View Full Version : Βασικές Ερωτήσεις Οδήγησης! (EPIC STUFF INSIDE)
Καλήσπέρα σήμερα απέκτησα την πρώτη μου μηχανη!
Μία ΧΤΧ660 του 2006!
Πριν την αγορά τις οδηγούσα από μικρός ένα Townmate!
Ο καιρός ήταν βροχερός!Σε αρκετές προσπάθειες μου να τροχοπέδησω είτε κατέβάζοντας ταχύτητα είτε πατώντας τα φρένα ένοιωθα να μου φευγει το πίσω μέρος της μηχανής!
Πίστευω πως θέλω αρκέτη οδήγηση για να καταφέρω να οδηγώ με συμπλέκτη καθώς αν εξαιρέσουμε τα μαθήματα που έκανα πριν από 5 χρόνια ποτέ δεν ξαναοδήγησα!
Αλλά θα ήθελα μια συμβουλή τι κάνω λάθος.
Πάταω πολύ το πίσω ή το μπροστα φρένο με το ανωτέρω αποτέλεσμα?
Αλλάζω απότομα τις ταχύτητες με αποτέλεσμα να κόβει απότομα η μηχανή?
Ευχαριστώ.:confused: :dizzy:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Πάταω πολύ το πίσω ή το μπροστα φρένο με το ανωτέρω αποτέλεσμα?
Αλλάζω απότομα τις ταχύτητες με αποτέλεσμα να κόβει απότομα η μηχανή?
Ευχαριστώ.:confused: :dizzy:
και τα φρενα ειναι που πρεπει να μαθεις να "δουλευεις" 75% μπροστα 25% το πισω...
και να μαθεις να κατεβαζεις ταχυτητες στις καταλληλες στροφες... ( αν κατεβασεις σε ψηλες στροφες θα σου μπλοκαρει ο πισω τροχος )
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Καλήσπέρα σήμερα απέκτησα την πρώτη μου μηχανη!
Μία ΧΤΧ660 του 2006!
Πριν την αγορά τις οδηγούσα από μικρός ένα Townmate!
Ο καιρός ήταν βροχερός!Σε αρκετές προσπάθειες μου να τροχοπέδησω είτε κατέβάζοντας ταχύτητα είτε πατώντας τα φρένα ένοιωθα να μου φευγει το πίσω μέρος της μηχανής!
Πίστευω πως θέλω αρκέτη οδήγηση για να καταφέρω να οδηγώ με συμπλέκτη καθώς αν εξαιρέσουμε τα μαθήματα που έκανα πριν από 5 χρόνια ποτέ δεν ξαναοδήγησα!
Αλλά θα ήθελα μια συμβουλή τι κάνω λάθος.
Πάταω πολύ το πίσω ή το μπροστα φρένο με το ανωτέρω αποτέλεσμα?
Αλλάζω απότομα τις ταχύτητες με αποτέλεσμα να κόβει απότομα η μηχανή?
Ευχαριστώ.:confused: :dizzy:
Να "τροχοπεδήσεις"? :P
Ο πίσω τροχός μπλοκάρει είτε επειδή πιέζεις το φρένο σου περισσότερο απ'όσο πρέπει, είτε επειδή, κατά το κατέβασμα ταχύτητας, έχεις περισσότερες στροφές στον κινητήρα απ'όσες πρέπει.
Το μπροστινό φρένο δεν επηρρεάζει τον πίσω τροχό. Αλλά, πίστεψέ με, δε θες να φτάσεις στο σημείο να μπλοκάρεις τον μπροστινό τροχό. Όσο το μπλοκάρισμα μένει στον πίσω είναι - συνήθως - ελεγχόμενο. Παρολαυτά σαν νέος οδηγός, καλύτερα να μάθεις να το αποφεύγεις.
Καλορίζικο!
α)Καλύτερα να οδηγήσεις σε στεγνό την επόμενη αφού προβληματίζεσαι και νοιώθεις ανασφάλεια.
β)Έλεγξε ότι τα λάστιχα της μηχανής σου είναι σε καλή κατάσταση, φρέσκα σχετικά και με καλή πίεση, πχ 31 psi.
γ) ότι σου είπαν τα παιδιά πιο πριν
δ)Όταν καταλάβεις ότι το έχεις, ξαναβγές στο βρεγμένο, με προσοχή και σεβασμό. Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν το έχουμε:beer:
Lioulios
21/01/2011, 18:30
Όταν θα κάνεις μερικές βόλτες σε στεγνό θα καταλάβεις πάνω κάτω τί γίνεται .
Καθε μοτό φρενάρει διαφορετικά .Δεν έχουν όλες τα ίδια φρένα , οπότε μάθε την μηχανή σου και να έχεις στο μυαλό σου πως όταν οδηγάμε σε βρεγμένο ...Οδηγάμε άλλη μηχανή .
Δες και εδώ http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=112109&highlight=%EF%E4%E7%E3%E7%F3%E7+%E2%F1%E5%E3%EC%E5%ED%EF
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
και τα φρενα ειναι που πρεπει να μαθεις να "δουλευεις" 75% μπροστα 25% το πισω...
και να μαθεις να κατεβαζεις ταχυτητες στις καταλληλες στροφες... ( αν κατεβασεις σε ψηλες στροφες θα σου μπλοκαρει ο πισω τροχος )
Σε αυτό σχετικά με τα φρένα έχεις δίκαιο απλά μάλλον θέλω εξάσκηση.
Κ....οβροχή.
Επίσης κάτι άλλο που θά θέλα να μάθω είναι το εξής: Πάς με κάποια χλμ. ποιος ο καλύτερος τρόπος να σταματησεις απότομά χωρίς να φύγεις για να πας για ... σούπιτσα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Επίσης κάτι άλλο που θά θέλα να μάθω είναι το εξής: Πάς με κάποια χλμ. ποιος ο καλύτερος τρόπος να σταματησεις απότομά χωρίς να φύγεις για να πας για ... σούπιτσα.
Δεν υπάρχει καμία στάνταρ συνταγή για να σταματήσεις "απότομα". Λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε συνθήκες, μαθαίνεις να πιέζεις ανάλογα με το χέρι/πόδι σου. Αναζητάς πάντα το μέγιστο δυνατό φρενάρισμα, ένα κλικ πριν οι τροχοί σου χάσουν πρόσφυση. Αλλά στη θεωρία όλα ωραία ακούγονται. Είναι θέμα εμπειρίας κυρίως.
Allst@rf
21/01/2011, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Σε αυτό σχετικά με τα φρένα έχεις δίκαιο απλά μάλλον θέλω εξάσκηση.
Κ....οβροχή.
Επίσης κάτι άλλο που θά θέλα να μάθω είναι το εξής: Πάς με κάποια χλμ. ποιος ο καλύτερος τρόπος να σταματησεις απότομά χωρίς να φύγεις για να πας για ... σούπιτσα.
η πρόληψη είναι ο καλύτερος σου σύμμαχος...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
η πρόληψη είναι ο καλύτερος σου σύμμαχος...
:wave2:
+ολα
chris_honda
21/01/2011, 20:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Σε αυτό σχετικά με τα φρένα έχεις δίκαιο απλά μάλλον θέλω εξάσκηση.
Κ....οβροχή.
Επίσης κάτι άλλο που θά θέλα να μάθω είναι το εξής: Πάς με κάποια χλμ. ποιος ο καλύτερος τρόπος να σταματησεις απότομά χωρίς να φύγεις για να πας για ... σούπιτσα.
Είναι πολλοί παράγοντες που το επειρεάζουν αυτό. Η ποιότητα της ασφάλτου, η κατάσταση των ελαστικών σου κτλ. Ωστόσο αργότερα ΟΧΙ τώρα θα ήταν καλό να κάνεις ένα ελεγχόμενο φρενάρισμα "πανικού" με λίγα χλμ. σε μία αλάνα για να δείς πάνω κάτω τα όρια της μοτο σου, να την ζυγίζεις κτλ. Αν είσαι Αθήνα καλό θα ήταν να ψαχτείς για κάποια riding schools (Μη με ρωτήσεις περισσότερα, δεν έχω βγάλει κάτι #@~$#!@%$#^%$ τη καταδίκη μου μέσα!) κάτι θα μάθεις παραπάνω. Και... όπως μου είχαν πει και μένα 2 είναι τα κρίσιμα 6μηνα της μότο. Το πρώτο που δεν την ξέρεις και το 2ο που νομίζεις ότι την έχεις μάθει. Καλοτάξιδος, αγραντζούνιστος και πάντα όρθιος από μένα. Μην την φοβάσαι, απλά λίγο φυλαγμένα για αρχή. Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, η πρόληψη είναι ο καλύτερος σου σύμμαχος.
:beer: :beer: :beer: :wave2: :wave2: :wave2:
προφανώς μαθημένος στο παπί φρενάρεις μόνο με το πίσω γιαυτό σου μπλοκάρει
οι μοτοσυκλέτες φρενάρουν με το μπροστινό και το πίσω απλώς σταθεροποιεί την πορεία
για να μάθεις την καινούρια σου μηχανή πήγαινε σε μια αλάνα με καλή άσφαλτο και φρέναρε δυνατά από διάφορες ταχύτητες με το μπροστινό και τόσο πίσω ώστε να μην μπλοκάρει
μην δοκιμάσεις ποτέ να μπλοκάρεις το μπροστινό
αφού εξοικειωθείς δοκίμασε αυτά που έμαθες σιγά σιγά στην καθημερινή οδήγηση σου
αφού βελτιωθείς εσύ καλό είναι να ρίξεις μια ματιά στη μηχανή σου (φρένα ,λάστιχα, πηρούνι)
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις συμβουλές σήμερα πάω για ανάβαση του Υμηττου για να τις τσεκάρω.
Allst@rf
22/01/2011, 05:42
(κλισέ-παντογνώστης MΟDΕ ΟΝ)
καταπολεμήσε την φαγούρα στον δεξί καρπό ,και όλα θα πάνε καλά...
(κλισέ-παντογνώστης MΟDΕ ΟFF)
:yuck:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
και τα φρενα ειναι που πρεπει να μαθεις να "δουλευεις" 75% μπροστα 25% το πισω...
και να μαθεις να κατεβαζεις ταχυτητες στις καταλληλες στροφες... ( αν κατεβασεις σε ψηλες στροφες θα σου μπλοκαρει ο πισω τροχος )
+1000 βρες και εναν χωρο εκτος κυκλοφορίας και κανε προπόνηση σε αυτο.:beer:
Είσαι σε καλή κατηγορία, διάβασε τα θέματα για την οδήγηση και μάθε σιγά-σιγά τη μηχανή σου. Εξοπλισμός πάντα γιατί και η μικρότερη τούμπα μπορεί να πονέσει πολύ.
Το βρεγμένο (και ειδικότερα το ΛΙΓΟ βρεγμένο) είναι πακέτο, ειδικά με την γ***άσφαλτο που έχουμε εδώ, οπότε θέλει έξτρα προσοχή. Επίσης, να αποφεύγεις τις λευκές διαγραμμίσεις (ο ορισμός της τσουλήθρας) και τις ράγες του τραμ όταν βρέχει.
Πάντα όρθιος! :wave2:
Gandalf dr685sm
22/01/2011, 09:30
Καλορίζικο και να προσέχεις... απο το townmate στο XTX660 είναι κάπως μεγάλο το άλμα και θα χρειαστεί να προσαρμόσεις οδήγηση αλλά και τρόπος σκέψης.
Οπότε όπως ειπώθηκε.. πρόληψη, ΚΑΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ (κράνος, γάντια μπουφάν κτλ. )..και υπομονή όσο το οδηγείς για να μπορέσεις να το χειριστείς σωστά. Καλορίζικο και πάλι!
εμένα η γνώμη μου είναι να μάθεις πρώτα να ελέγχεις το βάρος της μοτοσυκλέτας σου σε ανοιχτό δρόμο.
Το ιδανικό φρενάρισμα όπως είπαν και οι παραπάνω είναι 75% εμπρός 25 % πίσω.
Βασικά οι μεγάλες μοτοσυκλέτες φρενάρουν με το εμπρός φρένο, το πίσω είναι βοηθητικό για να κλίνεις την τροχια της μοτοσυκλέτας σου εάν μπείς σε κάποια στροφή ποιο γρήγορα από ότι πρέπει.
Στο βρεγμένο όπως και στο στεγνό να πηγαίνεις με ταχύτητα και να κρατάς αποστάσεις που θα σε κάνουν να φρενάρεις με ασφάλεια(ενδεικτικά η απόσταση ασφαλεία στο βρεγμένο είναι 2πλασια από ότι στο στεγνό )
Για να μην σου μπλοκάρει ο πίσω τροχός κάνεις το λεγόμενο plip, δηλαδή όταν κατεβάζεις ταχύτητα πατάς συμπλέκτη σκάς ξερογκαζιά και αφήνεις συμπλέκτη.
Προσοχή όταν λέμε ξερογκαζιά δεν εννοουμε κόφτες και να αφήσεις συμπλέκτη γιατι θα κάνεις στην καλύτερη σούζα, 2000+rpm.
Δοκίμασε το σε ένα ανοιχτό και ασφαλές περιβάλλον αυτό που σου λέω :wave2:
Gandalf dr685sm
22/01/2011, 12:50
όπως είπαν και πριν... κάθε μηχανή έχει διαφορετικό τρόπο φρεναρίσματος.
Ο ιδανικότερος για μένα , όπως το διαπίστωσα σε chopper , σε on-off και τώρα σε motard, είναι συνδυασμός φρένου 60% μπρός - 40% πίσω ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ενώ ανά διαστήματα κατεβάζεις ταχύτητα για να χρησιμοποιηθεί και το "φρένο" του κινητήρα. Είναι σαφώς πιο γρήγορο το φρενάρισμα αν και θα θέλει προσοχή, καθώς πέρα των παραπάνω πρέπει και τα λάστιχα και οι αναρτήσεις να είναι σε άριστη κατάσταση...
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
και τα φρενα ειναι που πρεπει να μαθεις να "δουλευεις" 75% μπροστα 25% το πισω...
:lol: :lol:
Στο ταουνμειτ αντεστρεψε αυτο τον κανονα σε 75 πισω 25 μπροστα καλυτερα.
Οχι τιποτα αλλο νεο παιδι μην τα μαθει λαθος.:bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
:lol: :lol:
Στο ταουνμειτ αντεστρεψε αυτο τον κανονα σε 75 πισω 25 μπροστα καλυτερα.
Οχι τιποτα αλλο νεο παιδι μην τα μαθει λαθος.:bigcry: :bigcry:
Στο Townmate φίλε δεν έπιανε το μπρόστα είχε κοκαλώσει οπότε 0% μπροστά 100% πίσω χρησιμοποιούσα και αυτό όποτε έπιανε το χα για τα χωράφια πιο πολυ το παπί για να αλλάζω το μπέκ.:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Ο ιδανικότερος για μένα , όπως το διαπίστωσα σε chopper , σε on-off και τώρα σε motard, είναι συνδυασμός φρένου 60% μπρός - 40% πίσω ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ .......
:nono:
:wave2:
Μια πολύ φιλική συμβουλή:
Μάθετε να φρενάρετε σε στεγνό αλλά και βρεγμένο γιατί πλην ορισμένων εξαιρέσεων, τα ποστ εδώ μέσα (αλλά και σε άλλα θρεντ) δείχνουν ότι σταματάτε κατά τύχη.
Υπάρχουν πολύ καλές συμβουλές σε άλλα θρεντ που λένε ακριβώς πως να φρενάρει κάποιος την μηχανή του γρήγορα και με ασφάλεια.
Γιατί ο γρήγορος οδηγός δεν είναι αυτός που πάει τάπα. Είναι αυτός που ξέρει να φρενάρει τάπα!!!
Τώρα για την βροχή και το οδόστρωμα το δικό μας, τίποτα δεν ισχύει. Απλά φρενάρεις κι ότι γίνει.... :rolleyes: :sad:
Gandalf dr685sm
23/01/2011, 11:16
Trooper... όσο και να κουνάς το δάχτυλο... είναι μετρημένο με μεζούρα όσον αφορά το φρενάρισμα.
Σε ίδια διαδρομή, με σημάδια στον δρόμο και στο ίδιο χρονικό διάστημα (άρα ίδια ελαστικά , κατάσταση αναρτήσεων κοκ ανά μηχανή που ειχα) και με διαφορετικό τρόπο φρεναρίσματος, αυτό έκανε την μικρότερη απόσταση για να σταματήσω. Εννοείται με "κατεβάσματα".
Allst@rf
23/01/2011, 11:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γιατί ο γρήγορος οδηγός δεν είναι αυτός που πάει τάπα. Είναι αυτός που ξέρει να φρενάρει τάπα!!!
:a13:
:D
chris_honda
23/01/2011, 17:22
Πάντως για μένα παίδες, όλα είναι ρευστά. Κάθε φρενάρισμα είναι ξεχωριστό και ο αναβάτης πρέπει να λαμβάνει υπόψη του το οδώστρωμα, την κατάσταση των ελαστικών του κτλ. Αλλιώς κοκαλώνεις σε ένα κομμάτι νέας ασφάλτου και αλλιώς σε έναν γουλί δρόμο. Αλλού το 75% και 25% είναι σωτήριο και αλλού... Πρέπει να προσαρμοζόμαστε κατά την γνώμη μου και να "μελετάμε" το δρόμο κάθε sec.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Trooper... όσο και να κουνάς το δάχτυλο... είναι μετρημένο με μεζούρα όσον αφορά το φρενάρισμα.
Σε ίδια διαδρομή, με σημάδια στον δρόμο και στο ίδιο χρονικό διάστημα (άρα ίδια ελαστικά , κατάσταση αναρτήσεων κοκ ανά μηχανή που ειχα) και με διαφορετικό τρόπο φρεναρίσματος, αυτό έκανε την μικρότερη απόσταση για να σταματήσω. Εννοείται με "κατεβάσματα".
αυτο που λες ειναι λαθος γιατι πολυ απλα δεν μπορεις να το συγκρινεις αρα και να εξαγεις συμπερασματα.
σορυ :wave2:
blackbusa
23/01/2011, 17:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γιατί ο γρήγορος οδηγός δεν είναι αυτός που πάει τάπα. Είναι αυτός που ξέρει να φρενάρει τάπα!!!
οντως...http://www.youtube.com/watch?v=iTxCqC9at-4
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
οντως...http://www.youtube.com/watch?v=iTxCqC9at-4
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
τι μαλακα ειναι !!!!!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Gandalf dr685sm
24/01/2011, 02:32
αυτο που λες ειναι λαθος γιατι πολυ απλα δεν μπορεις να το συγκρινεις αρα και να εξαγεις συμπερασματα.
????????????????????
Μα αφού σου είπα οτι έγινε με μέτρηση.. τι να συγκρίνω;
file me to xt
1/
gia tis protes voltes periorisoy se perioxes poy den kykloforo..
koinos an eisai apo athina kleidose ti.
kai xanapare to townmate.
2/to xt pigene kleidose to dipla se kana terastio parking..i sti panepistimioypoli zografoy.
ekei de..
tha pigeneis meta to peras toydimosioy orarioy ergasias kai tha epididese se frenarismata ..monos..xoris aytokinita konta soy..xoris kosmo genikotera.
tha xekinas tha ftaneis se 80 xil max(mi se kleme kiolas) kai tha frenareis siga siga stin arxi gia na katalaveis pote,pos kai posi dinami vazoyme sti maneta.
kanto ayto gia kana mina kai tha katalaveis k monos soy (an de zeis se kana dentro me mpananes) pos kai pote frenaroyme kai me posi dinami.
tora apo ti vlepo eisai epikindinos.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
????????????????????
Μα αφού σου είπα οτι έγινε με μέτρηση.. τι να συγκρίνω;
ναι.μετρηση εγινε.με αλλα μηχανακια.δλδ αλλα ελαστικα,αλλη διαδρομη αναρτησεων,αλλη κατανομη βαρους,αλλη διαδρομη μανετας...
ειναι σα να συγκρινουμε 1 κιλο σουπας με 1 κιλο κεμπαπ.στο ιδιο στομαχι πανε αλλα το ενα το τρως σε 5' το αλλο σε 2 ωρες.ασε που αλλα κιλα βλεπεις στη ζυγαρια το επομενο πρωι με το ενα και αλλα με το αλλο.
ανομοια πραματα συγκρινεις και σε λαθος συμπερασματα βγαινεις.
:wave2:
Gandalf dr685sm
24/01/2011, 03:22
οχι ρε φίλε... οι μετρήσεις έγιναν κάθε φορά με την ίδια μηχανή για να δώ πως θα το φρενάρω καλύτερα, έτσι..
την πρώτη φορά το μέτρησα με το Rebel , 3 φορές αλλάζοντας κάθε φορά τον τρόπο φρεναρίσματος (μόνο μπρος, συνδυασμός πολύ μπρος - λίγο πίσω φρένο, και ταυτόχρονα μπρος πίσω με λίγο παραπάνω στο εμπρός και κατεβάσματα).
Το ίδιο και μετά στο DR που είχα... και πάλι τώρα με το ΧΤΧ.
Οι μετρήσεις ήταν απλές..
Ξεκινούσα απο ενα σημείο Α κάθε φορά μέχρι που έφτανα τα 70Km/h... αμέσως μετά φρέναρα και σε κάθε μία απο τις προσπάθειες που έκανα , εκεί που σταματούσα το χρωμάτιζα με κιμωλία.
Το κάνω με κάθε καινούρια μηχανή που παίρνω για να ξέρω πως να φρενάρω καλύτερα με αυτήν, καθώς όπως πολύ σωστά είπες, κάθε μηχανή έχει διαφορετική συμπεριφορά. Για παράδειγμα στο DR ήθελε πολύ μπροστά και πιο λίγο πίσω (παντα πιέζοντας μαζί ποδόφρενο και μανέτες) γιατί η ανάρτηση που είχε ήταν μαλακή.
Στο ΧΤΧ τώρα θέλει λίγο πίεση παραπάνω στο μπροστά και λιγότερο στο πίσω αλλά με κατεβάσματα που θέλουν πάλι προσοχή γιατί εύκολα μπλοκάρει ο τροχός πίσω.
Οπότε έχεις δίκιο σε αυτό που λες,,.... αλλά δεν το έκανα με σύγκριση μεταξύ μοτοσυκλετών. Για κάθε μηχανή έκανα σύγκριση με 3 διαφορετικούς τρόπους φρεναρίσματος σοτν ίδιο χρόνο και ενώ τα λάστιχα ήταν ήδη ζεστά , έτσι;... μάλλον δεν έκανα σωστά περιγραφή και με κατανοήσες λάθος... συμβαίνει!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
οχι ρε φίλε... οι μετρήσεις έγιναν κάθε φορά με την ίδια μηχανή για να δώ πως θα το φρενάρω καλύτερα, έτσι..
την πρώτη φορά το μέτρησα με το Rebel , 3 φορές αλλάζοντας κάθε φορά τον τρόπο φρεναρίσματος (μόνο μπρος, συνδυασμός πολύ μπρος - λίγο πίσω φρένο, και ταυτόχρονα μπρος πίσω με λίγο παραπάνω στο εμπρός και κατεβάσματα).
Το ίδιο και μετά στο DR που είχα... και πάλι τώρα με το ΧΤΧ.
Οι μετρήσεις ήταν απλές..
Ξεκινούσα απο ενα σημείο Α κάθε φορά μέχρι που έφτανα τα 70Km/h... αμέσως μετά φρέναρα και σε κάθε μία απο τις προσπάθειες που έκανα , εκεί που σταματούσα το χρωμάτιζα με κιμωλία.
Το κάνω με κάθε καινούρια μηχανή που παίρνω για να ξέρω πως να φρενάρω καλύτερα με αυτήν, καθώς όπως πολύ σωστά είπες, κάθε μηχανή έχει διαφορετική συμπεριφορά. Για παράδειγμα στο DR ήθελε πολύ μπροστά και πιο λίγο πίσω (παντα πιέζοντας μαζί ποδόφρενο και μανέτες) γιατί η ανάρτηση που είχε ήταν μαλακή.
Στο ΧΤΧ τώρα θέλει λίγο πίεση παραπάνω στο μπροστά και λιγότερο στο πίσω αλλά με κατεβάσματα που θέλουν πάλι προσοχή γιατί εύκολα μπλοκάρει ο τροχός πίσω.
Οπότε έχεις δίκιο σε αυτό που λες,,.... αλλά δεν το έκανα με σύγκριση μεταξύ μοτοσυκλετών. Για κάθε μηχανή έκανα σύγκριση με 3 διαφορετικούς τρόπους φρεναρίσματος σοτν ίδιο χρόνο και ενώ τα λάστιχα ήταν ήδη ζεστά , έτσι;... μάλλον δεν έκανα σωστά περιγραφή και με κατανοήσες λάθος... συμβαίνει!
δεκτο τοτε,αλλα και παλι αυτο το 60/40 που λες σε προηγουμενο ποστακι σου ειναι λαθος μια και εδω λες οτι το dr ηθελε πολυ μπροστα και λιγο πισω,ενω στο χτχ πιεζεις παραπανω το μπροστα και λιγοτερο το πισω.
σε γενικες γραμμες αυτα το 75/25,60/40 κλπ ειναι φιφες.το σιγουρο ειναι οτι ο σωστος τροπος φρεναρισματος ειναι να κατεβασεις μια (αν χρειαζεται), να τσιμπησεις πρωτα το πισω (στιγμιαια) για να σταθεροποιησεις τη μοτοσυκλετα και μετα προοδευτικα (το ποσο ο καθενας θα το βρει μονος του) το μπροστινο.
αυτος ειναι ο (ασφαλεστερος) τροπος.τωρα τα ποσοστα ειναι για να χουμε να λεμε μια και δεν υπαρχει κατι που να μετραει ποσο πιεζεις το μπροστα και το πισω.
ενναλακτικα να σε ρωτησω εσυ που λες αυτο το 60/40...:''δλδ αν πατησω 65/35 θα πεσω?''
μαλλον οχι.αρα γιατι να ειναι 60/40 και οχι 65/35 η 68/32?
το πιο σωστο ειναι αυτο που ειπε ο σναιπερ (ο οποιος στη θεωρεια ειναι καλος...στη πραξη ειναι υπερκουλαδο :lol: ) και ο μπιμπικος (που ειναι μεγα ΓΚαβλιαρης τυπος :lol: :lol: )
πηγαιντε να δοκιμασετε σε safe περιβαλλον για να μαθετε!!!
και καλο ειναι να μη λεμε πραματα μεσα απο ημιμαθεια,αμαθεια η και απλα προσωπικη εμπειρια που μπορει να στοιχισουν.φιλικοτατα (μη παρεξηγηθει αυτο τελευταιο) !!!
:wave2:
Gandalf dr685sm
24/01/2011, 03:43
οχι.. τι να παρεξηγηθεί;... είπα και πριν.. είναι προσωπική εμπειρία και εκτίμηση , ειδικά στο ΧΤΧ , μιας και έχει και ο φίλος το ίδιο μηχανάκι. Αν και εδώ που τα λέμε... παίζει ρόλο και το βάρος του αναβάτη, έτσι;... μικρό μεν αλλά παίζει.. διαφορετικά φορτίζεται το μπροστινό με ενα αναβάτη 100-105 κιλών όπως είμαι εγώ (μετά εξοπλισμού) και διαφορετικά με εναν βαρύτερο ή ελαφρύτερο.
Οπότε όπως είπα.. προσωπική εκτίμηση και εμπειρία.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
οχι.. τι να παρεξηγηθεί;... είπα και πριν.. είναι προσωπική εμπειρία και εκτίμηση , ειδικά στο ΧΤΧ , μιας και έχει και ο φίλος το ίδιο μηχανάκι. Αν και εδώ που τα λέμε... παίζει ρόλο και το βάρος του αναβάτη, έτσι;... μικρό μεν αλλά παίζει.. διαφορετικά φορτίζεται το μπροστινό με ενα αναβάτη 100-105 κιλών όπως είμαι εγώ (μετά εξοπλισμού) και διαφορετικά με εναν βαρύτερο ή ελαφρύτερο.
Οπότε όπως είπα.. προσωπική εκτίμηση και εμπειρία.
:beer:
Cpt. Haddock
24/01/2011, 04:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
οχι.. τι να παρεξηγηθεί;... είπα και πριν.. είναι προσωπική εμπειρία και εκτίμηση , ειδικά στο ΧΤΧ , μιας και έχει και ο φίλος το ίδιο μηχανάκι. Αν και εδώ που τα λέμε... παίζει ρόλο και το βάρος του αναβάτη, έτσι;... μικρό μεν αλλά παίζει.. διαφορετικά φορτίζεται το μπροστινό με ενα αναβάτη 100-105 κιλών όπως είμαι εγώ (μετά εξοπλισμού) και διαφορετικά με εναν βαρύτερο ή ελαφρύτερο.
Οπότε όπως είπα.. προσωπική εκτίμηση και εμπειρία.
Το βαρος του αναβατη παιζει αρκετό ρόλο, ειδικα σε μια σχετικα ελαφρια μηχανη, όπως το ΧΤΧ
Κατα τα άλλα, οπως ξερουμε, η μηχανη στριβει με τα ματια
:wacko: :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Το βαρος του αναβατη παιζει αρκετό ρόλο, ειδικα σε μια σχετικα ελαφρια μηχανη, όπως το ΧΤΧ
Κατα τα άλλα, οπως ξερουμε, η μηχανη στριβει με τα ματια
:wacko: :look:
ναι και φρεναρει με μπετοβεργα στο μπροστινο τροχο.:evil:
Αναλώνεστε σε θεωρίες που στον Ελληνικό βρεγμένο δρόμο δεν έχουν καμία εφαρμογή.
Όλα τα παραπάνω που αναφέρετε βέβαια, προϋποθέτουν άριστη κατάσταση ελαστικών κι αναρτήσεων. Και βλέπω ποσοστά φρένων..... εγώ προσωπικά σε στεγνό δρόμο δεν πατάω σχχεδόν ποτέ το πίσω παρά μόνο μέσα σε στροφή εφόσον χρειαστεί, κι αυτό σπάνια....
Δεν είδα κανέναν να μιλάει για το πότε και πως πατάμε τα φρένα.... και σε ποιο σημείο της διαδρομής της δουλεύει καλά η ανάρτηση (που χωρίς αυτή απλά δεν έχουμε φρένα).
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αναλώνεστε σε θεωρίες που στον Ελληνικό βρεγμένο δρόμο δεν έχουν καμία εφαρμογή.
Όλα τα παραπάνω που αναφέρετε βέβαια, προϋποθέτουν άριστη κατάσταση ελαστικών κι αναρτήσεων. Και βλέπω ποσοστά φρένων..... εγώ προσωπικά σε στεγνό δρόμο δεν πατάω σχχεδόν ποτέ το πίσω παρά μόνο μέσα σε στροφή εφόσον χρειαστεί, κι αυτό σπάνια....
Δεν είδα κανέναν να μιλάει για το πότε και πως πατάμε τα φρένα.... και σε ποιο σημείο της διαδρομής της δουλεύει καλά η ανάρτηση (που χωρίς αυτή απλά δεν έχουμε φρένα).
νικο ανεφερα κατι για αναρτηση...θες να το εξειδικευσουμε τοσο πολυ...?
:winka:
Joyrider
24/01/2011, 04:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν είδα κανέναν να μιλάει για το πότε και πως πατάμε τα φρένα.... και σε ποιο σημείο της διαδρομής της δουλεύει καλά η ανάρτηση (που χωρίς αυτή απλά δεν έχουμε φρένα).
Βάλε αν θες κάποια πηγή ή γράψε κάτι εσύ αν δεν βαριέσαι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
το σιγουρο ειναι οτι ο σωστος τροπος φρεναρισματος ειναι να κατεβασεις μια (αν χρειαζεται), να τσιμπησεις πρωτα το πισω (στιγμιαια) για να σταθεροποιησεις τη μοτοσυκλετα και μετα προοδευτικα (το ποσο ο καθενας θα το βρει μονος του) το μπροστινο.
Όσον αφορά το παραπάνω,το κάνουμε για να "κάτσει" η πίσω ανάρτηση και να αποφορτιστεί η μπροστά?
Vstrommer71
24/01/2011, 04:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Καλήσπέρα σήμερα απέκτησα την πρώτη μου μηχανη!
Μία ΧΤΧ660 του 2006!
Πριν την αγορά τις οδηγούσα από μικρός ένα Townmate!
Ο καιρός ήταν βροχερός!Σε αρκετές προσπάθειες μου να τροχοπέδησω είτε κατέβάζοντας ταχύτητα είτε πατώντας τα φρένα ένοιωθα να μου φευγει το πίσω μέρος της μηχανής!
Πίστευω πως θέλω αρκέτη οδήγηση για να καταφέρω να οδηγώ με συμπλέκτη καθώς αν εξαιρέσουμε τα μαθήματα που έκανα πριν από 5 χρόνια ποτέ δεν ξαναοδήγησα!
Αλλά θα ήθελα μια συμβουλή τι κάνω λάθος.
Πάταω πολύ το πίσω ή το μπροστα φρένο με το ανωτέρω αποτέλεσμα?
Αλλάζω απότομα τις ταχύτητες με αποτέλεσμα να κόβει απότομα η μηχανή?
Ευχαριστώ.:confused: :dizzy:
Παροτι μπορει να σε τρομαζει ο τιτλος,εντουτοις υπαρχει ενα σχολειακι το οποιο(το training 1,που ειναι για αρχαριους) μπορεις να παρακαλουθησεις!
Για ολα τα on-off (http://ktmadventureworld.yolasite.com/ktm-adventure-training---level-1.php)
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Βάλε αν θες κάποια πηγή ή γράψε κάτι εσύ αν δεν βαριέσαι.
Ένας από τους λόγους ύπαρξης ενός φόρουμ είναι να είναι οι πληροφορίες διαθέσιμες. Σε αυτό το section υπάρχει πολύ υλικό να διαβάσεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Όσον αφορά το παραπάνω,το κάνουμε για να "κάτσει" η πίσω ανάρτηση και να αποφορτιστεί η μπροστά?
Εν ολίγοις, και σε συνέχεια του πιο πάνω, σωστή η διαπίστωσή σου.
Το μπροστά είναι αυτό που σε φρενάρει όμως. Και πατάμε στην αρχή του φρεναρίσματος "ελαφριά" (αυτό παίζει απο μηχανή σε μηχανή) ώστε η ανάρτηση να έρθει στη μέση της διαδρομής της και μετά να μπορούμε να πατήσουμε όσο δυνατά θέλουμε το φρένο μας. Το πόσο δυνατά, για πόση ώρα, μέχρι ποιο σημείο της στροφής εξαρτάται από τον οδηγό, την μηχανή και το που είσαι.
@Τrooper: Aν το ξεκινάς, προχώρα το δομημένα κι ολοκληρωμένα. :D
Joyrider
24/01/2011, 05:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ένας από τους λόγους ύπαρξης ενός φόρουμ είναι να είναι οι πληροφορίες διαθέσιμες. Σε αυτό το section υπάρχει πολύ υλικό να διαβάσεις.
Α, οκ αυτά τα ξεσκονίζω που και που.. Απλά επειδή είπες "δεν είδα κανένα να μιλάει..." νόμιζα έχεις κάτι που δεν έχει γραφτεί..
Παρακάτω γράφεις "όσο δυνατά θέλουμε" αυτό να φανταστώ περιλαμβάνει το προοδευτικά αλλά όχι μάγκωμα μέχρι τέρμα γιατί αλλιώς συμπιέζουμε πολύ βίαια τις αναρτήσεις...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
...
@Τrooper: Aν το ξεκινάς, προχώρα το δομημένα κι ολοκληρωμένα. :D
δεν το ξεκιναω παραπανω απ οτι εσυ κουκλε :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Α, οκ αυτά τα ξεσκονίζω που και που.. Απλά επειδή είπες "δεν είδα κανένα να μιλάει..." νόμιζα έχεις κάτι που δεν έχει γραφτεί..
Παρακάτω γράφεις "όσο δυνατά θέλουμε" αυτό να φανταστώ περιλαμβάνει το προοδευτικά αλλά όχι μάγκωμα μέχρι τέρμα γιατί αλλιώς συμπιέζουμε πολύ βίαια τις αναρτήσεις...
Το δυνατά ξαναλέω έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Ο καθένας φρενάρει με τον δικό του τρόπο και έχοντας πειραματιστεί σε ασφαλές περιβάλλον αμέτρητες ώρες/χλμ
Joyrider
24/01/2011, 05:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Το δυνατά ξαναλέω έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Ο καθένας φρενάρει με τον δικό του τρόπο και έχοντας πειραματιστεί σε ασφαλές περιβάλλον αμέτρητες ώρες/χλμ
Μάλιστα, οκ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Μάλιστα, οκ.
Σκέψου το απλά: Αν φρενάρεις με ένα 1198 με τον ίδιο τρόπο που φρενάρεις με το Χόρνετ θα έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις. Τα πάντα είναι σχετικά με αναβάτη-μηχανή-δρόμο.
Joyrider
24/01/2011, 05:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Σκέψου το απλά: Αν φρενάρεις με ένα 1198 με τον ίδιο τρόπο που φρενάρεις με το Χόρνετ θα έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις. Τα πάντα είναι σχετικά με αναβάτη-μηχανή-δρόμο.
Σε καταλαβα οκ. Προφανώς εκεί θα χρειάζομαι "μισό" δάχτυλο για το ίδιο φρενάρισμα που τώρα κάνω πχ με 2 δάχτυλα.
ti einai i maneta ..kolotrypida?
daxtyla panta 1 gia odigo oste mi psaxneis poy tha patiseis kai panta me patame me ola ta daxtyla to sosto i me ta 3 oste na exoyme panta perisia dinami kai kalytero elegxo-zygisma apo ti me ena dyo daxtilakia..
Joyrider
24/01/2011, 06:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ti einai i maneta ..kolotrypida?
daxtyla panta 1 gia odigo oste mi psaxneis poy tha patiseis kai panta me patame me ola ta daxtyla to sosto i me ta 3 oste na exoyme panta perisia dinami kai kalytero elegxo-zygisma apo ti me ena dyo daxtilakia..
Δεν ήταν κυριολεξία το "μισό" δάχτυλο. Φυσικά και δεν γίνεται... Την υπερβολή ήθελα να δώσω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
file me to xt
1/
gia tis protes voltes periorisoy se perioxes poy den kykloforo..
koinos an eisai apo athina kleidose ti.
kai xanapare to townmate.
2/to xt pigene kleidose to dipla se kana terastio parking..i sti panepistimioypoli zografoy.
ekei de..
tha pigeneis meta to peras toydimosioy orarioy ergasias kai tha epididese se frenarismata ..monos..xoris aytokinita konta soy..xoris kosmo genikotera.
tha xekinas tha ftaneis se 80 xil max(mi se kleme kiolas) kai tha frenareis siga siga stin arxi gia na katalaveis pote,pos kai posi dinami vazoyme sti maneta.
kanto ayto gia kana mina kai tha katalaveis k monos soy (an de zeis se kana dentro me mpananes) pos kai pote frenaroyme kai me posi dinami.
tora apo ti vlepo eisai epikindinos.
:wave2:
φίλε εντάξει ηρέμησε δεν είμαι τρελός να αρχίσω π@π@ριες από τώρα και έχω συνειδητοποιησει τον κίνδυνο. Παρ' όλα αυτά δεν σημαίνει ότι θα κλειδώσω τη μηχανή.
Είδα μεγάλη διαφορά την επόμενη μέρα που το οδήγησα σε στεγνό έδαφος και τη μέρα και τη νύχτα.
Όσον αφορά το που δοκιμάζω τα φρένα μου έχω ολόκληρο Υμηττό δίπλα μου.
Γιατί να πάω στην πανεπιστημιούπολη ενώ μπορώ να με πάλι σε άσφαλτο και να χω γύρω μου αντί για αυτοκίνητα, δέντρα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
....
Όσον αφορά το που δοκιμάζω τα φρένα μου έχω ολόκληρο Υμηττό δίπλα μου.
Γιατί να πάω στην πανεπιστημιούπολη ενώ μπορώ να με πάλι σε άσφαλτο και να χω γύρω μου αντί για αυτοκίνητα, δέντρα.
Αν και γλαφυρός ο DUKASII (είναι όμως γλυκό αγόρι) έχει ένα δίκιο.
Cpt. Haddock
24/01/2011, 09:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
[...]Γιατί να πάω στην πανεπιστημιούπολη ενώ μπορώ να με πάλι σε άσφαλτο και να χω γύρω μου αντί για αυτοκίνητα, δέντρα.
Διοτι το δέντρο ειναι γενικα πιο προβλέψιμο στις αντιδράσεις του :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Διοτι το δέντρο ειναι γενικα πιο προβλέψιμο στις αντιδράσεις του :wave2:
Δεν κατάλαβες....
Λεει αντί να έχει τ' αυτοκίνητα της κίνησης, να έχει τα δέντρα του Υμμητού.....
Γιατί φίλε μου, αν κάνεις κανένα λάθος (και θα κάνεις), τα δέντρα εκτός από προβλέψιμα είναι και ακλόνητα.
Gandalf dr685sm
24/01/2011, 09:41
Μην το λέτε... ξέρετε πόσα δέντρα ξεφυτρώνουν μπροστά μας , χωρίς να το καταλάβουμε;... ειδικά στους χωμάτινους που έχω και βιντεάκια αποδεικτικά... ουκ ολίγοι έχουν καρφωθεί σε δέντρα που πετάχτηκαν απο το πουθενά!!!:lol: :lol: :bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
φίλε εντάξει ηρέμησε δεν είμαι τρελός να αρχίσω π@π@ριες από τώρα και έχω συνειδητοποιησει τον κίνδυνο. Παρ' όλα αυτά δεν σημαίνει ότι θα κλειδώσω τη μηχανή.
Είδα μεγάλη διαφορά την επόμενη μέρα που το οδήγησα σε στεγνό έδαφος και τη μέρα και τη νύχτα.
Όσον αφορά το που δοκιμάζω τα φρένα μου έχω ολόκληρο Υμηττό δίπλα μου.
Γιατί να πάω στην πανεπιστημιούπολη ενώ μπορώ να με πάλι σε άσφαλτο και να χω γύρω μου αντί για αυτοκίνητα, δέντρα. FILE YPOPSIN OTI AN PESEIS TORA SE KAMIA XARADRA STON YMHTO..THA PERIMENEIS MEXRI THN ANOIXH na perasei kanas eduras i kanas peripatitis gia na se akoysei poy tha skoyzeis gia voithia..:wave2:
Allst@rf
24/01/2011, 09:53
από το φρεναρίσμα ,έως την πράσινη ανάπτυξη,μέσα σε τέσσερεις σελίδες...:wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
από το φρεναρίσμα ,έως την πράσινη ανάπτυξη,μέσα σε τέσσερεις σελίδες...:wacko:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΕΛΙΩΣΑ!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
FILE YPOPSIN OTI AN PESEIS TORA SE KAMIA XARADRA STON YMHTO..THA PERIMENEIS MEXRI THN ANOIXH na perasei kanas eduras i kanas peripatitis gia na se akoysei poy tha skoyzeis gia voithia..:wave2:
Mporei na perasei ki o Tsoulios me to podilato re filaraki... :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Mporei na perasei ki o Tsoulios me to podilato re filaraki... :lol: nai kai na katevei na toy parei oti xreiazete kai na fygei..o evreos..
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
nai kai na katevei na toy parei oti xreiazete kai na fygei..o evreos..
:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :lol:
χρωστάς ένα λάπτοπ ρε μλκ!!!! :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
nai kai na katevei na toy parei oti xreiazete kai na fygei..o evreos..
Α......τον μλκ......:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
FILE YPOPSIN OTI AN PESEIS TORA SE KAMIA XARADRA STON YMHTO..THA PERIMENEIS MEXRI THN ANOIXH na perasei kanas eduras i kanas peripatitis gia na se akoysei poy tha skoyzeis gia voithia..:wave2:
Λάθος έχει να γίνει ατύχημα στον Υμηττο (πόσο μάλλον αυτοκτονία -έτσι όπωςτα λες- πόλλα χρόνια) οι περισσότεροι μα..μπιπ φεύγουν στην στροφή από την είσοδο της Αλίμου - Καρέα προς Καραμολέγκου για Καισαριανή. Φίλε το ανέφερα και πριν νέος σε μηχανη μέ συμπλέκτη είμαι τρελός και άμπαλος με την καμμία δεν είμαι. Εξάλου για αυτό το λόγο δίαλεξα για πρώτη μηχανή ΧΤ γιατί είναι ευκολοδήγητη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
Λάθος έχει να γίνει ατύχημα στον Υμηττο (πόσο μάλλον αυτοκτονία -έτσι όπωςτα λες- πόλλα χρόνια) οι περισσότεροι μα..μπιπ φεύγουν στην στροφή από την είσοδο της Αλίμου - Καρέα προς Καραμολέγκου για Καισαριανή. Φίλε το ανέφερα και πριν νέος σε μηχανη μέ συμπλέκτη είμαι τρελός και άμπαλος με την καμμία δεν είμαι. Εξάλου για αυτό το λόγο δίαλεξα για πρώτη μηχανή ΧΤ γιατί είναι ευκολοδήγητη.
Αν την πήρες και μπλε θα φύγει κι εύκολα
:smokin:
Allst@rf
24/01/2011, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν την πήρες και μπλε θα φύγει κι εύκολα
:smokin:
μακρυά δε πέφτει η θάλασσα από τον Υμηττό;:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν την πήρες και μπλε θα φύγει κι εύκολα
:smokin:
Ομολογώ ότι αυτό δεν το πιασα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μακρυά δε πέφτει η θάλασσα από τον Υμηττό;:confused:
Αν πάρει την κατηφόρα, ε κάποια στιγμή θα φτάσει σε παραλία.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Πλάκα κάνουμε φιλαράκο, μην μας παρεξηγείς....
:wave2:
blackbusa
24/01/2011, 17:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
nai kai na katevei na toy parei oti xreiazete kai na fygei..o evreos..
ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......
:bigcry: :bawl: :bawl: :bigcry: :lol: :bawl: :rotflmao: :bigcry: :bawl: :lol:
βλαμενε μπιμπικο :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
nikos_abel
24/01/2011, 19:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Διοτι το δέντρο ειναι γενικα πιο προβλέψιμο στις αντιδράσεις του :wave2:
Πνίγηκα....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
nikos_abel
24/01/2011, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν κατάλαβες....
Λεει αντί να έχει τ' αυτοκίνητα της κίνησης, να έχει τα δέντρα του Υμμητού.....
Γιατί φίλε μου, αν κάνεις κανένα λάθος (και θα κάνεις), τα δέντρα εκτός από προβλέψιμα είναι και ακλόνητα.
και αποτελειώθηκα....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν κατάλαβες....
Λεει αντί να έχει τ' αυτοκίνητα της κίνησης, να έχει τα δέντρα του Υμμητού.....
Γιατί φίλε μου, αν κάνεις κανένα λάθος (και θα κάνεις), τα δέντρα εκτός από προβλέψιμα είναι και ακλόνητα.
Ομοίως αυτοκίνητα σταθμευμένα είναι και αυτά ακλόνητα.
Αλλά το βουνό έχει και άλλα Happening για παράδειγμα βλέπε εδω (http://www.youtube.com/watch?v=QZyoEGE1o3s) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τέλος πάντων ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και τις συμβουλές σας.
Αν και προς το τέλος η συζήτηση εξελίχθηκε σε μοτσυκλετικό κατιναζ (βλέπε π.χ. καλλιτεχνικό κατιναζ κλπ.). Με αποτέλεσμα να μου την λέτε. ΟΚ χιούμορ έχω αρκετό (μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου :rotflmao: ).
Αρχικά δημιουργήθηκε από sasares
ΟΚ χιούμορ έχω αρκετό (μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου :rotflmao: ). nai to katalavame kai apo ti moto py dialexes..:lol: :bawl: :rotflmao: :lol:
Αυτά ειναι θρεντ. Στις δύσκολες εποχές που ζούμε να γελάει και λίγο το χειλάκι μας:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
... προφανώς εκεί θα χρειάζομαι "μισό" δάχτυλο για το ίδιο φρενάρισμα που τώρα κάνω πχ με 2 δάχτυλα. [/QUOTE_1]
...
... ti einai i maneta ... kolotrypida? ... [/QUOTE_2]
:bigcry: πέθανα λέμε
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
nai to katalavame kai apo ti moto py dialexes..:lol: :bawl: :rotflmao: :lol:
Γιατί τι έχει μια χαρα φυσιολογική είναι!
Lioulios
25/01/2011, 16:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από giuzer
... προφανώς εκεί θα χρειάζομαι "μισό" δάχτυλο για το ίδιο φρενάρισμα που τώρα κάνω πχ με 2 δάχτυλα. [/QUOTE_1]
...
... ti einai i maneta ... kolotrypida? ... [/QUOTE_2]
:bigcry: πέθανα λέμε
Χαχχχαααααχ Τωρα το κατάλαβα .
:bawl: :bawl: :bawl:
sapila racing
25/01/2011, 16:52
Ωραία πράματα! :lol: :lol: :rotflmao:
Dukas μας είχες λείψει ρε μπαγάσα. :D
blackbusa
25/01/2011, 16:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από lioulios
Χαχχχαααααχ Τωρα το κατάλαβα .
:bawl: :bawl: :bawl:
το δαχτυλο η το αστειο???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lioulios
25/01/2011, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
το δαχτυλο - αστειοΜανέτα - kolotrypida
:lol: :lol: :lol: :lol:
chr1s_86
26/01/2011, 13:58
(EPIC STUFF INSIDE)
:lol: :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.