View Full Version : ερωτηση για αποταθεροπιηση πισω τροχου
χτες το βραδυ βαζωντας δευτερη απο πρωτη αφησα λιγο αποτομα τον συμπλεκτη και το πισω μερος αρχησε να πηγαινει δεξια αριστερα αυτο οφειλεται στον φρεναρισμα του κινητηρα;
road spirit
17/12/2010, 07:55
ναι
staffaki
17/12/2010, 08:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ναι
Το εξηγείς λίγο αυτό αν δεν σου κάνει κόπο:confused:
Απ' ότι κατάλαβα δεν κατέβασε αλλά ανέβασε ταχύτητα...
road spirit
17/12/2010, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από spiros_1990
Το εξηγείς λίγο αυτό αν δεν σου κάνει κόπο:confused:
Απ' ότι κατάλαβα δεν κατέβασε αλλά ανέβασε ταχύτητα... ωπ ναι, τώρα το πρόσεξα ... αλλά αν ανέβασε ταχύτητα τότε δε στέκει αυτό που γράφει περί φρένου κινητήρα...
αν ισχύει ότι ανέβασε τότε ίσως του πατινάρει ο δίσκος κατά την αλλαγή οπότε αυτό μπορεί να κάνει τη ρόδα πίσω να σπινάρει για λιγο αν είσαι αφηρημένος με το γκάζι και το συμπλέκτη
αν το έχει γράψει λάθος και εννοεί ότι κατέβασε, τότε είναι το φρένο του κινητήρα
staffaki
17/12/2010, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ωπ ναι, τώρα το πρόσεξα ... αλλά αν ανέβασε ταχύτητα τότε δε στέκει αυτό που γράφει περί φρένου κινητήρα...
αν ισχύει ότι ανέβασε τότε ίσως του πατινάρει ο δίσκος κατά την αλλαγή οπότε αυτό μπορεί να κάνει τη ρόδα πίσω να σπινάρει για λιγο αν είσαι αφηρημένος με το γκάζι και το συμπλέκτη
αν το έχει γράψει λάθος και εννοεί ότι κατέβασε, τότε είναι το φρένο του κινητήρα
Είπα και εγώ, τοσο λάθος τα έμαθα :a013:
Μάλλον λάθος διατύπωση...
:wave2:
βασικα ειχα κρατισει αρκετα τον συμπλεκτη πατημενο
staffaki
17/12/2010, 09:42
Έχω την εντύπωση πως ή κάτι λές λάθος ή κατι κάνεις λάθος...
Να ανέβασες ταχύτητα, να κράτησες πολύ τον συμπλέκτη και να ντριφταρε το βλέπω λίγο αδύνατο...
Παίζει να σκόρτσαρε και να καταλαβες λάθος...
Φιλικά :beer:
Gandalf dr685sm
17/12/2010, 10:11
παίζει και το να είχε κάποιο υγρό ο δρόμος που να το έκανε πιο επικίνδυνο και να σου γλύστρησε για λίγο (π.χ. σαπουνάδα, λίγο/ελάχιστο λάδι/πετρέλαιο κτλ. ). Να ήταν δηλαδή σύμπτωση!
BLACKGAS
17/12/2010, 10:21
Μάλλον σου γλύστρησε όπως λέει ο μάγος ή/και ανέβασες πολλές στροφές, άφησες απότομα συμπλέκτη και ντρίφταρες. Οπότε ανακλαστικά έκλεισες γκάζι, πάτησες συμπλέκτη και ίσιωσε!:wave2:
reinmeister
17/12/2010, 11:35
υπο συνθηκες,γινεται αυτο που λεει...γιατι σας κανει εντυπωση?
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
υπο συνθηκες,γινεται αυτο που λεει...γιατι σας κανει εντυπωση?
Αν έχεις κάτω 220+;
reinmeister
17/12/2010, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν έχεις κάτω 220+;
ευκολα...μια πρωτη σχετικα ψηλα αν εχεις και βαλεις δευτερα περιμενοντας με πατημενο συμπλεκτη πανω απο ενα δευτερολεπτο και τον αφησεις αποτομα χωρις γκαζι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Γκάζι άνοιξες ??
ειχα ανοιξει πολυ γκαζι για να προσπερασω αλλα ωταν εκανα αλαγη δεν το ακουμπισα, μηπως ειχε αποκτηση ταχυτητα (τον κρατησα λιγο πατημενο πριν τον αφησω) και αφηνωντας τον φρεναρε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACKGAS
Μάλλον σου γλύστρησε όπως λέει ο μάγος ή/και ανέβασες πολλές στροφές, άφησες απότομα συμπλέκτη και ντρίφταρες. Οπότε ανακλαστικά έκλεισες γκάζι, πάτησες συμπλέκτη και ίσιωσε!:wave2:
να πω την αληθεια ουτε που καταλαβα πως ισιωσε δλδ αν πατησα γκαζι η συμπλεκτη, παντως ολα εγηναν γρηγορα οπωτε οτι μουρθε εκανα
GiannisBlessed
17/12/2010, 17:22
καταβα τι εκανες και τι εγινε.
ανοιξες με πρωτη μετα αντι να βαλεις δευτερα πατησες συμπλετη και περιμενες.οι στροφες της μηχανης επεσαν στο ρελαντι και οταν εβαλες δευτερα ο κινητηρας μπλοκαρε τον πισω τροχο γιατι δεν ειχε στροφες και επρεπε να ανεβασει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
καταβα τι εκανες και τι εγινε.
ανοιξες με πρωτη μετα αντι να βαλεις δευτερα πατησες συμπλετη και περιμενες.οι στροφες της μηχανης επεσαν στο ρελαντι και οταν εβαλες δευτερα ο κινητηρας μπλοκαρε τον πισω τροχο γιατι δεν ειχε στροφες και επρεπε να ανεβασει...
Οεο? :dizzy: :dizzy:
γιατι με ρελαντι και 2α μπλοκαρει ο τροχος;; :confused:
Αυτο που λεει ο rein ειναι.
Αλλα ρε παιδι μου, προσπεραση με 1η; Γιατι; Η 2α δινει πιο ομαλα την δυναμη και εχει αρκετη ροπη ακομα και για ανηφορα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
γιατι με ρελαντι και 2α μπλοκαρει ο τροχος;; :confused:
Αυτο που λεει ο rein ειναι.
Αλλα ρε παιδι μου, προσπεραση με 1η; Γιατι; Η 2α δινει πιο ομαλα την δυναμη και εχει αρκετη ροπη ακομα και για ανηφορα.
ειχαμε κολησει ειδα κενο και το ανοιξα να περασω χωρις αλλαγη για να μην χασω χρονο
GiannisBlessed
17/12/2010, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
γιατι με ρελαντι και 2α μπλοκαρει ο τροχος;; :confused:
εισαι στο φαναρι.
ανοιγεις με το τουμπανο το 1000ρι και κοφτιαζεις την 1η.
εισαι τωρα στα 150 πατας συμπλεκτη σιγα σιγα πεφτει η ταχυτητα σου.
στα 140 κουμπουνεις δευτερα (ακους και ενα γκλανγκ μαλλον)
οι στροφες ειναι 1100....ρελαντι δλδ...
και πας με 140 ασε αποτομα τον συμπλεκτη να δεις τι θα κανει...
θα τραβηξει το μοτερ πχ στις 9κ στροφες...
για να γινει αυτο παιζει πολυ μεγαλο φορτιο στον τροχο που πολλες φορες σπαει την προσφυση.
οεο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
εισαι στο φαναρι.
ανοιγεις με το τουμπανο το 1000ρι και κοφτιαζεις την 1η.
εισαι τωρα στα 150 πατας συμπλεκτη σιγα σιγα πεφτει η ταχυτητα σου.
στα 140 κουμπουνεις δευτερα (ακους και ενα γκλανγκ μαλλον)
οι στροφες ειναι 1100....ρελαντι δλδ...
και πας με 140 ασε αποτομα τον συμπλεκτη να δεις τι θα κανει...
θα τραβηξει το μοτερ πχ στις 9κ στροφες...
για να γινει αυτο παιζει πολυ μεγαλο φορτιο στον τροχο που πολλες φορες σπαει την προσφυση.
οεο.
αυτο γινεται μονο αν ανοιξεις με χιλιαρι?
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
billanti
18/12/2010, 10:08
Εγώ έχω χάσει τη μπάλα!
:hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
αυτο γινεται μονο αν ανοιξεις με χιλιαρι?
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Και με το παπί μου το ίδιο πρόβλημα έχω, είναι βέβαια τούμπανο αλλά μόλις κάνω αλλαγή από 1η σε 2α, προσπαθεί να με προσπεράσει ο κώλος από το πλάι. Διπλώνει λέμε το εργαλείο.
:wave2: :wave2:
Χωρίς πλάκα φίλε μου ότι σου είπε ο rein, πήγες να κάνεις αλλαγή, ξέχασες πατημένο συμπλέκτη, οι στροφές ανέβηκαν και μόλις άφησες τον συμπλέκτη ο πίσω τροχός σπινιάρισε που λέγαμε εμείς οι γέροντες παλιά.
Τπτ ανησυχητικό
:wave2: :wave2:
GiannisBlessed
18/12/2010, 13:00
δεν νομιζω να ειπε αυτο ο ρειν...
πως ανεβηκαν οι στροφες?
keepdreaming
18/12/2010, 14:00
Στα παντα γινεται αυτο που λες...ειχες πρωτη με καμποσες στροφες, εβαλες 2α, δεν αφησες γρηγορα συμπλεκτη και μολις τον αφησες που επιασε παλι στροφες ο κινητηρας, αρχισε να φρεναρει και σου μπλοκαρε τον τροχο...
Και αλλαγη να μην εκανες (δηλαδη να παταγες συμπλεκτη εκει που ειχες ανεβασει στροφες στην 1η και μετα τον αφηνες) το ιδιο θα εκανε ο τροχος...
Αυτο προσεξε το ειδικα στις στροφες, γιατι με το οδοστρωμα που εχει στο Ελλαντα, αν κανεις αλλαγες πανω στη στροφη θα προσπαθει να σε πεταξει απο πανω της..
Σιγά μην άνοιξε τα γκάζια και έκανε burn-out , πέσαν οι στροφές και έφησε απότομα τον συμπλέκτη, γίνεται άμα αλλάξεις αργά. Εγώ άμα αλλάζω πολύ χαλαρά και προσεκτικά ρίχνω μια γκαζιά και στο ανέβασμα για να μην πέσουν οι στροφές.
Διπλογκαζιά, διπλοσυμπλεκταρισιά και όλα θα γίνουν ομαλά την επόμενη φορά. :smokin:
Μετά θα μπορείς να οδηγήσεις και Daf. :lol: :wave2:
imitrelos
07/01/2011, 15:08
Eμμμμμ αλλιώς αυτο νομίζο λέγεται παντιλίκι :D χεχεχε
γίνεται και χώρις συμπλέκτη :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Διπλογκαζιά, διπλοσυμπλεκταρισιά και όλα θα γίνουν ομαλά την επόμενη φορά. :smokin:
Μετά θα μπορείς να οδηγήσεις και Daf. :lol: :wave2: ξερεις απο fuller
Ξέρεις από google?
220367
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ξέρεις από google? δεν μ ενδιαφερη απλα να το δω ξερω απο fuller(ειχα)
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Διπλογκαζιά, διπλοσυμπλεκταρισιά και όλα θα γίνουν ομαλά την επόμενη φορά. :smokin:
Μετά θα μπορείς να οδηγήσεις και Daf. :lol: :wave2:
:bawl: :lol:
Σκέφτηκα να ανοίξω άλλο θέμα αλλά αφού βλέπω ότι εξαντλήθηκε αυτό και η απορία μου έχει να κάνει με την αποσταθεροποίηση του πίσω τροχού, υπο διαφορετικές συνθήκες βέβαια θα την κάνω εδώ.
Λοιπόν, όταν μπαίνω σε στροφές με το μηχανάκι, κυρίως όταν βρίσκομαι στην κορυφή τους και λογικά πιάνω την μέγιστη κλίση, συνήθως γλιστράει ο πίσω τροχός αισθητά με αποτέλεσμα να σηκώνω το μηχανάκι πριν γίνουν τα πράγματα ανεξέλεγκτα και βρεθώ σε κανένα πεζοδρόμιο.
Μετά κοιτάω το λάστιχο και παρατηρώ ότι έχει σίγουρα αρκετό ακόμα περιθώριο να πατηθεί.
Το θέμα μου λοιπόν είναι, γιατί συμβαίνει αυτό;
Έχει να κάνει τόσο πολύ με λάθος τακτική ή και τα όρια(αναρτήσεις, πλαίσιο κλπ) στο μηχανάκι(cbr125) εξαντλούνται τόσο εύκολα;
Μπορώ να κάνω κάτι για να βελτιωθεί η κατάσταση;
Έχω μείνει στάσιμος λίγο στο θέμα αυτό και έχω ξενερώσει.
BLACKGAS
19/01/2011, 17:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από HxC
Λοιπόν, όταν μπαίνω σε στροφές με το μηχανάκι, κυρίως όταν βρίσκομαι στην κορυφή τους και λογικά πιάνω την μέγιστη κλίση, συνήθως γλιστράει ο πίσω τροχός αισθητά με αποτέλεσμα να σηκώνω το μηχανάκι πριν γίνουν τα πράγματα ανεξέλεγκτα και βρεθώ σε κανένα πεζοδρόμιο.
Μετά κοιτάω το λάστιχο και παρατηρώ ότι έχει σίγουρα αρκετό ακόμα περιθώριο να πατηθεί.
Το θέμα μου λοιπόν είναι, γιατί συμβαίνει αυτό;
Άλλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα!:dizzy:
Allst@rf
19/01/2011, 17:41
μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε , που λέει και η μανούλα μου... :rotflmao:
chr1s_86
19/01/2011, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από HxC
Σκέφτηκα να ανοίξω άλλο θέμα αλλά αφού βλέπω ότι εξαντλήθηκε αυτό και η απορία μου έχει να κάνει με την αποσταθεροποίηση του πίσω τροχού, υπο διαφορετικές συνθήκες βέβαια θα την κάνω εδώ.
Λοιπόν, όταν μπαίνω σε στροφές με το μηχανάκι, κυρίως όταν βρίσκομαι στην κορυφή τους και λογικά πιάνω την μέγιστη κλίση, συνήθως γλιστράει ο πίσω τροχός αισθητά με αποτέλεσμα να σηκώνω το μηχανάκι πριν γίνουν τα πράγματα ανεξέλεγκτα και βρεθώ σε κανένα πεζοδρόμιο.
Μετά κοιτάω το λάστιχο και παρατηρώ ότι έχει σίγουρα αρκετό ακόμα περιθώριο να πατηθεί.
Το θέμα μου λοιπόν είναι, γιατί συμβαίνει αυτό;
Έχει να κάνει τόσο πολύ με λάθος τακτική ή και τα όρια(αναρτήσεις, πλαίσιο κλπ) στο μηχανάκι(cbr125) εξαντλούνται τόσο εύκολα;
Μπορώ να κάνω κάτι για να βελτιωθεί η κατάσταση;
Έχω μείνει στάσιμος λίγο στο θέμα αυτό και έχω ξενερώσει.
Υπάρχει CBR 125 του οποίου τα λάστιχα τερματίζουν σε ελληνικό δρόμο που δίπλα έχει πεζοδρόμιο;
:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACKGAS
Άλλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα!:dizzy:
Eχω πεθανει λεμε....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Δοκιμασε να αλλαξεις/κοιταξεις την πιεση στα ελαστικα σου...
Ισως, με πιο πιθανο, να θες παραπανω αερα.
Joyrider
03/06/2011, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Polaris
Eχω πεθανει λεμε....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ε μα, μια πάνω? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
staffaki
03/06/2011, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από HxC
Έχει να κάνει τόσο πολύ με λάθος τακτική ή και τα όρια(αναρτήσεις, πλαίσιο κλπ) στο μηχανάκι(cbr125) εξαντλούνται τόσο εύκολα;
Μάλλον είναι και τα 2...
Δοκίμασε να βελτιώσεις λίγο την θέση του σώματός σου αλλά μην ξεχνάς οτι το CBR είναι παπί (no offense έτσι?)
Βρές μια στροφή που να την ξέρεις καλά και να μην έχει κίνηση και δοκίμαζε 1 καινούργιο πράγμα κάθε φορά...με χλμ που να αισθάνεσαι πολύ άνετος όμως...μέχρι να το βρείς 100% μην αυξήσεις την ταχυτητά σου...μετά από πάρα πολλές επαναλήψεις χωρίς απρόοπτα μπές με +5 χλμ...όχι παραπάνω όμως και ας σου φαίνεται βαρετό...πολύ εξάσκηση και βρες και κανα twist of the wrist!!!
Βέβαια τα πειράματα στο δρόμο ενίοτε κοστίζουν οπότε καλύτερα βρές καμια αλάνα, "χάραξε" 1-2 στροφές και παίξε εκεί...για προστασία δεν νομίζω οτι χρειάζεται να μιλήσω καν!
Δώσε βάση βέβαια και στην γνωμη των παραπάνω συνφορουμΥτών...
EDIT:Τώρα πήρα χαμπάρι οτι πρόκειτε περι "εκσκαφής" αλλά αφού το έγραψα δεν μαμιέται :D
Είναι τέτοια η χρονοκαθυστέρηση της απάντησης φίλε μου που πλέον πρέπει να σε ενημερώσω ότι έχει αποσταθεροποιηθεί πλήρως και για τα καλά..:)
Όπως και να χει ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.