PDA

View Full Version : Tiger 955i VS Varadero MK1 VS V-Strom 650(without ABS)



panoswolf
14/01/2011, 12:48
Καλησπερα!Μια απο αυτες τις μηχανες θα ειναι η επομενη μηχανη μου....Τα χρηματα που διαθετω ειναι μεχρι εκει. Το Strom και το Vara τα εχω οδηγησει...Το tiger τσου...Και τα τρια μου αρεσουν εμφανισιακα...
Το θελω για ταξιδια κυριως και κυριως ΟΝ,αντε και κανα χαζοχωματοδρομο...

Το Strom τα κανει ολα καλα..αλλα στα ταξιδια κουραζει?Πας ευρωπη με αυτο η θα σε κουρασει?

Το Vara κτηνος στα ταξιδια αλλα με χαλαει που εχει πολυ ψηλα το κεντρο βαρους και γενικα ειναι πολυ βαρυ(ειδικα στη πολη)

Το tiger ειναι το πιο δυνατο με τις καλυτερες επιδοσεις και τελικες αλλα...αντεχει? Η θα με αφησει σε καμια ερημια και θα ψαχνω εγγλεζο μαστορα??? Ειναι ευκολο να βρεις καποιον για τα σερβις του? αντεχει σαν τα γιαπονεζικα η θα με τρεχει στα συνεργεια?εχει ψηλα το κεντρο βαρους σαν το Vara?

δε με νοιαζει η εμφανιση απλα θελω μια μηχανη-εργαλειο(δυστηχως με καποια παλαιοτητα λογω χρηματων)και να νιωθω ασφαλεια στο ταξιδι και στο να μη με "κρεμάσει"... To tiger μου κανει για καλυτερο σαν πακετο αλλα για να μη βλεπεις πολλα στο δρομο κατι τρεχει...


Οποια γνωμη θα βοηθησει..Ειδικα αν καποιος εχει Tiger ας μου πει αν αξιζει....

Ευχαριστω...

Sapadak
14/01/2011, 12:51
Παρε το στρομ

Για το αν κουραζει σε ταξιδια, πηγαινε στη κατηγορια ταξιδιωτικα και βρες θεματα απο το μελος PanVas

SVX
14/01/2011, 12:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Το Strom και το Vara τα εχω οδηγησει...Το tiger τσου...Και τα τρια μου αρεσουν εμφανισιακα...


Οδηγησε το... :winka:


Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf

Το Strom τα κανει ολα καλα..αλλα στα ταξιδια κουραζει?


σε σχεση με τι να κουραζει? με ενα VW Passat?


Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf

Το tiger ειναι το πιο δυνατο με τις καλυτερες επιδοσεις και τελικες αλλα...αντεχει? εχει ψηλα το κεντρο βαρους σαν το Vara?

ΟΛΑ εχουν ψηλο κεντρο βαρους....ΚΑΙ τα 3 ειναι Μεγα-τουριστικα μηχανακια παρα OFF...περισσοτερος ογκος ομως = περισσοτερο φορτωμα



Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
To tiger μου κανει για καλυτερο σαν πακετο αλλα για να μη βλεπεις πολλα στο δρομο κατι τρεχει...



και που ειπαμε οτι μενεις?
:wacko:

Vstrommer71
14/01/2011, 12:54
...Συν οτι το φαου-Στρομ καιει τη μιση βενζινη απο τα αλλα δυο και στους χαλεπους καιρους που ζουμε ειναι ενα θεμα!:smokin:
(Βρες καλυτερα ομως ενα στρομακι με ABS γιατι τα φρενα του ειναι ελαφρως προς το μαπα...)

argy_kap
14/01/2011, 12:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
[Bι βρες θεματα απο το μελος PanVas [/B]

+1000

μην φρικάρεις όμως που ο PanVas πάει μόνο σε αυτοκινητόδρομους.... :winka:

panoswolf
14/01/2011, 13:05
Φιλε SVX το Vstrom ειναι παπακι μπροστα στο vara.....και απο το Africa ειναι πιο ελαφρυ και καλοζυγισμενο !!! Eιδηκα μεσα στη πολη...Καμιααααα σχεση... Το tiger δε το εχει καποιος γνωστος μου αρα που αν το οδηγησω?????????? Στην Αθηνα μενω...και τα tiger ειναι πιο σπανια και απο παπα σε οικο ανοχης.....(πλακα κανω...αλλα δε παιζουν πολλα..) ...Οταν λεω "κουραζει" ρωταω αν σε μια μεγαλη ευθεια παει καλα στα 180 η τρεμει ολοκληρο(γιατι το Vara παει τραινο) για οτ tiger αν εχει καποιος σς πει και μια γνωμη απο εμπειρεια και οχι απο αυτα που ακουσε απο τριτους και "καλα" γνωστες...

argy_kap
14/01/2011, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Φιλε SVX το Vstrom ειναι παπακι μπροστα στο vara.....και απο το Africa ειναι πιο ελαφρυ και καλοζυγισμενο !!! Eιδηκα μεσα στη πολη...Καμιααααα σχεση... Το tiger δε το εχει καποιος γνωστος μου αρα που αν το οδηγησω?????????? Στην Αθηνα μενω...και τα tiger ειναι πιο σπανια και απο παπα σε οικο ανοχης.....(πλακα κανω...αλλα δε παιζουν πολλα..) ...Οταν λεω "κουραζει" ρωταω αν σε μια μεγαλη ευθεια παει καλα στα 180 η τρεμει ολοκληρο(γιατι το Vara παει τραινο) για οτ tiger αν εχει καποιος σς πει και μια γνωμη απο εμπειρεια και οχι απο αυτα που ακουσε απο τριτους και "καλα" γνωστες...

Δημήτρη, το παλιό το tiger λέει ο φίλος.....

Το strom στα 180 δεν είναι και οτι καλύτερο....αλλά γενικά είναι πολύ άνετο και με καλή κάλυψη αέρα....το varkadero είναι βαρύ . & - . είναι διαφορετικά μηχανάκια....πάρε στρομ

Cpt. Haddock
14/01/2011, 13:34
Τα έχω οδηγήσει και τα 3 (το βαρα ελάχιστα γιατι ένιωσα σα να κουβαλάω ενα σκρινιο στην πλατη μου..)

Το Βστρωμ ειναι το πιο ευκολο απ' ολα

Τάιγκερ 955i (μοντ. 05) είχα για 1,5 χρονο περίπου και του έβαλα καμια 50αρια χιλ χιλιόμετρα με 3 ταξιδια εξωτερικό και πολλά πήγαιν' ελα Αθηνα-Πρεβεζα.

Ειναι το πιο ολοκληρωμένο απο τα 3 μια και τα μοντέλα 05, 06 έρχονται με τις μαμίσιες πλαϊνες βαλίτσες που εφαρμόζουν ωραία. Τις φορτώνεις και φεύγεις.

Ειναι βαρυ και το δείχνει σε σχεση με το βστρωμ. Ειναι πιο ελαφρυ και το δειχνει σε σχεση με το βαρα.

Ζημιές δεν έβγαλαν αυτα καθολου. Δε βλέπεις πολλά τάιγκερ γιατι δε φτιαχτηκαν πολλά, ενδεικτικα το 06 μοντέλο ειχε παγκόσμια παραγωγη 3,000 κομμάτια. Πόσα να πουλήθηκαν εδω;

Το πιο γρήγορο και ταξιδιάρικο απ' ολα ειναι το tiger. Το πιο οικονομικο ειναι το βστρωμ, με καποιους συμβιβασμους, αλλα σιγουρα κι αυτο πάει παντου.
Το βαρα ειναι αξιόπιστο, αλλα το θεωρώ ξεπερασμενο μηχανακι, αλλα όχι κακό.

Δες εδω φωτο να παρεις μια ιδεα για το τάιγκερ.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=66081

Πηγαινε σε αντιπροσωπείες/σερβις Triumph μηπως υπαρχει κανενα μεταχειρισμενο να το οδηγήσεις.

:beer: :beer: :beer:

LARISEOS
14/01/2011, 13:43
στα καλύτερα χρήματα και σε καλη κατάσταση θα βρεις το στρομ....μιας και οι περισσότεροι αναβατες το πήρανε για πρώτο μηχανάκι και ειναι μια χαρα τα μοτερ τους! καλο συντηρημενα δλδ!
μην το παρης εαν θελεις να κανεις δυνατα γρηγορα ταξιδια.....

εκει διαλέγεις το varadero.... αλλα πρεπει να αντέχει κ η τσεπούλα σου γιατι καίει ......μην σε ενοχλεί το βάρος....στο varadero κάθεσαι χαμηλά......και θα το συνηθίσεις.....!
και αν εισαι διπλος ταξιδευεις γαματα.....και δυνατα!

για το τριτο....δεν το εμπιστευομαι ουτε εγω......

βεβαια μπορεις να παρεις ενα αφρικα και να ησυχασεις......:smilea:

DrBig
14/01/2011, 13:55
Στην θεση σου θα απερριπτα το βαραντερο ως πολυ βαρυ, το στρωμα ως πολυ συνηθισμενο και θα επερνα το tiger ως αυτο με τον πιο διασκεδαστικο κινητηρα. Απο τα τρια μονο το βαραντερο εχω οδηγησει, το οποιο ομως ειναι απιστευτα ανετο.

Απο την αλλη, αν μιλας για 'χαζοχωματοδρομους' γιατι να περιοριστεις σε ον-οφφ? Βαλε και το versys στον καταλογο σου αν τα ταξιδια σου ειναι σολο, η με μικροσωμο συνεπιβατη. Ειναι το πιο οικονομικο και διασκεδαστικο απο τα τρια

SVX
14/01/2011, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Στην θεση σου θα απερριπτα το βαραντερο ως πολυ βαρυ, το στρωμα ως πολυ συνηθισμενο και θα επερνα το tiger ως αυτο με τον πιο διασκεδαστικο κινητηρα.



+ Λόγω ...


221081

panoswolf
14/01/2011, 14:19
Το Africa το ειχα..πολυ πολυ καλο...περναει και μεσα απο ποταμια..πραγματικο ON-OFF....αλλα πιο αργο και απο το vstrom...οι μεγαλες ευθειες δε τελειωνουν με το Africa(παει ασφαλες στα 150,και αν..)

Το Vara ειναι με καρμπυλατερ και οντως καιει τα κερατα του...το ειχα ξεχασει αυτο.....

Φιλε Cpt. Haddock εισαι ο ανθρωπος μου!!!!μια απαντηση με που με καλυπτει αρκετα!!Ειδα τις φωτο!!Πολυ καλες...Η αληθεια ειναι οτι οποιος εχει η ειχε tiger ειναι πολυ ευχαριστημενος απο αυτη και οπως τη περιγραφεις ειναι αυτο που ψαχνω..κατι πιο στιβαρο απο strom αλλα πιο ευελικτο απο Vara....

To μενει ενα τεστ ride για να αποφασισω....

panoswolf
14/01/2011, 14:29
Το Versys το ειδα αλλα εχει δυο βασικα μειων...Καθολου καλυψη απο αερα και λιγους αποθηκευτικους χωρους..ασε που οπως ειπες η θεση συνοδηγου ειναι αφαντη,αλλα και του οδηγου δεν ειναι οτι καλυτερο...αλλα ειναι απιστευτο στη πολη και για παιχνιδι,αλλα οχι αυτο που ψαχνω....

Παντως παιδια ειστε αψογοι!! Πολλες και αμμεσες απαντησεις!! Φοβερο φορουμ! Ευγε!!!

Το tiger ειναι injection?

Cpt. Haddock
14/01/2011, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Το tiger ειναι injection?


Yeap ! :beer: :beer: :beer:

Operater
14/01/2011, 15:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
....αλλα πιο αργο και απο το vstrom...οι μεγαλες ευθειες δε τελειωνουν με το Africa(παει ασφαλες στα 150,και αν..)
....

what the... ? :look:

p@nos
14/01/2011, 15:29
φιλε και στα ικεα εχουν κατι γαματα σκρινια, δε πας να ριξεις εκει μια ματια?


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

wendigo
14/01/2011, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Το Versys το ειδα αλλα εχει δυο βασικα μειων...Καθολου καλυψη απο αερα και λιγους αποθηκευτικους χωρους..ασε που οπως ειπες η θεση συνοδηγου ειναι αφαντη,αλλα και του οδηγου δεν ειναι οτι καλυτερο...αλλα ειναι απιστευτο στη πολη και για παιχνιδι,αλλα οχι αυτο που ψαχνω....

Παντως παιδια ειστε αψογοι!! Πολλες και αμμεσες απαντησεις!! Φοβερο φορουμ! Ευγε!!!

Το tiger ειναι injection?

Φίλε επειδή έχω versys, αυτά που λες είναι άκυρα.... με μια λίγο μεγαλύτερη ζελατίνα (όχι καμιά γκουμούτσα) είναι μια χαρά απο κάλυψη-φαντάζομαι δεν είναι vara-είμαι και 1.90cm και είμαι μια χαρά, τώρα όσο για το φόρτωμα να ξέρεις ότι άνετα παίρνει τριβάλιτσο+τανκμπαγκ οπότε.......:)

Πάντως απο τα 3 που αναφέρεις θα προτιμούσα το tiger αλλά με όλα αυτά που λένε οι περισότεροι πρώην κάτοχοι δεν ξέρω:eyepop: :eyepop:

ggs
14/01/2011, 17:27
Μιας και θα τα πάρεις μεταχειρισμένα (και μάλιστα περισσότερο από 5 χρόνια) δεν κάνεις και καμιά έρευνα για τιμές ανταλλακτικών και διαθεσιμότητας τους από τις αντιπροσωπείες τους ?
Πάντως , ανάμεσα στα τρία, και με τα κριτήρια που βαζεις , εγώ θα έπαιρνα το V-strom… (εκτός αν σε τρομάζει το «γκάζι»….):lol:

vagtav
14/01/2011, 19:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
........... θελω μια μηχανη-εργαλειο....

Vstrom

Tpap
14/01/2011, 20:15
Δυό λόγια κι από μένα.

Βεστρώμα: πιθανόν η ιδανικότερη λύση αν το δουλεύεις πόλη (κ δεν έχεις δεύτερο/τρίτο/τέταρτο μηχανάκι).

ΒΡακαντέρο: βαρύτερο κατά πολύ από το στρώμα, Χόντα, ωραίο στο ταξίδι, στραβώνει όπως τα γκάμμυ μπέαρς, καλή ποιότητα κύλησης, χλμφάγος σε καλά χέρια, Χόντα, λαστιχένιο μπροστινό, φορτώνεις ό,τι θές, Χόντα, καλός ο V2 αν και ασθμαίνει ψηλά, δεν καίει για χιλιάρι αν δεν το σκίζεις, αξιόπιστο, Χόντα, καλό κιβώτιο.

955: Βαρύ. όταν λέμε βαρυ, εννοώ ΒΑΡΥ. Θέλει μπράτσα, θέλει πόδια. Θέλει ύψος από 1.80+++. Φορτωμένο, στο διπλό για να το ανεβάσεις, πρέπει να κάνεις άρσεις θανάτου πάνω από 80 κιλά εύκολα. Αλλιώς πάρε κάτι άλλο.
(υπ'όψιν φορτωμένο ΔΕΝ το αφήνεις ποτέ στο πλαινό, για να σε προλάβω).
Θέλει χώρο κ δεν διανοείσαι να το κρατήσεις αν σου γείρει παραπάνω. Κακές αναρτήσεις που θέλουν αντκατάσταση.
Ψηλότερη σέλα από τα προηγούμενα, ''άγριο'' κιβώτιο που στρώνει μετά τα 25.000χλμ...
Σε αποζημιώνει, με την καλλίτερη ποιότητα κύλησης από το βράκαντέρνω (αλλά κ από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό), με τις μοναδικές του μαμά-βαλίτσες, που παραγματικά του βελτιώνουν την αεροδυναμική κοντα στην τελική του, με το μοτεράκι που πατάει όλα τα υπόλοιπα, πλήν του καινούργιου (μάλλον/???...), την ροπη του αμέσως μετά το ρελαντί, με τα φρενάκια που δεν κουράζονται εύκολα παρά τα πολλά κιλά...

Και κυρίως επειδή δεν το βλέπεις στα φανάρια δίπλα σου.


Από όλα, προτίμησε το Βεστρώμ. Αν θές κάτι μεγαλλίτερο, τότε με κλειστά τα μάτια Βρακαντέρνω.
Το 955 άστο.

Αυτά από μένα.

panoswolf
15/01/2011, 01:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater

what the... ?
Sorry αν σε ξαφνιασα φιλε,αλλα πραγματικα το Africa δε το χαιρομουνα σε χιλιομετρα πανω απο 150 χ/ω...Οχι οτι δε παει...παει αλλα οχι για τα δικα μου γουστα! Θελω να νιωθω σχετικα safe οταν παω με καποια χιλιομετρα και η ταχυτητα για κατι τετοιο με την Africa για τα δικα μου τα γουστα ειναι 150- :(


Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap

Βεστρώμα: πιθανόν η ιδανικότερη λύση αν το δουλεύεις πόλη (κ δεν έχεις δεύτερο/τρίτο/τέταρτο μηχανάκι).
Εχω και παπι και αυτοματο....;)


Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
955: Βαρύ. όταν λέμε βαρυ, εννοώ ΒΑΡΥ. Θέλει μπράτσα, θέλει πόδια. Θέλει ύψος από 1.80+++. Φορτωμένο, στο διπλό για να το ανεβάσεις, πρέπει να κάνεις άρσεις θανάτου πάνω από 80 κιλά εύκολα.
Το περιγραφεις πιο βαρυ και απο το Varadero??Ισχυει??:confused:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Και κυρίως επειδή δεν το βλέπεις στα φανάρια δίπλα σου.
αυτο ειναι ενα + εξαλου δεν ειμαι ο τυπος που αλλαζω της μηχανες ευκολα.Θελω μια να τη κρατησω μεχρι να πεθανει.Αν με βγαλει 4-5 χρονακια θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα χρηματα που θα εχω δωσει..:beer:


Αρχικά δημιουργήθηκε από wendigo
Φίλε επειδή έχω versys, αυτά που λες είναι άκυρα.... με μια λίγο μεγαλύτερη ζελατίνα (όχι καμιά γκουμούτσα) είναι μια χαρά απο κάλυψη-φαντάζομαι δεν είναι vara-είμαι και 1.90cm και είμαι μια χαρά, τώρα όσο για το φόρτωμα να ξέρεις ότι άνετα παίρνει τριβάλιτσο+τανκμπαγκ οπότε.......
Φιλε το Versys ειναι ενα υπεροχο μηχανακι και το κοιταγα σοβαρα,αλλα πραγματικα αν θελεις μια μηχανη κυριως για τα ταξιδια δε περνεις Versys.Oxι οτι δε κανει ταξιδια αλλα δε φτιαχτηκε για αυτο... :)


Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Μιας και θα τα πάρεις μεταχειρισμένα (και μάλιστα περισσότερο από 5 χρόνια) δεν κάνεις και καμιά έρευνα για τιμές ανταλλακτικών και διαθεσιμότητας τους από τις αντιπροσωπείες τους ?
Με Suzuki και Honda δεν εχεις θεμα...Βρισκεις τα πάντα...Τωρα για το Tiger δεν εχω ιδέα!!!!:confused:

Κοιταγα και για BMW αλλα στα χρηματα που κοιταω βρισκω μονο καλοδιατηρημενες gs1100,και το αφησα γιατι παει σε πολυ παλιο...Η 1150 ειναι οριακα στα χρηματα που διαθετω και πρεπει να βρω Super προσφορα-περιπτωση και με το φοβο μηπως τρεχει κατι και το δινει φθηνα....:sad:

Cpt. Haddock
15/01/2011, 02:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
955: Βαρύ. όταν λέμε βαρυ, εννοώ ΒΑΡΥ. Θέλει μπράτσα, θέλει πόδια. Θέλει ύψος από 1.80+++. Φορτωμένο, στο διπλό για να το ανεβάσεις, πρέπει να κάνεις άρσεις θανάτου πάνω από 80 κιλά εύκολα. Αλλιώς πάρε κάτι άλλο.
(υπ'όψιν φορτωμένο ΔΕΝ το αφήνεις ποτέ στο πλαινό, για να σε προλάβω).
Θέλει χώρο κ δεν διανοείσαι να το κρατήσεις αν σου γείρει παραπάνω. Κακές αναρτήσεις που θέλουν αντκατάσταση.
Ψηλότερη σέλα από τα προηγούμενα, ''άγριο'' κιβώτιο που στρώνει μετά τα 25.000χλμ...
Σε αποζημιώνει, με την καλλίτερη ποιότητα κύλησης από το βράκαντέρνω (αλλά κ από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό), με τις μοναδικές του μαμά-βαλίτσες, που παραγματικά του βελτιώνουν την αεροδυναμική κοντα στην τελική του, με το μοτεράκι που πατάει όλα τα υπόλοιπα, πλήν του καινούργιου (μάλλον/???...), την ροπη του αμέσως μετά το ρελαντί, με τα φρενάκια που δεν κουράζονται εύκολα παρά τα πολλά κιλά...

Και κυρίως επειδή δεν το βλέπεις στα φανάρια δίπλα σου.
[...]
Αυτά από μένα.

Να συμπληρώσω - διαφωνησω.

Το 955 ειναι βαρυ και ψηλόβαρο κιολας, αλλα οχι οσο τραγικα τα λεει ο Τπαπ. Το εχω αφησει πολλες φορες βαρυφορτωμενο στο πλαϊνο, χωρις πρόβλημα

Εχει δίκιο στο οτι αν σου γείρει, πρεπει απλα να βγαλεις ποδι μακρια και να φυγεις. Υπαρχει μελος εδω που θελησε να το κρατησει και το μετανιωσε...

Ναι, φορτωμένο δε μπαίνει ευκολα στο διπλό, αλλα εαν εισαι "μεσογειακών διαστάσεων αντρας" :p , ουτε το 1050 μπαινει.

Οσο για το κιβώτιο, αφου θα το παρεις δευτερο χερι, δε θα έχεις θεμα.

Κορυφαια θεση συνεπιβατη - σα καναπες ειναι.

Οι αναρτήσεις δε με πειραξαν, αλλα ειμαι οδηγός του μεσου όρου και δεν πολυασχολούμαι με αυτα.

Ταξιδεύει ανετα στα 180+ τριβαλιτσο και ειναι πολυ ξεκουραστο, ειδικα επειδη κουμπωνεις μια εκτη και το ξεχνας εκει.

DrBig
15/01/2011, 02:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf

Φιλε το Versys ειναι ενα υπεροχο μηχανακι και το κοιταγα σοβαρα,αλλα πραγματικα αν θελεις μια μηχανη κυριως για τα ταξιδια δε περνεις Versys.Oxι οτι δε κανει ταξιδια αλλα δε φτιαχτηκε για αυτο... :)



Το 'ταξιδι' δεν ειναι μονο απολυτη ανεση. Και το 950 super enduro δεν φτιαχτηκε για ταξιδι (το αντιθετο μαλιστα) αλλα με τις καταλληλες απλες μετατροπες το φχαριστιεμαι περισσοτερο απο το 1150 που ειχα. ;)

panoswolf
15/01/2011, 02:55
Φιλε drbig και με dr250 πας οπου θελεις αλλα οχι οπως θελεις.....δε θελω ανεση αυτοκινητου ,ειμαι μηχανοβιος χρονια,εχω φαει πολυ βροχη και αερα σε ταξιδια με "σαραβαλάκια",δε μασαω.....Αλλα τωρα θελω ενα bike που να ειναι ευρυχωρο,αν παρω κατι στα 650cc θα προτιμησω το vstrom...ειναι πιο μοτοσυκλετα απο το versys....Το ξαναεγραψα και πριν....δεν ειπα οτι δε κανει για ταξιδια αλλα αν χρειαστει ενα μακρινο δικαβαλο εγω θα τα ακουσω απο τη κοπελια οχι εσυ!!!!!!!:rotflmao: :lol: :rotflmao:

DrBig
15/01/2011, 03:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Φιλε drbig και με dr250 πας οπου θελεις αλλα οχι οπως θελεις.....δε θελω ανεση αυτοκινητου ,ειμαι μηχανοβιος χρονια,εχω φαει πολυ βροχη και αερα σε ταξιδια με "σαραβαλάκια",δε μασαω.....Αλλα τωρα θελω ενα bike που να ειναι ευρυχωρο,αν παρω κατι στα 650cc θα προτιμησω το vstrom...ειναι πιο μοτοσυκλετα απο το versys....Το ξαναεγραψα και πριν....δεν ειπα οτι δε κανει για ταξιδια αλλα αν χρειαστει ενα μακρινο δικαβαλο εγω θα τα ακουσω απο τη κοπελια οχι εσυ!!!!!!!:rotflmao: :lol: :rotflmao:

Aright then! :beer:






















παντως υπαρχει και αυτο!
http://www.mikello.it/moto/images/fazer.JPG

reinmeister
15/01/2011, 05:43
στρωμα 1000αρι...

panoswolf
15/01/2011, 06:25
το 1000αρι vstrom του '03-'04 εχει καποια ψιλοπροβληματακια απο οτι εχω ακουσει απο χρηστες.....του '05+ δε με παιρνει οικονομικα.... Αλλα πραγματι ειναι καλο εργαλειο οπως φυσικα και το KLV 1000 το οποιο το ψιλοκοιταω....

reinmeister
15/01/2011, 07:22
εχεις ιδιο ογκο με το 650,με λιγα παραπανω κιλα και πολλη περισσοτερη ροπη...για μενα δεν τιθεται θεμα αλλης επιλογης...τα triumph δεν τα παω επειδη ακομη υπερκυβιζουν το μαθουσαλα μοτερ απο gpz 900 και τα βαραντερο επειδη ειναι υπερβολικα ογκωδη και βαρια...

Tpap
15/01/2011, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Να συμπληρώσω - διαφωνησω.
Το 955 ειναι βαρυ και ψηλόβαρο κιολας, αλλα οχι οσο τραγικα τα λεει ο Τπαπ.

Μην κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια.

Μπορεί να μην είσαι πολύ ψηλός , αλλά δεν έχεις καμία σχέση με τον μέσο άνθρωπο στην μυική δύναμη.
Σηκώνεις επίπεδο πάγκο 120 κιλά 4-5 επαναλήψεις χωρίς βοήθεια, και πάιζεις σκουώτ 150 κιλά και πηδάς κιόλας.



(Σταμάτα τώρα να πάιζεις με τα παιδάκια Ζούπερμαν). :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



@panoswolf: εφ'όσον έχεις και δευτερα μηχανάκια, έφυγες για το βαραδέρνω.
Μακρυά από το βεστρώμ το 1000, που σου λέει ο καράΒλας από πάνω. :D

reinmeister
15/01/2011, 10:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μην κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια.

Μπορεί να μην είσαι πολύ ψηλός , αλλά δεν έχεις καμία σχέση με τον μέσο άνθρωπο στην μυική δύναμη.
Σηκώνεις επίπεδο πάγκο 120 κιλά 4-5 επαναλήψεις χωρίς βοήθεια, και πάιζεις σκουώτ 150 κιλά και πηδάς κιόλας.



(Σταμάτα τώρα να πάιζεις με τα παιδάκια Ζούπερμαν). :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



@panoswolf: εφ'όσον έχεις και δευτερα μηχανάκια, έφυγες για το βαραδέρνω.
Μακρυά από το βεστρώμ το 1000, που σου λέει ο καράΒλας από πάνω. :D

gay thread alert...:lol:

ναι...να παρει απο τα καρμπυρατερατα που ναι και φουλ αξιοπιστα...:bawl:

Cpt. Haddock
15/01/2011, 11:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μην κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια.

Μπορεί να μην είσαι πολύ ψηλός , αλλά δεν έχεις καμία σχέση με τον μέσο άνθρωπο στην μυική δύναμη.
Σηκώνεις επίπεδο πάγκο 120 κιλά 4-5 επαναλήψεις χωρίς βοήθεια, και πάιζεις σκουώτ 150 κιλά και πηδάς κιόλας.

Δε δινω αυτογραφα σημερα, σορυ :lol: :rotflmao: :bawl: :lol:

p@nos
15/01/2011, 11:16
captain (http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ) εσυ???



:look: :look: :look: :a53: :a53:

Cpt. Haddock
15/01/2011, 11:19
αυτος ειναι μαυρος ρε

:p

gixxerpap
15/01/2011, 11:23
και γιατί δεν παίρνεις ένα Caponord που είναι το πιο ικανό απ΄όλα?

panoswolf
15/01/2011, 11:29
Ενας φιλος μου παλιοκαραβανα με τις μηχανες εχει ενα Caponord και μου ειπε οτι αν ξεχασεις η αργησεις καποιο σερβις αστα.....θα το πληρωσεις...μου ειπε οτι ειναι σαν γυναικα πρεπει να το 'χεις στα πουπουλα,δεν ειναι σαν τον γιαπονεζο που δε χαλαει,δε σπαει! και ετσι το ψιλοεβγαλα απο τη λιστα μου....

Ουφ ζορικο τελικα να αποφασισεις.....:confused:

LARISEOS
15/01/2011, 11:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
και γιατί δεν παίρνεις ένα Caponord που είναι το πιο ικανό απ΄όλα?


.:nono: ....εμενα ο γειτωνας πιο πολυ με το scooter του μηχανικου ειναι παρα με το capanord!

gixxerpap
15/01/2011, 12:07
μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό ....
Πρόκειται για ένα απο τα πιο αξιόπιστα μοτέρ που έχουν παραχθεί (βλέπε ROTAX).
δεν έχει βγάλει ζημιές πάνω στα mille, όχι να μιλάμε για το caponord που είναι και detuned.
ένα δυο κλασσικά ηλεκτρικά προβληματάκια που έβγαζε, στα σοβαρά συνεργεία τα αντιμετωπίζουν προληπτικά, πριν καν εμφανιστούν

panoswolf
15/01/2011, 12:46
Φιλε gixxerpap δεν ειπα οτι δεν ειναι αξιοπιστο....απλα πρεπει να εισαι ποοοολυ τυπικος μαζι του!! Κατα τα αλλα ειναι πανεμορφο,δυνατο και ταξιδιαρικο...


@ Cpt. Haddock το 955 το πουλησες? Ειχε να κανει με το ατυχημα στο εξωτερικο? Τωρα τι οδηγας? Ετοιμαζουμε με 2-3 κολλητους(προς το παρρον στα χαρτια) το ταξιδι ιταλια-ελβετια-αυστρια και η παρουσιαση του ταξιδιου σας ειναι ευαγγελιο!!!!! παντως 2στραβες σε ενα ταξιδι για πλακα...Ουαου...Ο ενας εχει Vara '08,ο αλλος Fazer,ο τριτος ψαχνεται(για vstrom τον κοβω) και εγω μια απο τα ιδια....(και πουλησα και την africa.....πηρα tdm 850 ετσι για διαφορα,αλλα το εστειλα γρηγορα...τι ειχα πριν απο την africa??? Ενα honda shadow vt 1100 εισαγωγης με 4αρι σασμαν και μονο δισκο μπροστα!!α...ηταν 300+ κιλα....και τωρα με το αυτοματο...τη τυχη μου....πρεπει να παρω κατι καλο και να το παντρευτω....ναι ναι αυτο θελω.....)τα βγαλαμε τα εσωψυχα μας παλι......:o

gixxerpap
15/01/2011, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Φιλε gixxerpap δεν ειπα οτι δεν ειναι αξιοπιστο....απλα πρεπει να εισαι ποοοολυ τυπικος μαζι του!! Κατα τα αλλα ειναι πανεμορφο,δυνατο και ταξιδιαρικο...


@ Cpt. Haddock το 955 το πουλησες? Ειχε να κανει με το ατυχημα στο εξωτερικο? Τωρα τι οδηγας? Ετοιμαζουμε με 2-3 κολλητους(προς το παρρον στα χαρτια) το ταξιδι ιταλια-ελβετια-αυστρια και η παρουσιαση του ταξιδιου σας ειναι ευαγγελιο!!!!! παντως 2στραβες σε ενα ταξιδι για πλακα...Ουαου...Ο ενας εχει Vara '08,ο αλλος Fazer,ο τριτος ψαχνεται(για vstrom τον κοβω) και εγω μια απο τα ιδια....(και πουλησα και την africa.....πηρα tdm 850 ετσι για διαφορα,αλλα το εστειλα γρηγορα...τι ειχα πριν απο την africa??? Ενα honda shadow vt 1100 εισαγωγης με 4αρι σασμαν και μονο δισκο μπροστα!!α...ηταν 300+ κιλα....και τωρα με το αυτοματο...τη τυχη μου....πρεπει να παρω κατι καλο και να το παντρευτω....ναι ναι αυτο θελω.....)τα βγαλαμε τα εσωψυχα μας παλι......:o


εσύ χρειάζεσαι επειγόντως μια συνεδρία μαζί μου ...:lol:

Cpt. Haddock
15/01/2011, 13:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
@ Cpt. Haddock το 955 το πουλησες? Ειχε να κανει με το ατυχημα στο εξωτερικο?

Nαι, δεν το πούλησα, εγινε ανταλλακτικα δυστυχως...

τωρα εχω το 1050 :wave2:

panoswolf
15/01/2011, 13:07
εχει σημαντικες διαφορες?νομιζω σε επιδοσεις δεν αλλαζουν και πολλα...το παλιο εχει abs?

(μπραβο παντως μηχαναρα το 1050,αλλα δε το σηκωνει η τσεπη μου...

Cpt. Haddock
15/01/2011, 13:13
Ειναι αλλη μηχανη η μια και άλλη η αλλη. Το μονο κοινο ειναι το ονομα και ο αριθμος των κυλινδρων.

Αυτη τη στιγμη με μαξ. 5 χιλιαρικα βρισκεις Τιγρη 05 έτοιμο με τις πλαϊνες βαλιτσες του. :winka:

Απο ύψος, πως πάμε;

road spirit
15/01/2011, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
955: Βαρύ. όταν λέμε βαρυ, εννοώ ΒΑΡΥ. Θέλει μπράτσα, θέλει πόδια. Θέλει ύψος από 1.80+++. Φορτωμένο, στο διπλό για να το ανεβάσεις, πρέπει να κάνεις άρσεις θανάτου πάνω από 180 κιλά εύκολα.

βρεθηκε απομαγνητοφωνημένη συνομιλία μεταξύ δυο αντιπάλων απο την οποία προκύπτει ότι ένας τίτλος Mr Olympia είχε στηθεί στο παρελθόν. Στην απομαγνητοφώνηση ακούγεται κάποιος Arnold με αυστριακή προφορά να ζητά απο ένα αντίπαλο του που τον αποκαλεί Elias να χαλάσει τη δίαιτα του τις τελευταίες 2 μέρες πριν το διαγωνισμό ώστε να βγεί εκτός κατηγορίας στα κιλά και έτσι ο τιτλος να παει στον Arnold. Ο αυστριακός τάζει στον Elias ένα σπάνιο γιώτ αυστριακής κατασκευής, συλλεκτικό, μοναδικο στο κόσμο, το οποίο και δέχτηκε ο Elias χάνοντας έτσι το τίτλο του Mr Olympia.

SVX
15/01/2011, 15:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Φιλε gixxerpap δεν ειπα οτι δεν ειναι αξιοπιστο....απλα πρεπει να εισαι ποοοολυ τυπικος μαζι του!!

αυτο λενε και οι ιδιοκτητες ΚΤΜ... ! :bigcry: ΤΥΠΙΚΟΣ! ΤΥΠΙΚΟΣ & ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ !! :lol: :bigcry:

panoswolf
15/01/2011, 15:13
υψος 1,80 και βαρος 80 κιλα και αρκετα αθλητικος(οχι κανα τουμπανο!!σαν καποιους αλλους εδω μεσα).....Το Varadero το οδηγαω μια χαρα απλα ψαχνω κατι πιο ευελικτο... Δε νομιζω να με δυσκολεψεει το tiger....Το vstrom μου φαινεται πιο ευκολο απο παπι...

devil's animal
15/01/2011, 15:35
νομιζω οτι με το 955 θα εισαι μπομπα!!
μοναδικοτητα.
χιλιαρι.
ροπη.
γκαζια.
πιο ελαφρυ απο vara. και καλυτερη καταναλωση.

:wave2:

daz
15/01/2011, 16:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
βρεθηκε απομαγνητοφωνημένη συνομιλία μεταξύ δυο αντιπάλων απο την οποία προκύπτει ότι ένας τίτλος Mr Olympia είχε στηθεί στο παρελθόν. Στην απομαγνητοφώνηση ακούγεται κάποιος Arnold με αυστριακή προφορά να ζητά απο ένα αντίπαλο του που τον αποκαλεί Elias να χαλάσει τη δίαιτα του τις τελευταίες 2 μέρες πριν το διαγωνισμό ώστε να βγεί εκτός κατηγορίας στα κιλά και έτσι ο τιτλος να παει στον Arnold. Ο αυστριακός τάζει στον Elias ένα σπάνιο γιώτ αυστριακής κατασκευής, συλλεκτικό, μοναδικο στο κόσμο, το οποίο και δέχτηκε ο Elias χάνοντας έτσι το τίτλο του Mr Olympia.


:bawl: :beer:

granazi
15/01/2011, 16:17
οταν το παρεις με το καλο, ριξε ενα ποσταρισμα, να δουμε που κατεληξες τελικα παληκαρι :winka:

LARISEOS
15/01/2011, 16:21
παρε το 800gs να τελειωνεις!

πρωχτες εισαι κ το triumf το καινουριο και ειναι ωραιο....

panoswolf
15/01/2011, 17:37
Φιλε larisee και η καινουργια multistrada καλη ειναι οπως επισης και gs1200 αλλα με τα λεφτα που κανουν(αν τα διαθετα) θα επερνα ΚΑΙ αμαξι ΚΑΙ μηχανη...αυτο που θελω να πω ειναι οτι δε θελω να διαθεσω τοσα χρηματα αυτη τη χρονικη στιγμη....για αυτο περιοριστικα σε αυτα τα τρια μοντελα...παντως μετα απο τη ΣΠΟΥΔΑΙΑ βοηθεια που πηρα απο εδω σιγουρα αξιζει να το ψαξω με το tiger...Δεν ειναι τελικα ζημιαρικο οπως θα ηθελαν καποιοι ζηλιαρηδες...
κοιτα να δεις που θα με κερδισει το outsider!!!:)

Θα ψαξω να το οδηγησω και αν μου αρεσει θα αρχισω να ψαχνω για καποια καλη περιπτωση...Εξαλου παντα εψαχνα χαλαρα και με υπομονη χωρις αγχος και ανηπομονησια(που συνηθως σε κανει να παρεις τη πιο πατατα!!);)

Cpt. Haddock
16/01/2011, 01:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
βρεθηκε απομαγνητοφωνημένη συνομιλία μεταξύ δυο αντιπάλων απο την οποία προκύπτει ότι ένας τίτλος Mr Olympia είχε στηθεί στο παρελθόν. Στην απομαγνητοφώνηση ακούγεται κάποιος Arnold με αυστριακή προφορά να ζητά απο ένα αντίπαλο του που τον αποκαλεί Elias να χαλάσει τη δίαιτα του τις τελευταίες 2 μέρες πριν το διαγωνισμό ώστε να βγεί εκτός κατηγορίας στα κιλά και έτσι ο τιτλος να παει στον Arnold. Ο αυστριακός τάζει στον Elias ένα σπάνιο γιώτ αυστριακής κατασκευής, συλλεκτικό, μοναδικο στο κόσμο, το οποίο και δέχτηκε ο Elias χάνοντας έτσι το τίτλο του Mr Olympia.

:rotflmao: :lol: :bawl: :lol:


Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
υψος 1,80 και βαρος 80 κιλα και αρκετα αθλητικος(οχι κανα τουμπανο!!σαν καποιους αλλους εδω μεσα).....Το Varadero το οδηγαω μια χαρα απλα ψαχνω κατι πιο ευελικτο... Δε νομιζω να με δυσκολεψεει το tiger....Το vstrom μου φαινεται πιο ευκολο απο παπι...

Δε θα εχεις προβλημα με το 955 απο πλευρας υψους :wave2:

faraway
16/01/2011, 04:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Φιλε gixxerpap δεν ειπα οτι δεν ειναι αξιοπιστο....απλα πρεπει να εισαι ποοοολυ τυπικος μαζι του!! Κατα τα αλλα ειναι πανεμορφο,δυνατο και ταξιδιαρικο...




....φίλε μου τυπικός πρέπει να είσαι με τη μοτό σου ότι και αν πάρεις για να τη κρατήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο και να έχεις ασφάλεια πάνω στο δρόμο .

Δεν καταλαβαίνω αυτό που ακούστηκε με τα service του caponord !!!

Όπως όλα τα μηχανάκια έχουν προγραμματισμένα service έτσι έχει και αυτό , από τη στιγμή που το αφήνεις παρά πίσω απλά επιβαρύνεις τη κατάσταση της μοτοσυκλέτας σου . Και επειδή λέμε για service δεν εννοούμε τίποτα παρά πάνω από λάδια+φίλτρο (7500) μπουζί+φίλτρο αέρα (15000) και συγχρονισμό κυλίνδρων ( που κάνουν όλα τα δικύλυνδρα V ) + ότι άλλο χρειαστεί από αναλώσιμα δλδ τακάκια ...κτλ. Τα λοιπά που κάνουν μερικοί ( καυσαναλήσεις,axone ..κτλ ) δεν βρίσκω το λόγο να κάνεις κάθε τρεις και λίγο από τη στιγμή που το μηχανάκι δουλεύει με σωστή κατανάλωση .

Το αναφέρω γιατί το service του capo γράφεται λες και του κάνεις εγχείρηση ανοικτής καρδιάς ή λες και πρέπει να κατεβαίνει όλο το μοτέρ κάτω .

Για τα προβλήματα δεν το συζητάω , γιατί θεωρώ απίθανο να βρεις στην αγορά capo , που να μην τα έχει λυμένα .

Και γενικώς συμφωνώ με τον gixxerpap πως σε αρκετά λιγότερα χρήματα θα πάρεις κάτι εξίσου καλό με αυτά που έχεις αναφέρει αρχικά .

Από αυτά που έχεις αναφέρει αρχικά , η γνώμη μου είναι tiger , χαλαρά .

Πιο σπιρτόζικο μοτέρ πιο όμορφο κατά τη ταπεινή μου γνώμη , και θα έχεις ένα μηχανάκι να ξεχωρίζεις και όχι στο κοπάδι με τα πρόβατα !!!!:winka:

panoswolf
16/01/2011, 11:10
Σε αυτα που γραφεις εχεις απολυτο δικιο...Απλα καποιες μηχανες ειναι αρκετα ανθεκτικες στις κακουχιες,καποιες αλλες οχι..:(
Σιγουρα οσο προσεχεις ενα bike αντεχει πιο πολυ,αλλα καποια ειναι "σκυλια"...Δεν ειναι τυχαιο που τα africa π.χ. εχουν τετοιο ονομα....Σιγουρα αν εχεις ενα μηχανακι ,και εισαι 100% τυπικος και δε το ζοριζεις,και οδηγας κυριλε,και το εχεις σε γκαραζ,και μπλα μπλα μπλα(οκ ειμαι υπερβολικος) θα ζησει πιο πολυ απο εσενα ασχετα με το τι μαρκα η μοντελο ειναι...Αλλα δυσκολα γινεται ετσι και ακομα αν εσυ εισαι ετσι, ο προηγουμενος ιδιοκτητης
(μια και μιλαμε για μεταχειρισμενο) μπορει να μην ειναι...οποτε κοιτας λιγο και την "ανθεκτικοτητα" της μαρκας και του μοντελου,σωστα?
Αν και στη τελικη πολυ μεγαλη σημασια εχει η χρηση και η αγαπη που της εχει δωσει ο προηγουμενος ιδιοκτητης....Και το Capo η αληθεια ειναι οτι εχει ενα + σε αυτο το παραδεχομαι...Απλα απο την αλλη αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα πουλιουνται 3-4 capo οποτε οι επιλογες ειναι πολυ λιγες...ενω π.χ. vstrom βλεπεις με το κιλο...και διαλεγεις ενα πιο περιποιημενο,αν εχεις και καποιες βασικες γνωσεις η γνωστο μαστορα...

Παντως ξερω και αρκετους με "noname" μηχανες,η outsider,η μη εμπορικες που τους εχουν κρατησει αιωνες χωρις ζημιες...(παντως μετα τη παρουσιαση ενος ταξιδιου στην ευρωπη,εδω στο forum,μιας busa,μιας tiger,και μιας pegaso(aprilia) ψιλοφοβηθηκα τις aprilia,,,lolololol :rotflmao: :lol: :rotflmao: )

Cpt. Haddock
16/01/2011, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
..(παντως μετα τη παρουσιαση ενος ταξιδιου στην ευρωπη,εδω στο forum,μιας busa,μιας tiger,και μιας pegaso(aprilia) ψιλοφοβηθηκα τις aprilia,,,lolololol :rotflmao: :lol: :rotflmao: )

Δες κι ενα ταξιδιωτικο με δυο tiger 955 να χορτασεις

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46458&highlight=%2Ashort%2A

:beer:

Tpap
16/01/2011, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

πιο ελαφρυ απο vara. και καλυτερη καταναλωση.

:wave2:

Σταύρο κ εσύ κι ο καπετάνιος επιμένετε ότι είναι ελαφρύτερο από το Βαρα.
1ον: μην επιμένετε, δεν ισχύει.
2ον: χρησιμοποιούσα Βάρα για κάποιο διάστημα κ' έχω ιδία άποψη. Δεν το έχω κάνει απλά μιά βόλτα στο τετράγωνο.
3ον: που και που χρησιμοποιώ κ ένα 955 τα τελευταία 3 χρόνια περίπου.
4ον: κάτι πολύ βασικό είναι η κατανομή του βάρους στο μηχανάκι κ' όχι απαραίτητα η απόλυτη τιμή του.
Δοκιμάστε να σηκώσετε από κάτω ένα βάρα και αντίστοιχα ένα 955. Εκεί καταλαβαίνεις τι γίνεται.
Ή ένα 955 που έχει πέσει από πεζοδρόμιο...κ οι τροχοί να είναι πάνω σε αυτό και η υπόλοιπη μηχανή στον δρόμο.

faraway
16/01/2011, 13:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
απο την αλλη αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα πουλιουνται 3-4 capo οποτε οι επιλογες ειναι πολυ λιγες...ενω π.χ. vstrom βλεπεις με το κιλο...

...αυτό δεν είναι τυχαίο και σίγουρα μπορεί να αναγνωσθεί και διαφορετικά (προς τη θετική πλευρά εννοώ ) .

Να πάρεις ότι σου αρέσει πιο πολύ φίλε μου και ότι σου κάτσει καλύτερα στην αναλογία τιμή - χρήση -αξεσουάρ ...κτλ ,
να συμπληρώσω μόνο πως μην μπαίνεις στη διαδικασία να ακούς χαζές ταμπέλες που στοιχειώνουν διάφορα μηχανάκια γιατί πίσω από την αλήθεια μπορεί να κρύβονται σκοπιμότητες , εταιρείες , ή ακόμα και ο εγωισμός του κάθε ιδιοκτήτη να βγάλει το μηχανάκι του καλύτερο στο πλανήτη .

Κανένα δεν είναι σκυλί και κανένα δεν είναι χρέπι , όλα έχουν φτιαχτεί για να εξυπηρετούν ανάγκες και τα παρατράγουδα τους είναι αναπόφευκτα , από τη στιγμή μου κατασκευάζονται μαζικά και σε γραμμές για να μειώσουν το κόστος ή να αυξήσουν τα κέρδη ( βάλε ότι θες εσύ ) .

Και επειδή το ξεχείλωσα πολύ .....:p.....πάρε tiger !!!!! :lol: :lol: :lol:

devil's animal
16/01/2011, 17:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Σταύρο κ εσύ κι ο καπετάνιος επιμένετε ότι είναι ελαφρύτερο από το Βαρα.
1ον: μην επιμένετε, δεν ισχύει.
2ον: χρησιμοποιούσα Βάρα για κάποιο διάστημα κ' έχω ιδία άποψη. Δεν το έχω κάνει απλά μιά βόλτα στο τετράγωνο.
3ον: που και που χρησιμοποιώ κ ένα 955 τα τελευταία 3 χρόνια περίπου.
4ον: κάτι πολύ βασικό είναι η κατανομή του βάρους στο μηχανάκι κ' όχι απαραίτητα η απόλυτη τιμή του.
Δοκιμάστε να σηκώσετε από κάτω ένα βάρα και αντίστοιχα ένα 955. Εκεί καταλαβαίνεις τι γίνεται.
Ή ένα 955 που έχει πέσει από πεζοδρόμιο...κ οι τροχοί να είναι πάνω σε αυτό και η υπόλοιπη μηχανή στον δρόμο.

Τασε συνηθως οι απολυτες τιμες λενε την αληθεια.
εδω (http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl_1000_v_varadero_2006.php) λεει για 235 στεγνουλι...

και εδω (http://www.bikez.com/motorcycles/triumph_tiger_955i_2001.php) για 215 επισης στεγνουλι...

το οτι το ενα μπορει να ειναι κακοζυγισμενο και το αλλο καλοζυγισμενο, δεν το αλλαζει το γεγονος οτι ειναι 20 κιλα βαρυτερο...


επισης μπορει 20 κιλα στα δικα σου στιβαρα μπρατσα να φαινονται γραμμαρια σε σχεση με εμας και απλα να ειχες καψει τους δικεφαλους σου στο gym, πριν πας να σηκωσεις το triumph, γι'αυτο και να σου φανηκε...

δεν ειναι σωστο παντως να δοκιμαζεις το vara ενω εχεις παρει στεροειδη και να το θεωρεις πΙπουλο...:nono:

peskandritsos
17/01/2011, 04:35
Εγω θα σου πω να το κοιταξεις απο αλλη οπτικη γωνια.
Αν υποθεσουμε οτι και τα τρια ειναι το ιδιο αξιοπιστα πηγαινε κανε ενα τεστ ντραϊβ και στα τρια (μεταχειρισμενα θα ειναι αρα θα μπορεις να τα οδηγησεις) και αφου δεις ποιο σου κανει πιο πολυ κουκου ΚΑΙ λογω των ασχημων οικονομικων εποχων που περναμε κανε και εναν υπολογισμο στο κοστος χρησης του καθενος και παρε απο μονος σου την αποφαση...




Και βαλε και εδω μια φωτογραφια.:D

DrBig
17/01/2011, 04:41
το ψεκαστο βαρα ζυγιζει 277 κιλα πληρες υγρων.



και του φαινονται...

panoswolf
17/01/2011, 11:00
Δες κι ενα ταξιδιωτικο με δυο tiger 955 να χορτασεις

http://www.moto.gr/forums/showthrea...ght=%2Ashort%2A



Ουαου....πραγματικα σας ζηλεψα!!!(και τις μηχανες).ΕΥΓΕ!!




και αφου δεις ποιο σου κανει πιο πολυ κουκου ΚΑΙ λογω των ασχημων οικονομικων εποχων που περναμε κανε και εναν υπολογισμο στο κοστος χρησης του καθενος και παρε απο μονος σου την αποφαση...
Η αληθεια ειναι οτι εκει που εχει φτασει η βενζινη πρεπει το σκεφτεις σοβαρα και το θεμα καταλωση(πως μας καταντησαν ετσι....)


Τασε συνηθως οι απολυτες τιμες λενε την αληθεια.
εδω λεει για 235 στεγνουλι...

και εδω για 215 επισης στεγνουλι...

το οτι το ενα μπορει να ειναι κακοζυγισμενο και το αλλο καλοζυγισμενο, δεν το αλλαζει το γεγονος οτι ειναι 20 κιλα βαρυτερο...


επισης μπορει 20 κιλα στα δικα σου στιβαρα μπρατσα να φαινονται γραμμαρια σε σχεση με εμας και απλα να ειχες καψει τους δικεφαλους σου στο gym, πριν πας να σηκωσεις το triumph, γι'αυτο και να σου φανηκε...

δεν ειναι σωστο παντως να δοκιμαζεις το vara ενω εχεις παρει στεροειδη και να το θεωρεις πΙπουλο...
Το Κεντρο βαρους ειναι πολυ σημαντικο σε μια μοτο.Αν οδηγησεις μια 1150GS.παρολο τον ογκο και το βαρος ειναι πολυ καλοζυγισμενη(χαμηλο-ζυγισμενη θα ελεγα)και σου φαινεται πουπουλο ακομα και με ελαχιστα χιλιομετρα και σταματημενη μη σου πω).Το βαρα δε φημιζεται για κατι τετοιο και απο οτι καταλαβα ουτε και το Tiger.Αλλα ΟΚ αν εισαι εμπειρος οδηγος αυτα ειναι υποθεση μιας εβδομαδας,το πολυ,μετα παιρνεις τον αερα.



.να συμπληρώσω μόνο πως μην μπαίνεις στη διαδικασία να ακούς χαζές ταμπέλες που στοιχειώνουν διάφορα μηχανάκια γιατί πίσω από την αλήθεια μπορεί να κρύβονται σκοπιμότητες , εταιρείες , ή ακόμα και ο εγωισμός του κάθε ιδιοκτήτη να βγάλει το μηχανάκι του καλύτερο στο πλανήτη .

Κανένα δεν είναι σκυλί και κανένα δεν είναι χρέπι , όλα έχουν φτιαχτεί για να εξυπηρετούν ανάγκες και τα παρατράγουδα τους είναι αναπόφευκτα , από τη στιγμή μου κατασκευάζονται μαζικά και σε γραμμές για να μειώσουν το κόστος ή να αυξήσουν τα κέρδη ( βάλε ότι θες εσύ )
Δεν εχεις αδικο,σημερα μιλησα τυχαια με ενα τυπο που εχει Aprilia Capo και μου ειπε οτι το μονο που του εχει βγαλει ειναι μια φορα που του βραχυκυκλωσε το δεξι Φλας και δεν αναβε!!!!!Οποτε βγαλε συμπερασμα.....

Παντως στο Vara μαλλον θα γυρισω τη πλατη μου γιατι μια και μιλαμε για το ΜΚ1(=καρμπυλατερ) η καταναλωση παει αρκετα ψηλα....Εκτος αν μαζεψω λιγα χρηματα ακομα και παω για το ψεκαστο(που ειναι αρκετα οικονομικο για τα κιλα και τα κυβικα του...

Sapadak
17/01/2011, 11:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Εκτος αν μαζεψω λιγα χρηματα ακομα και παω για το ψεκαστο(που ειναι αρκετα οικονομικο για τα κιλα και τα κυβικα του... [/B]

Αυτο (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1151702/) φευγει πολυ εκτος μπατζετ?

Cpt. Haddock
17/01/2011, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Αυτο (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1151702/) φευγει πολυ εκτος μπατζετ?

Mε λιγα παραπανω, βρισκει tiger 955 με πλαϊνες βαλίτσες ετοιμο.

:winka:

Sapadak
17/01/2011, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Mε λιγα παραπανω, βρισκει tiger 955 με πλαϊνες βαλίτσες ετοιμο.

:winka:

Mε λιγα παραπανω τσιμπαει (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/896889/) και το ντερο κομπλε με τριπλετα 'n all

Το θεμα ειναι τι γουσταρ να καβαλα ;)

Cpt. Haddock
17/01/2011, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Το θεμα ειναι τι γουσταρ να καβαλα ;)

Προφανως :beer:

panoswolf
17/01/2011, 11:38
Αυτο φευγει πολυ εκτος μπατζετ?
Σε χρηματα καπου εκει παιζω...αλλα το θελω οπωσδηποτε με τριβαλιτσο.....(αληθεια αυτο ειναι ψεκασμου?)




Mε λιγα παραπανω, βρισκει tiger 955 με πλαϊνες βαλίτσες ετοιμο.
Tiger με πλαινες,κουκλι σε ενα μπεζ χρωμα,του '05 το ειχα πετυχει με 4000€!:eyepop: αλλα φυσικα δε το προλαβα:bigcry: ....δε πειραζει,η υπομονη ειναι αρετη!:cool:

Cpt. Haddock
17/01/2011, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Tiger με πλαινες,κουκλι σε ενα μπεζ χρωμα,του '05 το ειχα πετυχει με 4000€!:eyepop: αλλα φυσικα δε το προλαβα:bigcry: ....δε πειραζει,η υπομονη εινα αρετη!:cool:

Απο τα δυο που είδες στο ταξιδιωτικο, το ένα πουλιέται παντως, εαν σε ενδιαφέρει, πες μου :beer:

Sapadak
17/01/2011, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
(αληθεια αυτο ειναι ψεκασμου?)


Γες :)

panoswolf
17/01/2011, 11:45
...για πες μοντελο,χιλιομετρα,χρηματα...

Sapadak
17/01/2011, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
Tiger με πλαινες,κουκλι σε ενα μπεζ χρωμα,του '05 το ειχα πετυχει με 4000€!:eyepop: αλλα φυσικα δε το προλαβα:bigcry: ....δε πειραζει,η υπομονη ειναι αρετη!:cool:

Καλα κοντα στο 4αρι παιζουν "αρκετα" 955

ενα (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/795675/)

δυο (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1134985/)

τρια (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1057410/)

faraway
17/01/2011, 12:18
Kαι αν πάρεις το τίγρη τελικά ρίξε και μια ματιά εδώ (http://www.tuneecu.com/) , μπορεί να σου χρειαστεί !!!!:wave2:

DrBig
17/01/2011, 18:30
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=103

panoswolf
18/01/2011, 05:22
Πηγα σε μια αντιπροσωπια και ειδα ενα μτχ 955 το ειχε μεσα στο μαγαζι και επειδη ηταν και ιδιωτη δεν επαιζε βολτα:( αλλα το καβαλησα και ΟΚ το φτανω μια χαρα...Σιγουρα το λες με ψιλο το κεντρο βαρους αλλα δε μου φανηκε ασηκωτο..Αυτο ειναι μοντελο '01 σε καλη κατασταση,με 2 βαλιτσες,52.000χιλ.μαυρο και το εδινε 3500€..Φυσικα απο Αγγελια βρισκεις σε αυτα τα λεφτα κατι πιο καινουργιο....Ειδωμεν....Ψιλοκοιταω και το Capo(ειναι οντως πανεμορφο)


:confused: :confused: :confused:

Cpt. Haddock
18/01/2011, 05:30
Η γνωμη μου ειναι να κοιταξεις πιο πρόσφατα μοντελα (' 05)

panoswolf
20/01/2011, 08:10
για να κλεισουμε σιγα σιγα αυτο το threat,σας ευχαριστω παρα μα παρα πολυ για τη πολυτιμη βοηθεια που μου δωσατε...Οταν τελικα παρω το bike(οποιο και να ειναι αυτο)θα το post-αρω να το δειτε και εσεις!!:)




και φυσικα χρωσταω :beer: σε οσους δωσανε τα φωτα τους!!!:sun:

Cpt. Haddock
20/01/2011, 08:13
Με το καλο (το τάιγκερ :lol: )

:beer:

reinmeister
20/01/2011, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
για να κλεισουμε σιγα σιγα αυτο το threat,σας ευχαριστω παρα μα παρα πολυ για τη πολυτιμη βοηθεια που μου δωσατε...Οταν τελικα παρω το bike(οποιο και να ειναι αυτο)θα το post-αρω να το δειτε και εσεις!!:)




και φυσικα χρωσταω :beer: σε οσους δωσανε τα φωτα τους!!!:sun:

με το καλο...αν εχεις σκοπο να παρεις τον τιγρη,ασε τα πολλα κουβαρνταλικια κατα μερος και μαζευε κανα φραγκο για το συνεργειο...:lol: :lol: :lol: :p :p