PDA

View Full Version : Προβλημα με μιζα



KeLeYTiS
28/07/2005, 10:51
Λοιπον βαζω καινουρια μπαταρια

Παταω μιζα

Τσικ τσικ τσικ το ρελε της μιζας

Σκεφτομαι

"Μαλλον ρελε θα ειναι"

Αλλαζω ρελε παλι τα ιδια

Ενας φιλος μου λεει οτι μπορει να ειναι μιζα βγαλτην και συνδεσε την απευθειας πανω στην μπαταρια να δεις αν γυριζει....

Την βαζω πανω τζιφος δεν κανει ουτε κιχ.....

Αποτελεσμα να εχω αλλαξει 3 μιζες και 3 ρελε

Καμμια βοηθεια?

Σημερα το πρωι σκεφτηκα μετα τον καφε ....

Μηπως φταιει η μπαταρια? Μηπως επειδη ειναι καινουρια και δεν εχει δουλεψει δεν εχει το απαιτουμενο ρευμα για να την γυρισει?

mikeSF
28/07/2005, 11:29
Ρε Βεγγέλη....






μήπως να πάρεις κάνα HONDA????? :D


(Μάλλον μπαταρία είναι, και εάν είναι εντάξει δές τον ανορθωτή.... Πολύμετρο έχεις? Βάλτο μπροστά, και μέτρα την μπαταρία. Ότιδήποτε κάτω απο 14 είναι ανορθωτής );)

KeLeYTiS
28/07/2005, 11:50
Τι να το κανω το Honda ρε συ εδω κοντευω να γινω εξουσιοδοτημενο YAMAHA...

Μπαταρια???

Εβαλα καινουρια λεμε.....

Ο ανορθωτης μπορει να φταιει?

Με μπερδεψατε νομιζα οτι ο ανορθωτης παιζει αλλο ρολο

KeLeYTiS
28/07/2005, 11:51
Α και το TZR ΔΕΝ εχει μιζα

Για TDR Μιλαμε :winka:

mikeSF
28/07/2005, 11:57
Μπορεί ο ανορθωτής να μήν φορτίζει καλά την μπαταρία και αυτή με την σειρά της να μήν μπορεί να γυρίσει την μίζα...;)

Δεν μου λές, το έχεις βάλει σκοπό να πάρεις όλα τα T*R?

Άρχισε:

TAR
TBR
TCR
TDR (Ώπα αυτό το έχεις...)
.
.
.
.
.
:lol:

KeLeYTiS
28/07/2005, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikeSF
Μπορεί ο ανορθωτής να μήν φορτίζει καλά την μπαταρία και αυτή με την σειρά της να μήν μπορεί να γυρίσει την μίζα...;)


.
.
.
.
.
:lol:

Ε αυτο λεω βρε Μιχαλιο

Το μηχανακι ηταν σε ακινησια και τωρα παω να το βαλω μπροστα αλλα δεν γυρναει η κωλομιζα.....

Η μπαταρια ειναι ολοκαινουρια οπως βγηκε απο το κουτι ....

Τα ηλεκτρικα (κορνες,φλας,φωτα) δουλευουν ολα κανονικα αλλα δεν γυρναει η μιζα.....

mikeSF
28/07/2005, 23:50
Μυστήριο...


Τα φώτα είναι δυνατά? Υπάρχει η περίπτωση να έχει ρεύμα αλλα όχι τόσο όσο χρειάζεται η μίζα.

Τρία τινά:

1. Μέτρα την μπαταρία, μετά μέτρα την πατώντας την μίζα. Έχει υγρά?

2. Λύσε την μίζα να δείς τα καρβουνάκια της (Πακέτο...)

3. Βάλε τετάρτη και κούνα το μηχανάκι βίαια(sic) εμπρός-πίσω μήπως και έχει κολήσει το κόμπλερ.

Για το 1. Εάν πατώντας την μίζα το φορτίο πέφτει πολύ, φόρτισε την με ένα φορτιστή.

Για το 2. Η μίζα είναι ένας ηλεκτροκινητήρας. Εάν τα καρβουνάκια πάνω στο πηνίο έχουν πιάσει μάκα δεν κάνει επαφή και παίρνεις τον έτσι...

Για το 3. Παίζει να έχει κολλήσει. Έτσι θα την ξεκολλήσεις...


Εάν πάλι δεν κάνεις τίποτα τσέκαρε τις καλωδιώσεις, διακόπτες....

Δεν μένει τίποτα άλλο....

KeLeYTiS
29/07/2005, 00:47
Αστο ξηλωσα και τις 3....

Η πρωτη ειχε σπασμενους μαγνητες και τα καρβουνακια της ηταν καπου στο υπερπεραν

Η δευτερη ειχαν ξεκολλησει οι μαγνητες και κανανε σβουρες μαζι με το αξονακι με τα πηνια...

Και η τριτη ειχε καμμενα πηνια (λογικα γιατι η υπολοιπη ηταν κομπλε) το αξονακι με τα πηνια ηταν σαν να ειχε παρει φωτια και λιωμενο....

Αρα παμε για νεα μιζα

Πςςςς 3 μιζες καβατζα ειχα και ολες ηταν για τα μπαζα.... σκεφτηκα σε καποια φαση να φτιαξω μια απο τα κομματια των αλλων 2 αλλα αυτη με την καλη βαση και μαγνητες δεν ταιριαζει με καμμια :eyepop:

Ωχουυυυ παω στον μαντρα να παρω μια αλλη

mikeSF
29/07/2005, 01:02
Μίζα it is. Καλή τύχη στο ψάξιμο Βαγγέλη αν και είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα βρείς καμία άριστη με κάνα 5έυρω.....

Η πολύ ψάχνεις ή είσαι κωλόφαρδος... :rotflmao:

n1k3man
28/09/2005, 16:11
βαγγο εχω και γω ακριβως το ιδιο προβλημα.. μετα απο 4-5 μερες ακινησιας το μηχανακι ηταν νεκρο.. βαζω αλλη μπαταρια ζωντανευει αλλα μιζα δε γυρναγε. μολις την βαλαμε πισω στο αλλο μηχανακι η μπαταρια ειχε ξεφορτωσει..

βραχυκυκλωμα μιζας μου κανει..

να λυσω τι μιζα να δω τι γινεται αν και δεν ασχοληθει ξανα με αυτο το παρομοιο θεμα οποτε δε θα καταλαβω και τπτ οτι και να δω.. ή να το παω σε ηλεκτρολογειο?

OldMan
28/09/2005, 18:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
να λυσω τι μιζα να δω τι γινεται αν και δεν ασχοληθει ξανα με αυτο το παρομοιο θεμα οποτε δε θα καταλαβω και τπτ οτι και να δω.. ή να το παω σε ηλεκτρολογειο?

:wave2: :wave2: :wave2:

Φιλική συμβουλή: Πήγαινε για καινούρια μίζα...

(Εκτός αν ξέρεις κάποιον ΠΟΛΥ παππού που να ασχολείται με περιελίξεις μοτέρ...)

Το αν είναι βραχυκυκλωμένη η μίζα και σε τι ποσοστό του τυλίγματος, μπορείς να το καταλάβεις μετρώντας με ένα πολύμετρο τους ακροδέκτες της (αφού έχεις αποσυνδέσει τους πόλους..).
Συνήθως οι μίζες γράφουν επάνω στο καπάκι την ωμική τους αντίσταση..
Πιθανόν να το γράφει και το manual της μηχανής ...
Αλλοιώς θα πρέπει να ξέρεις την Ισχύ της (είτε σε VA, είτε σε kW) για να υπολογίσεις την αντίσταση του τυλίγματος...
(Μπορεί να κυμαίνεται από 60 έως 150Ω).

:wave2: :beer: :wave2:

n1k3man
28/09/2005, 19:12
μαλλον αυριο θα παει βολτα απο ηλεκτρολογο μιας και δε ξερω την τυφλα μου..

αν τελικα παω για μιζα και δε μου πει τπτ αλλο ευτυχως εχω ακρη για μεταχειρισμενη..