Σύνδεση

View Full Version : Γνώμες για ΤΕ610 E 00-04



QSpec
12/01/2011, 17:41
Για πείτε γνώμες για το εν λόγω πολιτικό.

Αναρτησούλες είδα πως δεν έχει USD, φτουράει καθόλου το μπροστινό του;
Από γκάζι να μην περιμένω πολλά ε; 40κάτι δεν είναι;
Σπάνε καθόλου αυτά;
Και το σημαντικότερο, τι παίζει τώρα με αντιπροσωπία, φέρνει η BMW πράγματα για την προ-BMW εποχή ή θα μου πούνε να περιμένω μερικές εβδομάδες;

ΥΓ: Να αφήσω τις μαλακίες και να πάω να πάρω κανένα KTM να τελειώνω;


220737

KaTaNaS
12/01/2011, 19:38
ανταλλακτικα εχει ο γεωργαντας (αν το λεω σωστα) στη σαλλονικα.

STOYBI
13/01/2011, 01:41
Απο τα αγαπημενα μου μηχανακια .....

Το εν λογο "πολιτικο " εχει τριαδα κανα δυο πρωταθληματα εντουρο ( στα χερια του Τουμπανιαρη νομιζω...)

Νομιζω εβγαζε καποιο προβλημα στην κεφαλη ( αν θυμαμαι καλα ...)

Εχει την καλλυτερη off συμπεριφορα αφηνοντας σκαλες πισω τα 620- 640 - ΤΤ 600

Απο γκαζι και ροπη ειδικα ειναι πολυ καλο..!

Εαν μαθεις τι γινετε και αν διορθωνοταν τα προβληματα που εβγαζε παρτο !!!



:wave2:

taxydromos
13/01/2011, 07:05
ναι παρτο να σπρωχνεις στο βουνο..:cry:

STOYBI
13/01/2011, 07:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
ναι παρτο να σπρωχνεις στο βουνο..:cry:


Γιατι πρεπει κατευθειαν να οδηγουμαστε σε ακροτητες ( οταν ο ανθρωπος δεν εχει εξηγησει καν για τι χρηση το θελει...) :confused:

QSpec
13/01/2011, 07:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
οταν ο ανθρωπος δεν εχει εξηγησει καν για τι χρηση το θελει..

Για αυτήν που έχει φτιαχτεί φαντάζομαι.

Πόλη καθημερινά, και χαλαρές εντουράδες. Χωρίς άλματα, και ανηφοριές με 60 μοίρες κλίση.

reinmeister
13/01/2011, 07:33
με 3.500 πλεον,αγοραζεις 610 απο 05 και μετα που ειναι ετη φωτος μπροστα απο το συγκεκριμενο...

OldMan
13/01/2011, 07:37
Δεν κάνει για τρικάβαλο Βασίλη ...



(εκτός αν αφήσεις την κολλητή της γιατρέσας να έρθει με τα πόδια στην βάθρα για μπάνιο ...) :winka:

STOYBI
13/01/2011, 07:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Για αυτήν που έχει φτιαχτεί φαντάζομαι.

Πόλη καθημερινά, και χαλαρές εντουράδες. Χωρίς άλματα, και ανηφοριές με 60 μοίρες κλίση.

Οποτε για εμενα το μηχανακι για αυτη την δουλεια απο οδηγικης αποψεως ειναι τελειο....

Ψαξου με το περι προβληματων...

Περι ανταλακτικων σιγουρεψου μονο με τηλ στην αντιπροσωπεια ( τα πραγματα ειναι πολυ φρεσκα ωστε να σου δωσει καποιος αξιολογη απαντηση...)

:wave2:

OldMan
13/01/2011, 07:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ψαξου με το περι προβληματων...
Κώστα, αν θυμάμαι καλά, είχε Sachs αμορτισέρ του οποίου το δοχείο "έβραζε" άσχημα -σε βαθμό "κλειδώματος" την ανάρτησης...
(μιλάω για άγρια χρήση σε κακό χώμα..) :winka:

DrEvil
13/01/2011, 07:56
Και θεμα με τον αυτόματο εντατήρα της καδένας.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισα, όσο είχα το SM610s, ήταν οι μηχανικοί (τότε χελινμοτο).
Το ρύθμιζαν με τις ρυθμίσεις των ΚΤΜ. Στην προ ΜπεΕμΒΕ εποχή, ήταν πιο συμφέρον [από πλευρά χρόνου] να πας Ιταλία να φέρεις ανταλλακτικά.
Τώρα δεν γνωρίζω τι γίνεται με διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.

QSpec
13/01/2011, 08:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
με 3.500 πλεον,αγοραζεις 610 απο 05 και μετα που ειναι ετη φωτος μπροστα απο το συγκεκριμενο...

Δεκτόν, αλλά είναι αρκετά παραπάνω από το budget μου.


Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δεν κάνει για τρικάβαλο Βασίλη ...
(εκτός αν αφήσεις την κολλητή της γιατρέσας να έρθει με τα πόδια στην βάθρα για μπάνιο ...) :winka:

Γαμώτο... δικάβαλο είμαι μόνος μου. Δεν γαμιέται, ξηλώνω πίσω μαρσπιέδες και το παίζω σκληρός. :smokin:


Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ψαξου με το περι προβληματων...

Περι ανταλακτικων σιγουρεψου μονο με τηλ στην αντιπροσωπεια ( τα πραγματα ειναι πολυ φρεσκα ωστε να σου δωσει καποιος αξιολογη απαντηση...)

:wave2:

Διάβασα για λίγη ταλαιπωρία με την μίζα. Δεν έχω βρει κάτι άλλο τρομερό. Τα μηχανικά είναι που με απασχολούν. Μην πάρω κανένα μέταλλο στο χέρι και πάει για πέταμα.

Ισχύει και αυτό που λέει ο Αντώνης για το αμορτισέρ αλλά δεν με απασχολεί πολύ, δεν θα τρώει τόσο σκληρή χρήση και αν τύχει και ζεσταθεί θα κάνω ένα διάλειμμα.

Οι τιμές τους είναι πολύ καλές και μου φαίνεται καλό value for money. Είδα βέβαια σήμερα κι ένα DR650 που μου γυάλισε γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλη χρήση. (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=114236&highlight=onoff)

TOMASKTM
13/01/2011, 08:20
πάρε το ΚΤΜ μου ρε να ησυχάσεις
ktm 640 (http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtopic.php?f=16&t=5212)

STOYBI
13/01/2011, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κώστα, αν θυμάμαι καλά, είχε Sachs αμορτισέρ του οποίου το δοχείο "έβραζε" άσχημα -σε βαθμό "κλειδώματος" την ανάρτησης...
(μιλάω για άγρια χρήση σε κακό χώμα..) :winka:

Oχι.. Οχι.. Μιλαω για μοτερ και ο DrEvil εχει απολυτο δικιο με τα του τεντωτηρα της καδενας αλλα και κατι αλλο...:a018:

ziggΥ
13/01/2011, 08:26
να αφήσεις τις μαλακίες και να πας να πάρεις ένα ΚΤΜ να τελειώνεις :smokin: :D

joker700
13/01/2011, 09:52
αδερφε άστο καλιτερα:nono: ήταν πολυ καλο στην εποχή του αλλά αν ξεκινίσουν τα προβλήματα δεν θα προλαβένεις να διορθώσεις το ένα και θα βγαίνει το αλλό:sad: το έχω ζήσει

ARISPEED1
13/01/2011, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Για αυτήν που έχει φτιαχτεί φαντάζομαι.

Πόλη καθημερινά, και χαλαρές εντουράδες. Χωρίς άλματα, και ανηφοριές με 60 μοίρες κλίση.


Φιλαράκι το τρακτέρ αυτό ειναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ........δεν κάνει για καθημερινή χρήση ........ουτε για νέους οδηγούς .........εκτός αν το θες για ανοικτές ,επίπεδες διαδρομές ........
Γνώμη μου πάντα .........θα σε βοηθούσε κάτι σε Drz 400 για την χρήση που θές ...

QSpec
13/01/2011, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
πάρε το ΚΤΜ μου ρε να ησυχάσεις
ktm 640 (http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtopic.php?f=16&t=5212)

Θωμά το δικό σου είναι 1000 ευρώ πάνω από το budget μου.


Αρχικά δημιουργήθηκε από joker700
αδερφε άστο καλιτερα:nono: ήταν πολυ καλο στην εποχή του αλλά αν ξεκινίσουν τα προβλήματα δεν θα προλαβένεις να διορθώσεις το ένα και θα βγαίνει το αλλό:sad: το έχω ζήσει

Για πες τι σου έβγαλε αν μπορείς, να ξέρω και για τι να ψάξω.


Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
Φιλαράκι το τρακτέρ αυτό ειναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ........δεν κάνει για καθημερινή χρήση ........ουτε για νέους οδηγούς .........εκτός αν το θες για ανοικτές ,επίπεδες διαδρομές ........
Γνώμη μου πάντα .........θα σε βοηθούσε κάτι σε Drz 400 για την χρήση που θές ...

Για το Ε μιλάω, το πολιτικό. Μήπως το μπερδεύεις με το TE610 (χωρίς E); Νέο οδηγό δεν θα με έλεγα, σκουριασμένο σίγουρα. Πάντως δεν το θέλω μόνο για χωματόδρομο, αλλά τα όρια μου και ενός enduro 150 κιλά πιστεύω πως τα ξέρω ( και τα περνάω εν γνώση μου :p ). Το DRZ είναι σίγουρα μέσα στις υποψηφίους, όπως και τα LC4, DR650, CCM 404. Τα XR όχι γιατί είναι παράλογα ακριβά.

Πήρα στην Motogenesis και μου είπαν οτι παίζουν ανταλλακτικά αλλά με παραγγελία (3-5 εργάσιμες από την μέρα της παραγγελίας συνήθως). Service κανονικά.

Για να ακούσω κι άλλες γνώμες από τους βρωμιάρηδες του φόρουμ.

DrEvil
13/01/2011, 12:44
Δεν ξέρω για πόσα χρήματα μιλάς, αλλά κάτι τέτοιο βγαίνει ακριβά;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/794552/

Επίσης, αν τελικά καταλήξεις σε ΤΕ, προσπάθησε να βρείς κάποιο με 18άρι ρεζερβουαρ. Το 9.1λτ είναι ΠΟΛΥ σπαστικό και κάνεις φιλίες με τον βενζινά.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1142190/

QSpec
13/01/2011, 12:48
Τόσο παλιό KTM το φοβάμαι είναι η αλήθεια. Αλλά και τα LC4 (και ADV) τα σκέφτομαι όπως γράφω και από πάνω.

Το συγκεκριμένο TE είδα και μου μπήκαν οι σκέψεις. Αυτό με την κατανάλωση δεν το είχα σκεφτεί όμως, καίει πολύ;

ΥΓ: Μιλάω για ταβάνι τα 2000 χωρίς να χρειαστεί να δώσω για αναλώσιμα. 2000 αν είναι καμιά τρομερή ευκαιρία, αλλιώς θα ήθελα να παίξω στα 1500.

ΥΓ2: Μην ξεφεύγουμε από το θέμα όμως, enduro με 1500 συζητιέται σε πρόσφατο thred. Απλά ήθελα να μάθω πραγματάκια για το Husqy γιατί είμαι ανίδεος.

DrEvil
13/01/2011, 13:02
Καίει αρκετά. Έχει και το σπαστικότατο λαμπάκι της ρεζέρβας (αν δεν έχουν κόψει το καλώδιο όπως έβγαζαν το ρεζερβουάρ) το οποίο το πολύ στα 110χλμ ανάβει και σε αγχώνει.

Δεν μπορώ να σου πω ακριβώς καταναλώσεις, διότι το δικό μου το έχω αράξει εδώ και 2 χρόνια, και τα χρυσόψαρα δεν θυμούνται τόσο πίσω.:lol:

Το μπροστινό του (τουλαχιστον στο ΣΜ, αν και είναι ίδια όσο θυμάμαι) είναι αρκετά στιβαρό.

Πάντως από τις 2 αγγελίες που παραθέσαμε πιο πάνω, εγώ στο ΚΤΜ θα πήγαινα.

Α! και μην ξεχάσω την σέλα! Πρέπει να προετοιμάσεις τον πισινό σου για σοδομισμό!

Μια φορά έκανα Αθήνα-Κάρυστο-[φτού έχασα το καράβι από Μαρμάρι]-Αθήνα και από τα Οινόφυτα, στο γύρνα, προσπαθούσα να είμαι όρθιος.

Λευκάδιος
13/01/2011, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Τόσο παλιό KTM το φοβάμαι είναι η αλήθεια. Αλλά και τα LC4 (και ADV) τα σκέφτομαι όπως γράφω και από πάνω.

Το συγκεκριμένο TE είδα και μου μπήκαν οι σκέψεις. Αυτό με την κατανάλωση δεν το είχα σκεφτεί όμως, καίει πολύ;

ΥΓ: Μιλάω για ταβάνι τα 2000 χωρίς να χρειαστεί να δώσω για αναλώσιμα. 2000 αν είναι καμιά τρομερή ευκαιρία, αλλιώς θα ήθελα να παίξω στα 1500.

ΥΓ2: Μην ξεφεύγουμε από το θέμα όμως, enduro με 1500 συζητιέται σε πρόσφατο thred. Απλά ήθελα να μάθω πραγματάκια για το Husqy γιατί είμαι ανίδεος. η καταναλωση του δεν ειναι μεγαλη αλλα η μικρη αυτονομια οπως προαναφερθηκε.εχει πολυ καλη συμπεριφορα σε ασφαλτο-χωμα. σε πραγματικα δυσκολο μονοπατι θα περασει πιο ανετα απο lc4-xr650.ειναι πιο χαμηλο και δουλευει καθαρα στις χαμηλες στροφες.τα μοντελα που εχουν και μανιβελα δεν εχουν ρυθμιζομενες αναρτησεις(μονο προφορτιση).αν πουλαγα αυριο το μηχανακι μου, θα κοιταγα αυτο http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtopic.php?f=16&t=5061

TOMASKTM
14/01/2011, 05:01
Σπύρος,
π.μ