντέλο η εταιρεία και όλες μαζεμένες, όχι μια κάθε εξάμηνο......
Τι αλλαγες ηθελε το κοινο δηλαδη και πραγματοποιηθηκαν;

guzzistas
26/11/2010, 19:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Africaptan
Τι αλλαγες ηθελε το κοινο δηλαδη και πραγματοποιηθηκαν;

-Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (είχε 18 λίτρα)
-Μεγαλύτερη αεροπροστασία και καλύτερη αεροδυναμική
-Πίσω ελαστικό σε νορμάλ πήγε στις standar διαστάσεις ελαστικών της κατηγορίας με πίσω λάστιχο 150/70/17 (Είχε 180/55/17 αν θυμάμαι καλά, και αυτή η ανομοιομορφία κόστιζε ακριβά, περίπου 120 ευρώ παραπάνω)
-Χυτές ζάντες
-Περισσότερες μπάρες στο βενζινόμετρο (ήταν θέμα όσο κι αν φαίνεται αστείο)
-Νέα ECU, και με κάποιες μικροεπεμβάσεις σε χαρτογραφήσεις κ.λ.π με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές ενώ ταυτόχρορα περιόρισαν τις εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας πλέον αποδίδει 102 hp και ροπή 104Nm/5.500 rpm.
-Νέος πίνακας οργάνων
-ABS της Continental


αυτά γνωρίζω μέχρι στιγμής.....

Africaptan
26/11/2010, 19:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
-Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (είχε 18 λίτρα)
-Μεγαλύτερη αεροπροστασία και καλύτερη αεροδυναμική
-Πίσω ελαστικό σε νορμάλ πήγε στις standar διαστάσεις ελαστικών της κατηγορίας με πίσω λάστιχο 150/70/17 (Είχε 180/55/17 αν θυμάμαι καλά, και αυτή η ανομοιομορφία κόστιζε ακριβά, περίπου 120 ευρώ παραπάνω)
-Χυτές ζάντες
-Περισσότερες μπάρες στο βενζινόμετρο (ήταν θέμα όσο κι αν φαίνεται αστείο)
-Νέα ECU, και με κάποιες μικροεπεμβάσεις σε χαρτογραφήσεις κ.λ.π με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές ενώ ταυτόχρορα περιόρισαν τις εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας πλέον αποδίδει 102 hp και ροπή 104Nm/5.500 rpm.
-Νέος πίνακας οργάνων
-ABS της Continental


αυτά γνωρίζω μέχρι στιγμής.....
Πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα!
Μα ταξιδιαρικο μηχανακι και ειχε 18 λιτρα τεποζιτο;
Μπραβο τους παντως που τα αλλαξαν ολα αυτα.