View Full Version : Κομμένη βαλβίδα?
Παιδιά χαιρετώ.
Το μηχανάκι μου, ένα gsxr 600 k6 στα 56500km έκανε ένα θόρυβο περίεργο μεταξύ 2000-4000 rpm τους τελευταίους μήνες. Δεν έδωσα πολλύ σημασία όμως πριν λίγες μέρες ο θόρυβος αυτός μεγάλωσε πολύ και το πήγα συνεργείο. Το αποτέλεσμα: κομμένη μια βαλβίδα εισαγωγής του 2ου κυλίνδρου. Έχω 3 ερωτήσεις:
1. Πως γίνεται να έγινε αυτό? Τι μπορεί να φταίει? Μήπως οι βαλβίδες του συγκεκριμένου μοντέλου αντέχουν μόνο τόσα χλμ, ή απλά έτυχε σε εμένα? Κινδυνεύουν και οι υπόλοιπες βαλβίδες - να τις αλλάξω όλες η μόνο αυτήν?
2. Πως γίνεται να μην μου τα μπλόκαρε όλα στον κύλινδρο (φαινομενικά φάινεται άθικτος)? Ο μάστορας έμεινε με το στόμα ανοικτό.
3. Πια η διαδικασία αλλαγής? 2 μάστορες που ρώτησα μέχρι τώρα συνηστούν κατέβασμα κινητήρα για έλεγχο του κυλίνδρου, πιστονιού κλπ μαζί με την αντικατάσταση. Ο ένας μάλιστα συνέστησε αλλαγή όλων των βαλβίδων! Χρειάζεται?
Γνώμες απόψεις ελεύθερα. Πάντως με ενα απλό google-άρισμα δεν βρήκα παρόμοια περίπτωση :rolleyes:
:beer:
H λογικη ΜΟΥ λεει παντως οτι αφου εκοψε την μια και αφου εχει καμια 60αρια χιλιασες χλμ μαλλον ερχονται και οι επομενες. Οποτε για να εχεις το κεφαλακι σου ησυχο τις αλλαζεις ολες...:D
Για περισσοτερα περιμενε τον πτυχιουχο rein:smokin:
:beer: :wave2:
Arxagelos
03/11/2010, 11:54
και γω προτείνω αφού θα ανοιχθεί άλλαξε τες όλες, εκτός και αν το κόστος ξεφεύγει.
Genika oi balbides apo to sugkekrimeno mhxanaki exoun mia fhmh oti einai eupa8eis.
Exei ginei kai se alla 600aria suzuki auto.
hidefnick
03/11/2010, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Παιδιά χαιρετώ...
ΚΑμμένη βαλβίδα εννοείς....
Λέτε να τις αλλάξω όλες ε!
Όχι φίλε, ΚΟμμένη βαλβίδα. Θα βάλω φώτος το βράδυ να δείτε να θαυμάσετε. Το καλό είναι ότι δεν έπεσε μέσα στον κύλινδρο! :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
ΚΟμμένη βαλβίδα.
Όταν λέμε "κομμένη" εννοούμε σε 2 - τουλάχιστον - κομμάτια ή ραγισμένη επικίνδυνα ..??
Φιλε μου λοττο εγραψες ?
Αν οχι πηγαινε παιξε ενα και βαλε και μενα μεσα !!!! 50-50
:beer: :beer: :sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Λέτε να τις αλλάξω όλες ε!
Όχι φίλε, ΚΟμμένη βαλβίδα. Θα βάλω φώτος το βράδυ να δείτε να θαυμάσετε. Το καλό είναι ότι δεν έπεσε μέσα στον κύλινδρο! :bigcry:
λεω να αλλαξεις εταιρια Χρησταρα
στην Yamaha δεν ειχες τετοια :p :p :p :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(μλκ μου φανταζομαι τι γελιο θα ριξε ο ντουκατεος με το δουλεμα που ειχε φαει!!!!!!!)
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Όταν λέμε "κομμένη" εννοούμε σε 2 - τουλάχιστον - κομμάτια ή ραγισμένη επικίνδυνα ..??
Εννοούμε φίλε μου κομμένη σε 2 κομμάτια, το ενα εκ των οποιων (αυτό που περιλαμβάνει την κεφαλή) να ειναι σφηνομένο μέσα στο ελατήριο και λόγω αυτού μάλλον να μην έχει πέσει μέσα στον κύλινδρο. Δεν ξέρω αν τα λέω καλά σε μηχανολογική ορολογία.
Αρχικά δημιουργήθηκε από usabug
Φιλε μου λοττο εγραψες ?
Αν οχι πηγαινε παιξε ενα και βαλε και μενα μεσα !!!! 50-50
:beer: :beer: :sun:
Τι να πω ρε φίλε, έψαξα στο google και δεν βρήκα κάτι παρόμοιο. Μόνο ενας τύπος κάπου στον πλανήτη και πάλι με gsxr είχε στραβωμένη βαλβίδα, όμως αυτός το πρόλαβε στην συντήρηση και το πόσταρε σε κάποιο φόρουμ! :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpag
λεω να αλλαξεις εταιρια Χρησταρα
στην Yamaha δεν ειχες τετοια :p :p :p :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(μλκ μου φανταζομαι τι γελιο θα ριξε ο ντουκατεος με το δουλεμα που ειχε φαει!!!!!!!)
Τι να πω ρε μαν, πάντως το μοτόρι θα φτιαχτεί επειδή πραγματικά γαμάει ;)
:beer: :wave2:
Arxagelos
03/11/2010, 15:53
αστοχία υλικού, πάρε τα 2 κομμάτια και στείλε τα στην susuki japan για έλεγχο. :D
Καλά, μια αστοχία υλικού να την συγχωρήσουμε, αλλά αν αρχίζουν και διαλύονται και οι υπόλοιπες...:mad: :mad: :mad:
Arxagelos
03/11/2010, 19:27
γι αυτό άλλαξε τες όλες ή τουλάχιστο στον κύλινδρο που παρουσίασε το πρόβλημα για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Όλες καινούργιες.
Και κοίτα για καλλίτερες αφτερμαρκετ. Kαί ελατήρια.
Κατεργασία στις έδρες, 3wayangle job, τσιμουχάκια/λαστιχάκια και προσεκτικός έλεγχος στον κύλινδρο που έγινε η ζημιά.
Α, και...
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Εννοούμε φίλε μου κομμένη σε 2 κομμάτια, το ενα εκ των οποιων (αυτό που περιλαμβάνει την κεφαλή) να ειναι σφηνομένο μέσα στο ελατήριο και λόγω αυτού μάλλον να μην έχει πέσει μέσα στον κύλινδρο. Δεν ξέρω αν τα λέω καλά σε μηχανολογική ορολογία.
..όχι δεν μας τα λές καλά...δεν χρειάζεσαι ορολογία.
Σωστή/σαφή περιγραφή αυτού που είδες, με απλά λόγια.
Αν θές ξαναπές.
Το ένα κομμάτι ας θεωρήσουμε ότι είναι σφηνωμένο στον οδηγό (στέλεχος). Η κεφαλή της βαλβίδας τι απέγινε...?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Όλες καινούργιες.
Και κοίτα για καλλίτερες αφτερμαρκετ. Kαί ελατήρια.
Το όλες καινούργιες είναι η ορθότερη λύση, αλλά το κόστος δεν ξεφεύγει κατά πολύ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Κατεργασία στις έδρες, 3wayangle job, τσιμουχάκια/λαστιχάκια και προσεκτικός έλεγχος στον κύλινδρο που έγινε η ζημιά.
Αυτό σίγουρα φίλε
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Α, και...
..όχι δεν μας τα λές καλά...δεν χρειάζεσαι ορολογία.
Σωστή/σαφή περιγραφή αυτού που είδες, με απλά λόγια.
Αν θές ξαναπές.
Το ένα κομμάτι ας θεωρήσουμε ότι είναι σφηνωμένο στον οδηγό (στέλεχος). Η κεφαλή της βαλβίδας τι απέγινε...?
Νομίζω η προέκταση της κεφαλής είναι το κομμάτι που είναι σφηνομένο. Ορίστε και φώτος αν μπορείτε να βγάλετε κάτι από αυτές:
217679
reinmeister
04/11/2010, 01:59
οι βαλβιδες,οταν εμποδιζονται στην κινηση τους,συνηθως τα εμβολα τους κανουν τσαμπουκαδες,εχουν την ταση να στραβωνουν και εννιοτε να κοβονται,οπως στην δικη σου περιπτωση...
απλα ειναι τα πραγματα...βρηκε η βαλβιδα εμβολο και κοπηκε...ο λογος που εγινε αυτο ειναι λαθος χρονισμος,ο οποιος μπορει να προκυψει,ειτε απο μαλακια οποιου χρονισε,ειτε απο πολυ χαλαρη καδενα...
κι επειδη ειχες θεμα με την καδενα κλινω προς αυτο το σεναριο...
τραβα κεφαλη ,αλλαξε οδηγο-βαλβιδα και τσεκαρε ολες τις υπολοιπες καθως και τους οδηγους τους...δεν υπαρχει κανενας λογος να τις αλλαξεις αν ειναι οκ...
οπτικος ελεγχος σε ολα τα εμβολα κι αν χρειαστει,κατεβασμα μοτερ για ελεγχο μπιελων...αυτο ειναι θεμα πειρας του μαστορα,κατα ποσο δηλαδη μπορει να καταλαβει τι βλεπει...
στο θρεντ που ειχες ανοιξει για την καδενα σου ειχα πει οτι επρεπε να γινουν πολυ συγκεκριμενοι ελεγχοι...προφανως δεν εγιναν...
υ.γ. πες του μαστορα να μην μενει με το στομα ανοιχτο...πολλες φορες οι βαλβιδες οταν στραβωνουν μενουν ψηλα στους οδηγους τους και απλα χαιδευουν το πιστονι κατα την κινηση του...πολυ πιθανον να ηταν αυτος και ο θορυβος που ακουγες μετα το κοψιμο...
1000% οταν βγει η κεφαλη θα δεις το σημαδι απο την βαλβιδα στην τσεπη του εμβολου...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
οι βαλβιδες,οταν εμποδιζονται στην κινηση τους,συνηθως τα εμβολα τους κανουν τσαμπουκαδες,εχουν την ταση να στραβωνουν και εννιοτε να κοβονται,οπως στην δικη σου περιπτωση...
απλα ειναι τα πραγματα...βρηκε η βαλβιδα εμβολο και κοπηκε...ο λογος που εγινε αυτο ειναι λαθος χρονισμος,ο οποιος μπορει να προκυψει,ειτε απο μαλακια οποιου χρονισε,ειτε απο πολυ χαλαρη καδενα...
κι επειδη ειχες θεμα με την καδενα κλινω προς αυτο το σεναριο...
τραβα κεφαλη ,αλλαξε οδηγο-βαλβιδα και τσεκαρε ολες τις υπολοιπες καθως και τους οδηγους τους...δεν υπαρχει κανενας λογος να τις αλλαξεις αν ειναι οκ...
οπτικος ελεγχος σε ολα τα εμβολα κι αν χρειαστει,κατεβασμα μοτερ για ελεγχο μπιελων...αυτο ειναι θεμα πειρας του μαστορα,κατα ποσο δηλαδη μπορει να καταλαβει τι βλεπει...
στο θρεντ που ειχες ανοιξει για την καδενα σου ειχα πει οτι επρεπε να γινουν πολυ συγκεκριμενοι ελεγχοι...προφανως δεν εγιναν...
υ.γ. πες του μαστορα να μην μενει με το στομα ανοιχτο...πολλες φορες οι βαλβιδες οταν στραβωνουν μενουν ψηλα στους οδηγους τους και απλα χαιδευουν το πιστονι κατα την κινηση του...πολυ πιθανον να ηταν αυτος και ο θορυβος που ακουγες μετα το κοψιμο...
1000% οταν βγει η κεφαλη θα δεις το σημαδι απο την βαλβιδα στην τσεπη του εμβολου...
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Πάντως 10 000χλμ πριν έγινε ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή καδένας. Πως γίνεται να προκύψει μετά από αυτά λάθος χρονισμός ή χαλαρή καδένα? Τελοσπαντων, θα έχω το νου μου να γίνουν όσα είπες!
thanx
:beer: :beer:
reinmeister
04/11/2010, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Πάντως 10 000χλμ πριν έγινε ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή καδένας.
η μαγικη λεξη ειναι το "σωστα"...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η μαγικη λεξη ειναι το "σωστα"...
ΟΚ, καταλαβαίνω, :) αλλά η ρύθμιση βαλβίδων είναι πολύ απλό πράγμα για να μην το κάνει σωστά ένας μάστορας. :confused:
Έστω όμως, για χάρην συζήτησης, ότι η ρύθμιση έγινε σωστά. Ποιοί άλλοι παράγοντες μπορεί να έπαιξαν ρόλο?
1. αστοχία υλικού
2. ...
:beer:
sapila racing
04/11/2010, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
ΟΚ, καταλαβαίνω, :) αλλά η ρύθμιση βαλβίδων είναι πολύ απλό πράγμα για να μην το κάνει σωστά ένας μάστορας. :confused:
Έστω όμως, για χάρην συζήτησης, ότι η ρύθμιση έγινε σωστά. Ποιοί άλλοι παράγοντες μπορεί να έπαιξαν ρόλο?
1. αστοχία υλικού
2. ...
:beer:
Είπες οτι αλυσίδα του εκκεντροφόρου αλλάχτηκε, ο τεντωτήρας και η γλύστρα αλλάχτηκαν?
Η ζημιά που εγινε εχει να κανει με τον χρονισμό, τον οποίο μπορείς ακόμα και τωρα να ελεγξεις εφ όσον δεν εχει πειραχτεί.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Είπες οτι αλυσίδα του εκκεντροφόρου αλλάχτηκε, ο τεντωτήρας και η γλύστρα αλλάχτηκαν?
Η ζημιά που εγινε εχει να κανει με τον χρονισμό, τον οποίο μπορείς ακόμα και τωρα να ελεγξεις εφ όσον δεν εχει πειραχτεί.
Ναι, αλλάχτηκε ο τεντωτήρας αλλά η γλύστρα όχι. Με μια ματιά που της έριξα φαινόταν οκ, αν και στο σημείο που την αγγίζει ο τεντωτήρας ήταν λίγο φθαρμένη. Αλήθεια, πότε αλλάζεται αυτή? Εννοώ, τι φθορά πρέπει να παρουσιάσει για να πάμε για αλλαγή?
Πάντως θα συστήσω στον μάστορα να την ελέγξει για να είμαστε σίγουροι :beer: :beer:
Παιδιά πήγα στον μάστορα χθες και μου έδειξε τι ακριβώς έγινε. Το σώμα της βαλβίδας είναι ουσιαστικά άθικτο, κόπηκε μόνο το σημείο που την κρατά με την ασφάλεια (αν το λέω σωστά) πάνω πάνω. Ο μάστορας πρότεινε αυτό που πρότεινε και ο reinmeister:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
..τραβα κεφαλη ,αλλαξε οδηγο-βαλβιδα και τσεκαρε ολες τις υπολοιπες καθως και τους οδηγους τους...δεν υπαρχει κανενας λογος να τις αλλαξεις αν ειναι οκ...
Επίσης, κατά τον οπτικο ελεγχο στα εμβολα δεν φάνηκε οτιδήποτε, ευτυχώς! Μόνο αυτό:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
...1000% οταν βγει η κεφαλη θα δεις το σημαδι απο την βαλβιδα στην τσεπη του εμβολου..
Νομίζω ότι μέσα στην ατυχία μου ήμουν τυχερός!
Δευτέρα πάει τόρνο να μετρηθούν όλα στο καπάκι των βαλβίδων. Μάλλον τα μόνα που έχω να πληρώνω είναι βαλβίδες (μια κομμένη αλλά θα κοιτάξουμε και τις υπόλοιπες να δούμε πόσες έχουν φθαρεί) και οδηγούς. Βασικά ο μάστορας λέει ότι θα πάνε όλα τόρνο να μετρηθούν και ότι πούνε τα μαστόρια εκεί να αλλαχθεί θα αλλαχθεί.
:beer: :wave2:
Buenaventura
06/11/2010, 12:32
ΟΚ, καταλαβαίνω, αλλά η ρύθμιση βαλβίδων είναι πολύ απλό πράγμα για να μην το κάνει σωστά ένας μάστορας.
Χα,χα, πλακα κανεις....Στο ΠΝ οταν υπηρετουσα,αλλαξαμε 2 καπακια,1 και 1 σε καθε μηχανη του πλοιου...Τα λυσαμε τα δεσαμε,και φωναξαμε τους "σπελιαλιστες" ΜΕΚ απο τα συνεργεια,για να ριθμισουν τις βαλβιδες...Ξερεις πως εκαναν την ρυθμιση?Με το ΜΑΤΙ :eyepop:
Υπαρχουν μαστορες και "μαστορες".......:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Buenaventura
ΟΚ, καταλαβαίνω, αλλά η ρύθμιση βαλβίδων είναι πολύ απλό πράγμα για να μην το κάνει σωστά ένας μάστορας.
Χα,χα, πλακα κανεις....Στο ΠΝ οταν υπηρετουσα,αλλαξαμε 2 καπακια,1 και 1 σε καθε μηχανη του πλοιου...Τα λυσαμε τα δεσαμε,και φωναξαμε τους "σπελιαλιστες" ΜΕΚ απο τα συνεργεια,για να ριθμισουν τις βαλβιδες...Ξερεις πως εκαναν την ρυθμιση?Με το ΜΑΤΙ :eyepop:
Υπαρχουν μαστορες και "μαστορες".......:wave2:
Σωστός. Πάντως όταν έκανα βαλβίδες σε αυτόν πριν κανα χρόνο, το μηχανάκι είχε μεταμορφωθεί κυριολεκτικά, και δεν μιλάω απλά για μαλακότερο κιβώτιο λόγω καινούργιου λαδιού: περισσότερο τράβηγμα, πιο καθαρός ήχος και πιο "ακράτητο" γενικότερα. Θυμάμαι που έλεγα ότι μου έδωσε άλλο μηχανάκι πίσω! Οπότε το μόνο που μένει είναι να περιμένω να δω τι σόι δουλειά θα γίνει αυτή την φορά. Πάντως ο συγκεκριμένος δεν έχει κακή φήμη, αντίθετα ακούγεται ότι είναι καλός και γνωρίζει. Θα σας ενημερώνω :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.