View Full Version : 0300??????
ktm640lc4
07/01/2011, 19:29
Εχουμε ακουσει κατι;
Πηρε το αυτι μου οτι παει για φουντο , ισχυει?Αν και το ΜΟΤΟ δεν εβγαλε τευχος ακομα φετος....
Ειναι οντως ετοιμο να κλεισει.Ασχημα τα πραγματα,
Allst@rf
08/01/2011, 09:55
Fuck!
:sick:
Και τα σχολεία (California π.χ.);:confused: Αυτοί δεν τα παίζουν;
stratospr
08/01/2011, 12:19
Το 0-300 δυστυχώς έκλεισε... Τέλος του Δεκέμβρη απολύθηκαν όλοι... RIP :(
Allst@rf
08/01/2011, 13:42
παντος το site λειτουργεί κανονικά και μια βιαστική που του έριξα δεν είδα κάποια ανακοίνωση...
Και έχει και αρκετά φρέσκα νέα...
Shaolin Monk
08/01/2011, 13:48
Θα ειναι κριμα. Αγωνιζονται να επιβιωσουν και τα περιοδικα, αλλα δεν ειναι και πολυ παραξενο, αν σκεφτει κανεις οτι οι μοτοσυκλετιστες δεν τα στηριζουν καθολου. Μονο αρνητικα σχολια ακους, χωρις ομως να μπαινει καποιος στη θεση των εκδοτων - συντακτων. Αυτη ειναι η φυσικη καταληξη... :sad:
οταν δε σεβονται το κοινο τους...λογικο να τους γυρισει την πλατη...και καλα κανουν και κλεινουν...επρεπε να το χαν κλεισει εδω και χρονια το μαγαζι...
idomeneas
08/01/2011, 14:37
βασικά το επετειακό μοτο ήταν γαμάτο :beer:
προσωπικα επαιρνα καθε μηνα μοτο,0-300,powerbikes.
παλιοτερα εμεινε στη μεση η συλλογη μου απο 2τροχοι,rider τωρα προστεθηκε αλλο ενα:mad:
οσο λιγοτερα περιοδικα τοσο ενισχυονται οι πελατειακες σχεσεις με τους κατασκευαστες.ποτε τα μονοπωλεια δεν οφελησαν τους καταναλωτες:rolleyes:
ktm640lc4
08/01/2011, 15:00
Κατι ειχε παρει το αυτι μου εδω και καιρο επειδη ημουν στο χωρο αλλα δεν το πολυπιστευα και φυσικα δεν το ειχα αναφερει σε κανεναν.
Απο οτι ακουω ομως...
Ελπιζω να μην γινει τιποτα και να συνεχισει κανονικα.
:(
mixalakis
09/01/2011, 11:16
Πολύ κρίμα ρε παιδιά αν έγινε κάτι τέτοιο.
Το θεωρούσα καλό περιοδικό.
Ούτε εγώ στήριξα τον ειδικό τύπο των μοτοσυκλετών, παρόλο που στηρίζω από τα πρώτα εφηβικά μου χρόνια τον αντίστοιχο των αυτοκινήτων.
Το πρόβλημα για εμένα προέκυψε από τότε που και το ΜΟΤΟ και το 0300 έγιναν δεκαπενθήμερα.
Προσωπικά με ενδιέφεραν πάντα οι δοκιμές μοτοσυκλετών και σε κάθε τεύχος ζήτημα να υπήρχαν πάνω από 3- 4 μοντέλα. Να πληρώσω 7? για 3-4 μοντέλα δεν το έκανα.
Στα περιοδικά αυτοκινήτων με 5,5? έχεις πολύ πλούσια ύλη και η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας δεν μπορούσε να σηκώσει δεκαπενθήμερα περιοδικά με τόσο φτωχή ύλη.
Κρίμα είναι να κλείνουν περιοδικά μοτοσυκλετας σε μιά χώρα που κυκλοφορούν αρκετές μέρες τον χρόνο χιλιάδες μοτοσυκλέτες στον δρόμο, τους έφαγε η διαφήμηση,συμφωνώ με τον φίλο που εγραψε οτι απο τότε που έγιναν 15νθήμερα το ΜΟΤΟ και 0-300 έχασαν αρκετά,έκοψαν τεστ και στο τέλος διάβαζες διαφημίσεις ,είχαν φτασει σε μερικά τεύχη να είναι οι σελίδες μισές-μισές !!!!Οπότε το τέλος ηταν λιγάκι προδιεγραμμένο :wave2:
ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ..........
Ό πρώτος τό διαδίκτυο................καί ό δεύτερος καί κυριότερος πώς
ό κόσμος δέν μπορεί νά είσπράττει πλέον τά παραμύθια τών περιοδικών
άνάλογα μέ τό ποιός είναι ό σπόνσορας.....!!!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΣΤΟ 1980, ύπάρχει ένημέρωση ..........
:wave2:
παιδια κριμα για τους εργαζομενους.θα επρεπε να ειχαν κανει κατι με τη τιμη,ειναι πολλα τα λεφτα γυρω στα 5 ευρω για ενα περιοδικο.πιο παλια επαιρνα κ εγω το τελευταιο χρονο ηταν ειδος πολυτελειας για μενα αφου απο το νετ μπορουσα να βρω τις πληροφοριες που ζηταω,θα μου πεις αλλο το περιοδικο,σωστο,απλως παω στο περιπτερο κ ψαχνω για ενα πιο φτηνο περιοδικο.παιδια εχει ακριβινει πολυ η ζωη μας κ διστυχως τα μετραω ολα,κριμα κ παλι για τα παιδια που εργαζονταν σε αυτο το περιοδικο
guzzistas
09/01/2011, 15:38
Θα μείνει τίποτε σε αυτή τη χώρα?
BLACKGAS
09/01/2011, 15:47
Ή αλλάζουμε ή/και βουλιάζουμε!
:look:
:eyepop: :confused: :confused: κρίμα το μοναδικό περιοδικό για μοτο κατ εμέ.
Πάντως και τα σχολεία το καλοκαίρι με το ζόρι έγιναν.Αν την κάνει η yamaha τέλος css
ktm640lc4
09/01/2011, 16:32
Οπως ειπε ο φιλος πιο πανω φταιει το νετ. Κατα 90%
Υ.Γ. Κατι πουλακια μου ειπαν οτι το moto παει για μηνιαιο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Υ.Γ. Κατι πουλακια μου ειπαν οτι το moto παει για μηνιαιο.
θα το κανουν οπως το Forum δηλαδη....που ειναι πανω 1 φορα το μηνα ... ! :wacko:
Hellspawn
09/01/2011, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
θα το κανουν οπως το Forum δηλαδη....που ειναι πανω 1 φορα το μηνα ... ! :wacko:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
imitrelos
10/01/2011, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
θα το κανουν οπως το Forum δηλαδη....που ειναι πανω 1 φορα το μηνα ... ! :wacko:
Εγραψες..............:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
stavrouliasp
10/01/2011, 12:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Οπως ειπε ο φιλος πιο πανω φταιει το νετ. Κατα 90%......
Φταίει που τα περιοδικά δεν προσαρμόστηκαν και δεν έγιναν καλύτερα και πιο ανταγωνιστικά και όχι το νετ...
imitrelos
10/01/2011, 13:23
Φταιει το νετ αλλά πάνω απο όλα φταίει ότι δέν είχαν υπολογίσει το ιντερνετ το είχαν σαν δευτερευον αντίπαλο ......
κάτσε με τα book-readers απλά αλλάζει η αγορά ένα σαίτ μπορεί να έχει και τους απλούς πελάτες αλλά και e-περιοδικά πολύ χαμηλή τιμή αλλά και περισσότερα αντίτυπα στήν αγγλία η motorcycle-news
:wave2:
mixalakis
10/01/2011, 15:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrouliasp
Φταίει που τα περιοδικά δεν προσαρμόστηκαν και δεν έγιναν καλύτερα και πιο ανταγωνιστικά και όχι το νετ...
Συμφωνώ.
Υπάρχει μήπως κανένα σοβαρό site για μηχανές στην Ελλάδα που προκάλεσε το κλείσιμο των περιοδικών. Ή μήπως το e-bike είχε τόση επιτυχία που πήρε όλο το κοινό;
Απλά στο θέμα της ενημέρωσης, μοιραία, τα περιοδικά δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το διαδίκτυο. Όμως δεν έχω δει πουθενά να κάνουν δοκιμές στα site. Για τις δοκιμές αγόραζα, όποτε αγόραζα, κάποια περιοδικά. Άλλωστε η αίσθηση του χαρτιού είναι διαφορετική και μόνο τα e-reader μπορούν να την ανταγωνιστούν, αλλά αυτό θα αργήσει ακόμα στην Ελλάδα.
Επιμένω, το πρόβλημα ήταν η πολύ φτωχή ύλη σε σχέση με την τιμή.
Για ειδήσεις, αγώνες, αγορά, αξεσουάρ, υπήρχε το διαδίκτυο. Να πληρώσεις 6.6-7? για 2-3 δοκιμές και ένα editorial δεν το έκανες.
Πολύ σωστά τα λέτε μερικοί, όπως ο φίλος απο πάνω.
Απογοήτευση βέβαια, γιατί αυτή η ανυπομονησία στις αρχές κάθε μήνα για το νέο τεύχος, δεν αντικαθίσταται, ούτε χωνεύεται εύκολα.
Κρίνοντας όμως την τιμή πρώτα απ΄όλα και κατά δεύτερον την αναλογία τιμής/ουσιαστικών σελίδων, η αντιμετώπιση προς τους αναγνώστες τους ήταν κάκιστη έως κοροϊδία.
Τέλος, ας δούν όλοι το παράδειγμα των 4Τ.Και δε με ενδιαφέρει επιχειρηματικά πως πάνε, αλλά τουλάχιστον έχουν ποιότητα και προσωπικότητα.
ρε παιδια???
ποιο νετ φταιει???δηλαδη εμειναν οπως ηταν τα περιοδικα και δε μπορεσαν να φτασουν το νετ?οτι να ναι λεμε...
αγοραζα περιοδικα...εχω ΠΑΡΑ πολλα...απο τις αρχες του 2000...οχι παλιοτερα που ηταν ακομα καλυτερα τα πραγματα...αν παρετε ενα περιοδικο του 02 πχ, και του 11...μοτο ας πουμε...δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...
κατεληξαν να κανουν 6?...100 σελιδες συνολικα...με τις 70 να ειναι αμεση διαφημιση...οι αλλες 30 τεστοδιαφημισεις των αντιπροσωπιων...
και μιας και λετε για το νετ...υπαρχει πολυς κοσμος με συνδρομες σε ξενα μεγαλα περιοδικα...αφου υπαρχει ακομα το νετ, ειναι κοροιδα και φερνουν απο εξωτερικο το περιοδικο τους?
τοσα μηχανακια εχουν βγει...και ολοι μας εχουμε δει ελατωματα και παραξενιες...πολλα τα καταλαβαινεις με το που τα καβαλησεις...μερικα δε χρειαζεται ουτε ΚΑΝ να τα καβαλησεις για να τα διαπιστωσεις...πως γινεται να μη κανουν ΟΥΤΕ μια αναφορα?ουτε μια υπονοια...τιποτα...
μονοι τους τα εκλεισαν...και καλα εκαναν...και στην τουαλετα ακομα πιο πολυ ενδιαφερον εχει το απορυπαντικο...παρα ενα συγχρονο περιοδικο μοτοσυκλετας...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ..........
Ό πρώτος τό διαδίκτυο................καί ό δεύτερος καί κυριότερος πώς
ό κόσμος δέν μπορεί νά είσπράττει πλέον τά παραμύθια τών περιοδικών
άνάλογα μέ τό ποιός είναι ό σπόνσορας.....!!!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΣΤΟ 1980, ύπάρχει ένημέρωση ..........
:wave2:
Τα περιοδικα βγαζουν $ μονο απο τις διαφημισεις απο πωλησεις ουτε για τσιγαρα δεν τους φτανουν.
Χαρη στην καταραμενη κριση,επεσαν οι πωλησεις μοτο,εκλεισαν μαγαζια σχετικα με μοτο και αξεσουαρ και αρα και η διαφημιση....αρα θα κλεισουν και περιοδικα...προβλεπω να μενει μονο 1 η 2.
BLACKGAS
11/01/2011, 08:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε παιδια???
ποιο νετ φταιει???δηλαδη εμειναν οπως ηταν τα περιοδικα και δε μπορεσαν να φτασουν το νετ?οτι να ναι λεμε...
................
+1 Απλά δεν προσέφεραν κάτι. Οι δοκιμές ήταν σαν απομαγνητοφώνηση των ενημερώσεων από τις παρουσιάσεις των αντιπροσωπειών και ... κάπου εδώ το ματς τελείωσε. Δεν θυμάμαι την τελευταία 10ετία από το σύνολο των μοτοπεριοδικών που έπεσε στα χέρια μου να αναφέρθηκε ένα πρόβλημα που διαπιστώσανε!
ΥΓ Με το CSS ξέρει κανείς τι θα γίνει? Το ευρωπαικό πρόγραμμα ανακοινώθηκε προ πολλού!:confused:
imitrelos
11/01/2011, 16:19
Χάλασε η ύλη πρώτα απο όλα (έχω ακόμα moto απο τήν εποχή που ήταν ο πανούτσος η και πιο μετά μέχρι κάπου το 04 και τα έσπαγε , το ίδιο και το Motosport απο εκει και πέρα ακόμα έχει θέση ένα περιοδικό απλά πρέπει να υποστηρίζει και ηλεκτρονική έκδοση όπως και sait (έξω μερικά περιοδικά έχουν είτε ηλεκτρονική και φυσική έκδοση πιο πλούσια απο το sait ή καθαρά ηλεκτρονική έκδοση με πληρωμή εκεί θα πάει , τώρα για τήν μυρωδια του χαρτιού....απλά κάποια στιγμή θα έρθει το τέλος λόγο και κόστους το μέλλον είναι στο e-ink
:beer: :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε παιδια???
ποιο νετ φταιει???δηλαδη εμειναν οπως ηταν τα περιοδικα και δε μπορεσαν να φτασουν το νετ?οτι να ναι λεμε...
αγοραζα περιοδικα...εχω ΠΑΡΑ πολλα...απο τις αρχες του 2000...οχι παλιοτερα που ηταν ακομα καλυτερα τα πραγματα...αν παρετε ενα περιοδικο του 02 πχ, και του 11...μοτο ας πουμε...δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...
κατεληξαν να κανουν 6?...100 σελιδες συνολικα...με τις 70 να ειναι αμεση διαφημιση...οι αλλες 30 τεστοδιαφημισεις των αντιπροσωπιων...
και μιας και λετε για το νετ...υπαρχει πολυς κοσμος με συνδρομες σε ξενα μεγαλα περιοδικα...αφου υπαρχει ακομα το νετ, ειναι κοροιδα και φερνουν απο εξωτερικο το περιοδικο τους?
τοσα μηχανακια εχουν βγει...και ολοι μας εχουμε δει ελατωματα και παραξενιες...πολλα τα καταλαβαινεις με το που τα καβαλησεις...μερικα δε χρειαζεται ουτε ΚΑΝ να τα καβαλησεις για να τα διαπιστωσεις...πως γινεται να μη κανουν ΟΥΤΕ μια αναφορα?ουτε μια υπονοια...τιποτα...
μονοι τους τα εκλεισαν...και καλα εκαναν...και στην τουαλετα ακομα πιο πολυ ενδιαφερον εχει το απορυπαντικο...παρα ενα συγχρονο περιοδικο μοτοσυκλετας...
+1
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACKGAS
+1 Απλά δεν προσέφεραν κάτι. Οι δοκιμές ήταν σαν απομαγνητοφώνηση των ενημερώσεων από τις παρουσιάσεις των αντιπροσωπειών και ... κάπου εδώ το ματς τελείωσε. Δεν θυμάμαι την τελευταία 10ετία από το σύνολο των μοτοπεριοδικών που έπεσε στα χέρια μου να αναφέρθηκε ένα πρόβλημα που διαπιστώσανε!
ΥΓ Με το CSS ξέρει κανείς τι θα γίνει? Το ευρωπαικό πρόγραμμα ανακοινώθηκε προ πολλού!:confused:
Το CSS θα γίνει κανονικά, απλά ακομα δεν έχουμε επιβεβαίωση από τις πίστες για να ανακοινώσουμε τις ημερομηνίες.
Ιωάννα
Αρχικά δημιουργήθηκε από jarv
Το CSS θα γίνει κανονικά, απλά ακομα δεν έχουμε επιβεβαίωση από τις πίστες για να ανακοινώσουμε τις ημερομηνίες.
Ιωάννα
Μακάρι τουλάχιστον αυτό να παραμείνει..... :wave2:
Εχετλαίος
12/01/2011, 06:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
Θα μείνει τίποτε σε αυτή τη χώρα?
Βλέπεις κανέναν να γνοιάζεται;
:confused:
10-12€ το κιλό τα καθαρισμένα καρύδια στο μανάβικο, γεμμάτα τα δένδρα πιο κάτω στο δρόμο και εκειά μένουν αμάζευτα, αλλά ο κόσμος επιμένει να τα αγοράζει από το μανάβικο.
Καμία σχέση ( ; )με το θρεαντ, ξέρω...
geotriada
12/01/2011, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από HxC
Τέλος, ας δούν όλοι το παράδειγμα των 4Τ.Και δε με ενδιαφέρει επιχειρηματικά πως πάνε, αλλά τουλάχιστον έχουν ποιότητα και προσωπικότητα.
επεισης εκλεισε και το RALLY.GR ,ενα σαιτ των 4Τ που ενημερωνε για αγωνες αυτκινητων,,,,,
κριμα
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_rally-news-article&race_id=0&article_id=19233
BLACKGAS
12/01/2011, 16:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από jarv
Το CSS θα γίνει κανονικά, απλά ακομα δεν έχουμε επιβεβαίωση από τις πίστες για να ανακοινώσουμε τις ημερομηνίες.
Ιωάννα
Ευχαριστώ, αναμένουμε τα ευχάριστα νέα λοιπόν!
Παιδια να πω και γω(:blush: ) τη γνωμη μου--συμφωνω με τα παραπάνω σχολια όλων των παιδιων--διαβαζω-διαβαζα τα περιοδικα(ολα..μοτο-2 τροχοι-0300-rider-power bikes-moto triti κλασικα..χααχαχα) παρα πολλα χρονια..και τα τελευταια χρονια εχω απογοητευτει απο σχεδον ολα---μου εδιναν την εντύπωση οτι εκαναν απλη διεκπεραιωση...:eyepop:
Η μοτοσυκλετα είναι παθος και αυτοι στα περιοδικα την παρουσιαζoυν σαν κινητο τηλέφωνο...:ZZZ:
Καλα είναι τα περιοδικα για τον αμυητο και τον πρωταρη...για το μυημενο μοτοσυκλετιστη χαλιααα...:nono:
Λυπαμαι που το λεω αλλα εχει πεσει και το επιπεδο στα editorial και τα προσωπικα αρθρα των συντακτων...δηλαδη είναι φορες που προσπαθω να βγαλω νόημα από μια προταση--παράγραφο και δεν μπορώ--χανω τη μπάλα. Σορι για το υφος μου, δεν είμαι φιλολογος ουτε ο Μπαμπινιωτης...ενας μεσος χρηστης είμαι...
Πλεον παιρνω περιοδικο καθε 4-5 μηνες... το δε internet δεν ξερω αν εχει κανει ζημια και πόση...αλλα και το e-bike που διαβαζω είναι μετριοτατο(*σορι e-bike σε αγαπώ πολύ..). Πρεπει να αλλαξει τιτλο να γινει e-bike racing...
Πραγμαικα ευχομαι τα καλυτερα στα περιοδικα--εχω μεγαλώσει με αυτα...:wave2: :wave2: :wave2:
geoploumid
23/01/2011, 03:16
ΤΟ ΑΒΑΝΤΑΡΙΣΜΑ ΤΟΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ , Η ΜΗ ΑΝΤΕΙΚΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ΤΟΥ 0 -300 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕ ΠΙΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΝΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΟ ΓΙΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΡΔΙΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ..........ΟΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΡΧΟΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ........
mixalakis
23/01/2011, 04:27
Τεύχος μπορεί να μην έχει βγάλει, αλλά το site ανανεώνεται συχνά. Ίσως έγινε διακοπή για κάποιο διάστημα.
Ξέρει κανείς τι ακριβώς έχει συμβεί;
panavour
23/01/2011, 07:46
EEEE εσεις οι μαθουσαλες του φορουμ ,θυματε κανενας σας την ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ που εβγαζε ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΟΙΔΑΣ στις αρχες του 80 μεχρι το 86 η 87 δεν θυμαμαι ακριβως????
Οποιος το διαβαζε τοτε θα καταλαβε πως επρεπε να ειναι τα περιοδικα μοτο.:wave2:
λυπαμαι για τους εργαζομενους αλλα οχι για τα καφροπεριοδικα και εχω αγορασει παρα πολλα στην ζωη μου...
imitrelos
23/01/2011, 10:02
Ειπαμε και αναμενόμενο να έχουν το λιγότερο προβλήματα θα μείνουν όσα δούν πιό είναι το μέλλον τα περιοδικά δέν θα εξαφανιστούν (γνώση με συνδρομή δηλαδη ) αλλά θα αλλάξουν τελίως μορφή
Αν και όταν έβγαινε ήμουν μικρός διάβασα τήν μοτοτεχνική αργότερα απο το αρχείο του αδερφού μου να όντος πολύ καλό , όπως και τα 300 πρώτα τευχη του μοτο όπως και το motosport ,
για το σαιτ το να κλείση ενώ πρακτικά το κόστος είναι γελίο είναι θέμα χρόνου αυτου που το συντηρούσε ίσος (κανένας μα κανένας που θέλει να φτιάξει ένα σαιτ και έχω αρκετούς τέτιους πελάτες δέν σκεφτεται το ΧΡΟΝΟ που πρέπει να δώσει στο ενχείρημα δέν πάει μόνο του στόν αυτόματο και όταν μεγαλώση αρκετά θέλει χρόνο ίσος και χρήμα )
:beer: :beer: :beer:
megalexandros
23/01/2011, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
οταν δε σεβονται το κοινο τους...λογικο να τους γυρισει την πλατη...και καλα κανουν και κλεινουν...επρεπε να το χαν κλεισει εδω και χρονια το μαγαζι... συμφωνω:rolleyes:
megalexandros
23/01/2011, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ..........
Ό πρώτος τό διαδίκτυο................καί ό δεύτερος καί κυριότερος πώς
ό κόσμος δέν μπορεί νά είσπράττει πλέον τά παραμύθια τών περιοδικών
άνάλογα μέ τό ποιός είναι ό σπόνσορας.....!!!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΣΤΟ 1980, ύπάρχει ένημέρωση ..........
:wave2: συμφωνω
megalexandros
23/01/2011, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrouliasp
Φταίει που τα περιοδικά δεν προσαρμόστηκαν και δεν έγιναν καλύτερα και πιο ανταγωνιστικά και όχι το νετ... συμφωνω
megalexandros
23/01/2011, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Βλέπεις κανέναν να γνοιάζεται;
:confused:
10-12€ το κιλό τα καθαρισμένα καρύδια στο μανάβικο, γεμμάτα τα δένδρα πιο κάτω στο δρόμο και εκειά μένουν αμάζευτα, αλλά ο κόσμος επιμένει να τα αγοράζει από το μανάβικο.
Καμία σχέση ( ; )με το θρεαντ, ξέρω... συμφωνω
megalexandros
23/01/2011, 11:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από panavour
EEEE εσεις οι μαθουσαλες του φορουμ ,θυματε κανενας σας την ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ που εβγαζε ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΟΙΔΑΣ στις αρχες του 80 μεχρι το 86 η 87 δεν θυμαμαι ακριβως????
Οποιος το διαβαζε τοτε θα καταλαβε πως επρεπε να ειναι τα περιοδικα μοτο.:wave2: συμφωνω
imitrelos
23/01/2011, 11:37
Καλα βρε σπαμο-φωνιά :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
δέν μπορούσες να τα βάλεις σε ένα πόστ όλα τα συμφωνο :D
νιου σπάμερ ιν δε μπλοκ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl:
megalexandros
23/01/2011, 11:48
Ο καθ' ενας παιρνει οτι του αξιζει.
Ας προσεχαν τους αναγνωστες τους κι ας προσεχαν γενικως.
Το κριμα για αυτους που δουλευαν να γινει μαθημα οταν ανοιξουν νεα δουλεια να μαθουν να τη κανουν σωστα
megalexandros
23/01/2011, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
δέν μπορούσες να τα βάλεις σε ένα πόστ όλα τα συμφωνο :D
Οχι.
Δε γνωριζω το τροπο.:confused:
Ετσι γεμιζω και το μετριτη μυνηματων και φαινομαι ...παλοιος:winka:
Vstrommer71
23/01/2011, 12:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από panavour
EEEE εσεις οι μαθουσαλες του φορουμ ,θυματε κανενας σας την ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ που εβγαζε ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΟΙΔΑΣ στις αρχες του 80 μεχρι το 86 η 87 δεν θυμαμαι ακριβως????
Οποιος το διαβαζε τοτε θα καταλαβε πως επρεπε να ειναι τα περιοδικα μοτο.:wave2:
Συμφωνω ως προς το επιπεδο της Μοτοτεχνικης επιθεωρησης(Και τα Μοτονεα καλα ητανε,και σε γενικες γραμμες και το Μοτοσπορτ,αν εξαιρεσεις την αιωνια κλαψα του Παπανδρεου!)
Ε ρε εποχες,30 σελιδες συγκριτικο τεστ για τις διαφορες Τ50 και Τ80:lol:
Αυτο που ευτυχως δεν εχουμε σημερα ειναι τις τοτε μοτοσυκλετες(ειδικα Γιαπωνεζικα μεγαλα) με το αρκουδογκαζο και τα αστεια κρατηματα.
Κι ευτυχως ο εξοπλισμος του αναβατη ειναι by far-που λενε και στο χωριο μου-ετη φωτος μπροστα απο την ροδα-τσαντα και κοπανα ενδυμασια του τοτε.
Παρτε καμμια συλλεκτικη φωτο και δειτε το σορτσακι και την σαγιοναρα που ειχαν οι...καμικαζι τοτε:rotflmao:
Ένα καλό περιοδικό το παίρνεις όπως και να χει για να το διαβάσεις τις ελεύθερες ώρες σου , είναι σαν την εφημερίδα δε μπα να χει ένα σκασμό ειδήσεις στο νετ με online εφημερίδες , ο κόσμος τις παίρνει και τις διαβάζει με το καφέ του η ξάπλα στον καναπέ , αυτό είναι αναντικατάστατο.
Τα μοτοπεριοδικά ας πρόσεχαν την ύλη τους και την τιμή τους , είπαμε θα βγουν και καλά πράγματα από αυτή τη γ@μ@ κρίση !!!
H.A.Balafoutre
24/01/2011, 08:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από man iii
Ένα καλό περιοδικό το παίρνεις όπως και να χει για να το διαβάσεις τις ελεύθερες ώρες σου , είναι σαν την εφημερίδα δε μπα να χει ένα σκασμό ειδήσεις στο νετ με online εφημερίδες , ο κόσμος τις παίρνει και τις διαβάζει με το καφέ του η ξάπλα στον καναπέ , αυτό είναι αναντικατάστατο.
Τα μοτοπεριοδικά ας πρόσεχαν την ύλη τους και την τιμή τους , είπαμε θα βγουν και καλά πράγματα από αυτή τη γ@μ@ κρίση !!!
Έτσι, ακριβώς εκεί το έχασαν. Σίγουρα και η αντικειμενικότητα παίζει ρόλο, η τιμή, η ευρύτητα όμως σε πληροφορίες σχετικές ή άσχετες με το αντικείμενο, ώς έντυπα, θα τα καθιστούσε διαχρονικά και διαφορετικά από τα ξένα (έντυπα ή/και ηλεκτρονικά), σίγουρα όμως θα τα αγόραζα για να περάσω ευχάριστα την ώρα μου σε μια παραλία κάπου που δεν θα είχε wifi...αν και το 0300 το θεωρούσα καλό περιοδικό...κρίμα που έκλεισε...
Μετά, στο ιντερνετικό κομμάτι κάπου χάθηκαν να το πω! δεν είχαν πόρους να επεκταθούν...όσο πρέπει! Διότι το οπτικοακουστικό θα είχε συμβάλει σε μια τουλάχιστον θετική εικόνα...μάλιστα πιστεύω πως τα site των περιοδικών ήταν και είναι φτωχά και μπερδεμένα σε πληροφορίες και τρόπο πλοήγησης...σε σχέση ας πούμε με αμοιγώς ιντερνετικά portals για αντίστοιχο αντικείμενο...αν μπορούσαν να δόσουν στους καταναλωτές κάτι ενδιάμεσο σε πιο προσιτή τιμή, πιστεύω θα ήταν καλά...αλλά μάλλον όλοι μαλωμένοι είναι μεταξύ τους στο χώρο, οπότε δεν σώζεται το καράβι...
Φταίει και το τυχοδιωκτικό κλίμα με ύποπτα εταιρικά σχήματα και ψεύτικα διάφορα κόλπα με μετοχές και επενδυτές,...όπου αντί να δίνουν δουλειά σε κόσμο καταστρέφουν τον παραγωγικό ιστό της χώρας και τα περιοδικά συνεπακόλουθα και μόνον ανέργους δημιουργούν...οι αλήτες.
road spirit
24/01/2011, 08:56
Αν τα περιοδικά θέλουν να επιβιώσουν στην μετά ιντερνετ εποχή θα πρέπει να προσφέρουν κάτι διαφορετικό (από το ίντερνετ) και αυτό κατά τη γνώμη μου είναι να ξαναγυρίσουν σε εποχές περιεχομένου υψηλής αξίας, βλ. μοτοτεχνική.
Θα πρέπει να προσφέρουν διάβασμα, όχι ξεφύλλισμα.
Πλούσια κείμενα με τροφή για σκέψη, όχι φωτοάλμπουμ για κοζάρισμα.
Υλικό για ανάλυση και προστιθέμενη αξία στο αντικείμενο που λέγεται μοτοσικλέτα και αναβάτης, όχι ενημέρωση αλά news flash. Αυτή τη μάχη την έχασαν από το διαδύκτιο και δεν πρόκειται να κάνουν rebound, όσο και να το παλεύουν. Στήλες με νέα αγοράς, νέα αγώνων, νέα …γενικώς θα πρέπει να τις θάψουν. Γειά σας, για αυτά ενημερώνεται ο κόσμος on the go από τον υπολογιστή του.
Δώστε γνώση, δώστε άποψη, δώστε εμπειρία, όχι αναμετάδοση, όχι μάρκετινγκ…
Για αυτά όμως, χρειάζεται καλές «πένες». Μπορεί κάποιος συντάκτης να είναι απίστευτος «χεράς», από τους καλύτερους αναβάτες εκεί έξω, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γράψει.
Αν διαβάζει κάποιος από την έκδοση περιοδικών εδώ, το μήνυμα είναι ένα κύριοι: γράψιμο, διάβασμα. Αυτό είναι το έντυπο. Αφήστε τα άλλα για το νετ.
ΥΓ:
Ότι οι τακτικές «χαϊδεύω τα αυτιά της αντιπροσωπίας και δεν γράφω με θάρρος τα μειονεκτήματα της μηχανής» θα πρέπει να κλειστούν στα χρονοντούλαπα, είναι αυτονόητο νομίζω… Έχουν υπάρξει τεστ μηχανών που το κείμενο δεν θα μπορούσε να είχε γραφτεί καλύτερα από το τμήμα μάρκετινγκ του Χ, Ψ κατασκευαστή. Σεβαστείτε το πελάτη σας.
kati moy leei oti oi malakes einai toylaxiston diplasioi apo toys motosykletistes se ayti ti xora..
ta tsonto magazinia..pane full pros ta pano..se polliseis...
:bawl: :lol: :rotflmao:
Cpt. Haddock
24/01/2011, 09:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Αν τα περιοδικά θέλουν να επιβιώσουν στην μετά ιντερνετ εποχή θα πρέπει να προσφέρουν κάτι διαφορετικό (από το ίντερνετ) και αυτό κατά τη γνώμη μου είναι να ξαναγυρίσουν σε εποχές περιεχομένου υψηλής αξίας, βλ. μοτοτεχνική.
Θα πρέπει να προσφέρουν διάβασμα, όχι ξεφύλλισμα.
Πλούσια κείμενα με τροφή για σκέψη, όχι φωτοάλμπουμ για κοζάρισμα.
Υλικό για ανάλυση και προστιθέμενη αξία στο αντικείμενο που λέγεται μοτοσικλέτα και αναβάτης, όχι ενημέρωση αλά news flash. Αυτή τη μάχη την έχασαν από το διαδύκτιο και δεν πρόκειται να κάνουν rebound, όσο και να το παλεύουν. Στήλες με νέα αγοράς, νέα αγώνων, νέα …γενικώς θα πρέπει να τις θάψουν. Γειά σας, για αυτά ενημερώνεται ο κόσμος on the go από τον υπολογιστή του.
Δώστε γνώση, δώστε άποψη, δώστε εμπειρία, όχι αναμετάδοση, όχι μάρκετινγκ…
Για αυτά όμως, χρειάζεται καλές «πένες». Μπορεί κάποιος συντάκτης να είναι απίστευτος «χεράς», από τους καλύτερους αναβάτες εκεί έξω, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γράψει.
Αν διαβάζει κάποιος από την έκδοση περιοδικών εδώ, το μήνυμα είναι ένα κύριοι: γράψιμο, διάβασμα. Αυτό είναι το έντυπο. Αφήστε τα άλλα για το νετ.
ΥΓ:
Ότι οι τακτικές «χαϊδεύω τα αυτιά της αντιπροσωπίας και δεν γράφω με θάρρος τα μειονεκτήματα της μηχανής» θα πρέπει να κλειστούν στα χρονοντούλαπα, είναι αυτονόητο νομίζω… Έχουν υπάρξει τεστ μηχανών που το κείμενο δεν θα μπορούσε να είχε γραφτεί καλύτερα από το τμήμα μάρκετινγκ του Χ, Ψ κατασκευαστή. Σεβαστείτε το πελάτη σας.
:a18:
imitrelos
24/01/2011, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Αν τα περιοδικά θέλουν να επιβιώσουν στην μετά ιντερνετ εποχή θα πρέπει να προσφέρουν κάτι διαφορετικό (από το ίντερνετ) και αυτό κατά τη γνώμη μου είναι να ξαναγυρίσουν σε εποχές περιεχομένου υψηλής αξίας, βλ. μοτοτεχνική.
Θα πρέπει να προσφέρουν διάβασμα, όχι ξεφύλλισμα.
Πλούσια κείμενα με τροφή για σκέψη, όχι φωτοάλμπουμ για κοζάρισμα.
Υλικό για ανάλυση και προστιθέμενη αξία στο αντικείμενο που λέγεται μοτοσικλέτα και αναβάτης, όχι ενημέρωση αλά news flash. Αυτή τη μάχη την έχασαν από το διαδύκτιο και δεν πρόκειται να κάνουν rebound, όσο και να το παλεύουν. Στήλες με νέα αγοράς, νέα αγώνων, νέα …γενικώς θα πρέπει να τις θάψουν. Γειά σας, για αυτά ενημερώνεται ο κόσμος on the go από τον υπολογιστή του.
Δώστε γνώση, δώστε άποψη, δώστε εμπειρία, όχι αναμετάδοση, όχι μάρκετινγκ…
Για αυτά όμως, χρειάζεται καλές «πένες». Μπορεί κάποιος συντάκτης να είναι απίστευτος «χεράς», από τους καλύτερους αναβάτες εκεί έξω, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γράψει.
Αν διαβάζει κάποιος από την έκδοση περιοδικών εδώ, το μήνυμα είναι ένα κύριοι: γράψιμο, διάβασμα. Αυτό είναι το έντυπο. Αφήστε τα άλλα για το νετ.
ΥΓ:
Ότι οι τακτικές «χαϊδεύω τα αυτιά της αντιπροσωπίας και δεν γράφω με θάρρος τα μειονεκτήματα της μηχανής» θα πρέπει να κλειστούν στα χρονοντούλαπα, είναι αυτονόητο νομίζω… Έχουν υπάρξει τεστ μηχανών που το κείμενο δεν θα μπορούσε να είχε γραφτεί καλύτερα από το τμήμα μάρκετινγκ του Χ, Ψ κατασκευαστή. Σεβαστείτε το πελάτη σας.
+650 :beer: :beer: :beer: :beer:
απλά τα είπες όλα :beer:
mixalakis
24/01/2011, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Αν τα περιοδικά θέλουν να επιβιώσουν στην μετά ιντερνετ εποχή θα πρέπει να προσφέρουν κάτι διαφορετικό (από το ίντερνετ) και αυτό κατά τη γνώμη μου είναι να ξαναγυρίσουν σε εποχές περιεχομένου υψηλής αξίας, βλ. μοτοτεχνική.
Θα πρέπει να προσφέρουν διάβασμα, όχι ξεφύλλισμα.
Πλούσια κείμενα με τροφή για σκέψη, όχι φωτοάλμπουμ για κοζάρισμα.
Υλικό για ανάλυση και προστιθέμενη αξία στο αντικείμενο που λέγεται μοτοσικλέτα και αναβάτης, όχι ενημέρωση αλά news flash. Αυτή τη μάχη την έχασαν από το διαδύκτιο και δεν πρόκειται να κάνουν rebound, όσο και να το παλεύουν. Στήλες με νέα αγοράς, νέα αγώνων, νέα …γενικώς θα πρέπει να τις θάψουν. Γειά σας, για αυτά ενημερώνεται ο κόσμος on the go από τον υπολογιστή του.
Δώστε γνώση, δώστε άποψη, δώστε εμπειρία, όχι αναμετάδοση, όχι μάρκετινγκ…
Για αυτά όμως, χρειάζεται καλές «πένες». Μπορεί κάποιος συντάκτης να είναι απίστευτος «χεράς», από τους καλύτερους αναβάτες εκεί έξω, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γράψει.
Αν διαβάζει κάποιος από την έκδοση περιοδικών εδώ, το μήνυμα είναι ένα κύριοι: γράψιμο, διάβασμα. Αυτό είναι το έντυπο. Αφήστε τα άλλα για το νετ.
ΥΓ:
Ότι οι τακτικές «χαϊδεύω τα αυτιά της αντιπροσωπίας και δεν γράφω με θάρρος τα μειονεκτήματα της μηχανής» θα πρέπει να κλειστούν στα χρονοντούλαπα, είναι αυτονόητο νομίζω… Έχουν υπάρξει τεστ μηχανών που το κείμενο δεν θα μπορούσε να είχε γραφτεί καλύτερα από το τμήμα μάρκετινγκ του Χ, Ψ κατασκευαστή. Σεβαστείτε το πελάτη σας.
Καλά τα λες, αλλά το περιοδικό που κατ'εξοχήν χαϊδεύει τα αυτιά των αντιπροσωπειών (ΜΟΤΟ Τρίτη) ζει και βασιλεύει.
DrIoannis
24/01/2011, 20:14
Έχω εμπειρία από το 1993 με περιοδικά μοτοσυκλέτας (πιο πριν ήμουν πολύ μικρός :wacko: ) και πραγματικά η διαφορά είναι μεγάλη το τότε με το τώρα.Τότε υπήρχε πάθος για την οδήγηση που πέρναγε στο χαρτί και σε "έφτιαχνε" στην κυριολεξία.Τώρα μπορεί να υπάρχει πάθος αλλά δεν περνάει στον αναγνώστη...Λυπάμαι ειλικρινά για το 0-300 αλλά και για τα όποια 0-300 ακολουθήσουν γιατί δυστυχώς μάλλον θα ακολουθήσουν κι άλλα.Ίσως μέσα από αυτό το οποίο συμβαίνει στην χώρα μας και σε μεγάλο βαθμό Παγκοσμίως να βγει κάτι θετικό σε πολλά επίπεδα και όχι μόνο φτώχεια και δυστυχία.
Θα πω όμως ένα πράγμα,η μεγάλη επιτυχία του 0-300 ήταν και είναι τα CSS και ελπίζω να συνεχιστούν γιατί πραγματικά προσφέρουν γνώση και παιδεία σε έναν τομέα που το κράτος απλά αγνοεί επιδεικτικά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ΥΓ:
Ότι οι τακτικές «χαϊδεύω τα αυτιά της αντιπροσωπίας και δεν γράφω με θάρρος τα μειονεκτήματα της μηχανής» θα πρέπει να κλειστούν στα χρονοντούλαπα, είναι αυτονόητο νομίζω… Έχουν υπάρξει τεστ μηχανών που το κείμενο δεν θα μπορούσε να είχε γραφτεί καλύτερα από το τμήμα μάρκετινγκ του Χ, Ψ κατασκευαστή. Σεβαστείτε το πελάτη σας.
Όπως το τελευταίο moto με το tiger και το bmw, λέω εγώ τώρα....:rolleyes:
mixalakis
25/01/2011, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από avlihos
Όπως το τελευταίο moto με το tiger και το bmw, λέω εγώ τώρα....:rolleyes:
Όταν έγραφαν διθυράμβους για τα BMW και κάθε δύο τεύχη είχαν τεστ το 1200gs ήταν καλά;
road spirit
25/01/2011, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Καλά τα λες, αλλά το περιοδικό που κατ'εξοχήν χαϊδεύει τα αυτιά των αντιπροσωπειών (ΜΟΤΟ Τρίτη) ζει και βασιλεύει.
δεν το έχω αγοράσει ποτέ, αλλά αν δεν έχει αλλάξει κάτι απο το 2004-2005 όπου επεσαν τυχαία στα χέρια μου 2-3 τεύχη, η εντύπωση που μου είχε δώσει τότε είναι πως απευθύνεται σε άλλο κοινό... ως επι το πλείστον σε εντελώς άσχετους με το θέμα "μοτοσικλέτα" οι οποίοι κάποιοι στιγμή αποφάσισαν ευκαιριακά να ασχοληθούν με το 2τροχο (όπως ήταν και οι γνωστοί μου που είχαν πάρει τα τεύχη εκείνα)
τα άλλα περιοδικά είχαν σαφώς άλλο προσανατολισμό
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Συμφωνώ.
Υπάρχει μήπως κανένα σοβαρό site για μηχανές στην Ελλάδα που προκάλεσε το κλείσιμο των περιοδικών. Ή μήπως το e-bike είχε τόση επιτυχία που πήρε όλο το κοινό;
Απλά στο θέμα της ενημέρωσης, μοιραία, τα περιοδικά δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το διαδίκτυο. Όμως δεν έχω δει πουθενά να κάνουν δοκιμές στα site. Για τις δοκιμές αγόραζα, όποτε αγόραζα, κάποια περιοδικά. Άλλωστε η αίσθηση του χαρτιού είναι διαφορετική και μόνο τα e-reader μπορούν να την ανταγωνιστούν, αλλά αυτό θα αργήσει ακόμα στην Ελλάδα.
Επιμένω, το πρόβλημα ήταν η πολύ φτωχή ύλη σε σχέση με την τιμή.
Για ειδήσεις, αγώνες, αγορά, αξεσουάρ, υπήρχε το διαδίκτυο. Να πληρώσεις 6.6-7? για 2-3 δοκιμές και ένα editorial δεν το έκανες.
και όμως υπάρχουν τελικά portal που κάνουν τεστ μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα, εκτός από όλα τα υπόλοιπα που προσφέρουν όσον αφορά την ενημέρωση γύρω από κάθε τύπο μοτοσυκλέτας, έχοντας διπλάσια ακόμη και τριπλάσια ύλη από ένα δεκαπενθήμερο έντυπο περιοδικό. Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.bikeit.gr/
geoploumid
28/01/2011, 22:46
πολλη διαφιμηση και κατι δεν μου αρεσει ε???????????? bmw bmw bmw????????:confused: :confused: :confused: :confused: θελουμε ουδετεροτιτα και οχι μονοδιαστατα συμπερασματα ξεκαθαρα................δεν φρεναρει,και οχι του στυλ πολη ωραια φρενα αλλα θα θελαμε η εχει η δεν εχει ....αυτα
αν πρόλαβες μέσα σε 47 λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι να απαντήσεις στο προηγούμενο μήνυμα, να ελέγξεις, διαβάσεις, και κρίνεις το εν λόγω portal, τότε πραγματικά είσαι πολύ γρήγορος ;)
geoploumid
29/01/2011, 08:30
ΕΙΜΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΚΑΡΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??? Η ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΙΣΕΙ ??????? ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΩ ΡΕ ΦΙΛΕ????? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ .
αν έχεις απαντήσεις, καλό είναι να τις λες νομίζω. Μπορεί έτσι να γεννηθεί η νέα γενιά περιοδικών, αφού κατά τα λεγόμενά σου πάντα, είναι πρώτα το χρήμα και μετά η δουλειά
Αρχικά δημιουργήθηκε από tman
αν έχεις απαντήσεις, καλό είναι να τις λες νομίζω. Μπορεί έτσι να γεννηθεί η νέα γενιά περιοδικών, αφού κατά τα λεγόμενά σου πάντα, είναι πρώτα το χρήμα και μετά η δουλειά
Δικο σου δεν ειναι το εν λόγω portal::look:
Ναι, δικό μου είναι και είμαι πάντα ανοιχτός σε κάθε είδους ερωτήσεις και ιδέες
Αρχικά δημιουργήθηκε από tman
Ναι, δικό μου είναι και είμαι πάντα ανοιχτός σε κάθε είδους ερωτήσεις και ιδέες
Ξεκίνησα να σε διαβάζω πριν λιγο καιρό και ομολογώ οτι ειναι καλη δουλεια.Ισως με λιγότερες διαφημίσεις καλύτερη.Αλλα επειδή ειμαι εξω απο τον χορό δεν μπορω να κρίνω.Εσυ γνωρίζεις ποια ειναι η κατάσταση.:beer:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια :)
el_hymador
29/01/2011, 16:23
Όποιος νομίζει ότι ένα περιοδικό, site, portal μπορεί να επιζήσει χωρίς διαφήμιση, ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά όχι απλώς δεμένα, αλλά φολιασμένα. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός πλέον, κραταιοί τίτλοι περιοδικών έχουν κλείσει ή φυτοζωούν. Οπότε να ή ευκαιρία σας! Στήστε κάτι με μηδενική ή ελάχιστη διαφήμιση και αν αντέξετε παραπάνω από τρίμηνο να μου γράψετε!
Και επίσης έλεος με την καραμέλα των στημένων δοκιμών... δηλαδή τι νομίζετε; Ότι πάνε οι αντιπροσωπείες και τα σκάνε στους συντάκτες για να εκθειάσουν ένα μηχανάκι και να θάψουν τον ανταγωνισμό; :lol: :lol: :lol: Ρε εδώ τους κυνηγάνε με το ντουφέκι για να βάλουν μια ολοσέλιδη καταχώρηση, λέτε να δίνουν και λεφτά κάτω από το τραπέζι; Άλλο το προβάλω περισσότερο το μηχανάκι σου επειδή μου δίνεις διαφήμιση και άλλο το μεροληπτώ υπέρ του, έχει μεγάλη διαφορά! Έχετε υπόψιν σας επίσης, ότι πολλοί ΔΕΝ δίνουν τα μηχανάκια τους για δοκιμές, δεν φταίνε τα περιοδικά για αυτό.
geoploumid
29/01/2011, 17:39
. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΤΕΛΟΣ .......ΦΤΑΝΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΩ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ??ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΦΙΛΤΡΑΡΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΛΑΛΑΝΕ ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ....ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ .....ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ .:sun: :sun:
mixalakis
30/01/2011, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από tman
και όμως υπάρχουν τελικά portal που κάνουν τεστ μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα, εκτός από όλα τα υπόλοιπα που προσφέρουν όσον αφορά την ενημέρωση γύρω από κάθε τύπο μοτοσυκλέτας, έχοντας διπλάσια ακόμη και τριπλάσια ύλη από ένα δεκαπενθήμερο έντυπο περιοδικό. Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.bikeit.gr/
Το γνωρίζω πολύ καλά το πόρταλ αυτό.
Ξέρω πως είναι πολύ δύσκολο και δαπανηρό να κάνει κανείς πολλές και συχνές δοκιμές, όμως εγώ προσωπικά αυτό θέλω και αυτό διάβαζα πάντα στα περιοδικά.
Στο ίντερνετ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Χρειάζεται συνεχής ανανέωση!
Έχω μπει αρκετές φορές και έχει δει ακριβώς τα ίδια πράγματα. Στο ίντερνετ δεν είναι ανάγκη πάντα να έχεις πολλές δοκιμές, αλλά αυτό που χρειάζεσαι είναι συνεχής ανανέωση και νέες ειδήσεςι και θέματα.
Αταίριαστος
30/01/2011, 20:38
Μάγκες το 0300 δεν έκλεισε.... ακριβώς,
το περιοδικό ανήκει στην εταιρεία "Χάι-σάιντινγκ" του Θανάση Χούντρα και από το 1997, που έφυγε ο Θανάσης από το "ΜΟΤΟ", τυπωνόταν "φασόν" σε ιδιωτικό τυπογραφείο.
Λίγο πρίν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 (αν δεν με απατά η μνήμη μου) ο Θ.Χ. έκλεισε συμφωνία με την εταιρεία του Κώστα Καββαθά (του ιδιοκτήτη των 4Τροχών, Πτήση & Διάστημα κτλ.) τυπωνόταν στα τυπογραφεία των "Τεχνικών Εκδόσεων" και έγινε δεκαπενθήμερο (αφού το "σήκωνε" η αγορά και η "Αγία Ρεκλάμα"...
Το "πρόβλημα" ανέκυψε τους τελευταίους μήνες του 2010, όταν ο Κ. Καββαθάς, λόγω οικονομικής στενότητας, έβγαλε στο σφυρί τα πιεστήρια των Τεχνικών Εκδόσεων, τα οποία και αγοράστηκαν από τον εκδοτικό όμιλο "Λυμπέρης".
Και εγέννετο η κόμπλα.
Οι εκδόσεις Λυμπέρη απαιτούσαν από τον Θ.Χ. επίσημο εκδότη και ιδιοκτήτη (των πνευματικών δικαιωμάτων και όχι μόνο) του περιοδικού μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους επί των πωλήσεων του περιοδικού.
Ο Θ.Χ. δηλαδή να "σέρνει το κάρο" και να μοιράζεται τα φράγκα με τον Λυμπέρη.
Αυτό δεν το ανέχτηκε και όταν κυκλοφόρησε το τεύχος Δεκεμβρίου, έκλεισε τους λογαριασμούς του 2010 με τον Λυμπέρη και του ανακοίνωσε ότι θα αναζητήσει αλλού "στέγη" για το 0300.
Όμως το τεύχος Ιανουαρίου είχε ήδη τυπωθεί και επρόκειτο να γίνει διανομή στα περίπτερα.
Τότε οι δικηγόροι του Λυμπέρη απείλησαν ότι αν κυκλοφορήσει το περιοδικό θα έκαναν ασφαλιστικά μέτρα και θα διεκδικούσαν το σύνολο των εσόδων από τα τεύχη που θα πουλιόντουσαν.
Μπροστά σε αυτή την απειλή ο Θ.Χ. αποφάσισε να μην βγεί ποτέ στα περίπτερα το τεύχος Ιανουαρίου και κάνει προσπάθειες για να τυπώσει εκ νέου το "πνευματικό του τέκνο" σε ανεξάρτητα πιεστήρια, όπως τον παλιό καλό καιρό.
Ήλπιζε μάλιστα ότι μέχρι τις 25 Ιανουαρίου θα ήταν κρεμασμένο στα περίπτερα.
Μάλλον κάπου θα "κόλλησε" και γι' αυτό καθυστερεί.
Ίδωμεν..........
Σαν αναγνώστης συμφωνώ ότι είναι ακριβό περιοδικό... από τις σελίδες του πέρασαν μερικοί από τους πιό καλούς "συντάκτες" του χώρου.
Σαν μοτοσυκλετιστής, αισθάνομαι ευτυχής που αξιώθηκα να "βγάλω" δύο από τα σχολεία του, στα οποία έμαθα να στρίβω και να μην πέφτω....
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Όταν έγραφαν διθυράμβους για τα BMW και κάθε δύο τεύχη είχαν τεστ το 1200gs ήταν καλά; ΟΧΙ! Γιατί α) έχω XRV και β)θα το κλείσουν κι αυτοί το μαγαζί αν το πάνε έτσι. Και θα μείνει μόνος ο λύκος να γράφει...
:D
mixalakis
31/01/2011, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
Μάγκες το 0300 δεν έκλεισε.... ακριβώς,
το περιοδικό ανήκει στην εταιρεία "Χάι-σάιντινγκ" του Θανάση Χούντρα και από το 1997, που έφυγε ο Θανάσης από το "ΜΟΤΟ", τυπωνόταν "φασόν" σε ιδιωτικό τυπογραφείο.
Λίγο πρίν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 (αν δεν με απατά η μνήμη μου) ο Θ.Χ. έκλεισε συμφωνία με την εταιρεία του Κώστα Καββαθά (του ιδιοκτήτη των 4Τροχών, Πτήση & Διάστημα κτλ.) τυπωνόταν στα τυπογραφεία των "Τεχνικών Εκδόσεων" και έγινε δεκαπενθήμερο (αφού το "σήκωνε" η αγορά και η "Αγία Ρεκλάμα"...
Το "πρόβλημα" ανέκυψε τους τελευταίους μήνες του 2010, όταν ο Κ. Καββαθάς, λόγω οικονομικής στενότητας, έβγαλε στο σφυρί τα πιεστήρια των Τεχνικών Εκδόσεων, τα οποία και αγοράστηκαν από τον εκδοτικό όμιλο "Λυμπέρης".
Και εγέννετο η κόμπλα.
Οι εκδόσεις Λυμπέρη απαιτούσαν από τον Θ.Χ. επίσημο εκδότη και ιδιοκτήτη (των πνευματικών δικαιωμάτων και όχι μόνο) του περιοδικού μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους επί των πωλήσεων του περιοδικού.
Ο Θ.Χ. δηλαδή να "σέρνει το κάρο" και να μοιράζεται τα φράγκα με τον Λυμπέρη.
Αυτό δεν το ανέχτηκε και όταν κυκλοφόρησε το τεύχος Δεκεμβρίου, έκλεισε τους λογαριασμούς του 2010 με τον Λυμπέρη και του ανακοίνωσε ότι θα αναζητήσει αλλού "στέγη" για το 0300.
Όμως το τεύχος Ιανουαρίου είχε ήδη τυπωθεί και επρόκειτο να γίνει διανομή στα περίπτερα.
Τότε οι δικηγόροι του Λυμπέρη απείλησαν ότι αν κυκλοφορήσει το περιοδικό θα έκαναν ασφαλιστικά μέτρα και θα διεκδικούσαν το σύνολο των εσόδων από τα τεύχη που θα πουλιόντουσαν.
Μπροστά σε αυτή την απειλή ο Θ.Χ. αποφάσισε να μην βγεί ποτέ στα περίπτερα το τεύχος Ιανουαρίου και κάνει προσπάθειες για να τυπώσει εκ νέου το "πνευματικό του τέκνο" σε ανεξάρτητα πιεστήρια, όπως τον παλιό καλό καιρό.
Ήλπιζε μάλιστα ότι μέχρι τις 25 Ιανουαρίου θα ήταν κρεμασμένο στα περίπτερα.
Μάλλον κάπου θα "κόλλησε" και γι' αυτό καθυστερεί.
Ίδωμεν..........
Σαν αναγνώστης συμφωνώ ότι είναι ακριβό περιοδικό... από τις σελίδες του πέρασαν μερικοί από τους πιό καλούς "συντάκτες" του χώρου.
Σαν μοτοσυκλετιστής, αισθάνομαι ευτυχής που αξιώθηκα να "βγάλω" δύο από τα σχολεία του, στα οποία έμαθα να στρίβω και να μην πέφτω....
Ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες. Έπρεπε να γεμίσουμε 6 σελίδες για να μάθουμε τι συνέβει.
Είναι κρίμα να έχει τυπωμένο το τεύχος και να μην μπορεί να διανείμει.
Γενικά, αν εξαιρέσουμε το κόστος, είναι καλό περιοδικό και τώρα που έμαθα για αυτό με τον Λυμπέρη θα το αγοράσω ότι και να έχει για ύλη (αν και ψιλιάζομαι ότι θα έχει το τιγράκι, οπότε θα το αγόραζα ούτως ή άλλως).
Χαίρομαι κι εγώ που το ακούω. Το 0-300 ήταν πλέον το μόνο περιοδικό μοτοσυκλέτας που αγόραζα (όχι ανελλιπώς, αλλά αρκετά συχνά). :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Χαίρομαι κι εγώ που το ακούω. Το 0-300 ήταν πλέον το μόνο περιοδικό μοτοσυκλέτας που αγόραζα (όχι ανελλιπώς, αλλά αρκετά συχνά). :wave2:
Εσυ είσαι η μοναδική γυναίκα που ακουω οτι αγόραζε το 0-300 εστω και κατα περιόδους.:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΗΛΙΑΣΚΤΜ
Εσυ είσαι η μοναδική γυναίκα που ακουω οτι αγόραζε το 0-300 εστω και κατα περιόδους.:beer:
:smokin:
222688
Respect για τον Sniper!
Calamity Jane ρε φιλε!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΗΛΙΑΣΚΤΜ
Εσυ είσαι η μοναδική γυναίκα που ακουω οτι αγόραζε το 0-300 εστω και κατα περιόδους.:beer:
Aντιθέτως όταν ήμουν μικρή αγόραζα το Μοtosport ΧΩΡΙΣ να χάνω τεύχος!!!
(αυτή είναι η ντεκαντάνς που έρχεται μεγαλώνοντας... :lol: :rotflmao: )
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Aντιθέτως όταν ήμουν μικρή αγόραζα το Μοtosport ΧΩΡΙΣ να χάνω τεύχος!!!
(αυτή είναι η ντεκαντάνς που έρχεται μεγαλώνοντας... :lol: :rotflmao: )
:beer: Πέσε μας τώρα πως έχεις κρατήσει και τα τεύχη του γιά αρχειο να μας αποτελειώσεις:a18: :a18: :a18: (εγώ πάντως τα έχω κρατήσει,τα ξεφυλλίζω συχνά -πυκνα και γυρίζω πισω οταν οδηγούσαμε BETA MALAGUTTI VILLA BULTACO MONTESA και TESTIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
Μάγκες το 0300 δεν έκλεισε.... ακριβώς,
το περιοδικό ανήκει στην εταιρεία "Χάι-σάιντινγκ" του Θανάση Χούντρα και από το 1997, που έφυγε ο Θανάσης από το "ΜΟΤΟ", τυπωνόταν "φασόν" σε ιδιωτικό τυπογραφείο.
Λίγο πρίν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 (αν δεν με απατά η μνήμη μου) ο Θ.Χ. έκλεισε συμφωνία με την εταιρεία του Κώστα Καββαθά (του ιδιοκτήτη των 4Τροχών, Πτήση & Διάστημα κτλ.) τυπωνόταν στα τυπογραφεία των "Τεχνικών Εκδόσεων" και έγινε δεκαπενθήμερο (αφού το "σήκωνε" η αγορά και η "Αγία Ρεκλάμα"...
Το "πρόβλημα" ανέκυψε τους τελευταίους μήνες του 2010, όταν ο Κ. Καββαθάς, λόγω οικονομικής στενότητας, έβγαλε στο σφυρί τα πιεστήρια των Τεχνικών Εκδόσεων, τα οποία και αγοράστηκαν από τον εκδοτικό όμιλο "Λυμπέρης".
Και εγέννετο η κόμπλα.
Οι εκδόσεις Λυμπέρη απαιτούσαν από τον Θ.Χ. επίσημο εκδότη και ιδιοκτήτη (των πνευματικών δικαιωμάτων και όχι μόνο) του περιοδικού μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους επί των πωλήσεων του περιοδικού.
Ο Θ.Χ. δηλαδή να "σέρνει το κάρο" και να μοιράζεται τα φράγκα με τον Λυμπέρη.
Αυτό δεν το ανέχτηκε και όταν κυκλοφόρησε το τεύχος Δεκεμβρίου, έκλεισε τους λογαριασμούς του 2010 με τον Λυμπέρη και του ανακοίνωσε ότι θα αναζητήσει αλλού "στέγη" για το 0300.
Όμως το τεύχος Ιανουαρίου είχε ήδη τυπωθεί και επρόκειτο να γίνει διανομή στα περίπτερα.
Τότε οι δικηγόροι του Λυμπέρη απείλησαν ότι αν κυκλοφορήσει το περιοδικό θα έκαναν ασφαλιστικά μέτρα και θα διεκδικούσαν το σύνολο των εσόδων από τα τεύχη που θα πουλιόντουσαν.
Μπροστά σε αυτή την απειλή ο Θ.Χ. αποφάσισε να μην βγεί ποτέ στα περίπτερα το τεύχος Ιανουαρίου και κάνει προσπάθειες για να τυπώσει εκ νέου το "πνευματικό του τέκνο" σε ανεξάρτητα πιεστήρια, όπως τον παλιό καλό καιρό.
Ήλπιζε μάλιστα ότι μέχρι τις 25 Ιανουαρίου θα ήταν κρεμασμένο στα περίπτερα.
Μάλλον κάπου θα "κόλλησε" και γι' αυτό καθυστερεί.
Ίδωμεν..........
Σαν αναγνώστης συμφωνώ ότι είναι ακριβό περιοδικό... από τις σελίδες του πέρασαν μερικοί από τους πιό καλούς "συντάκτες" του χώρου.
Σαν μοτοσυκλετιστής, αισθάνομαι ευτυχής που αξιώθηκα να "βγάλω" δύο από τα σχολεία του, στα οποία έμαθα να στρίβω και να μην πέφτω....
μηπως θα μπορουσες να μας πεις με ποια ιδιοτητα γραφεις αυτα τα ευχαριστα για να λαβουμε την πληροφορια με την αναλογη εγκυροτητα φιλε?
manhunter
01/02/2011, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
μηπως θα μπορουσες να μας πεις με ποια ιδιοτητα γραφεις αυτα τα ευχαριστα για να λαβουμε την πληροφορια με την αναλογη εγκυροτητα φιλε?
Μόλις τώρα αυτό θα έγραφα.
Για πες όντως, με τι ιδιότητα?
:beer:
devil's animal
01/02/2011, 09:25
αν οντως ισχυουν αυτα που εγραψε ο φιλος,μακαρι να βρεθει μια λυση συντομα. . .
Παντως αφου ολοι αναθεωρουν καποια πραγματα λογω κρισης(οπως το να δινεις 6 για μη ουσιωδη γραφομενα),θα κανει καλο μια ανασυγκροτηση. . .
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από bulmont
Πέσε μας τώρα πως έχεις κρατήσει και τα τεύχη του γιά αρχειο να μας αποτελειώσεις:a18: :a18: :a18: (εγώ πάντως τα έχω κρατήσει,τα ξεφυλλίζω συχνά -πυκνα και γυρίζω πισω οταν οδηγούσαμε BETA MALAGUTTI VILLA BULTACO MONTESA και TESTIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Δικος μας εισαι εσυ.ΒΕΤΑ ΜΧ6Ε;
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΗΛΙΑΣΚΤΜ
Δικος μας εισαι εσυ.ΒΕΤΑ ΜΧ6Ε; :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Πάντως μέχρι στιγμής, ένα σοβαρά τεκμηριωμένο νέο δεν έχουμε διαβάσει εδώ μέσα.
ΜοτοΡάδιο Αρβύλα
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Πάντως μέχρι στιγμής, ένα σοβαρά τεκμηριωμένο νέο δεν έχουμε διαβάσει εδώ μέσα.
ΜοτοΡάδιο Αρβύλα
:smokin:
Τίποτα δεν είναι ράδιο αρβύλα. Το περιοδικό 0-300 έχει κλείσει μέχρι νεωτέρας (μέλλον άγνωστο ακόμη), οι υπάλληλοι είναι άνευ εργασίας πλέον αλλά η σχολή είναι ανεξάρτητη και κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσει τις εργασίες της. Επίσημη τεκμηρίωση (δηλ.ανακοίνωση κλπ.) δεν υπάρχει και συνήθως δεν υπάρχει σ'αυτές τις περιπτώσεις.
Πηγή: Καλάμιτυ Τζέην/κακιά πεθερά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Τίποτα δεν είναι ράδιο αρβύλα. Το περιοδικό 0-300 έχει κλείσει μέχρι νεωτέρας (μέλλον άγνωστο ακόμη), οι υπάλληλοι είναι άνευ εργασίας πλέον αλλά η σχολή είναι ανεξάρτητη και κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσει τις εργασίες της. Επίσημη τεκμηρίωση (δηλ.ανακοίνωση κλπ.) δεν υπάρχει και συνήθως δεν υπάρχει σ'αυτές τις περιπτώσεις.
Πηγή: Καλάμιτυ Τζέην/κακιά πεθερά.
Θα εκτεθείτε.....
:smokin:
Culturas
01/02/2011, 15:58
Αταίριαστε το σενάριο επιστημονικής φαντασίας να το καταθέσεις για να κατοχυρώσεις πνευματικά δικαιώματα.
Αγαπητοί τα πράγματα είναι απλά.
Το 0 300 κλείνει – έκλεισε – θα κλείσει, επειδή ο κος Χούντρας και ο κος Κόκκαλης, «την είδαν Βωβοί» και άρχισαν να ασχολούνται με τα… κτήρια και τις πωλήσεις τους. Επίσης για πολλά χρόνια τα στελέχη τους ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το Μοτο πτώχευσε επειδή ο συγχωρεμένος κος Μουράτογλου και ο κος Χατζάρας «την είδαν Μπόμπολες» και έβγαλαν «έναν σκασμό» περιοδικά που ήταν βάρος στην εταιρεία. Πόσα βαγόνια (Drive, Burn Out, Auto Car, F1, R&D, Rider, GadgetStaff κλπ κλπ κλπ) να αντέξει μια ατμομηχανή (Μοτο); Πόσο να κοροϊδεύεις τη διαφημιστική αγορά παρουσιάζοντας πλασματικές πωλήσεις;
Το Power Bikes είναι στα όρια επειδή οι ιθύνοντες ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι γνωρίζουν τη δουλειά.
Το Μοτο Τρίτη πτώχευσε επειδή έμεινε στάσιμο και έγινε βούρκος.
To Moto GP υπάρχει – υπήρχε επειδή ο ΣΚΑΙ πιάστηκε κορόιδο και τα «έσκασε» στον κο Διατσίδη για τα δικαιώματα των αγώνων (που ΔΥΣΤΥΧΩΣ βλέπουμε εμείς κι εμείς).
Οι 2 Τροχοί είναι καταδικασμένοι στα χέρια του ομίλου Λυμπέρη, λόγω πλήρους άγνοιας της αγοράς.
Σχεδόν όλα τα περιοδικά «φορτώθηκαν» με στελέχη «μηχανόβιους» οι οποίοι υπήρξαν αντιεπαγγελματίες και φύρα για τις εκδοτικές εταιρείες. Τα σοβαρά στελέχη (μοτοσυκλετιστές και μη) ή «χάλασαν» κι αυτά ή έφυγαν μακριά!
Οι ιστοσελίδες είναι ίσως το μέλλον, αλλά προς το παρόν περιοδικά και διαδίκτυο μπορούν να συνυπάρξουν. Οι σημερινοί 30αρηδες (και βάλε) είμαστε εκπαιδευμένοι στο… χαρτί.
Η αγορά ΣΗΜΕΡΑ «σηκώνει» δυο μηνιαία περιοδικά μοτοσυκλέτας, τα υπόλοιπα είναι εκ περισσού (ίσως και εκ… Νέας Ιωνίας :D )
Υ.Γ. 1 Το Μοτο έγινε 15μερο για να «κλείσει» την διαφημιστική αγορά στο 0300. (ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ). Από περιοδικό για διάβασμα, έγινε φυλλάδα για ξεφύλλισμα (και ξεφτίλισμα).
Υ.Γ.2 Το 0300 έγινε 15μερο για να αποκομίσει μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα. (ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΦΑΛΜΑ). Έγινε σαν το Μοτο.
Υ.Γ.3 Το 0300 ξανάγινε μηνιαίο και άρχισε να έχει την ποιότητα και τη «γεύση» που θα έπρεπε… αλλά ήταν ήδη αργά.
Cpt. Haddock
01/02/2011, 16:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Culturas
[...]
Καλώς ηρθες. Θα μας εξηγήσεις γιατι αυτα που γράφεις εσυ ειναι πιο έγκυρα απο του Αταιριαστου;
:wave2: :beer: :wave2:
Culturas
01/02/2011, 16:09
Καλώς σας βρήκα.
Εχω εργαστεί σε αρκετά απο τα περιοδικά μοτοσυκλέτας, σε νευραλγικούς τομείς.
Θεωρώ πως το post το αταίριαστου θα μπορούσε να έχει γραφτεί απο τον ιδιο τον κο Χούντρα ή το κο Κόκκαλη ή κάποιον πολύ δικό τους, στην (εύλογη) προσπάθειά τους να σώσουν το πνευματικό τους τέκνο.
Άλλωστε λογικά οι εκδότες το 0300 θα προσπαθούν να βρούν τυπογραφείο να "τους τυπώσει για να βγούν στα περίπτερα".
Αλλά το να λέμε στον κόσμο ΧΟΝΤΡΑ παραμύθια, είναι ανήθικο και αντιεπαγγελματικό.
Υ.Γ. Εαν πέφτω εξω για την ταυτότητα του "Αταίριαστου", ζητώ συγγνώμη απο τον κο Χούντρα και τον κο Κόκκαλη.
Θα παρακαλέσω να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί στις απόψεις μας (αφού εδώ μέσα δεν αποδεικνύεται τίποτα και αρα δεν ειναι γεγονότα αποδεδειγμένα) και να μην αναφερόμαστε σε πρόσωπα και γεγονότα χωρίς στοιχεία και φυσικά με την ανωνυμία που μας δίνει ένα username.
Eυχαριστώ.
moto.gr administrator
Cpt. Haddock
01/02/2011, 16:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Culturas
[...]Αλλά το να λέμε στον κόσμο ΧΟΝΤΡΑ παραμύθια, είναι ανήθικο και αντιεπαγγελματικό.
[...]
Πιθανον, αλλα κι εσυ αποψεις εκφράζεις, παρά γεγονότα
Αναφέρομαι στο
Το 0 300 κλείνει – έκλεισε – θα κλείσει, επειδή ο κος Χούντρας και ο κος Κόκκαλης, «την είδαν Βωβοί» και άρχισαν να ασχολούνται με τα… κτήρια και τις πωλήσεις τους. Επίσης για πολλά χρόνια τα στελέχη τους ήταν για γέλια και για κλάματα.
:winka:
Culturas
01/02/2011, 16:13
... έχω και αποδείξεις!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Culturas
... έχω και αποδείξεις!!!
Έχεις ΠΜ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.