PDA

View Full Version : Ποιο 300??



tbaris
28/11/2010, 17:19
Μετά απο 1 χρόνο στα τετράχρονα λεω να παω πάλι πισω στα 2 χρονα..

Κυρίως λόγω βάρους καθώς μιλάμε για μια διαφορά κοντά στα 12-14 κιλά, που σίγουρα δεν είναι πλεονέκτημα ειδικά για αδύνατους οδηγούς.

Μάλλον θα πάω σε 300 και θέλω την γνώμη σας,

KTM, GAS GAS η Husaberg?

LARISEOS
28/11/2010, 18:01
και τα 3 ειναι υπεροχα......


θα διαλεγα husaberg!

mpou
28/11/2010, 18:10
ΚΤΜ και Husa (τα 300) ίδια είναι.

Πάρε GasGas. Τουλάχιστον έχει μοχλικό:D

KaTaNaS
28/11/2010, 20:20
πωλειται 300αρι ΚΤΜ σχεδον καινουργιο.


ειναι ολα τους εξαιρετικα παντως και πολυ δυνατα.

naked
28/11/2010, 20:46
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1023850/

υπερ τουμπανο λεμε
και πολλη καλη τιμουλα

Zid
28/11/2010, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από naked
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1023850/

υπερ τουμπανο λεμε
και πολλη καλη τιμουλα +1000 για το συγκεκριμένο... ειναι σε άριστη κατάσταση ας οψεται ο τραυματισμος του Ιασωνα ...

KaTaNaS
30/11/2010, 00:02
πωλειται επισης ενα γκας γκας εξαρι 300 κυβικα στα 3400 σα καινουργιο κι αυτο

OldMan
30/11/2010, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Μετά απο 1 χρόνο στα τετράχρονα λεω να παω πάλι πισω στα 2 χρονα..
Αν το 4Τ σου δεν ήταν πάνω από 550 cc, άσε τα 300άρια 2Τ κατά μέρος ... :winka:

jeremy
30/11/2010, 23:59
εγω θα επαιρνα το χουσαμπεργκ.ειναι κατι καινουργιο ασχετα αν φοραει τον κινητηρα του κτμ που ειναι και πολυ καλος!

Zid
01/12/2010, 13:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από jeremy
εγω θα επαιρνα το χουσαμπεργκ.ειναι κατι καινουργιο ασχετα αν φοραει τον κινητηρα του κτμ που ειναι και πολυ καλος!

το 300 το husaberg ναι.. και εγω συμφωνω αλλα δεν υπάρχει used μονο καινουργιο!!

NAYAGOS
08/12/2010, 16:42
Θα συμφωνησω (ισως για πρωτη φορα) με τον old man και επισης θεωρω περιττα τα 300cc ,χρειαζονται περισοτερη βενζινη και σε περιπτωση που χρειαστεις ανταλλακτικα θα πληρωσεις κατι παραπανω και αν σκεφτεις τις εταιριες που εχεις βαλει στο ματι....σιγουρα θα πληρωσεις παραπανω!!!

sniper
08/12/2010, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από NAYAGOS
Θα συμφωνησω (ισως για πρωτη φορα) με τον old man και επισης θεωρω περιττα τα 300cc ,χρειαζονται περισοτερη βενζινη και σε περιπτωση που χρειαστεις ανταλλακτικα θα πληρωσεις κατι παραπανω και αν σκεφτεις τις εταιριες που εχεις βαλει στο ματι....σιγουρα θα πληρωσεις παραπανω!!!

Μάλλον ο Ολδμαν δεν αναφερόταν στο κόστος του καυσίμου και της συντήρησης αλλά στα χέρια του αναβάτη.

NAYAGOS
08/12/2010, 19:57
καταλαβα που αναφεροταν ο old man...τα υπολοιπα που αναφερα ητανε παραμετροι που λαμβανω εγω υποψιν και τους θεωρω κατα
:beer:

STOYBI
08/12/2010, 21:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από NAYAGOS
καταλαβα που αναφεροταν ο old man...τα υπολοιπα που αναφερα ητανε παραμετροι που λαμβανω εγω υποψιν και τους θεωρω κατα
:beer:

Η βενζινη που θα καψεις οτι κυβικα και να καβαλας δεν εξαρταται απο το μηχανακι αλλα....

Και μονο..... απο τις ικανοτητες του αναβατη στο χωμα......!!

Δεν νομιζω οτι πχ... Τα ελατηρια του πιστονιου του 300 εχουν καμμια διαφορα τιμης απο του 250....

Και δεν αναφερω περιφερειακα καθως ανεξαρτητων κυβικων ειναι ιδια....




:wave2:

NAYAGOS
08/12/2010, 21:13
και εγω επισης φιλε μου δεν νομιζω οτι το πιστονι του 300 θα το βρεις τοσο ευκολα οσο του 250...ποσο μαλλον θα το πληρωσεις και στην ιδια τιμη.....
και μην επεκταθουμε σε φλατζες βασης και εκρηξεως.....και σε πολλα αλλα

STOYBI
08/12/2010, 21:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από NAYAGOS
και εγω επισης φιλε μου δεν νομιζω οτι το πιστονι του 300 θα το βρεις τοσο ευκολα οσο του 250...ποσο μαλλον θα το πληρωσεις και στην ιδια τιμη.....
και μην επεκταθουμε σε φλατζες βασης και εκρηξεως.....και σε πολλα αλλα

Γιατι....??? :confused:

Κυκλοφορουν τοσα λιγα EXC 300 --GAS GAS 300 πχ ας πουμε..?? :look:

NAYAGOS
08/12/2010, 21:19
τωρα οσο αφορα το θεμα της βενζινης παω πασο γιατι οντως δεν θα δεις και καμια τρελη διαφορα ..αλλωστε παιζει και το μηχανακι

NAYAGOS
08/12/2010, 21:20
σιγουρα κυκλοφορουν πολυ λιγοτερα απ'οτι yz και cr.....
δεν συμφωνεις ???

STOYBI
08/12/2010, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από NAYAGOS
σιγουρα κυκλοφορουν πολυ λιγοτερα απ'οτι yz και cr.....
δεν συμφωνεις ???

Κυκλοφορει τιποτα σε 300 διχρονο απο τα μηχανακια που αναφερεις......?? :look:


Εχουν καμμια σχεση με διχρονα εντουρο τα μηχανακια που αναφερεις.....???? :look:



Και... κυκλοφορουν πολυ περισσοτερα.....

Να εισαι σιγουρος !!!


:wave2:

NAYAGOS
08/12/2010, 21:36
εγω δεν ειπα να παρει κατι σε 300 της yahama ή της honda....
οποτε φιλε μου ακυρη τελειως η ερωτηση που εκανες

παμε τωρα στην επομενη

δεν θυμαμαι να αναφερθηκε καπου οτι το παιδι θα χρειαστει το μηχανακι εκτος χωματος....
γι'αυτο και αναφερα το yz και το cr (εδω μπορω να πω οτι ασφαλα....αλλα μην ξεχναμε πως κανεις δεν ειναι τελειος...ποσο μαλλον εγω)

και τελος ......ελα τωρα...μην φτανουμε στα ακρα..... οσο να πεις τα yamaha kai ta honda ειναι περισσοτερα......
ή τουλαχιστον εγω συνανταω περισσοτερα στο βουνο απ'οτι ΚΤΜ,GAS GAS και husaberg

:beer: :beer: :beer:

(μην τρελενεσαι,μιλαμε δεν μαλωνουμε)

kordix
08/12/2010, 21:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από NAYAGOS
εγω δεν ειπα να παρει κατι σε 300 της yahama ή της honda....
οποτε φιλε μου ακυρη τελειως η ερωτηση που εκανες

και τελος ......ελα τωρα...μην φτανουμε στα ακρα..... οσο να πεις τα yamaha kai ta honda ειναι περισσοτερα......
ή τουλαχιστον εγω συνανταω περισσοτερα στο βουνο απ'οτι ΚΤΜ,GAS GAS και husaberg

:beer: :beer: :beer:

(μην τρελενεσαι,μιλαμε δεν μαλωνουμε)



:lol: :lol: :lol: :rotflmao:

NAYAGOS
08/12/2010, 21:52
πες μας και εσυ ρε φιλε την αποψη σου .....ετσι κουβεντα να γινεται

STOYBI
08/12/2010, 22:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από NAYAGOS
[B:beer: :beer: :beer:

(μην τρελενεσαι,μιλαμε δεν μαλωνουμε) [/B]


Γιατι να μαλωσουμε --νουμε......???

Και γιατι να τρελαθω...???? :confused:

Για τα υπολοιπα...... Αναφερες yz και cr και στην ο τιτλος του θρεντ ειναι.... Ποιο 300??

Στα γραφομενα σου... Καμμια σχεση.....!!!

Αλλο το μηχανακι για το βουνο....

Αλλο για την πιστα......


Διαφερουν σε .....

Ροπες , αυτονομιες , ανοχες, και πολλα, πολλα αλλα....!!!

Τελος απο εμενα γιατι χαλαμε και το θρεντ του ανθρωπου...!!




:beer: :beer:


:wave2:

NAYAGOS
08/12/2010, 22:48
τελος και απο εμενα .....
:wave2: :wave2:

airpanos
08/12/2010, 23:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Μετά απο 1 χρόνο στα τετράχρονα λεω να παω πάλι πισω στα 2 χρονα..

Κυρίως λόγω βάρους καθώς μιλάμε για μια διαφορά κοντά στα 12-14 κιλά, που σίγουρα δεν είναι πλεονέκτημα ειδικά για αδύνατους οδηγούς.

Μάλλον θα πάω σε 300 και θέλω την γνώμη σας,

KTM, GAS GAS η Husaberg?


Βασικα η Husaberg ειναι στο ιδιο εργοστασιο με την ΚΤΜ
Σιγουρα θα επαιρνα ΚΤΜ το εχω δει απο κοντα και ειναι οσο το 125αρι μου,
δηλαδη μαζεμενο σε διαστασεις και βολικο,απο δυναμη πριονι!προσοχη στα ανοιγματα του γκαζιου σουζαρει
αυτοματα!!

kordix
10/12/2010, 14:32
Τα ΚΤΜ και Husaberg είναι ίδια μηχανάκια μόνο που το husa έχει πιρούνι closed cartridge.

Μοτέρ - πλαίσιο - πλαστικά είναι ίδια.


Η σημαντικότερη διαφορά που έχει το 300ρι 2011 ΚΤΜ σε σχέση με τα πιο παλιά 09-10 είναι το 6τάχυτο κιβώτιο. Το δικό μου 08 έχει πεντάρι κιβώτιο με πολύ μέτρια κλιμάκωση. Πρέπει να γεμίσεις καλα την 4η για να ανεβάσει γρήγορα η 5η.

Θα ήθελα λίγο πιο κοντά την 2α με την 3η. Μάλλον το 11ρι δεν θα έχει τέτοια θέματα.



Τώρα το Gas Gas εχει πολύ εντουράδικο μοτέρ σε σημείο που αρχικά σου φαίνεται ξενερουά αλλά σε συνθήκες εντούρο (λασπουριά, σαθρό χώμα) είναι άπαιχτο. Είναι δυνατό αλλά τόσο γραμμικό που δεν καταλαβαίνεις πως μαζεύει τα χιλιόμετρα και να είσαι σίγουρος ότι αν το λέει η καρδιά σου μαζεύει μπόλικα. Στα κλειστά, τεχνικά, και τράϊαλ είναι το ιδανικό μηχανάκι. Στα δύσκολα περνάει αεράτα χωρίς κοπάνημα.

Δεν μου αρέσει καθόλου η ποιότητα κατασκευής των περιφερειακών του.



Το ΚΤΜάκι έχει αρχοντικό μοτέρ με πολύ ροπή και παρά την κακή κλιμάκωση του κιβωτίου οδηγιέται άνετα με μία πάνω. Είναι και αυτό απίθανο σκαρφαλοτίρι, και έχει πιο στιβαρές αναρτήσεις από το GAS αλλά ενδοτικές. Αυτό σημαίνει ότι γενικά είναι πιο σφιχτό αλλά όταν ανέβουν οι ρυθμοί πατάει πολύ καλά. Το pds από το 08 και μετά δουλεύει πολύ καλά και αν του βάλεις και το ελατήριο για τα κιλά σου δεν θα σε προβληματίσει.



Νομίζω ότι τα 300ρια είναι ιδανικά εντούρο για τον χομπίστα αφού συνδυάζουν ροπή και γκάζι με λίγα κιλά και ελαφριά αίσθηση. Θέλουν μόνο προσοχή στα ανοιχτά γιατί μαζεύουν τα χιλιόμετρα γρήγορα.



Οι γιαπωνέζοι μακάρι να έβγαζαν κανα 300ρι, έστω 250 δίχρονο εντούρο αλλά δεν...

STOYBI
10/12/2010, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Τα ΚΤΜ και Husaberg είναι ίδια μηχανάκια μόνο που το husa έχει πιρούνι closed cartridge.

Μοτέρ - πλαίσιο - πλαστικά είναι ίδια.


Η σημαντικότερη διαφορά που έχει το 300ρι 2011 ΚΤΜ σε σχέση με τα πιο παλιά 09-10 είναι το 6τάχυτο κιβώτιο. Το δικό μου 08 έχει πεντάρι κιβώτιο με πολύ μέτρια κλιμάκωση. Πρέπει να γεμίσεις καλα την 4η για να ανεβάσει γρήγορα η 5η.

Θα ήθελα λίγο πιο κοντά την 2α με την 3η. Μάλλον το 11ρι δεν θα έχει τέτοια θέματα.



Τώρα το Gas Gas εχει πολύ εντουράδικο μοτέρ σε σημείο που αρχικά σου φαίνεται ξενερουά αλλά σε συνθήκες εντούρο (λασπουριά, σαθρό χώμα) είναι άπαιχτο. Είναι δυνατό αλλά τόσο γραμμικό που δεν καταλαβαίνεις πως μαζεύει τα χιλιόμετρα και να είσαι σίγουρος ότι αν το λέει η καρδιά σου μαζεύει μπόλικα. Στα κλειστά, τεχνικά, και τράϊαλ είναι το ιδανικό μηχανάκι. Στα δύσκολα περνάει αεράτα χωρίς κοπάνημα.

Δεν μου αρέσει καθόλου η ποιότητα κατασκευής των περιφερειακών του.



Το ΚΤΜάκι έχει αρχοντικό μοτέρ με πολύ ροπή και παρά την κακή κλιμάκωση του κιβωτίου οδηγιέται άνετα με μία πάνω. Είναι και αυτό απίθανο σκαρφαλοτίρι, και έχει πιο στιβαρές αναρτήσεις από το GAS αλλά ενδοτικές. Αυτό σημαίνει ότι γενικά είναι πιο σφιχτό αλλά όταν ανέβουν οι ρυθμοί πατάει πολύ καλά. Το pds από το 08 και μετά δουλεύει πολύ καλά και αν του βάλεις και το ελατήριο για τα κιλά σου δεν θα σε προβληματίσει.



Νομίζω ότι τα 300ρια είναι ιδανικά εντούρο για τον χομπίστα αφού συνδυάζουν ροπή και γκάζι με λίγα κιλά και ελαφριά αίσθηση. Θέλουν μόνο προσοχή στα ανοιχτά γιατί μαζεύουν τα χιλιόμετρα γρήγορα.



Οι γιαπωνέζοι μακάρι να έβγαζαν κανα 300ρι, έστω 250 δίχρονο εντούρο αλλά δεν...


+ Οσα σε ολα....!!!! :beer: :beer: