PDA

View Full Version : Γνωρίζει κανείς το Πρόγραμμα Matlab



aisxos
13/01/2011, 14:17
Kαλησπέρα σας,
(δεν ξέρω εαν πρέπει να το γράψω εδώ,εαν υπάρχει πρόβλημα παρακάλω συγχωρέστε με..)(Aπελπισία....)
Είμαι φοιτητής πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στο 7ο εξάμηνο,
Οι αλλάγες στα προγράμματα σπουδών μας ανάγκασαν
να πάρουμε μαθήματα από παλαιότερα εξάμηνα και από άλλες κατευθύνσεις.
Ένα από αυτά τα μαθήματα είναι και η επεξεργασία ψηφιακού σήματος..
(Δεν γνωρίζω τίποτα από το matlab,και από το μάθημα)
Το θέμα μου λοιπόν ποιό είναι..
Θέλω να βρώ έναν άνθρωπο που γνωρίζει καλά να χειρίζεται το matlab να με βοηθήσει στην εξεταστική.
Τι ακριβώς εννοώ..
(Θα του παρέχω σημειώσεις,έτοιμα τα scripts,και τα θέματα (δηλαδή ότι χρειάζεται),μιας και έχουμε το ελεύθερο και αυτό που θέλω είναι να μου δώσει τις λύσεις,βέβαια με μια μικρή αμοιβή της τάξεως ενός μεροκάματου )
Η δουλεία θα είναι 30 λεπτών μιας και τα θέματα είναι μια ώρα και μιση για εμας,είναι
την ερχόμενη πέμπτη στις 20/01/2011 στις 14.00.Το μόνο που θα χρειαστεί είναι μια επικοινωνία μέσω email για να δωθούν
οι σημειώσεις και κατα την διάρκεια της εξέτασης θα δωθούν και τα θέματα..
Νομίζω πως ένας που ασχολείτε επαγγελματικά θα του είναι παιχνιδάκι να μου τα βάλει σε σειρά.και να βγάλει ένα σήμα η μια κυματομορφή.
Ελπίζω να μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί είμαι στα τελειώματα και το μάθημα εαν δεν το περάσω του χρόνου πάλι..με κρατάει ένα χρόνο πίσω.
Επικοινωνία για περισσότερες πληροφορίες στο bsl.art@hotmail.gr, ή μέσω πμ από εδώ.

Ελπίζω να μην ενόχλησα μιας και είναι άσχετο forum me αυτό που ζητάω απλώς θέλω να βρώ όπωσδήποτε κάποιον να μπορέσει να με βοηθήσει..
και σκέφτηκα γιατί να μην είναι κάποιος από εδώ μέσα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
(Εαν υπάρχει πρόβλημα παρακαλώ διορθώστε με)

John Steed
13/01/2011, 14:42
Εάν δεν βρεις κανένα κοίτα κι εδώ, έχει και κάποια tutorials απότι είδα: http://www.mathworks.com/matlabcentral/linkexchange/