View Full Version : προβλημα με τροφοδοσια καυσιμου...
παιδια καλησπερα.... αλλαξα μοτερ στο μηχανακι(zzr400--->zzr600)... αφου λοιπον αλλαχτηκε το μοτερ με την βοηθεια ενος φιλου ηρθε η ωρα να το βαλουμε μπροστα...αφου φυσικα θεωρησαμε οτι ολα ειναι καλα(συνδεδεμενα ολα εκει που πρεπει και λοιπα λαδια ξθδια μυδια ετοιμα) κι ειμαστε ετοιμοι να βαλουμε μπροστα και εν τελει να το τελειωνουμε το μηχανακι(οχι σε μια μερα βεβαια ολα αυτα..)...
το προβλημα μας λοιπον ειναι οτι δεν φαινεται να πηγαινει βενζινη στα καρμπυρατερ... ξερω οτι τα καρμπυρατερ πρεπει να αλλαχτουν με μεγαλυτερα εφοσον βαλαμε μεγαλυτερο μοτερ... η τουλαχιστον να ζιγκλερωθυν και ρυθμιστουν σωστα.... αλλα δεν φαινεται να τραβανε καν βενζινη...
κερνωντας τα καρμπυρατερακια μας λιγη βενζινη(στην υγεια μας) το μοτερ περνει μπροστα τσακμακι.. με μια μιζια λεμε ομως... αλλα οταν βαζουμε το σωληνακιτου τεποζιτου στο καρμπ δεν φαινεται να φερνει βενζινη... το ρουμπινετο του τεποζιτου ειναι υποπιεσης και το μηχανακι δουλευει χωρις αντλια βενζινης(φανταζομαι ομως οτι θε με βαλετε να αγορασω μια..)...
καμια ιδεα τι να πρωτοκοιταξουμε???
παιζει να ειναι τιποτα αλλο εκτος απο καρμπυρατερ???
Δεν γνωριζω τη συγκεκριμενη μηχανη, αλλα φανταζομαι καποιου ειδους αντλια εχει (ενδεχομενως υποπιεσης) που δεν εχει συνδεθει σωστα. :confused:
1.το σωληνακι βενζινης ειναι τσαλακωμενο καπου?
2.παρεμβαλεται προφιλτρο βενζινης?μηπως ειναι βουλωμενο?
3.τα καρμπς ειναι υποπιεσης?σε τι κατασταση ειναι οι μεμβρανες?
4.η μικρη τρυπουλα στην ταπα της βενζινης ειναι ξεβουλωτη?
5.καθαριστε και κανα καρμπ:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
1.το σωληνακι βενζινης ειναι τσαλακωμενο καπου?
2.παρεμβαλεται προφιλτρο βενζινης?μηπως ειναι βουλωμενο?
3.τα καρμπς ειναι υποπιεσης?σε τι κατασταση ειναι οι μεμβρανες?
4.η μικρη τρυπουλα στην ταπα της βενζινης ειναι ξεβουλωτη?
5.καθαριστε και κανα καρμπ:wave2:
dr big και σπυρο ειστε απο αυτους που περιμενα να απαντησουν και σας ευχαριστω...
δοκτωρ δεν εχει αντλια υποπιεσης το 400... το 600 εχει συμφωνα με το μανουαλ... που σημαινει οτι πρεπε να βρω αντλια υποπιεσης..καμια ιδεα απο που???
σωληνακι βενζινης ατσαλακωτο σπυρο...φιλτρο βενζινης βγηκε απο πανω σε περιπτωση που ηταν βουλωμενο.. τρυπουλα στην ταπα δεν τσεκαρα και ειναι αρκετα βρωμικη η ταπα οποτε θα την κοιταξω...
καρμπς ειναι υποπιεσης keihin και ειναι σε καλη κατασταση και οι μεμβρανες και τα καρμπς γενικοτερα καθαρα.... δουλευαν ρολοι πριν τα βγαλω απο το αλλο μοτερ...
αλλες ιδεες....
Αρχικά δημιουργήθηκε από ftsmf
dr big και σπυρο ειστε απο αυτους που περιμενα να απαντησουν και σας ευχαριστω...
δοκτωρ δεν εχει αντλια υποπιεσης το 400... το 600 εχει συμφωνα με το μανουαλ... που σημαινει οτι πρεπε να βρω αντλια υποπιεσης..καμια ιδεα απο που???
σωληνακι βενζινης ατσαλακωτο σπυρο...φιλτρο βενζινης βγηκε απο πανω σε περιπτωση που ηταν βουλωμενο.. τρυπουλα στην ταπα δεν τσεκαρα και ειναι αρκετα βρωμικη η ταπα οποτε θα την κοιταξω...
καρμπς ειναι υποπιεσης keihin και ειναι σε καλη κατασταση και οι μεμβρανες και τα καρμπς γενικοτερα καθαρα.... δουλευαν ρολοι πριν τα βγαλω απο το αλλο μοτερ...
αλλες ιδεες....
στειλε ενα πμ στον reinmeister αυτος μπορει να ξερει απο που μπρεις να παρεις αντλια και ποσο πιεση πρεπει να βγαζει για το συγκεκριμενο μοντελο:wave2:
για δες εδω http://www.dragcars.com/parts/Kawasaki-Ninja-ZX9R-ZX6R-ZZR600---Fuel-Pump-For-Sale_300509270874.html
sapila racing
20/01/2011, 12:47
Kοίταξε να βρείς το σωληνάκι υποπίεσης του ρακόρ, πρέπει να συνδεθεί σε εναν απο τους αυλούς εισαγωγής ώστε να κατεβάζει βενζίνη.
Στο ρακόρ εκτός απο ενζίνης παει κι αυτό το λεπτό σωληνάκι.
Πάντως με τα καρμπ του 400 δεν θα δουλεψει ποτέ τέλεια αφού απο 36 που εχει το 600 εχεις τα 30ρια του 400. Δεν θα ανεβάζει στροφές όπως πρέπει.
Manual εχεις?
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kοίταξε να βρείς το σωληνάκι υποπίεσης του ρακόρ, πρέπει να συνδεθεί σε εναν απο τους αυλούς εισαγωγής ώστε να κατεβάζει βενζίνη.
Στο ρακόρ εκτός απο ενζίνης παει κι αυτό το λεπτό σωληνάκι.
Πάντως με τα καρμπ του 400 δεν θα δουλεψει ποτέ τέλεια αφού απο 36 που εχει το 600 εχεις τα 30ρια του 400. Δεν θα ανεβάζει στροφές όπως πρέπει.
Manual εχεις?
σπυρο ευχαριστω.. θα το τσεκαρω...
σαπιλα το σωληνακι το βρηκα και το εχω βαλει πανω στο ρακορ... σε ποιο σημειο ομως σνδεεται... τα καρμπυρατερ εχουν την παροχη απο κατω αναμεσα στα 2 μεσαια καρμπ... δεν εχει αλλη εισαγωγη?? μηπως εννοεις οτι παει πανω στις λαστιχενιες εισαγωγες??? δεν το σκεφτηκα καθολου οτι λογω υποπιεσης πρεπει να παει εκει και αυτο με κανει μαλακα....εγω απλα το ειχα ταπωσει προχειρα... χιλια ευχαριστω... θα το κοιταξω με το φως της μερας αυριο και θα σας γραψω τι εγινε...
σαπιλα με σωστο ζιγκλερωμα δεν παιζει να δουλεψει..??? δε λεω να δουλεψει αριστα.. αλλα μην μου κολησει κι απο φτωχο μιγμα μεχρι να βρω τετραδα καρμπυρατερ.. γιατι η συγκεκριμενη τετραδα ειναι και λιγο δυσευρετη...
reinmeister
20/01/2011, 16:15
ειτε πανω στο αλουμινιο των εισαγωγων,ειτε πανω στα λαστιχα τους,υπαρχουν στανταρ τεσσερις υποδοχες,ειτε ταπωμενες με λαστιχακια,ειτε με βιδες...εκει μπαινουν τα 4 σωληνακια υποπιεσης των μανομετρων για την ρυθμιση των καρμπς...ξεταπωσε-ξεβιδωσε μια απ ολες και βαλε το σωληνακι εκει...
φροντισε να το πιασεις με καποιο clamp διοτι αν φυγει θα μεινεις...
περαν αυτου,συνηθως τα ρουμπινετα υποπιεσης,εκτος απο on-off εχουν και μια θεση pri στην οποια η βενζινη τρεχει και χωρις υποπιεση...αν δεν βρεις ακρη με το σωληνακι δοκιμασε αυτο μεχρι να το δει καποιος που ξερει...
δεν παθαινει τιποτα με τα 30αρια...απλως δεν θα εχεις την αποδοση που πρεπει...την δουλεια σου μεχρι να βρεις ακρη θα την κανεις...
Ακουγεται σαν προβλημα στο ρουμπινετο κανε αυτο που σου ειπε ο ρειν βαζοντας το στην συνεχη ροη και ακομα καλυτερα λυστο καθαρισετο για να εισαι σιγουρος. Παιζει να κανει και εσυ την υποπιεση να δεις αν βγαζει το σωληνακι το αλλο βενζινα(Μην το παρακανεις σε βλεπω ταβλα)
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ειτε πανω στο αλουμινιο των εισαγωγων,ειτε πανω στα λαστιχα τους,υπαρχουν στανταρ τεσσερις υποδοχες,ειτε ταπωμενες με λαστιχακια,ειτε με βιδες...εκει μπαινουν τα 4 σωληνακια υποπιεσης των μανομετρων για την ρυθμιση των καρμπς...ξεταπωσε-ξεβιδωσε μια απ ολες και βαλε το σωληνακι εκει...
φροντισε να το πιασεις με καποιο clamp διοτι αν φυγει θα μεινεις...
περαν αυτου,συνηθως τα ρουμπινετα υποπιεσης,εκτος απο on-off εχουν και μια θεση pri στην οποια η βενζινη τρεχει και χωρις υποπιεση...αν δεν βρεις ακρη με το σωληνακι δοκιμασε αυτο μεχρι να το δει καποιος που ξερει...
δεν παθαινει τιποτα με τα 30αρια...απλως δεν θα εχεις την αποδοση που πρεπει...την δουλεια σου μεχρι να βρεις ακρη θα την κανεις...
rein ευχαριστω για την απαντηση... το ρουμπινετο δεν εχει θεσεις ον/οφ/ρεσ... η ρεζερβα εμφανιζεται σαν λαμπακι στο καντραν βασει ηλεκτρονικου μετρητη κατω απο το τεποζιτο... εχει απλα ενα κουμπι πανω στο ρουμπινετο το οποιο αν το κρατας πατημενο τρεχει η βενζινη ελευθερα... το σωληνακι το εβαλα πανω στην λαστιχενια εισαγωγη σε μια απο τις τεσσερις υποδοχες και το πρωι ψιλοπηρε μπροστα αλλα λογω ψιχαλας το αφησα μην τυχον και παρει νερα γιατι ειναι ακαλυπτο.. οποτε το σκεπασα και το αφησα προς το παρον το μηχανακι...
να ρωτησω και κατι αλλο αν γινεται... οταν πηρε μπροστα εβγαζε καπνες... οχι τυπου καμενου λαδιου η υγρασιας.. απλα μυριζε εντονα καμενο... αλλα οχι λαδι.. να υποθεσω οτι ειναι λογω των καταλοιπων απο την ακινησια του μοτερ???
λοιπον παιδια... τα νεα ειναι τα εξης... το μηχανακι πηρε μπροστα και ευτυχως το μοτερ δουλευει χωρις θορυβους και ιστοριες... αλλα.... υπερστροφαρει... το ρελαντι του ειναι στις 5000στροφες :confused: :confused: :eek: ετσι λοιπον υπεθεσα οτι παιρνει αερα απο καποια εισαγωγη... και εκατσα και αλλαξα ολες τις εισαγωγες... εξακολουθει ομως να υπερστροφαρει.. καμια ιδεα??? τσοκ και ντιζες γενικα ειναι οπως πρεπει να ειναι...
reinmeister
23/01/2011, 10:22
στανταρ τραβαει αερα...αν οι εισαγωγες ειναι για αρκετα μεγαλυτερα καρμπς,υπαρχει θεμα...επισης αν ειναι μεταχειρισμενες...αιωνιο προβλημα των καβα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
στανταρ τραβαει αερα...αν οι εισαγωγες ειναι για αρκετα μεγαλυτερα καρμπς,υπαρχει θεμα...επισης αν ειναι μεταχειρισμενες...αιωνιο προβλημα των καβα...
ναι ρε ρειν γαμωτο... μου το λενε και μενα οτι εχουν θεμα τα καβα στα καρμπς γενικοτερα... αλλα θελω να το φτιαξω αυτο το μηχανακι.. μου αρεσει πως να στο πω...
λοιπον... οι εισαγωγες που ειχα βαλε στην αρχη και θεωρησα οτι τραβανε αερα ηταν οντως αρκετα μεγαλυτερες... ετσι λοιπον εβαλα του 400αριου τις εισαγωγες... οι οποιες ειναι εξωτερικα ολοιδιες και εσωτερικα μικροτερες σε διαμετρο.. αλλα και παλι φαινεται να παιρνει αερα... να κανω μια δοκιμη να βαλω φλατζοκολλα μηπως και σταματησε4ι να παιρνει αερα και πατησουν καλυτερα??? τι να κανω...??
τα ορινγκ υποψιν οτι τα αλλαξα κι αυτα σημερα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από ftsmf
. μου αρεσει πως να στο πω...
Με λίγη ντροπή ίσως ..??? :winka:
reinmeister
24/01/2011, 06:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από ftsmf
ναι ρε ρειν γαμωτο... μου το λενε και μενα οτι εχουν θεμα τα καβα στα καρμπς γενικοτερα... αλλα θελω να το φτιαξω αυτο το μηχανακι.. μου αρεσει πως να στο πω...
λοιπον... οι εισαγωγες που ειχα βαλε στην αρχη και θεωρησα οτι τραβανε αερα ηταν οντως αρκετα μεγαλυτερες... ετσι λοιπον εβαλα του 400αριου τις εισαγωγες... οι οποιες ειναι εξωτερικα ολοιδιες και εσωτερικα μικροτερες σε διαμετρο.. αλλα και παλι φαινεται να παιρνει αερα... να κανω μια δοκιμη να βαλω φλατζοκολλα μηπως και σταματησε4ι να παιρνει αερα και πατησουν καλυτερα??? τι να κανω...??
τα ορινγκ υποψιν οτι τα αλλαξα κι αυτα σημερα...
αν ειναι εστω κι ελαχιστα σκληρες η λυση ειναι μονο καινουριες...δυστυχως...
απο κει και περα τσεκαρε μια ,αν εισαι στεγανος στις ταπες των υποπιεσεων...θελω να πιστευω οτι δεν τιθεται θεμα φλαντζας καυσεως διοτι σε αυτη την περιπτωση,λυνεις moteur...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Με λίγη ντροπή ίσως ..??? :winka:
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
τι μλκς
:rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Με λίγη ντροπή ίσως ..??? :winka:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ναι αλλα ειναι γνωστο πως ειμαι ξεδιαντροπος...
λοιπον... αλλαχτηκαν εισαγωγες σημερα και εβαλα και λιγη μαυρη φλατζοκολλα και το μηχανακι δουλεψε κανονικα.. ηταν απο τις εισαγωγες που δεν πατουσαν καλα λοιπον... θεμα φλατζας καυσης δεν υπηρχε... ειναι ολα καινουρια πανω στο μοτερ... αφου δουλευει λοιπον προς το παρον και αποκρινεται και στην ρυθμιση της βιδας του ρελαντι σειρα εχει να δεσω οτι εχει απομεινει και να το κυκλοφορησω για να δω πως λειτουργει για να το ρυθμισω...
μια ερωτηση για τα καρμπυρατερ τωρα....
εφοσον ειναι μικροτερα τα καρμπυρατερ εχουν δηλαδη μικροτερη διαμετρο απ'οσο πρεπει αυτο τι σημαινει πρακτικα...?? οτι περναει ο αερας με μεγαλυτερη ταχυτητα τραβωντας μαζι του περισσοτερο καυσιμο???μηπως αυτο σημαινει οτι πρεπει να κλεισω λιγο τον αερα που μπαινει στα καρμπυρατερ?? στα ψηλα εαν δω οτι δεν επαρκει το καυσιμο προφανως παιζουμε με ζιγκλερ??
Αρχικά δημιουργήθηκε από ftsmf
εφοσον ειναι μικροτερα τα καρμπυρατερ εχουν δηλαδη μικροτερη διαμετρο απ'οσο πρεπει αυτο τι σημαινει πρακτικα...?? οτι περναει ο αερας με μεγαλυτερη ταχυτητα τραβωντας μαζι του περισσοτερο καυσιμο???μηπως αυτο σημαινει οτι πρεπει να κλεισω λιγο τον αερα που μπαινει στα καρμπυρατερ?? στα ψηλα εαν δω οτι δεν επαρκει το καυσιμο προφανως παιζουμε με ζιγκλερ??
Ψυχραιμία ....!!!! :smokin:
Το μικρότερο καρμπυρατέρ ΔΕΝ βάζει τον αέρα με μεγαλύτερη ταχύτητα (σ'αυτό παίζει ρόλο η ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ της εισαγωγής και του λαιμού - στένωση Venturi - στο ΙΔΙΟ καρμπυρατέρ)!
Με μικρότερο καρμπυρατέρ έχεις λιγότερο καύσιμο μίγμα (μικρότερη παροχή αέρα και κατά συνέπεια και μικρότερη - ποσοτικά - αναρρόφηση βενζίνης)!
'εν ξέρω αν μι πιαν'ς αλλά ιέτσ' είν' ιυτούνα τα διαουλοπράματα ...:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ψυχραιμία ....!!!! :smokin:
Το μικρότερο καρμπυρατέρ ΔΕΝ βάζει τον αέρα με μεγαλύτερη ταχύτητα (σ'αυτό παίζει ρόλο η ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ της εισαγωγής και του λαιμού - στένωση Venturi - στο ΙΔΙΟ καρμπυρατέρ)!
Με μικρότερο καρμπυρατέρ έχεις λιγότερο καύσιμο μίγμα (μικρότερη παροχή αέρα και κατά συνέπεια και μικρότερη - ποσοτικά - αναρρόφηση βενζίνης)!
'εν ξέρω αν μι πιαν'ς αλλά ιέτσ' είν' ιυτούνα τα διαουλοπράματα ...:winka:
ΜΑΛΙΣΤΑ.. τα επιασα μαστορα.... αλλα αφου δεν το εχω το πραγμα καλυτερα να το παω σε μηχανικο να τα ρυθμισει και να βρει και τι φταει που παιρνει αερα??? σωστος ο μικρος???
κριμα... κι ηθελα να το φτιαξω ολο μονος μου για να εχω την ευχαριστηση...
edit...: και ναι... χθες δουλεψαν νορμαλ...και σημερα παλι ανεβαζει στροφες μονο του... ρελαντι 4000 σημερα με την βιδα του ρελαντι στον πατο....
λοιπόν παιδιά το μηχανάκι οκ... Σχεδόν δηλαδή... Βρήκαμε από που έπαιρνε αέρα και διορθώθηκε... Το μηχανάκι πήρε μπροστά δουλεύει άψογα από θέμα κινητήρα... Ούτε θορύβους ούτε τίποτα... Καρμπ κι αυτα πάρα πολύ καλά μετά από τη ρύθμιση.. Αντιμετωπίζουμε όμως άλλο θέμα τώρα... Το μηχανάκι έχει κόφτη στις 10χιλιάδες στροφές ακριβώς... Άσχετα με την ταχύτητα που εχω στο κιβώτιο... Και δεν είναι θέμα βενζίνης... Όταν λέω κόφτης το εννοώ... Παίζει να είναι από την ηλεκτρονική; να αλλάξω ηλεκτρονική ή υπάρχει κάποιος τρόπος άλλος; είναι και πανάκριβη η ηλεκτρονική...
Αρχικά δημιουργήθηκε από ftsmf
Το μηχανάκι έχει κόφτη στις 10χιλιάδες στροφές ακριβώς...
Και πολύ καλά κάνει ... :smokin:
sapila racing
09/02/2011, 07:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από ftsmf
Το μηχανάκι έχει κόφτη στις 10χιλιάδες στροφές ακριβώς... Άσχετα με την ταχύτητα που εχω στο κιβώτιο... Και δεν είναι θέμα βενζίνης... Όταν λέω κόφτης το εννοώ... Παίζει να είναι από την ηλεκτρονική; να αλλάξω ηλεκτρονική ή υπάρχει κάποιος τρόπος άλλος; είναι και πανάκριβη η ηλεκτρονική...
Προφανώς ο 'κόφτης' που περιγράφεις είναι τα 30ρια καρμπυρατερ σου.
Και παλι καλα που παει 10.000 στροφές να λές.
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ψυχραιμία ....!!!! :smokin:
Το μικρότερο καρμπυρατέρ ΔΕΝ βάζει τον αέρα με μεγαλύτερη ταχύτητα (σ'αυτό παίζει ρόλο η ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ της εισαγωγής και του λαιμού - στένωση Venturi - στο ΙΔΙΟ καρμπυρατέρ)!
Με μικρότερο καρμπυρατέρ έχεις λιγότερο καύσιμο μίγμα (μικρότερη παροχή αέρα και κατά συνέπεια και μικρότερη - ποσοτικά - αναρρόφηση βενζίνης)!
'εν ξέρω αν μι πιαν'ς αλλά ιέτσ' είν' ιυτούνα τα διαουλοπράματα ...:winka:
Δηλαδη αν εχουμε δυο καρμπυρατερ με ιδιο λογο στενωσης, αλλα το ενα ειναι λιγο μικροτερο απο το αλλο σε διαμετρο εισαγωγης, και τα δυο θα παρεχουν την ιδια ταχυτητα ροης σε ολο το φασμα στροφων?
edit για να βοηθησω λιγο, ο λογος στενωσης, το μονο που καθοριζει ειναι το λογο ταχυτητων στην εισαγωγη και τη στενωση...;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Προφανώς ο 'κόφτης' που περιγράφεις είναι τα 30ρια καρμπυρατερ σου.
Και παλι καλα που παει 10.000 στροφές να λές.
SAPILA τα καρμπυρατερ δεν ειναι 30αρια... ειναι 32αρια keihin και δεν ειναι αυτα που εχει το kawasaki(για το 400 λεω) απο την μανα του... αλλα τις πρωτες 2 μερες μετα την ρυθμιση δουλευε μεχρι 14000 το μηχανακι... απο προχθες το βραδυ αρχισε αυτο με τον κοφτη... και γι'αυτο μου ηρθαν στο μυαλο οτι εχει σχεση με ρευματα...
αλλα ετσι κι αλλιως ξερω πως ειναι οταν κοβει απο καρμπυρατερ το μηχανακι.. αυτο ειναι κοφτης... δηλαδη ο δεικτης ανεβοκατεβαινει σαν να εχεις πιασει κοφτη στροφων... και το κανει ακριβως στις 10... δεν νομιζω να ειναι τοσο ακριβη τα καρμπυρατερ..
γι'αυτο φοβαμαι μηπως ειναι η ηλεκτρονικη... η οποια δεν αλλαχτηκε με του 600... ειναι του 400... χωρις να ξερω βεβαια τι διαφορες εχουν μεταξυ τους οι 2 ηλεκτρονικες...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ο λογος στενωσης, το μονο που καθοριζει ειναι το λογο ταχυτητων στην εισαγωγη και τη στενωση...;)
Η οποία ταχύτητα καθορίζει την δύναμη (άρα και την ποσότητα) αναρρόφησης ...:winka:
@Μπίγκο: Ας μη αρχίσουμε την ψυχοτροπική ναυσιπλοϊα... :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Και πολύ καλά κάνει ... :smokin:
συμφωνω οτι πολυ καλα κανει μαστορα... και δεν ειμαι καυλογκαζος.. μπορω να το κυκλοφορω ετσι το μηχανακι αρκει να ξερω οτι δεν θα εχει περεταιρω προβλημα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Η οποία ταχύτητα καθορίζει την δύναμη (άρα και την ποσότητα) αναρρόφησης ...:winka:
@Μπίγκο: Ας μη αρχίσουμε την ψυχοτροπική ναυσιπλοϊα... :smokin:
Τι λες μωρε???? :eyepop:
...η διαφορα πιεσης μεταξυ εισοδου καρμπ και εξοδου ειναι διαφορετικη απο το αν εχουμε μεγαλο η μικρο καρμπυρατερ (για δεδομενες στροφες). Για την ακριβεια, η πιεση εισοδου του καρμπ ειναι η ιδια (ατμοσφαιρικη περιπου), αλλα η πιεση στο εσωτερικο του κυλινδρου ειναι αναλογη της πληρωσης, που εξαρταται απο την παροχη του καρμπ, που εξαρταται απο την διαμετρο του.
HELLLLLOOOOOOOOOOOOO!!!!!! ειμαι και γω εδω guys.... :D αντι να διαφωνειτε ως προς τα καρμπυρατερ μου γιατι δεν διαφωνειτε καλυτερα για την ηλεκτρονικη μου(αν τελικα φταιει αυτη)??? :blush: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
...η διαφορα πιεσης μεταξυ εισοδου καρμπ και εξοδου ειναι διαφορετικη απο το αν εχουμε μεγαλο η μικρο καρμπυρατερ (για δεδομενες στροφες).
Ααα . καλά.... :look:
@ftsmf: Ενοχλείς, αν δεν το κατάλαβες ... :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ααα . καλά.... :look:
@ftsmf: Ενοχλείς, αν δεν το κατάλαβες ... :smokin:
i know γεροντα... αλλα προσπαθησα να ειμαι διακριτικος... το ειδες... :D
Και τι θες τώρα ρε κούκλε ..??
Το χαρχαλό σου πιάνει τις 10.000 σαλ - και δόξα τω θεώ να λες και δεν πάει παραπάνω - και πάλι να δοξάζεις τον Πανάγαθο ... :winka:
Και από ηλεκτρονική σε βρίσκω μπρούκλη, τι άλλο να ζητήσει κανείς ..??
Υ.Γ.
"Ντεν κρειάζονται και πολλά πράγκματα γκια την ευτυχία", έλεγε ο Νουμίδης όταν βούλιαζε το καράβι και αυτός ήταν στο κατάρτι ... :winka:
οποτε συμπεραινουμε οτι δεν θα παθει τιποτα να το κυκλοφορω ετσι οπως ειναι.....
εγω μαστορα μου ειμαι υπερευχαριστημενος..............
δοκτωρα ελα......τελειωσα την συντομη παρεμβαση........συνεχιστε ελευθερα με τον γερο....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.