Σύνδεση

View Full Version : εκκεντροφοροι απορια



zefos1100xx
02/11/2010, 18:39
..ξερει κανεις αν μεταξυ των αλλαγων σε eliminator και gpz υπαρχει καμια διαφορα στους εκκεντροφορους?

....ας πουμε αν αυτοι του gpz ειναι λιγουλακι πιο ''αγριοι''...?


217519

mankam
02/11/2010, 20:52
εφοσον μπαινουν απο το ενα στο αλλο,κοιταξε τα 'αμυγδαλα αν εχουν διαφορα σε διαρκεια και βυθιση,τι θελεις να κανεις?

Λευκάδιος
02/11/2010, 20:54
δεν ξερω αν λες για το 600, εδω http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zl600_86.htm εχει τις διαφορες μεταξυ των δυο κινητηρων

zefos1100xx
03/11/2010, 00:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
εφοσον μπαινουν απο το ενα στο αλλο,κοιταξε τα 'αμυγδαλα αν εχουν διαφορα σε διαρκεια και βυθιση,τι θελεις να κανεις?

Ξεκιναω σιγα σιγα να φτιαχνω ενα zl400 και ξηλωσα ενα σετ εκ/ων απο gpz 400.....
...το να μπουν πανω ειναι ευκολο , απλα ρωταω αν υπαρχει λογος να το κανω η οχι...απο μια προχειρη ματια που εριξα , ειδα οτι η διαφορα ειναι 4 αλογα , οποτε αν αυτη προκυπτει λογω εκκεντροφορων γιατι να μην τα παρω ...(αφου τους εχω κιολας?)







Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
δεν ξερω αν λες για το 600, εδω http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zl600_86.htm εχει τις διαφορες μεταξυ των δυο κινητηρων

το 400αρι λεω φιλε , συγνωμη για την παραλειψη...:blush:

zezes
03/11/2010, 08:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
εφοσον μπαινουν απο το ενα στο αλλο,κοιταξε τα 'αμυγδαλα αν εχουν διαφορα σε διαρκεια και βυθιση,τι θελεις να κανεις?

Αννούλα!!! Στάσου!!! Μύγδαλα!!!!

Σωστός ο φίλος. Να μετρήσεις με το παχύμετρο προσεκτικά τα ''μύγδαλα'' και θα βρείς εύκολα τις διαφορές τους.

:wave2:

zefos1100xx
03/11/2010, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
Αννούλα!!! Στάσου!!! Μύγδαλα!!!!

Σωστός ο φίλος. Να μετρήσεις με το παχύμετρο προσεκτικά τα ''μύγδαλα'' και θα βρείς εύκολα τις διαφορές τους.

:wave2:

Αυτη ειναι η μονη σιγουρη λυση.....απλα ελεγα μπας και το ηξερε κανεις ηδη.

OldMan
03/11/2010, 15:04
Με το παχύμετρο δεν θα κάνεις δουλειά ...

(εκτός και αν κάνεις συνεχείς μετρήσεις ώστε να αποτυπώσεις γραφικά το "προφίλ" τους..)

zefos1100xx
03/11/2010, 18:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Με το παχύμετρο δεν θα κάνεις δουλειά ...

(εκτός και αν κάνεις συνεχείς μετρήσεις ώστε να αποτυπώσεις γραφικά το "προφίλ" τους..)

...ορθον!

Θελουμε βυθισμα και διαρκεια ε?...καμια αλλη ιδεα?

Tpap
03/11/2010, 19:14
Πήγαινε σε κάποιον που να έχει ένα μετρητικό μαγνητικό ρολόι.

Μόνο έτσι θα συγκρίνεις διάρκεια και βύθισμα. :wave2:

zefos1100xx
03/11/2010, 19:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Πήγαινε σε κάποιον που να έχει ένα μετρητικό μαγνητικό ρολόι.

Μόνο έτσι θα συγκρίνεις διάρκεια και βύθισμα. :wave2:

Thanx , απλα ειπα μηπως εχει κανει κανεις καμια παρομοια μετατροπη στο παρελθον η το ειχε ''ψαξει'' και γνωριζε.....

Για να κανω αυτο που λες πρεπει να παρω ολους του εκκεντροφορους ανα χειρας και να ψαxνω....αν δεν υπαρχει διαφορα στην διαρκεια και στο βυθισμα , τοτε θα εχω βγαλει τζαμπα τους μαμισιους απο το zl.....

..καπου παιζουν 4 αλογα κρυμενα αναμεσα στα δυο μηχανακια (αν δεν ειναι μονο στα χαρτια -λολ-) και ελεγα απο την στιγμη που υπαρχουν τα parts απο το gpz να τα ''ξεψαχνιζα''!

...τωρα να μου πεις ''για 4 αλογατα κανεις ετσι?''...ε! οταν μιλαμε για υποδυναμεις της ταξης των 54 ιππων τα 4 αλογα ειναι το 8% της συνολικης ιποδυναμης!

...ηταν λιγο ''long shot'' η ερωτηση , αλλα δεν εχασα τιποτα να δοκιμασω (ισως λιγο απο τον χρονο σας!):D :wacko:

Tpap
03/11/2010, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
Για να κανω αυτο που λες πρεπει να παρω ολους του εκκεντροφορους ανα χειρας και να ψαxνω....

Σε όποιο μηχανουργείο και να μπείς, θα έχουν ένα ρολόι.

Δέστε τους σε ένα τόρνο και μετρήστε. Απλά πράμματα, 5 λεπτά από τον χρόνο του μάστορα.

zefos1100xx
03/11/2010, 19:57
...δεν το γλυτωνω το βαλε βγαλε ε?

Tpap
03/11/2010, 20:00
Αγόρασε/δανείσου ένα τότε...

zefos1100xx
03/11/2010, 20:11
...θα δω αν θα προχωρησω με το συγκεκριμενο project....

Ετσι και αλλιως συντομα θα αναρτησω θρεντ σχετικα με το eliminator , ηδη εχω ξεκινησει καποια (απλα) πραγματα....

Aν τσεκαρω εκκεντροφορους και αν οντως υπαρχει διαφορα στα αμυγδαλα , θα ποσταρω σχετικα , (να υπαρχει και η πληροφορια).

....δεν ειναι και κατι ''συχνο'' τωρα , αλλα που ξερεις?....... μπορει να βρεθει και αλλος στο μελον που να την χρειαστει...

...thanx again:beer:

HORNET600F
03/11/2010, 20:32
Δεν θα μπορούσες να πάρεις το αποτύπωμά τους σε κάτι εύπλαστο (πλαστελίνη?) και να συγκρίνεις ?

mankam
03/11/2010, 20:58
η διαρκεια των εκκεκτροφορων φαινεται με το ματι ειναι ποιο γεματα τα αμυγδαλα,για το βυθισμα ειναι ποιο δυσκολο και θελει μετρημα,παντως μπορεις να καταλαβεις αν κοβει το ματι σου λυνοντας το καπακι των βαλβιδων,χωρις να βγαλεις εκκεντροφορους.
Αποτι καταλαβα ψαχνεις τα επιπλεον αλογα αναμεσα στα 2 μοτερ ,εγω πιστευω οτι οι εκκεντροφοροι ειναι ιδιοι (δυσκολο σε αυτα τα μοτερ να παιξουν με εκκεντροφορους απο το εργοστασιο) ισως με με αλλα καρμπυλατερ , ζιγλερ,α αλλη χαρτογραφηση να κανουν αυτη τη διαφορα.

zefos1100xx
05/11/2010, 11:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
..... ισως με με αλλα καρμπυλατερ , ζιγλερ,α αλλη χαρτογραφηση να κανουν αυτη τη διαφορα.

υπαρχει και η 4αδα , και η ηλεκτρονικη!....χμμμμμ!!!:sun:

sapila racing
05/11/2010, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
(δυσκολο σε αυτα τα μοτερ να παιξουν με εκκεντροφορους απο το εργοστασιο) ισως με με αλλα καρμπυλατερ , ζιγλερ,α αλλη χαρτογραφηση να κανουν αυτη τη διαφορα.

Καθόλου δύσκολο, ειδικά η Kawasaki το είχε συνήθεια.
Βλέπε GPz750-Zephyr 750, ZZR1100, 1200 - ZRX1100,1200 κλπ κλπ.
Παρ όλα αυτα οι εκκεντροφόροι χωρίς άλλα καρμπυρατερ και ρεύμα δεν θα αποδώσουν πλήρως.