View Full Version : Βοήθεια για ρύθμιση carbyrater
Καλησπέρα παιδιά.Έχω ένα παπάκι c50 με honda astrea κινητήρα και ασχολούμε όσο μπορώ μόνος με τη συντηρησή του (βαλβίδες,λάδια,μπουζί) ο,τι μπορώ.Πριν λίγες μέρες αγόρασα ενα carb μεταχειρισμένο 16μμ keihin με λαιμό απο c90 .To εχω καταφέρει να δουλέψει αλλα θέλει δουλίτσα ακόμη.
Πείτε μου σας παρακαλώ σε ποιά σκάλα πρέπει να είναι η βελόνα και πόσες στροφές (περίπου)πρέπει να είναι ρυθμισμένη η βίδα του αέρα?
Εγώ το έχω στη 3 σκάλα και 1 1/2 τι βίδα του αέρα.Αν αγοράσω φιλτρόκουτο απο c90 και το βάλω στο carb αυτό με το κινητήρα που έχω θα έχω πρόβλημα?(έχω μικρή φιλτροχοάνη τώρα)
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει?
Σιγά σιγά και με το μαλακό ...
Το μανίσιο καρμπυρατέρ που φορούσε το μηχανάκι τι διάμετρο είχε ?
Τις θέσεις της βελόνας τις μετράς από κάτω (φουλ μίγμα) ή από πάνω ?
Την βίδα του αέρα την έχεις 1 1/2 στροφή από τέρμα ξεβίδωτη ή από τέρμα μέσα ?
Όσο για το φιλτροκούτι μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα γιατί σίγουρα η χοάνη (έχει την δυνατότητα να) τραβάει περισσότερο αέρα, οπότε μάλλον θα έρθεις σε πιο "φυσιολογική" σχέση μίγματος ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σιγά σιγά και με το μαλακό ...
Το μανίσιο καρμπυρατέρ που φορούσε το μηχανάκι τι διάμετρο είχε ?
Τις θέσεις της βελόνας τις μετράς από κάτω (φουλ μίγμα) ή από πάνω ?
Την βίδα του αέρα την έχεις 1 1/2 στροφή από τέρμα ξεβίδωτη ή από τέρμα μέσα ?
Όσο για το φιλτροκούτι μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα γιατί σίγουρα η χοάνη (έχει την δυνατότητα να) τραβάει περισσότερο αέρα, οπότε μάλλον θα έρθεις σε πιο "φυσιολογική" σχέση μίγματος ...
Oldman το κινητήρα αυτόν το αγόρασα με ένα ιμιτασιον 20ρι carb.Απο ότι ξέρω τα honda astrea φορούν 16mm ίδιο με αυτό που αγόρασα.
Τις θέσεις τις μετρώ απο κάτω προς τα επάνω και τι βίδα τη ρύθμισα απο τέρμα βιδωμένη 1 1/2 στροφές
notakos600
30/11/2010, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από pkemmos
Oldman το κινητήρα αυτόν το αγόρασα με ένα ιμιτασιον 20ρι carb.Απο ότι ξέρω τα honda astrea φορούν 16mm ίδιο με αυτό που αγόρασα.
Τις θέσεις τις μετρώ απο κάτω προς τα επάνω και τι βίδα τη ρύθμισα απο τέρμα βιδωμένη 1 1/2 στροφές
Τι σου κάνει δλδ; Μπουκώνει όταν ανοίγεις το γκάζι, δεν παίρνει εύκολα μπρος;
Με μεγαλύτερο καρμπυρατέρ μη περιμένεις από κανέναν στάνταρ θέση βελόνας και στροφές στο βιδάκι, μόνος σου θα το ψάξεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από pkemmos
Oldman το κινητήρα αυτόν το αγόρασα με ένα ιμιτασιον 20ρι carb.Απο ότι ξέρω τα honda astrea φορούν 16mm ίδιο με αυτό που αγόρασα.
Τις θέσεις τις μετρώ απο κάτω προς τα επάνω και τι βίδα τη ρύθμισα απο τέρμα βιδωμένη 1 1/2 στροφές
Τούτων δοθέντων, είσαι λίγο "φτωχός" στην τρίτη θέση της ασφάλειας σε συνδυασμό με την φιλτροχοάνη ..
Καλύτερα βάλε το φιλτροκούτι του 90αριού και τότε παίξε μεταξύ 2ης και 3ης θέσης (αν έχει 5)..
Από αέρα μάλλον είσαι καλά, αλλά την τελική ρύθμιση θα την κάνεις όταν ξεμπερδέψεις με όλα τα άλλα ...
Θα δοκιμάσω και με φιλτροκούτι και θα σας πω .Ευχαριστώ παιδιά
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.