View Full Version : x-max 250 abs 2010 - sh 300 abs
καλημερα σε ολους,
ειμαι αναμεσα στα δυο, ο αποθηκευτικος χωρος και η εμφανιση μου ειναι αδιαφορα, οπως και η ελλειψη ζελατινας για το honda, η καταναλωση και η αξιοπιστια με ενδιαφερουν κυριως...
εχω ακουσει οτι το yamaha εχει προβλημα με την μεταδοση, ισως ισχυει για τοπαλιοτερο μοντελο δεν ξερω...
παρακαλω για τα σχολια σας...
:beer:
Amplified
21/12/2010, 02:38
Σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχει κανένα σκούτερ που πλησιάζει το SH 300, σε οποιονδήποτε τομέα. Πόσο μάλλον εφόσον δεν σε ενδιαφέρει κι η εμφάνιση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Amplified
Σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχει κανένα σκούτερ που πλησιάζει το SH 300, σε οποιονδήποτε τομέα. Πόσο μάλλον εφόσον δεν σε ενδιαφέρει κι η εμφάνιση.
ναι εχω ακουσει καλα λογια κι εγω, αλλα το xmax τι προβληματα βγαζει ξερουμε;
επισης τι πραγματικη μεση καταναλωση εχουν αυτα τα δυο;
ευχαριστω για την απαντηση φιλε...
:wave2:
παιδια ενας - ενας μην σκοτωνεστε να απαντησετε...
:rolleyes:
sh και μη το σκεφτείς και πολύ :winka:
εγώ έχω το SH300 2009 χωρίς ABS με ABS που έχω οδηγήσει φρενάρει καλύτερα τόσο σε καλή άσφαλτο όσο και περιέργως σε άσχημη(με σαμαράκια)
service θέλει στα 1000km και μετά στα 6000km, 12.000km κτλ
ιμάντα αλλάζει κάθε 18.000km και μπουζί κάθε 12.000km
το κόστος για το προγραμματισμένο service είναι περίπου στα 70euro
η αυτονομία του εντός πόλης είναι από 140km-170km εάν βρεθείς σε ανοιχτό δρόμο χωρις σταματα ξεκίνα πάς 220-230 με 1 ρεζερβουάρ
οι επιδόσεις του ήταν καλές έγιναν πολύ καλύτερες με την ολόσωμη leo vinci και τα φυγοκεντρικά j.costa(θέλει μπιλάκια όμως των 40euro σχεδόν κάθε service και κάνει η μετάδοση σαν ξεροκάμπανο ducati), η τελική του περιορίζεται σε λίγο παραπάνω από 150km(τα 140 τα πιάνει αέρα και μετά αργά μέχρι την τελική του)
στο δρόμο στρίβεις άφοβα σαν να έχεις street μηχανή, τα φώτα του το βράδυ είναι πολύ καλά και η σέλα του αρκετά αναπαυτική και για 2 άτομα τέλος ταλαντώσεις όταν στρίβεις σε σχέση με το sh150 δεν υπάρχουν.Θέλουν λίγο σφίξιμο τα πίσω αμορτισέρ για να μην έχεις κουνήματα στην τελική του
ο χώρος κάτω από την σέλα δεν είναι αρκετός για full face κράνος ενώ στο ντουλαπακι στα πόδια σου υπάρχει και μπρίζα για φορτιστή, το καντράν του πλήρη και ευανάγνωστο
έχω κάνει 13.000km και πιστευω ότι αξίζει τα χρήματα του αφου το χρησιμοποιώ και εντός πόλης αλλά και για να κάνω κοντινές εκδρομές
ελπίζω να σε κάλυψα :p
220052
ευχαριστω φιλε, κατατοπιστικοτατος, πηγα και το ειδα σημερα, ωραιο, δεν το οδηγησα βεβαια γιατι δεν βρηκα μεταχειρισμενο, αλλα λιγο μικρο ρε γμτ και ειμαι ολοκληρο ντερεκι, αλλα ενταξει την δουλεια μου θελω να κανω δεν βαριεσαι...
:beer:
θα κατατοπιστεις αν ριξεις μια ματια στο: http://forum.scooterclubhellas.gr/portal.php
εκει ψαχτηκα οταν αγορασα το kymco downtown 300....
το honda τα χει ολα..όχι βεβαια τοσο γρηγορο οσο το προρρηθεν κι ουτε επισης την
αισθητικη του....:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από lagman
εκει ψαχτηκα οταν αγορασα το kymco downtown 300....
το honda τα χει ολα..όχι βεβαια τοσο γρηγορο οσο το προρρηθεν κι ουτε επισης την
αισθητικη του....:D
έχει μικρούς τροχούς όμως που συνεπάγετε μειωμένο κρατημα ενω σε λακούβες παίζει να μείνεις και μέσα :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από lagman
http://forum.scooterclubhellas.gr/portal.php[/url]
nai to ksero, alla prepei na gineis melos kai variemai...
eyxaristo file...
:beer:
mixalakis
22/12/2010, 06:01
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του x-max είναι η εκμετάλλευση των χώρων, χωρίς να είναι ολόκληρη μαούνα.
Αντίστοιχα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του sh είναι ότι έχει μηδαμινό χώρο κάτω από τη σέλα, που ειδικά για ένα εργαλείο πόλης είναι σοβαρό.
Από τη στιγμή που δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι, η λύση του sh είναι απλά μονόδρομος!!
ioannou_b
11/01/2011, 18:18
Ολο για χωρους ακουω. Βαλε μια μπαγκαζιερα και εισαι οκ.Ειχα το Γιαμαχα και το εδωσα σχεδον καινουργιο γιατι δεν μπορουσα αλλο τον ηχο απο την μεταδοση. Τωρα εχω 2 SH το 300 και το 150 μοντελα και τα δυο 2010. Ενα εχω να σου πω. Στα 300 κ. δεν υπαρχει αλλο σκουτερ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Amplified
Σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχει κανένα σκούτερ που πλησιάζει το SH 300, σε οποιονδήποτε τομέα. Πόσο μάλλον εφόσον δεν σε ενδιαφέρει κι η εμφάνιση.
+1000κατι Downtown και τα ρέστα ειναι απλά οδοντοκρεμες και δήθεν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
ευχαριστω φιλε, κατατοπιστικοτατος, πηγα και το ειδα σημερα, ωραιο, δεν το οδηγησα βεβαια γιατι δεν βρηκα μεταχειρισμενο, αλλα λιγο μικρο ρε γμτ και ειμαι ολοκληρο ντερεκι, αλλα ενταξει την δουλεια μου θελω να κανω δεν βαριεσαι...
:beer:
Επειδή είμαι κι εγώ ντερέκι, και το έχω σκεφτεί το θέμα σκούτερ σε σχέση με το ύψος μου, πρέπει να υπολογίσεις εκτός από την άνεση και την ασφάλεια.
Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να έχουν αρκετή απόσταση τα γόνατά σου από την ποδιά και να πατάνε άνετα τα παπούτσια σου χωρίς να σφηνώνουν πουθενά.
Επίσης τα γκριπ να μην βρίσκουν στο πάνω μέρος των ποδιών σου στο τέρμα του τιμονιού. Αυτό μπορεί να σου στοιχίσει καμιά χαζοπτώση σε φάση π.χ. μανούβρας ή αναστροφής με λίγα χιλιόμετρα που το τιμόνι κόβει τέρμα.
Είχα ένα Scarabeo 250 που ήταν αρκετά άνετο από αυτή την άποψη.
Προσπάθησε να κάνεις ένα καλό test ride με οποιοδήποτε σε ενδιαφέρει.
Οσο αφορα το Χ ΜΑΧ 250i και οχι το καρμπυρατερατο δεν εχει κανενα προβλημα με την μεταδοση.
Απλα ο πιο πολυ κοσμος το μπερδευει γιατι ακουμπαει ο λασποτηρας στην ροδα και τριζει μερικες φορες.
Το δικο μου βγαζει 250χλμ εντος πολεως με 10λιτρα βενζινη τελικη 150 και τα 130 τα πιανει χωρις να το καταλαβω.
Δεν ειχα στο μυαλο την καταναλωση αλλα διαπιστωσα οτι ειναι μαλλον το καλυτερο χωρις ομως να με απασχολη αφου παω οπου θελω γρηγορα. Μου εκανε εντυπωση ο τεραστιος χωρος που εχει απο κατω (2 full face + κατι ψιλα) το οποιο με βοηθαει στο να βαζω το κρανος και το μπουφαν της μηχανης και να φοραω ενα πιο κυριλε μπουφανακι και να πηγαινω στην δουλεια η στον καφε.
Αλλαγη λαδιων καθε 3000χλμ και νομιζω ιμαντα καθε 20.000χλμ
Ενα μειον για εμενα ειναι η μικρες ζαντες που προσφερουν καλυτερο κρατημα, αλλα για να στριβω ταπα κλπ εχω το R1 :D
Απο εκει και περα τωρα με την κουβερτα νομιζω πλεον το αμαξι θα καθετε και θα σκουριαζει.
Εγω θα προτεινα κατι σε Χ ΜΑΧ , Χ City, SYM και KYMCO.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.