PDA

View Full Version : ΠΡΟΣΟΧΗ. Επικινδυνη μετατροπη σε 950 και 950S



DrBig
08/12/2010, 21:27
Υπαρχει περιπτωση αυτος που θα αγορασει το ΚΤΜ της αγγελιας απο την οποια εσβησες το ποστ μου να φαει τα μουτρα του για το παρακατω λογο:
Παραθετω σχετικο Technical Bulletin

http://cpmodem.smugmug.com/Motorcycles/Technical-Bulletins/02-09-04/2439673_VarNy#70503163_y4pP6-XL-LB

Αν εχεις ορεξη να το ψαξεις για τη συγκεκριμενη μετατροπη και σε αλλα φορουμ, google is your friend. Διαβασε, μαθε, καταλαβε και κρινε. Εγω προσωπικα θεωρω υποχρεωση μου να μοιραστω τη συγκεκριμενη πληροφορια με οσους διαβαζουν το φορουμ και ενδιαφερονται για την συγκεκριμενη μηχανη χωρις να συνειδητοποιουν τι ακριβως παιρνουν. Οδηγω την ιδια μηχανη και ξερω σε τι μπελα μπορει κανεις να μπει αν δεν ξερει τι κανει.

PS.
Το συγκεκριμενο ΤΒ εχει ημερομηνια 2004 και αναφερεται στα adventure 950. Το Super Enduro (2006) εχει ακομα πιο νευρικη γεωμετρια και ειναι ελαφρυτερο, οποτε η παραπανω συσταση ισχυει στο τετραγωνο.

φιλικα.

Black Mamba
10/12/2010, 09:13
Μηπως πρεπει οι μοντερατορες να το μεταφερουν στην αγγελια
για την οποια αναφερετε ο DrBig?
Νομιζω οτι ειναι αρκετα σοβαρο!:eek:

binzis
10/12/2010, 09:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από black mamba
Μηπως πρεπει οι μοντερατορες να το μεταφερουν στην αγγελια
για την οποια αναφερετε ο DrBig?
Νομιζω οτι ειναι αρκετα σοβαρο!:eek:

Εκεί ήταν και το βγάλανε:confused:
Ας το δουν οι ενδιαφερόμενοι...

byron
10/12/2010, 09:45
Συμφωνώ οτι πρέπει να υπάρχει εδώ, αλλά να επιστρέψει και στην αγγελία. Αν για χψ λόγους οι mods διαφωνούν, πρέπει να μπεί τουλάχιστον το link που να παραπέμπει σε αυτή τη συζήτηση.

1η προτεραιότητα οφείλει να είναι η ασφάλεια μας και έπονται οι κανόνες του φόρουμ.


DrBig :beer:

Black Mamba
10/12/2010, 10:22
Γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να αιτιολογησουν οι mods, γιατι το γειωσανε.
Kαι καλα εμεις που το ψαχνουμε...
Αν πεσει στα χερια ασχετου,το πριονι, δεν βλεπω μελλον.
Επισης στη συγκεκριμενη αγγελια γραφονται και αλλες "δρακιες"...
Ειναι θεμα ασφαλειας, το τονιζω!:eek:

spyro
10/12/2010, 11:26
Η Επιστολή της ΚΤΜ δεν αναφέρεται καν στο πολύ σωστό ερώτημα που τέθηκε εδώ για τη διαφορά στη δαγκάνα και τα φρένα.

Η επιστολή χορεύει λίγο ζεμπεκικο θα λεγα εγω: “no tube-type tire source is known which is approved with the speed index necessary for this type of motorcycle» Αφου όλες οι 17άρες φοράνε tubless (χωρίς σαμπρέλα) ρε μεγάλε…. Τι μας το λές αυτό?

Μήπως θέλει να πει ότι το μαμα 90/90-21’ μπροστινό και 140/80-18’ πίσω με σαμπρέλα μπορεί να διαχειριστεί αυτό το speed index ενώ οι 17άρες μπρός πίσω με 120/80 και 180/55 χωρίς σαμπρέλα δε μπορεί? Ελπίζω να μη θέλει να μας πείσει για αυτό

Όλες αυτές οι επίσημες επιστολές των εταιριών δεν έχουν να κάνουν με εμπεριστατωμένη και τεσταρισμένη άποψη αλλά κυρίως για «φυλάξουμε τον κωλο μας» από τυχόν μηνύσεις και προστατεύουμε την αγορά των μοντέλων μας (βλ. SM 950/990) Καλά κάνουν, αλλά μην θέλουν να μας πείσουν για πράγματα που δεν ισχύουν.

PS. καλά κάνανε τα παιδιά και προσπάθησαν να διωρθώσουν τον φίλο που άλλο μηχανάκι έχει και άλλο πουλάει.
PS2. Καλά κάνανε τα παιδιά και είπανε για τα φρένα και τη δαγκάνα που λείπει από το super enduro

byron
10/12/2010, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Η επιστολή χορεύει λίγο ζεμπεκικο θα λεγα εγω: “no tube-type tire source is known which is approved with the speed index necessary for this type of motorcycle» Αφου όλες οι 17άρες φοράνε tubless (χωρίς σαμπρέλα) ρε μεγάλε…. Τι μας το λές αυτό?


Ποιές 17άρες ακτινωτές φοράνε tubeless ? Μόνο η πίσω ρόδα του caponord είναι 17" ακτινωτή και tubeless.

Tpap
10/12/2010, 11:42
@μεγαλογιατρέ: :a013: :beer: :beer:

spyro
10/12/2010, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ποιές 17άρες ακτινωτές φοράνε tubeless ? Μόνο η πίσω ρόδα του caponord είναι 17" ακτινωτή και tubeless.

ακριβώς. Για αυτό και πάρα πολλά adventure (ιδιαίτερα στην Αμερική) έχουν ξεσκιστεί να αγοράζουν τα ζαντολάστιχα απο caponord.

μήπως δε κατάλαβα εγώ κατι καλά απο την επιστολή?

:confused:

Stabak
10/12/2010, 12:14
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν το γραφει KTM 950 SΕ motard και διαρκως ανακαλυπτει μοντελα... σε λιγο θα μας το βγαλει SMT-R :confused:

Black Mamba
10/12/2010, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν το γραφει KTM 950 SΕ motard και διαρκως ανακαλυπτει μοντελα... σε λιγο θα μας το βγαλει SMT-R :confused:

Aυτο δεν ειναι δικη μας δουλεια.
Ειναι δουλεια των mods.
Στο τελος θα μας πουν και κακοπροαιρετους...:rotflmao:

p.s. Για να σου πω...Εχει και "αντικοφτη"!

sniper
10/12/2010, 12:46
Θέλετε να συζητήσετε την ουσία του θέματος ή θα το γ@μησετε με το μοντεριλίκι οπότε να φεύγει εντελώς κι από εδώ;

Black Mamba
10/12/2010, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Θέλετε να συζητήσετε την ουσία του θέματος ή θα το γ@μησετε με το μοντεριλίκι οπότε να φεύγει εντελώς κι από εδώ;

Δεν καταλαβαινω γιατι τα παιρνεις και λες οτι θα το σβυσεις???:rolleyes:
Αν πιστευεις οτι αυτο ειναι η λυση, τοτε κανε το και ασε μας να λεμε οτι θελουμε.
Δηλαδη αν μια αγγελια εχει ενα σωρο ανακριβειες και παπαριες ποιανου
ειναι δουλεια ο ελεγχος της?
Και στο κατω-κατω μιλαμε για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ ενος μελλοντικου
αγοραστη και πιθανον ασχετουμε με το θεμα, συμφορουμιτη μας.
Αυτο τελικα δεν ειναι το θεμα μας???:confused:
Χωρις παρεξηγηση:smokin:

PERIPETEIAS
10/12/2010, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Θέλετε να συζητήσετε την ουσία του θέματος ή θα το γ@μησετε με το μοντεριλίκι οπότε να φεύγει εντελώς κι από εδώ;

Τι αντρας...:cry:

DrBig
14/12/2010, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ποιές 17άρες ακτινωτές φοράνε tubeless ? Μόνο η πίσω ρόδα του caponord είναι 17" ακτινωτή και tubeless.

Βγαζει και η DID 17αρα tubeless (την εβαλα πριν μερικες μερες στο δικο μου) αλλα οι ακτινες ειναι οι κλασσικες στο κεντρο του τροχου, με ταπες και o-ring απο το μερος του ελαστικου.

DrBig
14/12/2010, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Η Επιστολή της ΚΤΜ δεν αναφέρεται καν στο πολύ σωστό ερώτημα που τέθηκε εδώ για τη διαφορά στη δαγκάνα και τα φρένα.

Η επιστολή χορεύει λίγο ζεμπεκικο θα λεγα εγω: “no tube-type tire source is known which is approved with the speed index necessary for this type of motorcycle» Αφου όλες οι 17άρες φοράνε tubless (χωρίς σαμπρέλα) ρε μεγάλε…. Τι μας το λές αυτό?

Μήπως θέλει να πει ότι το μαμα 90/90-21’ μπροστινό και 140/80-18’ πίσω με σαμπρέλα μπορεί να διαχειριστεί αυτό το speed index ενώ οι 17άρες μπρός πίσω με 120/80 και 180/55 χωρίς σαμπρέλα δε μπορεί? Ελπίζω να μη θέλει να μας πείσει για αυτό

Όλες αυτές οι επίσημες επιστολές των εταιριών δεν έχουν να κάνουν με εμπεριστατωμένη και τεσταρισμένη άποψη αλλά κυρίως για «φυλάξουμε τον κωλο μας» από τυχόν μηνύσεις και προστατεύουμε την αγορά των μοντέλων μας (βλ. SM 950/990) Καλά κάνουν, αλλά μην θέλουν να μας πείσουν για πράγματα που δεν ισχύουν.

PS. καλά κάνανε τα παιδιά και προσπάθησαν να διωρθώσουν τον φίλο που άλλο μηχανάκι έχει και άλλο πουλάει.
PS2. Καλά κάνανε τα παιδιά και είπανε για τα φρένα και τη δαγκάνα που λείπει από το super enduro


Το προβλημα δεν εχει να κανει με τα φρενα. Η μονη δαγκανα με πλευστο δισκο του SE φτανει και περισσευει για χρηση στο δρομο, το φρενο ειναι πολυ καλο και μεχρι και εντο κανει. Το προβλημα εχει να κανει με το ριζικα μειωμενο trail και την πολυ εμπροσθοβαρη γεωμετρια του συνδυασμου 17/17. Με ψαξιμο μπορει να δουλεψει, αλλα οχι ετσι οπως ειναι σεταρισμενο το μηχανακι απο το εργοστασιο. Ενδεικτα να πω οτι στο SE η μπροστινη προφορτιση απο μιν σε μαξ εχει περιπου 2.0 εκατοστα διαφορα. Γι αυτη τη μηχανη, η διαφορα στη μια περιπτωση και στην αλλη ειναι τσοπερ με μοταρντ.

Σε μια τετοια μηχανη, η συγκεκριμενη αλλαγη ειναι απαραδεκτο να αναφερεται πλαγιως σα να μην συμβαινει τιποτα. Αν ομως καποιος σκαμπαζει καποια πραγματα μπορει να την κανει να δουλεψει με μηδενικο σχεδον κοστος (κοντεμα της διαδρομης της πισω αναρτησης) αλλα θα πρεπει να γνωριζει πολυ καλα οτι SE+17αρες ζαντες ΔΕΝ μας κανει SMR.

nikolas1709
14/12/2010, 20:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το προβλημα δεν εχει να κανει με τα φρενα. Η μονη δαγκανα με πλευστο δισκο του SE φτανει και περισσευει για χρηση στο δρομο, το φρενο ειναι πολυ καλο και μεχρι και εντο κανει. Το προβλημα εχει να κανει με το ριζικα μειωμενο trail και την πολυ εμπροσθοβαρη γεωμετρια του συνδυασμου 17/17. Με ψαξιμο μπορει να δουλεψει, αλλα οχι ετσι οπως ειναι σεταρισμενο το μηχανακι απο το εργοστασιο. Ενδεικτα να πω οτι στο SE η μπροστινη προφορτιση απο μιν σε μαξ εχει περιπου 2.0 εκατοστα διαφορα. Γι αυτη τη μηχανη, η διαφορα στη μια περιπτωση και στην αλλη ειναι τσοπερ με μοταρντ.

Σε μια τετοια μηχανη, η συγκεκριμενη αλλαγη ειναι απαραδεκτο να αναφερεται πλαγιως σα να μην συμβαινει τιποτα. Αν ομως καποιος σκαμπαζει καποια πραγματα μπορει να την κανει να δουλεψει με μηδενικο σχεδον κοστος (κοντεμα της διαδρομης της πισω αναρτησης) αλλα θα πρεπει να γνωριζει πολυ καλα οτι SE+17αρες ζαντες ΔΕΝ μας κανει SMR.


οποτε εμεις που εχουμε 950 sm με 2 δισκουσ μπροστα και τετραπιστονεσ δαγκανες ειναι υπερβολη τσαμπα τις εβαλε η ktm και με το παπι κανω εντο μηπωσ να βαλω τα φρενα στο κτμ??

το SE εχει μια διπιστονη δαγκανα εμπρος επειδη ειναι χωματινο και δε χρειαζετε τοσο δυνατα και αποτομα φρενα

DrBig
14/12/2010, 21:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikolas1709
οποτε εμεις που εχουμε 950 sm με 2 δισκουσ μπροστα και τετραπιστονεσ δαγκανες ειναι υπερβολη τσαμπα τις εβαλε η ktm και με το παπι κανω εντο μηπωσ να βαλω τα φρενα στο κτμ??



Αυτο καταλαβες οτι ειπα? Χιλια συγνωμη, προφανως δεν εκφραστηκα καλα! :wave2:

reinmeister
14/12/2010, 21:07
μια επισημανση απο μενα εδω...εαν ο μαμα τροχος ειναι 21" και ο aftermarket 17" ,ο δευτερος κανει περισσοτερους κυκλους διανυοντας την ιδια αποσταση...

κατ επεκτασιν και η δισκοπλακα θα κανει το ιδιο...κινησης ολισθησης κανει βεβαια και στις δυο περιπτωσεις,παραταυτα ομως δεν παυει να κανει περισσοτερους κυκλους κι αυτη, στην ιδια αποσταση...πραγμα που σημαινει,οτι στην μοναδα χρονου,παιρνει περισσοτερες στροφες απο πριν...αρα περιστρεφεται με μεγαλυτερη ταχυτητα ,απο πριν ,στην μοναδα χρονου...

συμπερασματικα λοιπον ,με δεδομενη ιδια διαμετρο δισκοπλακας και στις δυο περιπτωσεις ,με τον 17" τροχο , ειναι πολυ πιθανον οι μεγαλυτερες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται,λογω αυτης ακριβως της αυξησης της ταχυτητας περιστροφης, να μην μπορουν να διαχειριστουν απο το υπαρχον συστημα πεδησης...

dimdoc
14/12/2010, 21:21
Μικρη διαφορα Αντωνη...μονο σε οριακες συνθηκες, βλ δικαβαλος και φορτωμενος θα εχει ουσιαστικο θεμα. Το βασικο ζητημα ειναι η γεωμετρια, που γινεται ακραια καθως μικραινει η καστερ. ΑΝ εχει περιθωριο το πιρουνι μια λυση ειναι να σηκωσεις τις πλακες στα καλαμια, τουλαχιστον 2 εκατοστα. Αν δεν εχει περιθωριο, θελει χαμηλωμα πισω, αν παιρνει και απο κει...η πιο σωστη λυση ειναι μοχλικο+αμορτισερ και μπροστινο+πλακες απο το μοταρντ...ακριβη, αλλα απο ebay με λιγο ψαξιμο μπορει να ειναι ως και φθηνο. Εχω δει μπροστινο με πλακες στα 500 ευρω. Η απο Ελλαδα απο καποιο τρακαρισμενο.

DrBig
14/12/2010, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μια επισημανση απο μενα εδω...εαν ο μαμα τροχος ειναι 21" και ο aftermarket 17" ,ο δευτερος κανει περισσοτερους κυκλους διανυοντας την ιδια αποσταση...

κατ επεκτασιν και η δισκοπλακα θα κανει το ιδιο...κινησης ολισθησης κανει βεβαια και στις δυο περιπτωσεις,παραταυτα ομως δεν παυει να κανει περισσοτερους κυκλους κι αυτη, στην ιδια αποσταση...πραγμα που σημαινει,οτι στην μοναδα χρονου,παιρνει περισσοτερες στροφες απο πριν...αρα περιστρεφεται με μεγαλυτερη ταχυτητα ,απο πριν ,στην μοναδα χρονου...

συμπερασματικα λοιπον ,με δεδομενη ιδια διαμετρο δισκοπλακας και στις δυο περιπτωσεις ,με τον 17" τροχο , ειναι πολυ πιθανον οι μεγαλυτερες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται,λογω αυτης ακριβως της αυξησης της ταχυτητας περιστροφης, να μην μπορουν να διαχειριστουν απο το υπαρχον συστημα πεδησης...

Σε απολυτο φρεναρισμα εχεις απολυτο δικιο!

Σε καθε αλλη περιπτωση, η θερμοτητα που θα παραχθει στο δισκο εχει να κανει με την επιβραδυνση που θες να πετυχεις. Με αλλα λογια αν απο 100κμ/ω θες να σταματησεις μεσα σε 50μ, και στην μια περιπτωση και στη αλλη, η θερμοτητα θα ειναι η ιδια. Αυτο που αλλαζει ειναι η δυναμη που θα εφαρμοσεις στην μανετα. Με τον 17αρι τροχο, χρειαζεσαι λιγοτερη πιεση για την ιδια επιβραδυνση γιατι ο τροχος εχει μικροτερο μοχλο ως προς την δισκοπλακα.

Παντως μια μηχανη που ζυγιζει 200 κιλα εχει 25εκ διαδρομες αναρτησεων και παει μεχρι 200κμ/ω, σε νορμαλ συνθηκες φρεναρει μια χαρα με ενα 300ρι πλευστο δισκο. Αν ειχε παραπανω φρενα θα τερματιζε το πηρουνι με το καλημερα. Προφανως δεν μιλαω για πιστα ουτε για απολυτες καταστασεις.

DrBig
14/12/2010, 21:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
Μικρη διαφορα Αντωνη...μονο σε οριακες συνθηκες, βλ δικαβαλος και φορτωμενος θα εχει ουσιαστικο θεμα. Το βασικο ζητημα ειναι η γεωμετρια, που γινεται ακραια καθως μικραινει η καστερ. ΑΝ εχει περιθωριο το πιρουνι μια λυση ειναι να σηκωσεις τις πλακες στα καλαμια, τουλαχιστον 2 εκατοστα. Αν δεν εχει περιθωριο, θελει χαμηλωμα πισω, αν παιρνει και απο κει...η πιο σωστη λυση ειναι μοχλικο+αμορτισερ και μπροστινο+πλακες απο το μοταρντ...ακριβη, αλλα απο ebay με λιγο ψαξιμο μπορει να ειναι ως και φθηνο. Εχω δει μπροστινο με πλακες στα 500 ευρω. Η απο Ελλαδα απο καποιο τρακαρισμενο.

Ποσοστιαια, το τρεηλ μειωνεται πολυ περισσοτερο απο την καστερ και νομιζω αυτο ειναι το πιο σημαντικο!

reinmeister
14/12/2010, 21:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Σε απολυτο φρεναρισμα εχεις απολυτο δικιο!

Σε καθε αλλη περιπτωση, η θερμοτητα που θα παραχθει στο δισκο εχει να κανει με την επιβραδυνση που θες να πετυχεις. Με αλλα λογια αν απο 100κμ/ω θες να σταματησεις μεσα σε 50μ, και στην μια περιπτωση και στη αλλη, η θερμοτητα θα ειναι η ιδια. Αυτο που αλλαζει ειναι η δυναμη που θα εφαρμοσεις στην μανετα. Με τον 17αρι τροχο, χρειαζεσαι λιγοτερη πιεση για την ιδια επιβραδυνση γιατι ο τροχος εχει μικροτερο μοχλο ως προς την δισκοπλακα.

Παντως μια μηχανη που ζυγιζει 200 κιλα εχει 25εκ διαδρομες αναρτησεων και παει μεχρι 200κμ/ω, σε νορμαλ συνθηκες φρεναρει μια χαρα με ενα 300ρι πλευστο δισκο. Αν ειχε παραπανω φρενα θα τερματιζε το πηρουνι με το καλημερα. Προφανως δεν μιλαω για πιστα ουτε για απολυτες καταστασεις.

μπορω να διαφωνησω λεγοντας,οτι ναι μεν ο τροχος εχει μικροτερο μοχλο και χρειαζεται θεωρητικα μικροτερη πιεση στην δαγκανα για το ιδιο φρεναρισμα,αλλα απο την αλλη η αυξημενη ταχυτητα περιστροφης του δισκου σε συνδυασμο με την μεγαλυτερη αδρανεια του πιο βαρυ συνολου,λαστιχου-τροχου με τον 17",μπορουν να το αντισταθμισουν αυτο και τελικα να χρειαστει μεγαλυτερη πιεση απ οτι πριν,οποτε κατα συνεπεια θα αυξηθει συγκριτικα και η θερμοκρασια...

εσυ θα μου πεις οτι σε τετοιο χαλαρο φρεναρισμα ομως,ειναι θεμιτη αυτη η αυξηση,μια και ,μεχρι ενα σημειο ,αυξηση θερμοκρασιας σημαινει αποδοτικοτερο φρεναρισμα και θα μπλεξουμε σε εναν φαυλο,θεωρητικο, κυκλο...

οποτε θα πω οτι συμφωνω...:D

πολυ χρησιμο θρεντ by the way...:beer:

nikolas1709
14/12/2010, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Σε απολυτο φρεναρισμα εχεις απολυτο δικιο!

Σε καθε αλλη περιπτωση, η θερμοτητα που θα παραχθει στο δισκο εχει να κανει με την επιβραδυνση που θες να πετυχεις. Με αλλα λογια αν απο 100κμ/ω θες να σταματησεις μεσα σε 50μ, και στην μια περιπτωση και στη αλλη, η θερμοτητα θα ειναι η ιδια. Αυτο που αλλαζει ειναι η δυναμη που θα εφαρμοσεις στην μανετα. Με τον 17αρι τροχο, χρειαζεσαι λιγοτερη πιεση για την ιδια επιβραδυνση γιατι ο τροχος εχει μικροτερο μοχλο ως προς την δισκοπλακα.

Παντως μια μηχανη που ζυγιζει 200 κιλα εχει 25εκ διαδρομες αναρτησεων και παει μεχρι 200κμ/ω, σε νορμαλ συνθηκες φρεναρει μια χαρα με ενα 300ρι πλευστο δισκο. Αν ειχε παραπανω φρενα θα τερματιζε το πηρουνι με το καλημερα. Προφανως δεν μιλαω για πιστα ουτε για απολυτες καταστασεις.


μιλαμε για 950 sm η καθημερινοτητα του ειναι μια απολυτη κατασταση δε παιρνει κανεισ τετοιο μηχανακι για χαλαρεσ βολτεσ ειναι φτιαγμενο για οδηγηση στο οριο οποτε η αποψη μου ειναι πως τα φρενα του πρεπει να το υποστηριζουν

DrBig
14/12/2010, 22:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikolas1709
μιλαμε για 950 sm η καθημερινοτητα του ειναι μια απολυτη κατασταση δε παιρνει κανεισ τετοιο μηχανακι για χαλαρεσ βολτεσ ειναι φτιαγμενο για οδηγηση στο οριο οποτε η αποψη μου ειναι πως τα φρενα του πρεπει να το υποστηριζουν

Νικολα, συμφωνω μαζι σου δε διαφωνω. Απλα ειπα οτι το φρενο του SE δεν ειναι τοσο λιγο οσο φανταζεσαι, κρινοντας απο το SM. Στο δικο μου SE εχω 19/17 ζαντες με anakee2 λαστιχα που ειναι βεντουζες στη κατηγορια τους και ποτε δεν ενοιωσα οτι το φρενο μου ειναι επικινδυνο. Και ειχα στο παρελθον μηχανες με 'φρενα', δεν ανεβηκα στο SE απο παπακι. Για παραδειγμα, το adv με τους δυο μη πλευστους δισκους μικροτερης διαμετρου απο το SE και την παραπανω ικανοτητα μεταφορας βαρους που εχει σε σχεση με το SE, ειναι συγκριτικα λιγοτερο δυνατο στα φρενα.
Μπορεις να επιτυχεις με καταλληλη τρομπα και υδραυλικο μοχλο (σχεδον) ιδια επιβραδυνση με ενα η δυο δισκους. Η διαφορα φαινεται σε επαναλαμβανομενα φρεναρισματα, οπου καποια στιγμη ο μονος δισκος δεν μπορει να διαχειριστει την θερμοτητα που παραγεται. Αλλα σε ενα φρεναρισμα οπου θελεις να σταματησεις πολυ γρηγορα η διαφορα δεν ειναι χαοτικη.

nikolas1709
14/12/2010, 23:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Νικολα, συμφωνω μαζι σου δε διαφωνω. Απλα ειπα οτι το φρενο του SE δεν ειναι τοσο λιγο οσο φανταζεσαι, κρινοντας απο το SM. Στο δικο μου SE εχω 19/17 ζαντες με anakee2 λαστιχα που ειναι βεντουζες στη κατηγορια τους και ποτε δεν ενοιωσα οτι το φρενο μου ειναι επικινδυνο. Και ειχα στο παρελθον μηχανες με 'φρενα', δεν ανεβηκα στο SE απο παπακι. Για παραδειγμα, το adv με τους δυο μη πλευστους δισκους μικροτερης διαμετρου απο το SE και την παραπανω ικανοτητα μεταφορας βαρους που εχει σε σχεση με το SE, ειναι συγκριτικα λιγοτερο δυνατο στα φρενα.
Μπορεις να επιτυχεις με καταλληλη τρομπα και υδραυλικο μοχλο (σχεδον) ιδια επιβραδυνση με ενα η δυο δισκους. Η διαφορα φαινεται σε επαναλαμβανομενα φρεναρισματα, οπου καποια στιγμη ο μονος δισκος δεν μπορει να διαχειριστει την θερμοτητα που παραγεται. Αλλα σε ενα φρεναρισμα οπου θελεις να σταματησεις πολυ γρηγορα η διαφορα δεν ειναι χαοτικη.



δε λεω οτι δεν ειναι ετσι οπωσ τα λεσ αλλα το 950 σμ το πηρα για να το λιωσω στα στροφιλικια και στα επαναλμβανομενα φρεναρισματα σε κλειστες διαδρομες οποτε οτιδηποτε λιγοτερο απο τα φρενα που εχει θα το θεωρουσα μη αρκεσιμο ( μιλαω παντα για τον τροπο που οδηγω εγω)


σε ρυθμουσ σβελτουσ και βολτασ θα ειναι μια χαρα τα φρενα του SE μιλαμε παντα αν καποιοσ κανει την μετατροπη σε 17

Stabak
15/12/2010, 08:43
Κατ αρχας θα πρεπει να ξεκινησουμε με το οτι μια εταιρια μετα απο σκεψη και σχεδιασμο βγαζει ενα μηχανακι οπως το βγαζει.... και δεν ειναι κατι στην τυχη, ενα το κρατούμενο (μπουσουλας).

Δευτερον, σε ολα μα ολα τα mx/enduro μηχανάκια που μετατρεπονται μοταρ (εκτος απο τους ευνοητους 17ρηδες) ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ να μην γινει παρέμβαση/αντικατασταση σε αναρτησεις και φρενα.... ειτε σημαινει σπορ οδηγηση ειτε σουλατσο στη Πειραϊκη...

Το οτι μπατζετ καταστασεις δεν επιτρέπουν την πλήρη και σωστη/ιδανική μετατροπή ειναι σαφέστατα κατανοητό και σεβαστο αλλα δεν ειναι και το προτεινομενο/ιδανικο (βλεπε μπουσουλα), οποτε καλο ειναι να ειναι καποιος ενημερωμενος οπως λεει ο drbig και ο καθενας μας και να ξερει που και τι υποχωρησεις εχει κανει...:beer:

cafe110cc
15/12/2010, 08:47
Εντάξει, άλλο το βολτίσιο motard και άλλο το οδηγάω τάπα σε στροφιλίκια σε δημόσιο δρόμο με καννιβαλισμένο μηχανάκι που λόγω αλλαγής γεωμετρίας γίνεται από νευρικό μέχρι σκοτώστρα.
Από εκεί και πέρα πρέπει να ξέρει ο καθένας τι μηχανάκι μεταχείρω αγοράζει.

spyro
15/12/2010, 09:00
ολα καλα αυτά και εγω συμφωνώ μαζί σας 100% :beer:

η επίσημη επιστολή της ΚΤΜ όμως που παρέθεσε ο DrBig σας φαίνεται σοβαρή εσάς? Από όλα αυτά τα σοβαρά θέματα που θέσατε (φρένα, αλλαγή γεωμετρίας, trail, caster, διαδρομές αναρτήσεων κ.α.) αυτοί τελικά είχαν να πουν μόνο για το speed index από τα λάστιχα ? για το οποίο έτσι όπως το θέτουν μάλλον έχουν και λάθος?

Πόσο πολύ σοβαρά πρέπει να πάρουμε αυτή την επίσημη επιστολή δηλαδή για επιχείρημα εναντίον της μετατροπής?

Επαναλαμβάνω, μήπως εγώ δε κατάλαβα κάτι από το περιεχόμενο της? :look:

DrBig
15/12/2010, 09:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
ολα καλα αυτά και εγω συμφωνώ μαζί σας 100% :beer:

η επίσημη επιστολή της ΚΤΜ όμως που παρέθεσε ο DrBig σας φαίνεται σοβαρή εσάς? Από όλα αυτά τα σοβαρά θέματα που θέσατε (φρένα, αλλαγή γεωμετρίας, trail, caster, διαδρομές αναρτήσεων κ.α.) αυτοί τελικά είχαν να πουν μόνο για το speed index από τα λάστιχα ? για το οποίο έτσι όπως το θέτουν μάλλον έχουν και λάθος?

Πόσο πολύ σοβαρά πρέπει να πάρουμε αυτή την επίσημη επιστολή δηλαδή για επιχείρημα εναντίον της μετατροπής?

Επαναλαμβάνω, μήπως εγώ δε κατάλαβα κάτι από το περιεχόμενο της? :look:


Διαβασε την δευτερη παραγραφο ("unsafe ride-ability"). Το θεμα tubeless ειναι επιπλεον παρατηρηση ("Further...")

Υπαρχουν και πολλα θρεντ στο advrider για το θεμα αυτο, οπου εχουν παρατηρηθει τα ιδια φαινομενα. Οπως και το προβλημα του 'λιγου' φρενου. Καποιοι ειναι ευχαριστημενοι με την μετατροπη, αλλα αυτο πλεον επαφυεται στις γνωσεις τα γουστα και την τυχη του καθενα.