Σύνδεση

View Full Version : Πρόβλημα μετά την αλλαγή καρμπυρατέρ σε kle250 anhelo



pskoul
21/01/2011, 07:07
Για αρχή να αναφέρω ότι είμαι νέος στον χώρο της μηχανής και ξεκίνησα να οδηγώ στα 35 (εδώ και ένα χρόνο).

Είμαι κάτοχος ενός kle 250, στο οποίο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει τα καρμπυρατέρ γιατί έκαναν υπερχείλιση και η βενζίνη έπεφτε στον κύλινδρο.

Τα ‘νέα’ καρμπυρατέρ ήταν και αυτά keihin αλλά δεν συνδέονταν με το κύκλωμα ψύξης. Το πρόβλημα που είχα με αυτά ήταν ότι δεν μπορούσα να τα ρυθμίσω με τίποτα και δεν κρατούσε ρελαντί είτε ζεστό είτε κρύο εκτός και αν το ρελαντί ήταν από 2000 στροφές και πάνω.

Επειδή είχα και τα original καρμπυρατέρ του kle τα άνοιξα και αντικατέστησα τα φλοτέρ και τις βελόνες των φλοτέρ από αυτά που φορούσε στα original και αντικατέστησα επίσης και τα λεκανάκια του καρμπυρατέρ και μέχρι στιγμής γύρω στα 170 χλμ δεν μου έχει παρουσιαστεί πρόβλημα με υπερχείλιση και υδραυλική συμπίεση.

Η διαφορά στα 2 λεκανάκια ήταν ότι σε αυτά που φορούσε υπήρχε μια βελόνα για την υπερχείλιση ενώ στα original δεν υπήρχαν και μάλλον για αυτό όταν γίνονταν υπερχείλιση η βενζίνη κατέληγε στον κύλινδρο.

Τα original λοιπόν τοποθετήθηκαν ρυθμίστηκαν και πλέων δεν έχω πρόβλημα με το ρελαντί, αλλά μου παρουσιάζει κάποια καθυστέρηση (κάτι σαν μπούκωμα) στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού κυρίως και γενικά η απόδοση του είναι πεσμένη σε σύγκριση με πρίν.

Κάθε βοήθεια δεκτή

Ευχαριστώ

Παναγιώτης

OldMan
21/01/2011, 07:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από pskoul
Τα original λοιπόν τοποθετήθηκαν ρυθμίστηκαν και πλέων δεν έχω πρόβλημα με το ρελαντί, αλλά μου παρουσιάζει κάποια καθυστέρηση (κάτι σαν μπούκωμα) στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού κυρίως και γενικά η απόδοση του είναι πεσμένη σε σύγκριση με πρίν.
Επειδή μπερδεύτηκα..

Οι διαφορές που αναφέρεις είναι σε σχέση με τα παλιά (αυτά που φορούσε όταν δεν κρατούσε ρελαντί) ή μεταξύ των original πριν και μετά τις αλλαγές στο φλοτέρ ..??

pskoul
21/01/2011, 07:22
Oldman

Οι διαφορές που αναφέρω ήταν μεταξύ αυτών που φορούσε (και δεν κρατούσαν το ρελαντί) και των original.

Παναγιώτης

zefos1100xx
21/01/2011, 07:23
Στο akashi πρεπει να ψωνιζουν καρμπυρατερ απο τα καλαθια προσφορων με τα β'διαλογης της keihin , δεν εξηγειται αλλιως.....

ολα τα kawasaki τα ιδια......εγω παντρεψα 2 τετραδες για να πω οτι εγιναν καρμπς....

καλα ξεμπερδεματα φιλαρακι

OldMan
21/01/2011, 07:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από pskoul
Οι διαφορές που αναφέρω ήταν μεταξύ αυτών που φορούσε (και δεν κρατούσαν το ρελαντί) και των original.
Λογικό, αν τα καρμπυρατέρ ήταν διαφορετικά....

Δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς ψάχνεις ...?? :confused:

pskoul
21/01/2011, 13:41
Το σύμπτωμα που μου κάνει είναι στα μεγάλα και απότομα ανοίγματα του γκαζιού σαν να μένει από βενζίνη, όπως όταν έχει αδειάσει το ρεζερβουάρ και πρέπει να βάλεις την ρεζέρβα.

Αυτά που άλλαξα από το ένα καρμπυρατέρ στο άλλο ήταν τα φλοτέρ μαζί με την βελόνα τους και το λεκανάκι.

Πέρασα από ένα μηχανικό σήμερα και μου είπε ότι είναι τα ζινγκλέρ και αφού βγάλαμε το ένα μπουζί και το είδε μου είπε ότι θα πρέπει να βάλουμε μεγαλύτερα.

Υπάρχει πιθανότητα να είναι αυτό το πρόβλημα ;

Παναγιώτης

OldMan
24/01/2011, 05:46
Αν τα καρμπυρατέρ σου έχουν αντλία επιτάχυνσης, ξεκίνα από εκεί ...

Αλλιώς, κάτι έγινε στην αλλαγή της βελόνας και του φλοτέρ (πιθανότατα λανθασμένη στάθμη καυσίμου) με αποτέλεσμα "ανεπάρκεια" τροφοδοσίας σε απότομη ζήτηση ...


Υ.Γ.
Αν και δεν έχεις απαντήσει, θεωρώ ότι τα 2 καμπυρατέρ (παλιό και καινούριο) είναι identical (ίδιο διάμετρο venturi καθώς και ίδιο ζιγκλέρ βελόνας και main ..).